Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

Peculiar Talk - Pagina 37 Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


Peculiar Talk - Pagina 37 Firefo11
15 oktober 2016


Peculiar Talk - Pagina 37 Birdpl11

Deel
 

 Peculiar Talk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 52 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Oskar Skygge

Oskar Skygge

Aantal berichten : 872
IC-berichten : 172
Leeftijd : 28

Character sheet
Bijzonderheid: shadow manipulation
Uiterlijke leeftijd: 16
Quote: the memories haunt me, I know that they haunt you too
Peculiar Talk - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 37 Emptydi apr 18, 2017 8:09 pm

aaaah thanks ghehe

je kan wel duidelijk zien dat het door 2 verschillende artists is gedaan vind ik. die pizza is veel groffer en met dikkere lijnen enzo. die wolf is een stuk verfijnder haha. de BB-8 zet ik bij dezelfde gast als de wolf, dus dat word sowieso echt legen -waitforit- DARY. LEGENDARY!!
Peculiar Talk - Pagina 37 Tenor
Terug naar boven Ga naar beneden
Alpha

Alpha

Aantal berichten : 39
IC-berichten : 3
Leeftijd : 25
Accounts :
Alpha
Oliver Creed

Character sheet
Bijzonderheid: Ghoul - Fire Manipulation - Telepathy
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: Six six six, Evoke the king of hell, Sex sex sex, Recieve the beast of evil.
Peculiar Talk - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 37 Emptydi apr 18, 2017 8:10 pm

Ze zijn echt heel vet! Het is niet echt mijn stijl ( Ik wil meer iets in deze trant/minimalistische stijl) maar t is wel uniek. Wil je een sleeve op je been laten zetten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Louise Bluebonnet
Admin
Louise Bluebonnet

Aantal berichten : 1360
IC-berichten : 147
Leeftijd : 25
Accounts :
. Louise
. Clarke


Character sheet
Bijzonderheid: Ymbryne
Uiterlijke leeftijd: 34
Quote: Intelligence without ambition is a bird without wings
Peculiar Talk - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 37 Emptydi apr 18, 2017 8:13 pm

@Wolf; ik ben bad girl je weet.
AH WOOW je hebt kleur! Dat is zoo gaaf <3 Ze zijn echt nice hahah

En ik raak er meer en meer van overtuigd dat we hetzelfde persoon zijn want ik denk er precies zo over. Als het iets speciaals voor jou betekent, dan kun je na een tijdje misschien het design niet meer helemaal top vinden of zo, maar dan symboliseert dat gewoon die herinnering of dat tijdperk waarin je het hebt laten zetten.

Cat... dit is niet normaal onze paden kruisen weer

Ik zat echt vorige week nog bij black bear te kijken en ik wil dat zij mijn volgende tattoo doen??
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t10-louise-catherine-lef
Oskar Skygge

Oskar Skygge

Aantal berichten : 872
IC-berichten : 172
Leeftijd : 28

Character sheet
Bijzonderheid: shadow manipulation
Uiterlijke leeftijd: 16
Quote: the memories haunt me, I know that they haunt you too
Peculiar Talk - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 37 Emptydi apr 18, 2017 8:18 pm

omg zo denk ik er exact over ik zie tattoos meer als een momentopname. net nog vroeg iemand of ik het later niet jammer ga vinden dat mijn tattoo star wars related is maar dan denk ik als ik later 80 ben kan ik er naar terugkijken en denken 'hé, vroeger was ik echt een star wars nerd, ik heb die films echt 10000x gekeken'. of ik dan nog steeds een star wars nerd ben en de verpleegsters in het rusthuis vraag om die films elke dag voor me op te zetten of niet, maakt voor mij dan niks uit? want het was hoe dan ook een groot deel van mijn jeugd/leven hahaha

80-jarige mij gaat 20-jarige mij vast cool vinden B)

maar yes, ik wil graag een leg sleeve c: en dit is echt precies mijn stijl, ik vind t echt zo mooi idk haha. ik hou van kleur in tattoos <3 ik vind jouw stijl ook nice, maar niet voor op mezelf, you feel me?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alpha

Alpha

Aantal berichten : 39
IC-berichten : 3
Leeftijd : 25
Accounts :
Alpha
Oliver Creed

Character sheet
Bijzonderheid: Ghoul - Fire Manipulation - Telepathy
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: Six six six, Evoke the king of hell, Sex sex sex, Recieve the beast of evil.
Peculiar Talk - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 37 Emptydi apr 18, 2017 8:42 pm

@V; Omg ik zit al zo lang te sparen voor een tattoo en al zo lang op die tattoo artist te azen omg we moeten ze samen laten zetten aaaah.
Ik wil zooooo graag Deze laten zetten op de binnenkant van mijn elleboog. Maar dat schijnt ook meteen de meest gevoelige plek te zijn. Anders bij mijn enkel.
En ik heb ook al plannen voor de volgende twee tattoos die ik wil zetten ook al staat die nog niet eens, maar dat komt omdat die tegelijk gezet moeten worden want ze matchen c:

@Wolf; Ik ben zelf niet zo van kleur omdat dat na een tijdje een beetje vaagjes wordt en dan ben ik bang dat ik het heel lelijk ga vinden. Maar ik vind het ook heel dapper dat je die stijl kiest want hij is ook heel opvallend, laat ook meteen zien dat je niet zo veel fucks geeft en gewoon doet waar je zin in hebt c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Oskar Skygge

Oskar Skygge

Aantal berichten : 872
IC-berichten : 172
Leeftijd : 28

Character sheet
Bijzonderheid: shadow manipulation
Uiterlijke leeftijd: 16
Quote: the memories haunt me, I know that they haunt you too
Peculiar Talk - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 37 Emptydi apr 18, 2017 8:47 pm

voor zo'n klein dingetje (no offence he!! hij is echt leuk jlskjgd) ben je al bij al misschien 15 minuten bezig. tattoos doen hoe dan ook 'pijn', dus als je hem op je elleboog wil dan moet je hem echt gewoon daar zetten en 15 minuutjes op je tanden bijten. want hij staat er wel voor de rest van je leven, dus dan heb je hem echt liever op een plek die je eerste keuze was c:

en ja de kleuren vervagen idd, maar als je ze goed verzorgd (bvb goed insmeren als je in de zon gaat enzo) dan duurt dat echt 12-15 jaar voor ze beginnen af te kleuren. en laten bijwerken is ook altijd een optie right? n.n
Terug naar boven Ga naar beneden
Louise Bluebonnet
Admin
Louise Bluebonnet

Aantal berichten : 1360
IC-berichten : 147
Leeftijd : 25
Accounts :
. Louise
. Clarke


Character sheet
Bijzonderheid: Ymbryne
Uiterlijke leeftijd: 34
Quote: Intelligence without ambition is a bird without wings
Peculiar Talk - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 37 Emptydi apr 18, 2017 8:48 pm

Cat; Als je al een design hebt (wat overigens echt cute is en omg het is een kat ik wil ook een kat aah) dan kun je hem ook ergens anders laten zetten. Pretty much elke artiest kan een design namaken. Maar als je een idee hebt en het echt wilt laten uitwerken dan zou ik naar Black Bear stappen. Ik bedoel, als je hem snel wilt hoef je dus niet per se op die artiest te wachten c; Maar ik zou wel kijken naar hygiene en zo haha.

Enkel doet trouwens echt 0 pijn dus dat is nice : D
IM TELLING YA, soulmates tho confused af

@Wolf; HAHaa echt op hoop van zegen dat je zo'n tachtig jarige wordt en dat ik dan zat ben van mijn werk als verloskundige en iedere dag star wars voor je op replay mag zetten

Edit; kijk ons tattoomoeders zijn lol
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t10-louise-catherine-lef
Oskar Skygge

Oskar Skygge

Aantal berichten : 872
IC-berichten : 172
Leeftijd : 28

Character sheet
Bijzonderheid: shadow manipulation
Uiterlijke leeftijd: 16
Quote: the memories haunt me, I know that they haunt you too
Peculiar Talk - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 37 Emptydi apr 18, 2017 8:50 pm

mijn kind als ik 80 ben ben jij 77 maar als jij star wars voor me wilt komen replayen dan for sure be my guest B)
en ik ben tattoo-vader omg ›:c *triggered*
Terug naar boven Ga naar beneden
Louise Bluebonnet
Admin
Louise Bluebonnet

Aantal berichten : 1360
IC-berichten : 147
Leeftijd : 25
Accounts :
. Louise
. Clarke


Character sheet
Bijzonderheid: Ymbryne
Uiterlijke leeftijd: 34
Quote: Intelligence without ambition is a bird without wings
Peculiar Talk - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 37 Emptydi apr 18, 2017 8:53 pm

lol tegen die tijd moeten we toch allemaal doorwerken tot ons 78e dus komt helemaal goed

I knooow maar we vertoonden zulk moederlijk gedrag
still sorry for contributing to sterotypical gender roles tho dat was niet netjes van me
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t10-louise-catherine-lef
Alpha

Alpha

Aantal berichten : 39
IC-berichten : 3
Leeftijd : 25
Accounts :
Alpha
Oliver Creed

Character sheet
Bijzonderheid: Ghoul - Fire Manipulation - Telepathy
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: Six six six, Evoke the king of hell, Sex sex sex, Recieve the beast of evil.
Peculiar Talk - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 37 Emptydi apr 18, 2017 8:57 pm

@Wolf; None taken ^^ Tis meer dat ik een zeer lage pijngrens heb dus prop maar gerust een stok tussen mn tanden zodat ik het niet uitschreeuw haha. Ik ben nog aan het sparen want ik weet niet zeker hoe duur dit zal zijn, plus ik moet mijn ouders eigenlijk ook nog over halen c:

@V; Soulmates ayy broo Tis meer dat BB op dit moment closed is en alleen flash neer zet, dus je kunt geen afspraken maken, plus het feit dat ik de prijs niet weet en ik ook kinda moet sparen voor school aaaah.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oskar Skygge

Oskar Skygge

Aantal berichten : 872
IC-berichten : 172
Leeftijd : 28

Character sheet
Bijzonderheid: shadow manipulation
Uiterlijke leeftijd: 16
Quote: the memories haunt me, I know that they haunt you too
Peculiar Talk - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 37 Emptydi apr 18, 2017 8:59 pm

hahahah relax
ik ben gewoon snel triggered als ik 'misgendered' word, zelfs al is het maar om zoiets doms. being trans is so much fun
Aaaargh (credits Wol Aaaargh (credits Wol Aaaargh (credits Wol
Terug naar boven Ga naar beneden
Louise Bluebonnet
Admin
Louise Bluebonnet

Aantal berichten : 1360
IC-berichten : 147
Leeftijd : 25
Accounts :
. Louise
. Clarke


Character sheet
Bijzonderheid: Ymbryne
Uiterlijke leeftijd: 34
Quote: Intelligence without ambition is a bird without wings
Peculiar Talk - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 37 Emptydi apr 18, 2017 9:04 pm

Hee hee nee, dat was niet iets doms, tis je goed recht om jezelf duidelijk te maken i mean ik snap dat je gewoon wilt dat mensen je zien zoals je jezelf ziet
omg can't imagine the fun tho

@cat; aah noes zijn ze vol *cries*
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t10-louise-catherine-lef
Oskar Skygge

Oskar Skygge

Aantal berichten : 872
IC-berichten : 172
Leeftijd : 28

Character sheet
Bijzonderheid: shadow manipulation
Uiterlijke leeftijd: 16
Quote: the memories haunt me, I know that they haunt you too
Peculiar Talk - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 37 Emptydi apr 18, 2017 9:05 pm

ja maar ik bedoel dat ik weet dat jij er niks slechts mee bedoelt!! snap je wat ik bedoel? teveel bedoel in 1 zin what up
en ja is echt 1 groot feest hahahah
Terug naar boven Ga naar beneden
Louise Bluebonnet
Admin
Louise Bluebonnet

Aantal berichten : 1360
IC-berichten : 147
Leeftijd : 25
Accounts :
. Louise
. Clarke


Character sheet
Bijzonderheid: Ymbryne
Uiterlijke leeftijd: 34
Quote: Intelligence without ambition is a bird without wings
Peculiar Talk - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 37 Emptydi apr 18, 2017 9:08 pm

feel ya vibe broo

jongens moodboards + perfectionism = well, late night projects xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t10-louise-catherine-lef
Oskar Skygge

Oskar Skygge

Aantal berichten : 872
IC-berichten : 172
Leeftijd : 28

Character sheet
Bijzonderheid: shadow manipulation
Uiterlijke leeftijd: 16
Quote: the memories haunt me, I know that they haunt you too
Peculiar Talk - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 37 Emptydi apr 18, 2017 9:12 pm

'late night' het is 21u U GOT THIS
Aaaargh (credits Wol Aaaargh (credits Wol Aaaargh (credits Wol
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Peculiar Talk - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 37 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Peculiar Talk
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 37 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 52 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Peculiar Talk
» Peculiar Talk
» Peculiar Talk
» Peculiar Talk
» Peculiar Talk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
G e n e r a l
 :: c h a t t i n g :: c h a t
-
Ga naar: