Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer...
Lees verder!
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:
Aantal berichten : 872 IC-berichten : 172 Leeftijd : 28
Character sheet Bijzonderheid: shadow manipulation Uiterlijke leeftijd: 16 Quote: the memories haunt me, I know that they haunt you too
Onderwerp: Re: Peculiar Talk do okt 19, 2017 5:06 pm
de reply op Ultraviolet BREEKT MN HART ja oké Os gaat wegrennen ik voel het @Toska; hoooi met mij gaat t goed c: alleen veel te warm ._. met jou?
Clarke Guerra
Aantal berichten : 527 IC-berichten : 129 Leeftijd : 26 Accounts :
. Clarke
. Louise
Character sheet Bijzonderheid: Descendant of Aphrodite + Colour Saturation Manipulation Uiterlijke leeftijd: 19 Quote: You bring my heart to life again now I can see in ultraviolet
Onderwerp: Re: Peculiar Talk do okt 19, 2017 5:50 pm
JAaa Dikkertje Dap was ziek nice, ik voel een bioscoopmeeting aankomen Mn zusje vond het ook wel leuk geloof ik, alleen ze was echt confused omdat ze dacht dat de giraffe Dikkertje heette en volgens mij begreep ze het hele verhaal niet HAHA
@Wolf: AH NEee niet doen ÖÖ Also, te warm? Dit weer is een godsgeschenk omg
Hii Toska!
Rafe Adler
Aantal berichten : 162 IC-berichten : 55 Leeftijd : 24 Accounts :
-Rafe Adler
-Typhon Reinswald
-Gunner Jäger
-Delta Newton
Character sheet Bijzonderheid: Night vision || Supernatural Swordsmanship Uiterlijke leeftijd: 21 Quote: You sure you're on my level?
Onderwerp: Re: Peculiar Talk do okt 19, 2017 5:57 pm
Ik vind het ook te warm hoor ew, heb liever dat koude weer aaah maar sinds wanneer is er een film van dikkertje dap, hoe heb ik dat gemist ?!
also ayy Toska c:
Zeal Dreyar Admin
Aantal berichten : 1751 IC-berichten : 866 Leeftijd : 27 Accounts : ~Zeal, Laxus, Cyrek, Bella and Iseul
Character sheet Bijzonderheid: Electricity | having a fiancé Uiterlijke leeftijd: 20 years Quote: My hands aren't close to perfect, but they are yours.
Onderwerp: Re: Peculiar Talk do okt 19, 2017 6:27 pm
@Vera & Lisanne Idd since when? Ik wil hem zien!! Moet ik wel een kindje mee nemen zodat ik een goed excuus heb zE
@Lisanne Saaamme ik heb al koorts en dan ook nog dat vreselijke warme weer qwq --- Ik hoop vanavond te kunnen posten
Clarke Guerra
Aantal berichten : 527 IC-berichten : 129 Leeftijd : 26 Accounts :
. Clarke
. Louise
Character sheet Bijzonderheid: Descendant of Aphrodite + Colour Saturation Manipulation Uiterlijke leeftijd: 19 Quote: You bring my heart to life again now I can see in ultraviolet
Onderwerp: Re: Peculiar Talk do okt 19, 2017 6:31 pm
EN ER KOMt OOK EEN PADDINGTON 2 mijn jeugd voelt zich blessed <33
@Rose: HAhahha je mag mijn zusje wel lenen En shitt, jij ook al? :c Beterschap!
Ahhh nee ik vind het zo fijn dat het nog zomer is *holds on thight Ik ben nog niet klaar voor de winterdepressie hoor
Zeal Dreyar Admin
Aantal berichten : 1751 IC-berichten : 866 Leeftijd : 27 Accounts : ~Zeal, Laxus, Cyrek, Bella and Iseul
Character sheet Bijzonderheid: Electricity | having a fiancé Uiterlijke leeftijd: 20 years Quote: My hands aren't close to perfect, but they are yours.
Onderwerp: Re: Peculiar Talk do okt 19, 2017 6:39 pm
Aaaaah awesome!!
@Vera Omg thank you!! En yeah, maar ik denk dat ik mijn hele leven nog ziek blijf, maar ja c; Hopelijk voel ik me morgen beter zodat ik weer naar school kan xd --- Also, iemand nog een topic met Jake of Jeremy?
Character sheet Bijzonderheid: Fallen Angel Uiterlijke leeftijd: 17 Quote: At the end, guess we're all just animals; shaking in my own cage, what do I believe?
Onderwerp: Re: Peculiar Talk do okt 19, 2017 8:55 pm
woah ik heb een post gemaakt op deze??? ik ben vast ziek ofzo
Olivia Romano Mentor
Aantal berichten : 861 IC-berichten : 150 Leeftijd : 29 Accounts : Chloé Hill
Character sheet Bijzonderheid: Aura Manipulation/Healing & Cheer Up Lullaby Uiterlijke leeftijd: 17 (3 years in the loop, so actually 20) Quote: ღ Got the neighbours yelling, "Earthquake", 4.5 when I make the bed shake
Onderwerp: Re: Peculiar Talk do okt 19, 2017 10:16 pm
I'm kinda down for a topic with this little peanut, I miss her :c iemand geïnteresseerd?
Zeal Dreyar Admin
Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr okt 20, 2017 6:02 am
@Bo I'm proud off you! °^°
@Vera Omfg they're kissing aaaaaaah Ik kan niet wachten om terug te posten sweet darlings
Character sheet Bijzonderheid: Storm Control Uiterlijke leeftijd: 20 Quote: When your talk is as low as your head is high.
Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr okt 20, 2017 8:45 am
@ Marlon en Rose: Ik ben altijd in voor een topic
@ Bo: Oh jeetje ): Beterschap! Wat is facts?
Carina Solis
Aantal berichten : 121 IC-berichten : 32 Accounts : Ik heb dit vakje niet eens nodig pff wat bedoel je?
Character sheet Bijzonderheid: Celestial Manipulation //Caelestikinesis Uiterlijke leeftijd: 19 Quote: We are stars wrapped in skin - the light you are seeking has always been within
Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr okt 20, 2017 9:19 am
@Rose IKR NARNIA IS CANON AAAAH
@Bo: Aahh neee D: Goed slapen, water drinken en vitamientjes binnenkrijgen, dan ben je het vast snel weer te boven!
@Marlon: Hihi ik zal zsm terugposten bij de paardenblompjes
Character sheet Bijzonderheid: Color Manipulation Uiterlijke leeftijd: 20 Quote: Don't trust the moon, she's always changing.
Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr okt 20, 2017 9:36 am
Carina Solis schreef:
@Rose IKR NARNIA IS CANON AAAAH
Yay voor de gay
Jongens ik ga morgen naar La La Land in Concert in Ahoy en ik gil nu al want ik ben van plan op mijn stoel te staan en mee te zingen dansen aka mijzelf voor lul te zetten :'D
Zeal Dreyar Admin
Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr okt 20, 2017 9:41 am
@Vera en Sammy Yeaaassshhh they're so cute!!
@Sammy Oeh yeah! Zou je een topjikje willen met Jer? Is goed voor het grote plot En joh, ik denk dat veel meer mensen dat gaan doen en het gaat erom dat je plezier hebt! Dat klikt trouwens super cool! Ben super jaloers, veel plezier! ^^
@Bo Eey welkom mede ziek zijner Maar beterschap, ik hoop dat je je snel beter voelt!
Olivia Romano Mentor
Aantal berichten : 861 IC-berichten : 150 Leeftijd : 29 Accounts : Chloé Hill
Character sheet Bijzonderheid: Aura Manipulation/Healing & Cheer Up Lullaby Uiterlijke leeftijd: 17 (3 years in the loop, so actually 20) Quote: ღ Got the neighbours yelling, "Earthquake", 4.5 when I make the bed shake
Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr okt 20, 2017 9:42 am
@Sammy: OEH leuk <3 wil jij wat openen? ;3 @V: DAT IS GOED BABE <3 serieus dat paardenbloemtopic ik krijs ik gil ik sterf @Bo: beterschap!
JONGENS OVER 18 MINUTEN GA IK LANA DEL REY TICKETS KOPEN IK BEN ZO EXCITED EN PRESSED AF