Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

You don't get me high anymore Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


You don't get me high anymore Firefo11
15 oktober 2016


You don't get me high anymore Birdpl11

Deel
 

 You don't get me high anymore

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Blake Crestor

Blake Crestor

Aantal berichten : 206
IC-berichten : 182
Accounts : » Blake Crestor


Character sheet
Bijzonderheid: Making things invisible
Uiterlijke leeftijd: 18 y/o
Quote: Nya~ uwu
You don't get me high anymore Empty
BerichtOnderwerp: You don't get me high anymore   You don't get me high anymore Emptyzo sep 13, 2020 6:40 pm

You asked me
What do I think of life?
Alles in de gaten houden zou duidelijk in de beschrijving van drug dealer zijn staan, als zo'n beschrijving had bestaan. Het was Blake in ieder geval duidelijk dat hij van alles op de hoogte moest zijn om de kans zo klein mogelijk te maken dat hij in de problemen kwam. Het was een voordeel dat hij er van nature goed in was en zijn peculiarity hielp mee met de rest. Niemand kon hem verdenken van drugs hebben zonder enig bewijs omdat hij het allemaal onzichtbaar hield. Dat samengevoegd met het feit dat de eetkamer bijna altijd leeg was wanneer het geen tijd was voor de maaltijden maakte voor een interessant beeld. Het was een uur of vijf in de ochtend en Blake zat aan de eettafel met een half opgegeten bord dat hij in de magnetron opgewarmd had en een schrift vol aantekeningen voor zijn neus. Misschien zou het nog oké zijn als het betekende dat hij vroeg was opgestaan maar de waarheid was dat hij hier al sinds twaalf uur s’nachts zat. Inmiddels wist hij vrij zeker dat hij zou omvallen van de slaap zodra hij opstond maar zijn rekensommen waren bijna af. Geen schoolwerk echter, pure boekhouding van alle zaken die hij geregeld had. In de kamer hing de zware geur van wiet. Het voordeel was dat er toch niemand in de buurt was om er iets van op te merken. Hummend op de ritme van muziek die door zijn oortjes dreunde onderstreepte hij het totaal aantal dat hij nieuw moest gaan regelen. Een kleine frons trok tegelijk over zijn gezicht. Het zou nog wat worden terwijl hij de bladzijde omsloeg en de joint naar zijn lippen bracht. Opnieuw begon hij dingen neer te krabbelen zonder oog te hebben voor zijn omgeving.
I said "Baby, not much, I wanna die"
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian Russell

Ian Russell

Aantal berichten : 53
IC-berichten : 52
Accounts : Alicia West
William Salvador
Lazar Dimitri
Ian Russell
Jimmy Robinson
Melody Matilla

Character sheet
Bijzonderheid: Dream Manipulation
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: Where am I to go, now that I've gone too far?
You don't get me high anymore Empty
BerichtOnderwerp: Re: You don't get me high anymore   You don't get me high anymore Emptydi okt 13, 2020 7:20 pm

everglow
Double-crossed messenger, all alone
Can't get no connection, can't get through, where are you?
Ian's honger begon altijd in de ochtend. Hij had dankzij zijn werk wel vaker vele maaltijden overgeslagen, maar de lust om te eten was altijd het ergst in de ochtend. Het was nog erg vroeg en hij verwachtte niemand behalve mensen die extreem vroege vogels waren zoals hij zelf. En tot zijn verbazing kwam hij die tegen. Toen hij binnenstapte vielen zijn ogen op een blonde jongen, werkend in een schrift, een half opgegeten maaltijd en een dikke joint aan het roken was. De sterke geur hing in de kamer en deed Ian denken aan alle drugsbusten die hij had gedaan vroeger. De jongen leek hem veel te jong en hij wist dat dit niet toegestaan was. Echter bleef hij stil, de jongen leek niet te merken dat hij hier was omdat hij te diep bezig was in zijn werk en zijn muziek. Ondersteboven probeerde Ian te lezen wat er in het schrift stond. Het leken cijfertjes te zijn, dus eerst dacht hij aan schoolwerk. Maar die theorie klopte niet echt; als dit werkelijk zo'n goeie leerling was die vroeg opstond en ging leren, waarom dan niet de zelfbeheersing hebben om niet te roken? Vooral als je gepakt kan worden. Toen begon het tot hem door te dringen dat de jongen misschien hier al langer zat dan nog maar net. Hij besloot het maar uit te vinden en liep naar de jongen toe, ging zitten in de stoel tegenover hem en sloeg zijn armen over elkaar, wachtend tot de jongen op zou kijken van zijn schrift.
@Blake Crestor
Terug naar boven Ga naar beneden
Blake Crestor

Blake Crestor

Aantal berichten : 206
IC-berichten : 182
Accounts : » Blake Crestor


Character sheet
Bijzonderheid: Making things invisible
Uiterlijke leeftijd: 18 y/o
Quote: Nya~ uwu
You don't get me high anymore Empty
BerichtOnderwerp: Re: You don't get me high anymore   You don't get me high anymore Emptyvr okt 16, 2020 11:04 pm

You asked me
What do I think of life?
Diep in gedachten staarde Blake naar het papier. langzaam begonnen de nummers voor zijn ogen te dansen, of misschien lag dat aan de joint. De rest van de omgeving deed er niet toe terwijl hij naar de rekensommen staarde. Slaap was het enige waar hij nog mee bezig was en de neiging om op de tafel te liggen en daar te slapen werd met iedere seconde groter. Gezond was het niet, dat wist hij ook wel. Het waren de fucking hollows die hem niet meer in slaap lieten vallen. Alles wat hij hoefde te doen was zijn ogen sluiten en hij kon zien hoe tentakels zich in een peculair boorde om met verse ogen terug te trekken. Zelfs als hij lang genoeg naar het papier voor hem staarde kon hij het nog zien. De reden dat hij opkeek en vervolgens van zijn stoel af flikkerde. Gehaast krabbelde hij overeind om vervolgens al bijna om te vallen van de slaap. De shortcut in zijn hersenen zorgde ervoor dat hij zijn pen voor hem hield als enige wapen dat hij had. Met gele ogen waarvan de randen rood waren staarde hij naar de jongeman. Zijn ademhaling was zwaar van de schrik en zijn hart klopte een miljoen keer per seconden in zijn keel. Eindelijk kon hij de situatie in zich opnemen, fuck, hoe lang had deze jongen hier al gezeten?  Wat deed hij überhaupt hier zo vroeg? Nog half in shock trok de dealer zijn oortjes er uit. ”What the fuck man,” snauwde hij uit pure schrik. Kort gleed zijn blik naar de joint die op de grond lag, subtiel maakte hij hem onzichtbaar. Geen bewijs, goed. Wankel bleef hij staan terwijl hij zijn blik weer op de ander richtte. ”How long have you been sitting there?” ging hij door terwijl hij bezig bleef met niet omvallen.
I said "Baby, not much, I wanna die"
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian Russell

Ian Russell

Aantal berichten : 53
IC-berichten : 52
Accounts : Alicia West
William Salvador
Lazar Dimitri
Ian Russell
Jimmy Robinson
Melody Matilla

Character sheet
Bijzonderheid: Dream Manipulation
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: Where am I to go, now that I've gone too far?
You don't get me high anymore Empty
BerichtOnderwerp: Re: You don't get me high anymore   You don't get me high anymore Emptyma okt 19, 2020 7:04 pm

everglow
Double-crossed messenger, all alone
Can't get no connection, can't get through, where are you?
Eigenlijk zag de jongen er precies zo uit als het type om dit soort dingen te doen. Ian wachtte nog even totdat de jongen het door zou hebben dat hij er zat. De rook deed hem al niets meer, van de jarenlang dat hij zelf had gerookt. Vroeger had het erger geweest van nu. Dus ergens had hij wel sympathie als dit gewoon echt de verslaving was van de jongen waar hij niks aan kon doen. Maar het mocht niet, vooral niet zo open in de keuken. "Quite some time now," zei Ian nonchalant, met zijn armen nog steeds over elkaar gesloten. "How long have you been doing drugs?" vroeg hij daarna.
@Blake Crestor
Terug naar boven Ga naar beneden
Laxus Dreyar

Laxus Dreyar

Aantal berichten : 246
IC-berichten : 209
Leeftijd : 26
Accounts : ~Laxus, Zeal, Cyrek, Bella and Iseul

Character sheet
Bijzonderheid: Electricity Warlock
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: Fuck away the pain.
You don't get me high anymore Empty
BerichtOnderwerp: Re: You don't get me high anymore   You don't get me high anymore Emptyma okt 19, 2020 11:27 pm

All it takes is one
and I'm gone and a thousand

'til the end

Met een zachte hum draaide Laxus zich op zijn zij, verwachtend dat hij het lichaam van zijn kamergenoot tegen zich aan zou voelen, maar het enige wat hij voelde was leegte. Het zorgde ervoor dat hij langzaam van zijn slaap ontwaakte en slaperig op keek. Hij was niet meer gewend om alleen in bed te liggen en zorgen speelden daardoor ook meteen op. Hij wist dat Blake last had met in slaap komen en vaak wisten de twee elkaar te helpen, maar nu leek het erop dat het niet genoeg was geweest. Langzaam kwam Laxus recht en keek de kamer rond. In het schemerlicht merkte hij het lege bed aan de andere kant van kamer op. Een zucht verliet zijn lippen. Hij kon wel nagaan dat Blake met zijn zaken bezig was en zichzelf zo bezig probeerde te houden, maar de jongen had toch echt rust nodig. Aangezien Laxus zijn zorgen toch moeilijk weg kon drukken besloot hij maar uit bed te gaan en op zoek te gaan naar Blake. Hij trok een tanktop en joggingbroek aan, waarna hij op blote voeten de hal op liep. Eerst ging hij de bovenste verdieping en speelruimtes af, maar uiteindelijk kwam hij terecht op de begane grond. Zodra hij in de hal stond kon hij al de wiet lucht ruiken. Hij kon wel nagaan wie dat was. Laxus liet even zijn hand door zijn warrige haren gaan terwijl hij de woonkamer binnen liep. Hij verwachtte Blake daar te vinden, maar tot zijn verassing was Blake niet alleen. Wantrouwen begon meteen op te bouwen, vooral zodra hij de angstige blik in Blake’s ogen opmerkte. Hij liep om de bank heen en kwam schuin achter Blake staan – haast beschermend. ”Blake, are you alright?” vroeg hij de jongen op een zachte toon terwijl hij voorzichtig een hand op diens schouder neerlegde, waarna hij een vernietigende blik aan de onbekende jongen gaf.
How'd I wind up here again?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t612-laxus-dreyar
Blake Crestor

Blake Crestor

Aantal berichten : 206
IC-berichten : 182
Accounts : » Blake Crestor


Character sheet
Bijzonderheid: Making things invisible
Uiterlijke leeftijd: 18 y/o
Quote: Nya~ uwu
You don't get me high anymore Empty
BerichtOnderwerp: Re: You don't get me high anymore   You don't get me high anymore Emptydi okt 20, 2020 12:19 am

You asked me
What do I think of life?
Bovenop zijn slaap kon hij absoluut geen hartaanval gebruiken en toch was hij in deze positie geëindigd. De binnenkomst van de jongen was hem compleet ontgaan en nu stond Blake trillend met een pen voor hem. Slaap leek hem tegelijk te overvallen en het gevoel dat hij ieder moment naar de verleidelijke grond kon vallen bleef. Als hij heel even zijn ogen sloot kon geen kwaad- ”Quite some time now,” reageerde de jongen en zijn blik schoot weer naar hem. Het leek hem weinig uit te maken dat ze hier allebei om vijf uur s’ochtends zaten. Waarschijnlijk was het beter, Blake wilde geen vragen of bezorgdheid. Hij kon prima voor zichzelf zorgen. ”How long have you been doing drugs?” ging hij door. Oh, dus dat was het probleem hier. Kort snoof de dealer spottend, met teveel gebrek aan slaap om iets te geven om aardig zijn. ”If you want to complain about my drug habits go start a club with Victor, I’m sure he’d love to have you,” reageerde hij terug. Het bewijs had hij al onzichtbaar gemaakt, dat was het probleem niet hier. Een nieuw persoon verscheen op het toneel en zijn angstige blik schoot er meteen naar toe, alleen om te kalmeren zodra hij zag wie het was. Meteen voelde hij zich schuldig dat hij hem alleen op de kamer had gelaten, maar hij had hem niet wakker willen houden. Met moeite onderdrukte hij een opgeluchte zucht. Niemand hoefde te weten hoe het zat met het feit dat Laxus zijn enige bron van comfort was, het was al zorgwekkend genoeg dat het zo was. Het gevoel van beschermd zijn kwam automatisch mee zodra de jongen achter hem stond. ”Blake, are you alright?” vroeg hij zacht. Langzaam knikte hij, de vernietigende blik op de andere jongen ontging hem compleet. ”I’m fine,” mompelde hij. Zijn oortjes vouwde hij op om ze in zijn zak te schuiven en zijn schrift werd van de tafel gegrist, waarbij hij opnieuw half om viel van de slaap. De laatste paar sommen die hij moest maken waren vergeten terwijl hij compleet tegen Laxus aan leunde.
I said "Baby, not much, I wanna die"
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian Russell

Ian Russell

Aantal berichten : 53
IC-berichten : 52
Accounts : Alicia West
William Salvador
Lazar Dimitri
Ian Russell
Jimmy Robinson
Melody Matilla

Character sheet
Bijzonderheid: Dream Manipulation
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: Where am I to go, now that I've gone too far?
You don't get me high anymore Empty
BerichtOnderwerp: Re: You don't get me high anymore   You don't get me high anymore Emptydi okt 20, 2020 6:58 pm

everglow
Double-crossed messenger, all alone
Can't get no connection, can't get through, where are you?
Victor... die naam kwam Ian bekend voor. Die werkte in de ziekenboeg de dag dat hij Lleuce ernaar toe had gebracht. Misschien deed hij dat wel, misschien konden ze samen een oplossing vinden. Ian had een hekel aan harddrugs, hij had teveel criminelen gezien die hun leven eraan kapot hadden gemaakt, hun familie’s verraden. Alcohol en sigaretten deed hij zelf ook, iets waar hij zich ongelovelijk schuldig over voelde. Dit was alleen nog maar wiet maar de jongen leek hem niet het type om te weten wat goed of slecht voor hem was, aangezien hij bijna in slaap viel hier, de hele nacht op was gebleven en high was. Plotseling kwam er nog een jongen bij staan, ook bezorgd om de blonde, die een vernietigende blik naar Ian stuurde. Ian fronste terug, als de jongen een probleem met hem had kon hij het ook gewoon zeggen. Geen van hun beiden was hier een mentor dus veel hadden ze ook niet te bepalen over elkaar of over de blonde jongen. ”Victor Frankenstein, right? Maybe I’ll talk to him,” zei hij. Alles om ervoor te zorgen dat niet iedereen hier hun toekomst verpestte of dat hij ooit dezelfde jongen ooit nog de bak in zag gaan.
@Blake Crestor @Laxus Dreyar
Terug naar boven Ga naar beneden
Laxus Dreyar

Laxus Dreyar

Aantal berichten : 246
IC-berichten : 209
Leeftijd : 26
Accounts : ~Laxus, Zeal, Cyrek, Bella and Iseul

Character sheet
Bijzonderheid: Electricity Warlock
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: Fuck away the pain.
You don't get me high anymore Empty
BerichtOnderwerp: Re: You don't get me high anymore   You don't get me high anymore Emptyzo okt 25, 2020 8:43 pm

All it takes is one
and I'm gone and a thousand

'til the end

Nog net voordat hij de kamer binnen kwam lopen hoorde hij een bekende naam vallen. Victor. Zelf had hij weinig redenen nodig om iemand niet te mogen, maar het feit dat die jongen destijds aan hem ontglipt was door diens bijzonderheid was genoeg. Daarnaast klonk het alsof de jongen Blake ook niet lag, waardoor Laxus meteen nog meer reden kreeg. Hij liep snel verder de woonkamer in en kwam beschermend achter Blake staan. Bezorgd vroeg hij de jongen of het goed met hem ging, ook al kon Laxus zelf ook wel raden dat Blake opnieuw een slapeloze nacht achter de rug had. ”I’m fine,” mompelde Blake desondanks. Op zijn hoede volgde Laxus diens bewegingen om elk moment de jongen op te vangen mocht hij zijn balans te verliezen, voordat hij uiteindelijk een arm om Blake heen sloeg zodra hij tegen hem aanleunde. Even ging zijn blik omlaag naar hem, voordat hij terug naar de jongen voor hem ging. ”Victor Frankenstein, right? Maybe I’ll talk to him.” Meteen vernauwde Laxus’s ogen zich bij de woorden. ”Yes you go that fucking Victor and start a little gossip club to talk about all the bad people in the loop,” siste Laxus terwijl hij nog met al zijn moeite zijn woede probeerde te onderdrukken. Hij wist dat hij hier niet lang kon rondhangen zonder echt in de aanval te schieten waarop hij maar besloot Blake op te tillen in zijn armen. Nog even richtte hij zich op de onbekende jongen. ”Don’t judge people that you barely know,” zei hij de jongen nog, waarna hij zich omdraaide en de kamer uit liep. Zijn blik ging even omlaag naar Blake. ”Let’s get to bed,” murmelde hij tegen de jongen voordat hij een klein kusje op diens voorhoofd drukte en de trap op liep.
How'd I wind up here again?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t612-laxus-dreyar
Blake Crestor

Blake Crestor

Aantal berichten : 206
IC-berichten : 182
Accounts : » Blake Crestor


Character sheet
Bijzonderheid: Making things invisible
Uiterlijke leeftijd: 18 y/o
Quote: Nya~ uwu
You don't get me high anymore Empty
BerichtOnderwerp: Re: You don't get me high anymore   You don't get me high anymore Emptyzo okt 25, 2020 9:25 pm

I'll never disappear, now get me out of here. Just trust in me, my dear. No cure is coming you know
I'll never disappear
Waar de ander zijn vermoeidheid niet leek op te merken bleef Blake het wel degelijk voelen en met iedere passerende seconde waarbij hij overeind moest staan leek het te verergeren. Dat en het gevoel dat hij had dat de jongen hem beoordeelde voor de joint die hij opgestoken had. Als de jongen eens wist waarom de dealer tegenwoordig door zijn eigen voorraad heen aan het roken was. Een spottende opmerking over Victor was makkelijk gemaakt met het gebrek aan slaap. Tot zijn opluchting liep Laxus de kamer in, alsof de jongen opzoek was geweest naar hem. Wat best kon met de manier waarop Blake tegenwoordig vaker in het bed van zijn kamergenoot sliep dan in zijn eigen. Een arm werd om hem heen geslagen en hij leunde verder tegen Laxus aan. ”Victor Frankenstein, right? Maybe I’ll talk to him,” sprak de andere jongen. Zijn mond ging al open om er nog een kattige opmerking op te maken over hoe hij dat vooral mocht doen, maar Laxus was hem voor. ”Yes you go that fucking Victor and start a little gossip club to talk about al the bad people in the loop,” siste de jongen uit en Blake grijnsde slechts uitdagend terwijl hij mee knikte. Met de bescherming die hij nu had voelde hij zich veilig genoeg om een stuk uitdagender te zijn. ”Maybe if you complain hard enough you can pretend like you’re adding anything of value to this world.” Again, hij voelde zich alsof hij een heel stuk uitdagender kon zijn. Voor hij verder kon gaan, of waarschijnlijker om kon vallen, werd hij opgetild door Laxus. Met een laatste blik naar de andere jongen sloeg hij zijn armen om Laxus’ nek heen om zijn gezicht tegen zijn schouder aan te drukken, te moe om er verder over na te denken. Vaag wist hij wel dat dit rumoeren ging verspreiden die hij niet wilde horen over relaties die hij niet wilde hebben, maar dat was een probleem voor later. Slaperig knikte hij. Naar bed gaan klonk ideaal. ”Mm let’s,” stemde hij in terwijl hij al half in slaap wegzakte.
MONTY
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian Russell

Ian Russell

Aantal berichten : 53
IC-berichten : 52
Accounts : Alicia West
William Salvador
Lazar Dimitri
Ian Russell
Jimmy Robinson
Melody Matilla

Character sheet
Bijzonderheid: Dream Manipulation
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: Where am I to go, now that I've gone too far?
You don't get me high anymore Empty
BerichtOnderwerp: Re: You don't get me high anymore   You don't get me high anymore Emptyvr okt 30, 2020 8:52 pm

everglow
Double-crossed messenger, all alone
Can't get no connection, can't get through, where are you?
Wat Ian niet had verwacht toen hij deze lus binnen kwam was hoeveel drama hier wel niet rondging waar hij niet op had gerekend. Gelijk kreeg Ian een dramatische zin over hem heen, terwijl de blonde jongen de ander optilde. De jongere kreeg ineens ook meer moed, want ja, twee tegen één is een stuk makkelijker om te winnen. Hij rolde zijn ogen. ”I think you’re the ones misjudging me here,” siste Ian waarschuwend de twee na. Daarna probeerde hij zijn woede te verminderen en het gebeuren te analyseren. Wat was hier gaande? Victor wist er vast en zeker meer over en als het iets was dat de twee niet wilden was dat hij daar heen ging. Dus, natuurlijk, was dat direct zijn plan. Uit mensen hun zaken blijven om conflict uit de weg te gaan? Dat kende Ian niet.
@Blake Crestor @Laxus Dreyar
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




You don't get me high anymore Empty
BerichtOnderwerp: Re: You don't get me high anymore   You don't get me high anymore Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
You don't get me high anymore
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Get me high .
» high ground
» All I wanna do is get high by the beach
» I gotta stay high.
» I say "hi", you say "hi", we stay high, you look so pretty, yeah

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
Miss Bluebonnet's abode
 :: g r o u n d f l o o r :: d i n i n g r o o m
-
Ga naar: