Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

Hello world. [TS] Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


Hello world. [TS] Firefo11
15 oktober 2016


Hello world. [TS] Birdpl11

Deel
 

 Hello world. [TS]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Dawn Everson

Dawn Everson

Aantal berichten : 71
IC-berichten : 56

Character sheet
Bijzonderheid: Psychic powers
Uiterlijke leeftijd: 21 jaar
Quote:
Hello world. [TS] Empty
BerichtOnderwerp: Hello world. [TS]   Hello world. [TS] Emptyvr mei 08, 2020 8:55 pm

Hallo iedereen en welkom bij mijn grote topic search!

Zoals de titel al zegt, zoek ik dus nog een paar topics voor mijn accounts. Je kunt er immers nooit genoeg hebben! Als bijkomende bonus zal ik ze wel allemaal aanmaken... Als dat geen service is hard rock

Goed, hier dan een voorstelling van mijn accounts (oh boy Whu.. )

1. Hunter Storm

Ik denk dat de meesten hem al wel kennen. Deze boy is heel erg terughoudend, vrij sarcastisch en bot, maar er schuilt ook wel iets zorgzaams onder hem en de mensen kunnen het voor de één of andere reden ondanks zijn botte karakter toch goed met hem vinden en vinden hem aardig... huh? Oh well.

2. Hazel Woods

Hazel is dan weer helemaal anders tegenover Hunter. Zij is namelijk vriendelijk, zorgzaam (en uit dit wél), maar ook ietwat teruggetrokken als er aspecten zijn die haar confronteren met haar verleden (boys, opgepast dus).

3. Cheryl Stone

Deze chick is met Hunter te vergelijken, maar dan een graad erger. Ze is een bitch eersteklas. Ze zegt altijd wat ze voelt en geeft haar mening dan ook op een vrij snauwerige manier. Ze heeft het vrij moeilijk met vrienden maken en ze houdt er niet van om zwakte te tonen. Wanneer je haar ijzeren muur breekt, is ze echter een vriendin voor het leven. (Tenzij je haar iets flikt, dan beland je weer onderaan de ladder, haha).

4. Grayson Miller

Prank King, rode loper, f¨ckboy... Voor deze boy zijn er wel meerdere namen beschikbaar (en niet allemaal altijd even positief). Bij deze jongen is het heel simpel: je kunt met zijn grappen lachen of je vindt het niet leuk, maar daar trekt hij zich vrij weinig van aan. Hij is vrij makkelijk benaderbaar, alleen hij weet soms geen grens te trekken in zijn grappen waardoor de meerderheid van het huis hem niet moet (boehoe).

5. Jace Dawson

Tja, wat kan ik zeggen over deze boy? Net zoals de meerderheid is deze boy door wat drama gegaan, heeft daar nu nog altijd last van en bestaat 40 procent van zijn posten uit flashbacks naar een fout die hij ooit in zijn leven gemaakt heeft. Goed, meer over zijn karakter: hij is terughoudend, nonchalant, analyserend en houdt stevig vol dat hij zijn bijzonderheid nooit meer zal gebruiken om anderen te kwetsen, maar is ondertussen wel strategieën aan het verzinnen om achter andere mensen hun angsten te komen en hoe hij ze tegen hun kan gebruiken. En dan zeggen ze altijd dat meiden moeilijk zijn... Whu..

6. Aurora Sphere

Zoek het woordje "Angsthaas" op in het woordenboek en de naam van deze chick zal ernaast zijn. Met haar dramatische verleden (lees: zeer dramatisch) heeft ze het ontzettend moeilijk met anderen te vertrouwen. Ondanks dat deze chick beweert confrontaties liever uit de weg te gaan, zal men merken dat ze altijd op haar eigen voorzichtige manier door blijft vragen, zelfs wanneer ze weet dat ze een ander ermee irriteert. En dan vervolgens beginnen janken als iemand boos op haar wordt. Maar goed, voor de rest is ze wel heel erg lief, hoor.

7. Jax Springs

Ik denk dat ik niet eens kan beginnen met deze boy te omschrijven. Hij is flirterig aangelegd (en veroorzaakt blijkbaar graag onenigheid tussen beginnende stelletjes), is een go-with-the flow type en behandelt jou zoals jij hem behandelt. Hij is dominant aangelegd en een geboren leider (lees: zelfs met een navigatiesysteem zou deze boy nog verdwalen). Hij is echter wel iemand op wie je kunt bouwen als je met hem bevriend zou raken. Met de nadruk op als.

8. Yara Clover

Cheryl 2.0. Nee, grapje, zo erg is het nog net niet, maar deze chick aarzelt niet om je een trap in je ballen te geven als je haar lastigvalt. Ze heeft een grote bek, maar is eigenlijk best wel benaderbaar in tegenstelling tot onze lieve Cheryl. Maar pas op als dat je haar niet boos maakt, want anders zou er wel eens een wolf voor je neus kunnen staan. Letterlijk.

9. Tara Snow

Van kroonprinses van Schotland tot gewone burger in de lus. Ze zit er echter vrij weinig mee. Deze chick is vriendelijk aangelegd, goed gemanierd (op een boertje na het eten na dan, maar let's be honest: wie doet dat nu niet?) en zorgzaam. Ze weet kalm te blijven in de meest chaotische situaties en is over het algemeen wel vrij benaderbaar.

10. Evan Castle

Als je één of andere debiel met legerkisten, gewichten in een rugzak en soldatenuitrusting in een volle hete zon ziet rennen op het strand, dan heb je kans dat je met deze boy te maken hebt. Evan is hard aangelegd en houdt er niet van als hij met aanstellerij te maken krijgt. Hij is direct, sarcastisch en houdt geen rekening met andere mensen hun gevoelens als hij iets zegt. Als je met hem bevriend raakt, zal hij echter wel je persoonlijke bodygurd worden Partheee

11. Dawn Everson

En als laatste komen we aan bij Dawn. Met haar bijzonderheid zou je denken dat ze een van de nieuwe hoofdrolspelers in de toekomstige Avatar-series is (de cartoon, niet de film, duh), maar niets is minder waar... also ze krijgt koppijn als ze haar bijzonderheid gebruikt, dus daar gaat die mooie droom. Maar goed, not the point. Dit is dus Dawn: timide, wantrouwig (behalve bij Victor blijkbaar, die ze in het eerste topic al recht op zijn mond pakt), maar wel vriendelijk.

Men, I had way too much fun with this. Oh well. Mocht er iets tussen zitten, dan mag je altijd een topic aanvragen hard rock

Groetjes
Freedje
Terug naar boven Ga naar beneden
Nuala Doherty

Nuala Doherty

Aantal berichten : 284
IC-berichten : 92
Accounts :
- Nuala Doherty
- Sayuri Davies
- Amaris Collins

Character sheet
Bijzonderheid: Gedaanteverwisseling in een reekalf
Uiterlijke leeftijd: Vaak tussen de 4 jaar en 10 jaar in
Quote: "For thus is spoken: Oft hope is born, when all is forlorn."
Hello world. [TS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello world. [TS]   Hello world. [TS] Emptyvr mei 08, 2020 8:58 pm

Freedje ik wil meer topics met je..... Maar ben even kwijt welke we nog niet hadden. Dus help je even in de DM een paar te verzinnen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn Everson

Dawn Everson

Aantal berichten : 71
IC-berichten : 56

Character sheet
Bijzonderheid: Psychic powers
Uiterlijke leeftijd: 21 jaar
Quote:
Hello world. [TS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello world. [TS]   Hello world. [TS] Emptyvr mei 08, 2020 9:05 pm

Daar heb ik geen DM voor nodig (al dat getyp op mijn mobiel, pff...) Dus hier even uit het hoofd:

Hunter

- Nuala

Hazel

- Hazel

Cheryl

- Hazel

Grayson

- Sayuri

Jace

- Sayuri

Yara

- Hazel (waar ik nog altijd op moet reageren lmao ga ik wss morgen doen)

Evan

- Maeve
- Sayuri
- Hazel
- Nuala

Aurora

- Nuala of Sayuri... not sure...

Dawn

- Maeve

Jax

- Iedereen behalve Maeve

Tara

- Hazel
- Sayuri

(Denk dat ik ze zo allemaal heb)
Terug naar boven Ga naar beneden
Nuala Doherty

Nuala Doherty

Aantal berichten : 284
IC-berichten : 92
Accounts :
- Nuala Doherty
- Sayuri Davies
- Amaris Collins

Character sheet
Bijzonderheid: Gedaanteverwisseling in een reekalf
Uiterlijke leeftijd: Vaak tussen de 4 jaar en 10 jaar in
Quote: "For thus is spoken: Oft hope is born, when all is forlorn."
Hello world. [TS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello world. [TS]   Hello world. [TS] Emptyvr mei 08, 2020 9:15 pm

Oke ik heb mijn vier chars in de aanbieding!
Je mag mij ook wel verrassen want heb zelf geen voorkeur:')
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn Everson

Dawn Everson

Aantal berichten : 71
IC-berichten : 56

Character sheet
Bijzonderheid: Psychic powers
Uiterlijke leeftijd: 21 jaar
Quote:
Hello world. [TS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello world. [TS]   Hello world. [TS] Emptyvr mei 08, 2020 9:19 pm

Mijn overige negen acc's x Maeve? (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
Nuala Doherty

Nuala Doherty

Aantal berichten : 284
IC-berichten : 92
Accounts :
- Nuala Doherty
- Sayuri Davies
- Amaris Collins

Character sheet
Bijzonderheid: Gedaanteverwisseling in een reekalf
Uiterlijke leeftijd: Vaak tussen de 4 jaar en 10 jaar in
Quote: "For thus is spoken: Oft hope is born, when all is forlorn."
Hello world. [TS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello world. [TS]   Hello world. [TS] Emptyvr mei 08, 2020 9:25 pm

Sure als je gelukkig van Maeve wordt xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter Storm

Hunter Storm

Aantal berichten : 340
IC-berichten : 274
Leeftijd : 27
Accounts : x Hunter Storm
x Yara Clover
x Tara Snow
x Evan Castle
x Matthew Fields
x Nathan Scott


Character sheet
Bijzonderheid: Vuursturen
Uiterlijke leeftijd: 18 jaar
Quote: It's a good day to die
Hello world. [TS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello world. [TS]   Hello world. [TS] Emptyvr mei 08, 2020 9:32 pm

Well, haar posts zijn depressing om te lezen, but she just needs some love

Nu, voor de verdeling... oh wait. Ik ging ze allemaal maken had ik gezegd. Oh well. Ik begin morgen wss al met een deel!
Terug naar boven Ga naar beneden
Nuala Doherty

Nuala Doherty

Aantal berichten : 284
IC-berichten : 92
Accounts :
- Nuala Doherty
- Sayuri Davies
- Amaris Collins

Character sheet
Bijzonderheid: Gedaanteverwisseling in een reekalf
Uiterlijke leeftijd: Vaak tussen de 4 jaar en 10 jaar in
Quote: "For thus is spoken: Oft hope is born, when all is forlorn."
Hello world. [TS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello world. [TS]   Hello world. [TS] Emptyvr mei 08, 2020 9:35 pm

She does need some love en is goed succes :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Connor Lacross
Moderator
Connor Lacross

Aantal berichten : 1293
IC-berichten : 927
Accounts : » Connor Lacross
» Blake Crestor


Character sheet
Bijzonderheid: Teleportation | Having a fiancé!!!!
Uiterlijke leeftijd: 20 y/o
Quote: Cool-- but approachable, also gay
Hello world. [TS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello world. [TS]   Hello world. [TS] Emptydo mei 14, 2020 12:59 pm

Ahem ik wil graag wat topics bestellen

Eentje Kelvin x Tara lijkt me wel interessant en dan nog een Connor x one of the boys?
Terug naar boven Ga naar beneden
Niklas Coast

Niklas Coast

Aantal berichten : 47
IC-berichten : 21
Accounts :
- Heath Benton
- Alec Lund
- Niklas Coast

Character sheet
Bijzonderheid: Werewolf (Alpha)
Uiterlijke leeftijd: 20 y/o
Quote:
Hello world. [TS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello world. [TS]   Hello world. [TS] Emptyza mei 16, 2020 6:21 pm

Ik denk dat een topic tussen Jax en Niklas heel erg interessant zou zijn, aangezien beiden erg dominant zijn aangelegd :"D

En Yara want tja, weerwolf B)
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazel Woods

Hazel Woods

Aantal berichten : 127
IC-berichten : 90
Leeftijd : 27

Character sheet
Bijzonderheid: Water en ijs besturen
Uiterlijke leeftijd: 18 jaar
Quote: What doesn't kill you makes you stronger
Hello world. [TS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello world. [TS]   Hello world. [TS] Emptyza mei 16, 2020 6:56 pm

Niklas Coast schreef:
Ik denk dat een topic tussen Jax en Niklas heel erg interessant zou zijn, aangezien beiden erg dominant zijn aangelegd :"D

En Yara want tja, weerwolf B)

Klinkt goed!

Ik denk dat Tara x Niklas miss ook wel interessant kan zijn omdat Tara iemand is die geen bs accepteert en hij ook niet? Dus dat kan of kei hard botsen of uitmonden in vriendschap

Tell me what you think
Terug naar boven Ga naar beneden
Niklas Coast

Niklas Coast

Aantal berichten : 47
IC-berichten : 21
Accounts :
- Heath Benton
- Alec Lund
- Niklas Coast

Character sheet
Bijzonderheid: Werewolf (Alpha)
Uiterlijke leeftijd: 20 y/o
Quote:
Hello world. [TS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello world. [TS]   Hello world. [TS] Emptyza mei 16, 2020 7:15 pm

Hazel Woods schreef:
Niklas Coast schreef:
Ik denk dat een topic tussen Jax en Niklas heel erg interessant zou zijn, aangezien beiden erg dominant zijn aangelegd :"D

En Yara want tja, weerwolf B)

Klinkt goed!

Ik denk dat Tara x Niklas miss ook wel interessant kan zijn omdat Tara iemand is die geen bs accepteert en hij ook niet? Dus dat kan of kei hard botsen of  uitmonden in vriendschap

Tell me what you think

Ja is goed!! Klinkt ook leuk hehe. Wie maakt wat? <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazel Woods

Hazel Woods

Aantal berichten : 127
IC-berichten : 90
Leeftijd : 27

Character sheet
Bijzonderheid: Water en ijs besturen
Uiterlijke leeftijd: 18 jaar
Quote: What doesn't kill you makes you stronger
Hello world. [TS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello world. [TS]   Hello world. [TS] Emptyza mei 16, 2020 7:17 pm

Niklas Coast schreef:
Hazel Woods schreef:
Niklas Coast schreef:
Ik denk dat een topic tussen Jax en Niklas heel erg interessant zou zijn, aangezien beiden erg dominant zijn aangelegd :"D

En Yara want tja, weerwolf B)

Klinkt goed!

Ik denk dat Tara x Niklas miss ook wel interessant kan zijn omdat Tara iemand is die geen bs accepteert en hij ook niet? Dus dat kan of kei hard botsen of  uitmonden in vriendschap

Tell me what you think

Ja is goed!! Klinkt ook leuk hehe. Wie maakt wat? <3

Ik zal die voor Tara en Jax wel maken als jij die andere aanmaakt? <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Niklas Coast

Niklas Coast

Aantal berichten : 47
IC-berichten : 21
Accounts :
- Heath Benton
- Alec Lund
- Niklas Coast

Character sheet
Bijzonderheid: Werewolf (Alpha)
Uiterlijke leeftijd: 20 y/o
Quote:
Hello world. [TS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello world. [TS]   Hello world. [TS] Emptyza mei 16, 2020 7:20 pm

Hazel Woods schreef:
Niklas Coast schreef:
Hazel Woods schreef:
Niklas Coast schreef:
Ik denk dat een topic tussen Jax en Niklas heel erg interessant zou zijn, aangezien beiden erg dominant zijn aangelegd :"D

En Yara want tja, weerwolf B)

Klinkt goed!

Ik denk dat Tara x Niklas miss ook wel interessant kan zijn omdat Tara iemand is die geen bs accepteert en hij ook niet? Dus dat kan of kei hard botsen of  uitmonden in vriendschap

Tell me what you think

Ja is goed!! Klinkt ook leuk hehe. Wie maakt wat? <3

Ik zal die voor Tara en Jax wel maken als jij die andere aanmaakt? <3

Yes komt er aan B)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Hello world. [TS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello world. [TS]   Hello world. [TS] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hello world. [TS]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Our world would be just like it was before
» A frozen world.
» Fuck the world.
» we could rule the world
» A world of stories

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
G e n e r a l
 :: c h a t t i n g :: c r e a t e
-
Ga naar: