Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

[MC] I'd give you the stars - Pagina 4 Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


[MC] I'd give you the stars - Pagina 4 Firefo11
15 oktober 2016


[MC] I'd give you the stars - Pagina 4 Birdpl11

Deel
 

 [MC] I'd give you the stars

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Dawn Everson

Dawn Everson

Aantal berichten : 71
IC-berichten : 56

Character sheet
Bijzonderheid: Psychic powers
Uiterlijke leeftijd: 21 jaar
Quote:
[MC] I'd give you the stars - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] I'd give you the stars   [MC] I'd give you the stars - Pagina 4 Emptydo jul 02, 2020 7:28 pm

Een lachje krulde om haar lippen toen Victor dezelfde gevoelens bleek te hebben als haar, al had ze dat wel verwacht. Ze waren beiden niet het type dat zomaar met iemand naar bed ging en hoewel het snel was geweest, was het voor Dawn een toch wel weloverwogen beslissing geweest om met hem naar bed te gaan. Een beslissing waar ze, zelfs al zouden ze op niks uitdraaien aan het einde van de rit, geen spijt van zou hebben. Ze was blij dat ze dit gedaan had en ze dacht niet dat ze hier ooit bitter op terug zou kijken. Victor begon met zijn vingers zachtjes te strelen over haar schouder en Dawn maakte een tevreden geluidje, al had ze ergens wel schrik dat hij het diepe litteken op haar schouder zou voelen en er vragen over zou stellen. Ze wilde niet tegen hem liegen, maar de waarheid zou hem enkel bozer maken en dat wilde ze nu absoluut niet. "En ik ben blij dat dat de realiteit is," zei ze op een zachte toon tegen hem. "Al moet ik toegeven dat dit niet helemaal op mijn planning stond. Maar ik vind het natuurlijk niet erg." Ze grinnikte. "Al maakt het wel onduidelijk waar we nu staan." Een wrang gevoel nestelde zich in haar binnenste en ze probeerde het weg te duwen. De tijd zou het voor hun wel uitwijzen, bedacht ze zich.

Terug naar boven Ga naar beneden
Victor Frankenstein
Medisch Team
Victor Frankenstein

Aantal berichten : 711
IC-berichten : 544
Leeftijd : 24
Accounts : Girolamo Riario
Hedwig Loring
Astri Jørgensen
Alf Larsen

Character sheet
Bijzonderheid: Life extraction
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: Life is temporary, why should death be any different.
[MC] I'd give you the stars - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] I'd give you the stars   [MC] I'd give you the stars - Pagina 4 Emptydo jul 02, 2020 8:20 pm


Hij was bang geweest dat hij haar pijn zou doen als hij haar zou aanraken, zelfs al zei ze hem nog zo vaak dat dat niet zou gebeuren. Nu was overduidelijk gebleken dat ze gelijk had. 'En ik ben blij dat dat de realiteit is. Al moet ik toegeven dat dit niet helemaal op mijn planning stond. Maar ik vind het natuurlijk niet erg.' Ze grinnikte en hij lachte even mee voor het wat serieuzer werd. 'Al maakt het wel onduidelijk waar we nu staan.' Victors wenkbrauwen trokken samen. Voor een tijdje had het geleken alsof de hulsels hun lus nooit vernietigd hadden, alsof ze niet net een jaar van elkaar gescheiden waren geweest. Maar dat was wel allemaal gebeurd. En het maakte alles zo veel moeilijker dan het hoorde te zijn. Hij bleef even stil, niet goed wetend wat te zeggen. "Ik wou dat we het afgelopen jaar konden vergeten, sprak hij zacht. Maar dat ging niet. Hij zuchtte. "Ik denk dat we alleen met de tijd gaan kunnen weten of dit gaat lukken." Hij hoopte heel hard van wel, maar er was zoveel veranderd, zij waren zo veel veranderd, dat hij het nu niet kon zeggen.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t650-victor-frankenstein
Dawn Everson

Dawn Everson

Aantal berichten : 71
IC-berichten : 56

Character sheet
Bijzonderheid: Psychic powers
Uiterlijke leeftijd: 21 jaar
Quote:
[MC] I'd give you the stars - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] I'd give you the stars   [MC] I'd give you the stars - Pagina 4 Emptydo jul 02, 2020 9:39 pm



Hoewel het niet per se haar intentie was om zijn aangename lach te onderbreken, was het wel zo dat ze ergens diep vanbinnen een antwoord wilde hebben over waar dat ze stonden. Ze wist dat Victor daar geen antwoord op zou hebben, net zo min als zij zou kunnen zeggen waar alles nog heen zou leiden, maar het zou leuk zijn om een leidraad te hebben, om ergens zekerheid over te hebben. Het enige waar Victor mee kwam was dat hij wilde dat het afgelopen jaar niet gebeurd was en een trieste glimlach gleed om Dawn's lippen. "Je weet dat we dat niet ongedaan kunnen maken. We kunnen het alleen maar accepteren en door proberen te gaan," zei ze op een zachte toon. Ze knikte toen hij nog een opmerking maakte en kon nauwelijks voorkomen dat er zich een brok in haar keel vormde. Ze was niet bang om haar gevoelens te tonen wanneer ze in de buurt van Victor was en dus liet ze de traan die wilde ontsnappen ook gewoon over haar wang rollen. "Daar moeten we wel vanuit gaan," fluisterde ze zachtjes. Ze richtte haar hoofd op zodat ze naar elkaar konden kijken en liet met een zachte glimlach een vinger over zijn wang glijden. "We gaan het gewoon proberen." En dat was iets waar ze zich aan vast wilde houden. Terwijl ze hem bestudeerde, liet ze haar vinger langs zijn hals glijden en drukte een zachte kus op zijn lippen. Ja, ze moesten het wel proberen. Met minder zou Dawn geen genoegen nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Victor Frankenstein
Medisch Team
Victor Frankenstein

Aantal berichten : 711
IC-berichten : 544
Leeftijd : 24
Accounts : Girolamo Riario
Hedwig Loring
Astri Jørgensen
Alf Larsen

Character sheet
Bijzonderheid: Life extraction
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: Life is temporary, why should death be any different.
[MC] I'd give you the stars - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] I'd give you the stars   [MC] I'd give you the stars - Pagina 4 Emptyvr jul 03, 2020 6:12 pm


Victor wist wel dat het afgelopen jaar niet ongedaan gemaakt kon worden. Maar dat betekende niet dat hij niet wou dat dat wel kon. Hij had al zoveel meegemaakt en wanneer hij eindelijk weer wat begon te leven hadden de hulsels alles weer afgenomen. Maar Dawn had gelijk, het was het beste om het te accepteren en verder te proberen gaan. Hij sprak verder dat ze enkel met tijd zouden weten of het nog zou werken tussen hen. Er was zoveel veranderd dat het nu onmogelijk was om te zeggen. Hij veegde de traan die over Dawns wang rolde weg. ‘Daar moeten we wel vanuit gaan.’ Hun ogen ontmoetten elkaar en Victor leunde in haar beweging. ‘We gaan het gewoon proberen.’ Victor knikte. Het was het enige dat ze konden doen. Hun lippen drukten op elkaar, zacht, vol hoop. Toen ze weer uit elkaar gingen liet Victor zijn voorhoofd op dat van haar rusten. “Laten we het proberen,” bevestigde hij. Ze zouden wel zien hoe het afliep. Voor nu was alles zoals het moest zijn.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t650-victor-frankenstein
Gesponsorde inhoud




[MC] I'd give you the stars - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] I'd give you the stars   [MC] I'd give you the stars - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[MC] I'd give you the stars
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Don't give up
» give me the cure

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
Miss Bluebonnet's abode
 :: t o p f l o o r :: t o w e r
-
Ga naar: