Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

I'm sorry that I hurt you - Pagina 3 Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


I'm sorry that I hurt you - Pagina 3 Firefo11
15 oktober 2016


I'm sorry that I hurt you - Pagina 3 Birdpl11

Deel
 

 I'm sorry that I hurt you

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
I'm sorry that I hurt you - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sorry that I hurt you   I'm sorry that I hurt you - Pagina 3 Emptyvr aug 14, 2020 9:27 pm

“Dat bedoel ik niet” zei Chloé toen en schudde haar hoofd “Wat ik bedoel te zeggen, is als twee mensen een one night stand hebben, het meisje standaard de slet is en de man is cool. Omdat hij haar heeft geneukt, om het maar even heel grof te zeggen. Ik vind dat niet eerlijk.” Gelukkig was Hunter het er ook niet mee eens dat een man dat moest kunnen. Chloé maakte het niet uit of ze zogezegd een “slet” was. Het kon haar helemaal niets schelen. Waar ze wel onzeker van kon worden, was over haar transgenderproces en of mensen dat zagen. En soms ook wel wat mensen van haar vonden. Maar dat niet. Het was normaal dat een meisje van haar leeftijd af en toe ook wilde experimenteren. En iedereen die er wat anders van vond, ging maar lekker terug naar de Middeleeuwen. Maar goed, genoeg van deze feministische uitspraken, Hunter eiste haar aandacht weer op door te spreken. Chloé knikte. Hunter leek wat te worstelen met het volgende wat hij ging zeggen. Chloé trok haar wenkbrauw even omhoog. Wat vond hij zo lastig om te zeggen? Toen hij zei dat hij nog nooit iets had gedaan, realiseerde Chloé zich in de korte stilte die viel al wat hij ging zeggen. Ah-ha. Hunter bevestigde haar vermoeden al. Eigenlijk had ze dit ook wel een beetje verwacht. Maar waarom vond hij dat zo lastig om te zeggen? Ze grijnsde naar hem. “Dat is toch helemaal niet erg, Hunter?” vroeg ze toen “Voor iedereen is dat anders. De een hecht er heel veel waarde aan, en de ander weer wat minder. Ik bedoel, hoe oud ben je, 18? 19? 20? Dan hoef je het echt nog niet allemaal uitgevonden te hebben hoor.” Chloé glimlachte nog een keer naar hem, om te laten zien dat het echt niet raar was. “Het is juist wel knap dat je op iemand wacht die je daar geschikt voor vind. Je bent toch heel intiem bezig.” Om het luchtig te houden, voegde ze er nog een grapje aan toe: “Als je ooit tips nodig hebt, let me know!”
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter Storm

Hunter Storm

Aantal berichten : 340
IC-berichten : 274
Leeftijd : 27
Accounts : x Hunter Storm
x Yara Clover
x Tara Snow
x Evan Castle
x Matthew Fields
x Nathan Scott


Character sheet
Bijzonderheid: Vuursturen
Uiterlijke leeftijd: 18 jaar
Quote: It's a good day to die
I'm sorry that I hurt you - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sorry that I hurt you   I'm sorry that I hurt you - Pagina 3 Emptyzo aug 16, 2020 4:15 pm

Hunter rolde met zijn ogen op de woorden van Chloé, maar gaf met een knikje aan dat ze wel gelijk had. Zo was het op zijn vorige school immers ook altijd gegaan. Als zo’n pubertje met iemand naar bed was geweest, dan vond iedereen dat gelijk heel erg cool. En zij werd dan de slet genoemd omdat ze met hem mee was gegaan. Het was belachelijk, maar het was wel hoe de wereld in elkaar zat. Het ging echter weinig helpen dat zowel Chloé als hij dat niet eerlijk vonden en dus moesten ze zich er maar bij neerleggen. Het volgende onderwerp vond hij dan iets minder fijn om toe te geven, al ontspande zijn lichaam wel wat toen Chloé er relaxt op reageerde. “18,” gaf hij mompelend aan. Nu dat hij hier al meer dan één jaar in de lus zat, zou dat ondertussen al wel 19 zijn, maar dat was geen belangrijk onderwerp. Als hij heel zijn leven wilde spenderen in deze lus, dan zou hij de jaren uiteindelijk vergeten te tellen en dan maakte het sowieso al niet meer uit hoe oud hij was. Als hij maar in de lus bleef, was het goed. Hij keek haar met een droog gezicht aan toen ze de opmerking over de tips gaf, al kwam er wel lichte nieuwsgierigheid naar boven. Niet per se om hoe hij een meisje kon versieren, maar hoe haar eigen ervaringen waren geweest. “Waar val jij dan op?” viel hij met de deur in huis. “Die Grayson, bijvoorbeeld. Hoe heeft hij je in godsnaam zo ver gekregen om met hem mee te gaan?” Als ze nu ging zeggen dat hij charmante opmerkingen had gemaakt en haar koosnaampjes had gegeven, dan zou hij even de emmer moeten gaan zoeken waar zij een paar dagen geleden na hun eerste ontmoeting in had gekotst. Dat zou hij namelijk wel heel oppervlakkig vinden.
YTN
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
I'm sorry that I hurt you - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sorry that I hurt you   I'm sorry that I hurt you - Pagina 3 Emptyzo aug 16, 2020 8:15 pm

Hunter gaf aan dat hij achttien was. En dat hij dus nog maagd was. Nou ja, Chloé kende genoeg jongens die stoer praatten, maar zelf ook nog steeds maagd waren. Hunter deed er tenminste niet cool over. Hij was gewoon zichzelf en daar had Chloé alleen maar respect voor. Ondanks dat Chloé een jaartje ouder was dan Hunter, had ze ergens verwacht dat hij ouder dan haar zou zijn. Misschien kwam het door zijn gedrag, misschien door zijn uiterlijk, maar ergens had ze verwacht dat Hunter ouder dan haar zou zijn. Maar ach, wat maakte dat ook eigenlijk uit? Ze vonden elkaar aardig en het was niet dat als ze naast elkaar liepen dat je meteen zou zeggen dat Chloé veel ouder was dan Hunter. Chloé grinnikte om zijn vraag. “Nou ja, vergeet er niet bij dat hij ook opeens mijn kamergenoot was, hè? Dat heeft ook wel meegeholpen” vertelde Chloé hem en ze dacht even terug aan haar ontmoeting met Grayson “Het was op het strand. En er hing al wat spanning tussen ons in. We hadden leuke gesprekken en ik vond hem op dat moment knap. Ik bedoel – hij had een tatoeage en als er iets is wat ik aantrekkelijk vind bij jongens, vind ik dat tatoeages.” Chloé keek hem eventjes aan en voor dat ze er erger in had, floepte het eruit: “Eigenlijk jongens zoals jij.” Maar precies op dat moment realiseerde ze zich wat ze gezegd had en kon ze zichzelf wel voor haar hoofd staan. “Niet dat ik dat op je val of je wil versieren” begon Chloé te stotteren en uiteindelijk begon ze zichzelf helemaal vast te lullen: “Niet dat dat niet gekund had, want je bent absoluut niet lelijk, maar dat is niet wat ik bedoel te zeggen. Ik bedoel te zeggen dat ik op het soort jongens val dat jij bent, maar en….maar ik probeer…en ik bedoel ook…” Uiteindelijk voelde ze zichzelf helemaal vastlopen en kreeg ze een soort syntax error in haar hoofd. Chloé voelde hoe haar wangen rood werden en ze sloeg haar handen voor haar gezicht. Vanuit de kleermakerszit liet ze zichzelf achterop haar bed vallen, terwijl ze haar handen nog steeds voor haar gezicht hield. “Sorry, Hunter, soms zet ik mezelf echt voor schut” kreunde ze, voelde dat haar gezicht nog steeds warm en grinnikte zachtjes. Het kwam puur omdat ze bijna nooit nadacht over wat ze wilde zeggen en sommige dingen er gewoon uitfloepte. Hopelijk kon Hunter er gewoon om lachen (op zijn manier) en konden ze doorgaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter Storm

Hunter Storm

Aantal berichten : 340
IC-berichten : 274
Leeftijd : 27
Accounts : x Hunter Storm
x Yara Clover
x Tara Snow
x Evan Castle
x Matthew Fields
x Nathan Scott


Character sheet
Bijzonderheid: Vuursturen
Uiterlijke leeftijd: 18 jaar
Quote: It's a good day to die
I'm sorry that I hurt you - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sorry that I hurt you   I'm sorry that I hurt you - Pagina 3 Emptydo aug 20, 2020 2:32 pm

Het onderwerp ging opeens over wat Grayson goed had gedaan om Chloé in zijn bed te krijgen. Niet een onderwerp waarvan Hunter had verwacht dat hij het er met haar over zou hebben, maar ergens was er ook wel die lichte nieuwsgierigheid aanwezig om te weten hoe zo’n jongen als Grayson het voor elkaar kreeg om een meisje als Chloé in zijn bed te krijgen. Niet dat Hunter het deed om ervaring op te lopen: als hij ooit een meisje zou ontmoeten en hij zou die leuk vinden, dan zou ze hem maar moeten nemen zoals hij was. Hij ging zichzelf niet liever, charmanter of aardiger opstellen om die aandacht te krijgen. Het had tijd nodig bij hem om iemand te leren kennen en diegene close te laten en als hij die tijd niet zou krijgen, dan was het voor hem afgelopen verhaal. Chloé begon haar uitleg te doen en Hunter luisterde met een frons naar, maar zijn blik werd ietwat droog toen ze aangaf wat haar type was. Hij voelde de opmerking dan ook aankomen toen ze hem in zich opnam en zijn mondhoeken drukten zich kort in een geamuseerd lachje omhoog, vooral toen ze rood werd. Hij vond het ergens ook wel niet onaangenaam om te weten dat hij iemands type was, dat iemand hem aantrekkelijk vond. Niet dat hij het tegen haar zou gebruiken of er iets mee zou doen, maar het was gewoon leuk om te weten. “Jij mag er anders ook wel zijn, hoor,” zei hij op een droge toon tegen haar. Hij wist niet precies wat zijn type was. Hij had geen vast type; hij zou eerder gewoon doen wat goed voelde. Chloé was echter niet lelijk om te zien en nu ze duidelijk aan hem had laten weten dat hij er wel mocht zijn, vond hij het niet meer dan normaal dan dat hij dat ook aan haar liet weten. Hij haalde zijn schouders op toen ze haar verontschuldigingen aanbood. “Dat is niet jezelf voor schut zetten,” zei hij op een eerlijke toon tegen haar, “dat is zeggen wat je denkt. En ik denk dat dat nog niet zo slecht is.” Hij was zelf immers ook zo, al wist hij niet of hij dat compliment zomaar naar haar hoofd zou hebben gesmeten als zij het zelf al niet gedaan had. “En buiten tatoeages… heb je daar een vast type in? Haarkleur? Oogkleur?” Hij kon het niet helpen dat hij zich nieuwsgierig naar dit soort informatie voelde, al zou hij natuurlijk in alle talen ontkennen dat hij ook daadwerkelijk nieuwsgierig was geweest als iemand het ooit aan hem ging vragen.
YTN
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
I'm sorry that I hurt you - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sorry that I hurt you   I'm sorry that I hurt you - Pagina 3 Emptydo aug 20, 2020 11:12 pm

Op het moment dat Hunter zei dat zij er ook wel mocht wezen, voelde ze helemaal hoe haar hoofd bijna ontplofte. Natuurlijk was het een compliment en was ze er blij mee, want het was altijd leuk om te horen dat je er goed uitzag, de hele situatie maakte het heel erg awkward. Nou ja, zij was het bezig het meer awkward voor zichzelf te maken, want Hunter er leek er niet eens zo heel veel problemen mee te hebben. Dit was een zoveel voorkomend fenomeen. “Ja, ik vertel ook wel vaak wat ik denk” kreunde Chloé toen “En ik weet ook wel dat dit goed is, want ik zou nooit tegen iemand liegen om diegene beter te laten voelen. Maar soms floep ik er dingen uit en dan denk ik, ‘Chloe, houd je mond!’, maar dan is het er alweer uitgefloept.” Ze zuchtte eventjes, maar keek hem vervolgens met een glimlach aan vanaf zijn bed. Hunter vroeg verder naar haar interesses in jongens. Eventjes dacht Chloé na en staarde even naar buiten. “Weet je, als ik kijk naar alle jongens met wie ik ooit iets heb gedaan, dan zijn het allemaal verschillende types” zei ze, terwijl ze hem weer aankeek “Maar ik ben meer een gevoelsmens. Als je mij goed kan laten voelen, ben je in mijn ogen meteen honderd keer aantrekkelijker.” Chloé peuterde eventjes aan haar vingers en sloeg haar ogen neer. “Ik denk dat dit ook wat ik naar zoek” ging ze toen zachtjes verder “Naar iemand die mij goed kan laten voelen. En iemand die gewoon…mijn maatje is, snap je wat ik bedoel? Goede gesprekken, goed lachen samen, leuke dingen doen samen, maar er ook voor elkaar zijn. Iemand die me veilig laat voelen en mij niet het gevoel geeft dat als er één dingetje misgaat, hij mij meteen laat zitten.” Chloé keek Hunter toen even aan. Nu ging ze in één keer wel heel erg diep, maar dat vond ze niet erg. Hunter zou haar waarschijnlijk niet uitlachen of belachelijk maken. “Ik hoop gewoon dat ik dat ook vind, maar dat is lastig” bekende Chloé “Ik bedoel, kijk naar de toekomst. Ik kan geen kinderen krijgen. Mensen als ik worden nog steeds op straat nageroepen. Ik kan me voorstellen dat dit lastig is voor diegene die met mij samen is.” En dat was het ook, dat had ze vaak genoeg meegemaakt. En dat was oké, want dan waren dat gewoon niet de juiste voor haar. Nieuwsgierig keek ze Hunter aan. “Ik ben nieuwsgierig hoe jij in een relatie zou zijn” bekende ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter Storm

Hunter Storm

Aantal berichten : 340
IC-berichten : 274
Leeftijd : 27
Accounts : x Hunter Storm
x Yara Clover
x Tara Snow
x Evan Castle
x Matthew Fields
x Nathan Scott


Character sheet
Bijzonderheid: Vuursturen
Uiterlijke leeftijd: 18 jaar
Quote: It's a good day to die
I'm sorry that I hurt you - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sorry that I hurt you   I'm sorry that I hurt you - Pagina 3 Emptyzo aug 23, 2020 4:09 pm

Hunter grinnikte heel even terwijl zijn mondhoeken in één streep bleven staan, al verscheen er wel een korte geamuseerde blik in zijn ogen terwijl hij naar haar woorden luisterde. Zijn blik werd echter weer een stuk serieuzer toen ze vertelde wat ze zocht in een relatie. En hij merkte dat dat eigenlijk niet eens gek ver verwijderd was van hetgeen wat hij verlangde van een relatie, al wist hij niet zo goed of hij het type zou zijn dat veel zou lachen samen met zijn partner. Hij had moeite met emoties tonen, maar als ze hem zou accepteren zoals hij was en om kon gaan met het feit dat er soms niet meer afging dan een glimlach, dan vond hij het prima. “Je wilt iemand die je accepteert zoals je bent,” vatte hij kort voor haar samen met een knikje. “Het verklaart in elk geval wel waarom je met die jongen bent meegegaan, al denk ik dat je echt moet wachten om te zien hoe iemand is qua karakter voordat je je lichamelijk geeft en zelfs al lichtelijk voor hem valt.” Als Chloé niet al een beetje gevoelens had gehad voor die kloothommel, dan zou ze nooit zo heftig gereageerd hebben toen hij zijn woorden tegen haar sprak. Al kon het natuurlijk nog steeds hard aankomen van een vreemde, maar ergens had Hunter het idee dat ze het dan beter had kunnen relativeren dan wat er nu gebeurd was. Ze had immers het bed gedeeld met die jongen, hoe overhaast ze daar naar zijn idee dan ook in had gehandeld. Maar ja, wie was hij? “Diegene die met jou samen is en zich daardoor laat doen of laat beïnvloeden, is nog een grotere eikel dan die kloothommel die je gebruikt heeft en aan de kant heeft geschoven,” zei hij op een botte toon toen ze haar twijfels over de toekomst uitsprak. “En als je echt graag kinderen wilt, is het niet alsof er geen andere mogelijkheden zijn,” ging hij op een mildere toon door. Hij fronste echter toen ze haar vraag aan hem stelde en krabde kort over zijn nek. “Dat is een vraag waar ik zelf geen antwoord op heb,” zei hij naar waarheid. “Ik denk dat ik niet het beste vriendje zou zijn en ook niet de standaardjongen waar de gemiddelde chick naar verlangt, maar ik denk dat ik op mijn eigen manier wel mijn best voor haar zou doen en voor haar zou zorgen. Zodra ik mezelf zowel mentaal als fysiek open heb gesteld, tenminste.” Hij zuchtte eens diep. Hij had namelijk zo het idee dat het daar wel eens wat kon gaan wringen.
YTN
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
I'm sorry that I hurt you - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sorry that I hurt you   I'm sorry that I hurt you - Pagina 3 Emptyzo aug 23, 2020 10:53 pm

“Precies” bevestigde Chloé zijn korte samenvatting over de woorden die ze had gesproken “En dat is ook deels wel de reden dat ik nog nooit echt mijn hart heb gegeven. Tuurlijk heb ik jongens wel leuk gevonden, maar er komt toch altijd een moment dat ik ze over mijn verleden moet vertellen. En daar zijn veel mensen bang voor.” Hunter en Chloé stonden er anders in hoe dat je je lichamelijk aan iemand moest geven en dat was prima. De een was daar wat makkelijker in dan de andere. Maar Chloé respecteerde Hunter er wel om – hij bleef bij zijn mening en liet zich niet overhalen door anderen. Ze had zijn vraag teruggekaatst in een opmerking en Hunter beantwoordde haar opmerking. “Ik denk dat je sowieso pas kunt weten hoe je in een relatie bent als je er ook echt daadwerkelijk in zit” zei Chloé toen, nadat Hunter klaar was met spreken. Chloé ging even verzitten en keek hem toen recht aan. “Als dit te persoonlijk is wat ik ga vragen moet je het zeggen…” zei ze toen “…maar vind je het lastig om jezelf open te stellen naar anderen? En dan doel ik vooral op het mentale vlak, niet op het fysieke vlak.” Ergens kon Chloé zich dat wel voorstellen, Hunter had duidelijk veel meegemaakt en ook zij was wel eens vertrouwen in mensen verloren. Maar je moest je realiseren dat niet alle mensen hetzelfde waren en dat sommige mensen het wél goed met je voor hebben. “Ik denk dat jezelf open stellen ook wel het moeilijkste wat er is. Je stelt je kwetsbaar op naar iemand – in de hoop dat diegene er geen misbruik van maakt of in de hoop dat diegene je niet pijn doet. Dat is best wel eng. En moeilijk.” De sluier ophouden van dat het altijd alleen maar goed met je ging was makkelijker dan verder onder het oppervlak kijken. Daar wist Chloé helaas maar al te veel van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter Storm

Hunter Storm

Aantal berichten : 340
IC-berichten : 274
Leeftijd : 27
Accounts : x Hunter Storm
x Yara Clover
x Tara Snow
x Evan Castle
x Matthew Fields
x Nathan Scott


Character sheet
Bijzonderheid: Vuursturen
Uiterlijke leeftijd: 18 jaar
Quote: It's a good day to die
I'm sorry that I hurt you - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sorry that I hurt you   I'm sorry that I hurt you - Pagina 3 Emptydi aug 25, 2020 12:59 pm

Hunter liet een spottend, snuivend geluid horen toen Chloé aangaf dat mensen bang waren als ze hun zou vertellen over haar verleden. “Als dat een reden voor ze is om alles af te kappen, zijn ze je aandacht niet waard,” was het enige wat hij daar nog op wilde antwoorden, al had hij het idee dat hij dat haar wel heel duidelijk had gemaakt de afgelopen periode dat ze met elkaar gespendeerd hadden. Hunter was nu eenmaal iemand die zijn mening niet bepaald onder stoelen of banken stak en hij had zo wel het idee dat Chloé daar al wel achter gekomen was. En dat ze het prima vond, anders had ze niet langer bij hem op zijn kamer gezeten. Hunter trok kort zijn wenkbrauw op en haalde zijn schouders naar haar op. “Ik denk dat iedereen dat wel moeilijk vindt,” antwoordde hij naar een korte stilte. “Ik vind ze in elk geval beiden lastig.” Hij lichtte het niet verder toe omdat hij daar geen zin in had en als Chloé er nog vragen over stelde, wist hij van zichzelf dat hij het af zou kappen. Hij vond het nog steeds lastig om zich open te stellen naar iemand, al zei het feit dat hij haar had uitgenodigd op zijn kamer natuurlijk wel genoeg. Hij wilde wel werken aan een vriendschap, maar hij wilde dat graag op zijn eigen tempo doen en tot dusver had hij wel het idee dat Chloé dat wel accepteerde. Hij gaf een kort knikje op haar woorden en haalde vervolgens zijn schouders op. “Hoewel ik het met je eens ben, ben ik ook wel van mening dat je je daar uiteindelijk overheen moet zetten. Als het goed met iemand klikt en je wilt je openstellen, waarom zou je dan niet de sprong wagen?” Hij onderdrukte een zucht. “Dan moet het wel op alle vlakken juist zitten en dat gevoel heb ik bij niemand in het huis nog niet. Jij bent zowat het enige meisje waarmee ik tot nu toe een diepgaand gesprek heb gehad.” En hij moest zeggen dat het hem eigenlijk best wel meeviel, maar dat kwam misschien ook wel omdat Chloé hem de ruimte gaf om te antwoorden en zelf ook wat toelichtte over zichzelf. Het was geen eenrichtingsverkeer en misschien vond hij dat juist wel zo fijn.
YTN
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
I'm sorry that I hurt you - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sorry that I hurt you   I'm sorry that I hurt you - Pagina 3 Emptywo sep 02, 2020 9:54 pm

Chloé was het er mee eens dat die mensen haar aandacht inderdaad niet waard zouden zijn, maar dat was makkelijker gezegd dan gedaan. Hoewel ze met Grayson best intiem was geweest, en misschien meer in hen had gezien dan alleen een one night stand, had hij haar gekwetst door haar met iets te pakken wat heel gevoelig lag, bewust of onbewust. Chloé had toegegeven dat ze het moeilijk vond om af en toe over gevoelens en emoties te praten en na een korte stilte had Hunter dat ook toegegeven, maar vertelde haar ook dat die persoon zich toch wel daar over heen zou moeten zetten en daar toe aan zou moeten geven. Chloé knikte. “Ja, dat ben ik ook wel met je eens…alleen is dat wel moeilijk. Maar ik denk ook dat in een relatie je sowieso jezelf moet openstellen, anders gaat het mis. Je moet er op vertrouwen dat diegene er ook voor je gaat zijn als het even minder gaat, of als je je rot voelt, of wat dan ook, want anders heeft de hele relatie ook geen zin, lijkt mij. Al is dat wel heel moeilijk.” Ze gingen nu wel heel erg diep, Chloé kon zich niet herinneren wanneer ze voor het laatst zo’n diep gesprek met iemand had gehad. Daarom vond Chloé dit moment ook zo speciaal. Het was allemaal nog heel fragiel, want ze wist dat Hunter het moeilijk vond om zichzelf bloot te geven, zeker nadat hij dit ook had gezegd. Zodra Hunter haar had verteld dat zij het enige meisje was met wie hij zo serieus had gesproken in het huis, kwam er even een glimlach op haar gezicht. “Dat betekent dat je of nog niet veel meiden gesproken hebt in het huis, of dat ik werkelijk speciaal ben” grinnikte Chloé toen zachtjes “Die hoef je niet te beantwoorden.” Chloé dacht even na. “Weet je, toen ik naar de lus kwam dacht ik werkelijk dat ik hier niet lang zou zijn. Simpelweg omdat ik niet dacht dat ik hier vrienden zou maken. Maar ik ben blij dat ik dat heb gedaan. Ik ben voorlopig nog niet van plan om weg te gaan.” Ze glimlachte naar Hunter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter Storm

Hunter Storm

Aantal berichten : 340
IC-berichten : 274
Leeftijd : 27
Accounts : x Hunter Storm
x Yara Clover
x Tara Snow
x Evan Castle
x Matthew Fields
x Nathan Scott


Character sheet
Bijzonderheid: Vuursturen
Uiterlijke leeftijd: 18 jaar
Quote: It's a good day to die
I'm sorry that I hurt you - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sorry that I hurt you   I'm sorry that I hurt you - Pagina 3 Emptyvr sep 04, 2020 5:43 pm

Hunter haalde zijn schouders op. “Met iemand naar bed gaan, is niet zo heel lastig. Het is het mentale gedeelte dat veel relaties erg bemoeilijkt.” Hij zei er maar niet bij dat hij omwille van zijn littekens zelf moeilijk naar bed kon gaan met iemand en dat hij dus op zowel fysiek als mentaal vlak last had met het vertrouwen van een ander. Voor hem was het dubbel zo moeilijk omwille van zijn verleden. Daar kwam dan ook nog eens bij kijken dat veel meiden een ideaalbeeld van een man hadden: gespierd, knap, sexy en noem maar op. Hunter was niet bepaald blij met zijn lichaam, maar hij accepteerde het wel zoals het was omdat hij ook geen zin had om er meer moeite in te steken dan naar zijn idee nodig was en de dag dat hij iemand vond die dat ook zo zag, moest duidelijk nog komen. Hunter verstijfde kort toen Chloé hem een soort van uit leek te horen over waarom hij had gezegd wat hij net zei, maar gelukkig zei ze dat ze het niet hoefde te beantwoorden en ontspande hij enigszins. Hij had geen idee wat hij erop had moeten antwoorden en welk antwoord ze graag had willen horen, maar daar hoefde hij zich nu dus geen zorgen meer om te maken. “Ik dacht ook dat ik minder lang zou blijven dan nu het geval is,” gaf hij toe aan haar. “Het is pas sinds het afgelopen jaar dat ik vrienden ben beginnen maken, maar het was inderdaad geen slechte beslissing om langer te blijven.” Zijn mondhoeken kwamen kort omhoog en daarmee beantwoordde hij op zijn eigen manier haar glimlach.  
YTN
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
I'm sorry that I hurt you - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sorry that I hurt you   I'm sorry that I hurt you - Pagina 3 Emptyma sep 14, 2020 8:31 pm

Hunter deelde haar mening. Een one night stand was puur fysiek en als het goed was, was er niet veel emotie bij betrokken. Toch had Chloé wel behoefte aan mentale genegenheid, merkte ze de laatste tijd steeds meer. Het leven in de lus was in vele opzichte makkelijker, maar soms was het ook gewoon fijn om dingen samen met iemand te bespreken die meer om haar gaf dan op een vriendschappelijke manier. Dat zou vast en zeker wel goedkomen, maar toch was het wel lastig om alleen te zijn. Chloé glimlachte lief naar Hunter toen hij ongeveer hetzelfde zei als haar. “Dat is goed om te horen” zei Chloé toen en ging lekker op het bed liggen. Ze staarde naar het plafond. Vandaag was een bijzondere dag geweest, het had haar veel stof tot nadenken gegeven. Ze keek Hunter even van opzij aan. “Is er nog iets dat je wilt doen? Of heb ik je al te lang lastig gevallen?” Chloé grijnsde naar hem en keek naar alle spullen die ze nog uit moest pakken. Heel erg veel zin om het te doen had ze niet, dus als Hunter een betere suggestie had, dan zou ze daar zeker in mee gaan. Al vond ze het natuurlijk ook prima als hij iets alleen wilde doen, want Chloé begreep het ook al weer als hij niet de hele tijd zijn tijd met haar zou willen besteden. De aankomende tijd zouden ze toch wel heel erg veel tijd gana besteden, of hij het nou leuk vond of niet.

Tag: @”Hunter Storm”
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter Storm

Hunter Storm

Aantal berichten : 340
IC-berichten : 274
Leeftijd : 27
Accounts : x Hunter Storm
x Yara Clover
x Tara Snow
x Evan Castle
x Matthew Fields
x Nathan Scott


Character sheet
Bijzonderheid: Vuursturen
Uiterlijke leeftijd: 18 jaar
Quote: It's a good day to die
I'm sorry that I hurt you - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sorry that I hurt you   I'm sorry that I hurt you - Pagina 3 Emptyvr sep 18, 2020 2:26 pm

Chloé gaf op een simpele manier aan dat het een goed ding was en Hunter knikte bevestigend. Meer moest er niet over gezegd worden en voor even kwamen er geen vragen bij hem op. Zijn ogen volgden haar toen ze languit op bed ging liggen en niet later volgde hij haar voorbeeld, zich naar achteren laten zakkend en even naar het plafond kijkend. Zijn blik gleed echter weer naar haar toen ze aan hem vroeg of hij iets wilde doen. “Het is niet alsof ik vandaag nog andere plannen had,” zei hij op een droge toon tegen haar toen ze over het lastigvallen begon. Zijn wenkbrauwen trokken zich kort samen terwijl hij dacht aan iets wat ze konden gaan doen. Ze hadden al meerdere dingen besproken en hij kwam niet zo direct op een onderwerp waar ze het over konden hebben, maar hij had ook geen idee wat ze konden doen in het huis. Hij had het zo het gevoel dat hij elk plekje in het huis al wel verkend had en hij onderdrukte een zachte zucht. “De bal ligt volledig in jouw kamp,” zei hij uiteindelijk. “Ik heb het idee dat ik dit huis als mijn eigen broekzak ken. Wat vind je leuk om te doen?” Hij hoopte dat hij geen spijt ging krijgen van deze vraag. Het leek hem typerend voor de blondine om nu met iets meisjesachtig aan te komen waar hij als jongen zijnde totaal geen behoefte aan had, zoals een make-over of het uitkammen van haar garderobe of iets dergelijks. Maar hij had de vraag nu aan haar gesteld en hij zou doen wat ze ging voorstellen ook. Wie weet kwam ze wel met goede ideeën aanzetten.  
YTN
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
I'm sorry that I hurt you - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sorry that I hurt you   I'm sorry that I hurt you - Pagina 3 Emptyma sep 21, 2020 10:06 pm

Hunter had verder geen plannen vandaag en zij eigenlijk ook niet. Haar deel van de kamer moest ze eigenlijk inrichten, maar daar had ze geen zin in. Daarom begon ze na te denken over iets leuks wat ze kan doen. “Wat ik leuk vind om te doen?” herhaalde ze eventjes en dacht even na. “Nou ja, zingen, maar ik weet niet of jij daar zin in hebt” zei Chloé met een grijns. Zij hield erg van zingen, maar Hunter leek niet echt op het persoon dat opeens ergens zou gaan dansen. Of hij moest opeens heel goed een instrument kunnen spelen. Maar daar zag Chloé hem niet voor aan. Daarom dacht ze nog even verder na. “Ik heb absoluut geen zin meer om dit allemaal verder in te richten, dus dat wordt absoluut geen optie…” Chloé dacht nog even verder na. “Ik weet het niet, misschien kunnen we een film gaan kijken ofzo?” stelde Chloé toen voor “Misschien draaien ze de film al wel in de woonkamer, of we kunnen hier op mijn laptop een film kijken ofzo. Van wat voor films houd je eigenlijk?” Misschien hield Hunter wel helemaal niet van films kijken en had ze nu een plank mis geslagen, maar hey, dan moest hij maar met suggesties komen.

Tag: @Hunter Storm
200e ic voor Hoé woop Duodance
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter Storm

Hunter Storm

Aantal berichten : 340
IC-berichten : 274
Leeftijd : 27
Accounts : x Hunter Storm
x Yara Clover
x Tara Snow
x Evan Castle
x Matthew Fields
x Nathan Scott


Character sheet
Bijzonderheid: Vuursturen
Uiterlijke leeftijd: 18 jaar
Quote: It's a good day to die
I'm sorry that I hurt you - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sorry that I hurt you   I'm sorry that I hurt you - Pagina 3 Emptywo sep 23, 2020 11:41 am

Chloé gaf aan dat ze van zingen hield en Hunter kon het niet laten om haar met een droge blik aan te kijken. “Als er een paar drankjes in mijn bloed zitten, zou ik misschien een poging wagen. Tot die tijd denk ik niet dat ik mezelf voor lul ga zetten,” zei hij op een botte toon tegen haar. En ze gingen ook niet naar de club om wat drankjes in te slaan. De laatste keer was dat niet goed afgelopen. Hij vermoedde dat ze in de supermarkt wel wat flessen verkochten, maar om nu helemaal naar daar te gaan enkel voor zichzelf te bezatten? Nee, dat leek hem geen goed idee. Chloé gaf aan dat ze geen zin meer had om haar deel van de kamer beginnen in te richten, dus gaf ze aan dat ze een film konden kijken. Hunter had weinig zin om in een volle zaal te gaan zitten, dus hij humde toen ze het over haar laptop had. “Zo lang het geen zoetsappige film is waarbij ik in slaap val, vind ik het prima,” zei hij nors tegen haar. “Een thriller of horror of zo.” En het liefst ook geen dramafilm. Hij had al genoeg drama meegemaakt en zijn empathisch vermogen voor een paar karakters in een film was sowieso nihil. En hij zou het al helemaal awkward vinden als Chloé emotioneel aangelegd leek te zijn en ze naast hem zou beginnen huilen omwille van zo’n film. Nee, bedankt. “Voor de rest mag je uitkiezen wat je wilt,” zei hij tegen haar, waarna hij zijn schouders ophaalde en wat opzij schoof in zijn bed. Er bevond zich een stopcontact naast zijn bed, dus ze kon haar laptop daar makkelijk insteken als dat nodig was.  
YTN
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
I'm sorry that I hurt you - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sorry that I hurt you   I'm sorry that I hurt you - Pagina 3 Emptyzo sep 27, 2020 12:54 pm

Zachtjes lachte Chloé. “Hè, ik had me nou net zo verheugd op ons liveconcert” grinnikte ze zachtjes, ook om te laten door schijnen dat het uiteraard een grapje was. Ze vond Hunter heel aardig, maar ze had niet het idee dat hij van zingen hield. Of hij het kon wist ze niet, ze had het hem nog nooit zien doen, maar als hij het niet leuk vond, moest hij het zeker niet doen. Hunter gaf aan dat hij geen zoetsappige film wilde kijken. “Nee, nee, we kunnen gewoon een horror kijken hoor” zei Chloé stoer, eventjes vergetend dat ze bij de laatste horrorfilm die ze had gezien tegen Jax was aangekropen. Dat kon ze nu niet bij Hunter doen – hij hield niet van lichamelijk contact en daar hield Chloé rekening mee. Maar Chloé was eigenwijs en ging gewoon een horror opzetten. Chloé pakte haar laptop, deed hem in het stopcontact naast Hunter zijn bed en ging op gepaste afstand op het bed naast hem zitten. De laptop zette ze tussen hun benen in en ze boog naar voren. “Zo snel ben ik niet bang” zei Chloé wederom stoer en startte de streamingdienst op. Ze drukte een random horrorfilm aan, de eerste die ze zag. “Een huis dat bezeten is door een ouija bord, klinkt goed” mompelde Chloé. Waar ging ze aan beginnen? Chloé ging een beetje ontspannen achterover zitten, zich voorbereidend op de horrors die haar gingen overkomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




I'm sorry that I hurt you - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sorry that I hurt you   I'm sorry that I hurt you - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'm sorry that I hurt you
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Baby, just hurt me.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
Miss Bluebonnet's abode
 :: g r o u n d f l o o r :: l i v i n g r o o m
-
Ga naar: