Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

Sudden encounter. - Pagina 2 Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


Sudden encounter. - Pagina 2 Firefo11
15 oktober 2016


Sudden encounter. - Pagina 2 Birdpl11

Deel
 

 Sudden encounter.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Alicia West
Medisch Team
Alicia West

Aantal berichten : 236
IC-berichten : 223
Accounts : Alicia West
William Salvador
Lazar Dimitri
Ian Russell
Jimmy Robinson
Melody Mattilla

Character sheet
Bijzonderheid: Hoog IQ & Resurrection
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: "The only blasphemy is to wallow in insignificance."
Sudden encounter. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sudden encounter.   Sudden encounter. - Pagina 2 Emptydi aug 11, 2020 11:21 pm

"Heb je al eens een andere Peculiar onderzocht? En zo ja, wat is daar dan allemaal uitgekomen?" Alicia was echt blij dat ze steeds meer mensen tegenkwam die nieuwsgierig waren naar wetenschap. Ergens voelde ze zich in de lus toch steeds meer thuis, en kwam ze vaker haar kamer uit om mensen te ontmoeten. Dat zou ze vooral blijven doen als het zo zou doorgaan. "Ik zelf nog niet, maar mijn kamergenoot Victor heeft wel de cellen gestudeerd die-" Oké, daar miste wat informatie, Alicia. Mensen hadden niet dezelfde hersenen. Maar ze was gewoon enthousiast, oké? Ze begon opnieuw. "Zijn bijzonderheid is dat hij leven kan geven aan mensen. Of weg kan halen. Hij heeft daar onderzoek naar gedaan. Wat er precies uit is gekomen heb ik nog niet gevraagd, maar ik denk dat er nog veel meer achter zit dan we weten," legde ze uit. "Er is heel veel wetenschappelijk potentieel in de gaves van iedereen hier. Wat we wel niet zouden kunnen doen als we dit beter begrepen." Ze glimlachte trots. Wat was de wereld toch mooi.

I bring back to life what should rather stay dead

@Alyssa Garcia
MONTY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyssa Garcia

Alyssa Garcia

Aantal berichten : 121
IC-berichten : 100

Character sheet
Bijzonderheid: Pain control
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote: Carpe diem
Sudden encounter. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sudden encounter.   Sudden encounter. - Pagina 2 Emptyza aug 15, 2020 1:29 pm

Alyssa Garcia
Er volgde nog een ingewikkeld lijkende zin voordat Alicia zichzelf afkapte en leek te beseffen dat Alyssa vrij nieuw was met dit soort dingen en dus eerst een fatsoenlijke uitleg nodig had voordat ze de ingewikkeldere versie zou begrijpen. Toch gleed er een glimlach om Alyssa’s lippen heen omdat ze het wel schattig vond hoe enthousiast Alicia kon worden over dit onderwerp. Ze sloeg haar armen over elkaar heen en luisterde vervolgens aandachtig naar het volgende wat de blondine zei, haar pupillen licht verwijdend toen ze vertelde over de gave van haar kamergenoot. Ze had nog geen Victor ontmoet, maar als ze de jongen zou ontmoeten, zou ze wel meer over zijn gave willen weten. Ze glimlachte toen de blondine steeds enthousiaster werd naarmate ze verder vertelde. Hell, het liet zelfs Alyssa enthousiast zijn over wat ze nog meer konden ontdekken! “Nu zou ik eigenlijk meteen naar je kamer willen gaan zodat we aan de slag kunnen gaan,” zei ze met een lachje tegen de blondine. “Maar wat zou er dan zoal mogelijk zijn als je meer informatie had over de gaven van anderen?” vroeg ze nieuwsgierig. Ze nam aan dat er dan een hele nieuwe wereld voor alle Peculiars open zou gaan, maar ze kon zich gewoon een beeld voorstellen bij wát er dan precies zou veranderen. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia West
Medisch Team
Alicia West

Aantal berichten : 236
IC-berichten : 223
Accounts : Alicia West
William Salvador
Lazar Dimitri
Ian Russell
Jimmy Robinson
Melody Mattilla

Character sheet
Bijzonderheid: Hoog IQ & Resurrection
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: "The only blasphemy is to wallow in insignificance."
Sudden encounter. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sudden encounter.   Sudden encounter. - Pagina 2 Emptyza aug 15, 2020 6:13 pm

De energie in het gesprek kwam duidelijk naar boven. Het was zo goed dat ze anderen enthousiast kon krijgen over wetenschap. In haar ogen was dat het enige wat de wereld meer nodig had. "De wetenschap heeft nog maar een klein deel ontdekt van de wereld nu," vertelde ze. "Stel je voor als we begrijpen hoe gavens werken, of waardoor je ze hebt. Als we een manier vinden om iedereen een gave te geven. De mensheid zou samen veel verder vooruit komen." De mogelijkheden waren eindeloos met wetenschap, maar natuurlijk zou het ook veel gevaar brengen, in de verkeerde handen. Maar daar maakte Alicia zich niet zo druk over. Zij had een heel duidelijk doel. "Of met Victor's gave... zelfs de dood verslaan." Als ze ergens een passie voor had was het dat. Ze moest en zou de dood tijdelijk maken. En dan zou niks de mensheid meer kunnen stoppen van het beste worden wat ze kunnen zijn. "Dat is het gene waar ik zelf het meeste interesse in heb. En ook veel onderzoek naar heb gedaan." Nog meer dingen die ze zou kunnen laten zien. "Ik heb de tijd, als je wil kunnen we naar mijn kamer," nodigde ze vriendelijk uit. Hoe meer mensen ze aan haar kant kon krijgen, hoe beter. Snel zou ze een heel leger hebben van mensen die haar hielpen en... oké, misschien ging ze nu iets te snel.

I bring back to life what should rather stay dead

@Alyssa Garcia
MONTY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyssa Garcia

Alyssa Garcia

Aantal berichten : 121
IC-berichten : 100

Character sheet
Bijzonderheid: Pain control
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote: Carpe diem
Sudden encounter. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sudden encounter.   Sudden encounter. - Pagina 2 Emptyzo aug 16, 2020 8:58 pm

Alyssa Garcia
Het bleek algauw dat Alicia erg veel ambitieuze doelstellingen had. En hoewel Alyssa het enthousiasme van het meisje kon begrijpen, waren er bepaalde dingen waar ze het niet mee eens was. Zo leek het haar niet bepaald fijn als echt iedereen van de mensheid een gave kon beheersen. Een gave kon in de verkeerde handen op een ramp uitdraaien, al waren er natuurlijk ook wel goede mensen die die personen dan tegen konden houden met hun eigen gave. En dan was er nog iets. “Maar ik dacht dat wij Peculiars juist opgesloten werden in een lus omdat de mensen ons verafschuwden?” vroeg ze met een frons. Of kwam dat alleen maar omdat zij speciaal waren en die mensen niet? Dat het uit jaloezie was dat ze beschermd moesten worden in een lus? “Je bedoelt mensen weer tot leven wekken?” Een hoopvolle toon weerklonk in Alyssa’s stem zonder dat ze het echt in de gaten had. Haar gedachten gleden automatisch naar haar biologische ouders. God, wat ze daar wel niet voor zou geven om ze weer terug tot leven te wekken. Als de gave van die Victor dat zou kunnen, dan zou ze hem maar wat graag mee sleuren naar haar oude woonplaats en het graf van haar ouders aan hem tonen. Maar zou alles daarna nog hetzelfde zijn? “Natuurlijk!” zei Alyssa op een vrolijke toon. “Ik zou het geweldig vinden om meer te weten te komen over je wetenschappelijke experiment.” En met name Victor’s gave om misschien haar ouders weer tot leven te wekken. God, als dat toch eens zou kunnen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia West
Medisch Team
Alicia West

Aantal berichten : 236
IC-berichten : 223
Accounts : Alicia West
William Salvador
Lazar Dimitri
Ian Russell
Jimmy Robinson
Melody Mattilla

Character sheet
Bijzonderheid: Hoog IQ & Resurrection
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: "The only blasphemy is to wallow in insignificance."
Sudden encounter. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sudden encounter.   Sudden encounter. - Pagina 2 Emptydo aug 20, 2020 5:23 pm

Alicia keek even teleurgesteld bij de volgende woorden. "Helaas zijn mensen bang voor dingen die anders zijn..." zuchtte ze. "En voor dingen die ze niet begrijpen. Het is inderdaad erg jammer." Hoe ze mensen niet kon begrijpen, de mensheid zat haar altijd in de weg om haar doelen te bereiken. Gelukkig was iedereen in de lus meer open voor dingen, maar zij wisten goed hoe het was om anders te zijn. Haar glimlach kwam terug toen Alyssa's stem vol hoop zat bij het 'mensen tot leven wekken', en ze knikte trots. "Ik geloof dat het me op een dag honderd procent gaat lukken. Vooral samen met Victor." Dat laatste voegde ze er zachtjes nog even snel aan toe. Ze was bang om afhankelijk te zijn aan iemand, ze had altijd gedacht dat ze het wel alleen kon. Maar ze ging ook niet ontkennen dat Victor hier perfect in haar plaatje zou passen. "Wel dan, laten we gaan," glimlachte ze weer en begon te lopen.

I bring back to life what should rather stay dead

@Alyssa Garcia
MONTY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyssa Garcia

Alyssa Garcia

Aantal berichten : 121
IC-berichten : 100

Character sheet
Bijzonderheid: Pain control
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote: Carpe diem
Sudden encounter. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sudden encounter.   Sudden encounter. - Pagina 2 Emptywo aug 26, 2020 3:40 pm

Alyssa Garcia
Alyssa gaf een knikje. “En dat kan gaan over de meest simpele dingen,” zei ze met een zucht. “Een gave is misschien niet zo simpel, maar ik heb het meer over alles wat afwijkt van het normale. Of wat mensen normaal vinden. Zoals ras, seksuele voorkeur, hobby’s of zelfs de looks.” Ze rolde met haar ogen. Soms kon ze zo gek worden van iedereen die overal maar een etiket op wilden plakken. Van mensen die in hokjes gestopt werden omdat anderen dachten dat ze enkel goed bij elkaar pasten en dat een combinatie met iemand anders op iets vreemds uit kon draaien. Ze vroeg zich af hoe het zou zijn als mensen probeerden samen te leven met iemand met een gave, maar tot dusver bleek dat heel erg gevaarlijk te zijn voor de persoon met de gave. Anders zaten ze nu niet allemaal samen in een lus opgesloten, right? Alyssa probeerde haar gedachten wat te verwerpen toen Alicia verder sprak en een enthousiaste schittering kwam weer in haar ogen terecht. “Hebben jullie al eens iets dergelijks getest?” vroeg ze. “Misschien niet op mensen, maar wel op dieren?” Werden alle experimenten immers niet getest op dieren voordat ze overgingen naar mensen? Er was daar behoorlijk veel commotie over, maar Alyssa was daar minder gevoelig voor. Natuurlijk was het verschrikkelijk als dieren voor niks stierven, maar waar moesten de wetenschappers anders beginnen? Als ze het op mensen uittesten en zij stierven, dan werd het verklaard als moord. Alyssa gaf een knikje aan Alicia en volgde haar mee in de richting van het verblijf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia West
Medisch Team
Alicia West

Aantal berichten : 236
IC-berichten : 223
Accounts : Alicia West
William Salvador
Lazar Dimitri
Ian Russell
Jimmy Robinson
Melody Mattilla

Character sheet
Bijzonderheid: Hoog IQ & Resurrection
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: "The only blasphemy is to wallow in insignificance."
Sudden encounter. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sudden encounter.   Sudden encounter. - Pagina 2 Emptyvr aug 28, 2020 8:22 pm

Alicia knikte weer toen Alyssa ook andere dingen opnoemden waarover mensen elkaar gingen haten. Het had geen zin, het was nutteloos, waarom deden ze het? Alicia zag nergens een probleem mee. Zelfs met geloof, iets waar ze zelf zwaar niet in geloofde, vond ze niet erg zolang de mensen er maar niet vervelend mee gingen doen. Natuurlijk, ze vond het stom, maar wat deed het kwaad, en wat heeft het voor zin om in discussie te gaan of zo'n persoon buiten te sluiten? "Het is zo onlogisch," mompelde ze. "Wat heeft het voor zin om anderen te haten om wat ze zijn?" Ze wist niks van psychologie, dus ze kon ook geen reden opnoemen dat het misschien door de manier van opgroeien kwam. Alyssa vroeg over het experiment, en helaas schudde Alicia haar hoofd. "Nog niet, helaas," zei ze. Ze wist niet hoe Victor ging reageren als ze ineens met een willekeurig dier aan kwam om te doden. Victor was gevoelig, héél gevoelig, terwijl Alicia alleen maar doelgericht was. "Maar ik weet zeker dat de kans snel zal opduiken," glimlachte ze. Ze hadden alle tijd... En zo niet, dan moest ze iets gaan bedenken. "Ik heb wel in mijn eentje getest op dieren." En mensen. "In die tijd zat ik nog op school... Daar waren er weinig mensen die me wilde helpen. Sommige dachten dat ik te ver ging, dat het nooit zou lukken." Ze wilde bijna zuchten bij de herinneringen alleen al. Frustrerend, hoe het een obsessie werd genoemd, hoe ze uiteindelijk de gek van de school zowat was. Als ze eens wisten wat ze al snel zou kunnen. Ze zou de nieuwe Godin van het leven worden. "Hier in de lus zijn mensen ten minste meer geïnteresseerd." Ze glimlachte naar Alyssa.
MONTY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyssa Garcia

Alyssa Garcia

Aantal berichten : 121
IC-berichten : 100

Character sheet
Bijzonderheid: Pain control
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote: Carpe diem
Sudden encounter. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sudden encounter.   Sudden encounter. - Pagina 2 Emptyza aug 29, 2020 10:03 pm

Alyssa Garcia
Een glimlach speelde om Alyssa’s lippen toen ze ondervond dat ze veel raakvlakken hadden en dat hun meningen over bepaalde zaken toch wel hetzelfde waren. Het meisje leek net als zij vrij simpel met sommige dingen te zijn en dus ook hinder te ondervinden in de meningen van mensen die naar haar idee afweken van het normale. En het leek voor hun beiden het normale te zijn dat iedereen gewoon kon zijn die ze wilden zijn, zonder veroordelingen van anderen. Dat was echter een obstakel waar veel mensen over struikelden en waar tot heden nog steeds veel discussies over waren. Als je op je Facebookpagina scrollde, zag je al hoe veel mensen konden discussiëren over de meest stomme onderwerpen. Het was echter een onderwerp waar beiden niet te lang bij stil wilden hangen en algauw ging het over wat Alicia tot dusver geprobeerd had. Alyssa hield geïnteresseerd haar hoofd schuin toen het meisje begon te vertellen over haar ervaringen met anderen en met wat ze wilde bereiken en rolde haar ogen. “Sommige mensen zijn echt zo gevoelig,” zei ze met een zucht. “Als je niet op mensen mag oefenen, waar moet je anders beginnen? De meest effectieve vaccins zijn eerst getest op dieren omdat ze wel een proefkonijn moesten hebben.” Alyssa glimlachte naar de blondine. “En of dat ik geïnteresseerd ben! Als je nog wat testjes hebt dat je wilt doen op dieren, dan ben ik altijd van de partij.” Nee, ze was niet gevoelig voor dat soort dingen. “Al vrees ik dat ik met mijn weinige kennis je niet echt van dienst ga kunnen zijn, maar wie weet komen we samen nog wel op iets geniaals,” liet ze er vervolgens grinnikend op volgen. Tja. Misschien verrasten ze inderdaad elkaar wel. Of zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia West
Medisch Team
Alicia West

Aantal berichten : 236
IC-berichten : 223
Accounts : Alicia West
William Salvador
Lazar Dimitri
Ian Russell
Jimmy Robinson
Melody Mattilla

Character sheet
Bijzonderheid: Hoog IQ & Resurrection
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: "The only blasphemy is to wallow in insignificance."
Sudden encounter. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sudden encounter.   Sudden encounter. - Pagina 2 Emptyzo aug 30, 2020 5:10 pm

Alyssa ging door over dat mensen te gevoelig waren. Alicia knikte. "Precies," zei ze. "Het is niet eens dat het niet voor een goed doel einde word gebruikt." Volgens haar morale kompas betekende het dat als het resultaat meerdere mensen kon redden, of in haar geval de dood kon verslaan, het de opoffering waard was. Elke stap kwam zij dichterbij haar doel, en als je een omelet wil maken moet je toch echt eerst eieren kapot maken. "Maak je geen zorgen, elke hulp helpt," zei ze. "Alleen zo'n dier stilhouden is al moeilijk genoeg." Hoevaak ze wel niet gehad had dat welk beest ze ook gebruikte maar ontsnapte en al haar reageerbuisjes omstootte, haar handen beet en kapot klauwde. Nee, ze kon alle hulp gebruiken en het voelde geweldig om eens steun te hebben voor wat ze deed in plaats van verteld dat het verkeerd was.

I bring back to life what should rather stay dead

@Alyssa Garcia
MONTY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyssa Garcia

Alyssa Garcia

Aantal berichten : 121
IC-berichten : 100

Character sheet
Bijzonderheid: Pain control
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote: Carpe diem
Sudden encounter. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sudden encounter.   Sudden encounter. - Pagina 2 Emptywo sep 02, 2020 5:54 pm

Alyssa Garcia
“Uh-huh,” beaamde Alyssa, gevolgd door een knikje. De meeste wetenschappelijke testen op dieren werden inderdaad met een goed doeleinde gedaan. Alyssa begreep de frustratie en de ontzetting als het voor een doeleinde was dat totaal nergens op sloeg, maar er waren genoeg vaccins die getest werden om bepaalde ziektes de wereld uit te helpen. Alyssa luisterde aandacht naar de opmerking die Alicia maakt en gaf een bevestigend knikje. “Dat gaat met mijn gave zeker wel lukken,” verzekerde ze de blondine. “Ik kan ze genoeg pijn toedienen om ze tijdelijk bewegingloos te maken zodat je gewoon je gang kunt gaan.” Alyssa keerde terug in de richting van het verblijf. “Wat heb je zoal in gedachten dat we nu zouden kunnen doen?” kon ze het niet laten om het te vragen. Ze ging natuurlijk in eerste instantie mee zodat Alicia haar meer over haar experimenten kon vertellen en misschien nog wat extra uitleg kon verschaffen, maar misschien konden ze ook al één van die testen samen uitproberen.  
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia West
Medisch Team
Alicia West

Aantal berichten : 236
IC-berichten : 223
Accounts : Alicia West
William Salvador
Lazar Dimitri
Ian Russell
Jimmy Robinson
Melody Mattilla

Character sheet
Bijzonderheid: Hoog IQ & Resurrection
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: "The only blasphemy is to wallow in insignificance."
Sudden encounter. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sudden encounter.   Sudden encounter. - Pagina 2 Emptyza sep 05, 2020 11:07 am

Simpelweg iemand zoveel pijn doen dat ze bewegingloos worden was een gave die zelfs voor Alicia wel handig kon zijn. Zij deed alles om haar doel te bereiken en wie haar ook in de weg stond zou ze uitschakelen op welke manier dan ook. Alyssa had misschien wel geen medeleven voor een dier, maar misschien wel voor een mens. Alicia hoopte dat ze haar ergens aan het helpen was, zodat haar gave ook een keer nuttig voelde, aangezien ze nu er ook echt iemand mee kon helpen. En als haar experimenten zouden lukken, zou het de hele wereld helpen. "Ik ben eigenlijk benieuwd wat je al weet," merkte Alicia op toen Alyssa vroeg wat ze al konden doen. "Heb je bepaalde vakken op school al gevolgd?" Tara was opgegroeid in een kasteel, Victor's verleden was een mysterie voor haar (maar hij leek haar nogal ouderwets) en Connor... wel, die had waarschijnlijk niks onthouden van zijn school. Maar Alyssa leek haar vrij normaal tot dus ver, maar dat kon ze niet zomaar aannemen. "En ik ga je eerst mijn werk laten zien en erover vertellen," zei ze. "Ik weet nog niet of we iets kunnen doen. Ik twijfel of Victor het goed zou vinden als ik een dier van de straat pluk samen met jou om het te testen." Ze zuchte zachtjes. Waarom zijn mening er zoveel toe deed, dat streepte ze af als 'omdat zijn bijzonderheid handig kan zijn dus ik moet hem te vriend houden', maar in werkelijkheid wist ze dat er meer achter lag. Omdat ze toch echt wel iets voelde voor die jongen wat ze niet onder ogen wou zien.

I bring back to life what should rather stay dead

@Alyssa Garcia
MONTY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyssa Garcia

Alyssa Garcia

Aantal berichten : 121
IC-berichten : 100

Character sheet
Bijzonderheid: Pain control
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote: Carpe diem
Sudden encounter. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sudden encounter.   Sudden encounter. - Pagina 2 Emptyzo sep 06, 2020 3:12 pm

Alyssa Garcia
Alyssa trok kort haar wenkbrauw op en dacht na. Om eerlijk te zijn, was ze niet bepaald de perfecte studente geweest en was ze meer gaan feesten in het weekend dan dat ze zich echt over haar boeken had gebogen. Dat kwam nu niet zo heel erg van pas, merkte ze wel op. “Ik weet nog wel vaag iets van de biologielessen dat we op school hebben gekregen. Mijn hoofdvakken waren vooral taalvakken, geschiedenis, aardrijkskunde en lichamelijke opvoeding omdat ik trainde voor danscompetities,” zei ze met een frons tegen de blondine. “Waarom is dat belangrijk? Heb ik bepaalde kennis nodig voor die experimenten dat jij me niet kunt leren?” Ze had geen idee wat de blondine precies wilde, dus ze kon het maar beter even navragen. Ze gaf een knikje toen Alicia een plan van aanpak opstelde, maar vervolgens vraagtekens zette bij haar kamergenoot. Alyssa haalde haar schouders op en grinnikte. “Hij is niet hier, toch?” vroeg ze. “En ik kan heus wel een geheim bewaren.” Het was niet alsof ze de blondine over wilde halen om de verlangen van haar kamergenoot te doorbreken, maar ze was gewoon nieuwsgierig naar de experimenten die ze zouden kunnen doen en misschien vergat ze in haar enthousiasme ook wel een beetje wat de mening van iemand anders zou kunnen zijn. In dit geval dus Alicia’s kamergenoot Victor.  
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia West
Medisch Team
Alicia West

Aantal berichten : 236
IC-berichten : 223
Accounts : Alicia West
William Salvador
Lazar Dimitri
Ian Russell
Jimmy Robinson
Melody Mattilla

Character sheet
Bijzonderheid: Hoog IQ & Resurrection
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: "The only blasphemy is to wallow in insignificance."
Sudden encounter. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sudden encounter.   Sudden encounter. - Pagina 2 Emptydo sep 10, 2020 2:00 pm

Oké, dus de standaard educatie dingen wist ze misschien wel. De basis. Dat was goed, dat ging haar helpen. Alicia haalde haar schouders op. "Gewoon nieuwsgierig. Ik heb veel bijzondere hier ontmoet die de basis dingen nooit hebben geleerd of al zijn vergeten," vertelde ze. Alyssa vond het wel prima om het experiment te doen zonder Victor. Ze had hem niet per sé nodig (daarbij wilde ze haar reageermiddel op een dag perfect hebben zonder de bijzonderheid van iemand anders te moeten gebruiken), dus knikte ze bevestigend. "Klinkt goed," grijnsde ze.

I bring back to life what should rather stay dead

@Alyssa Garcia
MONTY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyssa Garcia

Alyssa Garcia

Aantal berichten : 121
IC-berichten : 100

Character sheet
Bijzonderheid: Pain control
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote: Carpe diem
Sudden encounter. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sudden encounter.   Sudden encounter. - Pagina 2 Emptyzo sep 13, 2020 12:28 pm

Alyssa Garcia
Alyssa gaf een begrijpend knikje toen Alicia haar beweegredenen uitlegde waarom ze de vraag aan de zwartharige gesteld had. “Wel, ik denk dat ik het meeste nog wel weet… uiteindelijk,” grinnikte ze. Het ging er ook een beetje aan liggen om welke kennis Alicia precies vroeg, maar ze nam aan dat ze daar wel achter zou gekomen eer dat ze aan het experiment zouden beginnen. Haar manier van Alicia over te halen was gelukt en Alyssa klapte zachtjes en opgewonden in haar handen toen de blondine instemde. “Waar beginnen we?” vroeg ze enthousiast. “Wil je beginnen met hier ergens een dier van straat te plukken? En welk dier moet dat zijn?” Alyssa’s lichte ogen landden nieuwsgierig op Alicia terwijl ze wachtte op antwoord. Dit was weer eens een heel andere invulling van haar tijd dan de dag om te krijgen met zich bezig te houden met de activiteiten dat het huis te bieden had. En ze maakte er ook nog eens een nieuwe vriendin bij. Een dubbel win-win situatie, als je het haar vroeg.   
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia West
Medisch Team
Alicia West

Aantal berichten : 236
IC-berichten : 223
Accounts : Alicia West
William Salvador
Lazar Dimitri
Ian Russell
Jimmy Robinson
Melody Mattilla

Character sheet
Bijzonderheid: Hoog IQ & Resurrection
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: "The only blasphemy is to wallow in insignificance."
Sudden encounter. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sudden encounter.   Sudden encounter. - Pagina 2 Emptyzo sep 13, 2020 1:46 pm

Het enthousiasme van het meisje was geweldig in haar ogen. Als haar oude kamergenoot, die ze had nog voor dat ze de lussen in ging, nou eens zo enthousiast was geweest dan had ze veel sneller haar doel bereikt. Ze glimlachte en keek daarna Alyssa vastberaden aan. "Hmm, ik heb het al eens getest op een kat en verschillende knaagdieren," zei ze. "Maar nog nooit een konijn. Of een vogel. Of een hond," noemde ze vervolgens op. "Dus misschien één daarvan?" Ze keek haar vragend aan. Het ging heel makkelijk worden die beestjes niet te hoeven lokken met eten dankzij Alyssa's gave.

I bring back to life what should rather stay dead

@Alyssa Garcia
MONTY
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Sudden encounter. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sudden encounter.   Sudden encounter. - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sudden encounter.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
I n n d y r
 :: c e n t r e
-
Ga naar: