Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

Amazing view. Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


Amazing view. Firefo11
15 oktober 2016


Amazing view. Birdpl11

Deel
 

 Amazing view.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Yara Clover

Yara Clover

Aantal berichten : 198
IC-berichten : 151
Accounts : Zie profiel Hunter Storm

Character sheet
Bijzonderheid: Weerwolf
Uiterlijke leeftijd: 17 jaar
Quote:
Amazing view. Empty
BerichtOnderwerp: Amazing view.   Amazing view. Emptydo aug 06, 2020 9:40 pm

he never believed in magic

till he fell in love with her scars
De middag begon te vallen. De dagelijkse regenbui was voorbij en Yara had zin om een luchtje te scheppen. Hoewel ze begon te wennen aan de lus en de omgeving en het feit dat elke dag zich hier herhaalde, kon ze moeilijk wennen aan het huis en de Peculiars. Ze had vrienden gemaakt en dat leken vrienden voor een lange tijd te zijn, maar er resteerde nog steeds dat deel in haar dat eraan twijfelde om te close te worden met iemand. De angst dat haar vader haar zou vinden en een scène zou veroorzaken, was aanwezig en hoewel Zeal had aangegeven dat hij haar zou beschermen als het erop aan zou komen, wilde ze hem niet in gevaar brengen. En ze wilde ook diegenen om wie ze echt veel begon te geven geen gevaar te laten lopen. Maar ze moest zeggen dat ze zich op haar plek begon te voelen in de lus, al verliep de ene ontmoeting wat stroever dan de andere. De roodharige zuchtte, schudde haar hoofd en ging toen vervolgens in een zwart jurkje dat tot haar bovenbenen kwam en haar schouders ontblootte naar buiten. De zon scheen fel op haar, maar Yara was inmiddels zo erg gewend aan de warmte dat het haar niet eens meer echt opviel. Het meisje liep op haar gemak in de richting van het strand, waarna ze afweek naar de kliffen. Hier had ze Cyrek ontmoet, al was dat ietsje dieper het bos in. Ze wilde nu gewoon de helling beklimmen en genieten van het uitzicht. En dat was dan ook precies wat ze deed. Na een lange klim bereikte ze uiteindelijk de kliffen en ging ze zitten op het bankje. Het uitzicht was echt geweldig; de zee dat zich voor haar uitstrekte met aan weerszijden kliffen en zich aan de rechterkant van haar zicht een vuurtoren bevindend. En dan bovenop de hoogste klif een kapel. Yara liet zich wat naar achteren zakken, een glimlach om haar lippen verschijnend en genietend van het uitzicht voor haar.



+ @Liz Hill
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz Hill

Liz Hill

Aantal berichten : 52
IC-berichten : 38
Leeftijd : 29
Accounts : Chloé Hill
Shay Oakley
Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: ღ Your monsters torture me, the scars on my mind are on replay
Amazing view. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Amazing view.   Amazing view. Emptywo aug 12, 2020 12:03 pm

The scars                     on my mind
 are on replay

“Oké, Liz, je kan het, concentreer je gewoon.” Ze deed weer een paar stappen bij de emmer vandaan en stak haar handen voor zich uit. “Omhoog, omhoog, OMHOOG!” dwong ze het water te gaan, maar er gebeurde helemaal niets. Gefrustreerd slaakte ze een gilletje en de behoefte om de emmer met water om te schoppen was helemaal niet zo’n slecht idee. Gefrustreerd ging ze op een rots zitten, trok haar knieën omhoog en liet haar ellebogen op haar knieën rusten. Waarom lukte het verdorie nou niet? Moest ze nou echt in paniek of bang zijn om haar bijzonderheid te laten werken? Dat was toch niet eerlijk? Ze had mensen gezien die met hun bijzonderheid bezig waren alsof dit het normaalste zaakje van de wereld was. Het zorgde bij zoveel frustratie. En misschien blokkeerde die frustratie ook wel weer haar bijzonderheid, waardoor het helemaal niet meer ging lukken. Eerder die dag was Liz gestart met het oefenen van haar bijzonderheid, maar telkens was ze door mensen gestoord. Na de regenbui was ze daarom maar naar de kliffen gegaan, omdat dit de enige plek bleek te zijn waar niemand aanwezig was en waar ze ongestoord kon oefenen. Het water sturen oefenen ging niet, maar misschien lukte het wel met ijs? Liz keek nog een keer naar de emmer met water en vol met goede moed stond ze op. “Bevries!” riep ze toen uit en stak haar hand uit. Maar er gebeurde niets. “Bevries!” zei ze toen, met een wat duidelijkere intonatie. Wederom gebeurde er niets. “BEVRIES!” gilde ze vol frustratie uit. En je raad het al, er gebeurde helemaal niets. Geïrriteerd liep ze naar de emmer en tilde ze deze op. De emmer gooide ze van de kliffen af, helemaal naar beneden zodat het ofwel op het strand zou eindigen ofwel in de zee. Het kon haar helemaal niets meer schelen. Verdrietig en boos ging ze op een van de vele rotsen van de kliffen zitten. Eventjes keek ze op en zag ze een roodharig meisje zitten. Dat moest vast en zeker een meisje uit het huis zijn. Liz liet haar maar even zitten, ze was op dit moment teveel bezig met haar eigen ellende.


Tag: @Yara Clover
Notes: my poor baby
Credit: canopy
Terug naar boven Ga naar beneden
Yara Clover

Yara Clover

Aantal berichten : 198
IC-berichten : 151
Accounts : Zie profiel Hunter Storm

Character sheet
Bijzonderheid: Weerwolf
Uiterlijke leeftijd: 17 jaar
Quote:
Amazing view. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Amazing view.   Amazing view. Emptyza aug 15, 2020 2:38 pm

he never believed in magic

till he fell in love with her scars
Het duurde niet al te lang voordat de stilte verbroken werd. Yara keek met een frons over haar schouder en liet haar arm om de rugleuning van het bankje leunen zodat ze haar lichaam een kwartslag kon draaien en kon zien met wat het meisje bezig was. Het was overduidelijk dat het meisje een gave had en daarop wilde oefenen, maar dit niet lukte. Het zou dan ook een behoorlijk grappig zicht gegeven moeten hebben om het meisje de emmer met waar vermoedelijk water in zat van de kliffen af te gooien als ze daarna niet verdrietig op een rots was gaan zitten. Yara besloot haar nog heel even te laten zitten in haar eigen boosheid en stond toen pas op. Het had geen zin om het meisje te vroeg te naderen en misschien ruzie te krijgen omdat haar eigen temperament ook naar boven zou komen als ze onterecht op een onvriendelijke manier behandeld werd. Ze nam aan dat het meisje haar al gezien had en dat introducties dus niet nodig waren. En dus besloot ze om maar straight to the point te gaan. “Weet je, het is niet vreemd dat je je gave nog niet onder controle hebt,” zei ze met een voorzichtige glimlach tegen het meisje. “Ik denk alleen dat het weinig zin heeft als je jezelf gaat forceren en dat je je alleen nog maar verdrietiger gaat voelen als het dan niet lukt.” Yara fronste. “Ben je nog niet naar een mentor gegaan?” vroeg ze oprecht medelevend aan het meisje. Een mentor zoals Zeal zou het meisje vast wel kunnen helpen met haar probleem. Yara zelf kende er te weinig van om er advies over te geven, maar het was dan ook om die reden dat ze geen mentor was. En er ook niet zo rouwig om was dat ze haar daar niet voor uitgekozen hadden, als je bekeek hoe veel regelbrekers je in de lus had en wat voor een reputatie je zou krijgen als je die allemaal op de vingers moest tikken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz Hill

Liz Hill

Aantal berichten : 52
IC-berichten : 38
Leeftijd : 29
Accounts : Chloé Hill
Shay Oakley
Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: ღ Your monsters torture me, the scars on my mind are on replay
Amazing view. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Amazing view.   Amazing view. Emptywo aug 26, 2020 5:15 pm

The scars                     on my mind
 are on replay

Mokkend staarde Liz voor zich uit. Het kon haar weinig schelen dat ze niet alleen was, het andere meisje dat in haar buurt zat, zat ook in het huis en kende misschien wel dezelfde worstelingen. En als ze die niet kende, dan was dat hartstikke fijn voor haar, maar daar zou Liz vrij weinig aan hebben. Echter, het meisje had daar andere ideeën over en kwam haar richting opgelopen. Misschien zou ze wel terug naar het huis gaan, maar die hoop gaf Liz op toen het meisje op haar af kwam gelopen. Het meisje zei dat het gek was dat ze haar gave nog niet onder controle had en dat het weinig zin had om jezelf te forceren. Ergens wilde Liz dat het meisje haar wijsneuzerige gedrag voor zich hield, maar ze begreep ook wel dat het meisje het aardig bedoelde. Liz zuchtte zachtjes en wilde haar mond open trekken, toen het meisje aan haar vroeg of ze nog niet naar een mentor was gegaan. “Nee, helaas niet…dat zou ik eigenlijk moeten doen, maar-“ Liz dacht aan haar ontmoeting met Connor. Die jongen was een mentor geweest en de kans was groot ze bij hem ingedeeld zou worden. Dat zou ze absoluut niet willen, al leek het haar wel heerlijk om even haar frustratie en haar bijzonderheid op hem af te reageren. “-maar ik weet niet zo goed wie ik daar voor moet benaderen” zei ze daarom maar. Haar vendetta tegen Connor was iets wat ze liever privé wilde houden, want ze zou de jongen nog wel krijgen. Met een glimlach keek Liz het meisje aan. “Je moet vast gezien hebben dat ik uit pure frustratie die emmer naar Poseidon gestuurd heb?” grinnikte Liz en rolde eventjes met haar ogen. Het huis had vast en zeker nog wel meer emmers dan alleen deze. Het was een impulsactie geweest – dat was iets waar haar familie meer last van had. Ze wist dat Chloé het ook af en toe had. “Met zo’n mooie omgeving zou je de rust en sereniteit als stimulans voor je bijzonderheid moeten nemen en dat het dus beter zou lukken, maar helaas is dat niet zo” zuchtte Liz “Heb jij die problemen ook gehad in het begin, of ben ik gewoon een bijzonder geval?”


Tag: @Yara Clover
Notes: my poor baby
Credit: canopy
Terug naar boven Ga naar beneden
Yara Clover

Yara Clover

Aantal berichten : 198
IC-berichten : 151
Accounts : Zie profiel Hunter Storm

Character sheet
Bijzonderheid: Weerwolf
Uiterlijke leeftijd: 17 jaar
Quote:
Amazing view. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Amazing view.   Amazing view. Emptydo aug 27, 2020 1:07 pm

he never believed in magic

till he fell in love with her scars
Yara luisterde aandacht toen het meisje haar probleem voorlegde. “Wel, er zijn meerdere mentoren in de lus,” zei ze op een bedenkelijke toon. “De meest bekende en de meest vertrouwde voor mij is Zeal. Aangezien hij offensief sterk is omdat zijn gave elektriciteit besturen is, denk ik dat hij je zeker wel kan helpen als het om het offensieve gedeelte van je gave gaat. Hij is ook iemand die naar je luistert en die advies kan geven, dus je kunt ook fijn met hem praten.” Ze fronste. “Dan heb je nog Connor, maar ik heb hem niet echt als mentor zijnde meegemaakt.” Ze hield het gedeelte dat ze de jongen had geholpen met zijn ontwenningsverschijnselen maar even voor zich. Ze had zo het idee dat het niet echt bevorderend zou zijn voor zijn mentorrol als ze dat ging rondbazuinen en bovendien respecteerde ze de jongen er ook te veel voor om dat te doen. “En dan loopt er nog één mentor rond, maar ik weet niet hoe hij heet en kan dus ook niet zeggen of hij goed is of niet.” Ze haalde haar schouders op. Naar haar idee kon het meisje het beste naar Zeal gaan, maar dat was ook alleen maar uit eigen ervaring dat ze sprak. Misschien was de jongen die ze niet kende juist de betere optie voor het meisje. Ze nam aan dat dat voor iedereen een beetje persoonlijk lag. Ze onderdrukte een glimlach toen het meisje haar opmerking over de emmer maakte en gaf een knikje. “Ik denk dat we allemaal wel eens onze frustratie uiten op een manier waarvan we dat achteraf gezien liever anders hadden zien gebeuren,” wuifde ze het weg. “Achteraf is alles immers makkelijker bekeken dan voordien.” Yara luisterde aandachtig naar wat het meisje verder nog zei en dacht kort na. “Ik kan veranderen naar een weerwolf,” zei ze met een frons. “En ik weet dat dat heel erg gebonden is aan mijn emoties. Ik kan niet uit vrije wil veranderen en bijvoorbeeld ook alleen maar als ik boos ben of als ik me opgejaagd voel.” Ze keek het meisje aan en haalde haar schouders op. “Ik heb me er wel een beetje bij neergelegd dat ik er nooit helemaal controle over zal hebben. Meerdere mensen die de gave hebben om in een wolf te veranderen, ervaren dat immers.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Amazing view. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Amazing view.   Amazing view. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Amazing view.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» View
» Tell me how do I get over you, when your eyes are a Pacific view, yeah

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
I n n d y r
 :: c l i f f s
-
Ga naar: