Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

Sing your heart out. Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


Sing your heart out. Firefo11
15 oktober 2016


Sing your heart out. Birdpl11

Deel
 

 Sing your heart out.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Alyssa Garcia

Alyssa Garcia

Aantal berichten : 121
IC-berichten : 100

Character sheet
Bijzonderheid: Pain control
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote: Carpe diem
Sing your heart out. Empty
BerichtOnderwerp: Sing your heart out.   Sing your heart out. Emptydi jul 21, 2020 12:22 pm

Alyssa Garcia
Het beloofde om een zonnige dag te worden. De regenbui was zojuist overgegaan en met een glimlach steunde Alyssa haar handpalmen op de vensterbank en richtte haar blik naar buiten, waar ze meeuwen al krijsend in de richting van het strand zagen vliegen. Haar hart zwol op bij herinneringen hoe ze als klein meisje zijnde aan de hand van haar vader naar het strand rende, hem enthousiast meetrekkend, haar golvende haren dansend op haar rug en de brede glimlach waarmee haar vader haar had aangekeken. Haar ogen begonnen te prikken, een brok vormde zich in haar keel en Alyssa keek nu met een waterige glimlach naar de beesten die steeds verder van haar weg vlogen, hoger naar de hemel toe. Naar de plek waar haar vader nu was, al zouden ze die plek nooit bereiken. Ze schudde haar hoofd en duwde zichzelf van de vensterbank af. Nee. Dat waren geen dingen waar nu aan mocht denken. Alleen aan vrolijke dingen, anders zou ze zichzelf weer verliezen in dat eindeloze verdriet waar ze als weesmeisje al mee te kampen had gehad. Plus ze had nu een pleeggezin die goed voor haar zorgde, waar ze blij mee was. Ze schudde dus nogmaals haar hoofd en liep toen naar boven, naar de spelkamer. Ze had zin om haar zinnen te verzetten en ze opende de deur naar de spelkamer, waar ze tot haar tevredenheid concludeerde dat niemand er was. Ze bekeek de hoesjes met spelletjes die uitgesteld waren en grinnikte toen ze een zangspel zag liggen. Ze zag ook twee met hun lange snoeren opgerolde zijnde microfoons liggen in het kastje dat zich onder de televisie bevond. Ze reikte ernaar, pakte ze vast en stopte de cd van het spel in de speler, waarna ze naar achteren leunde en fronste toen ze het keuzemenu van liedjes zag verschijnen. Met een grijns koos ze er eentje uit waar ze de melodie wel van kende. En daarna begon ze met heldere stem te zingen.



+ @Liz Hill

OOC: Topic speelt zich voor het gemak even af voordat Alyssa haar aanvaring met de Hollow heeft lmaoo

Liedje dat Alyssa zingt:
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz Hill

Liz Hill

Aantal berichten : 52
IC-berichten : 38
Leeftijd : 29
Accounts : Chloé Hill
Shay Oakley
Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: ღ Your monsters torture me, the scars on my mind are on replay
Sing your heart out. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sing your heart out.   Sing your heart out. Emptydi jul 21, 2020 4:32 pm

Ondanks dat ze al een paar dagen in de lus was, was Liz nog steeds niet echt op onderzoek uit gegaan. Haar gedachten hadden haar teveel tegen gehouden. Maar vandaag stond ze zowaar netjes aangekleed, zelfs met een beetje make-up op en haar haren gedaan, klaar om een beetje op verkenningstocht te gaan. Haar gedachten moest ze eventjes stopzetten en zich op iets anders concentreren. Met haar handen diep in de zakken van haar spijkerjasje besloot ze het huis een beetje rond te gaan lopen. Ze ontdekte een aantal kamers die ze eerder nog niet ontdekt had, maar hoorde ook een stem muziek maken. In Los Angeles had ze altijd samen met anderen muziek gemaakt, waaronder haar zusje, dus toen ze dit hoorde, wekte dit zeker haar interesse. Liz liep op het geluid af en hoorde het geluid uiteindelijk uit een dichte deur komen. Met een glimlach opende ze de deur en keek nieuwsgierig naar de bron van het geluid. De persoon die het geluid maakte, was een meisje bij een karaokemachine. Geamuseerd keek ze naar het mooie meisje, dat vrolijk aan het zingen was. Ze had een mooie, heldere stem. Toen het meisje, klapte Liz enthousiast in haar hand. “Ik wilde je niet afluisteren ofzo hoor, maar het klonk zo vrolijk, dat ik wel moest komen kijken.” Ze kwam wat verder de kamer in, die duidelijk fungeerde als een spelletjeskamer, en liep op het meisje af. “Een karaokemachine, daar heb ik thuis meer gebruikt van gemaakt dan mij lief is.” Nieuwsgierig staarde Liz naar de andere microfoon en keek toen vragend naar het meisje. “Mag ik?” vroeg ze met een lief stemmetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyssa Garcia

Alyssa Garcia

Aantal berichten : 121
IC-berichten : 100

Character sheet
Bijzonderheid: Pain control
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote: Carpe diem
Sing your heart out. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sing your heart out.   Sing your heart out. Emptyvr jul 24, 2020 7:54 pm

Alyssa Garcia
Het liedje was afgelopen en Alyssa wilde een nieuwe uitkiezen om te zingen toen ze plotseling geklap achter zich hoorde. Hoewel ze er rekening mee had gehouden dat iemand haar kon horen, klemde ze de microfoon toch een beetje betrapt tussen haar handen en tegen haar borst aan en draaide zich schaapachtig glimlachend om naar het meisje dat daar in de deuropening stond. Ze had mooi, donker haar en een mooi gezicht. Ze was ongeveer van dezelfde lengte als Alyssa en Alyssa had voor de één of andere reden het gevoel dat het meisje vast ook wel mooi kon zingen. “Ach ja, het is niet alsof deze ruimte van mij is of zo. Plus ik maakte er nu niet bepaald een geheim van dat ik hier was,” zei ze lachend tegen het meisje. Ze vond het wel leuk dat er iemand extra was, zeker toen het meisje aangaf dat ze dit al vaker had gedaan. Als Alyssa het meisje had horen zingen, konden ze misschien samen een duet doen. “Natuurlijk,” zei ze dan ook meteen, waarna ze de microfoon overhandigde aan het meisje. “Mijn naam is trouwens Alyssa,” stelde ze zichzelf met een vrolijke lach voor. “En wie ben jij?” Het zou immers wel goed zijn als ze elkaars namen kenden voordat ze een geweldig zangduo bleken te zijn en heel het huis kon genieten van hun concert. Alyssa grinnikte zachtjes bij het idee. Ja, dat zou wel leuk zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz Hill

Liz Hill

Aantal berichten : 52
IC-berichten : 38
Leeftijd : 29
Accounts : Chloé Hill
Shay Oakley
Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: ღ Your monsters torture me, the scars on my mind are on replay
Sing your heart out. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sing your heart out.   Sing your heart out. Emptyma jul 27, 2020 10:04 pm

The scars                     on my mind
 are on replay


“Ach, je hebt in ieder geval het zelfvertrouwen om lekker te gaan zingen” zei Liz met een grijns “En dat kan ik wel waarderen. Veel muzikanten gaan verloren, omdat ze niet het zelfvertrouwen hebben om ergens anders te zingen dan in hun slaapkamer.” Eventjes dacht Liz na en grinnikte toen. “Al is het natuurlijk wel iets heel anders als je voor een groot publiek staat.” Liz kwam verder de kamer in en nam met een glimlach de microfoon over van het meisje. Het meisje stelde zich voor als Alyssa. Ze knikte. Dit ging behoorlijk goed. Het meisje was een van de eerste contacten die ze in de lus had en die was positief. “Ik ben Elizabeth, maar noem me alsjeblieft Liz. Ik cringe zo erg op die naam. Het is zelfs zo erg dat mijn ouders me zelfs Liz noemen, terwijl zij mij Elizabeth hebben genoemd!” Dramatisch sloeg ze haar ogen ten hemel. Vervolgens koos ze in de karaokemachine een nummer dat ze kon zingen. Tijd om Alyssa te laten zien wat ze allemaal in Los Angeles geleerd had. Zodra de eerste akkoorden van het nummer te horen waren, sloot Liz haar ogen en begon ze het nummer te zingen. Eigenlijk hoefde ze de lyrics niet eens te lezen, want ze kende dit nummer helemaal uit haar hoofd. De muziek die ze in Los Angeles met Chloé maakte was vaak elektronische pop muziek, maar samen deden ze ook wel eens een rustig, akoestisch nummer. Dit nummer was daar het perfecte voorbeeld van. Zoveel mogelijk gevoel probeerde ze in het nummer te brengen, zodat ze Alyssa kon laten zien wat ze waard was. Toen het nummer was afgelopen, keek ze het meisje een beetje verlegen aan. “Dus. Dat was mijn nummer.”


Tag: @Alyssa Garcia
Notes: Klik voor het liedje <3
Credit: canopy
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyssa Garcia

Alyssa Garcia

Aantal berichten : 121
IC-berichten : 100

Character sheet
Bijzonderheid: Pain control
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote: Carpe diem
Sing your heart out. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sing your heart out.   Sing your heart out. Emptydo jul 30, 2020 1:59 pm

Alyssa Garcia
“Ik voel me vereerd dat je me vergelijkt met in hun slaapkamer opgesloten zijnde muzikanten, maar zo goed ben ik nu ook weer niet,” zei Alyssa met een verlegen lachje, al deed het haar wel goed dat het meisje haar overduidelijk goed vond. Voordat ze naar de lus kwam, zong ze eigenlijk niet veel bij anderen in de buurt. Enkel haar pleegbroer wist dat ze kon zingen en hoewel hij het overdreven kattengejank noemde, had ze wel altijd het idee dat ze hij het leuk vond om naar te luisteren. Bij de gedachten aan haar pleegbroer glimlachte ze. Ze miste hem wel, met zijn gekke gedrag en leuke humor. Haar gedachten gingen weer terug naar het gesprek in de spelkamer toen het meisje zei dat ze eigenlijk Elizabeth noemde, maar liever Liz genoemd wilde worden. “Ik snap dat je je zo voelt, maar je hebt echt wel een mooie naam, hoor,” zei ze glimlachend tegen het meisje, al zou ze haar natuurlijk wel Liz noemen als ze dat wilde. Liz begon met zingen en met een schuin hoofd luisterde Alyssa naar het meisje, een glimlach om haar lippen spelend toen ze zag hoe erg Liz opging in de muziek. Het nummer duurde naar haar idee niet lang genoeg en ze vond het dan ook jammer toen het gedaan was. “Dat klonk geweldig. Jij zegt iets van mij, maar jij zou eigenlijk iets met je stem moeten doen,” zei Alyssa oprecht enthousiast tegen het meisje, waarna ze kort in haar handen klapte. “Misschien kunnen we nu samen een nummer uitkiezen waarbij we een duet kunnen doen?” stelde ze enthousiast zijnde voor. “Heb je enig idee welk nummer dat kan zijn?” Er waren zo veel mogelijkheden en Alyssa kende eigenlijk best wel veel nummers, dus misschien zou Liz er toevallig eentje uitkiezen die ze goed kende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz Hill

Liz Hill

Aantal berichten : 52
IC-berichten : 38
Leeftijd : 29
Accounts : Chloé Hill
Shay Oakley
Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: ღ Your monsters torture me, the scars on my mind are on replay
Sing your heart out. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sing your heart out.   Sing your heart out. Emptydo jul 30, 2020 3:57 pm

The scars                     on my mind
 are on replay

Girl, je klinkt goed, twijfel niet zo aan jezelf” glimlachte Liz toen terug en gaf het meisje een schouderklopje, voordat zij haar zangtalenten zou laten zien. “In Los Angeles heb ik muziek gemaakt samen met mijn zusje en dat betekent niet dat ik er verstand van heb ofzo, maar wat ik wel heb geleerd, is dat je als muzikant best wel zelfverzekerd mag zijn. Want er is een verschil tussen arrogantie en zelfverzekerdheid. En geloof me, ik ben over alles in mijn leven onzeker, behalve over mijn zangstem.” En daarom begon ze met een glimlach “Cornelia Street” te zingen, een van haar favoriete nummers. Het was niet een erg moeilijk nummer om te zingen, maar ze deed het vaak in haar show als ze een nummer akoestisch ging zingen. Met een glimlach keek ze Alyssa aan, die haar complimenteerde en in haar handen klapte. Alsof ze voor een heel groot publiek stond, boog ze deftig en zei: “Dank u, dank u. Fooien mogen altijd gegeven worden.” Om te laten zien dat haar laatste opmerking een grapje was, lachte ze eventjes hardop. Eigenlijk moesten de twee meiden samen een nummer zingen. Het was echter alsof Alyssa haar gedachten las toen ze dit zelf ook voorstelde. “Dat lijkt me geweldig!” zei Liz toen enthousiast en ze dacht even na. “Het nummer dat meteen naar binnen schiet is Lady Marmalade”, maar dat is eigenlijk voor vier personen en ik kan niet rappen…of jij moet het kunnen, of we skippen dat stuk gewoon.” Weer dacht ze even na. Kom op, er waren zoveel iconische vrouwelijke samenwerkingen, dit moest toch een eitje zijn? “We kunnen ook When you believe van Whitney Houston en Mariah Carey zingen, al klink ik wel als een speenvarken dat wordt geslacht als ik probeer om Mariah Carey na te doen” stelde Liz toen lachend voor.


Tag: @Alyssa Garcia
Notes: Klik voor het liedje <3
Credit: canopy
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyssa Garcia

Alyssa Garcia

Aantal berichten : 121
IC-berichten : 100

Character sheet
Bijzonderheid: Pain control
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote: Carpe diem
Sing your heart out. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sing your heart out.   Sing your heart out. Emptyma aug 03, 2020 12:14 pm

Alyssa Garcia
Alyssa kon eerlijk zeggen dat ze Liz nu al echt mocht. Ze had een aangename sfeer om zich heen hangen en had ze had ook nog eens humor. Alyssa grijnsde breed en haalde één dollar uit haar zak tevoorschijn, waarna ze overdreven op en neer sprong en de dollar in de richting van Liz zwierde. Al lachend liep ze weer naar voren en raapte ze het papiertje op. Over het zingen samen met haar zusje zou Alyssa later wel meer vragen, eerst gingen ze een duet zingen. Lady Marmalade klonk voor haar al meteen als een klassieker en dus gaf ze een heftig knikje. “Of we doen ze beiden?” Want waarom ook niet. “Dan begin ik, jij doet het stukje van P!nk en ik zal dan wel die rap doen. En afhankelijk van wie het minste valt klinkt, kunnen we diegene Christina Aguilera laten doen.” Ze begon te lachen en pakte één van de microfoons, waarna ze deze naar Liz hield en zelf de overige microfoon pakte. Ze hoopte maar dat er niet te veel mensen in het huis aanwezig waren. Als ze Lady Marmalade gingen zingen, konden ze wel eens wat toeschouwers krijgen. Alyssa hoopte dat Blake niet ergens rondliep in het huis. Ze zou zich wel lichtelijk schamen tegenover hem als hij dit zou horen namelijk. Alyssa zocht het liedje op in de lijst en zette het aan, waarna de eerste begintonen al begonnen. Toen ze zag dat de tekst die zij moest zingen in begon te gaan, richtte ze zich naar Liz en haalde een paar keer achter elkaar haar wenkbrauwen op. Ze zette haar hand in haar zij, flipte haar zwarte haar naar achteren over één schouder en liep, voetje voor voetje, op Liz af. En dit zonder te lachen. “He met Marmalade down in old Moulin Rouge, struttin’ her stuff on the street,” begon ze. “She said ‘hello, hey Joe! You wanna give it a go?’ oh-oh!” Daarna gebaarde ze naar Liz dat ze mee moest doen met het couplet. Dit was echt zo leuk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz Hill

Liz Hill

Aantal berichten : 52
IC-berichten : 38
Leeftijd : 29
Accounts : Chloé Hill
Shay Oakley
Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: ღ Your monsters torture me, the scars on my mind are on replay
Sing your heart out. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sing your heart out.   Sing your heart out. Emptywo aug 12, 2020 11:31 am

The scars                     on my mind
 are on replay

Giechelend keek ze naar het dollarbiljet dat Alyssa in haar hand had. Het donkerharige meisje moest eens weten wat Liz allemaal voor een dollar biljet op het podium had gedaan, samen met haar zusje natuurlijk. Alyssa stelde een plan op om “Lady Marmalade” te zingen en goedkeurend knikte Liz met haar hoofd. Dat klonk geweldig. “We kunnen Christina’s stuk ook samen doen, want laten we eerlijk zijn, ik denk dat dat het meest iconische stuk van het hele nummer is” zei Liz met een grijns. Alyssa had een microfoon gepakt en het nummer op de karaokemachine ingetikt. Enthousiast keek ze het donkerharige meisje aan, ze wist zeker dat dit epic ging worden. Alyssa begon te zingen en het zelfvertrouwen dat het meisje uitstraalde was zo inspirerend. “Yes, girl!” riep ze enthousiast en danste een beetje met het meisje. Zodra het tijd was voor het couplet, pakte Liz ook een microfoon en begon mee te zingen: “Gitchie, gitchie, ya ya, dada! Gitchie gitchie ya ya, here, ooooh! Mocha chocolata, ya ya. Creole lady marmalade!” Vrolijk danste Liz met de muziek mee, liet haar heupen en middel draaien en bracht de micrfoon wederom naar haar lippen: “He sat in her boudair while she freshened up, boy drank all that Magnola wine” en met haar vingers deed ze net of ze een glas in haar handen had en ze een slokje nam “On her black satin sheets where started to freak yeah!” Wederom knikte ze naar Alyssa, zodat ze het volgende stukje kon rappen.


Tag: @Alyssa Garcia
Notes: Klik voor het liedje <3
Credit: canopy
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyssa Garcia

Alyssa Garcia

Aantal berichten : 121
IC-berichten : 100

Character sheet
Bijzonderheid: Pain control
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote: Carpe diem
Sing your heart out. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sing your heart out.   Sing your heart out. Emptyza aug 15, 2020 1:44 pm

Alyssa Garcia
Alyssa was al enthousiast over het feit dat ze kon zingen en dansen en dit met iemand kon delen, maar ze werd nog enthousiaster toen Liz al even vrolijk reageerde en het couplet begon te zingen. Zoals verwacht klonk dit ook zuiver en Alyssa moest toch wel toegeven dat, hoewel zij misschien de betere danser zou zijn van de twee omdat ze aan competities mee had gedaan, Liz wel de betere zangeres was. Dat was echter ook niet zo gek om te bedenken als je wist dat Liz hier letterlijk haar beroep van kon maken als ze dat zou willen. Ze zou eens mee moeten doen aan een talentenshow als ze ooit de lus zou verlaten. Of ze zouden in een andere lus een talentenshow op gaan zoeken. Alyssa hield met een grijns het voorstel maar voor later. Ze waren al overeengekomen dat ze Christina’s solo samen zouden zingen en Liz begon nu aan die van P!nk. Alyssa zette het couplet opnieuw in, waarna ze besloot om Liz een deel van haar hiphopdansen te laten zien tijdens het rappen. Ze had al vaker gezongen tijdens het dansen en dus wist ze haar adem goed te behouden zonder dat het hijgend zou gaan klinken. “Yeah, yeah, uh,” begon ze de rap. “We come through with the money and the garter belts, let him know we 'bout that cake straight out the gate,” ze gaf met haar hand aan dat Liz het achtergrondgeluid van de overige drie meiden na moest doen tijdens de rap, “we independent woman, some mistakes us for whores.” Ze draaide één keer rond haar as, bewoog haar lichaam naar beneden en terug naar boven en keek over haar schouder naar Liz. “I’m sayin’, “Why spend mine when I can spend yours?” Disagree? Well, that’s you, and I’m sorry I’ma keep playing these cats out like Atari, wear high heel shoes, get love from the dudes, two badass chicks from the Moulin Rouge.” Met een grijns veranderde ze de tekst van vier naar twee en gebaarde met een nonchalant handgebaar tussen Liz en haarzelf. “Hey sistas, soul sistas, betta get that dough, sistas, we drink wine with diamonds in the glass, by the case, the meaning of expensive taste if you wanna gitchie, gitchie ya-ya, Mocha Chocolate, Creole Lady Marmalade, one more time, c’mon now.” Nu kwam het gedeelte van Christina en Alyssa gebaarde enthouisast dat Liz mocht beginnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz Hill

Liz Hill

Aantal berichten : 52
IC-berichten : 38
Leeftijd : 29
Accounts : Chloé Hill
Shay Oakley
Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: ღ Your monsters torture me, the scars on my mind are on replay
Sing your heart out. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sing your heart out.   Sing your heart out. Emptywo aug 26, 2020 9:27 pm

The scars                     on my mind
 are on replay

Dit was geweldig. Dit was echt werkelijk waar geweldig. Het podium, of nou ja, de karaokemachine delen was iets wat ze in het verleden al vaak had gedaan. Liz was vijftien toen ze voor het eerst nummers zong, op familiefeesten, samen met haar zusje Chloé. Dat was altijd zo leuk geweest. Oude klassiekers zoals Etta James, Cher of Madonna, maar ook liedjes die wat meer modern waren. Liz hield er van. Zo was Lady Marmalade natuurlijk ook een klassieker en om dit met Alyssa, een meisje dat ze pas net had ontmoet, te zingen was echt super leuk. Dit was een van de leukere activiteiten die ze in de lus had meegemaakt. Onder de indruk keek ze toe hoe Alyssa het stuk van Lil’ Kim aan het slayen was. Het klonk goed, het zag er goed uit en Liz dacht er aan hoe ze met wat meer make up en een andere outfit zo op een podium in Los Angeles kon staan. Meteen begonnen haar gedachten te werken, hoe zij, Alyssa en Chloé met z’n drieën op een podium kon staan. Dat zou het gaafste ever zijn. Alyssa was klaar met het stukje en Liz begon aan de hoge noot van Christina Aguilera, deed zelfs haar ogen even dicht en bracht haar vinger naar haar oor zoals Christina dat ook altijd deed met live performances. “Touch of her skin, feeling sily smooth. Color of café au lait, alright. Made the savage best inside roar until he cried, more, more, moooooooore![/i]” zong Liz verder, er van uitgaand dat Alyssa vanzelf in zou vallen als zij daar behoefte aan zou hebben. De twee meiden rondde het nummer af en zodra het nummer was afgesloten, keek Liz Alyssa met een brede glimlach aan. Vervolgens kwam ze op haar af en sloeg haar armen eventjes rond de nek van het meisje. “Dat was echt geweldig!” zei het meisje enthousiast en liet haar toen gauw weer los. Ze hadden elkaar pas net ontmoet en misschien was Alyssa helemaal niet van het knuffels geven. Maar Liz moest even haar affectie tonen. br>
Tag: @Alyssa Garcia
Notes: Klik voor het liedje <3
Credit: canopy
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyssa Garcia

Alyssa Garcia

Aantal berichten : 121
IC-berichten : 100

Character sheet
Bijzonderheid: Pain control
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote: Carpe diem
Sing your heart out. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sing your heart out.   Sing your heart out. Emptydo aug 27, 2020 12:56 pm

Alyssa Garcia
Alyssa keek met een bewonderende blik toe hoe Liz de solo van Christina Aguilera absoluut deed killen met haar zangvaardigheden. Ze zong helemaal niet vals en hoewel sommige hoge noten niet helemaal perfect waren – wie kon dat immers beter dan Christina Aguilera zelf? – was het duidelijk dat het meisje op vlak van zangtalent hebben en performance echt heel goed was. Alyssa viel in waar nodig en samen rondden ze het nummer af, waarna ze elkaar rond de hals vielen. Liz was duidelijk iemand waar ze goede vriendinnen mee kon worden en als ze af en toe wat stoom af konden blazen door hier bij de karaokemachine wat liedjes samen te zingen, dan vond Alyssa dat meer dan prima. Voordat ze echter aan hun tweede nummer zouden beginnen, was het naar Alyssa’s idee wel tijd om elkaar eerst wat beter te leren kennen. Ze nodigde Liz na de enthousiaste knuffel die ze elkaar hadden gegeven dan ook uit om bij haar op de bank te gaan zitten. “Oké,” begon ze met een brede lach. “Ik weet dat je goed kunt zingen, ik weet dat je ook geweldig kunt performen en ik ken je naam, maar voor de rest weet ik eigenlijk vrij weinig van je en daar wil ik wel verandering in brengen.” Ze wierp Liz een oprechte glimlach toe om te laten merken dat ze meende wat ze zei. “Waarom ben je eigenlijk naar de lus gekomen?” vroeg ze nieuwsgierig aan het meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Sing your heart out. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sing your heart out.   Sing your heart out. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sing your heart out.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Just Sing || For everyone
» Sing along!
» ♡ just a little bit of your heart
» Ice cold heart
» Heart attack

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
Miss Bluebonnet's abode
 :: f i r s t . f l o o r :: p l a y r o o m
-
Ga naar: