Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

[TW] A Horrible Nightmare - Pagina 2 Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


[TW] A Horrible Nightmare - Pagina 2 Firefo11
15 oktober 2016


[TW] A Horrible Nightmare - Pagina 2 Birdpl11

Deel
 

 [TW] A Horrible Nightmare

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Clarke Guerra

Clarke Guerra

Aantal berichten : 527
IC-berichten : 129
Leeftijd : 25
Accounts :
. Clarke
. Louise


Character sheet
Bijzonderheid: Descendant of Aphrodite + Colour Saturation Manipulation
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: You bring my heart to life again now I can see in ultraviolet
[TW] A Horrible Nightmare - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TW] A Horrible Nightmare   [TW] A Horrible Nightmare - Pagina 2 Emptyzo jun 25, 2017 3:41 pm

Het meisje schrok overduidelijk van haar aanraking. Voordat Clarke zich daarover kon verbazen, frustreerde het haar nogal. Ze had gedacht dat ze nogal wanhopig zou zijn, en ze voor haar een makkelijke prooi kon worden. Het zat toch dieper dan ze had verwacht, de stijve preutsheid van de brunette. Een frons tekende haar gezicht toen het meisje onder haar haar arm wegduwde. Normaal gesproken had ze zich niet zomaar laten weigeren, was ze allang opgestaan en weggelopen, maar om de een of andere reden maakte dat dit meisje juist interessant. Alsof ze het zag als een uitdaging. Nu haar arm haar geen steun meer bood besloot ze maar op haar knieën naast haar te gaan zitten in plaats van boven haar te hangen, iets wat ze meerdere keren bewezen had overduidelijk niet fijn te vinden. 'Ik heet Jessica Shepherd,' deelde ze mede. God. Ze stak haar hand uit. Clarke beet wederom op haar lip. Al hun aanrakingen waren tot nu toe van Clarke's bijzonderheid bespaard gebleven door de laag kleding die ze beide droegen. Huid op huid, als haar gave op dit meisje zou werken, zou dit de beste manier zijn om het uit te testen. De drang om het te doen, om haar hand te schudden en een kettingreactie aan te wakkeren was zo, vreselijk groot. Maar het zou alles waar ze zo hard aan gewerkt had verpesten. Het zou het tegendeel bewijzen van wat ze geloofd had. Dat ze zonder kon. Dat ze haar gave niet nodig had en mensen toch dichtbij kon laten komen op de een of andere manier. En ze voelde zich zo vreselijk verscheurd tussen het volgen van het ontwenningsproces of zich voor even beter te laten voelen door Jessica nu aan te raken. Ze zette haar knokkels in het gras en boorde haar nagels in de huid van haar handpalmen. Haar gebalde vuisten vormden een dekmantel voor de realiteit waarnaar ze zichzelf langzaam terug wist te brengen. Ze zuchtte. Als ze het niet voor zichzelf deed, dan moest ze het voor haar doen. Voor Jessica die overduidelijk ergens getraumatiseerd van was op het gebied van seks, hoewel Clarke dat nooit volledig zou kunnen begrijpen. Ze onderdrukte een andere zucht. Clarke Guerra die iets voor een ander deed. De lus veranderde haar, en of ze het zelf positief vond moest ze nog maar zien. 'Niet om onbeleefd te zijn of zo,' begon ze met op een geklemde kaken, 'want ik zou niet graag nog zo'n duw van je krijgen,' voegde ze er aan toe, dit keer met een oprechte grijns, hoewel de zenuwen in haar rug niet bepaald mee lachten, 'maar ik denk niet dat dat een goed idee is.' Haar blik rustte op Jessica's uitgestoken hand. Of ze er vragen over zou krijgen of niet deerde haar niet, maar ze hoopte in ieder geval dat ze wat bedaard was en haar niet weer zou aanvliegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t151-clarke-guerra
Jesse Shepherd

Jesse Shepherd

Aantal berichten : 94
IC-berichten : 60
Leeftijd : 25
Accounts : Jessica
Alexander
Laura
Adriano
Koda


Character sheet
Bijzonderheid: bovenmenselijke snelheid
Uiterlijke leeftijd: 16
Quote: Super Speed. Google it.
[TW] A Horrible Nightmare - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TW] A Horrible Nightmare   [TW] A Horrible Nightmare - Pagina 2 Emptydo jun 29, 2017 12:16 pm

Clarke beet op haar lip en maakte van haar balde haar vuisten toen Jesse haar een handdruk wou geven. Het leek erop dat Clarke er moeite mee had om haar niet aan te raken, maar juist wel wat Jesse nogal contradictorisch leek. Het bruinharige meisje zuchtte waarna ze met geklemde kaken zei: ‘Niet om onbeleefd te zijn of zo, want ik zou niet graag nog zo’n duw van je krijgen,’ Jessica liet een waterige glimlach tevoorschijn toen Clarke even grijnsde, Jessica had haar een flinke duw gegeven omdat zij haar had zitten uitdagen. ‘maar ik denk niet dat het een goed idee is.’ vervolgde Clarke waardoor Jesse even haar wenkbrauwen fronste. Wat zou er zijn waardoor ze geen hand zou willen geven? Ligt het aan haar gave? dacht Jessica terwijl ze even naar de meid keek. Ze besloot het zo te laten en vervolgde: "Oké, zit je al lang in deze lus?” Het werd maar eens tijd om deze meid te leren kennen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Clarke Guerra

Clarke Guerra

Aantal berichten : 527
IC-berichten : 129
Leeftijd : 25
Accounts :
. Clarke
. Louise


Character sheet
Bijzonderheid: Descendant of Aphrodite + Colour Saturation Manipulation
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: You bring my heart to life again now I can see in ultraviolet
[TW] A Horrible Nightmare - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TW] A Horrible Nightmare   [TW] A Horrible Nightmare - Pagina 2 Emptyzo jul 02, 2017 9:40 pm

Ze snapte het. Ze snapte Jessica's verwarring. Clarke geloofde dan ook niet dat ze zichzelf nog meer had kunnen tegenspreken dan dat ze zojuist had gedaan. De frons tussen haar wenkbrauwen was herkenbaar, maar op een vreemde manier. Alsof ze neerkeek op haar eigen gezicht in plaats van dat van Jessica. De sterke neiging om met haar ogen te rollen onderdrukte ze. Het was wel weer genoeg met het lot dat hen elkaar had laten ontmoeten, omdat ze, ondanks hun cat fight, vreselijk veel meer gemeen hadden dan ze misschien nu besefte. Wel, de beoordelende blik konden ze in ieder geval afvinken op het lijstje; daar leken de beide meisjes over te beschikken. 'Oké, zit je al lang in deze lus?' herstelde de brunette zichzelf na een tijdje van twijfel. Clarke zuchtte lichtjes en besloot de arm die haar ondersteunde bij het over het meisje heen hangen omhoog te duwen om zich weer naast Jessica in het gras te positioneren. Ze dacht erover na om haar hoofd te ondersteunen met haar elleboog en zo het meisje aan te blijven kijken, maar ze merkte dat de vermoeidheid toesloeg. Even was ze vergeten dat wat er gebeurd was zich allemaal had afgespeeld op dit onchristelijke tijdstip. Ze besloot haar hoofd maar weer neer te leggen in het gras, samen met haar rug. Haar ogen vonden de sterren nogmaals. Ze betekenden niet zo veel voor haar. Waarschijnlijk omdat ze er niet veel over wist. Ze vond het maar mysterieuze dingen, sterren. En als ze ergens een hekel aan had, dan was het wel een voor haar te ondoorgronden heimelijkheid. 'Wel, dit is mijn éérste lus,' ging ze in op de vraag van het meisje naast haar. 'En ik ben hier nu al wel een tijdje. Het is vreemd, je raakt snel je gevoel voor tijd kwijt hier.' Even liet ze deze bekentenis voor wat hij was en daalde er een stilte op hen neer. 'Jij?' Het was een stomme vraag. Aangezien het meisje het aan haar had gevraagd en Clarke haar gezicht niet kende, moest ze dus vrijwel wel nieuw zijn. Maar ze had eindelijk het gevoel dat de twee in staat zouden zijn een normaal gesprek te voeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t151-clarke-guerra
Jesse Shepherd

Jesse Shepherd

Aantal berichten : 94
IC-berichten : 60
Leeftijd : 25
Accounts : Jessica
Alexander
Laura
Adriano
Koda


Character sheet
Bijzonderheid: bovenmenselijke snelheid
Uiterlijke leeftijd: 16
Quote: Super Speed. Google it.
[TW] A Horrible Nightmare - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TW] A Horrible Nightmare   [TW] A Horrible Nightmare - Pagina 2 Emptywo aug 16, 2017 4:26 pm

Het bruinharige meisje ging terug in het gras liggen en keek naar de sterren. Jessica spiegelde Clarke's lichaamshouding terwijl ze een beetje verward naar de mooie, schijnende sterren keek. Het meisje zocht even de Poolster, dat was mama’s ster. Haar moeder had voor haar de meest schijnende ster uitgekozen, zodat ze, als ze troost zocht, er naar kon kijken en er hoop kon uithalen. Alleen was het eeuwen geleden dat ze er eens naar gekeken heeft, al niet sinds de dood van haar moeder… Na al die jaren had Jessica Shepherd de dood van haar moeder nog altijd niet verwerkt, het enige wat ze deed was rennen, wegrennen van haar miserie. Jessica wist niet of ze ooit boven haar verdriet om haar moeder kon heenkomen. Jesse voelde zoveel woede, zoveel haat voor de persoon die haar mama vermoord heeft, die haar verkracht heeft… Wraak op de jongeman was niet genoeg geweest, ze had hem lang gemarteld tot dat hij brak waarna zij hem brutaal vermoorde. Het waren toen donkere tijden voor Jesse, ze sloot zich mentaal af van zichzelf en de buitenwereld waardoor ze zich ging omwentelen in wangedrag. ‘Wel, dit is mijn eerste lus,’ zei Clarke na een tijdje, ‘En ik ben hier nu al wel een tijdje. Het is vreemd, je raakt snel je gevoel voor tijd kwijt hier,’ Jessica was hier nog maar een tijdje, maar was al lang haar gevoel van tijd verloren, in de voorbije jaren keek ze nooit naar de klok enkel nog naar de zon. ‘Jij?’ vroeg de meid waarop Jessica zei: ‘Ik ben hier nog maar enkele dagen in de lus. En ik ben mijn gevoel van tijd kwijt,’ even pauzeerde ze om even te ademenen, ‘Ik ben al jaren mijn gevoel van tijd kwijt. Ik kijk enkel nog naar de zon. Tijd interesseert mij niet, aangezien ik overal in enkele seconden of minuten kan zijn. Ik kan nu voor jou een ijsje halen, of ijs voor je blauwe plekken,’ Even haalde Jesse nog wat adem, ‘Trouwens, sorry voor van daarnet! Het had niet mogen gebeuren,’
Terug naar boven Ga naar beneden
Clarke Guerra

Clarke Guerra

Aantal berichten : 527
IC-berichten : 129
Leeftijd : 25
Accounts :
. Clarke
. Louise


Character sheet
Bijzonderheid: Descendant of Aphrodite + Colour Saturation Manipulation
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: You bring my heart to life again now I can see in ultraviolet
[TW] A Horrible Nightmare - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TW] A Horrible Nightmare   [TW] A Horrible Nightmare - Pagina 2 Emptyma aug 28, 2017 11:52 pm


Jessica leek compleet verdiept in de sterren. Clarke snapte het niet goed. Ze bedoelde, de hemel was wel mooi en al dat gedoe, maar als ze eerlijk was keek ze veel liever naast zich dan boven zich. Misschien was het omdat Clarke mensen nu eenmaal interessant vond. Wellicht waren mensen haar sterren, de gezichten constellaties waarnaar ze wel uren kon kijken. Die puntjes daarboven waren immers, in Clarke's ogen, iedere avond weer hetzelfde, maar gezichten, zelfs van dezelfde personen, konden zo veranderlijk zijn dat het zelfs voor haar af en toe lastig te bevatten was. De oneindigheid van het heelal; gaf haar maar de oneindigheid van tinten huid en de diepte oceaan van irissen en de manier waarop een bovenlip in het midden samenkwam in zo'n mooi kuiltje. Even rekte ze zich uit, haar gegrinnik inhoudend als ze weer dacht aan hoe vreemd deze ontmoeting was verlopen en toch al met al tevreden was over dat de ontmoeting überhaupt had plaatsgevonden. 'Ik ben hier nog maar enkele dagen in de lus. En ik ben mijn gevoel van tijd kwijt,' begon Jess toen plotseling. Clarke draaide haar hoofd weer in haar richting en knikte lichtjes. Dat klonk inderdaad herkenbaar. 'Ik ben al jaren mijn gevoel van tijd kwijt. Ik kijk enkel nog naar de zon. Tijd interesseert mij niet, aangezien ik overal in enkele seconden of minuten kan zijn. Ik kan nu voor jou een ijsje halen, of ijs voor je blauwe plekken.' Clarke lachte terwijl het meisje naast haar op adem moest komen. 'Trouwens, sorry voor van daarnet! Het had niet mogen gebeuren.' Een glimlach speelde nog altijd rond haar lippen terwijl haar vingers als haast automatisch door het gras gleden en een voor een sprietjes er tussenuit trokken. 'Dat klinkt inderdaad aantrekkelijk. En dat is een subtiele hint,' lachte ze. IJs voor haar rug was niet verkeerd, en nu ze het bij gelegd leken te hebben kon ze eindelijk toegeven dat ze haast bang was te bewegen omdat ze er niet erg naar uitkeek haar rug weer te voelen. 'En het is oké, ik kan soms nogal... onredelijk zijn, dat was niet helemaal netjes.' Ze mocht er dan van houden mensen te prikkelen en tot het randje te drijven, maar dat betekende niet dat ze een slecht mens was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t151-clarke-guerra
Jesse Shepherd

Jesse Shepherd

Aantal berichten : 94
IC-berichten : 60
Leeftijd : 25
Accounts : Jessica
Alexander
Laura
Adriano
Koda


Character sheet
Bijzonderheid: bovenmenselijke snelheid
Uiterlijke leeftijd: 16
Quote: Super Speed. Google it.
[TW] A Horrible Nightmare - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TW] A Horrible Nightmare   [TW] A Horrible Nightmare - Pagina 2 Emptywo aug 30, 2017 10:41 am

Jessica was blij toen Clarke moest lachen toen ze zei dat ze ijs voor haar kon halen. Het deed deugd,aangezien ze daarnet zo een gevecht met elkaar hadden. Het was een heel vreemde ontmoeting, maar eigenlijk had ze er geen spijt van dat ze hier nu lag naast Clarke. ‘Dit klinkt inderdaad aantrekkelijk. En dat is een subtiele hint,’ lachte Clarke. Even keek ze naar het meisje, die lach… Het deed haar denken aan iemand die ze vroeger kende, Emma… beeldschone Emma… Het maakte haar altijd verdrietig als ze dacht aan Emma of aan haar moeder. Clarke ontbreekte haar gedachten gelukkig door haar ook te excuseren. Het was niet netjes wat ze had gedaan, maar het was ook niet geweldig wat Jessica gedaan had. Het was goed dat ze nu allebei hun excuses hadden gezegd. ‘Wat is jouw bijzonderheid?’ vroeg ze nieuwsgierig omdat ze er net op kwam dat ze dit nog niet wist. ‘Je weet ondertussen wel dat ik bovenmenselijke snelheid heb,’ lachte Jessica,’Ik ben zo een soort van bliksemschicht,’
Terug naar boven Ga naar beneden
Clarke Guerra

Clarke Guerra

Aantal berichten : 527
IC-berichten : 129
Leeftijd : 25
Accounts :
. Clarke
. Louise


Character sheet
Bijzonderheid: Descendant of Aphrodite + Colour Saturation Manipulation
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: You bring my heart to life again now I can see in ultraviolet
[TW] A Horrible Nightmare - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TW] A Horrible Nightmare   [TW] A Horrible Nightmare - Pagina 2 Emptywo sep 06, 2017 12:28 am

Ondanks dat het midden in de nacht was, leek Clarke te blaken van energie. Dat was doorgaans wat nieuwe mensen ontmoeten met haar deed. Het kon haar, zelfs op dit uur van de nacht, compleet nieuw leven in blazen. Ze vermoedde dat het iets te maken had met haar bijzonderheid, want tenslotte ging het bij haar allemaal om connectie. Daar teerde ze op. Ze had nooit met iemand een gesprek gevoerd die hetzelfde had, dus veronderstelde ze maar dat het hoorde bij wie ze was. Maar goed, de kou, het nachtelijke uur... het maakte allemaal niet meer uit; ze had gezelschap en daar ging het om. Het was alsof ze zichzelf er mee voedde. Wat ook prettig was en daarin bijdroeg, was dat de sfeer tussen hen plotseling heel veel meer ontspannen was geworden. Haar lichaam voelde relaxt, maar haar brein voelde energiek. Precies zoals ze het graag had, eigenlijk. Na haar excuus verscheen er dan ook een grijns op haar gezicht. Ergens verwachtte ze iets anders te horen dan wat Jessica vervolgens vroeg. De beruchte vraag. De vraag die haar haar spieren direct weer aan deed spannen: 'Wat is jouw bijzonderheid?' Clarke klemde haar kaken op elkaar. God, wat verachtte ze het om het hier over te hebben. En dan waren er ook nog mensen die het een gave durfden te noemen. Niet voor haar. Ze had er eigenlijk nooit over nagedacht, maar nu ze besefte dat een groot deel van het leven in de lus bestond uit het continu onderstrepen van bijzonderheden, begon ze plots te twijfelen of dit wel een plek voor haar was. 'Je weet ondertussen wel dat ik bovenmenselijke snelheid heb,' lachte ze. 'Ik ben zo een soort van bliksemschicht.' Clarke gunde haar een wat afwezig, waterig glimlachje. Clarke was ook een soort bliksemschicht, maar dan niet bepaald figuurlijk; haar 'gave' was als een dodelijke donderstorm en haar aanraking was een inslag. Ze zuchtte. Er zou een moment komen waarop ze eraan zou moeten geloven, het beantwoorden van haar vraag, dus besloot ze het er maar gewoon uit te gooien. 'Mijn aanraking zorgt er in het kort voor dat iedereen naar mijn lichaam verlangt,' ze lachte even, waarschijnlijk om te verbergen hoe oncomfortabel ze hierover was, voor ze het kleine detail toevoegde. 'Maar het is meer een vloek, want binnen de kortste keren is diezelfde aanraking iemand fataal.' Even liet ze een stilte vallen, maar al snel voelde deze te ongemakkelijk aan om niet doorbroken te worden. Ze richtte haar blik op Jessica, wat ze tot nu toe steeds vermeden had, en grijnsde. 'Dus... geen ijs?'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t151-clarke-guerra
Jesse Shepherd

Jesse Shepherd

Aantal berichten : 94
IC-berichten : 60
Leeftijd : 25
Accounts : Jessica
Alexander
Laura
Adriano
Koda


Character sheet
Bijzonderheid: bovenmenselijke snelheid
Uiterlijke leeftijd: 16
Quote: Super Speed. Google it.
[TW] A Horrible Nightmare - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TW] A Horrible Nightmare   [TW] A Horrible Nightmare - Pagina 2 Emptywo sep 06, 2017 4:57 pm

Jesse ontving een waterige glimlach toen ze grapte over haar bijzonderheid. Clarke zuchtte en besloot toch te antwoorden. 'Mijn aanraking zorgt er in het kort voor dat iedereen naar mijn lichaam verlangt,' lachte ze even, ‘Maar het is meer een vloek, want binnen de kortste keren is diezelfde aanraking iemand fataal,’ Jessica luisterde stilzwijgend naar het antwoord van het meisje. Ze bedacht dat deze gave best handig zou zijn voor mensen zoals Erik om nog meer meisjes te gaan verkrachtten… Moest deze gave in de verkeerde handen vallen, in de handen van mensen met slechte bedoelingen… Jesse wist maar al te goed hoe het was om opgesloten te zitten in je eigen lichaam, om geen eigen wil meer te hebben. Zouden de mensen die Clarke aanraakten ook geen wil hebben? Zouden ze ook opgesloten zitten in hun lichaam? Opgelegd om iets te doen tegen hun wil in. Clarke keek naar haar, en Jesse keek even terug. Zonder iets te zeggen keek ze even in Clarke's bruine ogen. Clarke moest vast ook niet super blij zijn met haar gave. Jesse kende Clarke niet erg goed maar moest zij deze gave hebben ze zou ook niet blij zijn. ‘Dus... geen ijs?’ grijnsde Clarke, waarna Jessica gedachtenloos naar de keuken rende voor ijs, ze moest even enkele seconden alleen zijn. In de keuken aangekomen nam ze snel een glas alcohol en dronk deze in één teug op. Kon ze het Clarke kwalijk nemen dat ze mensen tegen hun wil naar haar deed verlangen? De manier waarop Clarke gespannen was en zuchtte leek ze niet erg blij te zijn met haar gave. Clarke noemde het een vloek. Jessica kon wel begrijpen waarom. Het meisje zou nooit iemand kunnen aanraken zonder dat ze die persoon naar haar verlangde. Vastbesloten opende Jessica de frigo en nam ijs voor Clarke’s blauwe plekken. Na enkele seconden stond ze weer terug bij Clarke, ze ging op haar hurken zitten en gaf het ijs voor haar blauwe plekken. ‘Als jij je gave, op welke manier dan ook, tegen mij gebruikt, klop ik je in elkaar!’ zei Jessica met een toon van dat er niet met haar te sollen viel. Om Clarke een niet te ongemakkelijk gevoel te geven gaf ze haar een speels klopje, ze had geen intentie om deze meid te bedreigen. ‘Ik wil je dat maar even duidelijk maken,' knipoogde ze, 'Het ijs zal deugd doen voor je blauwe plekken,’ zei ze met een glimlach. Clarke moest dan wel een gave hebben waar Jessica van walgt, ze was nog steeds een meisje met een persoonlijkheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Clarke Guerra

Clarke Guerra

Aantal berichten : 527
IC-berichten : 129
Leeftijd : 25
Accounts :
. Clarke
. Louise


Character sheet
Bijzonderheid: Descendant of Aphrodite + Colour Saturation Manipulation
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: You bring my heart to life again now I can see in ultraviolet
[TW] A Horrible Nightmare - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TW] A Horrible Nightmare   [TW] A Horrible Nightmare - Pagina 2 Emptyzo sep 10, 2017 11:55 am


Dit was waarom ze het haatte mensen over haar 'bijzonderheid' te vertellen. De blik in Jesse's ogen sprak boekdelen. Ze zei het niet, maar Clarke kon zien dat ze het dacht. Wat ze dacht te zien was een soort mengeling tussen angst en vooral heel veel vragen. Lichtjes zuchtte ze. Als ze eerlijk was zou ze ook bang zijn voor zichzelf als ze zich verplaatste in mensen voor wie seks blijkbaar geen normale levensbehoefte was. Het kon zelfs iets heel pijnlijks zijn. Dat wist ze ook wel. Hell, ze had het zelf meegemaakt. De eerste keer dat haar gave tot uiting kwam was niet bepaald prettig geweest, maar het was iets dat ze nu compleet had geblokt. Ze dacht er niet meer aan. Haar familie, of wat daar nog van over was, had ze achter zich gelaten. Als ze er zo over nagedacht had ze meer dood en verderf en haat gezaaid dan dat het haar iets goeds had gebracht. Even klemde ze haar kaken op elkaar in de beklemmende stilte die op de twee meisjes was neergedaald. Ze kreeg haast de neiging haar krullen uit haar hoofd te trekken. Ze had het weer eens verpest. In plaats daarvan draaide ze zich naar het meisje naast zich toe om grijnzend te vragen waar het ijs bleef. Alsof er niets aan de hand was. En plotseling was ze weg. Zonder een woord, een blik. Hoewel het pijn deed aan haar rug, duwde ze zich overeind om verbaasd het terrein af te zoeken, maar Jesse was echt nergens meer te bekennen. Clarke sloot haar ogen en zette haar handen tegen haar slapen. Shit. Ze kon het haar ook niet kwalijk nemen, maar het was haast pijnlijk dan haar rug om alleen achter te worden gelaten in de nacht.

Het duurde niet lang voor ze plotseling terugkeerde en bij Clarke neerhurkte om haar het ijs aan te reiken. Clarke's bruine ogen probeerde haar te peilen terwijl ze het ijs tegen haar rug drukte. 'Als jij je gave, op welke manier dan ook, tegen mij gebruikt, klop ik je in elkaar!' Clarke keek haar enkel aan. Wat ze moest zeggen wist ze nog niet zeker. Ze maakte duidelijk dat het geen bedreiging was, maar natuurlijk was het dat eigenlijk wel. 'Ik wil je dat maar even duidelijk maken,' sprak ze met een knipoog. 'Het ijs zal deugd doen voor je blauwe plekken.' Clarke knikte langzaam. Jessica leek er alweer overheen maar Clarke zat er nog mee. Ze klemde haar kaken op elkaar. 'Thanks,' sprak ze monotoon. Het was duidelijk, ook al van hun eerdere ontmoeting, dat alles rondom seks gevoelig bij haar lag. Ze vroeg zich af of ze het op prijs zou stellen als ze het zou vragen. Maar heel veel had ze niet meer te verliezen, bedacht ze zich. Ze drukte het ijs wat steviger tegen zich aan en keek haar toen weer aan. 'Als je ergens moeite mee hebt kun je dat nog steeds zeggen. Met... woorden dit keer graag.' De pijn in haar rug was ze immers niet vergeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t151-clarke-guerra
Jesse Shepherd

Jesse Shepherd

Aantal berichten : 94
IC-berichten : 60
Leeftijd : 25
Accounts : Jessica
Alexander
Laura
Adriano
Koda


Character sheet
Bijzonderheid: bovenmenselijke snelheid
Uiterlijke leeftijd: 16
Quote: Super Speed. Google it.
[TW] A Horrible Nightmare - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TW] A Horrible Nightmare   [TW] A Horrible Nightmare - Pagina 2 Emptyvr sep 15, 2017 7:28 pm

De woorden van Jesse leken goed doorgedrongen te zijn. Aan de ene kant was het maar goed zo, want het laatste wat ze wou was nog eens misbruikt worden! Anderzijds zal het meisje er vast ook veel ongemakkelijkheden mee gehad hebben, dus ze verdiende ook wel respect. Het meisje nam het ijs aan, drukte het tegen haar blauwe plekken en keek Jessica aan. Even keek Jessica haar ook aan, ze zag pijn in het meisje haar donkerbruine ogen, veel pijn. Clarke nam duidelijk een defensieve houding tegenover andere mensen, maar haar ogen logen niet dat ze gebroken was. ‘Als je ergens moeite mee hebt kun je dat nog steeds zeggen. Met… woorden dit keer graag,’  Jessica kon het niet laten om een ietwat duister glimlachje tevoorschijn te laten komen. Clarke doelde duidelijk op het feit dat Jess met al haar kracht haar door het raam had geduwd. Al bij al was het meisje niet met al teveel kleerscheuren uitgekomen, niet dat ze dodelijk verwond was ofzo… Natuurlijk wist Jesse dat ze het niet had mogen doen, alleen was ze even de controle kwijt. Net zoals die ene keer… Net zoals die keer dat haar partner in crime doodging en ze een heel politiekorps vermoordde... Ze schudde de gedachten van haar af en dacht even na over Clarke's woorden. Kon ze het meisje vertrouwen? Kon ze zeggen dat ze een lastige ervaring had omtrent seks? Jessica zuchtte en keek even haar aan, ‘Ik…’ stamelde het meisje, ‘Ik heb een nogal slechte ervaring met seks meegemaakt, ik praat er eerlijk gezegd er niet graag over,’ Op een of andere manier deed het haar een beetje deugd dat ze tegen iemand kon zeggen dat ze een slechte ervaring omtrent seks had meegemaakt. ‘En hetzelfde geldt voor jou,’ glimlachte ze waterig. Niet dat Jessica het verwachtte, maar ze konden best met enige moeite goede vriendinnen worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Clarke Guerra

Clarke Guerra

Aantal berichten : 527
IC-berichten : 129
Leeftijd : 25
Accounts :
. Clarke
. Louise


Character sheet
Bijzonderheid: Descendant of Aphrodite + Colour Saturation Manipulation
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: You bring my heart to life again now I can see in ultraviolet
[TW] A Horrible Nightmare - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TW] A Horrible Nightmare   [TW] A Horrible Nightmare - Pagina 2 Emptyma sep 18, 2017 8:59 pm

Nog altijd wenste Clarke dat ze ook over mevrouw Bluebonnets gave zou beschikken, dan zou ze iedere keer dat alleen maar het noemen van haar bijzonderheid alles verpestte terug kunnen draaien. Ze bedoelde maar, buiten het feit dat Bluebonnet de hele dag moest toezien op een stelletje rond rennende kinderen, kon die vrouw onmogelijk een moeilijk leventje hebben. Er waren mensen die dachten dat haar bijzonderheid alles was. Dat ze zich met slechts één aanraking geliefd kon laten voelen bij iedereen. Zij wist echter, na er jaren zelf mee geleefd te hebben en alle mogelijke misbruik gemaakt te hebben, dat haar bijzonderheid geen ene moer met liefde te maken had. Het isoleerde haar enkel. Het maakte haar leeg. En de enige manier om dat op te lossen was met meer contact. En met name meer seksueel contact. De vicieuze cirkel was een van die eindeloze spiralen geworden, die diende als tuindecoratie en met het kleinste zuchtje wind maar een neerwaartse beweging bléven maken. Haar gave was een vloek die enkel dood en verderf zaaide. Liefde was iets wat ze hierdoor nooit zou kennen. Clarke drukte haar nagels in haar handpalmen terwijl ze het ijs steviger tegen zich aandrukte. De kou was zo ijzig dat het haast brandde, maar ze had die pijn verdiend. Natuurlijk wist ze het al voor het uit Jessica's mond kwam. Vrijwel de enige reden dat ze zo gevoelig op het onderwerp had gereageerd, kon zijn dat ze problemen had met intimiteit. En die problemen kwamen, zoals Clarke maar al te goed wist, negen van de tien keer voort uit seksuele intimidatie. En ja hoor, daar kwam het. 'Ik...' begon ze stamelend, 'Ik heb een nogal slechte ervaring met seks meegemaakt, ik praat er eerlijk gezegd er niet graag over.' Dat was alles dat ze erover losliet. Toch leek het haar ergens op te luchten. 'En hetzelfde geldt voor jou,' sprak ze. Clarke glimlachte, hoewel ze nog steeds niet was vergeten dat ze in Jessica's ogen waarschijnlijk compleet monsterlijk was. Misschien kon ze het rechtzetten. Ze duwde haar rug wat rechter en keek haar aan. 'Kijk, ik weet hoe het voelt, als er misbruik van je wordt gemaakt.' De personen die Clarke aanraakten, niet bijzonderen in ieder geval, veranderden in een soort beesten die niet zouden stoppen tot ze hun doel bereikten. Nu deed Clarke het vaak bewust, maar er waren ook keren geweest dat een aanraking per ongeluk iets had opgewekt. En dan was het vreselijk. 'Maar je moet iemand niet de kracht geven voor altijd je leven te bepalen. Ik wil niets voor je invullen, maar je schaamt je, toch? Dat is waarom je er niet over wilt praten.' Ze wist het niet, of er ooit tegen Jesse gezegd was wat zei nu zou gaan zeggen, maar aan de opluchting die ze had laten zien toen ze er over vertelde, gokte ze dat er haast niemand was die dit wist. 'Het is niet jouw schuld.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t151-clarke-guerra
Jesse Shepherd

Jesse Shepherd

Aantal berichten : 94
IC-berichten : 60
Leeftijd : 25
Accounts : Jessica
Alexander
Laura
Adriano
Koda


Character sheet
Bijzonderheid: bovenmenselijke snelheid
Uiterlijke leeftijd: 16
Quote: Super Speed. Google it.
[TW] A Horrible Nightmare - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TW] A Horrible Nightmare   [TW] A Horrible Nightmare - Pagina 2 Emptyvr sep 22, 2017 1:25 pm

‘Kijk, ik weet hoe het voelt, als er misbruik van je wordt gemaakt,’ zei Clarke, al wist Jesse niet zo goed of ze het geloven moest. Jesse fronste even haar wenkbrauwen en dacht even na. Kon ze geloven dat Clarke misbruikt is geweest? Deels wel, alleen kan ze het zich niet voorstellen. De eerste voorstelling die Jess van haar maakte was een slet die er geen probleem van maakte om met jan en alleman in bed te kruipen. 'Maar je moet iemand niet de kracht geven voor altijd je leven te bepalen. Ik wil niets voor je invullen, maar je schaamt je, toch? Dat is waarom je er niet over wilt praten,’ vroeg het meisje. Jessica keek strak voor zich uit, schaamde ze zich? Ja, ze schaamde zich er voor. En ze schaamde zich nog meer dat haar bijzonderheid ontstond net na haar verkrachting. Hoe vaak dat Jesse wou dat ze die gave voor de verkrachting had, kon ze tenminste hem tegenhouden! Helaas was dat niet een feit… 'Het is niet jouw schuld.' zei Clarke, waardoor, na het horen van deze woorden, haar ogen wazig werden. ‘Het is niet jouw schuld,’ zei Emma toen ze haar hand vasthield. Het was mooi, zonnig weer en ze zaten wat te praten bij het skateboard. Jessica had voor het eerst in tijden gepraat over haar verkrachting… Emma had eerst geluisterd, haar dan een knuffel gegeven en gezegd dat ze haar niet schuldig mocht voelen. Er ging een traan langs haar wang, wat miste ze Emma… Ze veegde de traan snel weg en keek even weg naar het huis van Bluebonnet. ‘Ik weet het,’ zuchtte ze, ‘Ik voel me verschrikkelijk omdat het gebeurde, en hoe hard ik ook iedere man wil haten het neemt niets weg van het feit dat het is gebeurt…’ Opeens was een stroom van woorden uit haar mond gekomen, de vraag was enkel of ze deze meid kon vertrouwen. Ze hoopte erop. ‘Ook nare ervaringen meegemaakt rond seks?’ vroeg Jessica, zich richtend op het feit dat Clarke wist hoe ze zich voelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Clarke Guerra

Clarke Guerra

Aantal berichten : 527
IC-berichten : 129
Leeftijd : 25
Accounts :
. Clarke
. Louise


Character sheet
Bijzonderheid: Descendant of Aphrodite + Colour Saturation Manipulation
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: You bring my heart to life again now I can see in ultraviolet
[TW] A Horrible Nightmare - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TW] A Horrible Nightmare   [TW] A Horrible Nightmare - Pagina 2 Emptyvr sep 29, 2017 8:23 pm

Clarke wist zelf ook wel dat het moeilijk te geloven was dat ze empathie kon opbrengen voor Jesse's situatie. Haar imago stond nu eenmaal vast bij haar uiterlijke vertoning. Eén blik, dat was alles wat er voor nodig was om voor een ander te zien wat voor meisje Clarke was. En dat vooroordeel werd alleen maar bevestigd zodra ze over haar bijzonderheid vertelde. Het was ook niet alsof ze het onder stoelen of banken schoof, dat ze seks nu eenmaal nodig had om zich goed te voelen. Iedereen dacht enkel dat haar leven zoveel simpeler in elkaar zat dan dat in werkelijkheid het geval was. Het was niet alsof ze met haar bijzonderheid zich bij iedereen geliefd kon laten voelen. In tegendeel. Het was een verslaving, iets waar haar lichaam en geest naar hunkerde. Maar zodra ze nadacht met haar gezonde verstand, wist ze dat het ongezond was, dat ze niet echt geliefd werd. Want de prijs die ze voor haar gave moest betalen was dat niemand haar ooit kon liefhebben. Seks was haar zelfpijniging, omdat ze iedere keer als het afgelopen was er weer aan herinnerd moest worden hoe vreselijk veel pijn het deed dat dit enkel een illusie was. Het liet haar enkel en alleen leeg achter. Ergens was het goed dat ze nu gedwongen afkickte, maar ze kon het moment voelen dat ze zou zwichten en dan zou het haar echt wel lukken een peculiar aan boord te krijgen. Clarke werd langzaamaan haar eigen wereld ingezogen, maar voordat ze die neerwaarste spiraal kon toestaan, richtte ze haar aandacht weer op Jessica. Hoewel het donker was, gaf het zwakke schijnsel van de hemellichamen boven hen genoeg licht om te zien dat er iets glinsterde in haar ooghoek, wat vervolgens zijn weg langs haar wang naar beneden vervolgde. 'Ik weet het,' verzuchtte ze uiteindelijk, 'Ik voel me verschrikkelijk omdat het gebeurde, en hoe hard ik ook iedere man wil haten het neemt niets weg van het feit dat het is gebeurd…' Ze leek plotseling te twijfelen of ze haar woorden niet terug wilde nemen. Het was begrijpelijk natuurlijk, het scheen erg moeilijk voor haar om erover te praten, maar toch voelde het ergens een beetje pijnlijk dat ze nog niet klaar was Clarke te vertrouwen. Alsof ze zeker wilde weten of ze haar wel echt zou begrijpen, vroeg ze; 'Ook nare ervaringen meegemaakt rond seks?' Clarke hield haar hoofd even schuin. Om haar vraag te beantwoorden knikte ze even, maar eigenlijk was ze veel meer geïnteresseerd in iets anders. Ze herkende Jesse's blik meer dan wat dan ook. Verlies en gemis had zich plotseling meester gemaakt van haar ogen. Het was iets wat Clarke lange tijd in haar eigen spiegelbeeld had gezien. Het was vreemd, het maakte je een compleet ander persoon. Ze ademde even in, als teken dat ze zou beginnen met praten. 'Het zorgt soms gewoon voor complicaties wat mijn aanraking teweeg kan brengen. Het verandert mensen compleet in beesten die enkel op hun instincten afgaan. Er is nog maar één doel, en dat is mijn lichaam.' Ze nam aan dat ze er verder niet dieper op in hoefde te gaan, Jessica zou ook wel snappen dat Clarke alleen haar uiterlijk was. Toch kon ze het niet laten. Ze liet het ijs dat Jesse voor haar gepakt had even voor wat het was en begon met haar vingers met de grassprietjes te spelen. 'Is er iemand die je mist?' vroeg ze toen uit het niets. Soms kon ze het gewoonweg niet laten even in iemands privéleven te wroeten. Vooral als ze met die persoon een minutenoud fysiek gevecht probeerde te overbruggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t151-clarke-guerra
Jesse Shepherd

Jesse Shepherd

Aantal berichten : 94
IC-berichten : 60
Leeftijd : 25
Accounts : Jessica
Alexander
Laura
Adriano
Koda


Character sheet
Bijzonderheid: bovenmenselijke snelheid
Uiterlijke leeftijd: 16
Quote: Super Speed. Google it.
[TW] A Horrible Nightmare - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TW] A Horrible Nightmare   [TW] A Horrible Nightmare - Pagina 2 Emptyza nov 04, 2017 5:49 pm

Clarke keek met een schuin hoofd haar aan. Jess had om Clarke’s nare ervaringen gevraagd. Na een poosje antwoordde het meisje: ‘Het zorgt soms gewoon voor complicaties wat mijn aanraking teweeg kan brengen. Het verandert mensen compleet in beesten die enkel op hun instincten afgaan. Er is nog maar één doel, en dat is mijn lichaam.' Het was een stroom van woorden die Jess’ oren binnengedrongen. Haar gave kan ervoor zorgen dat mensen enkel nog afgaan op hun instinct om zich voor te planten… Jesse bibberde bij de gedachte dat een man haar weer zou verkrachten. Jess dacht er liever niet aan. Ze schudde de gedachten van haar af en ging rechtop staan. ‘Kom we gaan een wandeling maken,’ zei Jess met een waterige gimlach terwijl ze haar hand uitstak. Clarke had nog gevraagd of ze toevallig iemand miste, maar Jesse wou er niet echt over beginnen. ‘Op je vraag, ik heb er niet echt zin in om erover te praten. Maar ja inderdaad ik mis iemand,’
Terug naar boven Ga naar beneden
Clarke Guerra

Clarke Guerra

Aantal berichten : 527
IC-berichten : 129
Leeftijd : 25
Accounts :
. Clarke
. Louise


Character sheet
Bijzonderheid: Descendant of Aphrodite + Colour Saturation Manipulation
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: You bring my heart to life again now I can see in ultraviolet
[TW] A Horrible Nightmare - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TW] A Horrible Nightmare   [TW] A Horrible Nightmare - Pagina 2 Emptyza nov 11, 2017 10:33 pm

Jesse was zo ondoorgrondelijk als een troebel meer waarvan je de bodem probeerde te zien en gelijktijdig zo goed leesbaar als een open boek. Clarke zag alles wat er in haar gebeurde op haar gezicht, maar ze besloot maar enkele passages van het betreffende boek te delen, en het begon Clarke lichtjes te frustreren dat ze de hoofdstukken niet door kon blijven lezen. Dat ze niet wist hoe het verhaal verliep. Ergens voelde ze een stekende waarheid; het lag misschien deels bij Jesse, maar het lag ook aan haar zelf. Vanaf het moment dat ze haar bijzonderheid had gedeeld, had ze het compleet verpest. Het eerder voorval in de keuken leek inmiddels geheel vergeven en vergeten, maar haar bijzonderheid had Jesse met hele andere ogen naar haar doen kijken. En het was oké, ze bedoelde, het was niet alsof dat niet vaker gebeurde, dat haar bijzonderheid haar in de weg zat, maar toch... Het deed iedere keer een piepklein beetje pijn. Clarke had een tweede poging gedaan wat hoogte te krijgen. Er was duidelijk een pijn in haar ogen te zien die Clarke maar al te goed herkende. Zoals ze al had kunnen vergeten, bleek Jessica echter niet zo'n voorstander van het idee daar alles met haar over te delen. Eerst dacht ze dat ze gewoon helemaal niet in zou gaan op haar onderwerp. Jesse was opgestaan en had aangekondigd dat ze een wandeling gingen maken. Ze hield haar arm naar haar uitgestrekt. Clarke deed even moeite om een zucht in te houden, maar haalde toen de theedoek die om de zak ijs heen gewikkeld zat daaraf en wikkelde deze om haar eigen hand voor ze die van Jesse aannam. Ze zag nu niet bepaald een reden om dingen nog ingewikkelder te maken dan ze al waren, en doorgaans was haar bijzondere aanraking daar een goede start voor. Met opeen geklemde kaken kwam ze overeind, hoewel haar nog altijd zere rug nogal tegensputterde. 'Op je vraag, ik heb er niet echt zin in om erover te praten. Maar ja inderdaad ik mis iemand.' Wel, ze ging er dus in ieder geval toch nog op in. Vooruitgang. Clarke glimlachte lichtjes. Ze zou het vast wel uit haar krijgen als ze op dit tempo doorgingen. Toch besloot ze het onderwerp te veranderen, gewoon om de sfeer niet verder naar beneden te halen. 'Dus, die bijzonderheid van je, gebruik je die ook voor andere dingen dan mensen uit ramen duwen? Ik bedoel, je zou in waarschijnlijk enkele minuten de hele wereld kunnen zien als je dat zou willen.' Ze knoopte de theedoek om haar pols nadat ze Jesse had losgelaten en begon met voorzichtige passen het grasveld over te steken. Als Jesse veel van de wereld had gezien, hadden ze misschien tenminste één gezamenlijke factor waarover ze het konden hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t151-clarke-guerra
Gesponsorde inhoud




[TW] A Horrible Nightmare - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TW] A Horrible Nightmare   [TW] A Horrible Nightmare - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[TW] A Horrible Nightmare
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Room 360 | Nightmare
» I'm living in a nightmare

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
Miss Bluebonnet's abode
 :: g r o u n d f l o o r :: k i t c h e n
-
Ga naar: