Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

Daily workout. - Pagina 2 Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


Daily workout. - Pagina 2 Firefo11
15 oktober 2016


Daily workout. - Pagina 2 Birdpl11

Deel
 

 Daily workout.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Maeve Wynne

Maeve Wynne

Aantal berichten : 40
IC-berichten : 39

Character sheet
Bijzonderheid: Dark Nymph
Uiterlijke leeftijd: 17
Quote: I will not make the same mistakes again...
Daily workout. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Daily workout.   Daily workout. - Pagina 2 Emptydi jun 16, 2020 8:02 pm

it is easyto hate and itis difficult to love.

Evan’s blik leek wat te verzachtten toen ze haar woorden uitsprak. Woorden die ze meestal niet over haar lippen heen zou krijgen, maar het was veilig. De ander leek niet iemand te zijn die haar zou beoordelen over iets waar hij weinig van wist, hij was zo heerlijk eerlijk en dat kon ze wel waarderen. ’Dan lijkt het er toch op dat je niet alles voor een tweede keer kwijt bent, zoals je in het begin dacht,’ sprak hij op een rustige toon tegen haar waardoor Maeve haar ogen kort sloot en haar hoofd schudde. ’Het achterlaten van de lus is voor mijn bijzonderheid gevaarlijk. Het is alsof ik een groot deel van mijn hart nooit meer zal hebben, een gat die niet gevuld kan worden door mensen. Een deel van de ziel die er nooit meer zou zijn maar waar de rest van het lichaam naar blijft zoeken en roepen.’ Legde ze uit, het was haast niet uit te leggen hoeveel pijn het deed en die pijn zou ze haar hele verdere leven met zich mee moeten dragen. Een lang leven want verouderen deed ze niet. ’Je weet natuurlijk nooit wat de toekomst brengt. Als je al van iets slecht bent gekomen, kan het alleen nog maar beter worden, toch?’ Vroeg hij nadat ze hem had uitgelegd dat ze niet zeker was of ze hier zou blijven of uiteindelijk verder zou trekken. Verder trekken zou ook risico’s met zich meebrengen, maar niets dat haar ervan zou weerhouden om weer iets terug te vinden waar ze een band mee had. Iets, zelfs als het maar een persoon was die haar ervan kon weerhouden om alles in zichzelf te verliezen aan de pijn. Hij wierp haar een glimlach toe voordat hij iets meer over zijn achtergrond uit begon te leggen. ’Ik ben dus voordien soldaat geweest en heb missies gedaan in voornamelijk Irak, waarna ik via iemand daar over de lus te weten kwam en omdat diegene wist van mijn gave, verwees hij me door naar deze lus.’ Verklaarde hij waardoor ze langzaam knikte. ’En sindsdien ben ik hier,’ Het meisje glimlachte relatief warm voordat ze haar armen kort om zichzelf heen sloeg. ’Het is vaak veiliger om niet in het openbaar te zijn met bijzonderheden, er zijn gevaren voor mensen zoals ons. Hier kunnen we elkaar helpen en leren van onszelf en anderen. Vergis je niet in onschuldige gezichten en jonge mensen, ze kunnen ouder of giftiger zijn dan je denkt.’ Niet alles was wat het leek in een lus.

♠ ♥ ♣ ♦
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan Castle

Evan Castle

Aantal berichten : 129
IC-berichten : 107

Character sheet
Bijzonderheid: Wound healing
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote:
Daily workout. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Daily workout.   Daily workout. - Pagina 2 Emptywo jun 17, 2020 2:28 pm

Evan Castle
Ook al klonk het in zijn oren als voornamelijk filosofisch gezwets zoals zij het uitdrukte, begreep hij ergens ook wel op een vreemde manier wat ze bedoelde. Hij was zijn vader kwijtgeraakt en was zijn moeder ook nog eens bijna verloren aan haar slopende depressie. Hij had zijn broertje op moeten voeden en zijn moeder op een gegeven moment moeten dwingen om weer overeind te krabbelen en door te gaan met haar leven. Het was dan ook enkel omdat ze hem verzekerd had dat ze niet meer terug ging vallen dat hij haar achter had gelaten in Amerika samen met zijn broertje. Hij had enkel een kort bericht voor haar achtergelaten waarbij hij had uitgelegd dat hij voor een hele, onvoorziene tijd weg zou zijn, dat hij van haar hield en dat hij het wel aan haar uit zou leggen wanneer hij terug zou komen. Hij dacht wel dat ze het zou begrijpen, maar dan wist ze in elk geval dat hij niet dood was. Hij had ook begrepen dat hij eens naar zijn oude woonplaats kon gaan om op bezoek te gaan en dat hij daar wel een paar uurtjes kon blijven, als het maar niet te lang zou duren. De jongen richtte zijn blik weer op Maeve toen ze begon te spreken over gaven en mensen waar hij voor op moest letten. “Dus ik moet ook oppassen voor jou?” vroeg hij op een licht plagende toon. Daarna werd zijn blik weer serieus. “Ik denk dat ik iets meer moet leren over deze plek om dat soort dingen voor mezelf uit te zoeken, maar ik zal je waarschuwing zeker in mijn achterhoofd houden,” beloofde hij haar. Toen besefte hij zich wat ze had gezegd over haar eigen gave. “Wat voor gave heb je eigenlijk?” vroeg hij aan haar.

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Daily workout.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
I n n d y r
 :: c e n t r e :: p a r k
-
Ga naar: