Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

[MC] Unexpected surprise || Room 320 - Pagina 2 Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


[MC] Unexpected surprise || Room 320 - Pagina 2 Firefo11
15 oktober 2016


[MC] Unexpected surprise || Room 320 - Pagina 2 Birdpl11

Deel
 

 [MC] Unexpected surprise || Room 320

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
[MC] Unexpected surprise || Room 320 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Unexpected surprise || Room 320   [MC] Unexpected surprise || Room 320 - Pagina 2 Emptyma mei 11, 2020 7:45 pm

[MC] Unexpected surprise || Room 320 - Pagina 2 Tumblr_pzfy95xI3S1r53e9co4_r1_500
All night I'll riot with you
I know you got my back and you know I got you
So come on, come on, come on
Let's get physical

Toen Grayson ook tot zijn hoogtepunt was gekomen, had ze eventjes over zijn rug geaaid en vervolgens had hij zich van haar afgedraaid en was naast haar gaan liggen. Haar lichaam tintelde nog eventjes na van het heerlijke gevoel dat ze eerder had gehad en Chloé sloot nog eventjes haar ogen. Ze voelde de warmte van de dekens over zich heen en moest toch wel bekennen dat dit een perfecte keuze was geweest. In het begin had ze nog haar bedenkingen gehad over de verhuizing, maar dit had perfect voor haar uitgepakt. Toen ze zijn stem hoorde, opende Chloé haar ogen en keek ze hem aan. Een brede grijns stond op haar gezicht en ze draaide zich ook op haar zij. “We kunnen dit zo vaak doen als we willen, want dit is nu onze kamer.” Ze kwam iets naar voren en drukte een kus op zijn mond. Na de kus trok ze haar hoofd iets terug, maar bleef wel vlakbij hem liggen. Nogmaals kwam er een grijns op haar gezicht, terwijl ze haar vinger over zijn gezicht liet glijden. “Eigenlijk wilde ik dit al doen op het moment dat ik je ontmoette, dus ik ben blij dat het uiteindelijk is gebeurd. Al ben ik zeker dat het gebeurd was als ik je vaker had gezien.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Grayson Miller

Grayson Miller

Aantal berichten : 53
IC-berichten : 50
Accounts : - Grayson Miller
- Hunter Storm
- Jace Dawson
- Hazel Woods
- Cheryl Stone

Character sheet
Bijzonderheid: Emotion control
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote:
[MC] Unexpected surprise || Room 320 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Unexpected surprise || Room 320   [MC] Unexpected surprise || Room 320 - Pagina 2 Emptydo mei 14, 2020 4:53 pm

Grayson ging heel eerlijk zijn: als ze geen kamergenoten waren geweest, dan had hij nu zijn spullen gepakt en was hij snel teruggegaan naar zijn eigen kamer. Maar dit was nu hun gezamenlijke kamer en hij had daarstraks een keuze gemaakt. En bij die keuze hoorde blijkbaar ook dat ze na de seks met elkaar zouden knuffelen. Grayson was niet zo’n type dat na de seks gezellig over van alles ging liggen praten, maar hij wilde voor haar gerust een uitzondering maken. Hij moest eerlijk toegeven dat ze zijn interesse had opgewekt en niet alleen op seksueel vlak. En wie weet, misschien zouden er toch nog gevoelens ontstaan. Hij vermoedde dat Chloé nu ook gewoon met hem naar bed was gegaan uit pure lustgevoelens en dat er voor de rest geen gevoelens aan verbonden waren, maar zeker weten deed hij dat niet. Hij schoof zijn irritante gedachten opzij en wierp haar een brede glimlach toe toen ze kort een kus op zijn lippen duwde, al verwarde het hem wel lichtjes wat er achter die kus zat. Waren het gevoelens of was het iets anders? Om haar echter geen gevoel van afwijzing te geven, schoof hij iets dichter naar haar toe en legde zijn hand naast hun, rustend op haar onderarm. Hij sloot kort zijn ogen toen ze haar vinger langs zijn wang liet glijden en grijnsde om haar opmerking. “Die spanning hadden we inderdaad niet langer kunnen laten opbouwen, denk ik,” zei hij grinnikend. “Het is maar goed dat we ook kamergenoten zijn geworden. Dan hebben we tenminste een excuus voor ons gedrag en geen uitleg voor andere kamergenoten nodig.” Hij gaf haar een knipoog. Hm. Misschien kon hij nu wel van de gelegenheid gebruik maken om elkaar een beetje te leren kennen. “Zit je hier eigenlijk al lang in de lus?” vroeg hij haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
[MC] Unexpected surprise || Room 320 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Unexpected surprise || Room 320   [MC] Unexpected surprise || Room 320 - Pagina 2 Emptydo mei 14, 2020 9:41 pm

[MC] Unexpected surprise || Room 320 - Pagina 2 Tumblr_pzfy95xI3S1r53e9co4_r1_500
All night I'll riot with you
I know you got my back and you know I got you
So come on, come on, come on
Let's get physical

Chloé vond het fijn om na de seks nog een beetje na te knuffelen en te kletsen. Ondanks dat ze niet verliefd was geweest op al haar bedpartners, was het wel een intiem moment dat ze gedeeld hadden en voor haar was dan nog wat knuffelen en praten een manier om genegenheid te tonen. Daarna was ze dan ook wel weer uit bed gestapt en weggegaan, maar toch vond ze het wel fijn. Het was wat persoonlijker dan meteen weggaan en niet meer met elkaar spreken. Nou zou dat voor hen wel lastig zijn, want ze deelden een kamer, maar ondanks dat wilde ze het toch wel wat specialer maken. Zeker omdat ze hier best wel naar had uitgekeken. Chloé had geen idee hoe dat voor Grayson was en ze voelde zich ook nog niet comfortabel genoeg om dat te vragen. Een zachte lach ontsnapte uit haar mond om zijn opmerking. “Alsof ik anders wel uitleg nodig had gehad” grijnsde ze en gaf hem een speelse knipoog. Oh damn, ze zag er best wel naar uit om dit vaker te doen. Chloé had het fijn gevonden en dat hij dit goed kon, liet haar zeker naar meer snakken. Grayson vroeg haar of ze al lang in de lus was en Chloé draaide zich op haar rug, terwijl ze naar het plafond staarde. “Ik ben hier denk ik nu…een paar weken?” vertelde ze hem “Ik heb inmiddels wel wat meer mensen leren kennen sinds de laatste keer dat we elkaar zagen. Het is grappig, want er is ook een jongen die ik ken uit Los Angeles hier. We kenden elkaar oppervlakkig hoor, af en toe eens tijdens het uitgaan, maar het is toch wel grappig om hem hier tegen te komen.” Ze ging weer op haar zij liggen en keek hem weer aan. “En jij, mister beachboy? Hoe lang heeft iedereen hier al van jou kunnen genieten?” Terwijl ze dat zei, bedacht ze zich dat zij misschien niet de enige was met wie hij dit deed. Ergens stak haar dat. Zag ze meer in hun? Chloé wist het niet, tot nu toe was het vooral flirterig en lust geweest. Maar als Grayson net zo geïnteresseerd in haar zou zijn als zij in hem, zou het misschien ooit tot meer kunnen uitlopen. Wie weet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Grayson Miller

Grayson Miller

Aantal berichten : 53
IC-berichten : 50
Accounts : - Grayson Miller
- Hunter Storm
- Jace Dawson
- Hazel Woods
- Cheryl Stone

Character sheet
Bijzonderheid: Emotion control
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote:
[MC] Unexpected surprise || Room 320 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Unexpected surprise || Room 320   [MC] Unexpected surprise || Room 320 - Pagina 2 Emptyvr mei 15, 2020 5:39 pm

“Ook waar,” had Grayson nog geantwoord op haar woorden voordat hij de boeg over had gegooid naar een ander gespreksonderwerp. Hoewel hij weldegelijk meer van dit soort avondjes wilde, was het ook weer niet zo dat zijn interesse daar alleen maar naar uitging. Ergens was, onder dat deel van hem dat snel weg wilde rennen, er ook nog een deel in hem dat weldegelijk nieuwsgierig was naar hoe ze was in hoe ze in de lus terechtgekomen was. Het zou het misschien wel wat persoonlijker maken als ze dit soort dingen vaker gingen herhalen, maar misschien konden ze wel gewoon vrienden worden. Vrienden met een beetje meer. Fuckbuddies. En dan hopen dat ze niet verliefd op hem zou worden, want hij was er vrij zeker van dat hij dat niet op haar zou worden. Er waren weinig momenten in zijn leven geweest dat hij echt verliefd was geweest en dan had hij zich na iets meer dan een half jaar al verveeld in de relatie. De laatste dagen hadden hem steeds meer en meer doen beseffen dat hij dan ook eigenlijk helemaal geen relatietype was, maar een fling zo af en toe wel eens leuk vond. Zou hem dat een slecht persoon maken? Grayson richtte zijn aandacht weer op Chloé toen zij hem afleidde door over Los Angeles te spreken. Hij gaf een knikje en wachtte tot er een knoop in zijn maag zou komen omdat ze over een andere jongen begon, maar er kwam niks. Hm. Hij grijnsde toen ze haar vraag stelde, hem afleidend van het vervelende gevoel dat hij nu wel in zijn maag had gekregen door zijn eigen bevinding. “Ik kan niet zeggen dat iedereen echt van me aan het genieten is,” zei hij met een grijns. “Er zijn helaas nog veel mensen die mijn grappen niet kunnen waarderen. Maar alles bij elkaar ben ik er nog geen week.” Hij grinnikte. “Dit is mijn eerste keer in een lus, maar ik moet zeggen dat het me tot nu toe prima bevalt.” Hij knipoogde naar haar. “Maar ik neem aan dat jij dan ook recht van Los Angeles naar hier bent gekomen en niet eerst nog in een andere lus hebt gezeten?” vroeg hij aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
[MC] Unexpected surprise || Room 320 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Unexpected surprise || Room 320   [MC] Unexpected surprise || Room 320 - Pagina 2 Emptyma mei 18, 2020 11:02 pm

[MC] Unexpected surprise || Room 320 - Pagina 2 Tumblr_pzfy95xI3S1r53e9co4_r1_500
All night I'll riot with you
I know you got my back and you know I got you
So come on, come on, come on
Let's get physical

Chloé kon nog niet uitvogelen wat ze precies voor Grayson voelde – het was nog veel te vroeg om überhaupt nog wat te voelen, want dit was pas de tweede keer dat ze hem zag. Hij leek haar wel het type waar ze verliefd op kon worden: hij was knap, grappig en had een zekere vorm van zelfverzekerdheid om zich heen hangen die Chloé wel kon waarderen. Maar voor alsnog was het best wel vroeg. Toch voelde Chloé zich wel op haar gemak bij hem en dat was een goede bijkomstigheid bij een jongen. En, niet te vergeten, hij was goed in bed. Zachtjes grinnikte ze toen hij naar haar knipoogde en schudde met een lach haar hoofd. “Ik kom inderdaad straight uit Los Angeles en heb niet in een andere lus gezeten. Misschien komt dat ooit nog wel, ik weet niet of ik hier voor altijd hier blijf.” Chloé lachte weer eventjes en keek hem weer aan. “Waarom zou ik ooit weggaan, als ik hier een kamer heb, met zo’n goed gezelschap?” Hardop lachte Chloé en keek hem met een stralende lach aan. Vervolgens ging ze weer op haar zij liggen en liet haar hoofd op haar hand leunen. “Ik denk dat ik je ga verlaten, beachboy. Ik moet echt mijn spullen uit gaan pakken.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




[MC] Unexpected surprise || Room 320 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Unexpected surprise || Room 320   [MC] Unexpected surprise || Room 320 - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[MC] Unexpected surprise || Room 320
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Room 345: I'm in the band
» Room 351 - Who the hell is in my room?!
» Room 360 | Nightmare
» Room 304 - Slave for a day .
» Wrong room.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
Miss Bluebonnet's abode
 :: t o p f l o o r :: b e d r o o m s
-
Ga naar: