Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

Peculiar Talk - Pagina 10 Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


Peculiar Talk - Pagina 10 Firefo11
15 oktober 2016


Peculiar Talk - Pagina 10 Birdpl11

Deel
 

 Peculiar Talk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 38 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Olivia Romano
Mentor
Mentor
Olivia Romano

Aantal berichten : 861
IC-berichten : 150
Leeftijd : 29
Accounts : Chloé Hill

Character sheet
Bijzonderheid: Aura Manipulation/Healing & Cheer Up Lullaby
Uiterlijke leeftijd: 17 (3 years in the loop, so actually 20)
Quote: ღ Got the neighbours yelling, "Earthquake", 4.5 when I make the bed shake
Peculiar Talk - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 10 Emptyma mei 22, 2017 11:14 pm

That merch is entering but my wig is leaving btw!
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Romano
Mentor
Mentor
Olivia Romano

Aantal berichten : 861
IC-berichten : 150
Leeftijd : 29
Accounts : Chloé Hill

Character sheet
Bijzonderheid: Aura Manipulation/Healing & Cheer Up Lullaby
Uiterlijke leeftijd: 17 (3 years in the loop, so actually 20)
Quote: ღ Got the neighbours yelling, "Earthquake", 4.5 when I make the bed shake
Peculiar Talk - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 10 Emptydi mei 23, 2017 6:43 am

Er is gisternacht een terroristische aanslag geweest bij het Ariana Grande concert in Manchester....er zijn 19 doden en meer dan 50 gewonden...wanneer houdt dit op?
Terug naar boven Ga naar beneden
Adriel Eligor

Adriel Eligor

Aantal berichten : 104
IC-berichten : 15

Character sheet
Bijzonderheid: Guardian Angel
Uiterlijke leeftijd: 20
Quote: The most dangerous man has nothing to lose, and one last thing to save
Peculiar Talk - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 10 Emptydi mei 23, 2017 8:19 am

Ja het is belachelijk.. :c gekkenhuis. Vind het ook heel sneu voor Ariana zelf. En de ppl ofc. Het zal je maar overkomen
Terug naar boven Ga naar beneden
Sayuri Davies

Sayuri Davies

Aantal berichten : 117
IC-berichten : 52
Accounts :
- Nuala Doherty
- Sayuri Davies
- Amaris Collins

Character sheet
Bijzonderheid: Empathy
Uiterlijke leeftijd: 8
Quote: [Empathy] is seeing with the eyes of another. Listening with the ears of another, and feeling with the heart of another.
Peculiar Talk - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 10 Emptydi mei 23, 2017 9:39 am

Waar slaat dat nu op?! En inderdaad arme Ariana en andere mensen... Dat dus!! Het zal maar gebeuren. Leuk avondje uit en niet meer terug komen of gewond raken... Of een trauma erbij.. Gewéldig...
Terug naar boven Ga naar beneden
Pippa Fraser

Pippa Fraser

Aantal berichten : 83
IC-berichten : 21
Accounts : Laurice Andersson
Pippa Fraser

Character sheet
Bijzonderheid: Mermaid
Uiterlijke leeftijd: 6
Quote: Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit.
Peculiar Talk - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 10 Emptydi mei 23, 2017 10:40 am

Ja echt zo triest!
Terug naar boven Ga naar beneden
Clarke Guerra

Clarke Guerra

Aantal berichten : 527
IC-berichten : 129
Leeftijd : 25
Accounts :
. Clarke
. Louise


Character sheet
Bijzonderheid: Descendant of Aphrodite + Colour Saturation Manipulation
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: You bring my heart to life again now I can see in ultraviolet
Peculiar Talk - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 10 Emptydi mei 23, 2017 11:52 am

@Wolf; lit on primfiyah

Die aanslag is echt zo ontzettend vreselijk. En inderdaad, ga je daar heen om de beste avond van je leven te hebben... brr. Echt jezus, wat is dit.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t151-clarke-guerra
Olivia Romano
Mentor
Mentor
Olivia Romano

Aantal berichten : 861
IC-berichten : 150
Leeftijd : 29
Accounts : Chloé Hill

Character sheet
Bijzonderheid: Aura Manipulation/Healing & Cheer Up Lullaby
Uiterlijke leeftijd: 17 (3 years in the loop, so actually 20)
Quote: ღ Got the neighbours yelling, "Earthquake", 4.5 when I make the bed shake
Peculiar Talk - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 10 Emptydi mei 23, 2017 12:38 pm

Inderdaad :c de rest van de Europese tour is afgelast. Het is zo triest. En iemand op FOTP: 'Is it too early to make a Bang Bang joke?' Die persoon is meteen 3 maanden verbannen. Echt heel slecht. My Poor baby. Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Clarke Guerra

Clarke Guerra

Aantal berichten : 527
IC-berichten : 129
Leeftijd : 25
Accounts :
. Clarke
. Louise


Character sheet
Bijzonderheid: Descendant of Aphrodite + Colour Saturation Manipulation
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: You bring my heart to life again now I can see in ultraviolet
Peculiar Talk - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 10 Emptydi mei 23, 2017 4:45 pm

Wow de hele tour? Dan heb je nog echt geluk dat jij haar nog hebt kunnen zien. En dat dit niet bij jou gebeurd is ook nog! ö
oké wow ja, ik snap het, dat is wel een gevoelig onderwerp daar natuurlijk

It's my moms birthday en er zit hier al de hele dag familie die met mij wil praten over mijn examens help
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t151-clarke-guerra
Olivia Romano
Mentor
Mentor
Olivia Romano

Aantal berichten : 861
IC-berichten : 150
Leeftijd : 29
Accounts : Chloé Hill

Character sheet
Bijzonderheid: Aura Manipulation/Healing & Cheer Up Lullaby
Uiterlijke leeftijd: 17 (3 years in the loop, so actually 20)
Quote: ღ Got the neighbours yelling, "Earthquake", 4.5 when I make the bed shake
Peculiar Talk - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 10 Emptydi mei 23, 2017 5:24 pm

Yes, de rest van de Europese data dan, geloof ik! And who can blame her, het is ook een aanslag op haar natuurlijk. Ja, dat is het bizarre dus ook, twee weken geleden was ik bij haar concert en nu dit. :c Ben idd wel heel blij dat ik haar nog heb kunnen zien, maar moet je voorstellen hoe het voor de mensen daar is...ouders komen hun kinderen halen, maar zien hun kind niet meer terug. Er zijn jonge kinderen overleden (een meisje van 8 jaar oud...8!) Mweh, voel me de hele dag al niet lekker er om.

Peculiar Talk - Pagina 10 18581917_10209048306704149_2263010223071739563_n
Peculiar Talk - Pagina 10 18700108_10209048306624147_1842555368541538468_n

Hahaha V, hang een bordje op: "M'n examens gingen kut, maar haal me uit de put, geef me een fles wijn thx doei <3" hahaha nee grapje t ging wel ok toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Akeyna

Akeyna

Aantal berichten : 31
IC-berichten : 8
Leeftijd : 25
Accounts :
. Akeyna
. Louise
. Ethan
. Clarke


Character sheet
Bijzonderheid: Nine Lives
Uiterlijke leeftijd: 8 winters
Quote: I earned these stripes
Peculiar Talk - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 10 Emptydi mei 23, 2017 5:44 pm

Ah ja oh my god, dat is echt het allerergste wat er maar kan gebeuren, je kind verliezen ugh ik wil me dat echt niet voorstellen. En niet te veel nieuws en zo erover proberen te bekijken, dan blijf je er zo in hangen. waarmee je dus die terroristen hun zin geeft, dat is het erge :C
Ahw die ribbon though.. heavy breathing

HAHAHH 'geef wijn thx doei' Nouuuu, het ging niet heel oké, stond ook twee vijven dus het wordt wel heel spannend of ik slaag of niet. Idk ben er gewoon klaar mee dus het is zo jammer als ik weer aan ieder familielid verslag moet doen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t124-akeyna
Olivia Romano
Mentor
Mentor
Olivia Romano

Aantal berichten : 861
IC-berichten : 150
Leeftijd : 29
Accounts : Chloé Hill

Character sheet
Bijzonderheid: Aura Manipulation/Healing & Cheer Up Lullaby
Uiterlijke leeftijd: 17 (3 years in the loop, so actually 20)
Quote: ღ Got the neighbours yelling, "Earthquake", 4.5 when I make the bed shake
Peculiar Talk - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 10 Emptydi mei 23, 2017 5:58 pm

Nee, je hebt ook gelijk...weet je door dit alles voel ik me alleen nog maar nog trotser om een Arianator te zijn tbh. <3 En klopt, die ribbon is zo mooi...vind die andere ook zo mooi, alle popgirls er om heen...;( Heel mooi!

IK GELOOF IN JE V JE KAN HET QUEEN EN SERIEUS ALS JE HOORT DAT JE SLAAGT GAAN WE DE HELE SITE VOLGOOIEN MET APPELTAART OMG <3 misschien maak ik laat ik een appeltaart banner maken omfg YAAAAAAAAS <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Parker Sullivan

Parker Sullivan

Aantal berichten : 34
IC-berichten : 7
Accounts :
. Parker
. Ethan
. Louise
. Clarke
. Akeyna


Character sheet
Bijzonderheid: Animation || Life to the Lifeless
Uiterlijke leeftijd: 5
Quote: 'Oops...'
Peculiar Talk - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 10 Emptydi mei 23, 2017 9:06 pm

Aw jah, echt heel erg sterk. En aahww hij staat in je os

<3<3<3 OMG THANK YOU HUN whahah pleeease let's ik maak hem wel, lol the luf is real the luf is real
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t382-parker-sullivan#7824
Oskar Skygge

Oskar Skygge

Aantal berichten : 872
IC-berichten : 172
Leeftijd : 28

Character sheet
Bijzonderheid: shadow manipulation
Uiterlijke leeftijd: 16
Quote: the memories haunt me, I know that they haunt you too
Peculiar Talk - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 10 Emptydi mei 23, 2017 11:56 pm

bruh ik ben sense8 S02 beginnen kijken en ik ben zoooo fucking weak het is zo nice om een trans character te zien die ook nog eens gespeeld word door een trans actrice iemand moet me ff vasthouden ofzo ;__;
Terug naar boven Ga naar beneden
Louise Bluebonnet
Admin
Louise Bluebonnet

Aantal berichten : 1360
IC-berichten : 147
Leeftijd : 25
Accounts :
. Louise
. Clarke


Character sheet
Bijzonderheid: Ymbryne
Uiterlijke leeftijd: 34
Quote: Intelligence without ambition is a bird without wings
Peculiar Talk - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 10 Emptydi mei 23, 2017 11:58 pm

*HOLDS VERY TIGHT*

Zoveel liefde voor Nomi. Echt die serie is zo goed. Het moet verplichte kost worden voor de sake of human acceptance omg. Ik heb de hele examenperiode seizoen twee uitgesteld en nu kan ik hem eindelijk kijken yess
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t10-louise-catherine-lef
Oskar Skygge

Oskar Skygge

Aantal berichten : 872
IC-berichten : 172
Leeftijd : 28

Character sheet
Bijzonderheid: shadow manipulation
Uiterlijke leeftijd: 16
Quote: the memories haunt me, I know that they haunt you too
Peculiar Talk - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 10 Emptywo mei 24, 2017 12:15 am

Nomi is echt mijn hero ze is zo geweldig echt hoe ze ook durft al die dingen zeggen ook al is het maar geacteerd, ze heeft wel het script geschreven of ja helpen schrijven dus je weet en voelt gewoon dat ze het ergens baseert op dr eigen experiences en ;__;

excuse me while I have another moment
Aaaargh (credits Wol Aaaargh (credits Wol Aaaargh (credits Wol

ok maar serieus ga het kijken het is echt zoooo goed, misschien zelfs beter dan S01 <3
ik moet gaan slapen tho dammit maar morgen kijk ik sowieso de rest uit I know myself I have no control haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Peculiar Talk - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 10 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Peculiar Talk
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 10 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 38 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Peculiar Talk
» Peculiar Talk
» Peculiar Talk
» Peculiar Talk
» Peculiar Talk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
G e n e r a l
 :: c h a t t i n g :: c h a t
-
Ga naar: