Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer...
Lees verder!
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:
Aantal berichten : 99 IC-berichten : 18 Leeftijd : 26
Character sheet Bijzonderheid: Blue fire bender, demon prince Uiterlijke leeftijd: 17 Quote: Let those who do not understand me fear me. Let those who understand me fear themselves.
Onderwerp: Re: Peculiar Talk ma jul 24, 2017 8:00 pm
@Marlon - Yiiisss, it's pure art~ lol ik krijg nog niet eens fatsoenlijk mascara op zonder dat te verkloten xD respect for those make up gods :3 Anyway ik post morgen c: ik ga nu bijtanken voor een nieuwe werkdag~
Olivia Romano Mentor
Aantal berichten : 861 IC-berichten : 150 Leeftijd : 29 Accounts : Chloé Hill
Character sheet Bijzonderheid: Aura Manipulation/Healing & Cheer Up Lullaby Uiterlijke leeftijd: 17 (3 years in the loop, so actually 20) Quote: ღ Got the neighbours yelling, "Earthquake", 4.5 when I make the bed shake
Onderwerp: Re: Peculiar Talk ma jul 24, 2017 8:05 pm
Ivar Tjäder schreef:
@Marlon - Yiiisss, it's pure art~ lol ik krijg nog niet eens fatsoenlijk mascara op zonder dat te verkloten xD respect for those make up gods :3 Anyway ik post morgen c: ik ga nu bijtanken voor een nieuwe werkdag~
HAHAAH mascara is ook best moeilijk hoor ;$ ik kon het ook pas na 5x. Het enige waar ik nu nog moeite mee heb is wenkbrauwen tekenen en nepwimpers op doen. D:
En is goed <3 ik hoop dat je er iets mee kan anders kunnen we ook iets nieuws hoor ;o
Skyler Williams
Aantal berichten : 88 IC-berichten : 34 Leeftijd : 25 Accounts : Laurice Andersson
Pippa Fraser
Skyler Williams
Morgan Ellish
Character sheet Bijzonderheid: Make you feel beautiful Uiterlijke leeftijd: 18 Quote: Let yourself be the person you've secretly always wanted to be.
Onderwerp: Re: Peculiar Talk ma jul 24, 2017 8:07 pm
Hahahaha! zover ik weet is de status Skyler x Zeal nog friends toch? Misschien wordt het wel Adore en Skyler met Zeal als fangirl haha! OMG ik lach me echt kapot! Ik ben zo gemeen! But I don't know what's gonna happen! Of misschien doet Skyler mega hard to get en gaat hij uiteindelijk iemand anders fixen haha!
Ivar Tjäder
Aantal berichten : 99 IC-berichten : 18 Leeftijd : 26
Character sheet Bijzonderheid: Blue fire bender, demon prince Uiterlijke leeftijd: 17 Quote: Let those who do not understand me fear me. Let those who understand me fear themselves.
Onderwerp: Re: Peculiar Talk ma jul 24, 2017 8:09 pm
Nep wimpers, breek me de bek niet open haha xD tried it once voor een kostuum, alleen het eindigde zowat op mn kin. Ook mooi. Ahum.
Nooo er is geen ander topic nodig, cuz die is perfect voor Ivar. Poor Olivia
Olivia Romano Mentor
Character sheet Bijzonderheid: Aura Manipulation/Healing & Cheer Up Lullaby Uiterlijke leeftijd: 17 (3 years in the loop, so actually 20) Quote: ღ Got the neighbours yelling, "Earthquake", 4.5 when I make the bed shake
Onderwerp: Re: Peculiar Talk ma jul 24, 2017 8:15 pm
Skyler Williams schreef:
Hahahaha! zover ik weet is de status Skyler x Zeal nog friends toch? Misschien wordt het wel Adore en Skyler met Zeal als fangirl haha! OMG ik lach me echt kapot! Ik ben zo gemeen! But I don't know what's gonna happen! Of misschien doet Skyler mega hard to get en gaat hij uiteindelijk iemand anders fixen haha!
I AM S C R E A M I N G
Awh poor Rose hahahahahaahah pestkopjes <3 Adore be like: "wtf u doing"
Adore could use a friend like Skyler tho to show her not all men are assholes tbh
@Saf: AWH JOH je maakte gewoon een beauty statement! Nee maar serieus het zijn net spinnenpoten en ik heb best wel grote want ja aspiring drag queen en toen zat de lash glue op een gegeven moment onder mn wenkbrauw en ik had een mooie eyeshadow look gemaakt dus het was een beetje een mess
OH GOD I'm perched HAHA
Mindo Jackson
Aantal berichten : 331 IC-berichten : 133 Leeftijd : 23 Accounts : -Mindo Jackson
-Mist Pryer
Character sheet Bijzonderheid: » Coyote Shapeshifter//Fire manipulation Uiterlijke leeftijd: » 19 years Quote: » I will burn your kingdom down if you try to conquer me and mine.
Onderwerp: Re: Peculiar Talk ma jul 24, 2017 8:17 pm
Haythel Devonshire schreef:
Laurice Andersson schreef:
even kijken of ik Elena ook meteen even kan doen
Ja doe jij Elena maar even ( ͡° ͜ʖ ͡°) En is goed, ik app je er wel over of stuur een PM idek yet c':
@Marlon That's freakin' awesome Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad! En het topic van JR komt er meteen aan c:
Wie gaat me doen en wanneer? B)
N3e maar wat mis ik hier? (A)
Skyler Williams
Aantal berichten : 88 IC-berichten : 34 Leeftijd : 25 Accounts : Laurice Andersson
Pippa Fraser
Skyler Williams
Morgan Ellish
Character sheet Bijzonderheid: Make you feel beautiful Uiterlijke leeftijd: 18 Quote: Let yourself be the person you've secretly always wanted to be.
Onderwerp: Re: Peculiar Talk ma jul 24, 2017 8:20 pm
Hahaha! Ja, ik denk ook niet dat Adore zijn type is, ben gewoon een pestkop haha! XD XD
@Kip HAHAHA! Nee! *wijst naar Rose* Haar schuld! Elena is een geestenchar van mij die ik bij Laurice speel haha! Ik vond haar wel een lekker ding dus ja Nee ik wilde gewoon een postje met haar schrijven en toen... Rose
Olivia Romano Mentor
Onderwerp: Re: Peculiar Talk ma jul 24, 2017 8:32 pm
Neee Adore is niemands type I mean she ain't loyal om het maar eventjes netjes te zeggen HAHAHA wel als ze vrienden worden btw <3
Oke ik ga bijposten en dan [Naamloos] maken wnat omg ;-;
Character sheet Bijzonderheid: Hellhound Uiterlijke leeftijd: 19 Quote: Feisty.
Onderwerp: Re: Peculiar Talk ma jul 24, 2017 8:34 pm
Omg Lotte als je me dat aan gaat doen vertrek ik! Dat kan je Zeal echt niet aan doen! Fuckin meany! Anders gaat het idee met JR en Laurice niet door! De neiging om nog meer te vloeken is groot. You better be kidding >n> --- Also, morgen ben ik de hele dag weg naar leiden dus weet niet of ik kan posten.
And yeah Elena Lotte gaat je doen c:
Skyler Williams
Pippa Fraser
Skyler Williams
Morgan Ellish
Onderwerp: Re: Peculiar Talk ma jul 24, 2017 8:41 pm
OMG ik lach zo hard for real!! Sorry! Ik ben zo mean I know! Maar ik hou het wel spannend don't you think haha! Maar ik ship Zeal en Skyler heeeel stiekem ook hoor hihi! Wow damn ik kwam er net achter dat je sheet magisch is Rose! Hij veranderd als je er overheen gaat!
Olivia Romano Mentor
Onderwerp: Re: Peculiar Talk ma jul 24, 2017 8:44 pm
Lotte & Rose right now: Lotte is de toeter en Rose de stem HAHAHA