Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

Feels like heaven. Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


Feels like heaven. Firefo11
15 oktober 2016


Feels like heaven. Birdpl11

Deel
 

 Feels like heaven.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Hazel Woods

Hazel Woods

Aantal berichten : 127
IC-berichten : 90
Leeftijd : 27

Character sheet
Bijzonderheid: Water en ijs besturen
Uiterlijke leeftijd: 18 jaar
Quote: What doesn't kill you makes you stronger
Feels like heaven. Empty
BerichtOnderwerp: Feels like heaven.   Feels like heaven. Emptyma apr 06, 2020 10:52 pm

Hazel woonde hier nu al wel een tijdje – ze had geen idee hoe lang want hoewel ze zich alle gebeurtenissen precies nog kon herinneren, bleef de tijd letterlijk stilstaan in de lus waarin het huis zich bevond – maar ze had nog lang niet alle plekken op elke tijdstippen bezocht die ze wilde. Zo was er een heel verschil tussen door het huis dwalen op een gewoon middaguur als in de nacht. Ze was al eerder eens ’s nachts naar de keuken gegaan en dat was grappig geweest, maar Hazel besloot voor haar tocht naar de tweede verdieping in het huis toch maar om dat overdag te doen. En een boek ’s nachts lezen was ook weer zo lastig, niet dan? Ze liep rustig de trap op en liet ondertussen haar blik glijden over de verschillende schilderijen die in het huis gepositioneerd waren. De eigenaresse van het huis wist wel hoe ze het huis moest decoreren, zeg. Hazel was echter niet hier om de decoratie te bewonderen en dus liep ze door, naar de kamer waar ze naartoe wilde gaan. Een glimlach gleed om haar lippen toen ze het scala aan boeken waar ze uit kon kiezen zich voor haar uitbreidde. Ze zag dat er informatieve boeken waren, maar ook boeken geschikt voor haar leeftijd. Ze fronste toen ze de boeken tegenkwam die gingen over de liefde en verliefdheid tussen jongeren. Die sloeg ze met een rilling over. Haar ogen bleven kort hangen op een fantastieverhaal dat er wel leuk uitzag. En toen ze haar ogen langs de ruggen liet glijden, zag ze dat de reeks maar liefst zeven delen had! Daar zou ze vast nog wel even zoet mee zijn. Hazel pakte het eerste boek uit het schap en ging daarna op één van de comfortabele stoelen zitten, het boek op tafel leggend en al direct doorgaande naar de eerste pagina. Middagje lezen, here I come!


+ Eerste post voor Chloé Hill
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
Feels like heaven. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feels like heaven.   Feels like heaven. Emptydi apr 07, 2020 1:45 pm

Feels like heaven. Tumblr_p7t8pdPsyV1vjq2mdo3_500
I'm next level, so legit with all my clique, clique, clique, yeah
Yeah, all you bitches fuckin' wish you had this clique, yeah

They wanna squeeze you when you’re warm, when it’s cold they ain’t around. They crowd around you when you up, then disappear when you get stuck” zong de zangstem van Chloé Hill door de gangen, terwijl ze vrolijk met haar oortjes in en haar ogen gesloten door de gang aan het dansen was. Nee, ze had niet gedronken. Nee, ze had ook geen drugs gebruikt. Muziek was Chloé’s leven en ze werd er heel erg vrolijk van. Eigenlijk was ze meer op verkenningstocht aan het gaan, maar was ze zo op gegaan in het nummer, dat ze eigenlijk geen idee meer had waar ze aan het lopen was. “I stay faded every nigh-high-ight, I stay faded every nigh-high-ight” zong ze vrolijk verder. Verschillende mensen keken haar vreemd aan, maar omdat Chloé haar ogen dicht had, zag ze dit helemaal niet. Vrolijk zong ze door en deed ze eventjes haar ogen open om te kijken waar ze was. Toen ze zag dat verschillende mensen haar vreemd aankeken, leek het haar beter om haar privé concert ergens anders voort te zetten. Met haar hoofd draaiend scande ze haar omgeving en ontdekte ze een deur. Het zag er uit als een deur van een lege kamer.

Met een paar stappen was Chloé bij de deur en deed ze deze open. Snel schoot ze naar binnen en deed de deur zachtjes dicht. Meteen sloot ze haar ogen weer en concentreerde ze zich op de muziek. “En dan nu, Chloé Hill, met haar volgende nummer: Heart to break!” zei ze hardop en begon door de kamer te bewegen. Ze maakte bewegingen alsof ze echt een nummer aan het zingen was en aan het optreden was voor een groot publiek. Stiekem was dit toch echt wel haar droom hoor. In Los Angeles had ze veel aan muziek gewerkt, maar ze was nooit echt doorgebroken. “Even if it means that I’ll never put myself back together, gonna give you my heart to break” zong ze vrolijk “Even if it ends up in shatters, baby, it doesn’t matter, gonna give you my heart to break” Eventjes opende ze haar ogen en toen kreeg ze de schrik van haar leven.

Haar telefoon viel op de grond met haar oortjes er achter aan. De schrik werd veroorzaakt doordat ze helemaal niet in een lege kamer was, maar in de bibliotheek, en ze had haar privé concert helemaal niet zo privé gegeven aan een meisje dat in een stoel zat te lezen. O. Mijn. God. “Shit” stamelde ze en bukte zich, met een rood hoofd, door haar knieën om de telefoon en de oortjes op te rapen. Beschaamd stond ze weer op en eventjes wist ze zich geen houding aan te geven. “Uhm. Hi.” Dat was het enige dat ze uit kon brengen. Chloé was op zoek naar woorden, maar het meisje dat normaal niet zo moeilijk was met woorden, kon nu even geen woord uitbrengen. “Ik uhm…sorry, ik had niet gezien dat je hier zat. Uhm. Ja. Is het een leuk boek?” Oh, dit was akward op zo veel levels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazel Woods

Hazel Woods

Aantal berichten : 127
IC-berichten : 90
Leeftijd : 27

Character sheet
Bijzonderheid: Water en ijs besturen
Uiterlijke leeftijd: 18 jaar
Quote: What doesn't kill you makes you stronger
Feels like heaven. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feels like heaven.   Feels like heaven. Emptywo apr 08, 2020 9:07 am

Het ene moment was ze rustig een boek aan het lezen – ze was al bijna bij het tweede hoofdstuk! – en het volgende moment werd de deur opengegooid en werd er een heus concert voor haar gehouden. Hazel keek met een toch wel lichtelijk geamuseerde blik op en zag dat het een meisje rond haar leeftijd moest zijn. Ze dacht duidelijk dat ze alleen was en dat werd nog eens extra bevestigd toen ze alles geschrokken op de grond liet vallen en helemaal rood werd. Hazel vouwde het bovenste randje van het boek in een bepaalde kreuk zodat ze wist waar ze was gebleven, legde het boek op tafel en stond daarna op om naar het meisje toe te lopen en haar hand uit te steken. “Mijn naam is Hazel,” stelde ze zichzelf voor met een glimlachje. Als mensen ze zich niet op hun gemak voelden, dan moest je over het onderwerp heen praten in eerste instantie om ervoor te zorgen dat ze zich weer op hun gemak begonnen te voelen. Dat hielp bij haar toch, tenminste. Helaas hadden veel mensen die kunst niet opgepikt en begonnen ze óf onhandig gedrag te voorkomen óf ze begonnen hard te lachen, wat ervoor zorgde dat diegene die zich schaamde zich nog slechter voelde. “Het boek is wel cool,” ging ze verder. “Ik heb net ontdekt dat er zeven delen zijn en dat het echt zo’n fantasieverhaal is waar je in meegesleept kan worden. Echt iets voor zo’n nerd als mij dus.” Ze glimlachte nogmaals, een blos verschijnend op haar wangen. “Maar wat was je aan het zingen?” ging ze uiteindelijk over op het onderwerp dat er echt toe deed. “Het klonk wel mooi, om eerlijk te zijn. Je hebt een zuivere stem.” En dat meende ze. Het had zeker niet vals geklonken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
Feels like heaven. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feels like heaven.   Feels like heaven. Emptywo apr 08, 2020 12:35 pm

Feels like heaven. Tumblr_p7t8pdPsyV1vjq2mdo3_500
I'm next level, so legit with all my clique, clique, clique, yeah
Yeah, all you bitches fuckin' wish you had this clique, yeah

Als dit thuis in Los Angeles was gebeurd, had Chloé zich waarschijnlijk niet zo geschaamd. In Los Angeles kende ze veel mensen en dat was echt haar thuis. Maar dit was absoluut haar thuis nog niet en ondanks dat ze zich niet veel van mensen aan trok, was het nooit echt leuk om voor mensen voor schut te staan. Het meisje stond op van haar stoel en liep naar haar toe. Met een licht onzekere blik en een klein glimlachje op haar gezicht keek ze het meisje aan. Het meisje vertelde dat het boek cool was en dat het nog zeven delen had. Chloé had altijd respect gehad voor mensen die een boek konden lezen. Ze wou dat ze dat ook kon, want boeken waren in haar ogen fantastisch, alleen had ze zelf niet het geduld om lekker te gaan zitten en zich te verliezen in een boek. Chloé was wat dat betreft veel te druk en altijd met andere dingen bezig. Ze had een korte spanningsboog en als ze ging lezen zou ze met haar gedachten zo ergens anders zijn.

“Ik vind niet dat je als een nerd over komt hoor. Besides, wat is er mis met een nerd zijn?” zei Chloé met een bredere grijns en ze vond een stuk van haar zelfvertrouwen terug. Dit meisje leek haar absoluut geen gemeen meisje of iemand die haar belachelijk zou maken. Dat bevestigde het meisje zelf doordat ze Chloé een compliment gaf over het zingen. De glimlach op het gezicht van het meisje werd nog breder. “Ah, dankjewel, dat is wel heel erg lief” zei Chloé vrolijk “Het zijn eigen geschreven nummers. Na de middelbare school wilde ik graag de muziek in, en ik was daar ook mee bezig, alleen door omstandigheden moest ik hier naar toe.” Ze haalde haar schouders op en keek eventjes in het rond. “Ik was eigenlijk op een verkenningstocht door het huis. Ondanks dat je soms denkt dat je overal al bent geweest, verrast het me toch dat ik soms nieuwe kamers ontdek, zoals deze kamer. Ik had deze kamer namelijk nog niet gezien.” Nou ja, kamer, het was meer een bibliotheek. Ondanks dat Chloé dus niet het geduld had om rusig te gaan zitten en een boek te lezen, vond ze de bibliotheek er wel vet uit zien.

Ze draaide zich weer naar het roodharige meisje. “Heb jij dat niet, dat je soms deze plek rond loopt en random kamers tegen komt? Of ben je hier al wat langer? Ik heb je eigenlijk nog nooit gezien, maar dat zal waarschijnlijk aan mij liggen. Ik ben hier nog niet zo lang.” Als Chloé haar zelfvertrouwen terug had, was er geen ontkomen aan haar woordenwaterval. Hopelijk was het meisje daar tegen opgewassen.

(De liedjes zijn niet echt zelf door mij geschreven hoor, maar ik ga er maar even van uit dat Kim Petras in deze wereld niet bestaat en zo wel dan is Chloé een plagiaatpleger joe xxx)
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazel Woods

Hazel Woods

Aantal berichten : 127
IC-berichten : 90
Leeftijd : 27

Character sheet
Bijzonderheid: Water en ijs besturen
Uiterlijke leeftijd: 18 jaar
Quote: What doesn't kill you makes you stronger
Feels like heaven. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feels like heaven.   Feels like heaven. Emptywo apr 08, 2020 4:26 pm

“Helemaal niks,” zei Hazel met een grijns tegen het meisje. “Net zoals kei luid door de gangen lopen zingen.” Ze dacht niet dat ze dat zelf zou kunnen – en dan met name omdat ze niet het idee had dat ze kón zingen – maar ze had wel respect voor de mensen die dat wel durfden. Die de muziek opzetten en zich gewoon lieten meevoeren door te zingen, te dansen en te springen. Dat had ze nog niet eerder meegemaakt dat ze dat zelf kon, zelfs niet in haar relatie met Chase, haar ex-vriend. Hij was net als zij ook niet het type dat zomaar even op tafel ging dansen, dus op dat vlak hadden ze elkaar wel gevonden. Alleen toen kwamen er blijkbaar andere prioriteiten en… nee. Ze ging daar niet meer aan denken. Hazel richtte haar blik op het meisje toen er opeens een spraakwaterval aan te pas kwam. “Ik heb dat helaas maar al te vaak,” zei ze met een grijns. “Altijd als ik op een plek kom, wil het liefste op verkenningstocht gaan. Of van die bizarre uitdagingen aannemen gewoon om te laten zien dat je wel iets in je mars hebt.” Ja, ze was al vaak ietsje té avontuurlijk geweest en was daardoor wel eens in de problemen gekomen, maar tot dusver waren die problemen ook niet weer zó erg geweest. Bovendien konden de meesten wel een beetje humor en avontuurlijkheid appreciëren, dus dat zat wel goed. Het leek er echter op dat ze in dit meisje een bondgenoot had gevonden en daar was ze blij mee. “Ik ben hier zelf ook nog niet zo lang,” zei ze snel. “En er wonen hier zo veel mensen dat je steeds weer een nieuw gezicht lijkt tegen te komen.” Ze grinnikte even. “Maar je was dus op ontdekkingstocht? Waarom gaan we samen niet even kijken wat het huis nog meer in petto heeft?” Ze keek het meisje enthousiast aan en legde het boek dat ze had gevonden weer terug op zijn plaats. Als de avond zou vallen, zou ze dit boek wel gaan halen zodat ze het in haar bed kon lezen. Voor nu waren er andere prioriteiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
Feels like heaven. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feels like heaven.   Feels like heaven. Emptywo apr 08, 2020 7:18 pm

Feels like heaven. Tumblr_p7t8pdPsyV1vjq2mdo3_500
I'm next level, so legit with all my clique, clique, clique, yeah
Yeah, all you bitches fuckin' wish you had this clique, yeah

Chloé was opgelucht dat het meisje haar niet was gaan uitlachen. Dat had namelijk toch wel voor een vervelende situatie gezorgd. In plaats van dat het nog onbekende meisje haar had uitgelachen, waren ze nu een super leuk gesprek aan het voeren. Geïnteresseerd luisterde Chloé naar wat het meisje te vertellen had. Ze moest lachen. “Dit is zo relatable” zei Chloé met een grijns. Op avontuur gaan was geweldig, maar soms had het zijn nadelen. Dan kon je in een situatie terechtkomen waar je jezelf niet uit wist weten te redden. Later zou dat misschien voor een hilarisch verhaal op een feestje zorgen, maar op het moment zelf zou het alles behalve grappig zijn. Daar was het meisje uit Los Angeles maar al te bekend mee. Agh, achteraf gezien was het vaak allemaal zo erg nog niet. Ze had het in ieder geval er altijd heelhuids vanaf gebracht en hé, ze stond nog steeds op deze aardkloot toch? Terwijl ze het gesprek aan het voeren waren, vroeg Chloé zich af of het meisje misschien interesse had om het huis verder te verkennen.

En het was alsof het meisje haar gedachte las. “Maar je was dus op ontdekkingstocht? Waarom gaan we samen niet even kijken wat het huis nog meer in petto heeft?” Het meisje legde het boek wat ze eerder had gevonden terug. Enthousiast keek Chloé haar aan. “Het is net of je mijn gedachten aan het lezen was, want ik wilde precies hetzelfde aan jou vragen.” Vrolijk stak ze haar arm door de arm van het meisje en ging in de aanslag staan. “Lead the way, girl” stelde Chloé voor “Is er toevallig al een plek die je hebt verkend? Dan kan ik vertellen of ik daar ook ben geweest, dan hoeven we daar in ieder geval niet naar toe. Of juist wel, want misschien zijn er wel geheimen verstopt die we allebei nog niet weten.” Mysterieus liet ze haar wenkbrauwen op en neer bewegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
Feels like heaven. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feels like heaven.   Feels like heaven. Emptywo apr 08, 2020 7:18 pm

Feels like heaven. Tumblr_p7t8pdPsyV1vjq2mdo3_500
I'm next level, so legit with all my clique, clique, clique, yeah
Yeah, all you bitches fuckin' wish you had this clique, yeah

Chloé was opgelucht dat het meisje haar niet was gaan uitlachen. Dat had namelijk toch wel voor een vervelende situatie gezorgd. In plaats van dat het nog onbekende meisje haar had uitgelachen, waren ze nu een super leuk gesprek aan het voeren. Geïnteresseerd luisterde Chloé naar wat het meisje te vertellen had. Ze moest lachen. “Dit is zo relatable” zei Chloé met een grijns. Op avontuur gaan was geweldig, maar soms had het zijn nadelen. Dan kon je in een situatie terechtkomen waar je jezelf niet uit wist weten te redden. Later zou dat misschien voor een hilarisch verhaal op een feestje zorgen, maar op het moment zelf zou het alles behalve grappig zijn. Daar was het meisje uit Los Angeles maar al te bekend mee. Agh, achteraf gezien was het vaak allemaal zo erg nog niet. Ze had het in ieder geval er altijd heelhuids vanaf gebracht en hé, ze stond nog steeds op deze aardkloot toch? Terwijl ze het gesprek aan het voeren waren, vroeg Chloé zich af of het meisje misschien interesse had om het huis verder te verkennen.

En het was alsof het meisje haar gedachte las. “Maar je was dus op ontdekkingstocht? Waarom gaan we samen niet even kijken wat het huis nog meer in petto heeft?” Het meisje legde het boek wat ze eerder had gevonden terug. Enthousiast keek Chloé haar aan. “Het is net of je mijn gedachten aan het lezen was, want ik wilde precies hetzelfde aan jou vragen.” Vrolijk stak ze haar arm door de arm van het meisje en ging in de aanslag staan. “Lead the way, girl” stelde Chloé voor “Is er toevallig al een plek die je hebt verkend? Dan kan ik vertellen of ik daar ook ben geweest, dan hoeven we daar in ieder geval niet naar toe. Of juist wel, want misschien zijn er wel geheimen verstopt die we allebei nog niet weten.” Mysterieus liet ze haar wenkbrauwen op en neer bewegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazel Woods

Hazel Woods

Aantal berichten : 127
IC-berichten : 90
Leeftijd : 27

Character sheet
Bijzonderheid: Water en ijs besturen
Uiterlijke leeftijd: 18 jaar
Quote: What doesn't kill you makes you stronger
Feels like heaven. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feels like heaven.   Feels like heaven. Emptyvr apr 10, 2020 8:17 pm

Het leek erop dat ze écht een bondgenoot had gevonden: het meisje stak niet veel later haar arm door die van Hazel en gaf aan dat ze de weg mocht leiden. Hazel dacht kort na over de vraag die het meisje had gesteld. Er was eigenlijk één ding dat ze konden doen, maar wat Hazel nooit in haar eentje had gedurfd. Aan de ene kant omdat het het binnendringen was van iemands personal space, maar aan de andere kant was het ook een effectieve manier om geheimen te weten te komen. Over het huis, maar ook over andere dingen zoals hoe de personen zelf waren. Eigenlijk konden ze dan twee dingen doen, al waren het wel twee dingen die niet mochten en die waarschijnlijk zwaar bestraft zouden worden als iemand er achter zou komen. Maar Hazel’s hart begon sneller te kloppen en ze wist dat ze zichzelf binnen een paar seconden zou verliezen aan de drang om het toch te doen. Ze keek opzij naar het meisje en schatte haar als het type dat niet terug zou deinzen voor Hazel’s uitdaging. “Ik heb een plan, maar ik weet niet of je het wilt,” begon ze voorzichtig, al speelde er wel een glimlach om haar lippen. Ze was er vrij zeker van dat het meisje nog niet op dit idee was gekomen. “We kunnen naar de kamer van Miss gaan of…” Ze grijnsde. “We kunnen een verdieping hoger gaan om te zien wie zijn kamer niet afgesloten heeft. Ik durf te wedden dat er nog wel wat dingen zijn die we te weten zullen komen.” Ze fronste haar wenkbrauwen. “Natuurlijk wel op voorwaarde dat we de informatie die we vinden nooit tegen hun zullen gebruiken of erover gaan roddelen.” Dat was echt wel een voorwaarde waarvan ze wilde dat het meisje zich eraan zou houden als ze het zouden gaan doen. Het was immers niet Hazel’s bedoeling om anderen zwart te maken, maar eerder gewoon om wat plezier te hebben en op avontuur te gaan.
tag // @Chloé Hill
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
Feels like heaven. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feels like heaven.   Feels like heaven. Emptydi apr 14, 2020 11:18 am

Feels like heaven. Tumblr_p7t8pdPsyV1vjq2mdo3_500
I'm next level, so legit with all my clique, clique, clique, yeah
Yeah, all you bitches fuckin' wish you had this clique, yeah

Chloé vond het leuk dat ze iemand had gevonden met wie ze op pad kon gaan. Alleen het huis verkennen was leuk, maar samen was nog veel leuker! Vier ogen zagen meer dan twee ogen. Het meisje vertelde haar dat ze een plan had. Met een frons in haar wenkbrauwen hoorde Chloé het plan aan. Het was een goed plan. Maar als ze gepakt zouden worden, zouden ze misschien wel straf kunnen krijgen. Of nog erger, weggestuurd worden uit de lus. “Nee, natuurlijk gebruiken we het niet tegen diegene. Dat is gemeen.” Mmm. Wat zouden ze kunnen doen? Het kantoor van Louise doorzoeken ging haar wel echt te ver, maar misschien konden ze wel kijken wie hun kamers niet op slot hadden gedaan? “Ik ga denk ik voor het tweede deel van je plan” vertelde Chloé “Ik denk niet dat Louise het leuk gaat vinden als we haar kantoor in gaan. Wie weet wat we daar tegenkomen? Maar we kunnen wel in de kamers gaan kijken. Als ze niet willen dat er iemand in komt, dan hadden ze het maar dicht moeten doen, toch?” Bemoedigend glimlachte Chloé naar het meisje naast haar. Ze had er echt zin in! “Misschien wil ik toch wel wat van je weten voor we op pad kan” ging Chloé verder “Je naam is misschien wel handig.” Chloé grijnsde naar haar. Het zou een beetje stom zijn als ze haar nodig had en haar elke keer “meisje” moest noemen.

Off topic: Je mag godmodden als je het nodig hebt! 😉
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazel Woods

Hazel Woods

Aantal berichten : 127
IC-berichten : 90
Leeftijd : 27

Character sheet
Bijzonderheid: Water en ijs besturen
Uiterlijke leeftijd: 18 jaar
Quote: What doesn't kill you makes you stronger
Feels like heaven. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feels like heaven.   Feels like heaven. Emptydi apr 14, 2020 4:13 pm

Het was een riskant voorstel geweest, maar gelukkig stemde de blondine naast haar er al niet mee in om het kantoor van miss Bluebonnet te gaan onderzoeken. Als ze betrapt zouden worden, hadden ze wel een vreselijk probleem en zouden ze misschien uit het huis getrapt worden of enkele maanden aan één stuk klusjes moeten doen. Hazel zag de blondine nu niet echt als iemand die daar plezier aan beleefde en zelf had ze er al helemaal geen zin in om als één of andere slaaf de hele tijd door het huis te drentelen, dus ze vond het voorstel om de kamers van de anderen te onderzoeken een prima idee. “Klopt,” zei ze met een grijns toen het meisje aangaf dat als hun huisgenoten niet wilden dat hun kamer onderzocht werd dat ze hem dan wel zouden sluiten. Ze grinnikte toen het meisje haar vraag stelde. “Oh ja, goed plan,” zei ze lachend. “Mijn naam is Hazel. En wat is die van jou?” Nadat ze elkaars namen wisten, leidde Hazel Chloé de trap op en liet ze haar blik langs de kamers glijden. Ze waren allemaal genummerd en gingen zo de hele gang door. Sommigen hadden twee of meerdere namen, anderen hadden er maar één. Ze keek kort fronsend naar de naam “Hunter Storm” en probeerde op goed geluk de klink. “Bingo,” zei ze zacht tegen Chloé toen ze de deur met een klikje open hoorde gaan. “Hunter Storm… zegt dat jou iets?” Ze keek kort opzij om Chloé uitdrukking te kunnen peilen. Haar zei de naam in elk geval al niks, maar ach. Wat maakte het ook uit? De jongen was in elk geval niet aanwezig op zijn kamer en dat was hetgeen wat telde. “Laat het avontuur beginnen,” zei ze giechelend, maar ook wel met een licht gespannen toon terwijl ze naar binnen ging.  
tag // @Chloé Hill


Off topic: Aight, jij ook!
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
Feels like heaven. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feels like heaven.   Feels like heaven. Emptydo apr 16, 2020 6:46 pm

Feels like heaven. Tumblr_p7t8pdPsyV1vjq2mdo3_500
I'm next level, so legit with all my clique, clique, clique, yeah
Yeah, all you bitches fuckin' wish you had this clique, yeah

Het roodharige meisje stelde zich voor als Hazel. Mooie naam, besloot Chloé daarvan te vinden. “Ik ben Chloé…niet vernoemd naar de parfum, maar ik vind het wel leuk om mensen dat te vertellen” zei ze met een grijns, zich herinnerend dat ze dit ook eerder aan Grayson op het strand had verteld. De twee meiden waren vertrokken uit de bibliotheek en waren nu op weg naar hun eerste ontdekkingstocht. Of beter gezegd: hun eerste slachtoffer. In het begin voelde Chloé nog wat aarzeling, maar die overwon ze toen ze zag dat Hazel gewoon naar een deur liep en aan de klink voelde. “Bingo” hoorde ze het meisje zeggen, toen ze de klink naar beneden duwde. Ze vertelde de naam die op de kamer stond. “Die ken ik!” fluisterde Chloé “Die heb ik een paar dagen geleden ontmoet op de kliffen. Hij was een beetje kil, maar ik vond hem wel aardig. Hij is…bijzonder. Maar dat zijn we allemaal hier.” Samen liepen ze naar binnen. Chloé keek de kamer rond. “Oeh, ik vind het best spannend” bekende Chloé en giechelde zachtjes “Ik heb ook geen idee waarom ik fluister, maar ik zie mensen dat altijd doen als ze op ontdekkingstocht zijn. In films enzo.” Chloé kon zich ook herinneren dat ze niet van zulke spraakwatervallen tijdens ontdekkingstochten. Als een volleerd speurneus begon ze de kamer door te snuffelen. Het bed leek haar het meest interessant. Chloé ging op haar knieën zitten en keek er onder. “Iel!” fluisterde Chloé giechelend en haalde een vieze sok er onder vandaan. “Dit soort dingen had ik ergens wel verwacht op een jongenskamer, maar om het nu echt beet te pakken is wel heel vies!”
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazel Woods

Hazel Woods

Aantal berichten : 127
IC-berichten : 90
Leeftijd : 27

Character sheet
Bijzonderheid: Water en ijs besturen
Uiterlijke leeftijd: 18 jaar
Quote: What doesn't kill you makes you stronger
Feels like heaven. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feels like heaven.   Feels like heaven. Emptydo apr 16, 2020 8:26 pm

Hazel trok haar wenkbrauw kort op toen Chloé aangaf de jongen te kennen en zelfs een korte beschrijving wist te geven van zijn karakter. Dat klonk… interessant. Hazel vroeg zich af wat er zou gebeuren als Hunter opeens binnen zou komen, maar zette het van zich af. De kans was vrij klein; de meesten gingen het huis uit en kwamen ’s avonds pas weer terug, dus in principe hadden ze vrij spel. “Aardig als in…?” Hazel kon het niet laten om even haar wenkbrauwen een paar keer achter elkaar naar de blondine op te halen. Natuurlijk wist ze dat dat na één ontmoeting zo al niet kon zitten, daar ging immers tijd overheen. Zij en haar ex-vriend vonden elkaar ook niet direct vanaf de eerste keer het einde. Dat gevoel was gegroeid naarmate ze meer met elkaar afspraken, maar Hazel had wel moeten bekennen dat er een soort van dynamiek was ontstaan tussen hun twee na die eerste ontmoeting. Ze probeerde maar niet te bitter na te denken over wat er daarna was gebeurd en concentreerde zich op de kamer van Hunter. “Ik denk dat het juist een goed ding is om een beetje stil te zijn. Zo horen we tenminste iemand aankomen.” Ze grinnikte toen Chloé vervolgens een vieze sok onder Hunter’s bed uit viste. “En een gezonde leefstijl houdt hij er ook niet op na, precies.” Ze hield met een vies gezicht een pakje sigaretten in de lucht. Ze vond het niet fijn als mensen in haar omgeving rookten, maar ze nam aan dat ze iedereen daar maar gewoon vrij in moest laten. Ze zag een flesje parfum op zijn nachtkastje staan en pakte deze op, waarna ze aan het sproeigedeelte rook. “Hij ruikt in elk geval wel heel lekker,” zei ze giechelend tegen Chloé. “Klopt dat? Jij zou het moeten weten.”  
tag // @Chloé Hill

Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
Feels like heaven. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feels like heaven.   Feels like heaven. Emptydo apr 16, 2020 11:37 pm

Feels like heaven. Tumblr_p7t8pdPsyV1vjq2mdo3_500
I'm next level, so legit with all my clique, clique, clique, yeah
Yeah, all you bitches fuckin' wish you had this clique, yeah

Lachend keek Chloé eventjes naar Hazel. “Nee-hee” zei ze met een grijns “Een hele knappe jongen die ervoor kan zorgen dat ik verliefd word, Hazel. Dat ben ik niet zomaar hoor.” Al was Hunter zeker niet lelijk, dat was een feit. Nadat Chloé de vieze sok onder zijn bed vandaan had gehaald, had Hazel nog een pakje sigaretten gevonden. “Een gezonde leefstijl houdt hij er ook niet op na, precies.” Chloé keek even weg van het meisje toen ze haar gezicht niet zag. Ze wilde haar nieuwe vriendin maar liever niet vertellen over alle sigaretten die zij had gerookt, de blowtjes die ze rookte en de alcohol die ze dronk, en de partydrugs die ze soms in Los Angeles wel eens had genomen. Zeker nu niet, nu ze elkaar net hadden ontmoet, want misschien besloot Hazel dan wel dat ze liever niet met Chloé om zou willen gaan. “Hij ruikt in ieder geval wel heel lekker. Klopt dat? Jij zou het moeten weten.” Chloé lachte hardop, maar sloeg toen snel haar hand voor haar mond. “Hazel, stop!” fluisterde Chloé lachend naar het meisje “Jij denkt volgens mij dat ik met hem geslapen heb ofzo. Ik heb alleen met hem gedronken. Hij is knap, dat is hij zeker, maar of hij lekker ruikt weet ik niet meer hoor.” Hoofdschuddend en nog zachtjes na grinnikend draaide Chloé zich om. Onder zijn nachtkastje zag ze een onderbroek steken. “Hier, wil je nog een onderbroek?!” zei ze vrolijk en veegde met haar voet de onderbroek richting Hazel, niet wetend of hij schoon was of niet. Maar terwijl ze dat deed vielen haar ogen op wat foto’s op het nachtkastje. Het waren foto’s van Hunter toen hij klein was. Bijna wilde ze Hazel roepen om naar de schattige foto’s te kijken, maar terwijl ze keek vielen haar wat dingen op. Ze zag wat foto’s met een jongen die op Hunter leek, zijn tweelingbroer? Maar de foto’s die later genomen leken te worden was de jongen niet meer te zien, alleen Hunter zelf. Die overigens een stuk norser keek. En een vrouw. Maar geen vader. Een schuldgevoel bekroop Chloé. Ze had het gevoel dat ze dit eigenlijk niet had mogen zien. Zachtjes beet ze op haar onderlip. Snel pakte ze haar telefoon en maakte ze een foto. Misschien kon ze er later nog eens naar kijken en kijken wat ze er mee ging doen. “Hazel…zullen we naar een andere kamer gaan?” vroeg Chloé vrij opeens. Nu moest er natuurlijk een verklaring kopen. “Dit is saai, veel verder dan een paar vieze onderbroeken en sokken gaan we niet komen denk ik.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
Feels like heaven. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feels like heaven.   Feels like heaven. Emptydo apr 16, 2020 11:37 pm

Feels like heaven. Tumblr_p7t8pdPsyV1vjq2mdo3_500
I'm next level, so legit with all my clique, clique, clique, yeah
Yeah, all you bitches fuckin' wish you had this clique, yeah

Lachend keek Chloé eventjes naar Hazel. “Nee-hee” zei ze met een grijns “Een hele knappe jongen die ervoor kan zorgen dat ik verliefd word, Hazel. Dat ben ik niet zomaar hoor.” Al was Hunter zeker niet lelijk, dat was een feit. Nadat Chloé de vieze sok onder zijn bed vandaan had gehaald, had Hazel nog een pakje sigaretten gevonden. “Een gezonde leefstijl houdt hij er ook niet op na, precies.” Chloé keek even weg van het meisje toen ze haar gezicht niet zag. Ze wilde haar nieuwe vriendin maar liever niet vertellen over alle sigaretten die zij had gerookt, de blowtjes die ze rookte en de alcohol die ze dronk, en de partydrugs die ze soms in Los Angeles wel eens had genomen. Zeker nu niet, nu ze elkaar net hadden ontmoet, want misschien besloot Hazel dan wel dat ze liever niet met Chloé om zou willen gaan. “Hij ruikt in ieder geval wel heel lekker. Klopt dat? Jij zou het moeten weten.” Chloé lachte hardop, maar sloeg toen snel haar hand voor haar mond. “Hazel, stop!” fluisterde Chloé lachend naar het meisje “Jij denkt volgens mij dat ik met hem geslapen heb ofzo. Ik heb alleen met hem gedronken. Hij is knap, dat is hij zeker, maar of hij lekker ruikt weet ik niet meer hoor.” Hoofdschuddend en nog zachtjes na grinnikend draaide Chloé zich om. Onder zijn nachtkastje zag ze een onderbroek steken. “Hier, wil je nog een onderbroek?!” zei ze vrolijk en veegde met haar voet de onderbroek richting Hazel, niet wetend of hij schoon was of niet. Maar terwijl ze dat deed vielen haar ogen op wat foto’s op het nachtkastje. Het waren foto’s van Hunter toen hij klein was. Bijna wilde ze Hazel roepen om naar de schattige foto’s te kijken, maar terwijl ze keek vielen haar wat dingen op. Ze zag wat foto’s met een jongen die op Hunter leek, zijn tweelingbroer? Maar de foto’s die later genomen leken te worden was de jongen niet meer te zien, alleen Hunter zelf. Die overigens een stuk norser keek. En een vrouw. Maar geen vader. Een schuldgevoel bekroop Chloé. Ze had het gevoel dat ze dit eigenlijk niet had mogen zien. Zachtjes beet ze op haar onderlip. Snel pakte ze haar telefoon en maakte ze een foto. Misschien kon ze er later nog eens naar kijken en kijken wat ze er mee ging doen. “Hazel…zullen we naar een andere kamer gaan?” vroeg Chloé vrij opeens. Nu moest er natuurlijk een verklaring kopen. “Dit is saai, veel verder dan een paar vieze onderbroeken en sokken gaan we niet komen denk ik.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazel Woods

Hazel Woods

Aantal berichten : 127
IC-berichten : 90
Leeftijd : 27

Character sheet
Bijzonderheid: Water en ijs besturen
Uiterlijke leeftijd: 18 jaar
Quote: What doesn't kill you makes you stronger
Feels like heaven. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feels like heaven.   Feels like heaven. Emptyzo apr 19, 2020 1:03 pm

Hazel grijnsde naar Chloé toen ze aangaf niet met de jongen te hebben geslapen en enkel iets gedronken te hebben. Oké, misschien was er toch niks tussen de twee, maar ze had het altijd kunnen proberen, toch? Ze glimlachte en draaide zich weg van de blondine. “Als jij het zegt,” zei ze grinnikend over haar schouder tegen het meisje. Ze liet haar blik langs de spulletjes glijden die op zijn kamer stonden, maar keek op toen Chloé een onderbroek in haar richting schoof. “Hé, wat vies,” zei Hazel lachend. “Dit toont toch echt weer aan dat het mannelijke geslacht ranzig is.” Het gesprek deed haar denken aan de gesprekken die ze had gehad met haar ex-vriend. Hazel keek weg van Chloé terwijl ze opging in haar eigen herinneringen en had daardoor niet in de gaten dat Chloé helemaal stil was geworden. Ze dacht aan hoe leuk ze het had gehad met haar ex-vriend en hoe het na één jaar opeens weg was gegooid omdat ze zichzelf niet op de manier had open willen stellen naar hem zoals hij van haar verlangde. En dus was hij achter haar rug om maar gewoon vreemdgegaan, had hij haar in de steek gelaten op een manier die enorm veel pijn deed. Hazel’s ogen vulden zich bijna weer met tranen, maar gelukkig doorbrak Chloé net op dat moment de stilte door te suggereren naar een andere kamer te gaan. Hazel gaf een knikje, geen aandacht schenkend aan het gezicht van Chloé en liep al naar buiten. Ze nam een moment om zichzelf te herpakken en draaide zich toen met een brede glimlach om naar Chloé. “Oké, we hebben de kamer van een jongen net gehad,” zei ze. “Maar misschien is het interessant als we die van een meisje eens gaan bekijken? Aangezien wij meisjes toch meer sappige geheimen hebben dan jongens.” Ze grinnikte. “Wellicht een oud versleten dagboek met achtergrondinformatie over verborgen crushes.” Ze moest lachen en keek Chloé vrolijk aan. “Jij mag deze keer de weg wijzen!”
tag // @Chloé Hill

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Feels like heaven. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feels like heaven.   Feels like heaven. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Feels like heaven.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ღ It's my heaven, my hell
» [tw] It feels good to be
» [TW: Geweld] It feels like insomnia.
» ♡ tell me how good it feels to be needed

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
Miss Bluebonnet's abode
 :: f i r s t . f l o o r :: l i b r a r y
-
Ga naar: