Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

Medical meeting Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


Medical meeting Firefo11
15 oktober 2016


Medical meeting Birdpl11

Deel
 

 Medical meeting

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Bella Rosefinch

Bella Rosefinch

Aantal berichten : 35
IC-berichten : 32
Leeftijd : 26
Accounts : ~Bella, Zeal, Laxus, Cyrek and Iseul

Character sheet
Bijzonderheid: Ymbryne
Uiterlijke leeftijd: 30 years old
Quote: You are a flower that turns transparent in the rain
Medical meeting Empty
BerichtOnderwerp: Medical meeting   Medical meeting Emptyzo sep 27, 2020 3:48 pm

Cannot find you,
and simply smile your white artful smile


Tevreden keek Bella naar de omgetoverde ruimte voor haar. Het was lastig om alle goede apparatuur, gereedschappen en de twee bedden goed in de ruimte te laten passen, maar uiteindelijk was het gelukt. Met flink wat schoonmaken was de ruimte ook echt schoon genoeg om voortaan gebruikt te worden als een medische ruimte. Vanaf nu zou het officieel in gebruik kunnen worden genomen, waarop Bella alle leden van het medische team had uitgenodigd. De eerste bijzondere die ze had gevraagd om mee te doen waren Evan en Victor. Evan had een goede bijzonderheid die goed van pas kon komen en daarbij was Evan ook een mentor waarop ze erop vertrouwde dat hij een oogje in het zeil zou houden als Bella er niet was om dat te doen. Daarnaast had Victor ook goede krachten en een medische achtergrond waarmee hij gewonden kon helpen en aangezien ze Victor al langer kende vertrouwde ze hem ook het meeste. Er waren twee meisjes geweest die zich voor een positie in het medische team hadden aangemeld, maar hen kende ze al minder goed. Ze opende de deur en wachtte op de vier bijzondere die ze had uitgenodigd zodat ze elkaar ook beter kon leren kennen. Met een glimlachje keek ze toe hoe ze één voor één binnendruppelde. Ze begroette hen met een glimlach, waarna ze uiteindelijk de deur weer sloot zodra iedereen binnen stond. ”Welkom in de ziekenboeg,” begon ze met een glimlachje. ”Eindelijk hebben we het voor elkaar gekregen om de ziekenboeg geheel in te richten en het klaar te maken voor gebruik.” Haar blik ging even over de bijzonderen heen. ”Misschien kennen jullie elkaar al, misschien niet, in ieder geval lijkt het mij een perfect moment om elkaar beter te leren kennen zodat jullie ook weten wie je te hulp kan vragen als jullie iets medisch gezien niet weten,” sprak ze verder en maakte zo ook het doel bekend van de ontmoeting die ze had ingepland. ”Ik moet nog wat ander werk doen, maar ik ben in het kantoor als jullie mij nodig hebben, veel plezier!” Ze gunde hen nog een glimlachje, waarna ze de ruimte weer verliet en naar het kantoor ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lleucu Griffith
Medisch Team
Lleucu Griffith

Aantal berichten : 97
IC-berichten : 72
Leeftijd : 26
Accounts : Nuala Doherty
Sayuri Davies
Hazel Smith
Maeve Wynne

Character sheet
Bijzonderheid: Unicorn
Uiterlijke leeftijd: 18
Quote: The pursuit of purity is not about the suppression of lust, but about the reorientation of one's life to a larger goal.
Medical meeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: Medical meeting   Medical meeting Emptyzo sep 27, 2020 10:44 pm

Rare is the union of beauty and purity.

Lleucu kende nog niet bijzonder veel mensen. Ten eerste was ze nog niet zo lang in de lus en ten tweede was ze niet de meest sociale persoon ter wereld. De jonge roodhaar had immers voldoende mee gemaakt om afstand te willen houden van de normale mens, niet dat de mensen in de lus onder deze norm vielen, maar nog steeds hield ze een tikkeltje twijfelend afstand tussen haar en de anderen. Uiteindelijk zou ze dit wel als haar thuis gaan zien, maar voor nu was het gewoon de plek waar ze woonde, een huis met half vreemde of volledige vreemde mensen. Echter weerhield het haar er niet van om zich nuttig te maken, in te zetten voor anderen.

In een van de eerste dagen in de lus was ze erachter gekomen dat ze nog zochten naar hulp voor in de ziekenboeg en aangezien ze zelf wetenschappelijk was ingesteld maar haar bijzonderheid ook die van anderen tijdelijk kon versterken, leek het haar geen slecht idee om haar voor iets positiefs in te zetten. Zelfs als het betekende dat ze een deel van zichzelf moest tonen dat ze normaal probeerde te verbergen. Het feit bleef dat instinctief ze anderen altijd zou willen helpen en dit dus prachtig bij haar aan sloot.

Nerveus was de roodhaar wel, immers had Mevrouw Rosefinch hen bijeen geroepen in de ziekenboeg. Zodat ze met elkaar kennis konden maken en wisten wie er allemaal anderen te hulp konden schieten. Samenwerken was een ding dat ze zou leren, en ze hoopte dan ook dat ze hier wat mensen zou leren kennen die ze kon vertrouwen met haar geheimen. De Ymbryne opende de deur toen Lleucu als eerste binnen stapte, ze beantwoordde de glimlach met een gespannen maar dankbare blik in haar ogen en een klein, zuinig glimlachje op haar eigen lippen. Zodra de anderen ook binnen waren werd de deur gesloten, terwijl de roodhaar rond keek in de kleine maar goed gevulde ziekenboeg. 'Welkom in de ziekenboeg,' begon de Ymbryne met hetzelfde glimlachje, waardoor Lleucu enkel knikte, immers kon ze niet stoïcijns blijven staren. 'Eindelijk hebben we het voor elkaar gekregen om de ziekenboeg geheel in te richten en het klaar te maken voor gebruik.' De blik van Bella ging langs elk van de bijzondere die hadden besloten dit met hun tijd te gaan doen. Lleucu volgde deze kort tot aan Evan, de enige van het stel die ze kende en een klein onhandig glimlachje werd door haar zijn kant op gestuurd. Ze waren wellicht wat onhandig begonnen maar dat betekende niet dat ze hem niet mocht. Wellicht zou hij ook ergens achter komen dat hij vanaf het begin al had willen weten. Iets over haar bijzonderheid. 'Misschien kennen jullie elkaar al, misschien niet, in ieder geval lijkt het mij een perfect moment om elkaar beter te leren kennen zodat jullie ook weten wie je te hulp kan vragen als jullie iets medisch gezien niet weten,' Verklaarde de Ymbryne die hiermee het doel van de ontmoeting en samenkomst duidelijk maakte, voor zover het nog niet duidelijk was geweest. 'Ik moet nog wat ander werk doen, maar ik ben in het kantoor als jullie mij nodig hebben, veel plezier!' De Ymbryne verliet met een glimlachje de ruimte om naar haar kantoor te gaan.

Lleucu draaide zich om naar de anderen en slikte even onhandig voordat ze voorzichtig sprak. 'Ik ben Lleucu maar mocht mijn naam te lastig zijn kun je mij ook Seren noemen. Daar luister ik ook naar. Ik ben net nieuw in de lus dus geen van jullie komt mij echt bekend voor, behalve Evan,' bij de laatste woorden draaide ze zich naar Evan toe. 'Je had de vorige keer vragen over mijn bijzonderheid, ik kan ze gedeeltelijk beantwoorden omdat ze wellicht handig kunnen zijn voor in de ziekenboeg. Dus vraag maar raak,' hiermee gaf ze aan dat ondanks het feit dat ze wellicht een lastig, stroef gesprek hadden gehad dit wat haar betreft achter hen lag. Dat ze hem de kans gaf een vriend van haar te worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia West
Medisch Team
Alicia West

Aantal berichten : 236
IC-berichten : 223
Accounts : Alicia West
William Salvador
Lazar Dimitri
Ian Russell
Jimmy Robinson
Melody Mattilla

Character sheet
Bijzonderheid: Hoog IQ & Resurrection
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: "The only blasphemy is to wallow in insignificance."
Medical meeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: Medical meeting   Medical meeting Emptywo okt 07, 2020 1:45 am

Alicia keek zorgvuldig de kamer rond waarin ze ging werken, terwijl ze luisterde naar het verhaal van Bella. Dit was dus waar ze ging werken en de mensen waarmee ze ging werken. Ze vond een ontmoeting wel handig al was ze niet groot fan van sociale situaties zoals deze. Zolang ze de namen maar kende. Haar blik ging even op Victor, en ze had moeite hem af te wenden. De gevoelens voor hem waren alleen maar sterker geworden sinds die dag op hun kamer toen ze de kat hadden terug gebracht. Toch keek ze naar het roodharige meisje toen ze zich als eerste voorstelde. Vervolgens stelde ze een vraag aan Evan, over haar bijzonderheid. Alicia luisterde natuurlijk net zo nieuwsgierig mee en wachtte even met haarzelf voor te stellen.

I bring back to life what should rather stay dead

@Everyone
MONTY
Terug naar boven Ga naar beneden
Victor Frankenstein
Medisch Team
Victor Frankenstein

Aantal berichten : 711
IC-berichten : 544
Leeftijd : 24
Accounts : Girolamo Riario
Hedwig Loring
Astri Jørgensen
Alf Larsen

Character sheet
Bijzonderheid: Life extraction
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: Life is temporary, why should death be any different.
Medical meeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: Medical meeting   Medical meeting Emptyvr okt 16, 2020 3:19 pm


Victor keek trots om zich heen toen hij de ziekenboeg binnenkwam. Het hele idee van een ziekenboeg om mensen te helpen had hem direct aangesproken en hij was blij dat de ruimte eindelijk klaar was en ze bijzonderen konden beginnen verzorgen. Dat hij de ziekenboeg moest delen met andere mensen was wat minder, maar hij kon er wel mee leven. Alicia was dan wel de enige andere met echte medische kennis; de andere twee zouden vast ook wel van pas komen. Evan kende hij al; en de jongen had een nuttige bijzonderheid. Enkel het andere meisje dat mee zou helpen kende hij niet, maar ze zou vast ook wel niet zo verschrikkelijk zijn. Het was wel goed dat deze ontmoeting er was zodat ze elkaar wat konden leren kennen. Victor luisterde dan ook aandachtig naar wat Madame Rosefinch te zeggen had. Toen ze klaar was met praten en de ruimte verlaten had, waren het enkel zij vieren nog. Zijn blik gleed over de anderen, afwachtend wat er nu ging gebeuren, en bleef even bij Alicia hangen. Zijn aandacht werd echter getrokken door het onbekende meisje dat als eerste sprak. Ze heten Lleucu en blijkbaar was er iets met haar bijzonderheid. Zijn nieuwsgierigheid was alleszins gewekt. “Wat is je bijzonderheid dan?” vroeg hij zonder te wachten of Evan vragen had.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t650-victor-frankenstein
Gesponsorde inhoud




Medical meeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: Medical meeting   Medical meeting Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Medical meeting
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Meeting In The Darkness
» A royal meeting.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
Miss Bluebonnet's abode
 :: g r o u n d f l o o r :: i n f i r m a r y
-
Ga naar: