Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

I hear the thunder coming down, won't you rain on me?  Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


I hear the thunder coming down, won't you rain on me?  Firefo11
15 oktober 2016


I hear the thunder coming down, won't you rain on me?  Birdpl11

Deel
 

 I hear the thunder coming down, won't you rain on me?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
I hear the thunder coming down, won't you rain on me?  Empty
BerichtOnderwerp: I hear the thunder coming down, won't you rain on me?    I hear the thunder coming down, won't you rain on me?  Emptyzo jun 28, 2020 8:28 pm

I hear the thunder coming down, won't you rain on me?  Giphy

“Ik weet het niet…dadelijk vind je het niet mooi ofzo” zei Chloé en trok een pruillipje. Ze nam nog een slokje van de champagne die Olivia voor haar had ingeschonken en leunde een beetje achterover. “Ik bedoel, ik heb nog nooit met iemand anders gezongen dan mijn zus…ik vind het wel een beetje spannend.” Maar misschien moest ze haar onzekerheid gewoon de baas zijn en het maar gewoon doen. Als Olivia niet met haar had willen zingen, had ze het ook niet aangeboden. Daarom sloeg ze haar glas champagne in één keer over en stond ze op. Op haar telefoon zocht ze de instrumentale versie van het nummer op, waar Olivia en zij het eerder over hadden gehad, en legde deze terug op het kleed. Diep haalde Chloé adem en sloot haar ogen: “I didn’t ask for a free ride. I only asked you to show me a real good time. I never asked for the rainfall. At least I showed up, you showed me nothing at all. It’s coming down on me. Water like misery. It’s coming down on me. I’m ready, rain on me. I’d rather be dry, but at least I’m alive, rain on me, rain on me. I’d rather be dry, but at least I’m alive, rain on me, rain on me. Rain. On. Me.” Zodra het instrumentale stukje verder ging, begon Chloé vrolijk te bewegen op de muziek. Ze opende haar ogen en keek Olivia met een blije lach aan, bukte en nam een slok van haar champagne, kijkend of Olivia haar stukje zou gaan doen, of dat ze gillend weg zou rennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Romano
Mentor
Mentor
Olivia Romano

Aantal berichten : 861
IC-berichten : 150
Leeftijd : 29
Accounts : Chloé Hill

Character sheet
Bijzonderheid: Aura Manipulation/Healing & Cheer Up Lullaby
Uiterlijke leeftijd: 17 (3 years in the loop, so actually 20)
Quote: ღ Got the neighbours yelling, "Earthquake", 4.5 when I make the bed shake
I hear the thunder coming down, won't you rain on me?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hear the thunder coming down, won't you rain on me?    I hear the thunder coming down, won't you rain on me?  Emptyzo jun 28, 2020 10:12 pm

Veel tijd om samen iets te doen hadden de twee meiden nog niet gehad. Olivia had gehoord dat Chloé heel goed kon zingen en thuis in Los Angeles ook in de muziek had gewerkt. Dat had Olivia’s interesse gewekt, zijzelf was ook gek op zingen en was er ook best goed in, dus in het kader van nieuwe vrienden maken met dezelfde interesses, had ze dus aan Chloé gevraagd of ze samen met haar wilde zingen. Echter, het blonde meisje uit Los Angeles was onzeker aan het doen over haar eigen kunsten. “Girl, stop met zo onzeker zijn! Je hebt vast en zeker een prima stem en als ik niet met je had willen zingen, had ik het niet aan je gevraagd!” Toen Chloé opstond en de instrumentale versie van “Rain on me” had aangezet, was het Olivia’s beurt om achterover te leunen. Geamuseerd keek ze naar het meisje, die haar ogen sloot en het nummer uit volle borst begon te zingen. “Woe!” riep Olivia enthousiast uit, ze was steengoed! Die onzekerheid was nergens voor nodig geweest. Vrolijk bewoog Olivia mee met de muziek en keek ze met sterretjes in haar ogen naar Chloé. Toen was het tijd voor haarzelf. Net als Chloé stond Olivia op en keek ze het meisje tegenover haar aan: “Live in a world where no one’s innocent, oh, but at least we try. Gotta live my truth, not keep it bottled in, so I don’t lose my mind.” Op het moment dat ze samen moesten zingen, liep ze lachend op Chloé af en danste met haar: “I can feel it on my skin. Teardrops on my face. Let it wash away my sins. Let it was awa-ay!” Tijdens het refrein zong en danste ze vrolijk verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
I hear the thunder coming down, won't you rain on me?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hear the thunder coming down, won't you rain on me?    I hear the thunder coming down, won't you rain on me?  Emptyzo jul 12, 2020 2:15 pm

Op aanraden van Olivia was Chloé toch maar begonnen met het zingen van het nummer. Het voelde goed om eindelijk weer een keer vrolijk te kunnen zingen. De laatste keer dat ze in de lus had gezongen, was toen ze Jax had ontmoet. Dat was uiteindelijk wel goed gekomen, maar het had een verdrietige reden dat ze uiteindelijk was gaan zingen. Dit was absoluut niet verdrietig, dit was alleen maar vrolijk. Nadat Chloé haar stukje had gezongen, was het Olivia’s beurt en deed ze een stapje naar achteren. Zodra Olivia begon met zingen, voelde Chloé een heerlijk gevoel door haar lichaam. Het was alsof alle zorgen uit haar lichaam wegstroomde en ze helemaal stressvrij was. Het gevoel was heerlijk. Was dit Olivia’s bijzonderheid? Op het moment dat het tijd was om samen te zingen, liep Chloé met een brede glimlach op Olivia af en zong ze: “It’s coming down on me. Water like misery. It’s coming down on me. Let it wash away.” Het was tijd voor het refrein en Chloé sloot haar ogen, begon vrolijk op de muziek mee te dansen. Ze zong uit volle borst mee en terwijl ze zong, voelde ze zich steeds gelukkiger worden. De stem van Olivia klonk als engelenzang uit de hemel en het zorgde ervoor dat ze helemaal ontspande. “Hands up to the sky, I’ll be your galaxy, I’m about to fly, rain on me tsunami” zong Chloé uit volle borst mee “Rain on me!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




I hear the thunder coming down, won't you rain on me?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hear the thunder coming down, won't you rain on me?    I hear the thunder coming down, won't you rain on me?  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I hear the thunder coming down, won't you rain on me?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Can you hear me?
» You'll never hear me roar.
» Storm is coming .
» Trouble is coming
» No cure is coming

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
Miss Bluebonnet's abode
 :: g a r d e n s :: m e a d o w
-
Ga naar: