Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

♡ tell me how good it feels to be needed Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


♡ tell me how good it feels to be needed Firefo11
15 oktober 2016


♡ tell me how good it feels to be needed Birdpl11

Deel
 

 ♡ tell me how good it feels to be needed

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Olivia Romano
Mentor
Mentor
Olivia Romano

Aantal berichten : 861
IC-berichten : 150
Leeftijd : 29
Accounts : Chloé Hill

Character sheet
Bijzonderheid: Aura Manipulation/Healing & Cheer Up Lullaby
Uiterlijke leeftijd: 17 (3 years in the loop, so actually 20)
Quote: ღ Got the neighbours yelling, "Earthquake", 4.5 when I make the bed shake
♡ tell me how good it feels to be needed Empty
BerichtOnderwerp: ♡ tell me how good it feels to be needed   ♡ tell me how good it feels to be needed Emptywo aug 19, 2020 12:50 am

♡ tell me how good it feels to be needed Tumblr_phu2ziigED1w1sjnso6_500
If you take too long to hit me back, I can't promise you how I’ll react
But all I can say is at least I'll wait for you, lately, I've been on a roller coaster
Tryna get a hold of my emotions, but all that I know is I need you close

Ze had haar arm door die van hem gewrongen. Hij hield haar hand beet, kneep zachtjes in haar vingers. De tijd die ze hadden was kort, maar het was perfect. Hij zat pas een paar maanden in de lus, zij al drie jaar. Het was maar een korte tijd die ze samen konden spenderen. Maar die tijd was perfect. Als ze voorzichtig deden, konden ze altijd nog even in de lus samen zijn. Echter, relatiedingen moesten ze buiten de lus bespreken. En voor Olivia was dat prima. In die drie jaar was ze nooit echt ergens naar toe geweest, dus dat ze nu naar een andere lus, of in ieder geval een andere plek kon, vond ze heerlijk. Olivia keek hem van opzij aan en op datzelfde moment keek David haar ook aan. Ze kwam wat naar voren om een kus op zijn lippen te drukken, hij antwoordde haar kus zoals ze dat van hem gewend was. “But if you are fighting all the time, why don’t you just break up with her?” vroeg Olivia toen, terwijl ze weer verder liepen. David haalde zijn schouders op. “This is a very fragile situation, Liv. You know how she is. I need to figure out the right time to tell her about us.

I’ma scream and shout for what I love
Passionate, but I don't give no fucks I admit that I'm a lil' messed up
But I can hide it when I'm all dressed up
I'm obsessive and I love too hard good at overthinking with my heart
How you even think it got this far, this far?

Olivia liet zijn arm los en sloeg haar armen over elkaar. Verdrietig keek ze eventjes naar beneden. Hij legde zijn handen even op haar bovenarmen en kneep er zachtjes in. “Hey, don’t look like that…you know where you were getting into” Dat waren nou juist niet de woorden die ze wilde horen. Olivia zuchtte en sloeg zijn handen weg. “I know” mompelde ze toen “But at first, it was all just physical. I felt nothing. Now we are both feeling things and this situation is getting complicated.” Ze keek hem toen recht aan en hij glimlachte naar haar, terwijl hij zijn hand op haar wang legde. Olivia sloot haar ogen. “This is just not what I thought my first relationship would be like” fluisterde ze toen. Het was dat ze haar ogen dicht had, maar ze voelde dat hij een stapje dichterbij deed. Met zijn armen trok hij haar een stukje dichter zich toe en sloeg zijn armen om haar heen. Olivia legde haar hoofd op zijn schouder en zuchtte zachtjes. “It’s going to be okay, I promise you. In the end, we will be together…” murmelde hij tegen haar haren aan. Olivia opende haar ogen weer en staarde de diepte in. Ze had geen idee wat ze over die opmerking moest denken, maar ergens geloofde ze het wel. Nadat ze een tijdje zo gestaan hadden, liet hij haar weer los. Olivia voelde haar gezondheid achteruit gaan. “We need to get back to the loop” mompelde ze en David knikte. Hij hield de eerstvolgende taxi aan, binnen enkele ogenblikken zouden ze weer terug zijn in de loop.

And I can be needy, way too damn needy
I can be needy, tell me how good it feels to be needed
I can be needy, so hard to please me
I know it feels so good to be needed

Terug in de lus liepen ze op een bescheiden afstand van elkaar. Onopvallend, alsof ze helemaal niet bij elkaar hoorden. Zelfs als ze bekenden zouden tegenkomen, zou het nog niet opvallen. Tenzij je natuurlijk van hen wist, maar Olivia zorgde ervoor dat het allemaal zo privé mogelijk gebeurde. Voor haar liep David en hij was met zijn telefoon bezig. Ze fronste. Waar was hij allemaal mee bezig? Een paar seconden later hoorde ze haar telefoon gaan. “Laura is with a few friends in the cafe – meet you in 15 minutes in my room?” Olivia grijnsde, terwijl ze het tekstberichtje positief beantwoordde. Natuurlijk zou ze nog even naar zijn kamer komen, daar was geen twijfel over mogelijk. Snel viste ze een flesje parfum uit haar tas en spoot ze die nog wat meer op in haar nek, zodat ze extra goed zou ruiken. Inmiddels keek ze niet meer naar David, ze hoefde hem niet te volgen om te weten waar zijn kamer was. Die kon ze inmiddels zonder kaart vinden, net zoals hij de hare kon vinden. Toen ze een paar minuten later voor zijn deur stond, trok hij haar aan haar hand naar binnen. Zodra ze zijn lippen op de hare voelde, wist ze dat het ze het vol moest houden. En zodra ze achterover zakten op het bed en hij zijn lippen in haar nek legde, was ze het hele voorval al vergeten. Het kwam goed. Het kwam allemaal goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
♡ tell me how good it feels to be needed
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [tw] It feels good to be
» Help needed
» Plots needed!
» Feels like heaven.
» It's good to feel bad

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
Miss Bluebonnet's abode
 :: t o p f l o o r :: b e d r o o m s
-
Ga naar: