|
|
Auteur | Bericht |
---|
Rosé Balmain
Aantal berichten : 38 IC-berichten : 17 Leeftijd : 29 Accounts : My religion is you ::: The Countess, Olivia, Raven & Adore Character sheetBijzonderheid: Audible Inundation x IncinerationUiterlijke leeftijd: 25Quote: ♡ When I'm with you I'm getting wild thoughts | Onderwerp: Re: Peculiar Talk ma nov 20, 2017 11:37 am | |
| Jawel. The rumors are true. I'm back and I'm posting. Yes I can understand you're shook to the core. Also: Ik heb een geweldig idee voor een nieuw char. Maar het is nite een van d emensen die ik heb gereserveerd. Help. |
|
| |
Louise Bluebonnet Admin
Aantal berichten : 1360 IC-berichten : 147 Leeftijd : 26 Accounts :
. Louise
. ClarkeCharacter sheetBijzonderheid: YmbryneUiterlijke leeftijd: 34Quote: Intelligence without ambition is a bird without wings | Onderwerp: Re: Peculiar Talk ma nov 20, 2017 1:30 pm | |
| Thanks guys! Het ging over enzymactiviteit, vet leuk. Ik heb een best domme fout gemaakt maar verder ging het denk ik wel goed? I mean ik heb het kunnen herstellen en het afgekregen dus ik hoop op een voldoende in ieder geval ;o MARLON HI hoe gaat het ermee? En Doen. |
|
| |
Olivia Romano Mentor
Aantal berichten : 861 IC-berichten : 150 Leeftijd : 29 Accounts : Chloé Hill Character sheetBijzonderheid: Aura Manipulation/Healing & Cheer Up LullabyUiterlijke leeftijd: 17 (3 years in the loop, so actually 20)Quote: ღ Got the neighbours yelling, "Earthquake", 4.5 when I make the bed shake | Onderwerp: Re: Peculiar Talk ma nov 20, 2017 3:27 pm | |
| Hi queen <3 i’m okaaaaaaaaay wbu? En ja wss wel you might be shook |
|
| |
Nuala Doherty
Aantal berichten : 284 IC-berichten : 92 Accounts :
- Nuala Doherty
- Sayuri Davies
- Amaris Collins Character sheetBijzonderheid: Gedaanteverwisseling in een reekalfUiterlijke leeftijd: Vaak tussen de 4 jaar en 10 jaar inQuote: "For thus is spoken: Oft hope is born, when all is forlorn." | Onderwerp: Re: Peculiar Talk ma nov 20, 2017 8:26 pm | |
| @Vera, enzymactiviteit heb ik een leereenheid geleden gehad. Had je het ook over temperatuur, pH en zware metalen?? Hoe dom is dom?? Het komt vast wel goed zolang de enzymen niet kapot gegaan zijn.
Hoe is jullie dag? |
|
| |
Val Ivanova
Aantal berichten : 3 IC-berichten : 0 Leeftijd : 29 Accounts : I would very much like to be excluded from this narrative Character sheetBijzonderheid: Uiterlijke leeftijd: Quote: | Onderwerp: Re: Peculiar Talk ma nov 20, 2017 8:42 pm | |
| When a snakes creates a char with a snake pecularity, portrayed by a snake |
|
| |
Rafe Adler
Aantal berichten : 162 IC-berichten : 55 Leeftijd : 24 Accounts :
- Rafe Adler
-Typhon Reinswald
-Gunner Jäger
-Delta Newton Character sheetBijzonderheid: Night vision || Supernatural SwordsmanshipUiterlijke leeftijd: 21Quote: You sure you're on my level? | Onderwerp: Re: Peculiar Talk ma nov 20, 2017 8:49 pm | |
| - Val Ivanova schreef:
- When a snakes creates a char with a snake pecularity, portrayed by a snake
- Zeal Dreyar schreef:
@Lisanne Kreeg meteen de neiging om Jeremy weer in dat topic te pleuren want de ironie gewoon om dat elke keer te doen als hij in dat café komt xDD
Rafe, de Jeremy magneet HAHA @Vera: ahhh enzymen, ik doe daar tweemaal per week experimenten mee vanwege m'n pws-onderwerp, dus ik ken je struggle helemaal qua het maken van domme fouten lolol. Maar het komt vast goed tho! |
|
| |
Zeal Dreyar Admin
Aantal berichten : 1751 IC-berichten : 866 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Zeal, Laxus, Cyrek, Bella and Iseul Character sheetBijzonderheid: Electricity | having a fiancé Uiterlijke leeftijd: 20 yearsQuote: My hands aren't close to perfect, but they are yours. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk ma nov 20, 2017 9:04 pm | |
| @Vera Hopelijk is het ondanks dat domme foutje toch goed gegaan en heb je idd een voldoende behaald ^^
@Lisanna Gehehe ikr xD Gewoon even erin en eruit poppen om hem even op de stang te jagen --- Am so stressed out dear god. |
|
| |
Zeal Dreyar Admin
Aantal berichten : 1751 IC-berichten : 866 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Zeal, Laxus, Cyrek, Bella and Iseul Character sheetBijzonderheid: Electricity | having a fiancé Uiterlijke leeftijd: 20 yearsQuote: My hands aren't close to perfect, but they are yours. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk ma nov 20, 2017 9:38 pm | |
| Eyo ik zal niet meer in dit topic reageren zodat Marlon het hele terrein voor zichzelf heeft! Have fun darling~ |
|
| |
Val Ivanova
Aantal berichten : 3 IC-berichten : 0 Leeftijd : 29 Accounts : I would very much like to be excluded from this narrative Character sheetBijzonderheid: Uiterlijke leeftijd: Quote: | Onderwerp: Re: Peculiar Talk ma nov 20, 2017 9:40 pm | |
| |
|
| |
Louise Bluebonnet Admin
. Louise
. ClarkeCharacter sheetBijzonderheid: YmbryneUiterlijke leeftijd: 34Quote: Intelligence without ambition is a bird without wings | Onderwerp: Re: Peculiar Talk di nov 21, 2017 12:14 am | |
| @Butter: Per ongeluk een stap in je werkplan overslaan? Hahah echt niet heel slim van me, maar zoals ik al zei, ik had hem opnieuw gedaan en gelukkig toch afgekregen dus yesh I hope so c: En thanks all the rest of you guys <33 @Marlon: Hhahah nou ja ik ben niet heel shook want ik zag je fc natuurlijk van mijlenver aankomen hahaha. But still, geweldig Ik lach om je accountdingetje mhaha @Lisanne: Ohw god. PWS. Wat is je onderwerp? Wel nice dat je daar ook pratica voor uitvoert! Ik kan mer herinneren dat ik echt alleen maar continu aan het lezen was ugh @Rose: Ahw why you stressed out? Hoe was trouwens je nieuwe projectgroep? c: |
|
| |
Olivia Romano Mentor
Aantal berichten : 861 IC-berichten : 150 Leeftijd : 29 Accounts : Chloé Hill Character sheetBijzonderheid: Aura Manipulation/Healing & Cheer Up LullabyUiterlijke leeftijd: 17 (3 years in the loop, so actually 20)Quote: ღ Got the neighbours yelling, "Earthquake", 4.5 when I make the bed shake | Onderwerp: Re: Peculiar Talk di nov 21, 2017 2:08 am | |
| Uiteraard zag jij dat queen <3 Thanks, ik ga dr asap uitwerken <3 |
|
| |
Juniper Aldaine
Aantal berichten : 75 IC-berichten : 31 Leeftijd : 27 Accounts : Juniper ;; Diana ;; Fallon ;; Day ;; AsherCharacter sheetBijzonderheid: Color ManipulationUiterlijke leeftijd: 20Quote: Don't trust the moon, she's always changing. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk di nov 21, 2017 3:00 pm | |
| Ugh, toen verliep je weekend even anders dan verwacht en kwam door alle opgehoopte spanningen de ene paniekaanval na de ander. Blijkbaar heb ik hele erge angst-'aanvallen' maar omdat ik me altijd over dingen heen kan zetten ging dat tot nu toe altijd wel goed - wel vaak nerveus voor dingen waar het niet voor nodig is enzo -, maar blijkbaar ben ik nu even 'op' volgens de dokter door alle spanningen. Durfde ook niet naar stage gister, soort van. Moet vanaf nu elke vrijdag naar de psycholoog om te praten en hopelijk over het 'anxious zijn' heen te komen. Ben blij dat ik er eindelijk eens goed met iedereen over kon praten omdat ik dingen altijd voor me houd en het opkrop, dus ben blij dat het nu aangepakt gaat worden en dat er hopelijk een oplossing komt. Kan overigens echt overal bij mijn ouders mee terecht, maar wil anderen nooit lastigvallen en wil het altijd zelf wel even oplossen. Oke even update, maar aah. (Ben overigens nu wel weer op stage met moeite en ben er blij om maar ben zo moe. Mijn moeder ging heel lief mee naar stage met de bus om aan mijn stagebegeleiders uit te leggen hoe of wat en die reageerden ook super, heel aardig.)
Hoe gaat het met jullie drolletjes? <3 Ik ga proberen morgenavond weer te posten! Vanavond is mijn gf er nog (: |
|
| |
Louise Bluebonnet Admin
. Louise
. ClarkeCharacter sheetBijzonderheid: YmbryneUiterlijke leeftijd: 34Quote: Intelligence without ambition is a bird without wings | Onderwerp: Re: Peculiar Talk di nov 21, 2017 4:23 pm | |
| Ahh nee Sammy, super rot ;c Was dat de eerste keer dat je paniekaanvallen had? Dat is echt vervelend, dan kan je het gevoel hebben dat je echt niet weet wat je overkomt. Maar wel heel fijn dat je meteen bij de dokter en psycholoog terecht kon! Dat is heel goed, dat je leert er meer over te praten want dat is uiteindelijk toch een van de beste medicijnen! En ook goed dat je desondanks toch naar je stage bent gegaan, dat is ook weer een overwinning. Anders kun je ook gemakkelijker dingen gaan vermijden omdat je denkt dat ze triggers zijn hoewel het eigenlijk super leuk kan zijn. Zoals ik tegen Butter toen ook al zei, als je tips of tricks nodig hebt kun je altijd m'n inbox in sliden hahah<3 Ga vooral lekker ontspannen vanavond! Zoo ik had vandaag onverwacht heel weinig school dus ik 'eventjes' de stad in, maar toen had ik plotseling echt super veel koopdrang en bijna al mijn geld uitgegeven whahah |
|
| |
Nuala Doherty
Aantal berichten : 284 IC-berichten : 92 Accounts :
- Nuala Doherty
- Sayuri Davies
- Amaris Collins Character sheetBijzonderheid: Gedaanteverwisseling in een reekalfUiterlijke leeftijd: Vaak tussen de 4 jaar en 10 jaar inQuote: "For thus is spoken: Oft hope is born, when all is forlorn." | Onderwerp: Re: Peculiar Talk di nov 21, 2017 7:54 pm | |
| @vera, wat heb je gehaald en nog meer mensen met paniekaanvallen. Dat is echt balen! Dat is altijd vreselijk.. |
|
| |
Rafe Adler
Aantal berichten : 162 IC-berichten : 55 Leeftijd : 24 Accounts :
- Rafe Adler
-Typhon Reinswald
-Gunner Jäger
-Delta Newton Character sheetBijzonderheid: Night vision || Supernatural SwordsmanshipUiterlijke leeftijd: 21Quote: You sure you're on my level? | Onderwerp: Re: Peculiar Talk wo nov 22, 2017 12:31 am | |
| @Sammy: super goed van je dat je meteen hulp bent gaan zoeken, hopelijk ga je heel wat peogress maken nu je wekelijks met iemand erover kan praten. Het komt vast allemaal goed bc zo te horen heb je al iig wat stapjes gemaakt <3
@Vera: m'n pws gaat over amylase, maar ik ben helemaal niet zo'n fan van biopractica dus ik weet niet waarom ik in godsnaam voor dat onderwerp gekozen heb HAHA |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Peculiar Talk | |
| |
|
| |
|