|
|
Auteur | Bericht |
---|
Haythel Devonshire Deceased
Aantal berichten : 1514 IC-berichten : 130 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Haythel, Tissa, Elesis, Jinn, Zeal, JR, Seji, Gerome, Namida, Link, Jeremy, Penelope, Laxus, Jake, Jackie Character sheetBijzonderheid: HellhoundUiterlijke leeftijd: 19Quote: Feisty. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk zo jul 23, 2017 12:56 am | |
| Omg ik kan echt niet wachten om morgen te posten. Alle topics zijn zo leuk en ik weet precies hoe Zeal op Mindo gaat reageren hnng >w< En thanks darling! Ik heb ook altijd goed met hem kunnen posten, maar dat komt ook doordat ik hem al een tijd heb. Als ik Jeremy nu hier heen zou halen poeh.. Dan kwamen er nog eens veel plotjes xD Maar ik ga slapen zodat ik morgen vroeg op kan staan en meteen kan posten. Tot morgen darlings! |
|
| |
Mindo Jackson
Aantal berichten : 331 IC-berichten : 133 Leeftijd : 23 Accounts : -Mindo Jackson
-Mist Pryer Character sheetBijzonderheid: » Coyote Shapeshifter//Fire manipulationUiterlijke leeftijd: » 19 yearsQuote: » I will burn your kingdom down if you try to conquer me and mine. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk zo jul 23, 2017 1:11 am | |
| Ik heb het oprecht gemist om met mensen te posten, met dieren kan je toch echt een stuk minder :< Iehh ik ben benieuwd! <3 slaap lekker iniedergeval!
Ik had gelijk, het is na 12en en ik ben nu pas bijgepost c': |
|
| |
Pippa Fraser
Aantal berichten : 83 IC-berichten : 21 Accounts : Laurice Andersson
Pippa Fraser Character sheetBijzonderheid: MermaidUiterlijke leeftijd: 6Quote: Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk zo jul 23, 2017 1:16 am | |
| @Kip, Mindo is zo cool!! You go with the nightposting girl! En o my god die bitchfight tussen Adore en Mindo! Heftig man! @Rose, can't tell yet mwihihi! En al die bad guys! The house is going dark man! Can't handle! |
|
| |
Oskar Skygge
Aantal berichten : 872 IC-berichten : 172 Leeftijd : 28 Character sheetBijzonderheid: shadow manipulationUiterlijke leeftijd: 16Quote: the memories haunt me, I know that they haunt you too | Onderwerp: Re: Peculiar Talk zo jul 23, 2017 1:47 am | |
| ik moet hier echt dingen beginnen lezen mjan maar goddom mijn time management is onbestaand. ik zit de hele dag van 'dat doe ik straks wel' en dan ineens is het 2 uur 's nachts hahaha kan wel jenken |
|
| |
Mindo Jackson
Aantal berichten : 331 IC-berichten : 133 Leeftijd : 23 Accounts : -Mindo Jackson
-Mist Pryer Character sheetBijzonderheid: » Coyote Shapeshifter//Fire manipulationUiterlijke leeftijd: » 19 yearsQuote: » I will burn your kingdom down if you try to conquer me and mine. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk zo jul 23, 2017 1:58 am | |
| Ah, morgen is ook altijd nog een dag! Je moet jezelf vooral niet forceren om te lezen/posten, dat neemt alleen maar je zin weg :<
Pfoe, Mindo's geschiedenis uitgewerkt; 1003 woorden. Ik ga maar eens slapen c':
@Lotte; hihi, thank you! <3 En ja, ongeveer het enige waar ze goed in is, is ruzie maken (A) |
|
| |
Aantal berichten : 1514 IC-berichten : 130 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Haythel, Tissa, Elesis, Jinn, Zeal, JR, Seji, Gerome, Namida, Link, Jeremy, Penelope, Laxus, Jake, Jackie Character sheetBijzonderheid: HellhoundUiterlijke leeftijd: 19Quote: Feisty. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk zo jul 23, 2017 9:01 am | |
| @Lotte Yeah, sorry xD Ik ben gewoon stiekem super evil >w> @Mindo Ik denk dat we snel genoeg achter komen waar Mindo nog meer goed in is.. ahuehuehue --- En ik ga zo posten! Yeayeaayy!! \o/ |
|
| |
Olivia Romano Mentor
Aantal berichten : 861 IC-berichten : 150 Leeftijd : 29 Accounts : Chloé Hill Character sheetBijzonderheid: Aura Manipulation/Healing & Cheer Up LullabyUiterlijke leeftijd: 17 (3 years in the loop, so actually 20)Quote: ღ Got the neighbours yelling, "Earthquake", 4.5 when I make the bed shake | Onderwerp: Re: Peculiar Talk zo jul 23, 2017 1:17 pm | |
| Omg ban me for filth ;-----;
Also goodmorning babes <3 Ik was gisteren op een feestje en het was in een park, helemaal donker, met allemaal lichtjes omg. En het had super gaaf moeten worden maar Robin en ik waren letterlijk een van de enigen, de muziek stond super zacht en er was like geen bar HAHAHA. Het was lowkey boring dus toen zijn we maar naar de stad gegaan. Maar het concept was zo cool ik was zo sad dat het saai was :c. |
|
| |
Pippa Fraser
Pippa Fraser Character sheetBijzonderheid: MermaidUiterlijke leeftijd: 6Quote: Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk zo jul 23, 2017 1:23 pm | |
| Lezen jullie normaal gesproken altijd al elkaars topics? @Kip, Ja echt goed man! Ik wil ook nog zo graag een bitchchar maken, maar ik ben zelf echt niet goed in ruzies dus ik ben bang dat ik het dan heel slecht ga schrijven haha! @Rose, ahw Seji is nog best lief voor Pippa haha! Ik krijg nu toch zo'n zin om te posten terwijl ik ook nog zoveel anders voor vandaag gepland had! Dilemma's! @Marlon, ow! Ja ik ben ook wel vaker op dat soort feestjes geweest!!! Altijd zo sneu voor degene die hem organiseert, maar dan wordt het vaak een gezellig kletsfeestje ipv zo'n feestfeest |
|
| |
Crimson Avenger
Aantal berichten : 68 IC-berichten : 48 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Elesis, Tissa, Haythel, Jinn, Zeal, JR, Seji, Gerome, Namida, Link, Jeremy, Penelope, Jake Character sheetBijzonderheid: Demon PrincesUiterlijke leeftijd: 19 yearsQuote: Won't you come out? We can paint the town red. Kill a little time. You can sleep when your dead. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk zo jul 23, 2017 1:26 pm | |
| @Maron Aw darn.. QQ Je had me moeten opbellen, we hadden de boel opstelten gezet! *^*b
@Lotte Pssht... Ga posten.. It's okay.. no one will know..~ --- Nog één postje met Zeal bij Mindo en dan ga ik bezig met een nieuw setje voor deze babe~ |
|
| |
Mindo Jackson
-Mist Pryer Character sheetBijzonderheid: » Coyote Shapeshifter//Fire manipulationUiterlijke leeftijd: » 19 yearsQuote: » I will burn your kingdom down if you try to conquer me and mine. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk zo jul 23, 2017 1:33 pm | |
| @Lotte; hihi, ik ook hoor! Als er iets is waar ik een hekel aan heb is het ruzie maken, maar dat maakt het juist zo interessant om Mindo te bespelen! Het enige wat ik lastig vind is dat Mindo zo onwijs veel scheld. Dat is gewoon haar karakter, maar het voelt altijd een beetje onbeleefd om dat uit te typen, vooral omdat ik zelf altijd zo min mogelijk probeer te schelden c':
|
|
| |
Adore de' Medici
Aantal berichten : 73 IC-berichten : 29 Leeftijd : 29 Accounts : Olivia Romano
Chloé Hill
Sun-Hi Sinclair
Blair Moore
Shay Oakley Character sheetBijzonderheid: Child of AphroditeUiterlijke leeftijd: 19Quote: ♡ She's a maneater, make you work hard, make you spend hard, make you want all of her love | Onderwerp: Re: Peculiar Talk zo jul 23, 2017 1:34 pm | |
| @Lotte: ja precies want de chick die het georganiseerd had had het super leuk gedaan ;-; het feest heette "LED IN THE JUNGLE" dus ze had allemaal jungle themed dingen ook neer gezet, zoals een of andere tempel en allemaal van die jungle geluiden, dus het was echt super cool enzo ;---; alleen ja. It lowkey failed HAHAHAHA.
@Rose: omfg JA! Dan had ik je versierd met alle lichtbandjes die we hadden hoor ;---;
Mama gaat ook posten en dan voorbereiden voor Roze Maandag morgen YAY! |
|
| |
Pippa Fraser
Pippa Fraser Character sheetBijzonderheid: MermaidUiterlijke leeftijd: 6Quote: Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk zo jul 23, 2017 1:38 pm | |
| @Rose, Mwihihihi I'm weakkkkkk but what's wrong with that! ~ AJR *dramatische vioolgeluiden op de achtergrond
@Kip, haha ik denk dat ik het ga proberen hihi! Maar even kijken wanneer ik haar kan maken. *tikt nadenkend haar vingers tegen elkaar
@Marlon, ahw dat klink zo vet! Ik voel die pijn! En Roze maandag! Wat ga je allemaal voorbereiden? |
|
| |
Adore de' Medici
Chloé Hill
Sun-Hi Sinclair
Blair Moore
Shay Oakley Character sheetBijzonderheid: Child of AphroditeUiterlijke leeftijd: 19Quote: ♡ She's a maneater, make you work hard, make you spend hard, make you want all of her love | Onderwerp: Re: Peculiar Talk zo jul 23, 2017 1:40 pm | |
| @Lotte: ja het was echt jammer D: HAHAHA wat ik ga uitzoeken, is waar het is. Want ik weet dat het in Tilburg is maar waar?????? En ik ga eventjes uitzoeken wat ik ga aantrekken enzo, want ik wilde eigenlijk een roze shirt aantrekken want Roze Maandag maar aan de andere kant dat is ook weer zo cliché xd. |
|
| |
Aantal berichten : 1514 IC-berichten : 130 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Haythel, Tissa, Elesis, Jinn, Zeal, JR, Seji, Gerome, Namida, Link, Jeremy, Penelope, Laxus, Jake, Jackie Character sheetBijzonderheid: HellhoundUiterlijke leeftijd: 19Quote: Feisty. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk zo jul 23, 2017 1:42 pm | |
| @Marlon Omg you would make me even prettier <3 En ik zou gewoon zoveel mogelijk roze dingen aan doen die ik kan vinden xD |
|
| |
Adore de' Medici
Chloé Hill
Sun-Hi Sinclair
Blair Moore
Shay Oakley Character sheetBijzonderheid: Child of AphroditeUiterlijke leeftijd: 19Quote: ♡ She's a maneater, make you work hard, make you spend hard, make you want all of her love | Onderwerp: Re: Peculiar Talk zo jul 23, 2017 1:44 pm | |
| @Rose: I bet you are already very pretty so <3 <3 <3 HAHAHA JA dat zou wel cool zijn idd XD ik heb ook nog een super fout panterprintshirt maar die had ik gisteren ook al aan want junglethemed. ;a |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Peculiar Talk | |
| |
|
| |
|