Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

Tell me how do I get over you, when your eyes are a Pacific view, yeah Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


Tell me how do I get over you, when your eyes are a Pacific view, yeah Firefo11
15 oktober 2016


Tell me how do I get over you, when your eyes are a Pacific view, yeah Birdpl11

Deel
 

 Tell me how do I get over you, when your eyes are a Pacific view, yeah

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
Tell me how do I get over you, when your eyes are a Pacific view, yeah Empty
BerichtOnderwerp: Tell me how do I get over you, when your eyes are a Pacific view, yeah   Tell me how do I get over you, when your eyes are a Pacific view, yeah Emptyza aug 01, 2020 12:26 am

Tell me, how do I get over you?
When your eyes are so Pacific view, yeah
Falling deep into Curaçao blue
And all your kisses taste like
And all your kisses taste like
Malibu and all your kisses taste like malibu

Het was warm. En niet zo’n beetje ook. Zwetend was Chloé rond een uur of 11 wakker geworden. Die avond had ze het best wel laat gemaakt, series gekeken tot laat, en daar plukte ze nu de vruchten van. Not. De beslissing was vrij snel genomen om naar het strand te gaan. Thuis in Los Angeles was Chloé altijd op het strand te vinden: drankjes drinken met vrienden, zwemmen, barbecuen, ze deden het allemaal. Het klimaat hier was een stuk koeler, maar vandaag was het zowaar een warme dag. Nadat ze al haar zwemspullen bij elkaar had gegrepen (bikini aan, tas met handdoek, tijdschriften, zonnebrand en een fles water), was ze naar het strand vertokken. Eigenlijk had ze willen vragen of Hunter met haar mee had willen gaan, maar toen ze wakker werd, was hii al weg en misschien vond hij het strand wel helemaal niet leuk. In haar eentje op weggaan was ook prima, vaak genoeg had ze toen leuke mensen ontmoet. Eenmaal op het strand aangekomen, legde ze haar handdoekje vlakbij de branding neer, zodat ze niet te ver hoefde te lopen naar de zee en weer terug. Ze trok haar t shirt en haar korte broekje uit, zodat ze in haar bikini stond. Haar lichaam had ze in haar kamer al ingesmeerd, dus dat was niet echt nodig. Om een beetje af te koelen liep ze snel richting de zee, totdat ze net boven haar enkels onder water stond. Chloé zou niet verder gaan, omdat ze bang was dat haar haren nat zouden worden. Rustig liep ze door de branding, iets verder weg van haar handdoek, maar dichtbij genoeg om het in de gaten te houden. Wat een heerlijke dag was dit.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tell me how do I get over you, when your eyes are a Pacific view, yeah
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I say "hi", you say "hi", we stay high, you look so pretty, yeah
» View
» Amazing view.
» Eyes down
» Another set of eyes

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
I n n d y r
 :: s h o r e
-
Ga naar: