Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

Sudden encounter. Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


Sudden encounter. Firefo11
15 oktober 2016


Sudden encounter. Birdpl11

Deel
 

 Sudden encounter.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Alyssa Garcia

Alyssa Garcia

Aantal berichten : 121
IC-berichten : 100

Character sheet
Bijzonderheid: Pain control
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote: Carpe diem
Sudden encounter. Empty
BerichtOnderwerp: Sudden encounter.   Sudden encounter. Emptydo jun 11, 2020 4:50 pm

Alyssa Garcia
Bij het aankomen op een nieuwe plek hoorde het verkennen er natuurlijk ook bij. Alyssa had zich al de moeite genomen om de bovenverdiepingen in het huis wat te verkennen zodat ze wist wat waar was. Ze had zich erover verbaasd dat er een bibliotheek was, een ruimte waar ze kon gamen en een ruimte waar ze films kon kijken als ze daar zin in had. Het zou zeker niet verkeerd zijn om iemand in de lus beter te leren kennen zodat ze iemand had waar ze dat soort dingen samen mee kon doen, op dat lezen na. Ze hield sowieso niet echt van boeken, dus daar zat te issue hem niet echt. Maar goed, ze had dus de plekjes in het huis al verkend en nu werd het tijd om de plekjes buiten het huis te verkennen. Miss Bluebonnet had haar verteld over Inndyr en over hoe de dag zich steeds herhaalde en Alyssa’s aandacht was wel wat getrokken door dat fenomeen, moest ze zeggen. Ze vond het speciaal hoe dat ze elke dag dezelfde mensen op hetzelfde tijdstip tegen zou komen en hoe de regenbui al tot op de minuut van te voren te voorspellen was omdat het zich elke dag ook herhaalde. Alleen de Peculairs zelf behielden hun herinneringen van de vorige dag, maar als je bijvoorbeeld een emotioneel gesprek had gehad met een dorpeling of zelfs een ruzie, dan was die persoon dat dus na een dag alweer vergeten en dat vond Alyssa wel vreemd. Ze moest nog steeds enorm wennen aan de situatie, maar ze had er daarom des te meer zin in om anderen beter te leren kennen. Het getinte meisje was zo erg in gedachten verzonken zijnde dat ze niet in de gaten had dat iemand op haar pad liep. Ze knalde er dan ook vol tegenaan, maar in plaats van boos te worden, stak ze haar handen geschrokken en bezorgd naar voren uit, naar de persoon waar ze tegenaan was gewandeld. “Sorry, sorry!” verontschuldigde ze zich haastig. “Ik hoop dat ik je niet al te veel pijn heb gedaan?”


+ Eerste post voor @Alicia West
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia West
Medisch Team
Alicia West

Aantal berichten : 236
IC-berichten : 223
Accounts : Alicia West
William Salvador
Lazar Dimitri
Ian Russell
Jimmy Robinson
Melody Mattilla

Character sheet
Bijzonderheid: Hoog IQ & Resurrection
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: "The only blasphemy is to wallow in insignificance."
Sudden encounter. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sudden encounter.   Sudden encounter. Emptyma jun 15, 2020 10:34 am

Voor Alicia was het niet gek om bijna altijd in haar eindeloze gedachtes af te dwalen. Nu bijvoorbeeld, terwijl ze liep door de straten, dacht ze eraan hoe raar het eigenlijk was dat de dag zich altijd herhaalde. Natuurlijk vond ze dat ergens wel interessant, en de meeste wetenschappers zouden een moord plegen om zoiets te mogen onderzoeken, maar Alicia liet het echter bij 'oh, cool' en maakte een mentale notitie in haar hoofd dat ze er misschien ooit nog eens naar kon kijken. De lus had vele afleidingen, maar ze wilde gefocust blijven op haar doel, voordat ze naar het andere doel sprong. Nu was haar doel echter om de stad wat meer te verkennen (ze moest echt eens wat vaker naar buiten gaan), wanneer ze plotseling tegen iemand aanbotste. Het feit dat ze zo klein was en zo makkelijk rond te duwen zat haar altijd in de weg, en het hielp niet mee op dit moment, waarin ze haar best moest doen om haar balans terug te vinden. Nog steeds met een snel kloppend hart keek ze het meisje aan die haar excuses aan het aanbieden was. "Nee hoor," zei Alicia op rustige toon. Het was voor haar makkelijk om haar kalmte terug te vinden. "Ik moet minder in gedachten dwalen." Ze wist eigenlijk niet zeker of het haar schuld was geweest of van het andere meisje, maar dat maakte haar ook niet veel uit.

I bring back to life what should rather stay dead

@Alyssa Garcia
MONTY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyssa Garcia

Alyssa Garcia

Aantal berichten : 121
IC-berichten : 100

Character sheet
Bijzonderheid: Pain control
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote: Carpe diem
Sudden encounter. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sudden encounter.   Sudden encounter. Emptydi jun 16, 2020 12:19 pm

Alyssa Garcia
Voor Alyssa was het niet snel duidelijk of iemand in het huis woonde of dat ze met een dorpeling te maken had. Het was voor haar nog altijd een vreemd idee dat de dag zich herhaalde en dat elke interactie met een dorpeling in het niets zou verdwijnen omdat ze zich de dag erna niks meer konden herinneren van wat er gebeurd was of wat er gezegd was geweest. Ze had dan ook dus geen idee of de blondine voor haar onderdeel maakte van de lus of dat ze in het huis woonde, waar alle andere Peculiars woonde. Ze kon zich niet herinneren of ze het meisje eerder had gezien, maar ze besloot het er maar op te wagen. En dan hoefde ze nog niet meteen over de lus te beginnen, maar zichzelf voorstellen kon geen kwaad, toch? “En ik moet beter uit mijn doppen kijken,” grinnikte ze, waarna ze het wegwuifde. Zo konden ze natuurlijk nog wel even door blijven gaan. “Mijn naam is trouwens Alyssa,” stelde ze zichzelf maar voor, waarna ze haar hand naar het meisje uitstak en een brede glimlach haar lippen sierde. “Ben je hier allang in de l… in deze omgeving?” verbeterde ze zichzelf snel. Typisch zij om er eerst niet te veel over willen zeggen en zich dan vervolgens te bespreken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia West
Medisch Team
Alicia West

Aantal berichten : 236
IC-berichten : 223
Accounts : Alicia West
William Salvador
Lazar Dimitri
Ian Russell
Jimmy Robinson
Melody Mattilla

Character sheet
Bijzonderheid: Hoog IQ & Resurrection
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: "The only blasphemy is to wallow in insignificance."
Sudden encounter. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sudden encounter.   Sudden encounter. Emptywo jun 24, 2020 11:19 pm


"En ik moet beter uit mijn doppen kijken," zei het meisje. Dus het was beidde hun schuld, goed. "Mijn naam is trouwens Alyssa," zei ze daarna. Alicia nam haar hand aan en schudde hem. "Doctor Alicia West," zei ze. Nogmaals, die titel had ze niet eerlijk verdiend, maar in haar ogen dus wel. Alicia grinnikte zachtjes toen het meisje een verspreking maakte. "In de lus? Een paar weken nu," antwoordde ze om te laten merken dat ze beidde uit de lus kwamen. "En jij?" vroeg ze terug, ze had het meisje nog niet eerder gezien. De weken die ze wel in de lus had doorgebracht waren één grote chaos geweest. Dit was totaal niet wat ze had verwacht.

I bring back to life what should rather stay dead

@Alyssa Garcia
MONTY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyssa Garcia

Alyssa Garcia

Aantal berichten : 121
IC-berichten : 100

Character sheet
Bijzonderheid: Pain control
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote: Carpe diem
Sudden encounter. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sudden encounter.   Sudden encounter. Emptydo jun 25, 2020 10:09 pm

Alyssa Garcia
Oh, gelukkig! Het meisje was ook van de lus! Alyssa voelde zich tamelijk dom omdat ze haar verspreking had gemaakt, maar het had dus niet zo’n verkeerde impact als ze had gevreesd. Natuurlijk had ze gewoon kunnen liegen of over iets anders kunnen beginnen als het een dorpeling was geweest. In elk geval was het interessant dat ze iemand voor zich had staan die ze details over zichzelf kon vertellen en die het de volgende dag dan niet vergeten zou zijn. Het leek Alyssa tamelijk verspilde tijd om een conversatie te hebben met een dorpeling omdat ze alles de dag erna toch weer vergeten waren, waardoor je eigenlijk elke dag in een soort van herhaalde cyclus kwam. Maar dat was bij de blondine voor haar dus niet het geval. Ze stelde zich voor als Alicia en Alyssa knikte toen ze antwoord gaf op haar vraag. “Nog maar net,” grinnikte ze. “Ik ben nog nooit in een lus geweest, dus ik moet wel zeggen dat ik ontzettend moet wennen aan de nieuwe omgeving. En het feit dat de dag zich elke keer herhaalt? Bizar!” Ze grinnikte weer. “Maar Doctor, zei je? Dat klinkt best wel interessant. En ook veel te hoog gegrepen voor mij.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia West
Medisch Team
Alicia West

Aantal berichten : 236
IC-berichten : 223
Accounts : Alicia West
William Salvador
Lazar Dimitri
Ian Russell
Jimmy Robinson
Melody Mattilla

Character sheet
Bijzonderheid: Hoog IQ & Resurrection
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: "The only blasphemy is to wallow in insignificance."
Sudden encounter. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sudden encounter.   Sudden encounter. Emptyvr jun 26, 2020 2:51 am

"Dit is ook mijn eerste lus," merkte ze op. "Fascinerend is het inderdaad, hoe dagen bij gaan voor ons, maar voor de dorpelingen elke dag hetzelfde. En ze hebben het niet door." Ze hadden het eeuwige leven, maar ze zouden nooit ergens komen. Alicia had een miljoen vragen over hoe ruimte en tijd precies werkten in deze omgevingen, maar dat zou elke wetenschapper hebben gehad. Alicia knikte toen Alyssa verder ging op haar titel, waarschijnlijk droegen niet veel Peculiars die mee. "Dat kan ik begrijpen, mijn bijzonderheid heeft me er enorm mee geholpen," zei ze. Ze zag het misschien niet zo, maar het kon ook een beetje een vloek zijn, omdat het haar amper de kans had gegeven om een ander persoon te zijn dan die ze was.

I bring back to life what should rather stay dead

@Alyssa Garcia
MONTY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyssa Garcia

Alyssa Garcia

Aantal berichten : 121
IC-berichten : 100

Character sheet
Bijzonderheid: Pain control
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote: Carpe diem
Sudden encounter. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sudden encounter.   Sudden encounter. Emptywo jul 01, 2020 4:35 pm

Alyssa Garcia
“Ja, ik vond dat al bizar klinken toen mijn vader dat vertelde, maar nu ik het zelf meemaak, is het nog vreemder,” gaf Alyssa toe. Het was om die reden ook dat ze liever een gesprek had met een Peculiar dan met een dorpeling. Een dorpeling zou immers alles wat ze nu zei morgen weer vergeten zijn, waardoor het voor Alyssa als lichtelijk verspilde tijd aanvoelde. Stel je voor dat je verliefd zou worden op een dorpeling en hij jou na één avond leuk zou vinden en hij zou er de dag erna niks meer van weten en heel het proces begon weer opnieuw? Alyssa onderdrukte een giechel bij dat idee en richtte haar aandacht weer op Alicia. “Ik neem aan dat je bijzonderheid dan iets te maken heeft met hebben van een geniaal brein?” grinnikte Alyssa, al zei ze het wel op een voorzichtige toon omdat ze niet zeker wist of ze de nagel op zijn kop sloeg of dat ze zichzelf voor schut zette. Ach ja, als het het tweede was dan was het naar haar idee nog niet zo erg. Ze was immers maar aan het gissen, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia West
Medisch Team
Alicia West

Aantal berichten : 236
IC-berichten : 223
Accounts : Alicia West
William Salvador
Lazar Dimitri
Ian Russell
Jimmy Robinson
Melody Mattilla

Character sheet
Bijzonderheid: Hoog IQ & Resurrection
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: "The only blasphemy is to wallow in insignificance."
Sudden encounter. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sudden encounter.   Sudden encounter. Emptywo jul 01, 2020 6:00 pm

Alicia glimlachte toen het meisje haar gave goed gokte, al was het ook wel overduidelijk. "Precies," knikte ze om het te bevestigen. "Ik ben er trots op, maar geloof me, soms wou ik wel eens dat ik een ander soort bijzonderheid had." Zoals die van Victor, dacht ze. Dan zou ze het misschien een stuk makkelijker hebben om de mensen om haar heen te begrijpen. Nog nooit had ze iemand gevonden die nadacht op haar manier. Victor kwam dichtbij, maar hij was net iets te emotioneel voor haar doen. "Wat is die van jou dan als ik vragen mag?" vervolgde ze, daadwerkelijk nieuwsgierig of het weer een bijzonderheid zou zijn waar ze naar zou gaan verlangen.

I bring back to life what should rather stay dead

@Alyssa Garcia
MONTY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyssa Garcia

Alyssa Garcia

Aantal berichten : 121
IC-berichten : 100

Character sheet
Bijzonderheid: Pain control
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote: Carpe diem
Sudden encounter. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sudden encounter.   Sudden encounter. Emptyma jul 06, 2020 10:26 am

Alyssa Garcia
“Ik denk dat iedereen dat wel eens heeft,” zei Alyssa op een begrijpende toon. “Hoe meer Peculiars je immers leert kennen, hoe meer kennis je maakt met andere gaven en dan ga je dat onbewust toch vergelijken met die van jezelf. Dus ik denk dat iedereen wel eens heeft dat hij de gave van een ander zou willen hebben.” Alyssa had zelf bijvoorbeeld een gave waar ze naar haar idee helemaal niks mee kon. Het was ook niet bepaald gelinkt aan haar karakter en zou enkel interessant zijn wanneer ze te maken kreeg met een benarde situatie. Ze had het tot dusver in de lus nog niet moeten gebruiken en Blake was de enige die een lichte demonstratie had gevoeld. En dat was ook alleen maar omdat hij het gevraagd had en niet omdat ze het bewust had willen gebruiken om hem echt pijn te doen. Dat zou ze hem nooit aandoen en voor zover ze dat kon inschatten de anderen die ze had ontmoet ook niet. “Ik kan ervoor zorgen dat anderen pijn ervaren,” zei ze op een zachte toon. “Ik kan bijvoorbeeld het gevoel van een wond nabootsen of iemand hoofdpijn geven. Ook niet erg gebruikelijk voor iemand zoals mij.” Ze lachte wat nerveus, benieuwd zijnde naar wat Alicia nu over haar zou denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia West
Medisch Team
Alicia West

Aantal berichten : 236
IC-berichten : 223
Accounts : Alicia West
William Salvador
Lazar Dimitri
Ian Russell
Jimmy Robinson
Melody Mattilla

Character sheet
Bijzonderheid: Hoog IQ & Resurrection
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: "The only blasphemy is to wallow in insignificance."
Sudden encounter. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sudden encounter.   Sudden encounter. Emptydi jul 14, 2020 10:44 am

Alicia knikte, het meisje maakte een goed punt. Het beste was om het niet te vergelijken, want ze kon het toch niet veranderen. Tenzij er een Peculiar rondliep met de gave om mensen van gaves te laten ruilen maar dat betwijfelde ze heel erg. Haar wenkbrauwen gingen even omhoog toen Alyssa haar gave uitlegde. "Oh wauw, zonder die persoon aan te raken?" vroeg ze uit nieuwsgierigheid. Niet alleen maakte dat dit meisje een gevaarlijk persoon om rond te zijn (pijn was erg afleidend) maar ze moest er niet aan denken iemand met zo'n gave kwaad te maken. Hopelijk was ze geduldig. "Wel, dat is ten minste hele goede zelfverdediging," zei ze tot conclusie.

I bring back to life what should rather stay dead

@Alyssa Garcia
MONTY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyssa Garcia

Alyssa Garcia

Aantal berichten : 121
IC-berichten : 100

Character sheet
Bijzonderheid: Pain control
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote: Carpe diem
Sudden encounter. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sudden encounter.   Sudden encounter. Emptyvr jul 17, 2020 12:18 pm

Alyssa Garcia
Alyssa glimlachte om de reactie van Alicia. Het was haar vaak overkomen in de lus dat de Peculiars haar gave cool vonden. Blake had het ook cool gevonden hoe dat ze de pijn van haar eigen wond in haar voet bij hem had kunnen nabootsen. Ze had hem enkel aan moeten kijken en een paar seconden later had hij zijn voet al opgetild van de vloer, ook al had dat niets geholpen omdat Alyssa, als ze wilde, de pijn kon laten nazinderen in zijn voet, zelfs als hij deze van de grond zou tillen. “Dat klopt,” bevestigde ze Alicia’s woorden. “Ik moet enkel iemand aankijken, me goed concentreren en dan proberen me in te beelden waar die persoon pijn heeft en wat voor soort pijn.” En hoe minder ze een idee had wat voor bepaalde pijn er met een bepaalde wond mee kwam, hoe minder zeer het bij de ander deed. “Het helpt vooral als ik zelf in een situatie zou belanden waar ik veel pijn zou lijden,” gaf ze toe. “Ik kan de pijn die ik dan zelf voel een paar malen erger maken, maar aan het einde van de rit ligt het aan de pijngrens van de persoon zelf of het veel effect heeft of niet.” Ze haalde haar schouders op. “Het is niet dat ik het veel gebruik, hoor. Ik zou het enkel inderdaad als zelfverdediging gebruiken, wanneer ik dus aangevallen word. Dus je hoeft niet bang te zijn dat ik het op je zou gebruiken als we ruzie zouden krijgen, zo ben ik écht niet,” lachte ze, maar wel met een ernstige blik in haar ogen. Alicia moest weten dat Alyssa nooit expres een gevaar zou vormen voor haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia West
Medisch Team
Alicia West

Aantal berichten : 236
IC-berichten : 223
Accounts : Alicia West
William Salvador
Lazar Dimitri
Ian Russell
Jimmy Robinson
Melody Mattilla

Character sheet
Bijzonderheid: Hoog IQ & Resurrection
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: "The only blasphemy is to wallow in insignificance."
Sudden encounter. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sudden encounter.   Sudden encounter. Emptywo aug 05, 2020 4:15 pm

Haar gave was makkelijk te gebruiken, alleen concentratie. Dat ging wel voor elke gave, ook al kwam die van Alicia nu wel erg van nature. Ze duwde het niet weg. Alicia glimlachte toen Alyssa zei dat ze de gave niet zomaar zou gebruiken in een ruzie. Natuurlijk kon Alicia niet direct iemand op hun woord geloven, maar ze leek eerlijk te zijn erover. "Dat is mooi," knikte ze. "Ik snap dat sommige mensen daar misschien bang voor kunnen zijn." Dat zou vast niet fijn zijn, iemand zijn waar iedereen bang voor was. Eigenlijk herkende Alicia dat wel een beetje, iedereen op haar oude school vond haar obsessie vreemd, en vond haar gestoord. Frustrerend was dat. "Heb je ooit gedacht om het te bestuderen?" vroeg ze toen. Ze kon er niets aan doen, ze was altijd geinteresseerd in hoe alles om haar heen werkte. In haar hoofd maakte ze al een hypothese van wat er gebeurde wanneer Alyssa haar kracht gebruikte.

I bring back to life what should rather stay dead

@Alyssa Garcia
MONTY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyssa Garcia

Alyssa Garcia

Aantal berichten : 121
IC-berichten : 100

Character sheet
Bijzonderheid: Pain control
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote: Carpe diem
Sudden encounter. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sudden encounter.   Sudden encounter. Emptydo aug 06, 2020 9:24 pm

Alyssa Garcia
Alyssa gaf een knikje toen Alicia aangaf dat ze zich voor kon stellen dat er mensen waren die er bang voor konden zijn. “Ik denk dat ze vooral geluk hebben met mijn karakter,” zei ze grappend, al was ze ook wel gedeeltelijk serieus. “Als je iemand hebt die al haatdragend is uitgelegd, dan hebben ze goede reden om bang te zijn.” Nee, steeds verwachten dat iemand zijn gave op je gebruikte, was nu niet bepaald aangenaam. Gelukkig was haar karakter heel zachtaardig en zou ze enkel in noodgevallen overwegen om aan te vallen met haar gave. En zelfs dan zou ze zich nog kunnen inhouden. Ze richtte haar blik weer op Alicia toen deze haar vraag stelde en trok bedenkelijk haar wenkbrauw op. “Daar heb ik eigenlijk niet echt bij stilgestaan,” zei ze schaapachtig. “Ik zou niet weten op welke manier ik het zou moeten bestuderen.” Alicia zou vast wel ideeën hebben, zeker gezien haar gave. En hoewel Alyssa haar gave niet echt gebruikte, zou ze er ook niet op tegen zijn als Alicia met ideeën aankwam om het te bestuderen. “Heb je misschien suggesties hoe ik dat zou kunnen doen?” vroeg ze dan ook. “Of heb je misschien zin om er samen eens voor te gaan zitten?” Een brede glimlach sierde haar lippen en Alyssa keek de blondine afwachtend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia West
Medisch Team
Alicia West

Aantal berichten : 236
IC-berichten : 223
Accounts : Alicia West
William Salvador
Lazar Dimitri
Ian Russell
Jimmy Robinson
Melody Mattilla

Character sheet
Bijzonderheid: Hoog IQ & Resurrection
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: "The only blasphemy is to wallow in insignificance."
Sudden encounter. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sudden encounter.   Sudden encounter. Emptyzo aug 09, 2020 3:17 pm

Alicia zou nooit begrijpen hoe het kon dat mensen bij zo weinig dingen stil stonden. Alicia stond bij alles stil. Tijd, wat was dat? Materie, hoe werkt dat? Zwaartekracht, waarom is dat? En nu was er een nieuwe wereld vol mysteries met bijzonderheden, en de enige die het heeft bestudeerd behalve haar was Victor! Alicia kon alleen moeilijk haar eigen gave bestuderen zonder in een ziekenhuis in te moeten breken om de hersenscanner te gebruiken. Ja, dat werd hem niet. Alicia hield haar mond al open om Alyssa te bombarderen met suggesties, toen ze ineens suggeerde dat ze het samen konden doen. Alicia had datzelfde plan ook al met Tara, nog even en ze werd bekend als de persoon die elke Peculiar apart haalde om diegene te onderzoeken in haar laboratorium. Misschien was dat niet zo'n slecht idee. "Natuurlijk, ik wil alles weten over alles," zei ze enthousiast. "Mijn kamer nummer is 341, het is al zowat opgezet als een laboratorium, dus ik heb alles wat we nodig hebben. Kom maar eens langs als je tijd hebt." Ze was toch grotendeels van de tijd in hun kamer. Ze wist nog niet wat Victor ervan zou vinden, maar als mede-wetenschapper zou hij het vast niet erg vinden, toch?

I bring back to life what should rather stay dead

@Alyssa Garcia
MONTY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyssa Garcia

Alyssa Garcia

Aantal berichten : 121
IC-berichten : 100

Character sheet
Bijzonderheid: Pain control
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote: Carpe diem
Sudden encounter. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sudden encounter.   Sudden encounter. Emptydi aug 11, 2020 9:10 pm

Alyssa Garcia
Een brede glimlach kwam om Alyssa’s lippen toen Alicia aangaf dat ze maar eens langs moest komen op haar kamer zodat ze dit nader konden bespreken. En zo ontstond de overeenkomst tussen de twee om er meer mee te gaan doen en om het te bestuderen. Alyssa gaf dan ook met een tevreden knikje aan dat ze dat een prima idee vond. “Heb je al eens een andere Peculiar onderzocht?” vroeg ze op een nieuwsgierige toon. “En zo ja, wat is daar dan allemaal uitgekomen?” Ze kon toch niet de enige zijn op wie Alicia had willen experimenteren? Het was niet dat Alyssa bang was, ze wilde eerder weten waar Alicia zoal achter kon komen als ze dit voort zouden zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Sudden encounter. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sudden encounter.   Sudden encounter. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sudden encounter.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
I n n d y r
 :: c e n t r e
-
Ga naar: