Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer...
Lees verder!
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:
Aantal berichten : 201 IC-berichten : 23 Leeftijd : 26
Character sheet Bijzonderheid: Fast healing Uiterlijke leeftijd: 20 Quote: Do I look like a man that wants a simple life?
Onderwerp: Re: Peculiar Talk za jul 22, 2017 6:56 pm
AYEEEE \O/
Zeal Dreyar Admin
Aantal berichten : 1751 IC-berichten : 866 Leeftijd : 27 Accounts : ~Zeal, Laxus, Cyrek, Bella and Iseul
Character sheet Bijzonderheid: Electricity | having a fiancé Uiterlijke leeftijd: 20 years Quote: My hands aren't close to perfect, but they are yours.
Onderwerp: Re: Peculiar Talk za jul 22, 2017 7:25 pm
Character sheet Bijzonderheid: Salt King Uiterlijke leeftijd: 19 Quote: Whatever
Onderwerp: Re: Peculiar Talk za jul 22, 2017 7:31 pm
Lotte, ik studeer diergeneeskunde <3 superleuk en interessant maar je moet echt veel opgeven als je er echt 200% wilt voor gaan
Aaaah also wat, wat, laxus waaaat
Italie is zo heerlijk btw <3 en ik heb alweer bakken inspi voor als we over enkele dagen WiFi hebben hihi <3
Zeal Dreyar Admin
Aantal berichten : 1751 IC-berichten : 866 Leeftijd : 27 Accounts : ~Zeal, Laxus, Cyrek, Bella and Iseul
Character sheet Bijzonderheid: Electricity | having a fiancé Uiterlijke leeftijd: 20 years Quote: My hands aren't close to perfect, but they are yours.
Onderwerp: Re: Peculiar Talk za jul 22, 2017 7:40 pm
uhm uhm.. Ik had Lotte een uitleg gestuurd via PM. Ik zal die hier wel even droppen:
Laxus/Zeal:
Laxus en Loras worden als kind getraind om later te moorden voor een stel bazen. Zij hebben dus hun krachten via een lab gekregen. In het begin volgen ze hun bevelen op, maar uiteindelijk zien ze in dat ze zo niet verder willen leven. Ze vluchten weg en beginnen een nieuwe, beter en normaal leven ergens anders. (Dit is het punt dat Laxus gelukkig is.)
Echter komt Jeremy uiteindelijk bij hen en komt hij erachter wie ze zijn. De baas waar Laxus en Loras vroeger voor moesten werken, was iemand die weer voor Jeremy werkte. Jeremy maakt gebruik van de situatie om Loras en Laxus meerdere malen in een gevecht te betrekken. Als ze dit niet zouden doen, worden ze vermoord. Laxus en Loras houden het echter vol om niet terug te vallen op hun oude gewoontes en houden stand bij hun nieuwe leven.
Maar zodra Jinn (zoon van Jeremy) zijn vaders positie in neemt, worden de twee mee genomen naar het lab (hoofdkantoor van Jinn) en worden ze daar gepusht om voor hem te werken en om terug te vallen op hun oude gedrag. Doordat de twee worden gescheiden, valt Laxus sneller op z'n oude gedrag dan vroeger. Uiteindelijk weet Laxus te ontsnappen uit het lab, maar doordat hij de oude Laxus is, vergeet hij Loras en rent in z'n uppie weg.
Hij is niet alleen weer de psychopaat van vroeger, maar ook weer de player van vroeger. Zo heeft hij altijd onderdak doordat hij verschillende mannen bemind en van de één naar de andere gaat. Zijn eerste 'speeltje' is Blaine, dan Eugene, dan Mick en daarna weer Blaine.
Dat hij terug ging naar Blaine was een fout, want daar werd hij opgepakt en kon hij niet meer ontsnappen. In de tussen tijd kwamen Loras en Jinn erachter dat Laxus Laxus niet was. Zeal had de echte Laxus al voor de trouwerij gekidnapt en in de kelder verstopt onder hun huis. Laxus in dit verhaal, was dus de hele tijd Zeal. Zeal word ondervraagd en uiteindelijk laat hij los waar de echte Laxus is. Laxus word bevrijd en Zeal blijft vast zitten in de cel, totdat een demon hem bevrijd. In eerste instantie kan Zeal zich voordoen alsof hij belangrijk is voor de demon en zo kan hij zichzelf vrij praten, maar zodra de demon erachter komt dat Zeal geen nuttige informatie heeft, word Zeal vrij gelaten.
Sinds die tijd is Zeal dus op de vlucht van Jeremy en zijn mannen, aangezien zij Zeal nog altijd achter tralies willen hebben. Ondertussen is Zeal nog altijd op zijn oude gewoontes terug gevallen en moord hij nog altijd, terwijl hij ook nog altijd een flinke player is én zich dus nog voordoet als Laxus.
Ik hoop dat iedereen het nu begrijpt xD ik zal sowieso nog Laxus/Zeal KK aanpassen c':
Skyler Williams
Aantal berichten : 88 IC-berichten : 34 Leeftijd : 25 Accounts : Laurice Andersson
Pippa Fraser
Skyler Williams
Morgan Ellish
Character sheet Bijzonderheid: Make you feel beautiful Uiterlijke leeftijd: 18 Quote: Let yourself be the person you've secretly always wanted to be.
Onderwerp: Re: Peculiar Talk za jul 22, 2017 8:29 pm
Whaha 'Well, hello there' is zo'n mega plotjestopic!
@Bo, Dierengeneeskunde is zo interessant! En lijkt me zo fijn om de hele dag met dieren te zijn! Het blijkt idd zo zwaar te zijn though! Respect!
@Rose, ik ga die van Pippa nu lezen!
Oskar Skygge
Aantal berichten : 872 IC-berichten : 172 Leeftijd : 28
Character sheet Bijzonderheid: shadow manipulation Uiterlijke leeftijd: 16 Quote: the memories haunt me, I know that they haunt you too
Onderwerp: Re: Peculiar Talk za jul 22, 2017 9:13 pm
ik weet niet waarom maar omg ikw as vergeten dat dit bestond https://www.youtube.com/watch?v=5Y5xjtNltJA en nu huil ik bijn a ??? wat is dit
Character sheet Bijzonderheid: Witch Uiterlijke leeftijd: 19 Quote: ღ We're the masters of our own fate, we're the captains of our own souls ღ
Onderwerp: Re: Peculiar Talk za jul 22, 2017 9:17 pm
@Lotte; ja ze zijn bestie goals ;-----; <3 <3 <3 <3
@Rose: HAHAHAHAHA love for evil chars tbh! Ik hou ontzettend veel van drama als mijn chars niet door het stof gaan zijn het niet echt mijn chars ofzo lmfao
@Kip: Het had gekund volgens mij gaat de liefde van Laxus sowieso door de vuist ipv de maag xd
Adore de' Medici
Aantal berichten : 73 IC-berichten : 29 Leeftijd : 29 Accounts : Olivia Romano
Chloé Hill
Sun-Hi Sinclair
Blair Moore
Shay Oakley
Character sheet Bijzonderheid: Child of Aphrodite Uiterlijke leeftijd: 19 Quote: ♡ She's a maneater, make you work hard, make you spend hard, make you want all of her love
Onderwerp: Re: Peculiar Talk za jul 22, 2017 9:20 pm
Oeps dubbelpost omg verban me ip ban alles
MAAR OMFG DIT IS ECHT MN ANTHEM??? JA ik ben geen woman maar IDC dit is echt mn jam holy s h i t Ik ben zo blij dat Kesha terug is, missed her so much <3 <3 <3
Character sheet Bijzonderheid: Mermaid Uiterlijke leeftijd: 6 Quote: Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit.
Onderwerp: Re: Peculiar Talk za jul 22, 2017 10:42 pm
@Wölf, Oeh echt chille mix idd!
@Marlon, Ja echt hè! <3 You badass dubbelposter! En Kesha is idd zo lang weg geweest!
Mindo Jackson
Aantal berichten : 331 IC-berichten : 133 Leeftijd : 23 Accounts : -Mindo Jackson
-Mist Pryer
Character sheet Bijzonderheid: » Coyote Shapeshifter//Fire manipulation Uiterlijke leeftijd: » 19 years Quote: » I will burn your kingdom down if you try to conquer me and mine.
Onderwerp: Re: Peculiar Talk za jul 22, 2017 11:04 pm
Mindo's manier van flirten; eieren naar knappe mensen gooien c':
Character sheet Bijzonderheid: Hellhound Uiterlijke leeftijd: 19 Quote: Feisty.
Onderwerp: Re: Peculiar Talk za jul 22, 2017 11:35 pm
@Marlon Omg same.. Nouja, all mn chars zijn evil en als ze dat niet zijn hebben ze meestal een gecompliceerde achtergrond xD Also gonna ban u for that double post! justkiddingbaby<3
@Lotte Ik wil echt super graag posten bij Skyler, Those darn feelings are makin me crazy qwq en ik wil weten of ze bij elkaar komen
@Elena Sooo... Laxus en Mindo zijn nu gewoon keihard aan het flirten? Bijna zo hard dat het op voorspel begint te lijken xD
Mindo Jackson
Aantal berichten : 331 IC-berichten : 133 Leeftijd : 23 Accounts : -Mindo Jackson
-Mist Pryer
Character sheet Bijzonderheid: » Coyote Shapeshifter//Fire manipulation Uiterlijke leeftijd: » 19 years Quote: » I will burn your kingdom down if you try to conquer me and mine.
Onderwerp: Re: Peculiar Talk za jul 22, 2017 11:40 pm
Oh das waar ook! Ik zal die van Ace ook nog maken! ^^
@Rose; Voor Mindo is de lijn tussen haat en liefde heel erg dun c':
Character sheet Bijzonderheid: Hellhound Uiterlijke leeftijd: 19 Quote: Feisty.
Onderwerp: Re: Peculiar Talk za jul 22, 2017 11:48 pm
@Elena I love it~ Zeal heeft niet veel vrienden door zn behaviour, maar ik denk dat hij en Mindo beste vrienden kunnen worden. Zeker als Zeal zich op het betere pad gaat bevinden en het moorden en fixen laat. c':
Mindo Jackson
-Mist Pryer
Onderwerp: Re: Peculiar Talk zo jul 23, 2017 12:49 am
Hehe, als dit topic klaar is moeten we ze gewoon een samen laten drinken, dat schept wel een band x'D Laxus/Zeal is wel echt een onwijs leuk karakter uwu