Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

Old friends (or enemies) Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


Old friends (or enemies) Firefo11
15 oktober 2016


Old friends (or enemies) Birdpl11

Deel
 

 Old friends (or enemies)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Victor Frankenstein
Medisch Team
Victor Frankenstein

Aantal berichten : 711
IC-berichten : 544
Leeftijd : 24
Accounts : Girolamo Riario
Hedwig Loring
Astri Jørgensen
Alf Larsen

Character sheet
Bijzonderheid: Life extraction
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: Life is temporary, why should death be any different.
Old friends (or enemies) Empty
BerichtOnderwerp: Old friends (or enemies)   Old friends (or enemies) Emptyvr mei 01, 2020 11:28 am

Victor heeft al heel veel meegemaakt en het leek me leuk als er wat mensen uit zijn verleden in Inndyr opduiken. Alles is mogelijk (voor wie het aandurft de geschiedenis in zijn kk te lezen), maar ik ben vooral op zoek naar mensen uit zijn vorige lus (die was in Frankrijk, dicht bij Zwitserland). Deze is iets meer dan een jaar geleden vernietigd door hulsels. Victor slaagde er met een aantal anderen in te vluchten, maar raakte hen de volgende dag kwijt toen de hulsels hen op de hielen kwamen. Sindsdien heeft hij niets meer van hen gehoord. Het leek me leuk als een aantal van hen in Inndyr terecht kwamen. Ik sta open voor zowel mensen die met hem bevriend waren (ik had het idee dat toen hij pas in die lus was een aantal mensen hem uit de bib hebben gesleurd en hij zo aan vrienden is geraakt, maar andere ideeën zijn zeker welkom!) als mensen die hem niet konden uitstaan of net bitter zijn geworden door de hulselsaanval. Dus laat me weten als dit je iets lijkt dan kunnen we wat meer details bespreken <3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t650-victor-frankenstein
Hennon Dreyar

Hennon Dreyar

Aantal berichten : 29
IC-berichten : 24
Leeftijd : 26
Accounts : ~Hennon, Zeal, Laxus, Gerome, Shadow, Eloise, Cyrek, Jinn and Cin

Character sheet
Bijzonderheid: Electricity
Uiterlijke leeftijd: 21 y/o
Quote: Full of hate with the love to lose
Old friends (or enemies) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Old friends (or enemies)   Old friends (or enemies) Emptyvr mei 01, 2020 11:49 am

Ooohh Hennon -broer van Zeal en Laxus- heeft een tijdje in de lus in Frankrijk gezeten, dat kan nog heel interessant worden? 👀
Miss dat ze elkaar dan daarvan kennen of al vrienden zijn, maar daar kunnen we het nog wel over hebben - heb iig al genoeg ideeën, maar dan moet jij het ook zien zitten c':
Terug naar boven Ga naar beneden
Victor Frankenstein
Medisch Team
Victor Frankenstein

Aantal berichten : 711
IC-berichten : 544
Leeftijd : 24
Accounts : Girolamo Riario
Hedwig Loring
Astri Jørgensen
Alf Larsen

Character sheet
Bijzonderheid: Life extraction
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: Life is temporary, why should death be any different.
Old friends (or enemies) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Old friends (or enemies)   Old friends (or enemies) Emptyvr mei 01, 2020 11:53 am

Ik zie het helemaal zitten Very Happy Lijkt me heel interessant dus laat maar weten wat je ideeën zijn!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t650-victor-frankenstein
Victor Frankenstein
Medisch Team
Victor Frankenstein

Aantal berichten : 711
IC-berichten : 544
Leeftijd : 24
Accounts : Girolamo Riario
Hedwig Loring
Astri Jørgensen
Alf Larsen

Character sheet
Bijzonderheid: Life extraction
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: Life is temporary, why should death be any different.
Old friends (or enemies) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Old friends (or enemies)   Old friends (or enemies) Emptyzo jul 12, 2020 5:45 pm

--> aan iedereen die ook aan deze lus ontsnapt is:

Bella Rosefinch was de ymbryne van de lus in Frankrijk (die lus was gelegen in Annemasse in 1775) die door hulsels vernietigd is en is nu naar Inndyr gekomen!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t650-victor-frankenstein
Gesponsorde inhoud




Old friends (or enemies) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Old friends (or enemies)   Old friends (or enemies) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Old friends (or enemies)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Old friends!
» The potential of becoming friends.
» ♡ You cannot hide from your friends
» Doggy Friends
» Hell of a way to make friends

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
G e n e r a l
 :: d i s c u s s i o n :: p l o t s / a d o p t i o n s
-
Ga naar: