Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

[FINISHED] A nightly trip. - Pagina 2 Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


[FINISHED] A nightly trip. - Pagina 2 Firefo11
15 oktober 2016


[FINISHED] A nightly trip. - Pagina 2 Birdpl11

Deel
 

 [FINISHED] A nightly trip.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Victor Frankenstein
Medisch Team
Victor Frankenstein

Aantal berichten : 711
IC-berichten : 544
Leeftijd : 24
Accounts : Girolamo Riario
Hedwig Loring
Astri Jørgensen
Alf Larsen

Character sheet
Bijzonderheid: Life extraction
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: Life is temporary, why should death be any different.
[FINISHED] A nightly trip. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] A nightly trip.   [FINISHED] A nightly trip. - Pagina 2 Emptydo apr 16, 2020 12:15 pm


‘Ik denk dat jij voor de veiligheid maar beter veilig in de lussen kunt blijven,’ zei de jongen sarcastisch. Toch kon Victor niet helpen maar kort lachen, de ander had dan ook helemaal gelijk. ‘Als jij uit de lus gaat, kunnen we je misschien nog net met veger en blik bij elkaar boenen.’ Dat haalde de lach dan weer van zijn gezicht. Want, maar dat kon de ander—gelukkig—niet weten, door zijn bijzonderheid zou het niet hij, maar iemand die toevallig langskwam zijn die tot stof zou vergaan. Hij probeerde de gedachte van zich af te zetten en luisterde naar de jongen. ‘Vijftig jaar… hoe doe je het toch? Ik geloof dat ik hier al iets meer dan een jaar zit en ik verveel me al dood.’ Met wat de jongen eerder gezegd had verbaasde dat Victor eigenlijk helemaal niet. Als de ander zich niets aantrok van de andere kinderen in het huis en niets anders gevonden had om zich mee bezig te houden was het niet moeilijk dat hij zich dood verveelde. Toch voelde hij dat hij dat beter niet luidop kon zeggen en besloot dus maar te antwoorden op de vraag. “In het begin omdat ik wou weten hoe dit allemaal werkte en meer over bijzonderheden wou weten. Maar soms zijn er ook mensen die ervoor zorgen dat je langer blijft dan je denkt.” In zijn laatste lus was hij erg gelukkig geweest, en had hij ook vrienden gehad. Maar sinds de hulsels had hij niemand van hen nog teruggezien. “En vijftig jaar is een veel kortere tijd dan je soms zou denken.”
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t650-victor-frankenstein
Hunter Storm

Hunter Storm

Aantal berichten : 340
IC-berichten : 274
Leeftijd : 27
Accounts : x Hunter Storm
x Yara Clover
x Tara Snow
x Evan Castle
x Matthew Fields
x Nathan Scott


Character sheet
Bijzonderheid: Vuursturen
Uiterlijke leeftijd: 18 jaar
Quote: It's a good day to die
[FINISHED] A nightly trip. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] A nightly trip.   [FINISHED] A nightly trip. - Pagina 2 Emptydo apr 16, 2020 1:46 pm

Hunter was er altijd oprecht lichtelijk verbaasd over als iemand begon te lachen met zijn grappen. Of nee, met zijn sarcasme, want grappig had hij het eigenlijk helemaal niet bedoeld. Hunter dacht niet dat er veel dingen waren die hij ooit grappig had bedoeld. Zijn vader had zijn zin om een vrolijke jongen te zijn en het pubertje uit te hangen wel een beetje uit hem geslagen en de jongen kon zich niet voorstellen dat hij ooit nog ergens hard om zou lachen, dat hij ooit nog echt plezier zou hebben zonder dat hij de volledige controle over zichzelf verloor. Dronken worden en rellen schoppen viel bij hem niet onder plezier maken. Nee, hij wilde zijn plezier zélf voelen, zonder dat daar drank of iets anders mee gemoeid was, maar dat leek bij hem gewoon niet mogelijk te zijn. En eerlijk gezegd dacht hij ook niet dat het er ooit ging komen. Er was een frons tussen zijn wenkbrauwen verschenen en hij keek op toen de jongen tegenover hem weer verder praatte. “Ik… snap wat je bedoelt,” zei hij met lichte aarzeling, denkend aan de ontmoetingen die hij tot nu toe had meegemaakt. “Al weet ik niet of zij aan het einde van de rit echt een reden voor me zijn om te blijven. Ik blijf nu vooral omdat ik gewoon nergens anders naartoe kan gaan.” Hij richtte zijn blauwgrijze ogen op de muur achter de jongen. “Je moet wel heel erg goede mensen hebben ontmoet als je vindt dat vijftig jaar een korte tijd lijkt,” sprak hij op een zachte toon. “Het laat me afvragen wie je ontmoet hebt en welke band je met ze hebt.” Niet dat hij dacht dat de jongen daar nu openlijk over zou spreken, maar je wist maar nooit.
@tag
YTN
Terug naar boven Ga naar beneden
Victor Frankenstein
Medisch Team
Victor Frankenstein

Aantal berichten : 711
IC-berichten : 544
Leeftijd : 24
Accounts : Girolamo Riario
Hedwig Loring
Astri Jørgensen
Alf Larsen

Character sheet
Bijzonderheid: Life extraction
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: Life is temporary, why should death be any different.
[FINISHED] A nightly trip. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] A nightly trip.   [FINISHED] A nightly trip. - Pagina 2 Emptyza apr 18, 2020 5:11 pm


In het begin was hij enkel naar de lus in Schotland gegaan omdat hij wou weten hoe bijzonderheden en lussen werkten. Hij had altijd wel gedacht dat er nog mensen zoals hij moesten zijn die dingen konden waar anderen enkel van konden dromen, maar had nooit durven hopen dat er een hele gemeenschap van bijzonderen bestond. En dan was hij naar Frankrijk gegaan waar hij zich eigenlijk wel thuis voelde. Het was daar dat hij een aantal mensen had ontmoet die de jaren sneller hadden laten gaan en ervoor hadden gezorgd dat hij niet heel de tijd bij de boeken aan het verstoffen was. Victor begreep de reden die de ander had om in de lus te blijven wel. Veel van de kinderen die in het huis woonden hadden nergens anders om naartoe te gaan. Victor was zelf ook naar Inndyr gekomen omdat er geen betere alternatieven waren. ‘Je moet wel heel erg goede mensen hebben ontmoet als je vindt dat vijftig jaar een korte tijd lijkt,’ zei de jongen zacht. ‘Het laat me afvragen wie je ontmoet hebt en welke band je met ze hebt.’ Een voorzichtige glimlach brak door op Victors gezicht. “Wel, ik weet zelf eigenlijk ook niet goed hoe het gebeurd is. Ik werd gewoon telkens de bibliotheek uitgesleurd en voor ik het wist had ik vrienden.” Het verbaasde hem nog altijd dat het zo gelopen was. Hij was niet van plan om zo lang in die lus te zijn, maar uiteindelijk waren er meer redenen geweest om te blijven dan om weg te gaan en dus was hij gebleven. “En de rust van een lus prefereer ik eigenlijk ook boven de buitenwereld. Dus dat is ook nog een reden om te blijven,” voegde hij toe. Er was te veel gebeurd in de wereld buiten de lussen om daar direct naar terug te willen keren. Al waren lussen ook niet helemaal veilig gebleken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t650-victor-frankenstein
Hunter Storm

Hunter Storm

Aantal berichten : 340
IC-berichten : 274
Leeftijd : 27
Accounts : x Hunter Storm
x Yara Clover
x Tara Snow
x Evan Castle
x Matthew Fields
x Nathan Scott


Character sheet
Bijzonderheid: Vuursturen
Uiterlijke leeftijd: 18 jaar
Quote: It's a good day to die
[FINISHED] A nightly trip. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] A nightly trip.   [FINISHED] A nightly trip. - Pagina 2 Emptyzo apr 19, 2020 12:45 pm

Hunter Storm schreef:
Het was een vage uitleg, maar wel eentje die Hunter gek genoeg kon volgen. Hij wilde nog niet zeggen dat hij op het level was gekomen dat hij vríenden had, maar hij had zich wel geamuseerd met bepaalde mensen binnen het huis. Hij had gemerkt dat hij door zichzelf een beetje open te stellen in wel wat grappige situaties terecht was gekomen, al wist hij niet of hij dat nog eens over zou doen. Het was lastig voor hem om anderen te vertrouwen, zeker na wat er allemaal in zijn verleden was gebeurd. Het gebeurde dikwijls dat hij zich herinnerde hoe zijn vader voor hem stond, zijn gezicht op onweer en zijn vuist geheven. Pas toen Hunter ouder werd, had hij zichzelf kunnen verweren en hij kon de keren dat zijn vader hem geslagen had niet tellen, maar tot zijn opluchting kon hij de keren dat hij zijn vader een mep terug had gegeven ook niet meer tellen. Het compenseerde toch lichtelijk het gevoel van onmacht dat hij als kind zijnde had ervaren. Maar dat was niet iets wat hij met deze vreemdeling zou delen, noch met de anderen van het huis. Het was een zielig verhaal en eentje die hij zo goed mogelijk weg wilde stoppen. Hunter haalde zijn schouders op. “Er is niet veel meer om naar te gaan buiten de lussen,” sprak hij. “Zeker niet als je weet hoe oud je in de tussentijd bent geworden en dat je eigenlijk niet meer bent dan stof als je uit de lus zou gaan.” Hij keek bedenkelijk langs de jongen door. Toen keek hij de jongen weer aan. “We hebben er redelijk omheen gedraaid en ik blijf erbij dat ik niet je therapeut ga uithangen, maar ik moet bekennen dat ik me toch af begin te vragen wat de reden is dat je in de lussen zit.” Met andere woorden: wat was de jongen zijn bijzonderheid?
@tag
YTN
Terug naar boven Ga naar beneden
Victor Frankenstein
Medisch Team
Victor Frankenstein

Aantal berichten : 711
IC-berichten : 544
Leeftijd : 24
Accounts : Girolamo Riario
Hedwig Loring
Astri Jørgensen
Alf Larsen

Character sheet
Bijzonderheid: Life extraction
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: Life is temporary, why should death be any different.
[FINISHED] A nightly trip. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] A nightly trip.   [FINISHED] A nightly trip. - Pagina 2 Emptydi apr 21, 2020 2:46 pm


Er waren inderdaad niet veel redenen meer om uit de lus te gaan. Alleen al de hulsels die zich om elke hoek konden bevinden waren genoeg om hem hier te houden. Maar het was niet enkel dat. Hij had al zoveel meegemaakt in de wereld buiten deze en hier voelde het niet enkel alsof tijd stilstond, maar ook alsof het leven zelf stil stond. Hij ontmoette de ander zijn blik. ‘We hebben er redelijk omheen gedraaid en ik blijf erbij dat ik niet je therapeut ga uithangen, maar ik moet bekennen dat ik me toch af begin te vragen wat de reden is dat je in de lussen zit.’ En zonder het luidop te zeggen, wist Victor dat de jongen het over zijn bijzonderheid had. Altijd een goed gespreksonderwerp. Met zijn ogen op de vloer liet hij een zucht ontsnappen alvorens de ander weer aan te kijken. “Levensenergie,” zei hij simpelweg. Waarna hij vervolgde met de verdere uitleg: “Ik kan de mijne aan anderen geven of die van anderen wegnemen.” Als hiermee het kleine beetje sfeer dat er was niet helemaal om zeep was geholpen dan wist Victor het ook niet. Hij zei niet letterlijk dat hij mensen kon doden of genezen, maar dat was wel duidelijk uit wat hij wel gezegd had. Nu maar afwachten op hoe de ander ging reageren. Toch was hij ook wel nieuwsgierig naar wat de jongen kon doen. “En jij?”
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t650-victor-frankenstein
Hunter Storm

Hunter Storm

Aantal berichten : 340
IC-berichten : 274
Leeftijd : 27
Accounts : x Hunter Storm
x Yara Clover
x Tara Snow
x Evan Castle
x Matthew Fields
x Nathan Scott


Character sheet
Bijzonderheid: Vuursturen
Uiterlijke leeftijd: 18 jaar
Quote: It's a good day to die
[FINISHED] A nightly trip. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] A nightly trip.   [FINISHED] A nightly trip. - Pagina 2 Emptyvr apr 24, 2020 6:17 pm

Hunter trok kort zijn wenkbrauw op toen de jongen vertelde over zijn bijzonderheid. Dat was inderdaad vrij eh… bijzonder. Het was bizar te noemen hoe de jongen zomaar een keuze kon maken om iemands leven te ontnemen, al dacht Hunter niet dat de jongen die optie zou overwegen. Zo zag hij er toch in elk geval niet uit. Maar natuurlijk kon hij zich ook wel vergissen. Een mens was immers een gevaarlijk wezen wanneer het kwaad werd gemaakt, dat had hij bij zijn vader al vaak genoeg mogen ontdekken. Hij slikte het gal dat opkwam in zijn keel weg en keek de jongen tegenover hem zo neutraal mogelijk aan. “Dus als ik de lus helemaal zat ben en ik heb ook geen zin meer om buiten de lus te gaan, kan ik naar jou toekomen,” zei hij op een droge toon dat hopelijk het erge van de situatie een beetje weg zou nemen. Niet dat het hem veel interesseerde of het een zwaar beladen emotioneel gesprek was voor de jongen, maar dan was hij in elk geval niet schuldig aan het feit dat hij de signalen had genegeerd. Of hoe hij het dan ook moest noemen. “Ik kan vuur sturen,” zei hij op een rustige toon. “Zowel bestaand vuur als vuur dat ik zelf op kan wekken.” Hoewel die laatste behoorlijk tricky was omdat hij zich dan wel eens brandde aan zijn eigen handen. Maar goed, om zijn vader uit zijn buurt te houden was het wel effectief geweest en daar ging hij dan ook voor. “Dus ik kan mensen kapot maken en jij kan ze weer oplappen, als je er zo over na gaat denken.” Hij grinnikte. “Merk je er zelf eigenlijk veel van als je je levensenergie aan mensen geeft om ze te genezen? Heb je daar neveneffecten van?”
@tag
YTN
Terug naar boven Ga naar beneden
Victor Frankenstein
Medisch Team
Victor Frankenstein

Aantal berichten : 711
IC-berichten : 544
Leeftijd : 24
Accounts : Girolamo Riario
Hedwig Loring
Astri Jørgensen
Alf Larsen

Character sheet
Bijzonderheid: Life extraction
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: Life is temporary, why should death be any different.
[FINISHED] A nightly trip. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] A nightly trip.   [FINISHED] A nightly trip. - Pagina 2 Emptyza apr 25, 2020 4:41 pm


De ander trok eerst verbaasd zijn wenkbrauwen op, maar al snel kwam weer die neutrale blik op zijn gezicht. ‘Dus als ik de lus helemaal zat ben en ik heb ook geen zin meer om buiten de lus te gaan, kan ik naar jou toekomen.’ Eerst voelde Victor boosheid opkomen. Het idee dat de ander voor zoiets naar hem zou kunnen komen was waanzinnig. Hij was bang voor zijn eigen bijzonderheid, maar de ander leek er alleen maar een grap in te zien. Dan realiseerde hij zich dat de jongen het ook als grap had bedoeld. Of misschien was hij wel een klein beetje serieus, maar er was alleszins geen reden voor hem om hier kwaad op te reageren. Weer wat gekalmeerd luisterde naar hoe de jongen zijn bijzonderheid uitlegde. ‘Dus ik kan mensen kapot maken en jij kan ze weer oplappen, als je er zo over na gaat denken.’ Victor knikte. Op z’n minst had hij nog het geluk dat er ook een helende kant aan zijn bijzonderheid zat. Dat kon je over vuursturen niet zeggen. ‘Merk je er zelf eigenlijk veel van als je je levensenergie aan mensen geeft om ze te genezen? Heb je daar neveneffecten van?’ vroeg de ander. “Ik geef mijn eigen energie aan een ander dus ik word er moe van. Een aantal keer heb ik in een coma gelegen omdat ik te grote letsels wou genezen.” Zeker in het begin, toen hij nog niet goed wist hoe zijn gave werkte of er te veel mee wou doen, was hij langere perioden buiten spel geweest door zijn bijzonderheid. “Als ik iemand wil genezen moet ik daar de prijs voor betalen.” Een blik op de ander deed hem iets realiseren: “Wat is je naam eigenlijk?” Het was iets dat hij eigenlijk zou moeten vragen vooraleer hij een gesprek met iemand begon, maar door de hele situatie had Victor zich nog niet eens bedacht dat hij de naam van de ander niet wist.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t650-victor-frankenstein
Hunter Storm

Hunter Storm

Aantal berichten : 340
IC-berichten : 274
Leeftijd : 27
Accounts : x Hunter Storm
x Yara Clover
x Tara Snow
x Evan Castle
x Matthew Fields
x Nathan Scott


Character sheet
Bijzonderheid: Vuursturen
Uiterlijke leeftijd: 18 jaar
Quote: It's a good day to die
[FINISHED] A nightly trip. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] A nightly trip.   [FINISHED] A nightly trip. - Pagina 2 Emptydi apr 28, 2020 12:48 pm

Aangezien Hunter dikwijls geconfronteerd was geweest met emoties van woede was het hem ook deze keer niet onopgemerkt gebleven dat de jongen tegenover hem zijn opmerking niet echt kon appreciëren. Hunter zou er zelf wel de grap van hebben ingezien, maar hij wist natuurlijk niet wat de jongen allemaal had meegemaakt. En eerlijk gezegd kon hem dat ook weinig deren. Hij was geen therapeut en hij was ook echt niet van plan om naar de geschiedenis van de jongen te luisteren. Hij zou zijn eigen geschiedenis ook niet snel met iemand anders delen. Hij had tot nu toe niemand gevonden tegen wie hij het echt wilde zeggen. Er waren inderdaad mensen met wie hij had beter dan verwacht kon vinden, maar dat wilde nog niet zeggen dat hij ze opeens ging vertrouwen met zijn levensverhaal. Hunter richtte zijn blik op de jongen tegenover hem toen hij begon uit te leggen hoe zijn kracht werkte en trok kort zijn wenkbrauw op toen de jongen vertelde dat hij zelfs in coma kon geraken door het gebruiken van zijn kracht. “Zijn je krachten enkel beperkt tot lichamelijke verwondingen of kun je ook psychische problemen genezen?” De kans leek hem vrij sterk. Misschien was daar een ander soort bijzonderheid voor nodig, eentje die iemand anders in dit verdomde huis vast wel zou hebben. “Hunter,” antwoordde hij, zich beseffend dat ze zich inderdaad nog niet aan elkaar voorgesteld hadden. Dat maakte ook niet veel uit. Hunter had een goed geheugen en zou de jongen vast nog wel herkennen als ze elkaar nog eens zouden tegenkomen, maar namen uitwisselen kon nooit geen kwaad, toch?
@tag
YTN
Terug naar boven Ga naar beneden
Victor Frankenstein
Medisch Team
Victor Frankenstein

Aantal berichten : 711
IC-berichten : 544
Leeftijd : 24
Accounts : Girolamo Riario
Hedwig Loring
Astri Jørgensen
Alf Larsen

Character sheet
Bijzonderheid: Life extraction
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: Life is temporary, why should death be any different.
[FINISHED] A nightly trip. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] A nightly trip.   [FINISHED] A nightly trip. - Pagina 2 Emptydi apr 28, 2020 1:53 pm


De ander trok zijn wenkbrauw op toen Victor zei dat hij zelfs al in coma had gelegen door zijn bijzonderheid, maar eigenlijk was het best normaal als je erover nadacht. Om anderen te genezen gaf hij zijn eigen energie aan die persoon en als hij te veel gaf dan kon zijn lichaam niet meer functioneren en dan was een coma de meest logische optie om zijn lichaam in leven te houden. ‘Zijn je krachten enkel beperkt tot lichamelijke verwondingen of kun je ook psychische problemen genezen?’ Victor schudde zijn hoofd. “Enkel fysieke verwondingen. Anders zou ik hier waarschijnlijk niet staan.” Als hij mentale problemen kon genezen had hij dat allang bij zichzelf gedaan en dan had hij hier deze nacht ook niet naar beneden moeten komen omdat hij dan geen nachtmerries zou hebben. Dat zou pas een fantastische wereld zijn. Dan besefte hij opeens dat hij eigenlijk geen idee had hoe de jongen heette. Ze stonden hier toch al een tijdje te praten, maar het was nog niet eerder in hem opgekomen om naar de ander zijn naam te vragen. ‘Hunter,’ stelde de jongen zich voor. Victor knikte en besloot ook zijn eigen naam te delen: “Victor.”
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t650-victor-frankenstein
Hunter Storm

Hunter Storm

Aantal berichten : 340
IC-berichten : 274
Leeftijd : 27
Accounts : x Hunter Storm
x Yara Clover
x Tara Snow
x Evan Castle
x Matthew Fields
x Nathan Scott


Character sheet
Bijzonderheid: Vuursturen
Uiterlijke leeftijd: 18 jaar
Quote: It's a good day to die
[FINISHED] A nightly trip. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] A nightly trip.   [FINISHED] A nightly trip. - Pagina 2 Emptyvr mei 01, 2020 1:54 pm

De jongen antwoordde op zijn vraag en Hunter vroeg zich af of hij soms ook zijn eigen verwondingen kon genezen. De manier waarop dat de jongen het zei, suggereerde dat hij dat inderdaad kon. Het zou behoorlijk indrukwekkend geweest zijn als hij inderdaad mentale problemen kon genezen, maar net zoals bij Hunter’s bijzonderheid, zouden er bij de jongen ook limieten zijn. En het grootste limiet was dat zijn lichaam zich in coma bracht wanneer hij een te grote wond in één keer probeerde te genezen. Hunter vroeg zich af of hij soms ook kon sterven, letterlijk zijn leven geven voor een ander en concludeerde dat de jongen dat wellicht zou kunnen. De jongen stelde zichzelf voor als Victor en Hunter gaf een knikje. Ze stonden hier al wel een tijdje te praten en toen Hunter een blik over Victor’s schouder wierp, zag hij dat het al ver na middernacht was. Hij snakte naar een sigaret en haalde deze dan ook uit zijn zak. Hij creëerde zelf een vlam en hield deze vlakbij het uiteinde van de sigaret, welke kort oplichtte. “Wil jij er ook één?” vroeg hij aan Victor. “Het kan helpen om je wat te kalmeren.” En dat zou zijn enige en laatste poging zijn om te helpen. Meer moest de jongen niet van hem verwachten.
@tag
YTN
Terug naar boven Ga naar beneden
Victor Frankenstein
Medisch Team
Victor Frankenstein

Aantal berichten : 711
IC-berichten : 544
Leeftijd : 24
Accounts : Girolamo Riario
Hedwig Loring
Astri Jørgensen
Alf Larsen

Character sheet
Bijzonderheid: Life extraction
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: Life is temporary, why should death be any different.
[FINISHED] A nightly trip. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] A nightly trip.   [FINISHED] A nightly trip. - Pagina 2 Emptyma mei 04, 2020 6:25 pm


Nadat ze zich aan elkaar hadden voorgesteld viel een stilte. De ander nam hiervan gebruik om iets uit zijn zak te halen; een sigaret. Met een zelfgemaakte vlam stak hij het uiteinde aan. Dat was handig. En ook best wel cool. Het was de eerste keer dat Victor iemand zomaar vlammen uit het niets zag halen en hij moest zich erg tegenhouden om niet direct vragen te beginnen stellen. ‘Wil jij er ook één?’ vroeg de jongen. Bedenkelijk keek Victor naar het brandende goedje. Hij had het wel een paar keer geprobeerd, maar die pogingen waren al zo lang geleden dat hij er zich niet veel van herinnerde. Behalve dan dat ze niet erg positief waren. Bovendien hield hij niet echt van het idee om het te proberen. ‘Het kan helpen om je wat te kalmeren.’ En daarmee had Hunter een goed argument. Het lag waarschijnlijk aan het slaaptekort, de nachtmerries en het feit dat hij momenteel niet goed kon nadenken, maar uiteindelijk knikte hij. “Als je er een kan missen,” probeerde hij er een beetje een grap van te maken om zijn twijfel te verbergen. Of het werkte, kon hij niet goed zeggen. Acteren was nooit echt zijn ding geweest dus of het overtuigend overkwam, wist hij niet zeker. Waarschijnlijk niet. Al hing het er misschien vanaf hoe goed de jongen aan het opletten was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t650-victor-frankenstein
Hunter Storm

Hunter Storm

Aantal berichten : 340
IC-berichten : 274
Leeftijd : 27
Accounts : x Hunter Storm
x Yara Clover
x Tara Snow
x Evan Castle
x Matthew Fields
x Nathan Scott


Character sheet
Bijzonderheid: Vuursturen
Uiterlijke leeftijd: 18 jaar
Quote: It's a good day to die
[FINISHED] A nightly trip. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] A nightly trip.   [FINISHED] A nightly trip. - Pagina 2 Emptydo mei 07, 2020 11:04 am

Hunter probeerde een glimlach te verhullen toen hij zag dat de jongen twijfelde. Het leek er duidelijk op dat hij al eens eerder gerookt had, maar dat het toen niet veel voor hem uitgehaald had, iets wat Hunter wel kon begrijpen. Je was een roker of je was het niet. Je kon niet voor de grap sigaretten blijven proberen om bij te groep te horen als je lichaam zich niet aanpaste aan de rook. In het begin had hij ook alles bij elkaar gehoest en had het hem een ontzettende vieze smaak in zijn mond bezorgd, maar uiteindelijk had het kalmerende effect dat de nicotine op hem had hem overgehaald om het te blijven proberen. Uiteindelijk was hij er aan gewend geraakt. Het was een soort uitvlucht voor zijn problemen, al was dat steeds maar tijdelijk geweest. Zodra hij weer in zijn huis was en zijn vader weer onder ogen moest komen, begonnen de problemen weer van voor af aan. Daar zorgde zijn vader wel voor. Victor leek de innerlijke strijd immers gewonnen te hebben en vroeg op een tamelijk grappende toon aan Hunter of hij er een kwijt kon. Normaal gezien zou hij geweigerd hebben, maar nu had hij het zelf voorgesteld en om eerlijk te zijn, vond hij Victor wel meevallen. Hij knikte dus en stak de sigaret naar de jongen uit, maar pas nadat hij het ding had aangestoken. “Rustig inhaleren en je lichaam eerst laten wennen aan de rook voordat je het te haastig uitblaast, anders maak je iedereen dadelijk wakker met een hoestbui,” zei hij tegen de jongen. Het puntje van zijn eigen sigaret lichtte op terwijl hij een nieuwe trek nam en hij leunde nonchalant tegen de muur die zich achter hem bevond. “Is er veel dat je achter hebt moeten laten toen je naar de lus van Noorwegen kwam?” Hij verraste zichzelf met die vraag, maar het was nu al te laat om zijn vraag terug te trekken en dus keek hij de jongen afwachtend aan terwijl hij wachtte op antwoord. 
YTN
Terug naar boven Ga naar beneden
Victor Frankenstein
Medisch Team
Victor Frankenstein

Aantal berichten : 711
IC-berichten : 544
Leeftijd : 24
Accounts : Girolamo Riario
Hedwig Loring
Astri Jørgensen
Alf Larsen

Character sheet
Bijzonderheid: Life extraction
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: Life is temporary, why should death be any different.
[FINISHED] A nightly trip. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] A nightly trip.   [FINISHED] A nightly trip. - Pagina 2 Emptyzo mei 17, 2020 3:04 pm


Weer haalde de jongen een sigaret en een vlam boven. Na deze aangestoken te hebben, overhandigde hij de sigaret aan Victor die hem voorzichtig aannam. ‘Rustig inhaleren en je lichaam eerst laten wennen aan de rook voordat je het te haastig uitblaast, anders maak je iedereen dadelijk wakker met een hoestbui.’ Hij knikte, stak de sigaret tussen zijn lippen en deed zoals de jongen hem verteld had. De smaak was verschrikkelijk, maar op dit moment had hij dat ervoor over als het hem wat kalmeerde. ‘Is er veel dat je achter hebt moeten laten toen je naar de lus van Noorwegen kwam?’ Zijn blik ging naar de grond. De jongen wist natuurlijk niet dat zijn vorige lus vernietigd was en dat de vraag meer pijn deed dan hij zich in kon beelden. Victor nam de sigaret tussen zijn vingers, uit zijn mond. Hij was er niet op geoefend om te praten met zo’n ding in zijn mond. “Ik ben net naar deze lus gekomen omdat ik veel verloren heb.” Hij bracht zijn blik voorzichtig weer naar de jongen. “Mijn vorige lus werd vernietigd door hulsels,” zei hij, waarna hij de sigaret weer tussen zijn lippen stak en een trek nam. Nu was hij alleszins wel blij dat hij de vieze smaak in zijn mond had om hem af te leiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t650-victor-frankenstein
Hunter Storm

Hunter Storm

Aantal berichten : 340
IC-berichten : 274
Leeftijd : 27
Accounts : x Hunter Storm
x Yara Clover
x Tara Snow
x Evan Castle
x Matthew Fields
x Nathan Scott


Character sheet
Bijzonderheid: Vuursturen
Uiterlijke leeftijd: 18 jaar
Quote: It's a good day to die
[FINISHED] A nightly trip. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] A nightly trip.   [FINISHED] A nightly trip. - Pagina 2 Emptyma mei 18, 2020 7:57 pm

hunter1.gif
Hunter moest zich eraan herinneren dat deze jongen ouder was dan hij leek. Misschien was hij dat zelf ook inmiddels al wel. Hij kwam in de lus toen hij een jaar of achttien of negentien was en misschien was hij nu wel buiten de lus al een jaar of twintig, misschien wel meer. De tijd stond hier letterlijk stil en dus was het lastig om te zeggen wat er precies welke dag was gebeurd. Ja, hij had zijn herinneringen, maar hij kon niet zeggen op welke datum hij wie had ontmoet of hoe lang hij al contact had met iemand. Dat was dan ook onmogelijk te zeggen als de dag zich steeds herhaalde. Hij richtte zijn blik op Victor toen deze begon over zijn ervaring met de vorige lus en gaf een knikje. Hij kon zich niet veel voorstellen bij de Hollows, maar blijkbaar waren ze dan toch wel gevaarlijk als ze een hele lus konden vernielen. “Dat is klote, man,” was het enige wat hij erop zei. Want ja, wat kon hij anders zeggen? Hij nam aan dat als er een lus werd vernield er ook veel andere mensen om zouden komen, mensen die hij graag had gezien. En dan begon hij weer helemaal opnieuw in deze lus, met nieuwe mensen die hij moest leren kennen. Hunter moest eerlijk toegeven dat hij toch wel een beetje respect begon te krijgen voor de jongen. En hij kon ook niet zeggen dat hun gesprek stroef verliep of iets dergelijks, dus dat viel hem ook weer goed mee. “Heb je een idee of er mensen zijn uit die lus die het overleefd hebben en die ook naar hier zijn gekomen?” Misschien niet echt een tactische vraag, maar het was Hunter’s omslachtige manier om Victor te laten praten over zijn gevoelens en zijn ervaringen zonder dat hij dat op sentimentele wijze overbracht.
YTN
Terug naar boven Ga naar beneden
Victor Frankenstein
Medisch Team
Victor Frankenstein

Aantal berichten : 711
IC-berichten : 544
Leeftijd : 24
Accounts : Girolamo Riario
Hedwig Loring
Astri Jørgensen
Alf Larsen

Character sheet
Bijzonderheid: Life extraction
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: Life is temporary, why should death be any different.
[FINISHED] A nightly trip. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] A nightly trip.   [FINISHED] A nightly trip. - Pagina 2 Emptydi mei 26, 2020 9:33 pm


Voor het eerst was Victor echt blij met de sigaret in zijn mond. Het gaf hem iets om op te focussen. En zelfs al was het de verschrikkelijke smaak, het was beter dan niets. ‘Dat is klote, man.’ Victor knikte. Dat was wel een goede manier om het te zeggen, ja. Het was inderdaad klote. ‘Heb je een idee of er mensen uit die lus het overleefd hebben en die ook naar hier zijn gekomen?’ Victor schudde even zijn hoofd, maar nam al snel de sigaret uit zijn mond om te antwoorden. “De paar die mee ontsnapt waren, ben ik na een paar dagen weer verloren toen de hulsels ons opnieuw gevonden hadden.” Hij nam een trek van de sigaret. Een beetje te veel, want hij kon een klein hoestje niet onderdrukken. “Ik heb sindsdien van iemand nog iets gehoord. Ze zijn waarschijnlijk allemaal dood,” zei hij droog. Het was een poging om alle emoties uit zijn gedachten en handelen te bannen en te doen alsof het gewone feiten waren waar hij niets mee te maken had. Maar dat ging hem moeilijker af dan hij had gehoopt. Hij was al helemaal trillend naar de keuken gekomen, hij had er echt geen nood aan om daar ook nog eens een paniekaanval aan toe te voegen.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t650-victor-frankenstein
Gesponsorde inhoud




[FINISHED] A nightly trip. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] A nightly trip.   [FINISHED] A nightly trip. - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[FINISHED] A nightly trip.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [FINISHED] I won't let the sun go down on me.
» Well, f*ck. [FINISHED]
» [FINISHED] Exploring!
» [FINISHED] Icy encounter.
» [FINISHED] The climb.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
Miss Bluebonnet's abode
 :: g r o u n d f l o o r :: k i t c h e n
-
Ga naar: