Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

Rain On Me  - Pagina 2 Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


Rain On Me  - Pagina 2 Firefo11
15 oktober 2016


Rain On Me  - Pagina 2 Birdpl11

Deel
 

 Rain On Me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Jax Springs

Jax Springs

Aantal berichten : 95
IC-berichten : 89
Accounts : Zie profiel Hunter Storm

Character sheet
Bijzonderheid: Sand control
Uiterlijke leeftijd: 19 jaar
Quote:
Rain On Me  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rain On Me    Rain On Me  - Pagina 2 Emptydo jul 02, 2020 4:24 pm

Jax springs @Chloé Hill
Chloé bleek nogal een babbelkous te zijn als ze weer haar vrolijke zelf was, iets wat Jax natuurlijk allang had ontdekt toen ze samen waren geweest nadat hij haar had getroost en zij hem had laten zien hoe hij een account moest aanmaken op sociale media. Het meisje leek zich echter nu nog meer op haar gemak te voelen en Jax stak zijn handen in zijn zakken terwijl hij haast op een vertederde manier naar Chloé keek en luisterde naar wat ze zei, al waren dat zo veel woorden achter elkaar dat hij enkel kon hummen, kon knikken of kon lachen. Hij vond het echter niet erg en wilde al naar boven gaan, maar Chloé legde haar hand op zijn arm en hij moest toegeven dat dat niet vervelend voelde. Zijn blik gleed van haar hand op zijn arm naar haar gezicht en hij grinnikte toen ze over de popcorn begon. “Ah ja, de vieze combinatie die jij wilde hebben,” zei hij met een grijns tegen haar, maar volgde haar toch mee naar de keuken en wilde automatisch al zijn hand boven haar naar het schap reiken zodat hij de popcorn voor haar kon pakken. Toen Chloé echter aangaf dat het wel zou lukken, hief hij zijn handen in de lucht en deed een stap naar achteren. Hij keek toe hoe ze op haar tippen moest staan en zijn blik gleed wat verder naar beneden toen ze een been op het aanrecht zette. Een grijns kroop om zijn lippen toen haar kont nu vol in zijn zicht was en terwijl hij deze even bewonderde, had hij niet in de gaten dat ze het blijkbaar heel moeilijk leek te hebben om de popcorn te pakken. Hij was dan ook net te laat met haar te hulp te schieten en barstte in lachen uit toen ze op haar billen viel, nadat hij natuurlijk geconcludeerd had of ze nergens pijn had. “Dat kon inderdaad niet beter gaan,” beaamde hij met een grijns, waarna hij zich naar voren boog en zijn hand uitstak zodat ze deze kon aannemen om op te staan. “Ik heb je niet kunnen redden van de val, maar ik kan je op zijn minst helpen overeind te komen, toch?” vroeg hij met een knipoog aan haar. De zakken popcorn zou hij later wel weer terug in de kast proppen, al moest hij toegeven dat hij het niet erg vond als hij haar nog eens omhoog zag klimmen op dat aanrecht. Hij had wel genoten van het uitzicht. Heel stiekem dan. 
MONTY
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
Rain On Me  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rain On Me    Rain On Me  - Pagina 2 Emptydo jul 02, 2020 6:40 pm

Iedereen die Chloé zag wist heel goed dat ze er nooit bij zou kunnen. Maar ze was zo vastberaden om Jax te laten zien dat ze niet altijd gered hoefde te worden, dat ze zelf omhoog was geklommen om de zak met popcorn te pakken. Dit was natuurlijk weer helemaal verkeerd gegaan en dat betekende dat Chloé nu op haar billen zat. Ze lachte heel erg hard en keek met een grote grijns naar Jax, die ook moest lachen. Lachend nam ze de hand van Jax aan en trok zichzelf aan zijn hand omhoog. Helaas zag ze niet dat er een bus met Pringles bijna onder haar voet lag, waardoor toen ze bijna stond, ze haast weer op haar gezicht ging. Nu kon ze zich echter nog net aan Jax opvangen, waardoor ze bijna tegen hem aan viel en hun hoofden opeens heel dicht bij elkaar waren. Chloé keek Jax in zijn ogen aan, net een seconde te lang om het alleen vriendschappelijk te bedoelen. Ze realiseerde zich op tijd dat dit misschien awkward kon zijn en liet hem gauw los. “Nou, ik maak er wel een rotzooi van” zei ze toen snel en draaide zich weg van Jax, zodat hij hopelijk de rode blosjes die op haar wangen zaten niet kon zien. Gauw bukte ze zich en begon ze de gevallen etenswaren op te rapen. Haar maag wrong zich in allerlei bochten, maar het was geen vervelend gevoel. Wat voelde ze nou toch? Het konden toch geen gevoelens zijn? Tot op ongeveer een uur geleden had ze zich er van overtuigd dat ze Grayson leuk had gevonden. En nu begon haar maag alweer raar te doen bij Jax. Maar…bij Jax was het zo anders als met alle andere jongens die ze had ontmoet. Ze had het idee dat ze niet zichzelf specialer hoefde voor te doen dan dat ze was en dat hij het leuk vond om bij haar in de buurt te zijn. Chloé was in de war. Ze stond, met de etenswaren tussen haar armen, weer op en draaide zich weer naar Jax, met nog steeds een paar blosjes op haar wangen, al waren ze wel wat minder aanwezig. “Zo, misschien moet je me toch nog maar een keer redden” zei ze met een grijns, terwijl ze naar de kast keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jax Springs

Jax Springs

Aantal berichten : 95
IC-berichten : 89
Accounts : Zie profiel Hunter Storm

Character sheet
Bijzonderheid: Sand control
Uiterlijke leeftijd: 19 jaar
Quote:
Rain On Me  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rain On Me    Rain On Me  - Pagina 2 Emptydo jul 02, 2020 6:52 pm

Jax springs @Chloé Hill
Het overeind komen ging een heel stuk lastiger dan waarschijnlijk Chloé’s intentie was. Of nou ja, lastiger… Chloé viel bijna weer en Jax schoot met zijn handen al naar voren om haar op te vangen, maar Chloé greep zich al aan hem vast en aangezien Chloé niet al te zwaar was, behield Jax haar makkelijk op haar plaats zodat ze haar evenwicht weer kon hervinden. Het moment was echter intenser dan in eerste instantie het plan was en Jax’ ogen haakten zich in die van Chloé. Soms zag je wel eens van die romantische momenten op de televisie waarbij de één de ander diep in zijn ogen aankeek… en voor Jax’ gevoel leek dat nu ook zo bij hun te zijn. Hij vond het geen probleem en een brede grijns sierde zijn lippen toen Chloé zich van hun losmaakte, duidelijk wel verward zijnde. Jax kon niet ontkennen dat hij een raar gevoel in zijn onderbuik voelde en dat hij het moment in zijn hoofd tig keren reconstrueerde, al was dat niet aan zijn blik te zien. Die hield hij nonchalant op haar terwijl ze duidelijk bezig was met zichzelf een houding te vinden. “Je bent schattig als je bloost,” besloot hij om het erger voor haar te maken, gevolgd door een knipoogje. Het was echter niet dat hij er zelf geen effecten van ondervond; ook hij had het warmer dan een paar seconden geleden en het viel hem dat het moment voor hem langer had mogen duren. Hij duwde de gedachten weg en begon de lekkernijen één van één uit Chloe’s handen te halen, waarna hij ze terug op hun plaats legde in de kast. Aangezien hij zeker twee koppen groter was dan haar, kwam hij er makkelijk aan en hij grinnikte nogmaals naar Chloé. “Ik zal jou altijd redden,” beloofde hij haar en hoewel er een plagerige grijns zijn lippen sierde, was er ook duidelijke oprechtheid in zowel zijn blik als zijn woorden te bemerken. Hij zou haar altijd helpen als het moest, wat het ook was. Jax liet de snacks die ze nodig hadden in Chloé’s armen en pakte zelf de bakjes mee, waarna hij een knikje deed in de richting van de trap. “Zullen we dan maar?” vroeg hij met een glimlach aan haar. “Ik denk dat ik maar achter je loop. Je bent erg onhandig vandaag en ik wil het liefste die film zien zonder dat je half op me moet leunen van de pijn.” Hij grijnsde. “Het leunen mag uiteraard, maar de pijn niet.”
MONTY
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
Rain On Me  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rain On Me    Rain On Me  - Pagina 2 Emptydo jul 02, 2020 8:15 pm

Jax vermeldde dat ze schattig was als ze bloosde en met een lach sloeg ze eventjes haar handen voor haar ogen. “Nouhou, maak het nou niet erger” zei ze lachend, terwijl haar wangen weer een klein tintje roder bloosde. Chloé besloot dat ze het helemaal niet erg vond dat Jax dit soort dingen tegen haar zei. Ondanks dat ze verward was, vond ze het fijn om bij hem in de buurt te zijn. Zoals Chloé al gegokt had, kon Jax veel makkelijker bij de kast dan zij had gekund. Hij verzekerde haar dat hij haar altijd zou helpen en ondanks dat hij naar haar grijnsde, wist Chloé diep van binnen wel dat hij het meende. Dat was het type persoon dat hij was. En buiten dat had hij het haar al twee keer bewezen, door niet weg te lopen terwijl ze verdrietig was. Een ander had dat waarschijnlijk wel gedaan. “Ik ben onhandig, period” zei Chloé lachend en met de snacks in haar handen begon ze richting de deur te lopen “En daar houd ik je aan, zeker als er een enge film op staat, dan weet ik zeker dat je me dadelijk van je af moet duwen.” Met een grijns liep ze verder naar de trap en pakte overdreven de leuning beet. “Voorzorgsmaatregelen” zei ze nog extra en begon langzaam vooruit te schuifelen. Ze moest lachen en halverwege de trap liep ze weer normaal naar boven. Het was grappig hoe ze net nog helemaal overstuur was en hoe vrolijk ze zich nu voelde. Jax was daar zeker een factor in. Toen ze eenmaal in de ruimte waar de films gedraaid werden waren, liep Chloé naar een van de comfortabele banken en liet zich erin vallen. De bank was prettig zacht. Uitnodigend keek ze naar Jax.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jax Springs

Jax Springs

Aantal berichten : 95
IC-berichten : 89
Accounts : Zie profiel Hunter Storm

Character sheet
Bijzonderheid: Sand control
Uiterlijke leeftijd: 19 jaar
Quote:
Rain On Me  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rain On Me    Rain On Me  - Pagina 2 Emptydi jul 07, 2020 10:16 am

Jax springs @Chloé Hill
Jax grijnsde toen ze probeerde te verbergen dat ze aan het blozen was, wat haar eigenlijk alleen nog maar schattiger maakte in zijn ogen. “En dat is ook echt een straf voor me,” zei hij plagend tegen haar toen ze aangaf dat ze bij een enge film tegen hem aan zou kruipen. Natuurlijk niet met die woorden, maar daar kwam het wel op neer naar zijn idee. Hij zou zichzelf als een echte gentleman gedragen en een arm om haar heen slaan. Niet dat hij dat bij elk meisje deed; zo lief was hij nu ook weer niet. Er was een grens aan de dingen die hij deed, maar hij wist dat hij het bij Chloé geen probleem zou vinden om te doen omdat… omdat… tja, hij wist het eigenlijk niet goed. Iets in zijn binnenste zei dat hij het gewoon moest doen en dat het goed voelde. En dat was dat. Jax stak, toen ze de trap op liepen, overdreven zijn handen naar voren en streek met zijn vingertoppen lichtjes langs haar middel. “Ik ben er vrij zeker van dat ik je wel kan houden als je zou vallen,” zei hij met een grijns tegen haar rug. Ze bereikten de overloop echter op een veilige manier en Jax ging achter haar aan naar de cinemazaal. Hij liet zich op de bank naast haar ploffen en legde zijn arm subtiel over de armleuning achter haar, maar wel ver genoeg weg dat ze het niet zou voelen als ze naar achteren zou leunen. Hij zette de bakjes neer op de grond, pakte de popcorn van Chloé over en begon zorgvuldig de mix in beiden bakjes te gieten. Daarna pakte hij de flesjes drinken die hij nog mee had gegraaid en gaf er één aan Chloé. “Ik heb het maar op veilig gespeeld en ben voor cola gegaan,” zei hij lachend tegen haar. En anders kon hij makkelijk even naar beneden rennen om een ander drankje voor haar te gaan halen; dat was voor hem allemaal geen probleem. Het viel hem nu pas op dat er op hun na nog twee anderen in de zaal waren en dat er net een film werd opgezet. Jax grinnikte toen hij de onheilspellende muziek al hoorde en de titel zag verschijnen, waarna hij het bakje popcorn aan Chloé gaf dat hij voor haar had gemaakt en ontspannen naar achteren leunde. “Alle popcorn die je van schrik op mij morst, is voor mij,” zei hij met een grijns tegen haar, waarna hij zijn aandacht op het scherm richtte. Hij kende deze film wel. En het was een tamelijk enge. Jax grijnsde lichtjes. Mooi zo. 
MONTY
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
Rain On Me  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rain On Me    Rain On Me  - Pagina 2 Emptydi jul 07, 2020 6:15 pm

Nadat ze in de zaal waren aangekomen waar de films werden gedraaid, was Chloé op de bank gaan zitten en had ze Jax uitnodigend aangestaard. Hij plofte naast haar neer en begon de popcorn over de bakjes te verdelen. “Cola? Niet eens 50 jaar oude champagne?” zei ze met een grijns “Nee hoor, cola is prima.” Ze nam een bakje popcorn aan en stak er meteen een paar in haar mond. Ze genoot van de zoetigheid in haar mond. Chloé lette nooit zo op wat ze at. Ze at gewoon waar ze zin in had en ze had gewoon een normaal postuur. Terwijl Jax de film aan het aanzetten was, trok ze comfortabel haar benen op en sloeg de mouwen van haar oversized trui wat naar beneden. Chloé grijnsde om zijn opmerking. “Wacht maar, dadelijk mors jij nog meer dan ik!” zei ze plagend en stopte nog een stukje in haar mond. Terwijl het voorstukje begon, voelde ze al wat in haar onderbuik. O jee, dit zag er al spannend uit. “Ik ga nog niet van je aanbod gebruik maken, maar ik kan niet beloven voor hoe lang” piepte Chloé. De film begon en hij was spannend. Na 10 minuten keek Chloé al met grote ogen. “Ga niet naar binnen, ga niet naar binnen...” fluisterde ze zachtjes tegen de persoon op het scherm. Op een van de hoogtepunten, zei Chloé: “Oké, dit is het moment.” Met een grijns veerde ze op en ging ze tegen Jax aan zitten. Wel trok ze haar benen weer omhoog en plantte de bak popcorn tegen haar buik. Na 5 minuten was de film weer wat rustiger. Chloé haar hand gleed even in de bak van Jax en ze stak 2 stukjes popcorn in haar mond. “Even kijken of die van jou net zo lekker zijn als die van mij” zei ze lachend en keek plagend even omhoog, naar zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jax Springs

Jax Springs

Aantal berichten : 95
IC-berichten : 89
Accounts : Zie profiel Hunter Storm

Character sheet
Bijzonderheid: Sand control
Uiterlijke leeftijd: 19 jaar
Quote:
Rain On Me  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rain On Me    Rain On Me  - Pagina 2 Emptywo jul 08, 2020 5:33 pm

Jax springs @Chloé Hill
Jax rolde met zijn ogen op de opmerking van Chloé, maar kon het toch niet laten om te lachen. Hij had het echt wel getroffen om haar als vriend te hebben. Hij beschouwde haar immers nu als één van zijn vrienden, al was hij er vrij zeker van dat Chloé dat ook wel zo zag. Ze zocht duidelijk toenadering naar hem en als ze het echt niet leuk had gevonden met hem in zijn buurt, dan had ze er wel iets van gezegd. Ze leek hem een direct persoon te zijn en iemand die niet vrijwillig bij iemand die ze niet mocht in de buurt bleef. Als ze dat wel gedaan had, dan zou ze nu nog altijd met die klootzak op de kamer zitten. Hij klemde zijn kaken geïrriteerd op elkaar bij dat idee, maar schudde het van zich af toen de film begon. “Anytime,” zei hij met een grijns tegen haar, waarna hij zijn blik op de film richtte en al na tien minuten in de gaten had dat Chloé het niet lang ging volhouden wat het tegen hem aankruipen betrof. Hij vond het wel schattig hoe ze op de film reageerde en net toen hij wilde fluisteren of het nog ging, kroop ze tegen hem aan. Grinnikend sloeg Jax beschermend zijn arm losjes om haar heen. Ze trok haar benen op zodat ze half tegen hem aanlag en Jax zakte wat onderuit zodat ze beiden comfortabel zaten. “No fear, Jax’s here,” fluisterde hij zachtjes in haar oor. Als de film al indruk op hem maakte, dan liet hij dat niet merken. Hij liet zijn blik naar beneden glijden toen ze popcorn van hem stal en zijn ogen haakten in de hare. “Dat is gewoon een excuus om aan mijn spullen te zitten,” zei hij plagend tegen haar. “Je mag de zoute hebben trouwens. Wat een troep.” Hij lachte nogmaals en richtte zijn blik weer op het scherm. “Pas op, er komt weer een jumpscare,” fluisterde hij zachtjes tegen haar, al grijnzend bij het vooruitzicht dat ze nog meer toenadering bij hem ging zoeken en zich al voorbereidend op het moment dat ze nog dichter zou komen. Wat hij uiteraard helemaal geen probleem vond.
MONTY
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
Rain On Me  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rain On Me    Rain On Me  - Pagina 2 Emptywo jul 08, 2020 10:58 pm

Stiekem was Chloé wel een bange poeperd. Zeker als het ging om griezelfilms. Al vond ze het wel heel leuk om naar te kijken, want de adrenaline die je dan voelde was echt geweldig. Toch vond ze het fijn dat ze Jax bij zich had. Ze was namelijk na tien minuten al tegen hem aangekropen en toen ze voelde dat hij zijn arm om haar heen sloeg, voelde Chloé zich al een stuk veiliger en meer beschermd. Ook voelde ze dat prettige gevoel weer in haar buik, dat werd eigenlijk alleen maar sterker nu ze zo tegen hem aan zat. Chloé grinnikte om zijn opmerking, terwijl ze nog een stukje popcorn naar binnen schoof en met grote ogen verder keek naar de film. Oké, oké, Chloé had in haar leven best al wat griezelfilms gekeken, maar deze was echt wel heftig. Jax gaf aan dat hij de zoute popcorn niet lekker vond en opeens kreeg Chloé een idee. “Oké, oké, ik houd ook het meeste van de zoete popcorn, maar omdat jij jezelf nu opoffert om mij te beschermen, zal ik jou de zoete popcorn gunnen en neem ik de zoute popcorn wel.” Met een grijns pakte ze Jax zijn bakje uit zijn handen en duwde haar bakje in de zijne. Het was natuurlijk geen ramp. Dat ze de zoete lekkerder vond, betekende natuurlijk niet dat ze de zoute ook niet een beetje lekker vond. Alleen betekende dat wel dat ze haar hele flesje cola in één keer leeg zou lurken, want van zout kreeg je dorst. “Geen zorgen hoor, ik geef het met liefde voor je op” zei ze met een lief glimlachje en stopte nu een paar zoute popcornstukjes in haar mond. Op het moment dat Jax zei dat er weer een spannend stuk ging komen, gingen haar ogen weer wat verder open. “Thanks for the warning, nu ben ik voorbereid.” Maar ondanks dat ze toch wel voorbereid was op de scène die kwam, sloeg ze haar hand even voor haar ogen, schoof ze nog wat dichter tegen Jax aan en draaide haar hoofd tegen zijn schouder. “Damn…” mompelde ze en toen ze hoorde dat de scène over was, keek ze weer. “Weet je, ik wist eigenlijk niet of ik wel naar de lus wilde, maar ik ben blij dat ik het gedaan heb” bekende Chloé en glimlachte toen, terwijl ze naar de film keek “Want anders had ik nooit zo’n superheld leren kennen.” Zachtjes tikte ze eventjes op zijn hand, die nog steeds om haar heen lag. “Ik ben blij dat jij er bent” fluisterde ze toen zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jax Springs

Jax Springs

Aantal berichten : 95
IC-berichten : 89
Accounts : Zie profiel Hunter Storm

Character sheet
Bijzonderheid: Sand control
Uiterlijke leeftijd: 19 jaar
Quote:
Rain On Me  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rain On Me    Rain On Me  - Pagina 2 Emptydo jul 09, 2020 3:01 pm

Jax springs @Chloé Hill
Jax merkte op dat hij het echt helemaal geen probleem vond dat ze zo dicht tegen hem aan zat en dat hij het niet zomaar aangeboden zou hebben aan een ander meisje van de lus. Hoewel er het feit aanwezig was dat ze elkaar nog maar twee keer ontmoet hadden, was het ook weer zo dat beide ontmoetingen vrij intens waren geweest en dat ze elkaar op korte tijd goed hadden leren kennen. Het relaxte gevoel dat Jax bij Chloé had, had hij nog niet vaak meegemaakt voordat hij naar de lus kwam en het maakte hem toch wel lichtelijk nieuwsgierig naar wat de rest van de avond hun nog zou geven en wat hun verdere ontmoetingen nog allemaal in petto hadden. Jax was echter ook een persoon die zich gewoon mee liet slepen door het moment en die eerder afwachtend was dan dat hij allerlei toekomstplannen ging maken, al had hij wel wat dingen dat hij sowieso nog met haar wilde doen. Een kostuumwinkel bezoeken en zich daar rot amuseren, bijvoorbeeld. "Dat hoef je toch niet te doen," zei hij met een frons, maar er was geen ontkomen aan en Jax keek lichtelijk bedrukt toe hoe ze de popcorn over begon te hevelen. Hij wilde instinctief haar hand pakken om haar tegen te houden, maar hij wilde ook weer geen scène schoppen en dus schudde hij lichtjes glimlachend zijn hoofd naar haar. "Dus ik zit hier de rest van de avond opgescheept met een kameel," zei hij met een grijns tegen haar. Ze zou zich straks zeker een kameel voelen met het aantal vocht dat ze op ging nemen als ze die zoute popcorn eenmaal helemaal had opgegeten. Hij hield echter wel zijn bakje nog naar haar uitgestoken zodat ze gewoon zoete popcorn kon pakken als ze daar zin in zou hebben. Het moment in de film had zich inmiddels aangekondigd en Jax grinnikte toen Chloé verschrikt haar handen voor haar gezicht sloeg en haar gezicht tegen zijn schouder duwde. Haar zoete geur drong zijn neusgaten binnen en Jax draaide zijn hoofd lichtjes zodat hij het nog meer in zich op kon nemen. "Het is maar een film, relax," murmelde hij tegen haar. Hij wendde zijn blik echter af voordat ze in de gaten had wat hij deed, maar glimlachte toen ze begon over haar tijd in de lus en zijn hart klopte even sneller toen ze haar laatste woorden sprak. Hij draaide zijn hoofd zodat hij haar weer aan kon kijken, de film even vergeten zijnde en hij gaf een zacht kneepje in haar schouder. "En ik ben ook heel blij dat jij er bent," zei hij met een glimlach tegen haar. "Ik ken je natuurlijk nog niet zo goed, maar ik kan wel zeggen dat ik je aanwezigheid heel aangenaam vind. Je maakt mijn dag automatisch een stuk beter." Hij grijnsde breed naar haar en gaf haar weer een kneepje in haar schouder.
MONTY
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
Rain On Me  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rain On Me    Rain On Me  - Pagina 2 Emptydo jul 09, 2020 10:57 pm

En toen ze zo samen zaten, besloot Chloé dat het haar helemaal niet uitmaakte wat de verhouding nou was tot haar en Grayson en haar en Jax. Wat ze wel wist, was dat ze nu heerlijk met Jax zat, dat ze zich fijn voelde en dat ze geen moment meer aan haar aanvaring met Grayson had gedacht. Voor haar gevoel was dat uren geleden en Jax had haar zo blij en vrolijk gemaakt. Dat was het enige waar ze op dit moment aan kon denken. Toen ze haar woorden had gesproken, luisterde ze ook naar de woorden van Jax en een warm gevoel overspoelde haar lichaam. Chloé draaide haar hoofd ook richting hem en gaf hem een stralende glimlach, terwijl ze hem voor de tweede keer die avond aankeek. “Dan moeten we nog maar heel vaak van dit soort dingetjes doen, want voor mij is dat geheel wederzijds” zei ze met een grijns. Vervolgens sloeg ze haar arm voorlangs om hem heen, om hem een knuffel te geven, maar toen ze weer verder naar de film ging kijken, haalde ze haar arm niet weg, maar liet hem nonchalant langs hem heen hangen. Chloé keek nog met een half oog naar de film, helemaal in gedachten over wat ze allemaal voelde, maar toen de film opeens een keihard geluid maakte door een heftige scène, maakte ze toch weer even een schok met haar lichaam. “Het houdt maar niet op, deze film is echt heftig” grinnikte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jax Springs

Jax Springs

Aantal berichten : 95
IC-berichten : 89
Accounts : Zie profiel Hunter Storm

Character sheet
Bijzonderheid: Sand control
Uiterlijke leeftijd: 19 jaar
Quote:
Rain On Me  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rain On Me    Rain On Me  - Pagina 2 Emptyma jul 13, 2020 8:16 am

Jax springs @Chloé Hill
Jax grijnsde breed naar haar toen ze aangaf dat het voor haar wederzijds was. Hij moest toegeven dat dat voor hem wel een aangenaam gevoel door hem heen liet gaan, maar dat had hij al heel de avond sinds dat hij bij haar was. Hij had dit soort ontmoetingen voordat hij naar de lus kwam natuurlijk niet vaak gehad en dus was dit best vreemd voor hem te noemen, maar hij wilde er meer van hebben en dus knikte hij instemmend toen ze aangaf dat ze vaker van dit soort dingetjes moesten gaan doen. “Ik weet zeker dat we nog veel leuke dingen kunnen verzinnen om samen te doen,” zei hij met een brede grijns tegen haar. Het idee om naar de kostuumwinkel te gaan was er al en Jax had ook nog genoeg andere ideeën wat ze samen konden doen. Desnoods zouden ze naar een andere lus gaan als ze zich hier zouden vervelen. Maar nee, hij had nog wel een paar ideeën van de dingen die ze konden doen in deze lus. En eigenlijk maakte het hem ook niet zo heel veel uit; zo lang hij goed gezelschap had, vond hij het prima. Jax grinnikte toen Chloé weer opschrikte. Ze was hem al half aan het knuffelen, wat het voor Jax des te gemakkelijker maakte om haar hoofd tegen zijn borst te laten rusten. Hij schoof nog wat onderuit op zijn stoel zodat dat ook precies was wat er gebeurde en grinnikend begon hij door haar haren te strelen. “We zullen dadelijk wel een andere film kijken,” beloofde hij haar. “Iets romantisch of een dramafilm. Of iets anders dat je leuk vindt.” Voor hem was het allemaal goed, zo lang ze maar lol hadden.
MONTY
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
Rain On Me  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rain On Me    Rain On Me  - Pagina 2 Emptyma jul 13, 2020 9:23 pm

Dat Jax zei dat ze samen nog een hoop leuke dingen konden doen, was voor haar een bevestiging dat hij het net zo leuk vond om bij haar te zijn als zij bij hem. En dat was voor haar een fijn gevoel. Niet dat ze die bevestiging nodig had, maar het was altijd leuk om te horen dat het gevoel dat je bij iemand had wederzijds was. Chloé was iets lager gaan liggen en doordat Jax iets verder onder uit schoof, kon ze haar hoofd op zijn borst laten rusten. Het was heel erg rustgevend om zo te liggen, zeker toen ze voelde dat hij haar haren begon te strelen. “Je hebt mijn zwakke plekje gevonden, als je mij rustig wilt maken, moet je dit doen” zei ze met een grijns en ging nog wat gemakkelijker zitten. Chloé voelde zichzelf helemaal rustig worden en genoot van zijn aanrakingen. De film was een stuk minder eng nu ze helemaal tegen haar superheld aan lag. Het voelde fijn. Toen ze weer eens geschrokken was, had Jax lachend tegen haar gezegd dat ze zo ook een romantische of een lachfilm kon kijken. “Dat lijkt me een top plan” begon Chloé toen grinnikend “Ik begin altijd heel dapper aan horrorfilms, maar uiteindelijk blijken ze toch wel heel eng te zijn.” Ze stopte nog wat stukjes popcorn in haar mond en stal er af en toe ook stiekem eentje van Jax. De stukjes door elkaar eten was nog altijd het lekkerst. “Je moet me wel wakker houden hoor, Jaxie, ik lig heerlijk, maar ik zou zo in slaap kunnen vallen, maar dat vind ik niet zo leuk voor jou. Dan zit jij hier maar.” Een grinnik ontsnapte uit haar mond. Het zou wel echt super droog zijn als ze nu in slaap zou vallen, maar toegegeven: het was wel iets voor Chloé.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jax Springs

Jax Springs

Aantal berichten : 95
IC-berichten : 89
Accounts : Zie profiel Hunter Storm

Character sheet
Bijzonderheid: Sand control
Uiterlijke leeftijd: 19 jaar
Quote:
Rain On Me  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rain On Me    Rain On Me  - Pagina 2 Emptyvr jul 17, 2020 2:11 pm

Jax springs @Chloé Hill
Jax kreeg nog een bredere grijns om zijn lippen toen het zo bleek te zijn dat hij Chloé’s zwakke plek had gevonden en dat ze het leuk vond als hij door haar haren streelde. Het was dan ook een actie dat hij zeker zou blijven volhouden. Het was voor hem ook erg rustgevend en het liet hem denken aan de momenten dat zijn zusje naast hem was komen zitten en haar hoofd tegen zijn schouder had geleund. Dat had ze vooral gedaan als ze troost zocht, maar ook als ze bang was of als ze gewoon steun wilde zoeken bij haar grote broer. En zo was het voor hun ook. Chloé zocht steun bij hem om wat ze door had gemaakt met die sukkel die op haar kamer sliep en Jax kon haar die troost geven. “Ik houd vooral in mijn achterhoofd dat het nep is en dan wordt het een stuk gemakkelijker om naar te kijken,” zei hij met een grijns. “Al ben ik natuurlijk ook niet van steen. Ik zal me ook wel eens rot schrikken als er een spannende scène voorbijkomt.” De film was echter bijna afgelopen en dan zouden ze naar een andere film kunnen kijken. Als ze het zouden halen tenminste; het bleek zo te zijn dat Chloé slaperig werd door zijn ritmische handbewegingen door haar haren, maar Jax was desondanks dat nog niet van plan om ermee te stoppen. “Ik vind het niet erg,” zei hij op een eerlijke toon tegen haar. “De kans is groot dat ik dan ook in slaap val.” Hij werd immers ook wel erg rustig van zo naast elkaar te zitten. De credits begonnen inmiddels al over het scherm te rollen en de Peculiars die eerder in de zaal hadden gezeten, verlieten de zaal zodat zij met hun tweeën over waren. Met lome bewegingen zette Jax één of andere romantische film op en grinnikte. “Eens zien wie het het langste vol kan houden,” murmelde hij tegen haar.
MONTY
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
Rain On Me  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rain On Me    Rain On Me  - Pagina 2 Emptyza jul 18, 2020 12:43 pm

Chloé had best wel lange, blonde haren en het was zo rustgevend als iemand daar door heen streelde. Van dat en van rustig aaien over haar rug kon ze helemaal rustig en slaperig worden. Om niet in slaap te vallen, probeerde ze zich echt te focussen op de film en nam ze af en toe een stukje popcorn uit de bakken die op hun schoot stonden. “Ja, ik weet ook wel dat het nep is” beaamde Chloé “Maar bijvoorbeeld over geesten enzo…je weet niet wat er na de dood is weet je, dus misschien is het toch wel weer ergens op gebaseerd. I don’t know, ik vind het gewoon eng.” Even grinnikte ze weer. “Nou ja, minder eng nu jij naast mij bent, dat wel.” En dat was ook echt wel zo. Chloé keek soms ook wel griezelfilms in haar eentje en dan zat ze het liefste ver weggedoken onder een dekentje. De aftiteling van de film was inmiddels begonnen en dat betekende dat de film was afgelopen. Thank God. De overige bewoners die bij hen waren geweest hadden de zaal verlaten, wat betekende dat zij nog maar met z’n tweeën over waren. Chloé kroop nog wat dichter tegen Jax aan en terwijl hij de film aan het aanzetten was, voelde ze hoe haar ogen echt heel erg zwaar werden. Ze hoorde dat hij nog wat zei over wie dit het langste vol zou houden. “Jij…denk ik” bracht ze nog moeizaam, terwijl de vermoeidheid de overhand van haar nam en ze langzaam wegzakte in dromenland. Haar mond zakte een stukje open, terwijl haar ademhaling regelmatiger en rustiger werd. Ze hoopte maar dat Jax het niet erg zou vinden, maar daar maakte ze zich op dit moment geen zorgen om, want ze zakte steeds verder in het fijne droomland.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jax Springs

Jax Springs

Aantal berichten : 95
IC-berichten : 89
Accounts : Zie profiel Hunter Storm

Character sheet
Bijzonderheid: Sand control
Uiterlijke leeftijd: 19 jaar
Quote:
Rain On Me  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rain On Me    Rain On Me  - Pagina 2 Emptydi jul 21, 2020 1:43 pm

Jax springs @Chloé Hill
Chloé had een heel relaas gedaan over geesten, waar Jax enkel zijn wenkbrauwen over had opgetrokken en vervolgens lachend met zijn hoofd had geschud. Hij snapte niet dat dat soort verhalen mensen de kast op konden jagen, maar Chloé was blijkbaar een geval waarbij dat wel zo was. Ach ja, niet dat hij dat erg vond. Nu kende hij in elk geval het soort genre wat haar steun bij hem liet zoeken en dat was kennis dat hij maar al te graag tegen haar zou gebruiken. Hij moest toegeven dat het heel ontspannend was om zo naast elkaar te zitten, kijkend naar een film, maar eigenlijk meer met elkaar bezig zijnde. Het effect dat het begon te hebben, was echter dat hij zich slaperig voelde en dat gold blijkbaar ook voor Chloé. Vlak nadat hij haar had uitgedaagd, gaf ze al aan dat hij zou winnen en met een vertederde glimlach keek hij naar beneden, waar hij Chloé nog dichter tegen hem aan zag kruipen. Haar hand rustte op zijn borst, naast haar hoofd. Hij kon haar gezicht niet zien, maar hij kon zich al voorstellen hoe ze schattig met half open mond tegen hem lag te slapen en met een grijns liet hij zich nog wat naar onderen zakken, waarna hij zich op de film fixeerde. Hij was echter nog maar half in het verhaal of zijn ogen begonnen ook al dicht te vallen. Zijn hoofd zakte naar opzij en zijn wang rustte op haar hoofd, waarna ook hij in slaap dreigde te vallen. Zijn laatste gedachte was dat ze lekker rook en dat de warmte aangenaam was, waarna de duisternis hem volledig over begon te nemen en hij wegzakte in een aangename, droomloze slaap.
MONTY
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Rain On Me  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rain On Me    Rain On Me  - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rain On Me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Let is rain
» Playing in the rain
» Playing in the Rain
» Dancing in the rain
» [Hollowgame] Dancing In The Rain [Open]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
Miss Bluebonnet's abode
 :: g a r d e n s
-
Ga naar: