Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

La La Leave Me Alone Land Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


La La Leave Me Alone Land Firefo11
15 oktober 2016


La La Leave Me Alone Land Birdpl11

Deel
 

 La La Leave Me Alone Land

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
La La Leave Me Alone Land Empty
BerichtOnderwerp: La La Leave Me Alone Land   La La Leave Me Alone Land Emptywo aug 05, 2020 1:05 am

Het leek maar of het leven door en door ging. Elke dag scheen er wat nieuws te gebeuren in de lus. Dan had ze ruzie gehad met Hunter, maar lag nu opeens wel op zijn kamer. Toen had haar zusje opeens voor haar neus gestaan en was ze daarmee herenigd. Ze had met Jax staan zoenen in de verkleedwinkel en had naar hem opgebiecht dat ze toch niet helemaal hetzelfde voor hem voelde als hij voor haar. Het hield haar leven in de lus wel levendig en daarom had ze het hier nog altijd naar haar zin. Aan het begin had ze niet gedacht dat ze lang in de lus zou blijven, dat ze hier zich nooit thuis zou voelen. Die stelling wilde ze toch wel herzien. Het was hier best wel prettig. Zeker omdat ze hier met gelijkgestemden zat, mensen die wisten waar ze het over had als ze over haar bijzonderheid aan het praten was. Ja, het was hier best wel fijn. Het was middag en Chloé had niet veel te doen. Ze verveelde zich een beetje – iedereen was met zijn eigen dingen bezig. Daarom zat ze met een zakje snoep over een tijdschrift gebogen, aan de eettafel. Het zou nog wel even duren voordat ze zouden gaan eten, maar dat was prima. Af en toe stopte Chloé een snoepje in haar mond en sloeg ze een bladzijde om van het tijdschrift. Een geluid bij de deur leidde haar af, waardoor ze even opkeek en in de deuropening een dame zag staan. Als ze het goed begreep was dit de nieuwe ymbryne. “Hello there” zei Chloé vriendelijk. Ze had nog geen tijd gehad om met de nieuwe ymbryne te converseren, dus dat was vast en zeker een goede eerste ontmoeting.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella Rosefinch

Bella Rosefinch

Aantal berichten : 35
IC-berichten : 32
Leeftijd : 26
Accounts : ~Bella, Zeal, Laxus, Cyrek and Iseul

Character sheet
Bijzonderheid: Ymbryne
Uiterlijke leeftijd: 30 years old
Quote: You are a flower that turns transparent in the rain
La La Leave Me Alone Land Empty
BerichtOnderwerp: Re: La La Leave Me Alone Land   La La Leave Me Alone Land Emptyma aug 10, 2020 10:56 am

Cannot find you,
and simply smile your white artful smile

@Chloé Hill

dress


Bij binnenkomst werden haar fluwelen handschoenen uitgetrokken en veilig opgeborgen in haar licht roze tas die vervolgens aan de kapstok werd opgehangen. Haar slanke vingers gleden over de stof van haar sjaal heen om deze van haar schouders te trekken en vervolgens bij haar tas te hangen. Een korte rilling gleed over haar rug heen door de transformatie die ze net was ondergaan. Nog altijd vloog ze graag rond in haar vogelvorm en vooral met de hulsels op de loer was het de perfecte manier om de lus in de gaten te houden. Ze kon de kinderen makkelijk erop aan spraken als ze zich buiten het verblijf bevonden. Het leek erop dat haar dag vandaag daaraan was besteed, want ook nu stond op haar agenda om iemand aan te spreken op de regels. Het was te merken dat Louise de teugels iets had laten vieren, aangezien veel kinderen de regels aan hun laars lapte en zich niet deerde aan de consequenties. Geen wonder dat er kinderen verdwenen, werden vermoord of dat iemand een oog verloor. Gelukkig leek het erop dat haar aankomst iets had geholpen, maar er waren nog genoeg die zich niet bewust waren van haar strenge kant. Ze streek de plooien uit haar lange jurk, waarna ze richting de eetkamer liep. Ze hoopte dat de ruimte schoon genoeg was voor het avondeten en anderzijds zou ze één van de kinderen tot dat klusje zette. Ze opende de deur en zag al meteen een bekend meisje zitten. De twee hadden elkaar nog niet ontmoet, maar Bella wist al precies wie ze was. Chloé. De zus van Liz en het meisje die iets minder om de regels leek te geven. Bella had vaak genoeg de geur van wiet geroken om het meteen te herkennen en ze had een mentale notitie gemaakt om het meisje erop aan te spreken. Het leek erop dat dat nu zou gebeuren. Ze stapte dichterbij terwijl ze haar vingers kort over het tafelblad lieten gaan. Even wreef ze haar vingers bij elkaar. Er lag wat stof op. “Hello there” begroette Chloé haar. Bella’s blik ging terug naar het meisje, een klein glimlachje lag rond haar zacht roze lippen. ”Good afternoon,” begroette Bella haar terug. Ze liep dichterbij en nam plaats op een stoel naast Chloé. Opnieuw streek ze haar rok recht. Een gewoonte dat er met de jaren in was gesleten. ”Chloé Hill is it, right?” vroeg Bella nu na met de kleine glimlach. ”Liz told me about you,” ging ze verder. Lief beginnen. Dan was de kans op onzinnige confrontatie kleiner.

Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
La La Leave Me Alone Land Empty
BerichtOnderwerp: Re: La La Leave Me Alone Land   La La Leave Me Alone Land Emptyma aug 10, 2020 7:26 pm

Miss Rosefinch groette haar terug en Chloé knikte beleefd naar de vrouw. De nieuwe ymbryne liep verder de eetkamer in en ze volgde haar bewegingen met haar lichtblauwe ogen. De vrouw leek ogenschijnlijk netjes, dat ontdekte ze aan de manier waarop ze zichzelf kleedde en de manier waarop ze haar vinger over de kast liet gaan. Dat was een manier om te ontdekken of er stof op lag, deze tactiek had ze regelmatig in de kledingwinkel waar ze had gewerkt ook toegepast. Voor Chloé was het onzin, de kamer zag er verder keurig netjes uit, maar dat moest ieder voor zich weten. Miss Rosefinch liep richting Chloé en ging op een stoel vlakbij haar zitten. Chloé fronste even haar wenkbrauwen. Waar zou dit naar toe gaan? Toen de vrouw vroeg of zij Chloé Hill was, knikte ze langzaam met haar hoofd en keek ze de vrouw intens aan. Miss Rosefinch vertelde haar dat Liz over haar verteld had. Chloé kreeg een glimlach op haar gezicht, maar meteen bevroor haar gezicht. Haar ogen werden even groot. “Is there something wrong with her? Does she need help?” vroeg ze meteen bezorgd en ze draaide naar de ymbryne toe. Was dat waarom miss Rosefinch naar haar toe was gekomen? Meteen verschenen er allemaal doemscenario’s in haar hoofd. Liz die zichzelf bezeerd had tijdens het oefenen met haar bijzonderheid. Liz die van de kliffen was gevallen. Liz die aangevallen was door een van de hulsels. “If you want me to do anything to help her, miss Rosefinch, you just have to snap your fingers and I’ll be there. I don’t want her to be hurt or anything.” Dan wist de ymbryne in ieder geval dat Chloé altijd voor haar oudere zus klaar zou staan om hulp te bieden als ze dat nodig had. Maar dan moest ze wel eerst vertellen wat er aan de hand was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella Rosefinch

Bella Rosefinch

Aantal berichten : 35
IC-berichten : 32
Leeftijd : 26
Accounts : ~Bella, Zeal, Laxus, Cyrek and Iseul

Character sheet
Bijzonderheid: Ymbryne
Uiterlijke leeftijd: 30 years old
Quote: You are a flower that turns transparent in the rain
La La Leave Me Alone Land Empty
BerichtOnderwerp: Re: La La Leave Me Alone Land   La La Leave Me Alone Land Emptydi aug 11, 2020 5:01 pm

Cannot find you,
and simply smile your white artful smile

@Chloé hill

Het leek erop dat het lot haar had gedreven om opnieuw iemand aan te spreken. Het leek erop dat ze geen pauze kreeg van haar strenge houding, ook al liet ze deze houding nu nog niet zien. Ze wist dat het beter was om kinderen op een aardige manier aan te spreken en eerst een normaal gesprek te voeren. Als je elkaar leerde kennen, wist je beter waar je aan toe was en kon er een hoop confrontatie worden voorkomen. Bella zou geen confrontatie uit de weg gaan, maar er was geen reden voor onnodige confrontatie. Ze liet kort een hand over de kast glijden, waarna haar blik naar het meisje ging die aan de tafel zat. Goed dan. Ze nam plaats naast het meisje, streek haar rok glad, en begon het gesprek. Chloé glimlachte naar haar, maar plots veranderde er iets in haar gelaat. Vragend keek Bella haar daarom aan. “Is there something wrong with her? Does she need help?” vroeg Chloé haar toen, overduidelijk bezorgd. Meteen schudde Bella haar hoofd en legde ze een hand op die van Chloé in de hoop haar gerust te stellen. Ze wou dan ook woorden aan haar actie toevoegen, maar Chloé leek al bijna in volle paniek te zitten. “If you want me to do anything to help her, miss Rosefinch, you just have to snap your fingers and I’ll be there. I don’t want her to be hurt or anything,” sprak het meisje verder. Bella glimlachte wat, hopend dat haar eigen kalmte ook Chloé rustig kon krijgen. ”Thank you Chloé, but your sister is fine,” antwoordde Bella met een rustige toon en een klein glimlachje sierde haar lippen. ”She must be really lucky with such a caring little sister,” voegde Bella er lieflijk aan toe en kantelde haar hoofd wat. Hoe ging ze dit makkelijk aan pakken? ”But there is something else I need to talk to you about,” begon ze uiteindelijk. Ze trok haar hand weer terug en rechtte haar rug wat. Haar houding was open en niet vijandig. Ze wist wel beter dan dat. ”You know that the smell of marijuana is very strong,” vervolgde ze. Erg subtiel zou ze niet zijn. De ietwat hardere blik in haar ogen zei ook al genoeg. ”I’d appreciate it if you got rid of any drugs and don’t consume any more drugs within the premises,” eindigde Bella.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
La La Leave Me Alone Land Empty
BerichtOnderwerp: Re: La La Leave Me Alone Land   La La Leave Me Alone Land Emptydi aug 11, 2020 6:23 pm

De paniek was zichtbaar. Natuurlijk was ze in paniek. Als er iets ergs aan de hand was met Liz, moest ze daar van weten. Liz kon prima voor zichzelf zorgen, maar er waren situaties in Los Angeles geweest waar ze ook de hulp van Chloé nodig had gehad. Nu de ymbryne voor haar zat en het over Liz had, was ze in paniek geraakt en bang dat er iets met haar aan de hand was. Maar gelukkig maande miss Rosefinch haar al gauw tot stilte. Dit deed ze door haar hand op die van Chloé te leggen en haar ervan te verzekeren dat er niks aan de hand was met Liz. Opgelucht haalde Chloé adem – gelukkig maar, anders was ze echt in alle staten geweest. Bij haar opmerking over het feit dat Liz geluk had met zo’n klein zusje moest Chloé wederom glimlachen. Dat was een welgemeend compliment. Maar toen de ymbryne aangaf dat er wel iets anders was waar ze over moesten praten, voelde Chloé toch een soort onderbuikgevoel. Was er iets met Hunter aan de hand? Maar het ging niet over Hunter, het ging over haar. Miss Rosefinch begon over marihuana en dat de geur erg sterk was. Schuldbewust keek ze eventjes de andere kant op. Opeens had ze precies een idee waar dit gesprek naar toe zou gaan. De ymbryne ging verder: ze zou het waarderen als ze haar drugs weg deed en ze niet meer zou consumeren. Normaal gesproken zou iemand waarschijnlijk “yes, miss Rosefinch” gezegd hebben. Maar helaas was zij niet dat soort persoon. Had Evan haar verlinkt? Dat was echt een naaistreek. Ze voelde woede in haar lichaam jegens de jongen borrelen, maar besloot deze niet te uiten. Het was namelijk miss Rosefinch die haar nu aansprak en niet Evan. Bovendien, een ymbryne was niet iemand tegen wie je in gevecht wilde gaan. Daarom sprak ze haar woorden rustig uit tegen over de vrouw: “Ofcourse, miss Rosefinch, I understand that I shouldn’t be doing it in the house. Children could find it and that’s just not okay.” Eigenlijk was het best hypocrite wat ze nu aan het vertellen was, want dit waren letterlijk Evan zijn woorden, maar hé, de ymbryne was niet bij hun tripje op het strand geweest. “But what I don’t understand is what the big deal is if I smoke every now and then on the beach, or on the cliffs? I mean, technically I’m not in the house then and I only do it at night. I suppose all the children will be in bed at that time so…” Misschien was het erg egoïstisch om zo te denken. Maar ze wilde gewoon opkomen voor dingen waar ze in geloofden. Al was dat maar iets simpels als een joint roken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella Rosefinch

Bella Rosefinch

Aantal berichten : 35
IC-berichten : 32
Leeftijd : 26
Accounts : ~Bella, Zeal, Laxus, Cyrek and Iseul

Character sheet
Bijzonderheid: Ymbryne
Uiterlijke leeftijd: 30 years old
Quote: You are a flower that turns transparent in the rain
La La Leave Me Alone Land Empty
BerichtOnderwerp: Re: La La Leave Me Alone Land   La La Leave Me Alone Land Emptywo aug 12, 2020 9:49 am

Cannot find you,
and simply smile your white artful smile

@Chloé hill

De paniek die het meisje meteen overviel was niet iets wat Bella had verwacht. Het liet maar blijken hoeveel Chloé om haar zus gaf en dat ze dus ook zeker geen slechts in de zin had. Nu wist Bella wel, desondanks haar vooroordeel over drugs, dat men meestal er gewoon van hield om stiekeme dingen uit te proberen en om even van de wereld te verdwijnen -ze zou liegen als ze er zelf niet over na had gedacht- maar toch voelde het fijn aan om te weten dat Chloé zo snel al klaar stond voor haar zus. Toch zou haar dat niet redden van de onoverkoombare preek. Een echte preek zou het niet zijn. Tenminste, dat geheel aan Chloé. Niet zo heel erg subtiel gaf Bella aan wat het probleem was. Wat eraan gedaan moest worden was simpel. Ze moest stoppen. “Ofcourse, miss Rosefinch, I understand that I shouldn’t be doing it in the house. Children could find it and that’s just not okay,” klonk het rustig. Het waren de woorden die Bella wou horen, maar juist daarom voelde het schijnheilig aan. Neutraal, maar met een klein glimlachje keek Bella haar aan. “But what I don’t understand is what the big deal is if I smoke every now and then on the beach, or on the cliffs? I mean, technically I’m not in the house then and I only do it at night. I suppose all the children will be in bed at that time so…” probeerde het meisje nu te beargumenteren. Het zou haast onschuldig klinken en Bella speelde het spelletje braaf mee. Zolang er nog een normaal gesprek te voeren viel, zou zij dat doen. ”I understand why you think that,” begon Bella met een warme glimlach. ”But children are very vulnerable and are more likely to take over the habits of those who they look up to; the older children,” sprak ze verder. Haar blik werd doordringend en de glimlach verdween. ”Children see more than you think. They’re naive, but they’re not blind. Please refrain from using any drugs within the loop,” herhaalde ze haar woorden opnieuw. Ze was onbedoeld iets dichterbij gekomen en rechtte haar rug nu opnieuw. De lieflijke glimlach keerde terug naar haar zachtroze lippen. ”If you do want to use drugs, you can do so by going outside of the loop,” sprak ze verder en stond op uit de stoel. Haar blik ging terug naar Chloé. ”Do make sure that you won’t bring any hollows back when you do,” voegde ze eraan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




La La Leave Me Alone Land Empty
BerichtOnderwerp: Re: La La Leave Me Alone Land   La La Leave Me Alone Land Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
La La Leave Me Alone Land
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I never land, just float there.
» Darkness falls across the land.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
Miss Bluebonnet's abode
 :: g r o u n d f l o o r :: d i n i n g r o o m
-
Ga naar: