Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

No rush - Pagina 2 Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


No rush - Pagina 2 Firefo11
15 oktober 2016


No rush - Pagina 2 Birdpl11

Deel
 

 No rush

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Alicia West
Medisch Team
Alicia West

Aantal berichten : 236
IC-berichten : 223
Accounts : Alicia West
William Salvador
Lazar Dimitri
Ian Russell
Jimmy Robinson
Melody Mattilla

Character sheet
Bijzonderheid: Hoog IQ & Resurrection
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: "The only blasphemy is to wallow in insignificance."
No rush - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No rush   No rush - Pagina 2 Emptydo apr 16, 2020 9:15 pm


Victor dacht luidop na zoals een wetenschapper dat ook zou doen op haar bevindingen. Alicia kon haar glimlach niet weerhouden, Victor was zojuist één van de eerste mensen geworden die ze bewonderde. Maar misschien moest ze niet te vroeg spreken, wie weet wat hij van haar zou denken als hij wist wat voor morbide dingen ze had gedaan voor deze informatie. Al was het in haar ogen nodig geweest en rechtvaardig, de meerderheid zou het er niet mee eens zijn. . “Lijkt me erg waarschijnlijk dat ze na een tijdje zullen sterven. Het lichaam is niet gemaakt om na zo’n lange tijd teruggebracht te worden." Alicia knikte ook. "Precies mijn theorie," zei ze. "Zijn er bijwerkingen?" vroeg Victor toen. Daar kon Alicia niet direct antwoord op geven, ze moest even terug denken aan de eerste keer (en enigste keer) dat ze iemand had terug gebracht zonder hersenschade. Haar kamergenoot die ze had terug gebracht leek in die tijd alsof ze niks had de dagen er na, maar daarna verloren ze contact, dus Alicia zou nooit hebben geweten of ze nu überhaupt nog leefde. "Niet dat ik weet," zei ze uiteindelijk. 'Maar ik heb het nog niet genoeg kunnen onderzoeken. Als je wilt, mag je wel een keer de notities lezen die ik al heb opgeschreven." Daarin stonden dingen zoals wanneer de patiënt dood was gegaan, details die ze wist van de dood, hoe hoog de dosis reageermiddel was en de tijd dat er weer activiteit terugkwam in de hersenen. Alles wat ze had geobserveerd tot zover van elk experiment. Ze wist wel zeker dat Victor die details wel wilde weten.

I bring back to life what should rather stay dead

@Victor Frankenstein
MONTY
Terug naar boven Ga naar beneden
Victor Frankenstein
Medisch Team
Victor Frankenstein

Aantal berichten : 711
IC-berichten : 544
Leeftijd : 24
Accounts : Girolamo Riario
Hedwig Loring
Astri Jørgensen
Alf Larsen

Character sheet
Bijzonderheid: Life extraction
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: Life is temporary, why should death be any different.
No rush - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No rush   No rush - Pagina 2 Emptyza apr 18, 2020 3:26 pm


‘Precies mijn theorie,’ bevestigde Alicia waarna Victor naar de bijwerkingen van het reageermiddel vroeg. Een tijdje bleef het meisje stil. Het deed hem zich afvragen of ze het antwoord wel wist, of misschien was er een bijwerking van haar uitvinding waar ze niet met hem over wou praten, of misschien was er wel een heel andere reden voor de stilte. Uiteindelijk kwam het antwoord dan toch: ‘Niet dat ik weet. Maar ik heb het nog niet genoeg kunnen onderzoeken.’ Dat was het dus geweest: ze wist het zelf niet. ‘Als je wilt, mag je wel een keer de notities lezen die ik al heb opgeschreven.’ Victor knikte. “Dat zou ik fantastisch vinden.” Het was een lange tijd geleden dat hij zo enthousiast over iets was geweest. Toch kroop ook wat twijfel naar boven. Het was heel lang geleden sinds hij zich met zo’n experimenten bezig had gehouden en er was dan ook een reden waarom hij ermee was opgehouden. Hij stopte het gevoel weg en richtte zich op Alicia. “En je hebt dit allemaal alleen gedaan?” Hij dacht wel dat ze met haar bijzonderheid geen hulp nodig had gehad, maar hij kon maar vragen. Met een partner werken was altijd leuker dan alleen en misschien dacht zij er ook wel zo over en had ze het reageermiddel samen met iemand uitgevonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t650-victor-frankenstein
Alicia West
Medisch Team
Alicia West

Aantal berichten : 236
IC-berichten : 223
Accounts : Alicia West
William Salvador
Lazar Dimitri
Ian Russell
Jimmy Robinson
Melody Mattilla

Character sheet
Bijzonderheid: Hoog IQ & Resurrection
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: "The only blasphemy is to wallow in insignificance."
No rush - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No rush   No rush - Pagina 2 Emptyza apr 18, 2020 6:17 pm

"Dat zou ik fantastisch vinden," antwoordde Victor, wat Alicia al verwachtte. Hij zou de derde zijn die haar research zou mogen lezen, op haarzelf en haar ex- kamergenoot na. Niet haar kamergenoot van iemand in de lus, maar één van haar medestudenten in de academie. "En je hebt dit allemaal alleen gedaan?" vroeg Victor toen. Alicia dacht terug. "Het reageermiddel wel, maar toen werkte het nog niet zo goed," zei ze. Toen werkte het nog maar voor een paar minuten en bleef ze de verkeerde dosis gebruiken. Dat was nog een begin fase toen ze de theorie nog maar net had bedacht. "Daarna werkte ik samen met mijn kamergenoot," Daar zat een hele geschiedenis achter, en het had even geduurd voordat ze haar had kunnen overhalen om met haar mee te werken. "maar die zie ik nu nooit meer. Ik moet zeggen het is wel een stuk makkelijker met z'n twee." Ergens hoopte ze dat Victor zich nu aan zou bieden, maar ze moest niet te snel willen. Maar hij leek wel heel geinteresseerd, en bovendien sterk en slim genoeg.

I bring back to life what should rather stay dead

@Victor Frankenstein
MONTY
Terug naar boven Ga naar beneden
Victor Frankenstein
Medisch Team
Victor Frankenstein

Aantal berichten : 711
IC-berichten : 544
Leeftijd : 24
Accounts : Girolamo Riario
Hedwig Loring
Astri Jørgensen
Alf Larsen

Character sheet
Bijzonderheid: Life extraction
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: Life is temporary, why should death be any different.
No rush - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No rush   No rush - Pagina 2 Emptyza apr 18, 2020 9:51 pm


'Het reageermiddel wel, maar toen werkte het nog niet zo goed. Daarna werkte ik samen met mijn kamergenoot.' Victor knikte. Ze had dan toch hulp gehad, al had ze het wel alleen uitgevonden.'Maar die zie ik nu nooit meer. Ik moet zeggen het is wel een stuk makkelijker met z'n twee.' Victor vroeg zich af waarom ze haar kamergenoot niet meer zag, maar besloot het voor nu niet te vragen. Er waren belangrijkere dingen die hij nu kon zeggen. "Als je op zoek bent naar een partner hier in de lus, wil ik me wel altijd opofferen," zei hij met een lach. Maar een ding strooide roet in het eten en deed de lach weer vergaan. "Al weet ik niet of ik ook effectief met lijken zal kunnen werken." Toen hij jong was, had hij veel met doden gewerkt. Maar hij wist niet of hij het nu nog kon. Hij was dan wel nog in staat om als dokter te werken, maar dat was niet hetzelfde als met lijken sleuren en op doden experimenteren. Voor hetzelfde geld sloeg hij in paniek en ging er iets helemaal mis. En dat was iets dat hij beter op voorhand aangaf dan wanneer het al te laat was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t650-victor-frankenstein
Alicia West
Medisch Team
Alicia West

Aantal berichten : 236
IC-berichten : 223
Accounts : Alicia West
William Salvador
Lazar Dimitri
Ian Russell
Jimmy Robinson
Melody Mattilla

Character sheet
Bijzonderheid: Hoog IQ & Resurrection
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: "The only blasphemy is to wallow in insignificance."
No rush - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No rush   No rush - Pagina 2 Emptyzo apr 19, 2020 3:02 pm


Even was ze dankbaar dat hij niet naar haar kamergenoot vroeg. En tot haar verbazing kon Victor blijkbaar gedachten lezen. "Als je op zoek bent naar een partner hier in de lus, wil ik me altijd wel opofferen." Alicia glimlachte terug. Ze was op het punt toe te stemmen toen Victor's lach verdween en hij er iets aan toevoegde. "Al weet ik niet of ik ook effectief met lijken zal kunnen werken." Alicia snapte eerst niet precies wat hij er mee bedoelde. Lijken deden niks, pas toen ze hun terugbracht begon het gedeelte waar dingen fout konden gaan. Soms wel heel erg fout. Ze had even flashbacks naar toen ze de deuren moest barricaderen omdat haar subjecten probeerde binnen te komen om haar te vermoorden... Ja, goeie oude tijd... Maar het was de wetenschap waard. Ze had iets gemaakt wat niemand eerder had gemaakt. "Wel, het is het proberen waard in mijn mening," zei ze met een knikje. "Je bent welkom om mee te werken wanneer je wilt." In haar mening het liefst altijd, maar Alicia had amper een leven buiten wetenschap. Haar kamergenoot had haar er vaak genoeg op gewezen dat dat voor de meeste mensen niet zo was.

OOC; Topic uit? Tenzij je nog wat toe wil voegen met Victor, of course? xD

I bring back to life what should rather stay dead

@Victor Frankenstein
MONTY
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




No rush - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No rush   No rush - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
No rush
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» No rush

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
Miss Bluebonnet's abode
 :: f i r s t . f l o o r :: l i b r a r y
-
Ga naar: