|
|
Auteur | Bericht |
---|
Bum Yoon
Aantal berichten : 8 IC-berichten : 0 Character sheetBijzonderheid: Stalker// Useless shifterUiterlijke leeftijd: Quote: "Killiong me softly with his song" | Onderwerp: Re: Peculiar Talk do jul 27, 2017 11:27 pm | |
| HAHAH Y E S vanaf nu sta ik bekend als gekortwiekte Arend iedereen, aangenaam B) youre a genius <3
Omg dank voor alle liefde iedereen! ;w; ik wil een topic met jullie allemaal aaa |
|
| |
Lyana Valentine
Aantal berichten : 266 IC-berichten : 24 Accounts : Azure
Lyana
Ace Character sheetBijzonderheid: sense manipulationUiterlijke leeftijd: 19Quote: And she would bow to no one | Onderwerp: Re: Peculiar Talk do jul 27, 2017 11:28 pm | |
| Bummy: maak mar het topic i accepted your KK >:3 |
|
| |
Riven Woo
Aantal berichten : 23 IC-berichten : 7 Accounts : Melvin, Levi, Alastor, Riven, Matthew, Sean, Chinchilla
Character sheetBijzonderheid: Thieving dealerUiterlijke leeftijd: 18 y/oQuote: Killing me softly with his song | Onderwerp: Re: Peculiar Talk do jul 27, 2017 11:29 pm | |
| aw thank u Lotte! ;w; ik moet ook nog een nieuwe fixen voor riven eig een new os want daar ben ik echt nie happy mee
KIP TAKE ME WE GAAN DIT DOEN |
|
| |
Ivy Meadow
Aantal berichten : 137 IC-berichten : 26 Leeftijd : 29 Accounts : ♡ Olivia Romano
♡ Indigo Child
♡ Starlight Royale
♡ Rosé Balmain Character sheetBijzonderheid: WitchUiterlijke leeftijd: 19Quote: ღ We're the masters of our own fate, we're the captains of our own souls ღ | Onderwerp: Re: Peculiar Talk do jul 27, 2017 11:44 pm | |
| @Lotte; ja same ;---; ze zijn echt mn babes ;---; |
|
| |
Laurice Andersson Mentor
Aantal berichten : 305 IC-berichten : 69 Leeftijd : 25 Accounts : Laurice Andersson
Pippa Fraser
morgan
Skyler Character sheetBijzonderheid: Overleden mensen zienUiterlijke leeftijd: 17Quote: Magic is all around, you just have to believe | Onderwerp: Re: Peculiar Talk do jul 27, 2017 11:48 pm | |
| @Gekortwiekte arend, damn! Sounds hot, can't handle! Hahaha! <3 Wow waren zijn ogen net ook al zo ingevallen? Arme ziel! @Bo, haha! Ik kan echt niets van al die dingen. Zelfs het stelen van zo'n sheet van kickstart gaat fout bij mij XD So respect! |
|
| |
Haythel Devonshire Deceased
Aantal berichten : 1514 IC-berichten : 130 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Haythel, Tissa, Elesis, Jinn, Zeal, JR, Seji, Gerome, Namida, Link, Jeremy, Penelope, Laxus, Jake, Jackie Character sheetBijzonderheid: HellhoundUiterlijke leeftijd: 19Quote: Feisty. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr jul 28, 2017 12:11 am | |
| Ik blijf weg van het onzin topic. Je kan me nog altijd een pb sturen. |
|
| |
Melvin Syco
Aantal berichten : 177 IC-berichten : 25 Leeftijd : 25 Accounts : * Melvin Syco
*Heath Benton
*Sata Syco
*Alec Lund
*Abaddon Chevalier Character sheetBijzonderheid: Water bendingUiterlijke leeftijd: 21Quote: Try but I can’t put you down on my own, like nicotine | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr jul 28, 2017 12:12 am | |
| Oh hell no ik zie een bum en ik weet wat er gaat gebeuren im out /o/ |
|
| |
Bum Yoon
Aantal berichten : 8 IC-berichten : 0 Character sheetBijzonderheid: Stalker// Useless shifterUiterlijke leeftijd: Quote: "Killiong me softly with his song" | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr jul 28, 2017 12:21 am | |
| |
|
| |
Levi Salguero
Aantal berichten : 179 IC-berichten : 68 Accounts : Melvin, Levi, Alastor, Riven, Matthew, Sean, Chinchinner, Tawnee
AdelaisCharacter sheetBijzonderheid: Salt KingUiterlijke leeftijd: 19Quote: Whatever | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr jul 28, 2017 12:23 am | |
| - Melvin Syco schreef:
- Oh hell no ik zie een bum en ik weet wat er gaat gebeuren im out /o/
je bent traag had je nog nie door door riven lol |
|
| |
Ivy Meadow
Aantal berichten : 137 IC-berichten : 26 Leeftijd : 29 Accounts : ♡ Olivia Romano
♡ Indigo Child
♡ Starlight Royale
♡ Rosé Balmain Character sheetBijzonderheid: WitchUiterlijke leeftijd: 19Quote: ღ We're the masters of our own fate, we're the captains of our own souls ღ | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr jul 28, 2017 12:24 am | |
| Ben ik really sluttish if I say I love posting MC HAHAHAHAHA |
|
| |
Aantal berichten : 1514 IC-berichten : 130 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Haythel, Tissa, Elesis, Jinn, Zeal, JR, Seji, Gerome, Namida, Link, Jeremy, Penelope, Laxus, Jake, Jackie Character sheetBijzonderheid: HellhoundUiterlijke leeftijd: 19Quote: Feisty. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr jul 28, 2017 12:24 am | |
| Just so you know. Het is super van dat Bum hier is. Maar het feit dat een deel hem wel kent en een deel niet, zorgt ervoor dat een mensen zich buiten gesloten voelen. En dat doet pijn. |
|
| |
Melvin Syco
*Heath Benton
*Sata Syco
*Alec Lund
*Abaddon Chevalier Character sheetBijzonderheid: Water bendingUiterlijke leeftijd: 21Quote: Try but I can’t put you down on my own, like nicotine | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr jul 28, 2017 12:27 am | |
| @Bo; ik zie m voor het eerst dus wat nou heb je t niet door en je bent traag =w= @Rose; trust me you dont want to know @Marlon; tbh ik leef voor smut |
|
| |
Aantal berichten : 1514 IC-berichten : 130 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Haythel, Tissa, Elesis, Jinn, Zeal, JR, Seji, Gerome, Namida, Link, Jeremy, Penelope, Laxus, Jake, Jackie Character sheetBijzonderheid: HellhoundUiterlijke leeftijd: 19Quote: Feisty. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr jul 28, 2017 12:29 am | |
| Is goed, vertel het me niet. Hou me buiten gesloten en jaag me weg. Ik weet waar ik sta. |
|
| |
Melvin Syco
*Heath Benton
*Sata Syco
*Alec Lund
*Abaddon Chevalier Character sheetBijzonderheid: Water bendingUiterlijke leeftijd: 21Quote: Try but I can’t put you down on my own, like nicotine | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr jul 28, 2017 12:32 am | |
| @Rose; ik wil t je wel vertellen, alleen ik laat t dan aan jezelf over of je t gaat opzoeken ja of nee. Het is zeer fucked up (echt heel heel erg). Het is een manga genaamd Killing Stalking. Again, ik waarschuw, dit is geen fijne manga om te zien :") of je t opzoekt laat ik compleet aan jezelf over maar ik raad t niet aan :") |
|
| |
Mindo Jackson
Aantal berichten : 331 IC-berichten : 133 Leeftijd : 23 Accounts : -Mindo Jackson
-Mist Pryer Character sheetBijzonderheid: » Coyote Shapeshifter//Fire manipulationUiterlijke leeftijd: » 19 yearsQuote: » I will burn your kingdom down if you try to conquer me and mine. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr jul 28, 2017 12:38 am | |
| Oh omg Rose zo bedoelde ik t helemaal niet ;w; Bum is inderdaad een karakter van een serie genaamd Killing Stalking, alleen zoals Bo al zegt is t nogal.. Eh, Not safe for work. Daarom ook dat ik t niet zo groot neer heb gezet dat hij daarop is gebaseerd, gezien dit ook wel 'n beetje mn eigen versie van Bum is en niet puur dat uit de serie, omdat zijn originele karakter wss niet helemaal op dit forum thuis zou passen, met al het NSFW en al. Helemaal niet om iemand slecht te alten voelen, dat was wel het laatste wat ik wilde sajhhasd |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Peculiar Talk | |
| |
|
| |
|