P l o t ; Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer...
Lees verder!
|
C r e d s ; Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:
15 oktober 2016
|
|
| |
Auteur | Bericht |
---|
Adore de' Medici
Aantal berichten : 73 IC-berichten : 29 Leeftijd : 29 Accounts : Olivia Romano
Chloé Hill
Sun-Hi Sinclair
Blair Moore
Shay Oakley Character sheetBijzonderheid: Child of AphroditeUiterlijke leeftijd: 19Quote: ♡ She's a maneater, make you work hard, make you spend hard, make you want all of her love | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr jul 28, 2017 12:43 am | |
| Ik denk dat Rosie bedoeld dat het soms nog wel overweldigend kan overkomen als je mensen over iets ziet hypen, en je hebt geen idee wat het is, en dan kan je nog wel eens buitengesloten voelen. Omg don't bash me I'm not shading anybody, maar het is wel zo. And we're a community right? <3
Edit: When you want to support but post this after the apology, I'm a mess |
| | | Haythel Devonshire Deceased
Aantal berichten : 1514 IC-berichten : 130 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Haythel, Tissa, Elesis, Jinn, Zeal, JR, Seji, Gerome, Namida, Link, Jeremy, Penelope, Laxus, Jake, Jackie Character sheetBijzonderheid: HellhoundUiterlijke leeftijd: 19Quote: Feisty. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr jul 28, 2017 12:45 am | |
| Dat snap ik, maar dat snap ik pas nu. Snappen jullie ook hoe ik me nu voel? En ik weet dat ik niet de enige ben die me ze voelt! Ik ben echt gewoon pissed. Sommigen zullen denken dat ik overdrijf en dat ik me aanstel, maar fuck them. Ik wil dat in dit topic niemand word buiten gesloten en we gewoon fun met elkaar kunnen hebben! Natuurlijk is praten over plots, chars en ships toegestaan, natuurlijk! Maar wel zo dat men begrijpt waar je het over hebt. Het zijn dit soort dingen die ervoor zorgen dat mensen weg gaan van fora en waardoor ik al meerdere malen weg wou gaan! Maar ik wil niet iedereen missen die ik hier op Het forum leer kennen. Dit is zeker niet een aanval op jullie, iedereen snapt denk ik wel wat ik bedoel. En ik hoop gewoon met heel mijn hart dat we hier samen aan kunnen werken, want we zijn echt een top community!
|
| | | Mindo Jackson
Aantal berichten : 331 IC-berichten : 133 Leeftijd : 23 Accounts : -Mindo Jackson
-Mist Pryer Character sheetBijzonderheid: » Coyote Shapeshifter//Fire manipulationUiterlijke leeftijd: » 19 yearsQuote: » I will burn your kingdom down if you try to conquer me and mine. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr jul 28, 2017 1:02 am | |
| Yeah nee dat snap ik heel goed hoor!! Maar t was ook niet bepaald mn bedoeling om 'n hype te laten ontstaan? Bum is gebaseerd op een bepaald karakter, that's it ;w; Maar ik snap dat t rot aan kan komen, excuses! Alleen zie ik niet helemaal hoe dat buiten sluiten is? Als iemand er naar vraagt zou ik 't met alle liefde uitleggen waar het vandaan komt, maar omdat het dus van zo'n scource komt wilde ik t niet zo schreeuwend neerzetten, dat mensen het dan misschien opzochten en nogal shocked zouden zijn. Ik ben zelf nogal geschrokken van je reactie, al snap ik 'm wel goed hoor! Ik voel me vaak ook wel eens zo en t was absoluut niet mn bedoeling om zoiets zelf te laten ontstaan, laat staan om mensen buiten te sluiten of deze community naar de haaien te helpen. Ik laat Bum anders wel gewoon voorlopig even links liggen, want als dit soort dingen ervan komen is t het mij zeker niet waard. T was meer dat Bo en ik al een tijd deze twee karakters uit wilden spelen en dat we daardoor wat gehypt waren, zeg maar. |
Aantal berichten : 1514 IC-berichten : 130 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Haythel, Tissa, Elesis, Jinn, Zeal, JR, Seji, Gerome, Namida, Link, Jeremy, Penelope, Laxus, Jake, Jackie Character sheetBijzonderheid: HellhoundUiterlijke leeftijd: 19Quote: Feisty. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr jul 28, 2017 1:10 am | |
| Nee joh Elena. Zoals ik al zei is dit geen persoonlijke aanval op jou of op wie dan ook. Het was de druppel die de emmer deed overlopen. Je moet Bum gewoon gaan rpgen en gewoon alles uitwerken en lekker plezier hebben. Daar is het forum er immers voor c: Het enige wat ik wil, is dat iedereen nu begrijpt hoe iemand anders zich zo kan voelen. Je kan iemand buiten sluiten zonder het te weten. Dus ik wil enkel dat iedereen dat nu begrijpt en dat we elkaar zoveel mogelijk bij elkaar proberen te houden. Dat iedereen de kans heeft om het te begrijpen. En als het dan iets is wat je denkt dat het ongepast is, zet het dan in een spoiler met een waarschuwing of geef het aan dat de informatie niet voor iedereen is weg gelegd en dat ze je een PM kunne sturen als ze het toch willen weten.
Ik heb dit soort situaties gewoon te vaak mee gemaakt en te vaak heb ik er niks aangedaan. Ik hoop dat het nu voor iedereen duidelijk is en dat we vanaf nu een nog hechtere community kunnen worden <3 |
| | | Laurice Andersson Mentor
Aantal berichten : 305 IC-berichten : 69 Leeftijd : 25 Accounts : Laurice Andersson
Pippa Fraser
morgan
Skyler Character sheetBijzonderheid: Overleden mensen zienUiterlijke leeftijd: 17Quote: Magic is all around, you just have to believe | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr jul 28, 2017 1:14 am | |
| Fijn dat je met ons deelt hoe jij het ervaart lieve Rose. Ik denk dat iedereen hier idd hele goede intenties heeft en je nooit het gevoel heeft willen geven dat je buitengesloten bent. Het is natuurlijk bijna onvermijdelijk om nooit iets te schrijven wat iemand eventueel niet snapt, maar ik weet zeker dat iedereen het meer dan graag zou willen uitleggen als je daarom vraagt! Dat vind ik juist het fijne hier. Je weet dat iedereen het goed bedoelt en niemand wil de ander een rot gevoel geven. <3 Hopelijk voelt niemand zich nu rot, want met van die schrijfberichtjes kunnen dingen soms heel anders overkomen dan je wilt. Daarom ook fijn dat je laat weten dat het zo bij je binnenkomt zodat we er rekening mee kunnen houden. <3 <3 |
| | | Mindo Jackson
Aantal berichten : 331 IC-berichten : 133 Leeftijd : 23 Accounts : -Mindo Jackson
-Mist Pryer Character sheetBijzonderheid: » Coyote Shapeshifter//Fire manipulationUiterlijke leeftijd: » 19 yearsQuote: » I will burn your kingdom down if you try to conquer me and mine. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr jul 28, 2017 1:39 am | |
| want met van die schrijfberichtjes kunnen dingen soms heel anders overkomen dan je wilt.
Ja nee omg dat precies, dat is het enige wat zo onwijs jammer is aan dit soort online dingen damn it. En dan heb je ook nog mij die alles altijd veel te persoonlijk en hard opvat online en dan heel erg gaat stressen en zich slecht gaat voelen haha. Maar inderdaad wat Lotte zegt!! Niets was slecht bedoeld en nogmaals ik vind het heel rot dat je je er slecht door hebt gevoeld :c
Oh god het is ookal half 2, ik ga maar gewoon slapen haha |
| | | Levi Salguero
Aantal berichten : 179 IC-berichten : 68 Accounts : Melvin, Levi, Alastor, Riven, Matthew, Sean, Chinchinner, Tawnee
AdelaisCharacter sheetBijzonderheid: Salt KingUiterlijke leeftijd: 19Quote: Whatever | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr jul 28, 2017 1:43 am | |
| Okay so, dit is kinda mijn schuld dus hier zijn mijn excuses ook naar Rose toe. Het was helemaal niet mijn bedoeling iemand uit te sluiten aangezien ik dat ook echt probeer te voorkomen omdat ik op andere fora me vaak genoeg zo heb gevoeld. However dit was allemaal helemaal niet lullig bedoeld ofzo! Ik wilde eig zelf nog ingrijpen maar ben zelf heel moeilijk in dit soort situaties omdat ik toeklap, bang zijnde dat ik iets groots ga opfucken laten we zeggen dat er al twee fora's zijn anagegaan aan ruzie voor mn ogen en ik ben nu echt zo zo bang dat dit weer gaat gebeuren. en jullie zijn allemaal supermensen zou jullie hier nie willen verliezen want iedereen maakt dit forum allemaal super, want het is echt een nice community en such ;w;
dit is vast raar maar ik ben dood idk hoe ik dit moet zeggen ;;
so um... Ik ga proberen te posten ondanks dat ik al in twee dagen nie heb geslapen who needs sleep anyway idoplssaveme
*kruipt langzaam naar de topiclijst* |
Aantal berichten : 1514 IC-berichten : 130 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Haythel, Tissa, Elesis, Jinn, Zeal, JR, Seji, Gerome, Namida, Link, Jeremy, Penelope, Laxus, Jake, Jackie Character sheetBijzonderheid: HellhoundUiterlijke leeftijd: 19Quote: Feisty. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr jul 28, 2017 1:45 am | |
| Het enige wat ik nog wil benadrukken is dat ik dit niet doe voor alleen mezelf. Er zijn meer mensen die zich zo voelen. Zij laten zich al minder zien dan anderen. Ik ben een van de weinige die haar mond durfde open te trekken en er tegen durfde te vechten.
Want ik vertrouw en jullie en jullie bewijzen dat dat vertrouwen goed ligt. Bedankt voor jullie eerlijke reacties! Ik hou super veel van jullie en ik denk dat nu alles weer opgelost en uit gewerkt is ^^ Time for bed!! <3 (you too Bo!) |
| | | Matthew Syco
Aantal berichten : 89 IC-berichten : 9 Accounts : Melvin, Levi, Alastor, Riven, Matthew, Sean, Chinchilla, TawneeCharacter sheetBijzonderheid: Incubus - SuccubusUiterlijke leeftijd: 21Quote: You know you want it | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr jul 28, 2017 2:42 am | |
| Ja okay nu ga ik slapen ;;
setjes willentoch nie lukken crie |
| | | Jett Mc'Knight
Aantal berichten : 97 IC-berichten : 8 Character sheetBijzonderheid: VampireUiterlijke leeftijd: 17Quote: Mama, we all go to hell | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr jul 28, 2017 3:35 am | |
| Plz save me from today ;-; |
Aantal berichten : 1514 IC-berichten : 130 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Haythel, Tissa, Elesis, Jinn, Zeal, JR, Seji, Gerome, Namida, Link, Jeremy, Penelope, Laxus, Jake, Jackie Character sheetBijzonderheid: HellhoundUiterlijke leeftijd: 19Quote: Feisty. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr jul 28, 2017 8:41 am | |
| OMG Matthew is hot af ;--; Had ie al een babe? >u>
@Safi Als ik een auto had was ik naar je toegekomen! Ook al heb ik ook geen rijbewijs xD |
| | | Lyana Valentine
Aantal berichten : 266 IC-berichten : 24 Accounts : Azure
Lyana
Ace Character sheetBijzonderheid: sense manipulationUiterlijke leeftijd: 19Quote: And she would bow to no one | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr jul 28, 2017 8:44 am | |
| Omg i agree with Rosie i wouldn't mind sacrificing some char XD |
| | | Jett Mc'Knight
Aantal berichten : 97 IC-berichten : 8 Character sheetBijzonderheid: VampireUiterlijke leeftijd: 17Quote: Mama, we all go to hell | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr jul 28, 2017 8:48 am | |
| Girls, the man is married x3 |
| | | Lyana Valentine
Aantal berichten : 266 IC-berichten : 24 Accounts : Azure
Lyana
Ace Character sheetBijzonderheid: sense manipulationUiterlijke leeftijd: 19Quote: And she would bow to no one | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr jul 28, 2017 8:54 am | |
| succubus married that's interesting xD Voor alles iets speciaals xD is wel leuk XD |
Aantal berichten : 1514 IC-berichten : 130 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Haythel, Tissa, Elesis, Jinn, Zeal, JR, Seji, Gerome, Namida, Link, Jeremy, Penelope, Laxus, Jake, Jackie Character sheetBijzonderheid: HellhoundUiterlijke leeftijd: 19Quote: Feisty. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr jul 28, 2017 8:57 am | |
| Alles kan kapot..? Zeal is pro in het kapot maken van relaties, komt helemaal goed! |
| | | Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Peculiar Talk | |
| |
| | | |
Soortgelijke onderwerpen | |
|
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |