Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

[FINISHED] I won't let the sun go down on me.  Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


[FINISHED] I won't let the sun go down on me.  Firefo11
15 oktober 2016


[FINISHED] I won't let the sun go down on me.  Birdpl11

Deel
 

 [FINISHED] I won't let the sun go down on me.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Jace Dawson

Jace Dawson

Aantal berichten : 109
IC-berichten : 88

Character sheet
Bijzonderheid: Fear control
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote:
[FINISHED] I won't let the sun go down on me.  Empty
BerichtOnderwerp: [FINISHED] I won't let the sun go down on me.    [FINISHED] I won't let the sun go down on me.  Emptyzo mei 31, 2020 2:36 pm

Het was de eerste keer sinds dat hij hier in de lus was dat hij besloten had om eens te gaan genieten van het zonnetje. Het kwam waarschijnlijk door zijn bleke huid en de grote kans om te verbranden dat hij die keuze niet had gemaakt. En simpelweg ook omdat hij niet echt van de zon hield, maar dan kon hij nog altijd in het water gaan. Hij wachtte expres totdat de dagelijkse regenbui gepasseerd was alvorens dat hij naar buiten ging. Hij had een witte blouse aangetrokken waarvan de mouwen opgestroopt waren en die nonchalant drie knoopjes loshing van boven en had een driekwart spijkerbroek aangetrokken. Hij had een zonnebril op zijn neus geplaatst en droeg sneakers. Met zijn handen in zijn zakken en een handdoek gedrapeerd over zijn schouder liep hij naar het strand. Zijn zwembroek had hij al aangetrokken, ook al was hij er vrij zeker van dat hij het water niet ging opzoeken. Zijn kapsel lag weer eens om zijn hoofd alsof er windkracht tien doorheen was gegaan. Jace had echter wel het “geluk” dat zijn kapsel altijd in een goed model hing en dat het net leek alsof hij het erom deed, ook al deed Jace niks anders dan met nat haar gaan slapen. Misschien was dat wel zijn key to success; hij zou het nooit weten. Maar goed, dat was ook niet echt belangrijk. De jongen deed zijn sneakers uit toen hij op het strand was en knoopte zijn blouse los, waarna hij die op de grond liet vallen. Hij zuchtte toen hij de warme zon op zijn huid voelde en begon zichzelf vervolgens in te smeren. Hij ging niemand in het huis straks de gelegenheid geven om hem een rode kreeft te noemen of iets dergelijks. Daar had hij geen zin in.  


+ Eerste post voor @Blake Crestor


Laatst aangepast door Jace Dawson op do jul 09, 2020 12:38 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Blake Crestor

Blake Crestor

Aantal berichten : 206
IC-berichten : 182
Accounts : » Blake Crestor


Character sheet
Bijzonderheid: Making things invisible
Uiterlijke leeftijd: 18 y/o
Quote: Nya~ uwu
[FINISHED] I won't let the sun go down on me.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] I won't let the sun go down on me.    [FINISHED] I won't let the sun go down on me.  Emptyzo mei 31, 2020 6:32 pm

You asked me
What do I think of life?
Aan de zon had Blake geen hekel, aan de warmte die de zon meebracht wel. Het ging niet goed samen met zijn edgy outfits, waardoor hij wel creatief moest zijn als hij zijn vitamine d binnen wilde krijgen. Nu liep hij nog met een lange zwarte broek, maar het hielp dat er een paar scheuren in zaten. Verder had hij een zwart shirt met een of ander band logo aan en daar boven een open zwarte blouse. Het was het koelste wat hij zich kon veroorloven zonder zijn style te verliezen. Het weer hier was beter dan hij van Londen gewenst was en het zou zonde zijn om er nooit van te genieten. Hij was dankbaar voor het feit dat hij zijn schoenen nog aan had met alle stenen waar hij over moest lopen voor hij eindelijk bij het zanderige gedeelte kwam. Nog iets verder lopen en het werd duidelijk dat hij niet de enige met het idee was om wat zon mee te pakken. Zijn tong gleed langs de piercing in zijn lip voor hij er zacht op neer beet. So sociaal aangelegd was hij ook weer niet. Met een zucht duwde hij een hand door zijn geblondeerde haar. Te lang wilde hij ook weer niet staren voor de jongen dacht dat Blake iets van hem wilde. Even keek hij nog naar de wilde haren en de meer op het weer gerichte kleding van de onbekende. Blake was zelf ook veel te bleek en hij kon met het sentiment van zonnebrand meeleven. Actually. Hij had zijn eigen niet mee. De dealer zuchtte terwijl hij naar voren stapte. Het leven liet hem niet veel mogelijkheden over. ”Can I use your sunscreen?” vroeg hij na. Zo niet dan overleefde hij ook wel wat zon.
I said "Baby, not much, I wanna die"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jace Dawson

Jace Dawson

Aantal berichten : 109
IC-berichten : 88

Character sheet
Bijzonderheid: Fear control
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote:
[FINISHED] I won't let the sun go down on me.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] I won't let the sun go down on me.    [FINISHED] I won't let the sun go down on me.  Emptyma jun 01, 2020 3:09 pm

Het ontging Jace niet helemaal dat iemand hem naderde, maar hij reageerde er gewoon niet meteen op. Hij was niet iemand die direct het sociale contact op ging zoeken, al was hij dan wel weer het soort persoon dat er wel open voor stond. Hij was eigenlijk best een chille gast om mee om te gaan omdat hij luisterde naar anderen en rekening hield met hun gevoelens, al hij hield hij natuurlijk altijd een plan achterwege die hij in werking kon stellen als hij merkte dat de ander hem op een negatieve manier wilde benaderen. Dan kon hij zijn gave inzetten, ook al had hij zichzelf beloofd nadat hij aan was gekomen in de lus dat hij dat niet meer zou doen. Maar goed, die discussie had hij al een paar keer met zichzelf gehad en het kwam er op neer dat hij toch niet van het plan zou afwijken om het te gebruiken als hij dat nodig achtte. Inmiddels kwam de persoon die Jace uit zijn ooghoeken had zien naderen naderbij en vroeg hem naar zijn zonnebrand, waar Jace een knikje op gaf. Nadat hij nog een kwak op zijn hand had gedaan, gaf hij de jongen de tube en nam hem kort in zich op. Blond haar, bleke huidskleur, net niet te warm gekleed voor de dag. Jace schatte hem in als iemand die geen nee zou zeggen tegen alcohol en wat sigaretten. Misschien drugs, maar daar was hij niet zeker van. Het soort type dat Jace vaak in Los Angeles was tegengekomen en waar hij dus mee om kon gaan. “I don’t get how people can use tanning beds for fun,” verzuchtte hij. “I would probably get a rare disease if I tried that one.” Hij grinnikte. “What about you? Do you sunbathe a lot?” Hij schatte hem niet als het type in dat dikwijls naar het strand kwam, maar dat kon hij fout hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blake Crestor

Blake Crestor

Aantal berichten : 206
IC-berichten : 182
Accounts : » Blake Crestor


Character sheet
Bijzonderheid: Making things invisible
Uiterlijke leeftijd: 18 y/o
Quote: Nya~ uwu
[FINISHED] I won't let the sun go down on me.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] I won't let the sun go down on me.    [FINISHED] I won't let the sun go down on me.  Emptydo jun 04, 2020 2:13 pm

You asked me
What do I think of life?
 Zijn idee voor het strand was niet geweest om sociaal te zijn, het gebrek aan zonnebrand was de reden dat hij de jongen wel moest aanspreken. Blake had er geen problemen mee om het na te vragen en zo gelijk te peilen of hij op de plaats kon zitten of beter op zoek naar een andere plek kon. De jongen gaf een knikje op zijn vraag en hield de tube naar hem zodat hij hem kon aannemen. Een bevestiging dat Blake waarschijnlijk ook plaats kon nemen, dus zette hij zichzelf neer op het strand. Niet te dicht bij de jongen zodat ze allebei hun eigen ruimte overhielden om van het warme weer te genieten. Even zette hij de tube neer en duwde zijn handen door het warme zand. Het voelde heerlijk aan om weer zand te voelen na tijden. Het was geen slechte keuze geweest om vandaag naar het strand te gaan. Als het goed was deed het nieuws dat hij drugs verkocht nu wel de ronde in de juiste kringen dus hoefde hij daar niet veel meer in te doen voor zijn klanten vanzelf naar hem kwamen. ”I don’t get how people can use tanning beds for fun,” verzuchtte de jongen. Blake keek even op naar hem terwijl hij de creme over zijn armen smeerde. ”Me neither,” stemde hij in. ”I would probably get a rare disease if I tried that one.” Blake lachte zacht. Gelukkig was de jongen geen slecht gezelschap. ”What about you? Do you sunbathe a lot?” vroeg hij verder. ”My old loop didn’t have the best weather, so this is the first time in a long time,” antwoordde hij. Blake verwachte wel dat er meer vragen gingen komen over de lus waar hij eerst in zat. Zolang het niet over de lus daarvoor ging was het goed.
I said "Baby, not much, I wanna die"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jace Dawson

Jace Dawson

Aantal berichten : 109
IC-berichten : 88

Character sheet
Bijzonderheid: Fear control
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote:
[FINISHED] I won't let the sun go down on me.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] I won't let the sun go down on me.    [FINISHED] I won't let the sun go down on me.  Emptyvr jun 05, 2020 4:28 pm

Jace kon wel concluderen dat dit het soort jongen was waar hij vaker mee om kon gaan, wat hun mening over de zon betrof tenminste. Het zat er dubbel dik bovenop dat als het gesprek goed zou verlopen en ze zouden in de toekomst bewust afspreken, dat ze dat zouden doen op een plek waar het niet zo verdomd warm was. Jace had nog altijd iemand nodig die samen met hem naar heftige actiefilms wilde kijken en hij schatte de jongen wel als het type dat dat wilde doen. Als de jongen tenminste van de lus was, maar dat dacht Jace van wel. Het werd dan ook nog eens extra bevestigd toen de jongen het over een oude lus had en verwonderd keek Jace naar opzij. Hij had van zijn gesprek met Victor al geleerd dat er meerdere lussen bestonden, maar het was vreemd om te bedenken dat iemand totaal niet verouderde in zo’n lus. En dat je van lus naar lus kon reizen zonder dat het invloed had op je leeftijd. Pas als je uit de lus zou gaan, zou je leeftijd je weer inhalen mits je lang genoeg tijd vertoefde buiten de lus. Het zat er dik in dat Jace zijn hele leven in een lus zou blijven; hij had niet echt behoefte om terug te keren naar zijn oude leven in Los Angeles. “So you’ve been in other loops as well,” concludeerde hij. “Where was your old loop? And why did you leave it?” Hij was toch wel lichtelijk nieuwsgierig naar de andere lussen die er waren. Als hij ooit eens naar een andere lus zou reizen, zou hij tenminste weten hoe het daar zou zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blake Crestor

Blake Crestor

Aantal berichten : 206
IC-berichten : 182
Accounts : » Blake Crestor


Character sheet
Bijzonderheid: Making things invisible
Uiterlijke leeftijd: 18 y/o
Quote: Nya~ uwu
[FINISHED] I won't let the sun go down on me.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] I won't let the sun go down on me.    [FINISHED] I won't let the sun go down on me.  Emptyma jun 08, 2020 11:02 pm

You asked me
What do I think of life?
Voor eens was de zon wel lekker om weer eens op zijn bleke huid te voelen, zolang hij niet te vaak in de stralen hoefde te zitten. Gelukkig had Blake ook al ontdekt dat er een regenbui was die zich iedere dag herhaalde. Natregenen was niet zijn dingen, maar de schaduw die de regen meebracht was dat wel. Zolang hij binnen op zijn kamer kon zitten met muziek terwijl de druppels buiten neerplensde was alles goed. Het was een goed contrast tegenover de zon waar hij nu in zat terwijl hij een gesprek had met andere strandganger. Hij had wel gegokt dat de ander van een lus kwam en zo niet dan kon hij altijd nog doen alsof ‘loop’ Londense slang voor plaats was of zo. Blake zou er wel weg mee kunnen komen. De jongen keep verwonderd opzij, maar het praten over lussen zelf leek hem niet iets nieuws te zijn. ”So you’ve been in other loops as well.” Bevestigend knikte hij dat de ander gelijk had. Zijn handen duwde hij door het warme zand dat om hem heen lag en hij liet de korrels door zijn vingers glijden. ”Where was your old loop? And why did you leave it?” vroeg hij nieuwsgierig door. Blake liet het zand weer vallen en richtte zich op de jongen. ”London, so you can imagine it wasn’t the best weather.” Engeland stond er wel bekend om. Aangezien hij daardoor zijn favoriete kleren meer kon dragen zeurde Blake er niet om. ”I left because I wanted something new,” gaf hij de versie zonder alle details.
I said "Baby, not much, I wanna die"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jace Dawson

Jace Dawson

Aantal berichten : 109
IC-berichten : 88

Character sheet
Bijzonderheid: Fear control
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote:
[FINISHED] I won't let the sun go down on me.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] I won't let the sun go down on me.    [FINISHED] I won't let the sun go down on me.  Emptydi jun 09, 2020 7:19 pm

Jace haalde zijn schouders op. Hij had in Los Angeles gewoond en het was niet echt alsof hij een optie had gehad om buiten die stad te reizen. Wie in Los Angeles woonde, bleef daar ook wel een beetje, al zeker als tiener zijnde. Er was in de grote stad zo veel te beleven en zo veel te doen dat er simpelweg geen reden was om naar een andere stad te trekken. Sightseeing was er in elk geval genoeg en Jace’ ouders hadden het geluk gehad dat de jongen sowieso niet echt gek was op reizen, anders was hij zeker wel eens naar een andere stad gegaan. Hij dacht echter niet dat Londen als eerste op zijn lijstje had gestaan, al had hij op internet wel mooie bezienswaardigheden gezien die zich in de stad bevonden. Misschien kon hij dan wel eens naar die lus reizen om het te zien, maar dat zou hij nog wel allemaal afwachten. “I lived in Los Angeles before I came to the loop, so I actually have no idea what kind of weather I should expect when it comes to any country,” gaf hij toe. “This is my first loop,” voegde hij er aan toe. Maar de jongen had dus meer ervaring met andere lussen, al gaf hij er niet veel details over weg. Nou ja, dat kwam nog wel. Als er één of ander dramatisch verhaal aan vasthing, dan was het alleen maar logisch dat de jongen dat nu nog niet meteen vertelde. Waarom dramatisch doen als je een ontmoeting chill kon beginnen, toch? “And have you enjoyed this loop so far?” vroeg hij. “And by that I mean the people in this loop.” De mensen die hij tot nu toe had ontmoet, waren vrij chill geweest. Aangezien Jace zelf een analyserend karakter had en zelf niet meteen oordeelde, had dit ervoor gezorgd dat hij al veel “moeilijkere” types al goed had kunnen benaderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blake Crestor

Blake Crestor

Aantal berichten : 206
IC-berichten : 182
Accounts : » Blake Crestor


Character sheet
Bijzonderheid: Making things invisible
Uiterlijke leeftijd: 18 y/o
Quote: Nya~ uwu
[FINISHED] I won't let the sun go down on me.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] I won't let the sun go down on me.    [FINISHED] I won't let the sun go down on me.  Emptydo jun 11, 2020 12:06 am

You asked me
What do I think of life?
Het hele verhaal was dat Blake de oude lus had verlaten omdat de regels er te strict aangehouden werden in tegenstelling van wat hij gehoord had over de Noorweegse lus. Tot nu toe bleek het allemaal waar te zijn. Het was al half bewezen met Cyrek die hij bij binnenkomst met een aantal flessen drank had ontmoet. De rest bleek wel uit hoe er meerdere dealers waren en dat het nieuws dat hij dealde ook zonder probleem aan het verspreiden was. Dat liet hij echter achterwege, het was makkelijker om gewoon de beknopte versie te geven. Hij wilde iets nieuws en dat nieuwe was nou eenmaal meer geld. ”I lived in Los Angeles before I came to the loop, so I actually have no idea what kind of weather I should expect when it comes to any country,” vertelde de jongen. Blake knikte dat hij het snapte. ”This is my first loop,” ging hij door. ”All you need to know about London is that the sun barely showed up the entire day,” verzuchtte hij. ”I used to live in Australia before that so it was something else to get used to.” De Franse lus liet hij achterwege als tussenstop, dat kon alleen maar negatieve vragen oproepen. ”And have you enjoyed this loop so far? And by that I mean the people in this loop,” ging de jongen door met vragen stellen. Blake haalde zijn schouders op. ”So far so good, but I haven’t met a lot of people yet.” Dat zou vanzelf wel komen des te langer hij hier was. Hij had nog geen ruzie gestart, maar dat was toch al iets wat hij voornamelijk ontweek. De enige downside was dat hij Victor ook was tegengekomen en zelfs dat viel te overleven.
I said "Baby, not much, I wanna die"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jace Dawson

Jace Dawson

Aantal berichten : 109
IC-berichten : 88

Character sheet
Bijzonderheid: Fear control
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote:
[FINISHED] I won't let the sun go down on me.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] I won't let the sun go down on me.    [FINISHED] I won't let the sun go down on me.  Emptyza jun 13, 2020 2:15 pm

Jace Dawson
Londen klonk eigenlijk best wel aangenaam vergeleken Noorwegen. Jace vond het niet aangenaam hoe de zon altijd zo fel scheen hier, maar hij begon eraan te wennen. Natuurlijk was er een deel in hem dat het liefste gewoon terug naar huis wilde gaan of naar een ander land waar hij een opleiding aan de politieacademie kon voltooien, maar die droom zat er voorlopig nog niet in. Hij moest eerst in de lus blijven totdat hij er zeker van was dat hij zijn gave niet meer als wraakactie zou gebruiken. Hij dacht echter dat zijn gave wel goed te pas zou komen als hij ooit agent zou worden. Hoe kon je iemand immers sneller tegen de grond krijgen dan hem confronteren met zijn grootste angst? Jace zag zichzelf al snel hogerop komen wat rangen betrof, maar het leek erop dat het lot eerst andere plannen voor hem had. Hij dacht echter niet dat hij iemand in de lus zou tegenkomen die echt een speciale waarde voor hem zou hebben. Natuurlijk was hij bevriend met Chloé en deed haar aanwezigheid hem wel goed, maar ze zou geen reden voor hem zijn om in de lus te blijven als puntje bij paaltje zou komen. De anderen die hij tot dusver had ontmoet, hadden dat effect ook niet op hem en hij betwijfelde of de jongen naast hem het hem zou lukken om Jace te doen willen blijven. Jace keek hem met een lege blik in zijn ogen aan toen de jongen begon over Australië. “Still don’t know what you’re talking about, man,” zei hij met een schouderophalen. Bedoelde hij het weer? Bedoelde hij de mensen? Jace had geen idee. Hij gaf echter wel een knikje toen de jongen het over de mensen had binnen deze lus. “So far I don’t have any complaints about them,” zei hij op een luchtige toon. “Everyone has their own personality and it’s interesting to discover which kind of personality they have. And what kind of gift they have, of course.” Hij grinnikte. “The children can be a bit bothersome sometimes, but maybe that’s just my problem.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Blake Crestor

Blake Crestor

Aantal berichten : 206
IC-berichten : 182
Accounts : » Blake Crestor


Character sheet
Bijzonderheid: Making things invisible
Uiterlijke leeftijd: 18 y/o
Quote: Nya~ uwu
[FINISHED] I won't let the sun go down on me.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] I won't let the sun go down on me.    [FINISHED] I won't let the sun go down on me.  Emptyma jun 15, 2020 2:57 pm

You asked me
What do I think of life?
Waar de ander blijkbaar nooit America had verlaten was Blake er nog nooit geweest. Australië, Frankrijk en Engeland waren alle landen die hij hiervoor had bereikt. Het was een hele afwisselingen aan cultuur en weer geweest. En nu kon hij Noorwegen toevoegen aan de lijst. Voorlopig had hij ook geen plannen meer om hier weg te gaan. Het was makkelijk om zijn verleden te vergeten hier. Australië leek ook weinig herkenningen bij de jongen op te roepen. Hoe afgezonderd was zijn leven geweest? Of misschien was dat gewoon iets typisch Amerikaans. ”Still don’t know what you’re talking about, man.” Blake lachte kort. Dat had hij wel kunnen verwachten ergens. ”Don’t worry about it,” zei hij uiteindelijk maar. Het had geen nut om het allemaal uit te leggen en hij had er ook geen behoefte naar. Dit moest een redelijke stranddag worden, niet ‘Blake legt alles uit over verschillende landen’ dag. Daarnaast ging het gesprek al door naar de mensen die hij tot nu toe ontmoet had. Zoveel waren het er nog niet geweest. ”So far I don’t have any complaints about them,” stemde de ander in. Goed. ”Everyone has their own personality and it’s interesting to discover which kind of personality they have. And what kind of gift they have, of course,” grinnikte de jongen. Blake grinnikte kort. Zelf lag zijn interesse niet echt daar, het begrijpen kon hij echter wel. ”The children can be a bit bothersome sometimes, but maybe that’s just my problem.” Een wolk dreef heel even langs de zon en hij fronste. De schaduw was ook wel welkom. ”I’m not the biggest fan of children either,” gaf hij toe. Ondanks dat hij technisch gezien nog als kind telde in uiterlijk. In echte jaren was hij toch al eenentwintig. ”But they haven’t bothered me so far.”
I said "Baby, not much, I wanna die"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jace Dawson

Jace Dawson

Aantal berichten : 109
IC-berichten : 88

Character sheet
Bijzonderheid: Fear control
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote:
[FINISHED] I won't let the sun go down on me.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] I won't let the sun go down on me.    [FINISHED] I won't let the sun go down on me.  Emptywo jun 17, 2020 1:32 pm

Jace Dawson
De jongen gaf aan dat hij zich er niet om moest bekommeren en Jace had het weggewuifd met een knikje. Misschien dat ze, als ze elkaar wat beter lagen en ze zouden merken dat het wel klikte tussen hun, wel eens kunnen reizen naar één van die lussen. Jace was tot nu toe enkel in deze lus geweest en het nadeel was dat het na verloop van tijd een beetje eentonig werd. Hij ontmoette wel andere Peculiars en die waren zeker interessant, maar de omgeving was constant hetzelfde en hij had niet echt het idee dat hij overal echt kon komen. Hij wilde graag meer van de wereld zien, zeker omdat hij tot dusver enkel in Noorwegen en in zijn stadje in Amerika was geweest. Hij zou dan wel eens een rondreis door Amerika willen maken of misschien wel een rondreis door de verschillende lussen, als dat mogelijk zou zijn. Starten in Londen en dan zien welke andere lussen hij tegen zou komen. Hij grinnikte al bij het vooruitzicht. Dan zou hij eerst toch echt iemand moeten zoeken om mee te gaan. Alleen was ook maar zo alleen. Hij richtte zijn blik op de jongen toen deze toegaf dat hij ook niet echt fan was van kinderen. Jace haalde zijn schouders op. “I’m just not a fan of children who bother you when they shouldn’t be bothering you. Like when you try to watch a scary movie and apparantly a child chooses the cinema to read a book in stead of a library.” Hij zei er maar niet bij dat hij datzelfde kind daarna bedreigd had met zijn gave toen het meisje dat ook bij hem deed, maar dan met haar gave. Hij richtte zijn blik op Blake. “I feel like the loop isn’t that annoying, but it’s just the same thing that happens over and over again. I would like to do more than visit the centre of Inndyr en watch a horror movie from time to time.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Blake Crestor

Blake Crestor

Aantal berichten : 206
IC-berichten : 182
Accounts : » Blake Crestor


Character sheet
Bijzonderheid: Making things invisible
Uiterlijke leeftijd: 18 y/o
Quote: Nya~ uwu
[FINISHED] I won't let the sun go down on me.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] I won't let the sun go down on me.    [FINISHED] I won't let the sun go down on me.  Emptywo jun 24, 2020 5:12 pm

You asked me
What do I think of life?
 Kennis over andere landen deed er uiteindelijk weinig toe in een lus in Noorwegen. Als de jongen er echt meer over zou willen weten kon hij er vast wel iets over vinden, via de bibliotheek of gewoon via het internet. Het was niet aan Blake om van deze stranddag een les te maken. Liever genoot hij even van de korte schaduw voor de zon weer terug zou keren om warme stralen over hun te werpen. De ander grinnikte even zonder schijnbare reden. ”I’m just not a fan of children who bother you when they shouldn’t be bothering you. Like when you try to watch a scary movie and apparently a child chooses the cinema to read a book instead of a library,” Nu grinnikte Blake zacht. Dat klonk alsof hij er persoonlijke ervaring mee had. ”I wouldn’t be a fan of that either,” stemde hij in. Zijn smaak in films was vooral actie of documentaires over dingen als moordenaars of drugs en daar wilde hij ook geen kleine kinderen bij hebben. Misschien dat hij ook wel een keer een film kon kijken met de jongen naast hem als hun smaak een beetje gelijk was. Het leek er op van wel. ”I feel like the loop isn’t that annoying, but it’s just the same thing that happens over and over again. I would like to do more than visit the centre of Inndyr and watch a horror movie from time to time,” ging de koperharige door. Het was hetzelfde probleem dat iedere lus leek te hebben. Er was maar zoveel dat je kon doen in een dag die zich steeds herhaalde. Het gebrek aan variatie had hem in oude lussen ook al op de zenuwen gewerkt. Toch klonk het bijna als een kans in Blake’s oren. ”They can get quite boring,” stemde hij in. ”I’ve heard of people who use drugs to cope with the repetition, what do you think about that?” peilde hij voorzichtig. Misschien dat hij wel wat aan de jongen kon aansmeren. Veel had hij nu niet mee anders dan wat onzichtbare zakjes en een blotter lsd. Het was net genoeg als de ander bereid was om te experimenteren met drugs.
I said "Baby, not much, I wanna die"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jace Dawson

Jace Dawson

Aantal berichten : 109
IC-berichten : 88

Character sheet
Bijzonderheid: Fear control
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote:
[FINISHED] I won't let the sun go down on me.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] I won't let the sun go down on me.    [FINISHED] I won't let the sun go down on me.  Emptydo jun 25, 2020 6:48 pm

Jace Dawson
De jongens leken er beiden over eens te zijn dat kleine kinderen soms irritant konden zijn en Jace besloot om het er verder niet over te hebben. Het was dan ook niet het meest interessante gespreksonderwerp dat hij kon verzonnen en dieper ingaan op zijn ervaring met Sayuri had hij nu ook niet echt. Hij was niet de beste persoon als het ging om communicatie met kinderen, maar hij had het idee dat hij het met Sayuri nog niet zo slecht had gedaan en dat het kind ook weer geen ontzettende hekel aan hem had, al had hij haar natuurlijk wel bang gemaakt met zijn dreigement. Maar goed, ook dat hoefde niemand te weten. De jongen begon echter over een heel ander onderwerp en hoewel het Jace niks verbaasde dat de jongen zich met dat soort dingen bezighield, fronste hij toch even kort met zijn wenkbrauwen. Hij merkte op aan de voorzichtige toon waarmee de jongen het bracht dat hij niet zeker wist hoe hij Jace moest inschatten en ergens zorgde dat er wel voor dat zijn mondhoeken kort omhoog trokken. Hij kon nog zo sociaal en chill zijn, maar hij wist dat er een deel van hem altijd een mysterie zou blijven voor anderen en dat vond hij prima. “I’m not a huge fan of losing control,” sprak hij op een kalme toon. “If I would ever do drugs, I would do it with someone I know and trust. And although you seem like a good guy, we’re not on that level yet.” Maar ja, dat kon de jongen ook wel voor zichzelf uitmaken, toch? Nee, het zou nog wel even duren eer dat Jace zich daar aan zou wagen. Hij wilde niet te veel informatie over zichzelf vertellen zonder dat hij er vat op had en hij moest zelf nog ontdekken hoe hij was als hij onder invloed was van drugs. En dus wilde hij eerst goed bevriend raken met de jongen voor hij zich daar aan zou wagen. “It sounds like you don’t share the same opinion,” zei Jace zonder verwijt in zijn toon. “Not to lecture you or anything, but you should be careful how you spend your time with when you’re off the world. There are some sick minded people walking around, even in a loop.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Blake Crestor

Blake Crestor

Aantal berichten : 206
IC-berichten : 182
Accounts : » Blake Crestor


Character sheet
Bijzonderheid: Making things invisible
Uiterlijke leeftijd: 18 y/o
Quote: Nya~ uwu
[FINISHED] I won't let the sun go down on me.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] I won't let the sun go down on me.    [FINISHED] I won't let the sun go down on me.  Emptyvr jun 26, 2020 10:25 pm

You asked me
What do I think of life?
Tot nu toe leken ze vooral dezelfde meningen te delen over dingen in de lus. Blake wist niet of ze vrienden zouden worden, maar het zorgde in ieder geval voor een makkelijk gesprek. Dat viel ook wel te verwachten met zijn ontspannen houding terwijl hij zijn handen door het zand groef. Het bleek ook wel dat ze Inndyr allebei niet het meest interessante dorp vonden. Uiteindelijk bleef het een plaats met maar rond de 500 bewoners en niet meer dan een supermarktje en een club. Naast de rumoren dan die Blake had gehoord van een veel shadier club waar hij nog niet achteraan was gegaan. Voorzichtig begon hij over drugs, wetend dat niet iedereen er zo’n fan van was als hij zelf was. De ander fronste even. Het was niet gelijk afgunst en de dealer nam het aan als een goed teken. ”I’m not a huge fan of losing control,” zei hij kalm. Er waren drugs die dat effect niet hadden, Blake bleef er echter stil over. Het zou te verdacht zijn als hij al zijn kennis over drugs nu zou delen met een jongen die hij pas net ontmoet had. Hoe graag hij het ook over een van zijn favoriete dingen had. Bovendien had hij daarvoor mensen als Alicia die hij in de bibliotheek had ontmoet. ”If I would ever do drugs, I would do it with someone I know and trust. And although you seem like a good guy, we’re not on that level yet.” Zacht lachte hij. ”I can understand that” reageerde Blake. Hiermee was de basis toch al gevestigd. De jongen leek ook door te hebben dat Blake er wel aan deed, het viel ook wel van zijn kledingstijl af te lezen. De piercings en donkere kleding samen met het feit dat hij erover begon zei genoeg. Als de ander het wilde proberen kon hij altijd om wat komen vragen. De dealer wilde zelfs wel tripsitter spelen als hij psychedelics wilde proberen. ”It sounds like you don’t share the same opinion,” ging de jongen rustig door. Met een knik gaf hij het toe. Ondertussen ging zijn blik naar de golven die met ritme over het water gleden. De ervaring was mooi, maar op drugs zou het nog mooier zijn. Met verstandig gebruik kon je alles beter maken zonder de negatieve kanten te ervaren, als de comedown niet meetelde dan. ”Not to lecture you or anything, but you should be careful who you spend your time with when you’re off the world. There are some sick minded people walking around, even in a loop.” Zijn blik werd weer naar de jongen met zijn wilde haar getrokken. ”I know. There’s some fucked up people in the world.” Zijn gezicht vertrok tot een frons. ”That’s why I’m careful about it.” Al viel hij misschien ook onder de beschrijving van 'fucked up', het was maar net hoe je het bekeek.
I said "Baby, not much, I wanna die"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jace Dawson

Jace Dawson

Aantal berichten : 109
IC-berichten : 88

Character sheet
Bijzonderheid: Fear control
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote:
[FINISHED] I won't let the sun go down on me.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] I won't let the sun go down on me.    [FINISHED] I won't let the sun go down on me.  Emptydi jun 30, 2020 9:18 pm

Jace Dawson
Jace negeerde de neiging om te zeggen dat het hem weinig interesseerde of de jongen het nu begreep of niet. Als Jace ergens niks voor voelde, dan deed hij het ook niet. Hij was niet iemand die per se anderen wilden pleasen. Natuurlijk deed hij soms wel eens iets voor iemand wat hij anders niet gedaan had, maar dat zou hij nooit doen als hij er een heel slecht gevoel over had. Hij had al te vaak over zich heen laten lopen voordat hij naar de lus kwam en hij was van plan om dat in de toekomst niet meer toe te laten. De jongen met de wilde haardos richtte zijn blik weer op de blonde jongen toen deze begon door te praten op de opmerking die Jace eerder al had gemaakt. Jace grinnikte echter lichtelijk toen de jongen antwoordde dat hij voorzichtig was wanneer het om dat soort dingen ging. “And yet you approach me about drugs when you don’t even know me for half an hour. I hope you’re more careful than you sound,” zei Jace op een kalme toon. Er was weer geen verwijt in zijn stem te horen, al klonken de woorden natuurlijk wel zo. “Of course offering it is something else than when you actually plan to use it yourself, but I heard some people have a hard time not using drugs when they see other use it. The chance that you want to be part of the fun can be very high when it comes to those kind of things.” Hij haalde zijn schouders op. “It’s your life so you should decide for yourself, but I’m just saying. Not everyone is as nice as they seem.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




[FINISHED] I won't let the sun go down on me.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] I won't let the sun go down on me.    [FINISHED] I won't let the sun go down on me.  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[FINISHED] I won't let the sun go down on me.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [FINISHED] It's a new day.
» Well, f*ck. [FINISHED]
» [FINISHED] Icy encounter.
» [FINISHED] The climb.
» [FINISHED] I've been having dreams.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
I n n d y r
 :: s h o r e
-
Ga naar: