Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

Peculiar Talk - Pagina 21 Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p

C o u n t
#

C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:

Peculiar Talk - Pagina 21 Firefo11
15 oktober 2016

Peculiar Talk - Pagina 21 Birdpl11

Deel

Peculiar Talk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 44 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Haythel Devonshire
Deceased
Deceased
Haythel Devonshire

Aantal berichten : 1514
IC-berichten : 130
Leeftijd : 27
Accounts : ~Haythel, Tissa, Elesis, Jinn, Zeal, JR, Seji, Gerome, Namida, Link, Jeremy, Penelope, Laxus, Jake, Jackie

Character sheet
Bijzonderheid: Hellhound
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: Feisty.
Peculiar Talk - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 21 Emptyma jul 24, 2017 8:26 am

De neiging om met JR te joinen is groot hnnngg
Maar ik moet eerst maar bij alle andere topics posten en snap het als je niet op nog een topic met mij zit te wachten xD
---
Wat ik nu ga zeggen is super cheesy, but here goes nothing:
Sinds ik weer terug ben op het forum heb ik nog sterk lopen twijfelen of het wel verstandig is en of ik hier wel thuis hoor. Ik dacht dan ook meerdere malen om toch weer te vertrekken, maar die twijfel is met de dagen verdwenen. Sommige van jullie gaven aan dat je blij was om weer met mij te posten en dat maakt me zo fuckin blij! Het zorgt ervoor dat ik weet dat mijn plek hier is en dat mijn moeite niet voor niks is. Echt super bedankt, jullie allemaal. Jullie zijn echt een top community! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t75-haythel-devonshire
Olivia Romano
Mentor
Mentor
Olivia Romano

Aantal berichten : 861
IC-berichten : 150
Leeftijd : 29
Accounts : Chloé Hill

Character sheet
Bijzonderheid: Aura Manipulation/Healing & Cheer Up Lullaby
Uiterlijke leeftijd: 17 (3 years in the loop, so actually 20)
Quote: ღ Got the neighbours yelling, "Earthquake", 4.5 when I make the bed shake
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 21 Emptyma jul 24, 2017 11:28 am

Everybody can join it's an open topic after all ~ <3 <3 <3

Also awh Rose sweetie the luf is real ik ken je nog niet zo lang want ik was hiervoor niet op de rpg ghehehe maar ik ben heel blij dat je weer bent gejoind! <3 Never leave darling, je bent veel te leuk!
Laurice Andersson
Mentor
Mentor
Laurice Andersson

Aantal berichten : 305
IC-berichten : 69
Leeftijd : 25
Accounts : Laurice Andersson
Pippa Fraser
morgan
Skyler

Character sheet
Bijzonderheid: Overleden mensen zien
Uiterlijke leeftijd: 17
Quote: Magic is all around, you just have to believe
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 21 Emptyma jul 24, 2017 11:42 am

@Kipje, haha Hollow Bae will eat her gently Razz twisted Grapje, Mindo kan super goed vechten toch? Laat maar weten of ze ledematen kan missen
Ik krijg echt een persoonlijkheidsstoornis van Hollow spelen man! Half evil but no!

@Marlon, And so it beginssss... No Ik zal mijn chars er maar niet op af sturen, die zouden je plot vast verpesten. Skylers omdat..gave, Laurice pas in het einde en Pippa snapt er waarschijnlijk niets van, die gaat vast super vrolijk mee dansen haha. Ik wil echt een nieuwe bitchchar aanmaken, maar dan kan ik het allemaal vast niet meer bijhouden hehe!

Heel veel plezier in Tilburg vandaag! Partheee

@Rose, What Marlon said! Jij bedankt dat je ons weer bent gejoint! Super nice!
Oke, nu zal ik maar weer eens effekes gaan posten. Byeee!
Ivy Meadow

Ivy Meadow

Aantal berichten : 137
IC-berichten : 26
Accounts : ♡ Olivia Romano
♡ Indigo Child
♡ Starlight Royale
♡ Rosé Balmain

Character sheet
Bijzonderheid: Witch
Quote: ღ We're the masters of our own fate, we're the captains of our own souls ღ
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 21 Emptyma jul 24, 2017 11:56 am

HAHAHAHAAHAHAHA poor Pippa confused af. ;---;
"Waarom heb jij bijna geen kleding aan?"
"Uuuh...."

Ik heb bijgepost overal als het goed is. <3 En nu moet ik fucking haasten want ik heb om half 1 afgesproken en ik moet m'n haar nog doen oeps omfg.
Haythel Devonshire
Deceased
Deceased
Haythel Devonshire

Accounts : ~Haythel, Tissa, Elesis, Jinn, Zeal, JR, Seji, Gerome, Namida, Link, Jeremy, Penelope, Laxus, Jake, Jackie

Character sheet
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 21 Emptyma jul 24, 2017 12:06 pm

@Marlon
Thank you >w<
Bij nader inzien denk ik niet dat JR een slim plan is, want dat is ook net een kind xD
En wacht.. moest ik nog een topic voor ons aanmaken? ;o

@Lotte
Thanks darling~
Jullie lieve woorden doen me goed ^^
Olivia Romano
Mentor
Mentor
Olivia Romano

Aantal berichten : 861
IC-berichten : 150
Accounts : Chloé Hill

Character sheet
Bijzonderheid: Aura Manipulation/Healing & Cheer Up Lullaby
Uiterlijke leeftijd: 17 (3 years in the loop, so actually 20)
Quote: ღ Got the neighbours yelling, "Earthquake", 4.5 when I make the bed shake
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 21 Emptyma jul 24, 2017 12:10 pm

Ja met JR voor een van mijn kinderen ;---;

Oke I'm off to pink monday darlings <3 zie jullie vanavond weer.
Levi Salguero

Levi Salguero

Aantal berichten : 179
IC-berichten : 68
Accounts : Melvin, Levi, Alastor, Riven, Matthew, Sean, Chinchinner, Tawnee

Adelais

Character sheet
Bijzonderheid: Salt King
Quote: Whatever
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 21 Emptyma jul 24, 2017 4:21 pm

Aw Rose ;w; ik heb je wel echt gemist tho toen je weg was want vond en vind eig je chars superepiic en gwn echt superfijn om je hier te hebben <3
Ik kan wel kinda relaten met wat je zegt vooral omdat ik hella onzeker ben over m'n RPGen eig zowat alles, was kinda de reden wrm ik nie veel zeg en soms ook gwn verdween in het verleden en dan al die Nice complimentjes en leuke reacties de laatste tijd lieten me echt goed voelen, het is echt een super community ;w; <3 lang geleden dat ik nog eens op een forum heb gezeten waar ik echt met plezier ic en OOC rondhang the luf is real
Dat was kinda it, ik ben slecht in dit soort dingen haha :'D

Also have fun marlon! <3

Ah Rose btw ik wil echt nog een topje met JR ooit <3

Posts komen zo ik ga eerst even opzoek naar het zwembad want ik ben net op hotel aangekomen huehue B) <3
Laurice Andersson
Mentor
Mentor
Laurice Andersson

Pippa Fraser
morgan
Skyler

Character sheet
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 21 Emptyma jul 24, 2017 4:40 pm

@Marlon, Hahahaha! Hell yeah! Pippa krijgt alle trauma's Laughing
Is het topic tussen Laurice en Olivia nu afgelopen? Of vind je het fijn al ik nog mini reageer.
"Snip snap snuit, sandman blies het verhaaltje uit."
Grapje mwehe!
BTW, heeft ze haar drugs buiten de kamer verstopt en zich helemaal met parfum ondergespoten als ze bij Laurice in de buurt is? Anders gaat ze kwijlen van de geur hubba hubba
Ow ik wil weer een topicje met Olivia Crying or Very sad Can't mis her! Misschien kunnen ze nog een keertje een kamer decoratie/schilder topicje hebben. Van voordat of nadat ze bad gaat broo
En is Indigo soort van inactief?

@Bo en Rose, nee! Niet onzeker zijn, want jullie posten zo goed en leuk! I love it!! melting

Haythel Devonshire
Deceased
Deceased
Haythel Devonshire

Character sheet
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 21 Emptyma jul 24, 2017 4:47 pm

@Bo
Thank you! Het voelt goed om te weten dat ik niet ede enige ben die ermee struggelt. Maar idd, wat Lotte zegt, je posts zijn super awesome en ik ben blij dat we nu de tijd hebben om topics samen te hebben ^^

En sure wil ik best een topic met JR. Ik zal hem zo aanmaken. Geniet van het zwembad!

@Marlon
Ik maak zo het topic voor je aan en veel plezier darling! c:

@Lotte
Thank you! Jouw posts zijn ook aawesome, maar dat weet je vast al wel >w<
Maar geen Pippa niet al te veel trauma's hoor! Seji moet haar nog een beetje kunnen redden xD
JR

JR

Aantal berichten : 114
IC-berichten : 80
Accounts : ~JR Tissa, Elesis, Haythel, Jinn, Zeal, Seji, Gerome, Namida, Link, Jeremy, Penelope, Laxus, Jake, Jackie

Character sheet
Bijzonderheid: Satan's son - Grim Reaper
Uiterlijke leeftijd: 18 years
Quote: I am a GOOD boy.
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 21 Emptyma jul 24, 2017 5:08 pm

-sue me dubbelpost, nu mag marlon mij bannen xD-
Maar kijk eens ff wat ik met onze lieve JR heb gedaan.
Hij heeft evil setje Twisted Evil
https://peculiarchildren.actieforum.com/t254-jr
Ivar Tjäder

Ivar Tjäder

Aantal berichten : 99
IC-berichten : 18
Leeftijd : 26

Character sheet
Bijzonderheid: Blue fire bender, demon prince
Quote: Let those who do not understand me fear me. Let those who understand me fear themselves.
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 21 Emptyma jul 24, 2017 5:32 pm

Hoewel ik zo traag ben als dikke stront, zou iemand nog een topic willen met Ivar? heavy breathing
Laurice Andersson
Mentor
Mentor
Laurice Andersson

Pippa Fraser
morgan
Skyler

Character sheet
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 21 Emptyma jul 24, 2017 5:52 pm

@Rose, o boy, you don't wanna know haha! Ik ben hier nog niet zolang en laurice hier is mijn eerste personage met RPG, maar ik durfde helemaal niet te beginnen haha! Ik ging een beetje kijken hoe het werkte enzo en al die super coole posts hiero! Ik had echt zoiets van dat ik al die schoonheid in een keer zou gaan verpesten als ik zou beginnen haha! Dus het was puur dat Vera steeds zei dat het oke was dat ik nog leef Laughing Laughing Laughing So, glad to know you like it melting melting
Oeh en wil JR Laurice alsjeblieieieft leren omgaan met een pistool? I need it! Mwieieh! worship

@Ivar, You still want one with pipster?
Ivar Tjäder

Ivar Tjäder

Aantal berichten : 99
IC-berichten : 18
Leeftijd : 26

Character sheet
Bijzonderheid: Blue fire bender, demon prince
Quote: Let those who do not understand me fear me. Let those who understand me fear themselves.
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 21 Emptyma jul 24, 2017 6:10 pm

@Lotte - if you are okay with it?
Haythel Devonshire
Deceased
Deceased
Haythel Devonshire

Character sheet
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 21 Emptyma jul 24, 2017 6:14 pm

@Lotte
Yeah begrijp ik!
Ik had precies hetzelfde in het begin xD
Uhm.. Ik denk dat ik weet waarom Laurice moet leren hoe ze met een geweer om moet gaan en JR wil het haar vast wel leren, maar ik denk dat we daar even over moeten praten. -puts on serious glasses-
Also, did you just read my first post with JR since my return?! birthday
Levi Salguero

Levi Salguero

Aantal berichten : 179
IC-berichten : 68
Accounts : Melvin, Levi, Alastor, Riven, Matthew, Sean, Chinchinner, Tawnee

Adelais

Character sheet
Bijzonderheid: Salt King
Quote: Whatever
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 21 Emptyma jul 24, 2017 6:21 pm

Aw thank u both <3

Het zwembad is te awesome, is op de 10ee verdieping met uitzicht op stad en park ernaast ik gilde echt aaaaaa <'3

Alsoo Yas ik ga lekker met levi <3 ik post vanavond verder hihi, ben helemaal hypped voor wat ik heb gepland <3
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 21 Empty

Peculiar Talk
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 21 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 44 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Peculiar Talk
» Peculiar Talk
» Peculiar Talk
» Peculiar Talk
» Peculiar Talk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
G e n e r a l
 :: c h a t t i n g :: c h a t
-