|
|
Auteur | Bericht |
---|
Magnus Bane
Aantal berichten : 51 IC-berichten : 13 Character sheetBijzonderheid: WarlockUiterlijke leeftijd: 35Quote: It's happy hour somewhere, my dear. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk za nov 18, 2017 1:53 pm | |
| Heyaa vandaag hopelijk bijposten met Mags :3 |
|
| |
Parker Sullivan
Aantal berichten : 34 IC-berichten : 7 Accounts :
. Parker
. Ethan
. Louise
. Clarke
. AkeynaCharacter sheetBijzonderheid: Animation || Life to the LifelessUiterlijke leeftijd: 5Quote: 'Oops...' | Onderwerp: Re: Peculiar Talk za nov 18, 2017 1:58 pm | |
| @Butter: Ja precies! En het is goed van ons dat we het rustig aan doen hoor hahah En kaneel gewoon een beetje over de slagroom, als topping weet je wel c:
@Bianca: Aaahh ik ben excited voor Louise x Magnus hahah |
|
| |
Zeal Dreyar Admin
Aantal berichten : 1751 IC-berichten : 866 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Zeal, Laxus, Cyrek, Bella and Iseul Character sheetBijzonderheid: Electricity | having a fiancé Uiterlijke leeftijd: 20 yearsQuote: My hands aren't close to perfect, but they are yours. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk za nov 18, 2017 2:22 pm | |
| @Vera&Butter Warma chocolademelk met slagroom yes!! Ik was eens in Brugge en heb toen zoveel warme chocolademelk gehad, dat ik uiteindelijk een chocolademelk muts kreeg xD
@Vera Hahaha ikr xD Heb je alle drie de quotes al gezien? -ja het zijn er drie in totaal xD- En nogmaals sorry c': --- Postjes komen vanavond ^^ |
|
| |
Blair Garvan Hartley
Aantal berichten : 10 IC-berichten : 2 Character sheetBijzonderheid: Goddes of ThunderUiterlijke leeftijd: 20Quote: I don't follow the rules, I make them. And when necessary, I break them | Onderwerp: Re: Peculiar Talk za nov 18, 2017 4:45 pm | |
| Mijn voeten doen zo veel pijn eh x__x Voor mijn gevoel heb ik een marathon gelopen. Thank you Disneyland |
|
| |
Clarke Guerra
Aantal berichten : 527 IC-berichten : 129 Leeftijd : 26 Accounts :
. Clarke
. Louise
Character sheetBijzonderheid: Descendant of Aphrodite + Colour Saturation ManipulationUiterlijke leeftijd: 19Quote: You bring my heart to life again now I can see in ultraviolet | Onderwerp: Re: Peculiar Talk za nov 18, 2017 5:14 pm | |
| @Rose: Jaah hahah ik drukte de hele tijd als een malle op F5 om alles even grondig te bekijken hoor xD Wowowow die muts is zo cool, dat was echt een tijd lang mijn life goal o:
@Saf: Ahh zo gaaf though <3 Ben je er al ooit eerder geweest? En kun je geen golfkarretje of zo huren voor de rest van het weekend? Haha |
|
| |
Nuala Doherty
Aantal berichten : 284 IC-berichten : 92 Accounts :
- Nuala Doherty
- Sayuri Davies
- Amaris Collins Character sheetBijzonderheid: Gedaanteverwisseling in een reekalfUiterlijke leeftijd: Vaak tussen de 4 jaar en 10 jaar inQuote: "For thus is spoken: Oft hope is born, when all is forlorn." | Onderwerp: Re: Peculiar Talk za nov 18, 2017 5:26 pm | |
| @Vera, Ahh dat dacht ik al. Nog nooit gehad, misschien ooit proberen haha. @Rose, Een chocolademelk muts?? Hoeveel moet je daarvoor drinken? En ja warme chocomelk met slagroom is het beste!! |
|
| |
Rinzler
Aantal berichten : 483 IC-berichten : 77 Character sheetBijzonderheid: Program (Enhanced Combat & Gravity Manipulation)Uiterlijke leeftijd: 20Quote: ᴡʜɪᴘ, ᴡʜɪᴘ, ʀᴜɴ ᴍᴇ ʟɪᴋᴇ ᴀ ʀᴀᴄᴇʜᴏʀsᴇ | Onderwerp: Re: Peculiar Talk za nov 18, 2017 5:37 pm | |
| @V - ooit eens geweest toen ik zo'n klein hummeltje van drie was, haha xD omg, was dat maar mogelijk. Dan deed ik er ook een sneeuwschuiver voor, voor al die vervelende mensen die hier rondlopen x3 |
|
| |
Fallon Noorthey
Aantal berichten : 56 IC-berichten : 15 Accounts : Fallon ;; Diana ;; Juniper ;; Day ;; AsherCharacter sheetBijzonderheid: Obscure - Negative TouchUiterlijke leeftijd: 19 y/oQuote: This band is so dysfunctional it makes Metallica look like the goddamn Jonas Brothers. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk za nov 18, 2017 6:16 pm | |
| Waah Disney! Superleuk!
En het was een Border Collie, Rose (: Heb de stageplek! Hij vond mijn portfolio 'zijn complimenten waard' en yay, ben echt blij! Weer een beetje stress minder.
Ik heb vandaag een (winter)jas gekocht en hij is fluffy en rood/oranje <3 |
|
| |
Louise Bluebonnet Admin
Aantal berichten : 1360 IC-berichten : 147 Leeftijd : 26 Accounts :
. Louise
. ClarkeCharacter sheetBijzonderheid: YmbryneUiterlijke leeftijd: 34Quote: Intelligence without ambition is a bird without wings | Onderwerp: Re: Peculiar Talk za nov 18, 2017 6:42 pm | |
| @Butter: Zeker doen! @Saf: S n e e u w schuiver whahaha Ik zou m bouwen, klinkt erg winstgevend @Sammy: Ooh gefeliciteerd! Super fijn! En ahh het is echt liefde als je een nieuwe winterjas vindt, echt heerlijk, geniet ervan haha Mijn zusje van drie is hier helemaal door de dolle heen onze schoenen aan het zetten en is met heel veel ernst liedjes aan het zingen en tekeningen voor Sinterklaas aan het maken, she so cute |
|
| |
Nuala Doherty
- Nuala Doherty
- Sayuri Davies
- Amaris Collins Character sheetBijzonderheid: Gedaanteverwisseling in een reekalfUiterlijke leeftijd: Vaak tussen de 4 jaar en 10 jaar inQuote: "For thus is spoken: Oft hope is born, when all is forlorn." | Onderwerp: Re: Peculiar Talk za nov 18, 2017 6:44 pm | |
| @Vera. Oke zal het in mijn hoofd houden, en je hebt een zusje van drie? Ahh... had gisteren kleine kinderen in de trein waarvan de jongste mij helemaal geweldig vond en met mij wou spelen hahaha. Was zooooo cuteee... |
|
| |
Diana Maylinn
Aantal berichten : 82 IC-berichten : 28 Leeftijd : 27 Accounts : Diana ;; Juniper ;; FallonCharacter sheetBijzonderheid: Storm ControlUiterlijke leeftijd: 20Quote: When your talk is as low as your head is high. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk za nov 18, 2017 6:51 pm | |
| @ Vera: Thanksss! Ja! Hij is wel een beetje heftig dus had gemengde gevoelens want aah opvallen en nee, maar ik vond het zonde om hem daarom niet te nemen want ik vind hem awesome :'D
En omg, een zusje van drie, dat is zo leuk! Ik wil ook Sinterklaas vieren op zo'n manier nog help. Ahhh ja dat is zo schattig Butter, dan denk je ook echt yay ik doe het goed een kindje vind me leuk yes haha. |
|
| |
Zeal Dreyar Admin
Aantal berichten : 1751 IC-berichten : 866 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Zeal, Laxus, Cyrek, Bella and Iseul Character sheetBijzonderheid: Electricity | having a fiancé Uiterlijke leeftijd: 20 yearsQuote: My hands aren't close to perfect, but they are yours. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk za nov 18, 2017 6:55 pm | |
| @Vera Hahaha mooi zo xD Het zijn echt de beste quotes c': En ik zal nu dat topic voor Ethan aanmaken ^^ @Vera&Butter Uh.. als ik zo terug denk denk ik dat ik er ongeveer vijf koppen heb gehad of iets xD En ja tis geweldig xD @Saf Omg ja sneeuwschuiver aan een golfbakje maken en zo door disneyland crossen en door alle lange rijen XD Top doen! Is het voor de rest nog leuk? ^^ @Sammy Aaww cutie doggo! En awesome! Congratz c: Nieuw winterjassen zijn altijd fijn~ Ik ben er zeker van dat je iedereen slayt met die jas, dw ^-^ --- Omg Sinterklaas, ik vind het mooi om te zien bij die kinderen, maar doe er zelf niks meer aan, want ja.. te oud ;w; Alrighty POST MODE ACTIVATED! |
|
| |
Louise Bluebonnet Admin
Aantal berichten : 1360 IC-berichten : 147 Leeftijd : 26 Accounts :
. Louise
. ClarkeCharacter sheetBijzonderheid: YmbryneUiterlijke leeftijd: 34Quote: Intelligence without ambition is a bird without wings | Onderwerp: Re: Peculiar Talk za nov 18, 2017 8:08 pm | |
| @Butter, Sammy, Rose: Yess en ze is echt schandalig schattig mwhihi Ahh ja ik ken het gevoel hahah. Zo van 'SEE dit kind vind me leuk dus dan zal vast de rest van de wereld dat ook moeten vinden' En for those die nog Sinterklaasnostalgie hebben, jullie zijn hier welkom hoor hahah. Sinterklaasmeet in mijn huis <3 En Rose, you're never too old @Sammy: Aah goeie keuze! Own it en go rock it @Rose: Yess, succes met je posting spree (er zijn er vandaag vele gaande zag ik al, goed bezig iedereen hahah) Ok, ik ga nu dus nog een keer Interstellar kijken want je kunt nooit genoeg Jessica Chastain hebben in het leven |
|
| |
Nuala Doherty
- Nuala Doherty
- Sayuri Davies
- Amaris Collins Character sheetBijzonderheid: Gedaanteverwisseling in een reekalfUiterlijke leeftijd: Vaak tussen de 4 jaar en 10 jaar inQuote: "For thus is spoken: Oft hope is born, when all is forlorn." | Onderwerp: Re: Peculiar Talk za nov 18, 2017 8:16 pm | |
| @Vera en ja dat was inderdaad het geval. Speelde kiekeboe met de jongste nadat hij door de halve trein liep om naast me te zitten. Zijn moeder hield hem vanaf een paar stoelen afstand in de gaten en zijn vader zat met zijn zus achter me. Uiteindelijk is de moeder met haar andere zoon en de jongste bij mij gaan zitten. Beide jochies vonden mij best leuk. Met de een had ik het over Sinterklaas en er was een sinterklaas kleurplaat in de Metro en die durfde hij niet mee te nemen. Dus ik deed alsof die Metro van mij was en heb het hem gegeven. Ook toen hij zich verveelde een foto laten zien van onze hond die op een stoel achter een laptop zat. Hierna begon hij vol trots over de kat die ze hadden die kittens had gekregen.. Ik vindt Sinterklaas een van de leukste feesten
Laatst aangepast door Nuala Doherty op za nov 18, 2017 8:31 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Zeal Dreyar Admin
Aantal berichten : 1751 IC-berichten : 866 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Zeal, Laxus, Cyrek, Bella and Iseul Character sheetBijzonderheid: Electricity | having a fiancé Uiterlijke leeftijd: 20 yearsQuote: My hands aren't close to perfect, but they are yours. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk za nov 18, 2017 8:26 pm | |
| @Vera Jaa... Jij en Sammy zijn lekker bezig geweest en ik heb behoorlijk wat topics met jullie dus rip xD Ik dacht overal bijgepost te zijn, but no c': Maar thanks! En well.. ik denk toch echt dat ik het voor de kleine kindertjes moet laten gaan. Ik vind kerst toch een wat leukere feest c': EDIT; hier is het topic voor Ethan: https://peculiarchildren.actieforum.com/t802-loveratory#17448 |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Peculiar Talk | |
| |
|
| |
|