Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

[FINISHED] Icy encounter. Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


[FINISHED] Icy encounter. Firefo11
15 oktober 2016


[FINISHED] Icy encounter. Birdpl11

Deel
 

 [FINISHED] Icy encounter.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Tara Snow

Tara Snow

Aantal berichten : 139
IC-berichten : 126
Accounts : Zie profiel Hunter Storm

Character sheet
Bijzonderheid: Ice control
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote:
[FINISHED] Icy encounter. Empty
BerichtOnderwerp: [FINISHED] Icy encounter.   [FINISHED] Icy encounter. Emptyma mei 11, 2020 12:50 pm

Tara’s wandeltocht was een klein beetje uit de hand gelopen. Ze had nog voor het donker terug thuis willen zijn, maar opeens was ze van het strand naar de kliffen gegaan en van de kliffen weer terug naar het centrum. Een hongergevoel was opgekomen en Tara had daar aan beantwoord door in het centrum iets te gaan eten, waarna ze besloten had om nog even naar het park te gaan. Tara was het gewend om zich bezig te houden met wandelingen door bosachtige gebieden, dus het park had haar aandacht wel getrokken. Ze was begonnen aan de wandeling en had duidelijk zowel de tijd als de omtrek van het park flink onderschat. Opeens was de zon naar beneden gegaan en leken alle bomen op elkaar. Tara wilde nog niet zeggen dat ze verdwaald was, maar echt zeker van de weg was ze ook niet meer. Ze had uiteindelijk besloten om het hoofdpad te volgen en liet haar blik nu rusten op een oude man met gele tanden en een verweerd uiterlijk dat opgestaan was en in haar richting kwam. Ze was niet erg snel bang voor andere mensen en dus hield ze hem kalm in de gaten terwijl hij dichterbij kwam, zijn tanden naar haar bloot grijnzend. Vervolgens begon hij te spreken en zei hij dat ze mooi was, dat hij zich afvroeg wat een jong, knap meisje als zij hier alleen deed en of hij haar niet even zou helpen. Toen hij zijn hand naar haar uitstak, stampte Tara op de grond en kwam er een grote ijspegel uit de grond, die zijn hand een klein beetje schampte. Ze keek hem op een ijzige (teehee) manier aan en zag hoe hij verdwaasd naar achteren stamelde. “Blijf uit mijn buurt,” sprak ze op een kille toon tegen hem. Hoewel ze rustig overkwam, raasde haar hart in haar keel en gonsde de adrenaline door haar lijf. De man besloot echter dat hij haar niet meer wilde “helpen” en keer om, waarna hij snel van haar wegrende. Goed, dat was één probleem opgelost. Nu het andere nog. En ze vreesde dat haar bijzonderheid, in tegenstelling tot daarnet, hier niet veel aan ging kunnen doen.


+ Eerste post voor @Chloé Hill


Laatst aangepast door Tara Snow op zo sep 27, 2020 8:03 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
[FINISHED] Icy encounter. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] Icy encounter.   [FINISHED] Icy encounter. Emptywo aug 12, 2020 5:13 pm

Dit was dom. Dit was zo ontzettend dom. Omdat ze nu niet meer in de buurt van het huis mocht blowen, had ze het stiekem gedaan in het park. Alleen was ze zo slaperig geworden, dat ze ergens tussen de bosjes en bomen in slaap was gevallen. Het was donker. En ze had geen idee waar ze was. Ze pakte haar telefoon en tikte het nummer van Hunter in. “Sorry, u heeft geen bereik” vertelde de telefoon haar in haar oor. Shit. Licht in paniek stopte ze het ding weg en keek ze om zich heen. Waar moest ze nu in godsnaam heen? Chloé begon door de bomen te rennen. Het leek alsof ze om zich heen nog meer voetstappen hoorde. Maar dat konden natuurlijk ook haar eigen voetstappen zijn. Ze vond het pad weer en sloeg linksaf, maar ze zag meteen een man op haar komen aflopen. Voordat hij haar kon zien, schoot Chloé weer de bosjes in. Tranen stonden in haar ogen. Als de man haar zou zien en de verkeerde bedoelingen had, dan was ze de pineut. Dan was er geen Hunter of Connor om haar te redden. Ze hield haar adem in, terwijl de man langs haar liep en toen hij weg was, kon ze pas weer ademen. Nu moest ze nog de uitgang van dit vervelde park vinden. Chloé liep het pad weer op en begon verder rond te dwalen. Alle bomen leken op elkaar en op een gegeven moment kwam ze langs een standbeeld, waar ze naar haar idee al twintig keer voorbij was gelopen. “Alsjeblieft, alsjeblieft, ik wil hier gewoon weg” snikte het meisje zachtjes. Maar toen ze een meisje zag staan, bleef ze stokstijf staan. Was dit meisje haar aan het achtervolgen? Had ze het dan toch goed gehoord en meerdere voetstappen gehoord? Chloé keek naar het meertje en liet een sliert water uit het water komen. In haar hand vormde het een soort pegel, waarna ze het in ijs liet veranderen. Als een tijgerin die haar prooi besloop liep ze op het meisje af. “Wie ben jij? Wat doe je hier?” zei Chloé toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tara Snow

Tara Snow

Aantal berichten : 139
IC-berichten : 126
Accounts : Zie profiel Hunter Storm

Character sheet
Bijzonderheid: Ice control
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote:
[FINISHED] Icy encounter. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] Icy encounter.   [FINISHED] Icy encounter. Emptyzo aug 16, 2020 2:51 pm

TARA SNOW
Het was heel even stil en Tara’s ogen wenden aan het donker terwijl ze om zich heen keek. Ze had geen idee welke richting naar de hoofdweg leed. Ondanks het feit dat Inndyr maar een klein dorpje was en de lus hier sowieso niet erg groot was, liep je wel flink kans om te verdwalen als je geen idee had waar je heen wilde gaan. Tara keek kort over haar schouder toen ze opnieuw voetstappen hoorde en haar mond trok tot een streep toen ze een meisje met een ijspegel in haar hand zag naderen. Ze dacht dat ze al met vervelende dwazen had afgerekend, maar blijkbaar was dat niet het geval. Haar blik werd echter ietsje milder toen ze opmerkte dat het meisje waarschijnlijk ook verdwaald was en gewoon bang was. Ze zag aan de pegel dat het meisje een Peculiar moest zijn. Toch wilde het feit dat ze een Peculiar was niet automatisch zeggen dat ze geen slechte bedoelingen had. Tara kneep haar hand dan ook samen en de pegel in de hand van het meisje werd versplinterd. “Rustig maar,” zei Tara op een kalmerende toon. “Ik doe je niks. Ik ben verdwaald, waarschijnlijk net zoals jou. Er is geen nood om vijandig te worden.” En als het meisje daar niet naar zou luisteren, dan had Tara geen andere keus om het meisje op haar plaats te zetten. Ze wist dat angst vervelende dingen met mensen kon doen en ze wist ook dat ze stevig moest ingrijpen als het meisje niet door haar woorden zou kalmeren. Ze hoopte echter dat ze, door haar actie om het ijs kapot te maken, had laten zien dat ze een Peculiar was en dat ze dus geen kwaad in de zin had. Dat ze in hetzelfde schuitje zaten, een soort van. En dat ze dus ook niks had om voor te vrezen zo lang ze Tara geen pijn zou doen, that is.
››MONTY‹‹
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
[FINISHED] Icy encounter. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] Icy encounter.   [FINISHED] Icy encounter. Emptywo sep 02, 2020 9:25 pm

Zodra het meisje in de gaten had dat Chloé in de buurt was, had het meisje zich naar haar gedraaid. Het meisje stak ook haar hand uit en versplinterde de ijspegel die Chloé in haar hand had. “Au, fuck!” gilde het blonde meisje uit, toen de splinters om haar hand vlogen. Gauw legde ze haar andere hand beschermend over haar hand heen, de meeste splinters vlogen gelukkig naar beneden. Ondertussen besloot het meisje doodleuk te zeggen dat ze helemaal niets kwaads in de zin had. Boos keek Chloé het meisje aan. “Als je niets kwaads in de zin hebt, waarom versplinter je dan mijn ijspegel?” zei Chloé geërgerd tegen het meisje “Je weet toch dat ijs uit elkaar barst? Dadelijk zit heel mijn hand onder de wonden.” Met haar andere hand kneep ze haar hand weer samen, de ijsdeeltjes die inmiddels op de grond lagen, vlogen weer terug naar de hand van Chloé en vormden weer een ijspegel. Ze ging zich niet zomaar overgeven aan het meisje – het meisje zag er in eerste instantie niet heel erg gevaarlijk uit, maar dat wilde niets zeggen. De jongen in de keuken had er in eerste instantie ook niet uit gezien, maar ondertussen had hij wel de halve keuken erin opgeblazen. Daarom versmalde Chloé haar ogen en keek ze het meisje schattend aan – zich afvragend of het goed volk of slecht volk was wat ze voor zich zag. “Wie ben jij en wat doe jij hier?” vroeg Chloé achterdochtig “En geen verkeerde bewegingen maken, want ik ben niet bang om mijn bijzonderheid te gebruiken.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Tara Snow

Tara Snow

Aantal berichten : 139
IC-berichten : 126
Accounts : Zie profiel Hunter Storm

Character sheet
Bijzonderheid: Ice control
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote:
[FINISHED] Icy encounter. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] Icy encounter.   [FINISHED] Icy encounter. Emptyvr sep 04, 2020 7:01 pm

TARA SNOW
Tara’s mond trok tot een smalle streep toen het meisje naar haar idee redelijk overdreven naar haar hand greep. Tara had de ijspegel zodanig versplinterd dat de meeste splinters naar beneden vielen of tot druppels vergingen als ze dreigden de hand van het meisje te raken, dus naar haar idee was deze reactie vrij onnozel. “Omdat ik geen idee heb of je hem tegen me zou kunnen gebruiken,” zei ze op een kalme toon tegen het meisje. Ze schudde geïrriteerd haar hoofd toen het meisje weer een overdreven reactie gaf over de ijspegel. Ondanks dat ze die handeling deed, was er aan haar gezicht niks te merken. “Dan zou ik nog maar eens goed naar je hand kijken. Ik denk dat er namelijk niks aan te zien is,” reageerde ze op een ijzige toon. Het leek erop dat het meisje behoorlijk wantrouwig was; haar volgende opmerking liet dat wel weer blijken. Het deed Tara ergens wel afvragen wat het meisje door had gemaakt om zo te zijn, maar ze wist ook wel dat je in een wereld als deze niet voorzichtig genoeg kon zijn en dat niet alle Peculiars het beste met je voorhadden. Haar gespannen schouders ontspanden zich dan ook enigszins en haar blik werd iets warmer toen ze naar de blondine keek. “Ik ben een verdwaalde Peculiar, net als jij,” zei ze op een kalmerende toon. “Mijn naam is Tara Snow en ik ben kroonprinses van Schotland. Ik heb je enkel ontwapent omdat ik niet wilde dat je uit paniek een verkeerde beweging zou maken. Zoals je net zei, kan een ijspegel vrij hard aankomen.” Haar blik gleed weer naar beneden, haar ijsblauwe ogen op de ijspegel richtend die zich weer hersteld had in de hand van het meisje. “Ik kan je ook al waarschuwen dat als je van plan bent om iets te doen met je gave dat ik genoodzaakt ben om me te verdedigen. En sinds ik mijn gave zeer goed onder controle heb, lijkt me dat geen slimme keuze.” Tara’s ijsblauwe ogen richtten zich weer op de blondine voor haar en met opgetrokken wenkbrauw stelde ze de vraag zonder het luidop te zeggen: Wat ga je nu doen?
››MONTY‹‹
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
[FINISHED] Icy encounter. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] Icy encounter.   [FINISHED] Icy encounter. Emptyma sep 14, 2020 8:13 pm

De splinters maakten kleine sneetjes in haar hand, niet diep genoeg om te bloeden, maar ze deden wel pijn. Chloé trok haar wenkbrauwen omhoog toen het meisje zei dat ze niet zeker wist of ze het tegen haar zou gebruiken. “En het is geen seconde in je op gekomen dat deze actie misschien juist uitdagend zou kunnen overkomen, waarop het lijkt dat je mij juist wilt aanvallen?” zei ze toen wantrouwig. Afkeurend schudde ze haar hoofd. Chloé had het meisje gevraagd wie ze was en wat ze hier aan het doen was. Nogmaals schoten haar wenkbrauwen omhoog toen het meisje, die zich had voorgesteld als Tara Snow (dat vond Chloé dan wel weer grappig, omdat ze ook een bijzonderheid had dat met ijs te maken had), duidelijk de neiging voelde om er bij te vermelden dat ze een kroonprinses was. Titels betekenden weinig voor Chloé, daar was ze te Amerikaans voor en bovendien, als je haar als vuil behandelde, kon je dat gewoon terug krijgen. “Net als jij ben ik net zo begaan met mijn bijzonderheid als jij, dus je dreigement is net zo leeg als de duidelijke neiging om jezelf met een titel voor te stellen” zei Chloé droogjes en liet het ijs in haar hand in water veranderen. Het water viel op de grond. Het was duidelijk dat het meisje niets kwaads in de zin had, maar door de attitude van het meisje had ze wel de behoefte om haar eventjes op haar plek te zetten. “Ik geloof dat je net als ik verdwaald ben” begon Chloé toen “Maar geloof me als ik zeg dat ik niet onder de indruk ben van je titel. Al was je de koningin van een planeet hier ver vandaan, ik behandel jou op dezelfde manier als je mij behandeld.” Nu dat was recht gezet, kwam Chloé wat dichter naar Tara toe en zette haar handen in haar zij. “Enig idee waar de uitgang zou kunnen zijn? Voor mijn gevoel loop ik de hele tijd rondjes.”

Tag: @Tara Snow
Terug naar boven Ga naar beneden
Tara Snow

Tara Snow

Aantal berichten : 139
IC-berichten : 126
Accounts : Zie profiel Hunter Storm

Character sheet
Bijzonderheid: Ice control
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote:
[FINISHED] Icy encounter. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] Icy encounter.   [FINISHED] Icy encounter. Emptydi sep 15, 2020 3:07 pm

TARA SNOW
“Wat kan ik anders doen?” vroeg Tara, haar ogen licht samengeknepen. “Als je had besloten om mij gewoon aan te vallen, dan was ik nog verder van huis geweest.” Het meisje had gewoon niet met die ijspegel op haar af moeten komen en Tara vooral al niet het idee moeten geven dat ze haar zou aanvallen, maar dat was een discussie waar ze nog lang over bezig konden zijn en waar Tara ook niet echt zin in had. Ze richtte haar ijsblauwe ogen op het meisje toen deze aangaf dat titels haar niks deden. Ze haalde haar schouders op. Ze had al gemerkt dat haar titel bij de meeste Peculiars niet het respect afdwong dat het in Schotland wel zou doen, maar dat had ze ook niet verwacht. Het meisje leek echter te denken dat ze haar titel gebruikte om indruk te maken en opnieuw trokken haar wenkbrauwen zich geïrriteerd samen. “Jij vroeg wie ik was, ik heb je antwoord gegeven,” klonk er op een kille toon. “Het is niet mijn probleem dat je niet wilt weten wat mijn titel is. Ik zei het niet om respect op te wekken, maar om je te vertellen wie dat ik was. Precies zoals je gevraagd had.” Het meisje besloot dat ze Tara genoeg op haar plaats had gezet en Tara keek met een opgetrokken wenkbrauw toe hoe ze dichterbij kwam, haar handen op haar zij zette en Tara naar de uitgang vroeg. De kroonprinses kon het niet laten om daar sarcastisch op te snuiven. “Als ik dat wist, dan liep ik hier niet meer zo rond,” zei ze redelijk kortaf tegen het meisje. Ze begon al vooruit te lopen naar de vermoedelijke uitgang, maar keek nog één keer kil over haar schouder naar het meisje. “En je was zo erg bezig met je hoofd te breken over het feit dat ik me voorstelde met mijn naam en mijn titel dat je niet eens de moeite nam om jezelf voor te stellen. Dus als je geen zin hebt om hier alleen achter te blijven en wat fatsoen kunt opbrengen, stel je jezelf nu beter aan me voor.” Ze had geen problemen met mensen achter zich te laten die geen respect konden tonen. Naar haar idee had zij niks fout gedaan en als de blondine een heel drama om niks wilde maken, was dat niet haar probleem. Zij zou de uitgang wel vinden.
››MONTY‹‹
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
[FINISHED] Icy encounter. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] Icy encounter.   [FINISHED] Icy encounter. Emptyzo sep 20, 2020 5:25 pm

Misschien dacht het meisje dat omdat ze zogezegd een kroonprinses was, wat die titel in deze tijd dan ook nog waard was, dat ze Chloé dan ook maar misschien als een hond mocht behandelen. Maar als het meisje daar echt heilig van overtuigd was, dan had ze aan Chloé een verkeerde. Chloé gnuifde. “Ik vind het toch altijd wel toevallig dat mensen van adel altijd er nog even extra moeten vermelden dat ze dat zijn, alsof dat enige vorm van indruk moet wekken ofzo” zei Chloé spottend. Met een spottende blik keek ze Tara aan, maar besloot dat ze haar vijandige houding moest laten varen. Als ze hier uit wilden komen, moesten ze samenwerken. Daarom had ze gevraagd of Tara wist waar de uitgang was, maar deze had besloten dat ze niet haar vijandige houding zou laten varen. “Let op je woorden, puppy” gromde Chloé “Je mag dan wel een kroonprinses zijn, maar je hebt je nog steeds te gedragen, vriendin.” Chloé liep achter het meisje aan en sloeg haar armen over elkaar. “Ik ben Chloé, verkoopster in de kledingwinkel in Venice Beach, Los Angeles.” Haar toon was wederom spottend, net zoals Tara de behoefte had gevoeld om haar titel te benomen, deed ze haar nu spottend na. “Je praat over fatsoen, maar zelf behandel je mij als een hond. Hoe verwacht je fatsoen van mij als je zelf ook niet anders doet?” vroeg Chloé toen.

Tag: @Tara Snow
Terug naar boven Ga naar beneden
Tara Snow

Tara Snow

Aantal berichten : 139
IC-berichten : 126
Accounts : Zie profiel Hunter Storm

Character sheet
Bijzonderheid: Ice control
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote:
[FINISHED] Icy encounter. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] Icy encounter.   [FINISHED] Icy encounter. Emptywo sep 23, 2020 3:07 pm

TARA SNOW
Bij alle goden en krachtige titels van alle koninkrijgen bij elkaar, wat had ze toch moeite om dit meisje niet in stuk kristal te veranderen en hier achter te laten. Tara klemde haar kaken op elkaar toen het meisje weer begon over het feit dat Tara zich had voorgesteld met haar titel en een ijzige blik verscheen in haar ogen. “Jij vroeg aan mij wie dat ik was en ik heb gewoon antwoord gegeven. Het was niet mijn bedoeling om arrogant of hooghartig over te komen, ik geloof dat dat een interpretatie van jezelf is die gebaseerd is op je negatieve gevoelens die je op dit moment ervaart. Dat moet je niet op mij afreageren,” probeerde ze zo beleefd mogelijk te zeggen, maar haar geduld werd nog sterker op de proef genomen toen de blondine haar puppy noemde. “Ik geloof dat ik je daarnet zei dat mijn rechtmatige naam Tara is,” zei ze op een kille toon tegen het meisje. De blondine stelde zich op een overdreven manier voor als Chloé en Tara had er genoeg van. “Grappig dat je zegt dat ik jou behandel als een hond terwijl je mij aanspreekt als puppy,” zei Tara op een toon waaruit bleek dat ze het totaal niet grappig vond. Ze keek het meisje achter haar kil aan en haalde toen haar schouders op. “Maar goed, je hebt duidelijk dus je keuze gemaakt. Veel succes met het zoeken van een uitweg,” zei ze achteloos tegen Chloé, waarna ze haar de rug toekeerde en met grote passen vooruit schreed. Nee, aan dit stuk stront ging ze geen aandacht meer besteden. De blondine had een kans gekregen om normaal te doen en dat had ze niet gedaan. En Tara aanspreken met “puppy” was iets wat je beter niet kon doen. Ze merkte pas dat ze een sliert van ijs achter zich liet toen dat ze zich bewust werd van haar kwade emoties. Ze onderdrukte deze en het spoor van ijs stopte. De blondine mocht zelf haar weg zoeken van Tara, daar ging ze niet bij helpen.  
››MONTY‹‹
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
[FINISHED] Icy encounter. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] Icy encounter.   [FINISHED] Icy encounter. Emptydo sep 24, 2020 10:41 pm

“Nou ja, je krijgt terug wat je geeft, toch?” zei Chloé afkeurend. Het meisje kon niet verwachten dat ze Chloé als een stuk stront behandelde en niet precies diezelfde reactie terug kon verwachten. Tara wilde, zoals ze zelf had gezegd, niet arrogant overkomen, maar mensen die persé hun titel bij hun naam wilde noemen kwamen op Chloé altijd wel arrogant over. Nu was het ook wel de situatie en de paniek die ze had gevoeld omdat ze de uitgang niet kon vinden de reden dat ze wat heftiger reageerde dan normaal. Chloé sloeg haar armen over elkaar en grinnikte zachtjes toen Tara zich omdraaide en verkondigde dat ze ervan door ging. “Oké, meid, de groeten” zei Chloé toen. Op het moment dat Tara zich omdraaide en wegliep, zag Chloé dat ze een spoor van ijs achterliet. Zachtjes grinnikte en schudde ze nogmaals afkeurend haar hoofd. “Puppy goes mad” mompelde ze zachtjes en rolde met haar ogen. Het was duidelijk dat Tara boos was. Vanaf het moment dat Tara was weggelopen, kon het haar eigenlijk vrij weinig meer schelen en draaide Chloé zich in tegengestelde richting, op zoek naar de uitgang van het park. Haar weg zou zich vervolgen naar het huis. Het was koud – dus een warme douche zou ze zeker gaan nemen in het huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




[FINISHED] Icy encounter. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] Icy encounter.   [FINISHED] Icy encounter. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[FINISHED] Icy encounter.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [FINISHED] It's a new day.
» [FINISHED] I won't let the sun go down on me.
» Well, f*ck. [FINISHED]
» [FINISHED] The climb.
» [FINISHED] I've been having dreams.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
I n n d y r
 :: c e n t r e :: p a r k
-
Ga naar: