Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

Training Sam - Clarke & Adore Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


Training Sam - Clarke & Adore Firefo11
15 oktober 2016


Training Sam - Clarke & Adore Birdpl11

Deel
 

 Training Sam - Clarke & Adore

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Clarke Guerra

Clarke Guerra

Aantal berichten : 527
IC-berichten : 129
Leeftijd : 25
Accounts :
. Clarke
. Louise


Character sheet
Bijzonderheid: Descendant of Aphrodite + Colour Saturation Manipulation
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: You bring my heart to life again now I can see in ultraviolet
Training Sam - Clarke & Adore Empty
BerichtOnderwerp: Training Sam - Clarke & Adore   Training Sam - Clarke & Adore Emptyzo aug 27, 2017 6:21 pm

Zodra Oskar had besloten dat hij niet naar de trainingen zou komen, had Clarke geweten dat ze dit anders moest aanpakken. Nuchter, wel te verstaan. Ze had nu geen excuus meer, en zonder haar gave was ze bovendien niets. De drugs die haar bijzonderheid uitschakelden moest ze dus wel achterwege laten. Het voelde vreemd. Het was lang geleden dat ze zo lang niet onder invloed was geweest. Het was misschien ook voor het eerst in lange tijd dat ze daadwerkelijk moeite had gedaan. Waar ze normaal gesproken al moeite had met het uit haar bed rollen, besloot ze dat het nu tijd was om ook maar het kleinste beetje voor zichzelf te zorgen. Haar krullende haar in een hoge staart en het beetje make-up op haar gelaat zouden het feit dat ze nog steeds gehuld liep in wat baggy kleding wel verhullen, hoopte ze. Daarbij, ze zouden in beweging moeten komen vandaag dus iedereen zou zich misschien wel in een trainingsbroek naar de training begeven. Eigenlijk was ze tot nu toe voornamelijk in gedachten verzonken geweest; verwonderd over de grootte van het gebouw, beangstigd door het feit dat dit allemaal ondergronds was. Tot ze haar naam hoorde en opschrok. Automatisch keek ze achterom, naar degene met wie ze klaarblijkelijk gematcht was. Adore, schijnbaar. Bij de aanblik van het meisje herinnerde ze zich het meteen. Ze bedoelde, hoe kon dat ook niet, met haar verschijning. Ze hadden elkaar eens gezien op de karaokeavond. Een klein glimlachje verliet haar lippen en haar staart zwiepte om haar hoofd toen ze zich weer terugdraaide om geduldig te wachten tot Bluebonnet was uitgesproken.

'Dus...' sprak ze met een grijnsje naar de blondine. 'Adore?' Vanuit haar ooghoek zag Clarke hoe iedereen zich een beetje begon los te maken van het cluster en zich over de ruimte verspreidde, dus ze dacht dat het maar de bedoeling was dat je je eigen plekje zocht. Weifelend zette ze haar benen in beweging om een rustiger plaatsje op te zoeken. 'Well, ik weet niet precies wat hier de bedoeling van is, maar het lijkt me wel handig om je bijzonderheid te weten op zich?' stelde ze schouderophalend voor aan Adore.
♥ Isa

Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t151-clarke-guerra
Adore de' Medici

Adore de' Medici

Aantal berichten : 73
IC-berichten : 29
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano
Chloé Hill
Sun-Hi Sinclair
Blair Moore
Shay Oakley

Character sheet
Bijzonderheid: Child of Aphrodite
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ She's a maneater, make you work hard, make you spend hard, make you want all of her love
Training Sam - Clarke & Adore Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training Sam - Clarke & Adore   Training Sam - Clarke & Adore Emptyza sep 09, 2017 8:29 pm

Training Sam - Clarke & Adore 5664b34fa9ba4_romee32.gif.9844210a68b6380d8f1411890b3d7835Training Sam - Clarke & Adore Tumblr_nywi4fwMPo1uuiohoo6_250

“Dus, je wilt niet wat drinken naar de trainingen?” gromde de jongen in haar oor en Adore grinnikte eventjes. Afkeurend schudde ze haar hoofd. “Nee, dat wil ik inderdaad niet” fluisterde ze geïrriteerd terug. De jongen zuchtte eventjes. “Hoezo niet? We kunnen toch-“, maar Adore kapte hem ruw af: “Ik zei toch nee? En nu nodig ik je uit om je bek te houden, want ik wil horen wat mevrouw Bluebonnet te zeggen heeft.” Adore rolde met haar ogen en sloeg haar haren eventjes over haar schouders. Het was niet altijd even gemakkelijk om een dochter van Aphrodite te zijn. Adore liep graag rond in haar sportkleding, die vaak nogal weinig verhullend was, haar strakke legging liet haar ronddingen mooi uitkomen en haar sport bh hielp vaak ook niet mee, en normaal was ze ook uitgebreid op de jongen ingegaan, maar ditmaal moest ze iets anders doen. Ze moest haar koppie er bij houden, ze gingen namelijk leren te trainen met hun bijzonderheid. En nu was Adore al best wel bedreven in haar bijzonderheid, hell yeah ze was 3000 jaar oud, echter, anderen waren dit niet. Extra hulp bieden voor de mensen die het nog niet zo goed kunnen, was iets waar Adore wel oren naar had.

Het programma was simpel: Bluebonnet zou een paar namen opnoemen, in tweetallen, en met de persoon waarmee je gekoppeld was, zou je moeten trainen. Pretty easy. Geduldig wachtte ze tot haar naam genoemd werd. Toen haar naam werd geroepen, keek ze op en glimlachte. Ze was gekoppeld aan Clarke Guerra. Dat meisje kende ze wel. Braaf knikte Adore naar Clarke en glimlachte terug, terwijl ze rustig naar mevrouw Bluebonnet luisterde. Nadat ze klaar was met spreken, liep Adore automatisch naar Clarke. “Als we daar het leuke meisje van het karaokefeestje niet hebben” grinnikte Adore en trok haar wenkbrauwen vrolijk mohoog. Ze knikte bevestigend toen het meisje haar naam noemde. Dan kon zij natuurlijk alleen maar Clarke zijn. Het meisje begon een plekje te zoeken en Adore besloot met haar mee te lopen. “Well, ik weet niet precies wat hier de bedoeling van is, maar het lijkt me wel handig om je bijzonderheid te weten op zich?” Zachtjes lachte Adore. “Ik denk dat het basically de bedoeling is dat we onze bijzonderheden gebruiken zonder de ander af te slachten.” Adore keek eventjes naar een meisje dat langs kwam vliegen, letterlijk door de lucht. “Niet zo dus.” Ze haalde haar schouders op.

Adore liep schattend op Clarke af en keek haar met een ondeugende blik op haar ogen aan. Zodra ze dichter bij het meisje kwam, kreeg ze het onderbuikgevoel dat ze op het feestje ook gehad. Het was aantrekkingskracht – maar niet op de seksuele manier die ze normaal bij meisjes en jongens had. Nee, dit was anders. Toch voelde het wel fijn. “Nou, ik ben dus Adore…en geen zorgen, je kunt mij niet vermoorden, alleen als je besluit de zee hier naar toe te halen. Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen, veel mensen geloven het niet, maar ik ben de dochter van Aphrodite. Dat betekent dat ik gezegend ben met het manipuleren van water, dus ook je lichaam aangezien dat voor 70% uit water bestaat, ik kan je opeens heel erg veel zin laten hebben in seks en er voor zorgen dat je relatie een “blessing” krijgt.” Adore sloeg haar armen over elkaar, terwijl ze vlak voor Clarke stond. “Nou…begin maar met lachen, net als iedereen.” Dat was voor het eerst dat het meisje een beetje twijfel in haar stem had. Normaal kon het haar niks schelen, maar waarom bij Clarke wel?
Terug naar boven Ga naar beneden
Clarke Guerra

Clarke Guerra

Aantal berichten : 527
IC-berichten : 129
Leeftijd : 25
Accounts :
. Clarke
. Louise


Character sheet
Bijzonderheid: Descendant of Aphrodite + Colour Saturation Manipulation
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: You bring my heart to life again now I can see in ultraviolet
Training Sam - Clarke & Adore Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training Sam - Clarke & Adore   Training Sam - Clarke & Adore Emptydi sep 12, 2017 9:53 pm

Het duurde niet lang of Adore beddacht maar even de elephant in the room te adressen. 'Als we daar het leuke meisje van het karaokefeestje niet hebben,' grinnikte ze. Clarke gooide haar hoofd in haar nek en kreunde dramatisch. De karaokeavond was tenslotte niet haar meest gracieuze verschijning ooit geweest. Toch vond ze het nu fijn dat ze gegaan was, want het was leuk bij iemand ingedeeld te zijn waar ze al een klein beetje contact mee had gehad, maar niet zoveel om alle ins en outs van diens bijzonderheid te weten. Dat leek haar dan ook een goed begin, bijzonderheden. 'Ik denk dat het basically de bedoeling is dat we onze bijzonderheden gebruiken zonder de ander af te slachten.' Clarke volgde de blik van de blondine naar een van hun huisgenoten die blijkbaar minder gelukkig was ingedeeld. Clarke klemde haar kaken op elkaar en trok haar mondhoeken naar buiten bij de niet bepaald soepele landing van het meisje. 'Niet zo dus.' Haar glimlach veranderde langzaam in een gegrinnik. Ze kon het gelukkig net stoppen voor het overging in een zenuwachtig gegiechel want om eerlijk te zijn was ze veel nerveuzer dan ze zou moeten zijn.

Dat gevoel versterkte toen de twee een eigen plekje hadden gevonden en Adore dichter naar haar toe kwam. Nieuwsgierig hield Clarke haar hoofd schuin. Natuurlijk moest ze toegeven dat Adore er mocht wezen, maar zelfs als ze niet vreselijk verliefd was geweest op Oskar, betwijfelde ze of het ooit seksuele aantrekkingskracht kon zijn. Het was een gevoel dat ze zich niet kon herinneren en ergens voelde het als thuis, zelfs hoewel ze zich nooit goed had kunnen identificeren met dat begrip. Omdat ze zelf vooral bezig was met het verkennen van dat nieuwe gevoel, leek Adore automatisch het woord te nemen. 'Nou, ik ben dus Adore…en geen zorgen, je kunt mij niet vermoorden, alleen als je besluit de zee hier naar toe te halen. Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen, veel mensen geloven het niet, maar ik ben de dochter van Aphrodite. Dat betekent dat ik gezegend ben met het manipuleren van water, dus ook je lichaam aangezien dat voor 70% uit water bestaat, ik kan je opeens heel erg veel zin laten hebben in seks en er voor zorgen dat je relatie een “blessing” krijgt. Nou…begin maar met lachen, net als iedereen.' Het meisje tegenover haar had haar armen over elkaar geslagen, maar Clarke's mond viel een stukje open. Met een lichtelijk achterdochtige blik keek ze haar aan. Tot ze het doorkreeg. En inderdaad, ze lachte. 'Oké,' begon ze proestend, klaar om het meisje haast een staande ovatie te geven, 'dat is indrukwekkend. Je kunt er nog wel een béétje aan werken though, want dat van het water besturen is niet waar.' Het was allemaal duidelijk, Adore's bijzonderheid was gedachten lezen of de bijzonderheden van anderen aanvoelen of iets in die trant. Toch riep het vragen op. Wat als haar bijzonderheid perfect functioneerde en ze meer gaven zag bij Clarke dan ze zelf wist? Misschien kon ze echt water manipuleren zonder het ooit door te hebben gehad. Het was een valse hoop wellicht, maar het zou betekenen dat ze voor de verandering niet alleen maar opgezadeld zou zitten met die vervelende vloek. 'Geef de volgende keer wel even een waarschuwing als je al begint met je bijzonderheid op mij uiten want zoals je dus zelf al zei, ik kan niet echt iets nuttigs om me mee te verdedigen.' Ze lachte, maar hoe langer ze dat deed, hoe meer ze begon te merken dat er iets toch niet klopte.
♥ Isa

Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t151-clarke-guerra
Gesponsorde inhoud




Training Sam - Clarke & Adore Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training Sam - Clarke & Adore   Training Sam - Clarke & Adore Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Training Sam - Clarke & Adore
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Training Sam - Magnus & Jesse
» Training Lyana - Levi & JR
» Training Louise - Alastor & Seji
» ✓ Training Louise - Alex & Tissa
» There's a new world coming || Training

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
Miss Bluebonnet's abode
 :: t r a i n i n g . s p a c e :: t r a i n i n g e n
-
Ga naar: