Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

[TW: Geweld] Bad memories. - Pagina 2 Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


[TW: Geweld] Bad memories. - Pagina 2 Firefo11
15 oktober 2016


[TW: Geweld] Bad memories. - Pagina 2 Birdpl11

Deel
 

 [TW: Geweld] Bad memories.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Kelvin Grant

Kelvin Grant

Aantal berichten : 77
IC-berichten : 64
Accounts : » Kelvin Grant
» Connor Lacross
» Blake Crestor

Character sheet
Bijzonderheid: Weather control
Uiterlijke leeftijd: 21 y/o
Quote: Mourning Monday all week long's not healthy, but being happy's only for the wealthy
[TW: Geweld] Bad memories. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TW: Geweld] Bad memories.   [TW: Geweld] Bad memories. - Pagina 2 Emptyzo mei 31, 2020 5:00 pm

Met een zucht had Kelvin haar vraag geantwoord over hoe lang hij nog in de lus zat. Iets waar hij nog steeds conflicterende gevoelens over had. Omdat het gebrek aan verantwoordelijkheid voor een keer fijn was, maar het gebrek aan respect niet. ”Nee, ik heb gezien dat je het goed onder controle hebt,” reageerde ze op zijn opmerking. Dat deel wat hij aan hoor getoond had wel. Het was Kelvin ook niet ontgaan hoe goed hun gaves toen op elkaar hadden leken in te werken om een gevaarlijk geheel te vormen als ze wilde. Vooral omdat ze zowel het ijs als water dat hij maakte kon verplaatsen, terwijl hij het alleen maar kon vormen maar het niet verder kon bewerken. Ze waren bij het centrum aan gekomen, maar hij was nog niet bereid om een restaurant in te stappen. Snel maakte hij het probleem duidelijk op zijn eigen aparte manier. ”Heb ik ook nog nieuwe lingerie nodig of mag dat nog net door de keuring?” vroeg ze sarcastisch, maar wel met rode wangen. De prins staarde haar even aan terwijl hij een mogelijk antwoord daarop probeerde te bedenken. Natuurlijk had hij eerder lingerie gezien, hij was niet onbekend met dat soort dingen. Maar het was iets nieuws om er een sarcastische opmerking over te krijgen van een onderdaan. ”Dat is niet nodig,” antwoordde hij uiteindelijk. Niet dat hij nee zou zeggen tegen het zien van- Nee Kelvin, focus. Dat was niet het prinselijke gedrag dat van hem verwacht werd. ”En wat voor kleding had je dan in gedachten?” vroeg ze door. Zijn blik gleed rond het plein, maar hier zaten vooral de restaurants, weinig kledingwinkels. ”Iets wat niet zo armoedig is,” antwoordde hij zonder kwade bedoeling toch vrij bot. ”En het lijkt me beter om je armen te bedekken,” ging hij iets zorgzamer door.
x
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazel Woods

Hazel Woods

Aantal berichten : 127
IC-berichten : 90
Leeftijd : 27

Character sheet
Bijzonderheid: Water en ijs besturen
Uiterlijke leeftijd: 18 jaar
Quote: What doesn't kill you makes you stronger
[TW: Geweld] Bad memories. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TW: Geweld] Bad memories.   [TW: Geweld] Bad memories. - Pagina 2 Emptyzo mei 31, 2020 5:20 pm

Hoewel Hazel bloosde door haar eigen commentaar en ze het vooral sarcastisch bedoeld had, leek Kelvin het niet zo op te vatten en leek hij op een serieuze manier haar peilend in zich op te nemen. Hazel voelde haar wangen opnieuw rood worden toen zijn blik op haar fixeerde. Ze nam zijn blik in zich op en hoewel het eerst awkward had aangevoeld, merkte ze toch dat het steeds makkelijker werd om die strakke blik van hem vast te blijven houden met haar zeegroene ogen. Het was net alsof het vertrouwd begon aan te voelen dat hun blikken elkaar kruisten en Hazel moest eerlijk toegeven dat het minder ongemakkelijk had aangevoeld dan in het begin dat ze elkaar ontmoet hadden. Het feit dat hij zijn geld aan haar wilde spenderen, ook al was het dan om een gebrek van haar te verhullen, deed haar ergens ook wel goed, al kon ze haar vinger er niet precies op leggen waarom ze dat zo aanvoelde. Ze vermoedde dat elk ander meisje zich behoorlijk beledigd zou voelen, al zeker door het botte commentaar dat volgde. En ook Hazel keek heel even naar de grond nadat hij dat had gezegd, bijtend op haar onderlip en haar handen in elkaar leggend. Ze wist dat ze het zich niet moest aantrekken, maar soms had hij de capaciteit om haar behoorlijk kleintjes te laten voelen. Ze wist dat hij een prins was en dat het waarschijnlijk ook wel de bedoeling was dat ze zich naast hem kleintjes moest voelen, maar ze wist ook dat het haar bij elke andere persoon niet zo veel had uitgemaakt wat voor rang hij of zij had en dat ze toch wel gereageerd zou hebben zoals ze zelf dacht dat goed was. Dus waarom bij hem wel? Ze keek voorzichtig op toen hij op een iets vriendelijkere toon doorging dat haar armen wel bedekt moesten worden en met een waterig glimlachje knikte ze. Ja, daar was ze het wel mee eens. Ze probeerde het ongemakkelijke gevoel van zich af te schudden en keek nu iets kalmer naar de verschillende winkels. “Ik denk dat ze daar wel iets hebben?” Ze wilde er nog aan toe voegen ”naar jouw zin”, maar er was een deel in haar dat zich niet helemaal wilde laten overrompelen door hem. En dus begon ze al in de richting van de zaak te lopen, maar meteen toen ze zag wat voor soort jurkjes er buiten hingen, had ze al spijt van haar actie. “Nee, nee, laat maar,” zei ze gehaast tegen Kelvin. “Ik heb me vergist.” De jurken zagen er niet alleen ontzettend duur uit, ook zaten er exemplaren bij die haar niet bepaald bedekten. Met rode wangen keek ze naar een zwart exemplaar dat haar schouders bloot zou laten en nog maar net over haar borsten heen zou komen. “Ik kan net zo goed niks aan doen als ik daar in rond wil lopen,” mompelde ze verongelijkt, al was het niet zeker of ze wilde dat Kelvin dat hoorde of niet. Ze keek Kelvin vanuit haar ooghoeken aan. “Houd het alsjeblieft bij één outfit,” zei ze op een haast smekende toon tegen hem. “Meer kan ik echt niet van je aannemen.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Kelvin Grant

Kelvin Grant

Aantal berichten : 77
IC-berichten : 64
Accounts : » Kelvin Grant
» Connor Lacross
» Blake Crestor

Character sheet
Bijzonderheid: Weather control
Uiterlijke leeftijd: 21 y/o
Quote: Mourning Monday all week long's not healthy, but being happy's only for the wealthy
[TW: Geweld] Bad memories. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TW: Geweld] Bad memories.   [TW: Geweld] Bad memories. - Pagina 2 Emptywo jun 03, 2020 9:47 pm

I’ll be the king, you’ll be the filth I wash away
Kelvin wist niet zeker meer waar het gesprek heen ging na Hazel’s opmerking, maar hij besloot uiteindelijk redelijk serieus te antwoorden. Ook omdat het concept het verdiende om overwegen te worden. Het was hem niet ontgaan dat Hazel knap was, maar het was niet aan hem om er lang stil bij te blijven staan, vooral omdat ze een onderdaan was. Hij merkte wel dat ze minder last leek te hebben wanneer zijn strakke blik de hare ontmoette. Velen weken hun ogen af onder zijn felle blauwe blik die hij eindeloos vol kon houden. Nee, Kelvin zou een staarcontest met gemak kunnen winnen van het grootste deel van de bevolking. Hij legde uit waar ze naar opzoek waren. ”Ik denk dat ze daar wel iets hebben?” koos ze een winkel uit. De prins knikte even terwijl hij goedkeuren naar de winkel keek en haar er naar toe volgde. Het leek duur en fancy genoeg om in zijn smaak te vallen. ”Nee, nee, laat maar,” stopte ze. Verbaasd keek hij op. ”Ik heb me vergist.” Zijn blik ging weer naar de jurken die er hingen. ”Deze winkel lijkt me perfect,” gaf hij zijn mening. Hij stapte verder naar voren om de jurken van nog dichterbij te bekijken. ”Ik kan net zo goed niks aan doen als ik daar in rond wil lopen,” mompelde ze even. Het kreeg bijna een lachje over zijn lippen. ”Zeg geen nee tot je het gepast hebt,” gaf hij advies dat meer als een bevel klonk. Zijn blik ging opnieuw over de verschillende jurken die er hingen. ”Houd het alsjeblieft bij één outfit, meer kan ik echt niet van je aannemen.” Kelvin knikte opnieuw. Meer wilde hij ook niet zomaar uitgeven. ”Ik zal het bij één houden.” In zijn broekzak reikte hij al naar zijn goed gevulde portemonnee. ”Leef je uit,” sprak hij bijna ontspannen. Geld uitgeven aan dure dingen was zijn natuurlijke environment. Al had hij nog nooit met een vrouw dingen gekocht dus het werd voor hem ook een nieuwe ervaring.
x
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazel Woods

Hazel Woods

Aantal berichten : 127
IC-berichten : 90
Leeftijd : 27

Character sheet
Bijzonderheid: Water en ijs besturen
Uiterlijke leeftijd: 18 jaar
Quote: What doesn't kill you makes you stronger
[TW: Geweld] Bad memories. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TW: Geweld] Bad memories.   [TW: Geweld] Bad memories. - Pagina 2 Emptywo jun 03, 2020 10:21 pm

Geweldig. Ge-wel-dig. Waarom moest ze ook weer gelijk meteen reageren? Waarom had ze niet even kunnen observeren en dan pas reageren? Dat was toch immers wat ze altijd deed: weloverwogen keuzes maken? Maar nee, sinds dat ze in de lus was gekomen, leek alles naar de klo… naar de vaantjes te zijn. Haar gedrag strookte niet langer met wat ze voelde en haar woorden waren te impulsief, te naïef. De blos om haar wangen werd nog erger toen Kelvin de jurken uitgebreid bestudeerd en met een zachte zucht keek ze ook naar de jurken. Haar ogen bleven kort hangen op een zwart exemplaar. Het had geen mouwen, leek strapless te zijn en had een split aan de voorkant. Voordat Hazel zichzelf tegen kon houden, had ze haar hand al op de jurk gelegd en bekeek ze de stof. Ze hield haar adem in terwijl ze haar hand langs de stof liet glijden en pakte het vast, bijna ongelovig over het feit dat de stof bestond. Ze durfde het prijskaartje dat lonkend aan de zijkant van de jurk niet eens te bekijken. Haar zeegroene ogen flitsten naar opzij toen ze Kelvin zag grijpen naar zijn broekzak, waar ze de vorm van een portemonnee zag zitten. Ze sloot kort even haar ogen, zeker toen hij zei dat ze zich uit mocht leven. Hij had aangegeven dat hij het bij één jurk ging houden. Misschien kon ze… misschien zou ze… Ze liet haar blik van zijn broekzak weer terug naar de prachtige jurk glijden die ze nog altijd in haar hand vasthield. Zou het verkeerd zijn om één keer af te gaan op haar gevoel? Ze was vaker op haar gevoel afgegaan, maar ze bedoelde op haar tegenstrijdige gevoel. Haar hart dat ja zei, maar haar verstand dat nee zei. Ze slikte. Na nog één laatste blik op Kelvin’s gezicht pakte ze de jurk van het rekje af. “Krijg hier geen spijt van, krijg hier geen spijt van,” zei ze hardop tegen zichzelf terwijl ze de winkel binnenging. Ze draaide zich meteen om naar Kelvin. “Wacht alsjeblieft vlakbij de paskamers. Ik ga dood als te veel mensen me hier in zien.” Ze voelde de blos weer rond haar wangen komen en verlegen wendde ze haar blik af. Waarom was ze zelfs verlegen? Hij had waarschijnlijk al meer vrouwen in dit soort jurken gezien. Misschien al wel meer van dit soort jurken gekocht. Ondanks dat het idee een vreemd gevoel met zich meebracht dat ze niet goed kon thuisbrengen, luchtte het haar ook ergens wel op en snel liep ze het paskamertje binnen. Ze verwisselde haar eigen jurk binnen no time voor de jurk die ze uitgekozen had en hield haar adem kort in toen ze voelde hoe glad de stof was. In het pashokje hing geen spiegel, dus Hazel moest wel naar buiten komen om het resultaat te bewonderen. En dus, nadat ze het gordijn opzij had geschoven en behoedzaam naar buiten had gekeken, liep ze naar buiten en ging aarzelend voor de spiegel staan. Haar mond viel open toen ze zag hoe de jurk haast tegen haar lijf leek te plakken en al haar rondingen benadrukten. Maar dan ook echt ál haar rondingen. Omwille van het feit dat ze te veel bezig was met hoe ze er uit zag, was ze vergeten haar haren over haar nu ontblote schouders te slaan zodat ze de litteken op haar schouder kon verbergen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kelvin Grant

Kelvin Grant

Aantal berichten : 77
IC-berichten : 64
Accounts : » Kelvin Grant
» Connor Lacross
» Blake Crestor

Character sheet
Bijzonderheid: Weather control
Uiterlijke leeftijd: 21 y/o
Quote: Mourning Monday all week long's not healthy, but being happy's only for the wealthy
[TW: Geweld] Bad memories. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TW: Geweld] Bad memories.   [TW: Geweld] Bad memories. - Pagina 2 Emptyma jun 08, 2020 9:53 pm

I’ll be the king, you’ll be the filth I wash away
De winkel waar de keuze op was gevallen viel in zijn smaak en het besluit was als genomen dat ze er iets gingen kopen. De jurken die er hingen waren de soort waarin hij vrouwen graag genoeg zag en waarin Hazel zou stralen aan zijn zijde. Bovendien verminderde het contrast met zijn eigen dure kleding zo een hoop. Hij keek toe hoe ze haar hand langs de zachte stof van een zwarte jurk liet glijden. Het was een mooi exemplaar en Kelvin kon er haar al in voorstellen met gemak. Zijn ogen vielen ook al op de dure prijs die er aan vast zat, des te beter. Het vele geld dat hij gemakkelijk kon neertellen moest wel indruk maken op Hazel’s simpele onderdanen brein. In zijn zak reikte hij voor zijn portemonnee. ”Krijg hier geen spijt van, krijg hier geen spijt van,” hoorde hij haar tegen zichzelf zeggen. Hij volgde haar de winkel in met wat bijna op een kleine glimlach leek. ”Wacht alsjeblieft vlakbij de paskamers. Ik ga dood als te veel mensen me hier in zien.” Hij knikte serieus. Bij de paskamers nam hij plaats op een van de stoelen die daar stonden. Het voordeel aan de dure winkel was dat alles om comfort draaide, inclusief de stoel waar hij op plaats nam. Het was nog niet op het niveau dat hij gewend was, maar goed genoeg terwijl hij op Hazel wachtte. Wat verveeld keek hij om zich heen terwijl zijn gedachten afdwaalde naar de tijd die hij voor de lus had gehad. Zodra ze het pashokje uitstapte volgde hij haar zodat hij achter haar stond terwijl ze in de spiegel keek. Goedkeurend ging zijn blik over het spiegelbeeld. Ze zagen er goed uit samen en belangrijker, Hazel zag er goed uit in de jurk. ”Je ziet er beter uit dan eerst,” complimenteerde hij op zijn eigen botte manier. Zijn blik ging verder over haar, maar stopte bij het litteken dat aftekende tegen haar bleke huid. ”Wat is dat?” vroeg hij schaamteloos.
x
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazel Woods

Hazel Woods

Aantal berichten : 127
IC-berichten : 90
Leeftijd : 27

Character sheet
Bijzonderheid: Water en ijs besturen
Uiterlijke leeftijd: 18 jaar
Quote: What doesn't kill you makes you stronger
[TW: Geweld] Bad memories. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TW: Geweld] Bad memories.   [TW: Geweld] Bad memories. - Pagina 2 Emptydi jun 09, 2020 2:57 pm

Hazel onderdrukte de neiging om met haar ogen te rollen toen Kelvin haar er weer op moest benadrukken dat haar status ver lag van die van hem, iets wat duidelijk aan haar kleding te zien was. Het viel haar nog mee dat de rest van de lus die mening van hem waarschijnlijk ook wel zou krijgen. En toch was er een klein deeltje in haar dat het stiekem wel leuk vond hoe ze met elkaar combineerden. Zij met een dure jurk en hij met zijn eigen dure kledij. Het was geen middeleeuwse jurk en geen geval dat ze zelf zou uitgekozen hebben, maar die laatste kwestie kwam puur omwille het feit dat ze het geld er niet voor zou hebben. Anders had ze hem waarschijnlijk wel gekocht. Ze voelde zich lichtelijk schuldig dat het nu net leek alsof ze gebruik maakte van zijn geld, maar aan de andere kant was er ook weer het feit dat Kelvin niet met haar weg wilde gaan als ze geen dure jurk droeg. De jurk verborg haar armen helaas niet, maar Hazel besloot om Kelvin daar niet op te wijzen en ook niet om iets bijpassends te zoeken dat haar armen zou bedekken. Het ging hem er waarschijnlijk toch meer om dat ze beter met hem moest combineren, ze dacht niet dat zijn bezorgdheid van daarnet was omwille van het feit dat haar armen er zo pijnlijk uitzagen. Een feit dat ergens wel stak, maar dat gevoel duwde ze snel weg. Haar hart schoot half in haar keel toen de jongen aan haar vroeg wat datgeen op haar schouder was en automatisch sloeg ze haar haren snel over haar schouders zodat het litteken verborgen zou worden. Ze merkte dat ze niet meer zo paniekerig werd als dat ze zou zijn geworden, hoewel ze uit alle macht het beeld moest wegduwen van hoe ze haar evenwicht was verloren nadat Steven haar in haar gezicht had geslagen en zij tegen een kastje aan op de grond was gevallen. Dat was geweest vlak nadat ze het uit had gemaakt met hem omdat ze het niet meer aankon. Ze slikte nogmaals, maar richtte wel haar zeegroene ogen naar hem zodat ze hem aan kon kijken, want het was belangrijk dat hij haar leugen zou slikken. Ze wilde niet meer kwijt over haar persoonlijke kwestie met haar ex dan dat ze al had gedaan, al voelde ze zich wel veilig genoeg bij hem om andere details te vertellen. En opeens was er die drang om het aan hem te vertellen, maar ook dat duwde ze stevig weg. “Een ongelukje,” zei ze rustig. “Ik ben uitgegleden en met mijn schouder in wat glas gevallen. Ik kan soms aardig onhandig zijn.” Ze grinnikte wat ongemakkelijk, maar probeerde haar blik desondanks onbewogen te laten. Hij mocht het niet merken, hij mocht het niet merken. Ze slikte opnieuw. “Maar de jurk is dus goedgekeurd?” vroeg ze snel door. “Of denk je dat ik iets anders moet passen?” Ze liet haar blik nog eens naar de spiegel glijden en onbewust speelde er toch een halve glimlach om haar lippen toen ze haar figuur volgde met haar ogen. Ja, de jurk was mooi. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




[TW: Geweld] Bad memories. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TW: Geweld] Bad memories.   [TW: Geweld] Bad memories. - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[TW: Geweld] Bad memories.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [TW: Geweld] Drinking problems.
» [TW: Geweld] It feels like insomnia.
» Midnight memories.
» exploding thoughts and memories
» [FINISHED] [TW: Vloeken, geweld] I don't belong in this club.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
I n n d y r
 :: c e n t r e :: p a r k
-
Ga naar: