P l o t ; Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer...
Lees verder!
|
C r e d s ; Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:
15 oktober 2016
|
|
| |
Auteur | Bericht |
---|
Ivy Meadow
Aantal berichten : 137 IC-berichten : 26 Leeftijd : 29 Accounts : ♡ Olivia Romano
♡ Indigo Child
♡ Starlight Royale
♡ Rosé Balmain Character sheetBijzonderheid: WitchUiterlijke leeftijd: 19Quote: ღ We're the masters of our own fate, we're the captains of our own souls ღ | Onderwerp: Re: Peculiar Talk ma jul 24, 2017 6:43 pm | |
| Hi gays I mean guys! I'm back! Robin wilde op tijd terug want ze wilde thuis eten en vanavond naar Parkies (soort maandagavond ding hier in Dordt). :< Maar het was super gaaaaaaf omfg ik heb zoveel drag queens gezien ;-----; serieus eentje ging optreden EN HET WAS ZO GAAF en ik heb zolang met haar staan praten dat ik niet zo goed weet hoe ik moet beginnen enzo en dat ik zoveel respect heb en dat ik het zelf ook wil enzo en ze was zo lief I just- ;----: anygays, hoi. <3
@Lotte: POOR PIPS <3 Ik denk het wel tho ;o je mag van mij nog reageren hoor. <3 Maar ik denk dat het nu wel over & uit is? #dramatisch Ik denk dat Olivia het type is dat het letterlijk onder de matras verstopt ofzo HAHAHAHAHA xd I'm not sure yet haven't really think about it yet ;o JA OMG LATEN WE EEN KAMER DECORATIE DING DOEN DAN KUNNEN ZE EINDELIJK HUN FEESTVERLICHTING OPHANGEN OMFG YAS En ik denk wel dat Indigo inactief is :c want idk :< I'm not really feeling her after all
@Rose: is helemaal goed babe & thank ya <3 btw je hebt een IP ban! xoxoxoxoxoxoxoxox
@Saf; ik wil ook wel een topic met Ivar he seems cool ^^ ik heb dus een open topic met Olivia maar als je wilt, kan ik ook wel iets niets maken met een van mn kids c:
|
| | | Ivar Tjäder
Aantal berichten : 99 IC-berichten : 18 Leeftijd : 26 Character sheetBijzonderheid: Blue fire bender, demon princeUiterlijke leeftijd: 17Quote: Let those who do not understand me fear me. Let those who understand me fear themselves. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk ma jul 24, 2017 7:01 pm | |
| @Marlon - Oh Olivia is fine :3 waar staat dat topic, dan lees ik het even door c: Oehh Drags. Heb je er al iets mee gedaan? Like, een make up test or something like that? Mocht dat te persoonlijk zijn hoef je het niet te vertellen hoor :3 Dan heb ik niets gevraagd |
| | | Laurice Andersson Mentor
Aantal berichten : 305 IC-berichten : 69 Leeftijd : 25 Accounts : Laurice Andersson
Pippa Fraser
morgan
Skyler Character sheetBijzonderheid: Overleden mensen zienUiterlijke leeftijd: 17Quote: Magic is all around, you just have to believe | Onderwerp: Re: Peculiar Talk ma jul 24, 2017 7:04 pm | |
| @Saf, Hell yeah! Over de notes? Heb je al een beetje een idee? Dan kun je anders even Pm'en @Rose, oh is dat zo??? But she wants to learn so bad I'm gonna die! -Is ready to be serious for ones in my life- @Bo, deahmn! En dat alles in een hotel! Ik heb al met Laurice gepost met levi en zal even kijken of ik Elena ook meteen even kan doen @Marlon, zo cool! Ook zo leuk dat je met die drag queen kon praten! Heeft ze je nog wat goede tips gegeven? Als jij ook drag queen bent willen we wel even een privé optreden hè! <3 Haha! Als Olivia het onder haar matras legt gaat Laurice waarschijnlijk als een bezetene rondzoeken tot ze het vind, omdat ze anders bang is dat ze letterlijk gek is geworden XD Hihi wil je dat topic nu al? Of pas later? En dacht al dat Indigo inactief was, maar dan weet ik dat voor Laurice |
| | | Haythel Devonshire Deceased
Aantal berichten : 1514 IC-berichten : 130 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Haythel, Tissa, Elesis, Jinn, Zeal, JR, Seji, Gerome, Namida, Link, Jeremy, Penelope, Laxus, Jake, Jackie Character sheetBijzonderheid: HellhoundUiterlijke leeftijd: 19Quote: Feisty. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk ma jul 24, 2017 7:14 pm | |
| - Laurice Andersson schreef:
- even kijken of ik Elena ook meteen even kan doen
Ja doe jij Elena maar even ( ͡° ͜ʖ ͡°) En is goed, ik app je er wel over of stuur een PM idek yet c': @Bo Het topic staat er dus al, dunno of je het had gezien of niet maar tada: https://peculiarchildren.actieforum.com/t488-bullet-in-the-chamber#10179@Marlon That's freakin' awesome Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad! En het topic van JR komt er meteen aan c: |
| | | Ivy Meadow
Aantal berichten : 137 IC-berichten : 26 Leeftijd : 29 Accounts : ♡ Olivia Romano
♡ Indigo Child
♡ Starlight Royale
♡ Rosé Balmain Character sheetBijzonderheid: WitchUiterlijke leeftijd: 19Quote: ღ We're the masters of our own fate, we're the captains of our own souls ღ | Onderwerp: Re: Peculiar Talk ma jul 24, 2017 7:15 pm | |
| @Saf; Here it is En nee hoor, dat vind ik juist super leuk dat je dat vraagt! <3 Ik doe wel best wel veel met make up ik heb like een grote stache en ik experimenteer er heel erg mee. Ik kijk heel veel video's van beautyvloggers om meer te leren zoals Jaclyn Hill, Jeffree Star, Nikkie Tutorials maar ook de Nederlandse Jessie Maya. Ik ga aankomend half jaar afstuderen en dan wil ik ook iets van een visagieopleiding gaan doen daarna. ^^ Ik vind make up verschrikkelijk interessant en leuk. <3 @Lotte: JA dat was zo gaaf <3 en ze gaf zo'n gaaf optreden, Robin zei dat ik met open mond stond te kijken HAHAHAHA maar ze had een outfit aan en die scheurde ze zo open en toen kwam er echt een gave body suit enzo eruit, ik hou d'r zo van! En dat sowieso ghehehehehe op een meet ;a probably I'd be lip synching Ariana, Olivia is screaming ;a Oh god ;o en dan kan Olivia haar betrappen en dan komt haar bad side omhoog omg o___o En ja dat is goed! Als jij hem maybe kan maken? ;o Ja sorry :cccc I'm not really feeling her ook al is d'r faceclaim so gorgeous D: ik heb sowieso de laatste dagen alleen maar inspi voor Liv, Ivy & Adore idk D: maar ik wil wel nog heel graag een topic met Skyler want fab <3 @Rose: HIHIHI yay <3 <3 <3 Omfg dit is één lange essay post I just- |
| | | Elena Widowbird Deceased
Aantal berichten : 7 IC-berichten : 2 Leeftijd : 25 Accounts : - Laurice Andersson
- Pippa Fraser
- Skyler Williams
- Elena Widowbird Woonplaats : Kaasmaas Character sheetBijzonderheid: YmbryneUiterlijke leeftijd: 28Quote: Нет дыма без огня | Onderwerp: Re: Peculiar Talk ma jul 24, 2017 7:27 pm | |
| Haha Rose o my god! You nasty!! Haha die smiley maakt het nog zoveel slechter! @Marlon, Ow dat klinkt zo cool! Ik vind het echt kunst haha! Maar seriously, hoe ze dat allemaal doen is zo knap! En dat ze dat durven en zucht En yesss give me the Ariana Grande liedjes! Oeh! En dan kunnen ze eerst mega ruzie hebben waardoor het nog erger wordt voor Olivia... Wauw had niet verwacht dat mijn chars het erger zouden kunnen maken haha! Maar eerst dat kamertopic voordat ze bad is gegaan toch? It will be coming up! Moet nog wel even heel veel bijposten #te veel topics voor mijn schrijfsnelheid van een slak omg! Oeh Ik heb nog niet genoeg gelezen over hoe Adore precies is, maar zij en Skyler in een topicje? Of had je iemand anders in gedachten? |
| | | Olivia Romano Mentor
Aantal berichten : 861 IC-berichten : 150 Leeftijd : 29 Accounts : Chloé Hill Character sheetBijzonderheid: Aura Manipulation/Healing & Cheer Up LullabyUiterlijke leeftijd: 17 (3 years in the loop, so actually 20)Quote: ღ Got the neighbours yelling, "Earthquake", 4.5 when I make the bed shake | Onderwerp: Re: Peculiar Talk ma jul 24, 2017 7:31 pm | |
| JA precies ;-; drag queens zijn zo bold. En ze hebben de beauty industry zo veel beïnvloed, drag queens doen sommige technieken al jaren terwijl ze er nu pas in de beauty industrie mee komen enzo dat is zo gaaf! EN JA INDERDAAD! Maar dan moeten ze uiteindelijk wel weer besties worden want Laurivia is live D: En jaaaa want Olivia is nog niet echt bad gegaan ik had alleen zin om een bad chick topic met haar te maken [a] ze gaat pas bad als ze de weed van Gunner heeft gekregen en als Clarke haar convinced heeft om het daadwerkelijk te gebruiken. Adore is wel relaxed tho alleen ze is een maneater Skyler is gay right? IM SCREAMING SHE TRYING TO HIT ON HIM AND HE'S LIKE "girl no" HAHAHAHA |
| | | JR
Aantal berichten : 114 IC-berichten : 80 Leeftijd : 27 Accounts : ~ JR Tissa, Elesis, Haythel, Jinn, Zeal, Seji, Gerome, Namida, Link, Jeremy, Penelope, Laxus, Jake, Jackie Character sheetBijzonderheid: Satan's son - Grim ReaperUiterlijke leeftijd: 18 yearsQuote: I am a GOOD boy. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk ma jul 24, 2017 7:33 pm | |
| |
| | | Elena Widowbird Deceased
Aantal berichten : 7 IC-berichten : 2 Leeftijd : 25 Accounts : - Laurice Andersson
- Pippa Fraser
- Skyler Williams
- Elena Widowbird Woonplaats : Kaasmaas Character sheetBijzonderheid: YmbryneUiterlijke leeftijd: 28Quote: Нет дыма без огня | Onderwerp: Re: Peculiar Talk ma jul 24, 2017 7:39 pm | |
| @Marlon, Wow dat wist ik nog helemaal niet over drag queens, maar is eigenlijk zo logisch! <3 Hahaha Laurivia! We can't let Laurivia die! No! Never! Maar dat is sowieso niet meer te vernietigen! Waarschijnlijk kan Laurice toch niet goed boos op haar worden haha! We zien dan wel, But Laurivia is forever! Haha Skyler is be haha ik ga echt stuk als ook Adore op hem afkomt! Ruzie met Laxus *Kuch Maar hij kan hun wel vrienden maken toch? EDIT: Hahaha seems like rose said it for me XD |
| | | Ivar Tjäder
Aantal berichten : 99 IC-berichten : 18 Leeftijd : 26 Character sheetBijzonderheid: Blue fire bender, demon princeUiterlijke leeftijd: 17Quote: Let those who do not understand me fear me. Let those who understand me fear themselves. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk ma jul 24, 2017 7:45 pm | |
| @Marlon - Vet gaaf ;o Echt heerlijk hoe gepassioneerd je erover bent <3 het is gewoon super fijn om te lezen hoe je alles erover over brengt zeg maar :3 Beter dat je van plan bent die opleiding te willen gaan dus, cuz I bet ur gonna be awesome <3
@Lotte - Yiiiss, over the notes. Ik zal je nog even een pm sturen x3 :3 |
Aantal berichten : 861 IC-berichten : 150 Leeftijd : 29 Accounts : Chloé Hill Character sheetBijzonderheid: Aura Manipulation/Healing & Cheer Up LullabyUiterlijke leeftijd: 17 (3 years in the loop, so actually 20)Quote: ღ Got the neighbours yelling, "Earthquake", 4.5 when I make the bed shake | Onderwerp: Re: Peculiar Talk ma jul 24, 2017 7:47 pm | |
| HAHAHAAHA Adore is dochter van the goddess of love ik denk dat ze het wel aanvoelt of iemand gay bi whatever is of niet ;----; I'm not sure though.
My ass needs cute ships too D:
@Rose; loving the post btw ;-; <3
@Saf; AAAWH wat lief <3 dat is echt super leuk om te horen echt super leuk! Ik vind make up gewoon heel leuk, gewoon om te zien ook wat er te creëren is met zoveel mooie dingen, als een soort wit doek en de make up is je verf <3 I just love it ;---; |
Aantal berichten : 1514 IC-berichten : 130 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Haythel, Tissa, Elesis, Jinn, Zeal, JR, Seji, Gerome, Namida, Link, Jeremy, Penelope, Laxus, Jake, Jackie Character sheetBijzonderheid: HellhoundUiterlijke leeftijd: 19Quote: Feisty. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk ma jul 24, 2017 7:49 pm | |
| @Marlon Y'know what~ Adore gaat met Skyler flirten voor de fun, Zeal finds out, gets mad, maar Skyler kan hem weerhouden om Adore op d'r kop te geven, In plaats daarvan krijgt Skyler het voor elkaar dat Zeal Adore wilt ontmoeten en dat ze vrienden worden. En dan kan Adore daarna als een fangirl slijmen als Zeal en Skyler freakin cute samen zijn >w< And I'm glad you do! Ik vond het behoorlijk flut maar ja xD |
Aantal berichten : 861 IC-berichten : 150 Leeftijd : 29 Accounts : Chloé Hill Character sheetBijzonderheid: Aura Manipulation/Healing & Cheer Up LullabyUiterlijke leeftijd: 17 (3 years in the loop, so actually 20)Quote: ღ Got the neighbours yelling, "Earthquake", 4.5 when I make the bed shake | Onderwerp: Re: Peculiar Talk ma jul 24, 2017 7:52 pm | |
| Screaming dat is cool tho ;----; "YOU THAT BITCH FROM THE KITCHEN" me lovey! Btw ik ga met Liv posten want muziek maar ze is nu nog wel sweetiepie tho c:
Also, ik wil nóg een char BUT I HAVE TO STAHP I JUST- |
Aantal berichten : 1514 IC-berichten : 130 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Haythel, Tissa, Elesis, Jinn, Zeal, JR, Seji, Gerome, Namida, Link, Jeremy, Penelope, Laxus, Jake, Jackie Character sheetBijzonderheid: HellhoundUiterlijke leeftijd: 19Quote: Feisty. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk ma jul 24, 2017 7:55 pm | |
| Omg yesh en dan heeft Zeal friends yeaayy!! \o/ ALSO; Misschien een idee om een plotje te verzinnen tussen nieuwe chars van ons? -ik heb nog geen idee wat voor char ik zou willen en ik heb drie chars die lopen weg te rotten- Ik heb genoeg inspi voor nog een char! En daarbij lijkt het me leuk om een plotje te hebben~ Like twinsies or sumthing |
Aantal berichten : 861 IC-berichten : 150 Leeftijd : 29 Accounts : Chloé Hill Character sheetBijzonderheid: Aura Manipulation/Healing & Cheer Up LullabyUiterlijke leeftijd: 17 (3 years in the loop, so actually 20)Quote: ღ Got the neighbours yelling, "Earthquake", 4.5 when I make the bed shake | Onderwerp: Re: Peculiar Talk ma jul 24, 2017 7:57 pm | |
| YAS WHO HAD EVER KNOWN
Oke ik ben letterlijk m'n vingers aan het breken om niet dat char aan te maken zal ik je ff sturen met wat ik wil maken seriously you might scream ;---; OH WACHT NU KAN IK JE APPEN Want ik wil ook plotjes HAHAHAHA |
| | | Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Peculiar Talk | |
| |
| | | |
Soortgelijke onderwerpen | |
|
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |