|
|
Auteur | Bericht |
---|
Carina Solis
Aantal berichten : 121 IC-berichten : 32 Accounts : Ik heb dit vakje niet eens nodig pff wat bedoel je? Character sheetBijzonderheid: Celestial Manipulation //CaelestikinesisUiterlijke leeftijd: 19Quote: We are stars wrapped in skin - the light you are seeking has always been within | Onderwerp: Re: Peculiar Talk do okt 12, 2017 6:21 pm | |
| Ohw my, succes hahah Ga je ook rangen claimen? |
|
| |
Diana Maylinn
Aantal berichten : 82 IC-berichten : 28 Leeftijd : 27 Accounts : Diana ;; Juniper ;; FallonCharacter sheetBijzonderheid: Storm ControlUiterlijke leeftijd: 20Quote: When your talk is as low as your head is high. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk do okt 12, 2017 6:57 pm | |
| @ Vera: Ik loop stage bij een grafisch vormgeef studio in Leiden (: Hele aardige mensen die me heel serieus nemen en ik werk mee aan echt toffe projecten, zo maken we nu een boek dat in elk kunstmuseum komt, etc. Echt wel leuk dus, maar op de een of andere manier wordt het na een tijd zo'n sleur en gaat het plezier er een beetje af. Maarja, komt goed! |
|
| |
Ace Suthcliff
Aantal berichten : 93 IC-berichten : 24 Accounts : - Azure
- Lyana
- Athena Character sheetBijzonderheid: liquid manipulationUiterlijke leeftijd: 21Quote: | Onderwerp: Re: Peculiar Talk do okt 12, 2017 7:55 pm | |
| Heb weer veel gemist zeker...? |
|
| |
Zeal Dreyar Admin
Aantal berichten : 1751 IC-berichten : 866 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Zeal, Laxus, Cyrek, Bella and Iseul Character sheetBijzonderheid: Electricity | having a fiancé Uiterlijke leeftijd: 20 yearsQuote: My hands aren't close to perfect, but they are yours. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk do okt 12, 2017 8:31 pm | |
| @Vera Ja zeker!! Maar ik heb alleen nog maar één rang bedacht voor Namida qwq
EDIT; De link van het hele hartje en gebroken hartje bij awards is hetzelfde -points at rewards n the links-
@Noelani Welcome baaackk!! |
|
| |
Heath Benton
Aantal berichten : 322 IC-berichten : 101 Accounts :
* Heath Benton
*Alec Lund
*Niklas Coast Character sheetBijzonderheid: Empath / Remote ViewingUiterlijke leeftijd: 20Quote: Don't give up, you can do it day by day | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr okt 13, 2017 7:38 am | |
| Ah man ik wilde gisteravond posten maar ik was zo dood xD |
|
| |
Rafe Adler
Aantal berichten : 162 IC-berichten : 55 Leeftijd : 24 Accounts :
- Rafe Adler
-Typhon Reinswald
-Gunner Jäger
-Delta Newton Character sheetBijzonderheid: Night vision || Supernatural SwordsmanshipUiterlijke leeftijd: 21Quote: You sure you're on my level? | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr okt 13, 2017 2:54 pm | |
| ik heb tickets voor 30stm, ffe gillen |
|
| |
Diana Maylinn
Aantal berichten : 82 IC-berichten : 28 Leeftijd : 27 Accounts : Diana ;; Juniper ;; FallonCharacter sheetBijzonderheid: Storm ControlUiterlijke leeftijd: 20Quote: When your talk is as low as your head is high. | |
| |
Zeal Dreyar Admin
Aantal berichten : 1751 IC-berichten : 866 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Zeal, Laxus, Cyrek, Bella and Iseul Character sheetBijzonderheid: Electricity | having a fiancé Uiterlijke leeftijd: 20 yearsQuote: My hands aren't close to perfect, but they are yours. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr okt 13, 2017 5:26 pm | |
| I had to google it to find out who you meant qwqMAAR OMG COOOL!!! Veel plezier jullie!! ^^ EDIT; ik heb rang ideeën nodig voor Haythel, Zeal, Laxus, Link, Jinn, Gerome and Penelope, iemand ideeën? |
|
| |
Ace Suthcliff
Aantal berichten : 93 IC-berichten : 24 Accounts : - Azure
- Lyana
- Athena Character sheetBijzonderheid: liquid manipulationUiterlijke leeftijd: 21Quote: | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr okt 13, 2017 7:54 pm | |
| |
|
| |
Raven Woods
Aantal berichten : 188 IC-berichten : 35 Leeftijd : 29 Accounts : Ga weg Character sheetBijzonderheid: Solaris/Lunaris Empowerment, Split PersonalityUiterlijke leeftijd: 21Quote: Don't you know I ain't fucking with 'em good boys? | Onderwerp: Re: Peculiar Talk za okt 14, 2017 12:36 am | |
| YAAAAAASSSS ZO HAPPY VOOR JULLIE <3 Het is een echte concertdag want vandaag ook gehoord dat Lady Gaga rescheduled is naar 20 januari <3
Ik wilde legit gaan posten vanavond maar ik heb van 19.00 tot 23.30 geslapen HAHAHAHAHA |
|
| |
Louise Bluebonnet Admin
Aantal berichten : 1360 IC-berichten : 147 Leeftijd : 26 Accounts :
. Louise
. ClarkeCharacter sheetBijzonderheid: YmbryneUiterlijke leeftijd: 34Quote: Intelligence without ambition is a bird without wings | Onderwerp: Re: Peculiar Talk za okt 14, 2017 2:54 pm | |
| @Rose: oops, ik zal m even aanpassen, tjenks! Oeeh congrats met jullie kaartjes! Zo nice :'D @Noelani; Jaa, het is voor PC's verjaardag morgen cc: https://peculiarchildren.actieforum.com/t739-anniversary-claim-je-cadeau-s#16170@Marlon: AHH I feel you, ik ook. Maar volgens mij *crosst vingers heel hard* is mn virus nu voorbij yass En woow yess, dat is al best snel toch? I mean, ik dacht dat ze zeiden ergens volgend jaar, en dit is ongeveer het snelste dat je het volgend jaar kunt hebben \0/ |
|
| |
Clarke Guerra
Aantal berichten : 527 IC-berichten : 129 Leeftijd : 26 Accounts :
. Clarke
. Louise
Character sheetBijzonderheid: Descendant of Aphrodite + Colour Saturation ManipulationUiterlijke leeftijd: 19Quote: You bring my heart to life again now I can see in ultraviolet | Onderwerp: Re: Peculiar Talk zo okt 15, 2017 12:18 am | |
| Even een dubbelpostje hoor want Happy birthday PC! |
|
| |
Zeal Dreyar Admin
Aantal berichten : 1751 IC-berichten : 866 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Zeal, Laxus, Cyrek, Bella and Iseul Character sheetBijzonderheid: Electricity | having a fiancé Uiterlijke leeftijd: 20 yearsQuote: My hands aren't close to perfect, but they are yours. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk zo okt 15, 2017 9:24 am | |
| HAAAAPPY BIRTHDAAAAY PC!!!! Aaaaaaah tijd gaat zo snel! --- En vandaag ga ik echt posten, want ik barst van de inspi! ^^ EDIT; Rip admins -wijst naar rangaanvraagding- |
|
| |
Olivia Romano Mentor
Aantal berichten : 861 IC-berichten : 150 Leeftijd : 29 Accounts : Chloé Hill Character sheetBijzonderheid: Aura Manipulation/Healing & Cheer Up LullabyUiterlijke leeftijd: 17 (3 years in the loop, so actually 20)Quote: ღ Got the neighbours yelling, "Earthquake", 4.5 when I make the bed shake | Onderwerp: Re: Peculiar Talk zo okt 15, 2017 12:21 pm | |
| HAPPY BDAY PC <3 <3 <3 <3 so happy to be here en ik ga gauw weer posten I promise!
@Vera: EN JA KLOPT 20 JANUARI IS BIJNA HIER <3 |
|
| |
Melvin Chaill
Aantal berichten : 245 IC-berichten : 86 Leeftijd : 25 Accounts : Melvin, Levi, Alastor, Riven, Matthew, Sean, Chinchilla, TawneeCharacter sheetBijzonderheid: Fallen AngelUiterlijke leeftijd: 17Quote: At the end, guess we're all just animals; shaking in my own cage, what do I believe? | Onderwerp: Re: Peculiar Talk zo okt 15, 2017 12:37 pm | |
| happy bday pc <3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3< |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Peculiar Talk | |
| |
|
| |
|