Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

[TW: Geweld] It feels like insomnia.  Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


[TW: Geweld] It feels like insomnia.  Firefo11
15 oktober 2016


[TW: Geweld] It feels like insomnia.  Birdpl11

Deel
 

 [TW: Geweld] It feels like insomnia.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Evan Castle

Evan Castle

Aantal berichten : 129
IC-berichten : 107

Character sheet
Bijzonderheid: Wound healing
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote:
[TW: Geweld] It feels like insomnia.  Empty
BerichtOnderwerp: [TW: Geweld] It feels like insomnia.    [TW: Geweld] It feels like insomnia.  Emptydo mei 28, 2020 9:20 pm

Evan moest zeggen dat hij niet vaak last had van nachtmerries, maar als hij ze had, dan werd hij ook helemaal onder het zweet wakker. Aangezien zweet het merendeel van zijn leven uitmaakte omdat hij vaak ging sporten zat hij er niet zo mee in, maar zijn kloppende hart die het gevolg was van de adrenaline die door hem heen gierde, was minder aangenaam. Hij had hetzelfde gevoel ervaren als hij een granaat vlakbij zich zag ontploffen en hij kameraden om zich heen zag sterven door kogels die zich opeens in hun lijven boorden. Gelukkig had hij door zijn gave te gebruiken meerdere verwondingen ongedaan kunnen maken en zodanig kunnen genezen dat zijn vrienden er niet aan zouden sterven, maar hij had er ook veel moeten laten gaan omdat ze meteen dood waren nadat de kogels hun geraakt hadden. En het was het beeld van de ontploffende granaat die voor meerdere slachtoffers aan zijn front had gezorgd die terug was gekomen in zijn nachtmerrie. Meestal kon hij het makkelijk van zich afschudden, maar nu bleek dat toch moeilijk te zijn en nadat hij wat bekomen was, sloeg hij zijn dekens weg en stak zijn handen in zijn zakken terwijl hij uit het raam keek. Hij schatte aan de stand van de maan te zien dat het ongeveer drie uur ’s nachts was. Hij wist dat hij zou blijven woelen als hij nu weer ging liggen en het warm zou hebben, dus liep hij naar beneden in een shirt en een wijde joggingbroek. Zijn tattoo sleeve kwam onder de mouw van zijn shirt uit en het shirt spande rond zijn borst. Hij was nu eenmaal een soldaat en dat kon hij moeilijk verhullen. Hij liep naar de bank die zich voor de open haard bevond en ging zitten, waarna hij zijn kin op de rug van zijn hand liet rusten en peinzend naar de open haard keek. Fuck, wat zou hij toch graag willen dat hij bepaalde dingen ongedaan kon maken, zeg.


+ Eerste post voor @Shay Oakley
Terug naar boven Ga naar beneden
Shay Oakley

Shay Oakley

Aantal berichten : 144
IC-berichten : 95

Character sheet
Bijzonderheid: Atmokinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ღ if you wanna be my baby, know that I'm gonna drive you mad
[TW: Geweld] It feels like insomnia.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TW: Geweld] It feels like insomnia.    [TW: Geweld] It feels like insomnia.  Emptydo mei 28, 2020 10:10 pm

Tha outfit

Honger. Haar maag rommelde. Een zucht ontsnapte uit haar mond. Shay wilde graag op gewicht blijven, wilde zichzelf niet te vol proppen met ongezond eten, maar soms had ze zulke cravings naar eten. Vannacht was een van die momenten. Nogmaals ontsnapte er een zucht uit haar mond toen ze het deken wegsloeg. Dit ging niet werken. Als ze nu niet iets at, zou ze tot de volgende ochtend wakker liggen. Shay keek even naar beneden. Het shirtje en het broekje waren…best wel sexy. Shay was dan vaak wel casual, maar in ondergoed en slaapgoed was ze best wel niet casual. Ze vond het heerlijk om zich sexy aan te kleden in bed, niet alleen als ze een bedpartner had, maar ook als ze gewoon alleen was. Dan voelde ze zich zo ontzettend mooi. Eventjes twijfelde of ze haar badjas hierover aan moest trekken, maar ze ging er niet van uit dat er iemand wakker zou zijn en bovendien had ze het warm. Daarom liep ze op haar blote voeten en haar slaapoutfitje naar beneden. In de keuken aangekomen ging ze alle kastjes door, totdat ze iets had gevonden wat enigszins eetbaar was en niet al te ongezond. Mmmm, een banaan. Dat zou zijn werk moeten doen. Terwijl ze de banaan schilde, wilde ze weer naar haar kamer lopen, maar zag ze ook een licht uit de woonkamer wonen. Het was vuur. Misschien was iemand vergeten de open haard uit te doen? Terwijl ze een hapje van haar banaan nam, liep ze naar de woonkamer toe, klaar om het uit te zetten. Maar toen ze de woonkamer binnenstapte, ontdekte ze een jongen, die met zijn handen in elkaar geslagen naar het vuur zat te staren. Shay kon zijn uitdrukking niet helemaal plaatsen. Shay trok haar wenkbrauw omhoog. Waarom zat deze jongen in godsnaam om 3 uur ’s nachts naar het vuur te staren? Shay liep wat verder de woonkamer in en slikte het hapje van haar banaan door. “Hay” zei ze zachtjes en leunde tegen de muur. Shay keek observerend naar de jongen. “Gaat het wel? Moet je niet slapen?” De toon in haar stem was niet echt betweterig of bitchy, meer nieuwsgierig en een tikkeltje bezorgd. Shay kennende kon het haar vrij weinig schelen, maar misschien was er nog een leuk dramaverhaal uit te peuteren. Ze nam nog een hapje van haar banaan, terwijl ze de reactie van de jongen afwachtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan Castle

Evan Castle

Aantal berichten : 129
IC-berichten : 107

Character sheet
Bijzonderheid: Wound healing
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote:
[TW: Geweld] It feels like insomnia.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TW: Geweld] It feels like insomnia.    [TW: Geweld] It feels like insomnia.  Emptyzo mei 31, 2020 4:16 pm

Evan was zo erg in gedachten verzonken dat hij niet direct in de gaten had dat er iemand in zijn buurt was. Hij keek dan ook lichtelijk geschrokken op toen hij hoorde dat iemand tegen hem sprak. Zijn blik gleed snel over haar heen en zijn wenkbrauwen rezen nog net niet de lucht in. Waarom zou iemand in godsnaam in zo’n kledij naar beneden komen in een huis waar iedereen op elk moment aanwezig kon zijn? Sommige mensen hadden echt geen schaamte. Het leek wel alsof ze… tja, alsof ze wat? Alsof ze haar best deed om iemand te imponeren? Hij mocht hopen dat ze het niet speciaal had aangetrokken om indruk op hem te maken, want daar had hij echt geen behoefte aan. Evan was niet blind; hij erkende vrouwelijk schoon heus wel als hij het voor zijn neus had, maar hij wist zijn reacties aardig onder controle te houden waardoor men niet zag dat hij ergens van onder de indruk was. Ze had een mooi lichaam, maar Evan ging zijn aandacht daar niet te lang bij houden en focuste zich dan maar gewoon op haar woorden. “Het gaat prima,” antwoordde hij op een kordate toon. “Soms heb je gewoon van die momenten dat je niet goed door kunt slapen en voor mij was dat toevallig deze nacht.” Hij glimlachte kort naar haar en keek van haar weer terug naar de haard. Nu hij toch niet kon slapen, kon hij net zo goed een gesprek aanknopen met haar. “En wat is jouw reden om wakker te blijven?” Hij keek vervolgens een tikkeltje nadrukkelijk naar de slaapkleding die ze had aangetrokken. “Ik hoop niet dat dat je outfit is waarmee je ’s morgens ook door het huis wandelt?” Er waren immers kleine kinderen aanwezig in het huis en het was gewoon niet gepast. “Tenzij het creëren van lingerie je gave is, maar dat lijkt me sterk.” Ondanks dat hij stoïcijns had willen blijven, kwam er toch een glimlach om zijn lippen, ook al waren zijn woorden vrij kordaat en kort door de bocht geweest. Maar zo was Evan nu eenmaal: bot en direct in zijn meningen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shay Oakley

Shay Oakley

Aantal berichten : 144
IC-berichten : 95

Character sheet
Bijzonderheid: Atmokinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ღ if you wanna be my baby, know that I'm gonna drive you mad
[TW: Geweld] It feels like insomnia.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TW: Geweld] It feels like insomnia.    [TW: Geweld] It feels like insomnia.  Emptyza jun 06, 2020 8:18 pm

Als ze had geweten dat er nog iemand wakker was geweest, had ze misschien niet dit pakje aangetrokken. Aan de andere kant, Shay wist ook wel dat ze er goed uit zag en liet dat graag zien. Niet dat ze hier iets mee wilde bereiken, maar dat toch was het leuk om iets moois te dragen als je vond dat je er mooi uit zag. De ogen van de jongen die over haar heen gleden zag ze ook niet echt als een belediging, maar Shay was veel te moe om er op in te gaan. De jongen gaf aan dat het prima ging en Shay haalde haar schouders op. Natuurlijk begreep ze het dat hij niet meteen zijn levensverhaal zou gaan vertellen, maar soms was het wel fijn om je verhaal tegen een vreemdeling te zeggen. Maar het maakte haar eigenlijk vrij weinig uit, hij zat er mee en niet zij. Voor een tweede keer in een paar minuten trok Shay haar wenkbrauwen omhoog. “En wat als ik dat wel zou doen? Ga jij er iets van zeggen dan?” Ze grijnsde. Nee, ’s ochtends zou ze dat niet doen. Zeker ook omdat er jongen kinderen aanwezig waren en bovendien, waarom zou je in je pyjama overdag lopen? Dat was zo vies. Shay ging op de bank zitten, sloeg haar lange benen over elkaar en nam nog een hap van haar banaan. “Nee, ik ben wakker geworden, omdat ik hele erge honger had” Ze knikte naar de banaan. “Al ben ik benieuwd of dit mijn trek wel gaat stillen. Ik probeer een beetje op de lijn te letten, maar ik heb zo veel zin in zoetigheid, snoep, chocola, alles.” Shay zuchtte. Wat een tragedie was het toch allemaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan Castle

Evan Castle

Aantal berichten : 129
IC-berichten : 107

Character sheet
Bijzonderheid: Wound healing
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote:
[TW: Geweld] It feels like insomnia.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TW: Geweld] It feels like insomnia.    [TW: Geweld] It feels like insomnia.  Emptydi jun 09, 2020 4:31 pm

“Als er kleine kinderen in de buurt zijn, dan wel,” sprak hij op een kalme toon tegen haar waaraan te merken was dat hij het meende. Het deerde hem niet veel dat ze zo rond liep. Hij was natuurlijk niet van steen gemaakt en hij zou best wel eens kijken, maar het zou hem in principe niet eens kunnen schelen als ze hier naakt voor zijn neus had gestaan. Hij was niet het type dat uitgebreid ging kijken en gebruik ging maken van de situatie. Dat soort mannen bevonden zich ver beneden zijn stand en zouden van Evan gerust een standje krijgen als hij dat wilde geven. Hij snapte sowieso niet echt het doel van enkel voor het uiterlijk gaan. Als hij lust voor iemand zou voelen, dan zou dat gepaard moeten gaan met een gevoel van liefde, anders deed hij er niet aan mee. De rest leek hem vrij zinloos en Evan vroeg zich af waarom er mensen waren die zich bezighielden met zoiets. Zo’n intieme dingen werden toch veel intenser beleefd als het steeds met dezelfde persoon was die je lichaam steeds beter leerde ontdekken? Maar goed, hij dwaalde af. Het meisje begon over een banaan en vervolgens over haar lijn. Evan kon het niet laten om haar even met een lege blik aan te kijken, gevolgd door een droge: “Wat verschrikkelijk, zeg.” Waar mensen zich toch druk om maakten. Hij liet zijn blik naar haar buik gaan en fronste toen hij daar niet echt een aanwijzing vond om op haar lijn te gaan letten. “Ik zie dat je het ook echt hard nodig hebt om op je lijn te letten,” zei hij op een sarcastische toon tegen haar. “Tjonge, wat ben jij dik, zeg.” Hij rolde met zijn ogen. “Is dat eigen aan jou of is dat iets typisch vrouwelijks? En trouwens, niets belet je om morgenvroeg samen met mij vijf kilometer te gaan hardlopen, hoor. Ik zal mijn legerkisten aantrekken en gewichten in mijn rugzak stoppen zodat je me goed kunt bijhouden,” zei hij met een half uitdagende grijns tegen haar. Als ze echt zo wilde gaan miepen over haar lijn, dan kon ze beter iets gaan doen om het dat zeuren waard te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shay Oakley

Shay Oakley

Aantal berichten : 144
IC-berichten : 95

Character sheet
Bijzonderheid: Atmokinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ღ if you wanna be my baby, know that I'm gonna drive you mad
[TW: Geweld] It feels like insomnia.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TW: Geweld] It feels like insomnia.    [TW: Geweld] It feels like insomnia.  Emptydi jun 09, 2020 10:33 pm

“Jeetje, je denkt toch hopelijk niet dat ik dit zou aantrekken als er kleine kinderen bij zouden lopen?” Shay keek hem een beetje verbaasd aan. Dat leek haar nogal vrij logisch. Natuurlijk was het vrij expliciete kleding, maar Shay droeg dit puur alleen in bed of om het aan een jongen te laten zien, of om zichzelf mooi te voelen. Een beetje spottend lachte ze. Als de kinderen sliepen zou ze zich echt niets aantrekken van die jongen hier. Als het aan haar lag, zou ze in haar nakie rondlopen en zou ze zich nog niks aantrekken van eventuele opmerkingen. Puur omdat ze wist dat haar lichaam niet lelijk was. Maar goed, dat was een andere conversatie. De conversatie die ze met deze jongen had echter deed haar wenkbrauwen eventjes omhoog laten schieten. “Wauw, dat is een vrij…seksistisch iets om te zeggen? Alsof alle vrouwen alleen maar met hun gewicht bezig zijn. En al zijn ze dat, lekker boeiend. Ik denk dat het wel goed is om in vorm te blijven.” Shay ging weer rechtop staan en sloeg haar armen over elkaar. Er was een vuurtje in haar ogen gaan wakkeren en ze keek met haar vurige ogen de jongen aan.”Maar goed, ik neem je uitdaging aan. Morgenochtend gaan wij 5 kilometer hardlopen. En het gaat er niet om wie het snelste is, of wie er het eerste is, maar wie het het langste volhoudt. Lijkt me een fair deal?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan Castle

Evan Castle

Aantal berichten : 129
IC-berichten : 107

Character sheet
Bijzonderheid: Wound healing
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote:
[TW: Geweld] It feels like insomnia.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TW: Geweld] It feels like insomnia.    [TW: Geweld] It feels like insomnia.  Emptyza jun 13, 2020 2:38 pm

Evan Castle
“Tegenwoordig verbaast niks me nog meer,” was het enige antwoord wat hij op haar woorden gaf. Misschien was het inderdaad een beetje vergezocht om te gaan speculeren of ze die kleding bij kinderen in de buurt droeg, maar daar kon hij nu toch niks meer aan veranderen. Hij was niet zeker wat hij van haar moest denken. Hij hield niet echt van dat aanstellerige gedrag en hij hield er ook niet van als anderen over hun lichaam aan het klagen waren terwijl ze niks hadden om over te klagen. Het deed hem vermoeden dat het meisje vroeger misschien wel erg dik was geweest en daar om gepest was geweest, maar zeker weten deed hij dat niet. Waarom zou je anders zo obsessief bezig zijn met je lichaam? “Je kunt het feit niet wegnemen dat het meestal de vrouwen zijn die met hun gewicht in de weer zijn,” zei hij kalm tegen haar, zich niks aantrekkend van de boosheid die nu in haar blik was te zien. “Ik vraag me af waar je je zo druk om maakt. Ik denk dat je wel dat je er goed uitziet, anders had je dat ding niet aangetrokken.” Hij knikte in de richting van haar lichaam en de kleding die ze droeg. Het was niet zeker of hij nu een compliment had willen maken of een stelling, maar beiden waren voor hem prima. “Ik wens je veel succes,” zei hij op een sarcastische toon, al vond hij het dan wel weer leuk dat ze zijn uitdaging aannam. Het toonde karakter en dat was iets wat hij op zijn beurt weer wél kon appreciëren. “Vijf kilometer is voor mij een zwakke indicatie. Ik heb in het leger gezeten en daar hadden ze trainingen die wel uit meer dan vijf kilometer bestonden. Ik denk dat ik je zowel op het gebied van snelheid als doorzettingsvermogen kan verslaan, maar je mag me natuurlijk altijd op de proef stellen als je dat leuk vindt,” zei hij op een droge toon. Hij knikte naar de banaan die ze aan het eten was. “Ik zou trouwens wat snoepgoed naar binnen werken als ik jou was. Je sport het er morgen toch weer af, dus wat maakt het uit?”

Terug naar boven Ga naar beneden
Shay Oakley

Shay Oakley

Aantal berichten : 144
IC-berichten : 95

Character sheet
Bijzonderheid: Atmokinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ღ if you wanna be my baby, know that I'm gonna drive you mad
[TW: Geweld] It feels like insomnia.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TW: Geweld] It feels like insomnia.    [TW: Geweld] It feels like insomnia.  Emptyzo jul 12, 2020 3:59 pm

Shay haalde haar schouder op om zijn opmerking. Een discussie starten met deze jongen leek haar niet echt een slim idee, want ondanks dat ze vond dat zij gelijk had, zou ze dat vast en zeker niet uit de mond van deze jongen gaan horen. “Ik vind zeker dat ik er wel oké uitzie” beantwoordde Shay zijn volgende opmerking “Maar dat betekent niet dat dat allemaal zomaar gaat. Hier moet ik wel hard voor werken, anders kom ik aan en dat wil ik niet.” Geamuseerd keek ze naar de jongen, terwijl hij aan het vertellen was op wat voor gebieden hij haar allemaal wel niet zou kunnen verslaan. Natuurlijk, maat, dat zullen we nog wel eens zien. “Ik herhaal, challenge accepted. Kijken of je morgen nog zo zeker bent van je zaak.” Met een grijns stopte ze het laatste stukje van haar banaan in haar mond en liet de schil in haar hand liggen, die zou ze zo meteen wel gooien. Shay rolde haar ogen toen hij over snoepgoed begon. “Dat is niet waar” vertelde ze toen “Als ik nu snoep ga eten, zit de suiker allang in je bloed voordat ik je morgen met hardlopen ga verslaan. Maar goed, als jij iets van gezonde lekkernijen kan vinden, doe ik wel mee. Maar alleen als het gezond is. Ik bedoel, jij bent er zo van overtuigd dat je morgen gaat winnen, dan kan je dit ook wel winnen toch?” Uitdagend keek ze hem aan, benieuwd wat hij zou gaan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan Castle

Evan Castle

Aantal berichten : 129
IC-berichten : 107

Character sheet
Bijzonderheid: Wound healing
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote:
[TW: Geweld] It feels like insomnia.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TW: Geweld] It feels like insomnia.    [TW: Geweld] It feels like insomnia.  Emptyzo jul 12, 2020 9:22 pm

Evan Castle
“Dat heb ik ook nooit gezegd,” zei hij op een kalme toon. “Ik denk dat het alleen wel meevalt wat het harde werken betreft. Je wordt heus niet moddervet als je jezelf eens één avond goed laat gaan.” Boy, was hij blij dat hij een jongen was die zich niet druk hoefde te maken om dit soort dingen. Evan had dan wel ook de luxe dat hij alles kon eten en dat hij toch niet aan zou komen, zelfs al zou hij zijn oefeningen niet doen. Voordat hij naar het leger ging, was hij een vrij magere jongen geweest en als hij niet was beginnen oefenen, dan had hij nog steeds magere armen, benen en schouders gehad. Dat was niet te vergelijken met hoe gespierd hij nu was. De dame bleek echter vrij zeker te zijn van haar zaak en Evan grijnsde naar haar. “We zullen wel zien hoe het je morgen vergaat. Juich nog maar niet te vroeg,” zei hij op een kalme toon tegen haar. Hij kon het vervolgens niet laten om met zijn ogen te rollen toen ze aangaf dat hij op zoek moest gaan naar gezonde lekkernijen voor haar. “Gezonde lekkernijen,” bauwde hij haar met een hoog stemmetje na, maar hij stond wel op om in de keuken te gaan kijken. “Eens zien,” mompelde hij en hij opende allerlei kastjes. Zijn blik gleed over het eten dat aanwezig was, waarna hij doorging naar de koelkast. Daar vond hij een zakje snoeptomaatjes. “Voldoet dit aan je verwachtingen?” vroeg hij sarcastisch waarna hij het zakje groenten uit de koeling pakte en het vervolgens in haar richting smeet.

Terug naar boven Ga naar beneden
Shay Oakley

Shay Oakley

Aantal berichten : 144
IC-berichten : 95

Character sheet
Bijzonderheid: Atmokinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ღ if you wanna be my baby, know that I'm gonna drive you mad
[TW: Geweld] It feels like insomnia.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TW: Geweld] It feels like insomnia.    [TW: Geweld] It feels like insomnia.  Emptywo jul 15, 2020 8:40 pm

Shay haalde haar schouders op. “Als dat is wat je denkt, dan is dat jouw mening. Ik wil liever mezelf niet vol gooien met snoep. Want buiten dat er ook nog eens heel erg veel suiker enzo in zit, zitten er ook nog veel kleurstoffen en dat soort dingen in. Dus ik duw dat soort troep gewoon liever niet in mijn mond.” Maar als de jongen tegenover haar dat allemaal in zijn mond wilde duwen, dan zou Shay hem absoluut niet tegenhouden. Alleen zou ze zichzelf daar nooit toe laten overhalen. Uitdagend haalde ze haar schouders op. Ze had geen idee wat de jongen voor zogenaamde monstertraining voor haar in petto had, maar ze was heus wel wat gewend. Ze wist dat hardlopen niet alleen maar ging over hoe snel je was, maar dat het ging om je snelheid en je kracht te verdelen over een bepaalde tijd. Als je rustig te werk ging, dan hield je het ook langer vol. En als je natuurlijk gezond at, wat de jongen maar raar bleek te vinden. Shay had hem uitgedaagd om wat snoepgoed te vinden wat zij wel kon eten en hij kwam met snoeptomaatjes aanzitten. Zonder enige moeite vind ze het zakje met snoeptomaatjes op en scheurde ze het open. “Kijk eens aan, zie je wel dat je het weet.” Ze haalde er een rood vruchtje uit en stak het vrolijk in haar mond. “Wil je ook? Ze zijn heerlijk zoet en dan is het net of je toch aan het snoepen bent. Geloof me, als je geen snoep meer eet, ga je het ook niet missen.” Vrolijk knipoogde ze naar de jongen en stak nog een tomaatje in haar mond. Wat de jongen ook zou zeggen, niemand zou haar van haar strakke regime af halen en ook in de lus was ze vastberaden om dat door te zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan Castle

Evan Castle

Aantal berichten : 129
IC-berichten : 107

Character sheet
Bijzonderheid: Wound healing
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote:
[TW: Geweld] It feels like insomnia.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TW: Geweld] It feels like insomnia.    [TW: Geweld] It feels like insomnia.  Emptyvr jul 17, 2020 1:59 pm

Evan Castle
Evan moest eerlijk toegeven dat hij al niet meer luisterde toen ze het woord “kleurstoffen” in de mond nam. Het was een verloren zaak om dit soort dingen met hem te bespreken. Het was niet dat hij veel snoepte en nooit gezond at, maar hij vond het te ver gaan om zijn lichaam te straffen door zichzelf aan een strak dieet te houden waarbij hij van zichzelf niet al te veel meer mocht snoepen. Hij deed genoeg lichaamssport om niet dik te worden en zijn spieren waren nog steeds prominent aanwezig, dus hij nam aan dat dat wel goed zat. De snoeptomaatjes bleken een goede keuze te zijn en Evan sloeg geamuseerd zijn armen over elkaar heen terwijl hij toekeek hoe ze aanviel op de snoeptomaatjes alsof het een zak chips was. “Ik hoef het ook nooit te missen, want ik ga er niet mee stoppen,” zei hij met een grijns tegen haar, waarna hij haar naderde, zich over de bank boog en soepel wat snoeptomaatjes uit het zakje pikte. Hij liet er één hoog de lucht in gaan en ving deze vervolgens behendig op met zijn mond. “Het is te vreten,” was vervolgens zijn weinig enthousiaste antwoord. Hij plofte tegenover haar neer in één van de zetels die zich in het hoekje van de woonkamer bevonden en keek haar aan. “En is er buiten je strenge dieet nog iets waar je je aan houdt?” vroeg hij met een frons. “Regels die je voor jezelf hebt opgesteld of dingen die je vanaf nu gaat vermijden?” Het meisje trok ergens wel zijn interesse en dus liet hij zich ontspannen in de zetel zakken terwijl hij zijn blik op haar gericht hield, zijn wenkbrauw lichtjes vragend opgetrokken.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




[TW: Geweld] It feels like insomnia.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TW: Geweld] It feels like insomnia.    [TW: Geweld] It feels like insomnia.  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[TW: Geweld] It feels like insomnia.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Feels like heaven.
» [tw] It feels good to be
» [TW: Geweld] Bad memories.
» [TW: Geweld] Drinking problems.
» ♡ tell me how good it feels to be needed

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
Miss Bluebonnet's abode
 :: g r o u n d f l o o r :: l i v i n g r o o m
-
Ga naar: