Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

Sudden encounter. - Pagina 3 Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


Sudden encounter. - Pagina 3 Firefo11
15 oktober 2016


Sudden encounter. - Pagina 3 Birdpl11

Deel
 

 Sudden encounter.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Alyssa Garcia

Alyssa Garcia

Aantal berichten : 121
IC-berichten : 100

Character sheet
Bijzonderheid: Pain control
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote: Carpe diem
Sudden encounter. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sudden encounter.   Sudden encounter. - Pagina 3 Emptydi sep 15, 2020 7:25 pm

Alyssa Garcia
Het enthousiasme leek wederzijds te zijn, al liet Alicia dat minder expressief merken als zijzelf. Alyssa was echter inmiddels wel gewoon dat zij veel enthousiaster was dan de rest van de lus. Natuurlijk was het op sommige momenten enkel een façade dat ze ophield om anderen haar echte pijn niet te laten merken, maar soms merkte ze ook dat het begon met die intentie en dat het daarna omgetoverd werd in échte enthousiasme. Met Alicia merkte ze dat dat nu het geval was en daar was ze wel blij om. Alicia begon inmiddels de mogelijkheden op te sommen van waar ze het op konden testen en Alyssa gaf bedenkelijk een knikje. “Een hond zouden we hier ergens op straat moeten vinden of in iemands huis en voor een konijn of een vogel zouden we eerder naar het park moeten gaan,” zei ze tegen de blondine. Ze liet haar blik rond glijden en keek Alicia toen aan. “Zou een hond niet een gelijkaardig effect hebben als een kat?” vroeg ze fronsend. “En je zegt dat je een knaagdier al geprobeerd hebt. Ik denk dat het interessanter is als we voor een vogel gaan, omdat je het daar nog niet op hebt geprobeerd.” Alyssa draaide haar voeten al in de richting van het park, maar wachtte eerst op goedkeurend van Alicia.    
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia West
Medisch Team
Alicia West

Aantal berichten : 236
IC-berichten : 223
Accounts : Alicia West
William Salvador
Lazar Dimitri
Ian Russell
Jimmy Robinson
Melody Mattilla

Character sheet
Bijzonderheid: Hoog IQ & Resurrection
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: "The only blasphemy is to wallow in insignificance."
Sudden encounter. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sudden encounter.   Sudden encounter. - Pagina 3 Emptyzo sep 20, 2020 1:57 pm

Alyssa begon na te denken over de locaties van de beestjes. Dat was behulpzaam. "Dat zou liggen aan het ras," zei Alicia. "Katten lijken op elkaar qua anatomie maar honden zijn heel verschillend. Een grote hond zou wel moeilijker zijn om mee tenemen." Ze wist niet hoe sterk Alyssa was maar haarzelf zou ze het niet lang volhouden. Daarbij was het lastig er mee weg te komen. "Dat klopt, ik ben benieuwd hoe dat zou werken. Vogels hebben kleinere hersenen en lichamen, dus veel hebben we niet nodig." Ze begon ook de richting van het park te lopen.

I bring back to life what should rather stay dead

@Alyssa Garcia
MONTY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyssa Garcia

Alyssa Garcia

Aantal berichten : 121
IC-berichten : 100

Character sheet
Bijzonderheid: Pain control
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote: Carpe diem
Sudden encounter. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sudden encounter.   Sudden encounter. - Pagina 3 Emptyzo sep 20, 2020 4:49 pm

Alyssa Garcia
Alicia begon een interessante theorie uit te leggen over het verschil tussen honden en katten en Alyssa gaf een begrijpend knikje. Ze was er vrij zeker van dat ze met twee wel een hond konden temmen, zeker wat haar gave betrof, maar ze moesten hun geluk nu ook weer niet gaan testen en bovendien konden ze klein beginnen met het experiment voordat ze zich aan het grote werk zouden wijden. Hun aandacht bleek zich dus allebei op vogels te focussen en Alyssa liep mee naar het park. “Ik denk dat het al een goed ding is als we klein beginnen,” verwoordde ze haar gedachten naar de blondine toe. “Ik ben nieuw in dit soort dingen en ik gebruik mijn gave niet vaak, dus ik weet niet in hoeverre ik er controle over zal hebben. Een beetje oefening zal dus geen kwaad kunnen.” Ze glimlachte naar de blondine. “Daar komt ook nog bij dat je me het één en ander uit gaat moeten leggen over het experiment eenmaal dat we bezig zijn, dus ook dat is even afwachten hoe het zich gaat combineren met mijn gave.” Ze verwachtte wel dat ze beiden onder de kleine wondjes zouden zitten eer dat ze klaar waren, maar dat zou het experiment waarschijnlijk meer dan waard zijn.    
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Sudden encounter. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sudden encounter.   Sudden encounter. - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sudden encounter.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
I n n d y r
 :: c e n t r e
-
Ga naar: