Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

Are there still beautiful things? Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


Are there still beautiful things? Firefo11
15 oktober 2016


Are there still beautiful things? Birdpl11

Deel
 

 Are there still beautiful things?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Shay Oakley

Shay Oakley

Aantal berichten : 144
IC-berichten : 95

Character sheet
Bijzonderheid: Atmokinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ღ if you wanna be my baby, know that I'm gonna drive you mad
Are there still beautiful things? Empty
BerichtOnderwerp: Are there still beautiful things?   Are there still beautiful things? Emptyma sep 14, 2020 9:07 pm

Sweet tea in the summer, cross your heart, won't tell no other
And though I can’t recall your face, I still got love for you
Your braids like a pattern, love you to the Moon and to Saturn
Passed down like folk songs the love lasts so long

De afgelopen dagen was Shay anders geweest dan normaal. Normaal was ze altijd sportief en opgewekt, vrolijk en natuurlijk altijd netjes aangekleed en opgemaakt. Maar na haar gefaalde aanvaring met de jongen, waarvan ze overigens nog steeds de naam niet wist, en ze had opgebiecht dat ze dacht dat ze zwanger was, was het honderdtachtig graden gedraaid. De afgelopen dagen was Shay niet gaan sporten, liep ze eigenlijk alleen nog maar rond in trainingspakken en was ze redelijk somber. Als Matthew om haar heen was probeerde ze vrolijk te doen, zodat hij zich geen zorgen zou gaan maken, maar dat koste zoveel energie dat Shay vaak al vroeg lag te slapen. Ondertussen werd de buikpijn met de dag erger. Het kon natuurlijk heel erg veel dingen zijn, maar Shay dacht steeds vaker aan zwangerschap. Zeker omdat ze ook nog steeds niet ongesteld was geworden. Maar het lef om een zwangerschapstest te doen had ze niet. Want wat als ze echt zwanger was? Wat moest ze dan doen? De jongen had al duidelijk gemaakt niet voor het kind te willen zorgen en Shay wist eigenlijk ook niet of zij dat wel aankon. Maar abortus was voor haar ook weer geen optie, dan zou ze een kind doden. Het was inmiddels acht uur ’s avonds en nog steeds lag Shay in bed. Haar benen waren bedekt met dekens en ze zat rechtop in bed, met wat kussens in haar rug. Twijfelend keek ze naar de zwangerschapstest. Nog net voor de lockdown had ze er eentje kunnen aanschaffen. Net op tijd hoorde Shay de deur van de kamer open gaan. Vliegensvlug trok ze haar nachtkastje open en deed ze de zwangerschapstest in het laatje. Ze duwde het weer dicht en draaide zich toen met een gemaakt vrolijk gezicht naar de deur, waar ze Matthew zag. “Hey” zei Shay toen gemaakt opgewekt “Moest je niet naar de film kijken?” Nieuwsgierig keek ze hem aan, zich afvragend wat hij kwam doen.

Tag: @Matthew Fields
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Fields

Matthew Fields

Aantal berichten : 171
IC-berichten : 159

Character sheet
Bijzonderheid: Invisibility
Uiterlijke leeftijd: 21 jaar
Quote: Fuck the world
Are there still beautiful things? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are there still beautiful things?   Are there still beautiful things? Emptydi sep 15, 2020 4:03 pm

Matthew Fields
Matthew was niet blind. Het was hem niet ontgaan dat Shay zich de laatste tijd verschrikkelijk voelde. Hij wist niet of het door die hufter kwam dat ze zich zo gedroeg, maar het was duidelijk dat het gedrag van de voor hem nog steeds onbekend zijnde jongen een grote impact had gehad op haar gedrag. Ze maakte zich minder op dan normaal, ze liep rond in trainingspakken en ze dacht hem te kunnen vermurwen door vrolijk te doen wanneer hij in de buurt was. Matthew liep doelbewust op een avond naar hun kamer toe zodat ze konden praten en toen hij de deur opende, zag hij nog net hoe ze snel iets in de lade van haar nachtkastje gooide en deze dichtdeed. Hij kneep zijn ogen kort samen. Wat mocht hij niet zien en wat wilde Shay zo graag voor hem verbergen? Ze vroeg iets over een film aan hem, maar het ging langs hem heen en Matthew fixeerde zijn blauwe blik op haar. “Wat was dat?” vroeg hij zonder omwegen aan haar, knikkend naar haar nachtkastje. Hij sloot de deur achter zich en leunde met over elkaar geslagen armen tegen de deur, zijn blik op haar fixerend. “En zag niet dat het niks is, want die smoes heb je al wel lang genoeg volhouden, lijkt me.” Een zucht ontging hem. “Shay, ik weet dat je je niet goed voelt en ik weet dat het iets met die kloothommel te maken heeft, dus zeg nu maar gewoon wat er is. Ik kan er niet voor je zijn als ik niet weet wat er met je aan de hand is en het doet me meer dan ik zou willen toegeven om je zo… niet-Shay achtig bezig te zien.” Hij fronste bij het eigen gebruik van zijn woorden, maar stond daar niet te lang bij stil. Hij had zich al vaker naar haar opengesteld en als Matthew eenmaal iets voelde, dan draaide hij daar niet omheen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Shay Oakley

Shay Oakley

Aantal berichten : 144
IC-berichten : 95

Character sheet
Bijzonderheid: Atmokinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ღ if you wanna be my baby, know that I'm gonna drive you mad
Are there still beautiful things? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are there still beautiful things?   Are there still beautiful things? Emptydi sep 15, 2020 8:35 pm

Eigenlijk had Shay wel verwacht dat ze Matthew niet had kunnen foppen. In de afgelopen weken hadden ze elkaar beter leren kennen en hadden ze zich allebei naar elkaar open gesteld. Of dat Matthew diegene was die haar het beste kende kon ze niet zeggen, maar ze wist wel dat hij haar het beste kende die in de lus aanwezig was. Hij negeerde haar vraag over de film en vroeg meteen door wat dat was. “Oh, gewoon…iets van vroeger” zei Shay vaag, maar voordat ze een leugen kon verzinnen, had Matthew de deur al gesloten en keek haar leunend tegen de deur aan. Ergens wist ze wel wat er komen ging en zodra Matthew zijn mond open trok, werd haar gevoel bevestigd. De woorden die hij sprak waren lief en zorgden ervoor dat Shay glimlachte, oprecht dit keer. “Ik vind het lief dat je je zorgen maakt, maar het is niet nodig…ik voel me go-“, maar ze stopte midden in haar zin. Shay sloeg haar ogen neer en legde haar handen eventjes in haar schoot. Ze sloot haar ogen uiteindelijk helemaal en haalde even diep adem. Misschien was het maar beter om door de zure appel heen te bijten en Matthew gewoon te vertellen wat er aan de hand was. “Nee…nee, je hebt gelijk. Ik voel me eigenlijk gewoon zwaar kut.” Shay sloeg haar dekbed weg, sloeg haar benen over de rand van haar bed, zodat ze met haar rug naar Matthew toe zat. Uit haar nachtkastje pakte ze de zwangerschapstest. Vervolgens stond ze op en liep ze naar Matthew toe. Het roze doosje in haar handen zou al genoeg bevestigen, maar voor de zekerheid draaide ze het label naar hem toe. Ze bleef op een paar centimeter afstand voor hem staan, zodat hij het goed kon zien. “Ik heb al een paar dagen enorme buikpijn en ik word maar niet ongesteld” zei Shay toen zachtjes “En ik durf de test niet te doen, omdat…hij eigenlijk al gezegd heeft er niet voor te willen zorgen. Ik wil er niet alleen voor staan. En ik weet niet of ik er klaar voor ben om überhaupt een kind te krijgen.” Shay slikte. “Bovendien weet ik niet eens zeker of dit het wel is…het kunnen verschillende redenen zijn, het kan ook met de lus te maken hebben. Dus ik weet niet zo goed wat ik moet doen.”

Tag: @Matthew Fields
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Fields

Matthew Fields

Aantal berichten : 171
IC-berichten : 159

Character sheet
Bijzonderheid: Invisibility
Uiterlijke leeftijd: 21 jaar
Quote: Fuck the world
Are there still beautiful things? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are there still beautiful things?   Are there still beautiful things? Emptydi sep 15, 2020 8:51 pm

Matthew Fields
 
Matthew’s blik werd strakker toen ze weer een poging deed om te liegen. Zijn kaken klemden zich op elkaar en de spieren bewogen duidelijk in zijn aangezicht terwijl hij haar haast dwong met zijn blauwe ogen om de waarheid te zeggen. Gelukkig wist ze zelf ook wel hoe zwak haar excuus was en midden in haar zin onderbrak ze zichzelf. Matthew ontspande enigszins, maar die spanning kwam alweer even hard terug toen ze met een duidelijk herkenbaar doosje naar hem toe kwam gelopen. De nachtmerrie van iedere tiener en Shay hield het vast in haar handen. Het was voor Matthew al een opluchting dat het doosje niet voor hem bedoeld was, al voelde hij wel de verantwoordelijkheid al op zijn schouders drukken. Hij wist dat hij haar niet zomaar in de steek zou laten als ze echt daadwerkelijk zwanger was, maar hij wist ook dat hij zeker niet klaar was om een soort van tweede vader voor het kind te worden. Of een oom. Of wat hij dan ook mocht betekenen voor Shay. Hij had zijn eigen shit niet eens op orde, laat staan dat hij mee zou zorgen voor een kind. Hij wist echter ook dat hij Shay niet in de steek kon laten en dat werd bevestigd toen die eikel al aan bleek te hebben gegeven dat hij niet voor het kind ging zorgen. Hij was al wel vrij zeker van hoe de avond was gegaan en nam ook aan dat er geen anticonceptie aan te pas was gekomen. Dom van Shay, maar niet enkel haar fout. “Die gozer stopt wel zijn onbeschermde lul in je, maar de gevolgen onder ogen komen, kan hij dan weer niet. Typisch,” zei Matthew op een bittere toon. “Oh, maar ik weet het wel,” zei hij op een resolute toon toen Shay aangaf dat ze niet wist wat ze moesten doen. “Jij gaat naar de badkamer en je gaat die test doen. Hoe eerder we iets weten, hoe sneller we actie kunnen ondernemen.” Hij legde zijn handen op haar schouders en keek haar strak aan. “Je hoeft nu nog geen beslissing te maken over welke keuze je maakt als het wel zo is. Laten we eerst maar eens bevestigd zien of het daadwerkelijk ook zo is. Misschien komt die buikpijn wel van het feit dat je je er zo druk in maakt en heeft dat weer met andere dingen te maken.” Wist hij veel hoe een maandelijkse cyclus werkte. Hij had er nog nooit mee te maken gehad. Zijn worst bloedde nooit. Hij wenkte Shay ten teken dat ze hem moest volgen en opende de deur van hun slaapkamer, de gang checkend. Toen er niemand was, gebaarde Matthew dat ze naar de badkamer moest gaan. Hij wilde dit achter de rug hebben.

Terug naar boven Ga naar beneden
Shay Oakley

Shay Oakley

Aantal berichten : 144
IC-berichten : 95

Character sheet
Bijzonderheid: Atmokinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ღ if you wanna be my baby, know that I'm gonna drive you mad
Are there still beautiful things? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are there still beautiful things?   Are there still beautiful things? Emptydi sep 15, 2020 9:18 pm

Hoe serieus de situatie ook was, maar door de directheid van Matthews opmerking ontsnapte er een zachte giechel uit haar mond. Het klonk gewoon zo grappig, ook al was het dat totaal niet. “Sorry” mompelde Shay zachtjes en schudde toen haar hoofd. Matthew had al vrij snel een beslissing gemaakt: ze gingen naar de badkamer om de test te doen. Shay had de kracht niet om te protesteren, ze was zo moe van het constante zorgen maken en het constante naar voelen. Ze wilde zichzelf weer zijn, vrolijk en alles doen wat ze leuk vond. Misschien was dit de manier om dit voor elkaar te krijgen. “Je hebt gelijk” zei Shay “Dan kan ik altijd nog wel kijken wat ik ga doen. Ik kan geen beslissing maken zonder het daadwerkelijk te weten.” Shay stapte de deur uit en liep snel achter Matthew aan. Terwijl ze achter Matthew aanliep, haalde ze de bijsluiter uit het doosje en begon met lezen. Er zou sowieso een streepje verschijnen, dat betekende dat de test gelukt was. Als er na 2 minuten nog een streepje zou verschijnen, was ze zwanger. Gebeurde er niets, dan was ze niet zwanger. “Matthew, ik moet erop plassen” zei Shay vrij droog “Maar ik moet 2 minuten wachten…wil je dan bij me blijven?” Shay wist niet of ze het ging redden, die 2 minuten van kwelling. Matthew had gebaard dat ze naar binnen moest en gauw ging ze de badkamer binnen. Een beetje onhandig ging ze op de wc zitten en probeerde ze over het staafje te plassen. Dit ging gelukkig goed. Ze trok haar broek weer omhoog, deed de klep van de wc weer naar beneden en ging er op zitten. Shay haalde even diep adem en riep toen Matthew zijn naam. Hij kwam de badkamer binnen en ging op zijn hurken bij haar zitten. Shay pakte zijn hand vast en keek hem met grote ogen aan. Haar benen ging nerveus op en neer, puur van de zenuwen. Wat duurde twee minuten toch eigenlijk lang.

Tag: @”Matthew Fields“
Godmodden toestemming <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Fields

Matthew Fields

Aantal berichten : 171
IC-berichten : 159

Character sheet
Bijzonderheid: Invisibility
Uiterlijke leeftijd: 21 jaar
Quote: Fuck the world
Are there still beautiful things? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are there still beautiful things?   Are there still beautiful things? Emptydi sep 15, 2020 9:30 pm

Matthew Fields
 
Ze leken het er beiden over eens te zijn dat dit de beste beslissing was. Het voelde ergens wel vreemd aan om zulke serieuze beslissingen te maken terwijl ze elkaar weken geleden nog niet kenden. Terwijl meer dan twee maanden geleden zijn enige prioriteit was om met zo veel mogelijk drugs zo veel mogelijk geld in zijn laatje te krijgen. Toen verloor hij zijn beste vriend, ging hij naar de lus en nu leek op korte termijn heel zijn leven opeens veranderd te zijn. Hij zag zichzelf meer dan twee maanden geleden immers nog niet voor een deur wachten terwijl iemand die hij als een goede vriendin was gaan beschouwen over een staafje heen zat te pissen, but here he was. Hij had haar de badkamer in laten gaan na haar terug een droge blik te hebben geschonken en een bemoedigende glimlach, waarna hij met zijn rug tegen de deur leunde en zijn armen over elkaar heen sloeg. Hij merkte dat hij met zijn vingers ongeduldig aan het roffelen was op zijn rechterarm en het moment dat hij naar binnen werd geroepen, leek eeuwig te duren. Dat hij hier samen met haar op de uitslag van de test zat te wachten en niet die eikel zei naar zijn idee al genoeg over het karakter van de hufter. Hij mocht hopen dat hij Matthew niet tegen zou komen; Matthew zou hem helemaal verrot slaan. Als hij een meisje onbedoeld zwanger had gemaakt, zou hij tenminste nog de ballen hebben om de gevolgen ervan samen met haar aan te gaan en haar geen hulp bij haar vrienden te laten zoeken. But then again: hij zou bescherming hebben gebruikt en hij zou niet zomaar seks hebben gehad met wie dan ook. Hij hoopte dat dit voor Shay echt een behoorlijk goede les zou zijn als ze niet zwanger was. Als ze wel zwanger was… Zijn gedachten werden onderbroken door Shay die hem naar binnen riep en Matthew zag haar met het staafje in zijn handen. Hij deed de deur achter zich op slot en ging op zijn hurken bij haar zitten, haar hand in de zijne. Hij nam het staafje van haar over zodat zij het resultaat niet hoefde te zien en richtte zijn blauwe ogen op haar. De nervositeit was duidelijk te lezen in haar blik en hoewel hij zijn blik kalm hield, voelde hij de zenuwen tollen in zijn maag. Het zou een grote impact hebben op zijn eigen levensstijl als ze zwanger was en dat wist hij. Twee minuten leken een eeuwigheid te duren en zijn ogen gleden naar het staafje toen er niks verscheen. Hij wachtte nog een minuut langer. Er verscheen weer niks. Hij blies de adem die hij onbewust in had gehouden uit en keek haar aan. “Negatief,” zei hij op een zachte toon tegen haar. Daarna kneep hij haar hard in haar hand. “Shay, de test is negatief. Je bent niet zwanger.” Een kleine grijns kwam om zijn lippen en zijn maag kwam tot bedaren. Als heel dit gedoe klaar was, ging hij toch eens even goed schijten. Dit gedoe had veel te veel invloed op zijn darmstelsel, als je het hem vroeg.

Terug naar boven Ga naar beneden
Shay Oakley

Shay Oakley

Aantal berichten : 144
IC-berichten : 95

Character sheet
Bijzonderheid: Atmokinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ღ if you wanna be my baby, know that I'm gonna drive you mad
Are there still beautiful things? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are there still beautiful things?   Are there still beautiful things? Emptydi sep 15, 2020 9:43 pm

De zenuwen speelden steeds meer op in haar lichaam. Of er was niks aan de hand, of dit moment ging haar leven veranderen. Voor haar gevoel was ze bijna de hand van Matthew er af aan het knijpen, zo zenuwachtig was ze. Matthew had het staafje van haar overgenomen en ergens was ze daar wel blij mee. In haar hoofd telde ze de seconden af naar twee minuten. Haar hartslag ging sneller, de buikpijn werd alleen maar erger. Haar ogen priemden zich nog steeds in die van Matthew. De ogen van Matthew gleden naar het staafje en gleden weer terug naar haar. Hij wachtte nog eventjes maar gaf toen het verlossende woord: de test was negatief. En opeens was het alsof alle spanning van de afgelopen dagen van haar afviel. Het was alsof er letterlijk een enorm pak suiker van haar schouders viel, door haar maag viel en uit haar lichaam stootte. Shay sloot haar ogen. “O mijn God” zei Shay zachtjes en snakte even naar adem “Bedankt, bedankt, bedankt, alles wat daarboven dan ook zit, o mijn God.” De opluchting was enorm – Shay was zo ontzettend blij dat ze eindelijk niet meer in angst hoefde te zitten. En nooit, maar dan ook nooit meer, die jongen tegen hoefde te komen. Shay opende haar ogen weer en keek Matthew toen weer in zijn prachtige blauwe ogen aan. Voor het eerst sinds dagen verscheen er weer een glimlach op haar gezicht, een prachtige glimlach. Alle zorgen waren uit haar ogen. In een opwelling sloeg ze haar armen om zijn nek en drukte zachtjes haar lippen op de zijne. De kus duurde maar een paar seconden, maar het maakte een hele hoop in haar los. Een gevoel van veiligheid, een gevoel van opluchting. Maar zodra ze realiseerde wat ze aan het doen was, liet ze Matthew snel los. “Sorry” mompelde Shay toen zachtjes en voelde dat haar wangen rood werden. Dit was stom. Dit was fout. O nee, dit was zo fout. Dit was totaal verkeerd. Volgende zorg: hoe ging Matthew dit oppakken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Fields

Matthew Fields

Aantal berichten : 171
IC-berichten : 159

Character sheet
Bijzonderheid: Invisibility
Uiterlijke leeftijd: 21 jaar
Quote: Fuck the world
Are there still beautiful things? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are there still beautiful things?   Are there still beautiful things? Emptydi sep 15, 2020 9:54 pm

Matthew Fields
 
Matthew zag hoe de realisatie als een bom bij haar in leek te slaan. Haar blik ging van wanhoop naar angst en toen naar pure opluchting. Haar mondhoeken drukten zich omhoog in de mooiste, oprechtste glimlach die Matthew ooit van haar had mogen ontvangen en hij merkte dat zijn ogen zich afzakten naar haar lippen. Die dichterbij kwamen. Hij voelde een bepaalde druk om zijn nek en voordat hij kon registreren wat ze deed, waren haar lippen al op de zijne. Zijn ogen werden groot en verbaasd keek hij haar aan. Voordat hij kon beslissen wat hij met deze handeling wilde doen, werden haar lippen echter al weer van de zijne afgehaald en verontschuldigde ze zich. Matthew keek haar even verdwaasd aan, in zijn hoofd nagaande wat hij bij de kus had gevoeld. Het had niet verkeerd aangevoeld. Zeer zeker niet, zelfs. Hij kon zelfs zeggen dat hij het fijn vond, dat er ergens wel iets in hem was dat wilde dat het langer geduurd had. Ze was mooi, hun karakters matchten bij elkaar en Matthew kreeg hetzelfde gevoel in zijn onderbuik die hij al een paar keer in haar bijzijn had mogen opmerken. En wat versterkt was door de kus, al had die maar enkele luttele seconden geduurd. Het had veel in hem losgemaakt en de prangende vraag kwam bij hem op of dat bij haar ook zo was. “Verontschuldig je je omdat je me hebt gezoend of om welke negatieve reactie het zou kunnen geven?” vroeg hij op een zachte toon aan haar. Hij keek haar recht aan in haar bruine ogen en likte lichtelijk zenuwachtig met zijn tong langs zijn onderlip. “Heb je het enkel in een opwelling van blijdschap gedaan of was het iets wat je zelf echt wilde? En nog eens wilde doen?” vroeg hij aan haar, misschien een beetje direct, but then again: Matthew was nooit iemand om om zijn gevoelens heen te draaien en daar zou hij nu geen uitzondering om maken. En haar antwoord zou bepalen wat zijn uiteindelijke reactie op haar kus zou zijn, had hij zo het gevoel.  

Terug naar boven Ga naar beneden
Shay Oakley

Shay Oakley

Aantal berichten : 144
IC-berichten : 95

Character sheet
Bijzonderheid: Atmokinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ღ if you wanna be my baby, know that I'm gonna drive you mad
Are there still beautiful things? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are there still beautiful things?   Are there still beautiful things? Emptydi sep 15, 2020 10:05 pm

De kus. Ergens had het zo goed gevoeld, maar ergens voelde het ook verkeerd. Niet omdat ze Matthew niet leuk vond. Ergens dacht ze wel dat ze Matthew leuk vond, maar dat ze het weg had gestopt. Maar meer omdat ze bang was dat hij haar niet leuk zou vinden. Hij vond haar aardig – dat wist ze zeker, maar tussen leuk vinden en aardig vinden zat een heel groot verschil. En tussen leuk vinden en verliefd zijn zat ook weer een verschil. Shay begreep niets van haar emoties, dus haar eerste reactie was om zich te verontschuldigen. Shay keek voorzichtig Matthew weer aan, zich afvragend of hij net zo in de war was als haar. Hij begon te spreken. Shay keek hem aan, staarde afwisselend naar zijn ogen en nam zijn gezicht in zich op. Het borrelde in haar onderbuik, maar dit keer voelde het fijn. Shay begreep zijn vragen wel – het beantwoordde niets van haar emoties, maar Matthew had recht op antwoorden. Shay sloeg haar handen even in elkaar en haalde diep adem. “Matthew…” zei ze toen zachtjes “Ik vond het eigenlijk heel fijn. En ik denk dat ik je leuker vind dan als een gewone vriend.” Shay slikte en keek hem toen onzeker aan. “Ik weet het eigenlijk wel zeker. Ik voel me zo fijn als ik om je heen ben. Toen je me knuffelde in de badkamer wist ik het eigenlijk al zeker, want het voelde…alsof het zo moest zijn.” Nog een keer haalde ze diep adem en keek weer van hem weg. “Maar ik ben ook bang. Bang dat jij niet hetzelfde voelt als ik het voel. Zeker na alles wat er nu is gebeurd, misschien heb je nu wel een verkeerd beeld van mij. En je zegt dat het niet zo is, maar ik zou het niet raar vinden als dat wel zo is.” Zo open was Shay nog nooit geweest over haar gevoelens. Het was alsof de muur die ze normaal voor zich had, totaal weg was. Daarom keek ze hem weer aan en glimlachte onzeker. “Ik…ben gewoon in de war. Maar ik verontschuldigde me meer omdat ik niet zeker weet of jij dit ook voelt. Maar niet omdat ik spijt heb. Want ik zou het zo weer doen.” Dit keer gaf ze hem een licht ondeugende grijns, ondanks de situatie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Fields

Matthew Fields

Aantal berichten : 171
IC-berichten : 159

Character sheet
Bijzonderheid: Invisibility
Uiterlijke leeftijd: 21 jaar
Quote: Fuck the world
Are there still beautiful things? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are there still beautiful things?   Are there still beautiful things? Emptydi sep 15, 2020 10:29 pm

Matthew Fields
 
De laatste keer dat hij de nervositeit door zijn lichaam had voelen gaan die hij nu voelde, was toen hij de laatste deal met zijn beste vriend ging doen. Het was net alsof zijn buikgevoel hem toen al van te voren had willen waarschuwen. Deze keer was het echter geen negatief gevoel, maar eentje die positief was. En zelfs al zou ze niet bevestigend reageren, dan wist Matthew dat hij er niet al te lang in zou blijven hangen en dat hij het gewoon zou accepteren. Hij had namelijk niet veel andere keuze. Zijn blik gleed naar haar toen ze haar mond opende om iets te zeggen en hij sloot voor kort even zijn ogen, waarna hij haar blauwe blik op haar richtte en haar haar woord liet doen. Ze beschreef precies wat hij ook al had gevoeld en hij merkte op dat het bij hem al begonnen was vanaf het moment dat hij haar gewond terug had zien keren van die vreselijke nacht met die kloothommel samen. Het had zich op een korte tijd ontwikkeld en Matthew dacht dat dat enkel in sprookjes gebeurde, maar blijkbaar was dat niet waar. Het bewijs stond hier recht voor zijn neus en voelde hij in zijn binnenste. Ze ging verder en vertelde wat ze voelde en waar ze bang voor was, waardoor er een lichte glimlach om zijn lippen ontstond. Toen ze aangaf dat ze het zo weer opnieuw zou doen en dat ze geen spijt had, werd die glimlach een kleine grijns. Haar ondeugende blik maakte meer in hem los dan hij had verwacht, maar Matthew besloot om niet te overhaast te reageren. Hij was die klootzak niet en dat zou hij ook nooit worden. In plaats daarvan kwam hij overeind, zorgde dat de afstand tussen hun miniem werd door een paar stappen naar voren te doen en legde zijn handen in haar nek. “Dat was precies wat ik wilde horen,” mompelde hij nog tegen haar voordat hij zijn ogen sloot en zijn lippen weer op de hare duwde. Terwijl zijn ene hand zich op zijn plaats hield in haar nek, gleed de andere als vanzelf door haar zijdezachte haren heen. De kus zorgde ervoor dat er iets diep in zijn onderbuik borrelde en Matthew kon enkel genieten van het gevoel. Hij kantelde zijn hoofd lichtjes en streek met zijn tong over haar onderlip, vragend om toestemming zodat hij haar mond zou kunnen verkennen met zijn tong. Zodat hij haar meer in zich op kon nemen en voor zichzelf kon bevestigen dat dit was wat hij wilde en wat hij nodig had. Al had hij daar naar zijn idee niet veel bevestiging meer voor nodig; het lekkere gevoel in zijn onderbuik, de tintelingen die door zijn lijf gingen en zijn versnelde hartslag waren al bewijsstukken genoeg naar zijn idee.  

Terug naar boven Ga naar beneden
Shay Oakley

Shay Oakley

Aantal berichten : 144
IC-berichten : 95

Character sheet
Bijzonderheid: Atmokinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ღ if you wanna be my baby, know that I'm gonna drive you mad
Are there still beautiful things? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are there still beautiful things?   Are there still beautiful things? Emptywo sep 16, 2020 10:24 pm

Het was fijn om iets positiefs uit iets negatiefs te halen. Toch was Shay wel nerveus. Ondanks dat ze zich nu had uitgesproken, betekende dat niet dat Matthew hetzelfde voelde. Hij had nog niets bevestigd en dat maakte Shay nerveus. Maar het voelde fijn om eindelijk haar gevoelens jegens hem te kunnen uiten. Dan was het in ieder geval uitgesproken. Door alle negativiteit had ze dit zo ver weggestopt, dat het nu in één keer eruit kwam. Met haar ogen keek ze in de mooie, blauwe kijkers van Matthew, ogen waar ze helemaal weg in kon dromen. Hij deed een paar stappen naar voren, legde zijn handen in haar nek. Bij zijn woorden kon Shay wel een gat in de lucht springen, maar daar kreeg ze niet de kans voor. Matthew mompelde nog wat en drukte vervolgens zijn lippen weer op de hare. En de explosie die dat in Shay veroorzaakte was bijna niet te beschrijven. Er kwam een tintelend gevoel in haar maag, van binnen werd ze helemaal warm en alles in haar schreeuwde dat dit goed was. Nee, meer dan goed, dit was perfect. Ze voelde Matthews tong tegen haar onderlip aan en ze opende haar mond een beetje, zodat ze de zoen nog inniger konden maken. Shay sloot genietend haar ogen, sloeg haar armen om zijn nek en ging helemaal op in de kus. Na een paar minuten, maar het leken slechts maar een paar seconden, trok ze zich weer terug, maar behield de afstand tussen hen. Grijnzend legde ze haar voorhoofd zachtjes tegen die van Matthew en drukte nog zachtjes een kusje op zijn lippen. “Ik denk dat de badkamer altijd wel speciaal voor ons zal blijven” grinnikte Shay toen “Maar misschien kunnen we naar een iets comfortabelere plek toe?” Het maakte Shay niet uit waar ze naar toe gingen. Naar de woonkamer, terug naar hun slaapkamer, waar dan ook. Shay wilde graag nog even met hem zijn, zolang mogelijk eigenlijk. Dat had ze wel verdiend, na al die dagen van zich ellendig voelen. Want zo goed als ze zich nu voelde, zo had ze zich in tijden niet gevoeld.

Tag: @Matthew Fields
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Fields

Matthew Fields

Aantal berichten : 171
IC-berichten : 159

Character sheet
Bijzonderheid: Invisibility
Uiterlijke leeftijd: 21 jaar
Quote: Fuck the world
Are there still beautiful things? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are there still beautiful things?   Are there still beautiful things? Emptyzo sep 20, 2020 1:40 pm

Matthew Fields
 
Haar volle lippen tegen de zijne gaf een gevoel dat hij nauwelijks kon beschrijven. Matthew was niet zo heel erg voor de poëzie en hoewel hij wel altijd rekening gehouden had met het feit dat hij ooit wel een relatie zou krijgen, had hij niet verwacht dat dat zo snel zou gebeuren. En al zeker niet met een meisje hier in de lus. Maar dit voelde goed. Dit voelde compleet. Alsof alle drama dat voordien was gebeurd er nu niet meer toe deed. En hij wist dat ze in de toekomst nog vaak gingen botsen samen omdat ze het nu eenmaal zo was dat ze beiden koppig waren, maar Shay was ook het eerste meisje dat zijn muur had weten te breken en hem aan het lachen had kunnen brengen. Hij was nog niet van plan om heel zijn levensverhaal aan haar te vertellen, maar hij wist wel dat ze ook die muren uiteindelijk zou breken en dat hij dat niet erg vond. Hij wilde Shay graag de zijne noemen en zorgen dat haar veiligheid zijn eerste prioriteit was. Hij duwde de gedachten dat hij dan iets anders in de plaats op moest geven opzij en sloot het op in een donker hoekje ergens in zijn achterhoofd. Dat waren geen dingen waar hij nu aan ging denken. De gedachten gleden dan ook automatisch weg toen ze haar mond opende en zijn tong haar mond verkende. Hun tongen speelden een dominant spelletje en Matthew sloeg zijn armen stevig om haar heen en hield haar dicht tegen zich aan toen zij haar armen rond zijn nek legde. Zijn handen gleden naar haar heupen en hielden haar daar stevig vast, net zo lang totdat de kus eindigde. Matthew opende zijn ogen en grijnsde naar haar terug nadat ze hem een kusje gaf. “Laten we teruggaan naar onze kamer,” stemde hij ook in met haar plan. Hij keek haar even aan en een glimlach krulde om zijn lippen. “Gewoon wat praten.” Hoewel ze een mooie meid was en ze zeker iets in hem losmaakte, was het ook wel zo dat hij haar met respect wilde behandelen en haar niet als een lustobject wilde beschouwen. Wat zou komen dat kwam, maar hij ging zichzelf niet haasten in bepaalde dingen en hij hoopte dat ze ook wist dat hij dat niet verwachtte van haar. Hij griste de test die hij had laten vallen van de grond, keek er even naar en brak hem toen doormidden. Hij rolde het stevig in toiletpapier en gooide het daarna achteloos in het vuilnisbakje dat zich naast het toilet bevond. Daarna maakte hij zichzelf met een laatste grijns naar haar onzichtbaar en liet haar voorgaan zodat ze de deur open kon doen en hij mee naar buiten kon glippen.  

Terug naar boven Ga naar beneden
Shay Oakley

Shay Oakley

Aantal berichten : 144
IC-berichten : 95

Character sheet
Bijzonderheid: Atmokinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ღ if you wanna be my baby, know that I'm gonna drive you mad
Are there still beautiful things? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are there still beautiful things?   Are there still beautiful things? Emptyzo sep 20, 2020 9:09 pm

Op het moment dat hun lippen elkaar nog een keer raakten, was het net of Shay ergens hoog in de lucht vloog. En dat moment was zo magisch – het was iets wat ze heel lang onderdrukt had, mede door alle ellende van de afgelopen dagen, maar het was bijna alsof ze dat al helemaal vergeten was. Alles wat telde waren zij nu. Terwijl ze daar zo heel charmant in de badkamer stonden, voelde Shay zich beter dan al de tijd die ze in de lus had besteed. Veilig en geboren in Matthews armen, zijn aanraking voelde veel warmer en respectvoller dan enige jongen haar ooit had laten voelen. En ze wist dat hij het meende. Na een tijdje had ze toch de kus verbroken – met tegenzin, dat wel. Maar ze moesten hier weg. Op een gegeven moment zou er toch iemand naar binnen komen om te gaan douchen. Shay stelde voor om ergens anders heen te gaan – hun eigen slaapkamer, of desnoods de woonkamer. Matthew stelde voor om naar hun eigen kamer te gaan en Shay vond dat prima. Met een goedkeurende grijns keek ze toe hoe Matthew de zwangerschapstest brak en weggooide. Shay waste nog even haar handen onder de kraan en bekeek zichzelf in de spiegel. Ze had een gezondere gloed over zich heen dan de laatste dagen en ze wist zeker dat dit alles ermee te maken had. “Laten we gaan” zei ze toen met een grijns tegen Matthew, terwijl hij weer onzichtbaar werd. De tocht naar hen kamer was niet heel erg lang en gauw deed ze de deur open, liet hem iets langer open zodat Matthew naar binnen kon stappen en deed hem toen gauw dicht. Shay ging op haar bed zitten en wachtte tot Matthew weer zichtbaar werd. “We kunnen weer op het bed liggen hoor, want jij moet nog steeds slapen” zei Shay toen met een grijns “Al kom ik nu wel dichter tegen je aan liggen en dat gaat dan niet per ongeluk in mijn slaap.” Shay hoopte daarmee niet dat ze de verkeerde signalen afgaf – seks was absoluut niet iets waar ze op uit was. Dat zou ze best met hem willen, maar pas als ze daar allebei aan toe waren. Ze hadden net voor het eerst gezoend. Natuurlijk zou er gebeuren wat er zou gebeuren, maar het was niet haar prioriteit. Dat was om hier gewoon een beetje te liggen met Matthew. Praten, knuffelen en gewoon samen zijn. Daar was ze wel aan toe.

Tag: @Matthew Fields
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Fields

Matthew Fields

Aantal berichten : 171
IC-berichten : 159

Character sheet
Bijzonderheid: Invisibility
Uiterlijke leeftijd: 21 jaar
Quote: Fuck the world
Are there still beautiful things? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are there still beautiful things?   Are there still beautiful things? Emptywo sep 23, 2020 3:20 pm

Matthew Fields
 
Matthew had opgevangen hoe ze naar zichzelf keek in de spiegel en een kleine grijns was om zijn lippen gekomen. Hij had het misschien nog niet officieel gevraagd of gezegd – en als hij eerlijk was, was hij er vrij zeker van dat die vraag langs zijn kant ook niet ging komen omdat hij dat net iets te zoetsappig vond – maar hij moest zeggen dat hij best wel trots was op wat hij bereikt had in de lus. De kus had voor hem min of meer duidelijk gemaakt dat ze elkaar meer dan leuk vinden en wat Matthew betrof, was ze nu zijn meisje. En hij vond het leuk hoe zijn meisje met meer zelfvertrouwen dan de afgelopen dagen naar zichzelf in de spiegel keek. En hij vond het nog leuker dat hij dat gevoel bij haar veroorzaakte. Of misschien was het wel het feit dat haar zwangerschapstest negatief was, maar daar gokte hij niet op. Hij was niet blind en had heus wel gezien hoe ze naar hem had gekeken en haar reactie gevoeld toen dat hij haar zoende. Hij had net zo’n effect op haar als zij op hem. En het voelde fucking goed. Matthew liep geruisloos achter haar aan en glipte mee naar binnen, waar hij zichzelf weer zichtbaar maakte en met zijn ogen rolde toen het meisje aangaf dat hij nog altijd moest gaan slapen. “Sure, sure,” zei hij op een achteloze toon tegen haar, haar zorgen wegwuivend. Hij plofte neer op zijn bed en grijnsde toen hij haar woorden hoorde. “Je mag gerust elke nacht naast me komen liggen, hoor. De bedden zijn er misschien niet op voorzien, maar ik weet zeker dat we wel een oplossing vinden.” Hij grijnsde naar haar en ging op zijn zij liggen, waarna hij uitnodigend op het lege plekje dichtbij hem klopte. “En ik zal wel gaan slapen als ik me moe voel.” Hij grijnsde naar haar met twinkelende ogen. “Ik denk dat je daar weinig tegen in kunt brengen. Wie wil nu niet 100 procent de aandacht van de enige echte Matthew Fields?”   

Terug naar boven Ga naar beneden
Shay Oakley

Shay Oakley

Aantal berichten : 144
IC-berichten : 95

Character sheet
Bijzonderheid: Atmokinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ღ if you wanna be my baby, know that I'm gonna drive you mad
Are there still beautiful things? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are there still beautiful things?   Are there still beautiful things? Emptywo sep 23, 2020 10:25 pm

Op de weg terug naar hun kamer moest ze zich niet inhouden om de hele tijd te glimlachen. Het was zo gek om te denken dat ze zich een paar uur geleden nog ellendig had gevoeld, maar dat door de komst van Matthew in haar kamer alles was veranderd. Natuurlijk was het niet in één keer over, maar door zich op Matthew te concentreren, kon ze de jongen die haar dit had aangedaan vergeten en aan haar relatie met Matthew werken. Ze hadden het nog niet uitgesproken – maar Shay wist zeker dat ze zouden eindigen zoals ze dat nu in haar hoofd had. Zij zou zich in ieder geval voor Matthew reserveren – niet met andere jongens, maar alleen nog maar met hem. Als hij dat ook wilde natuurlijk. Gauw was ze de kamer in geschoten, had de deur dicht gedaan nadat ze zeker wist dat Matthew binnen was en ze was op het bed gaan zitten. Matthew vertelde haar dat ze best elke avond naast hem mocht liggen en Shay glimlachte toen. “Weet je het zeker? Ik ben wel een koukleum hoor, dus dan lig je naast een ijspegel.” Ze wist zeker dat ze een oplossing zouden vinden, ze hadden per slot van rekening eerder ook al samen in een bed gaan liggen. En nu mochten ze officieel naast elkaar en tegen elkaar aan liggen, dus het zou helemaal geen probleem zijn. Shay ging met een glimlach naast hem liggen en staarde hem eventjes in zijn mooie ogen aan. “Ik wil een heleboel aandacht van Matthew Fields” zei ze toen zachtjes, terwijl ze zachtjes een kusje op zijn lippen drukte. Shay draaide zich vervolgens op haar rug, maar draaide wel haar hoofd, zodat ze hem aan kon kijken. “Ik ben blij dat het gedoe met die jongen nu helemaal over is, dat ik dat kan afsluiten en dat dit gebeurd is” zei ze toen zachtjes “Want ik voel me echt blijer dan ik me in weken heb gevoeld.” Toen ze naar de lus kwam had ze dit nooit gedacht, maar dit was het beste wat haar was overkomen.

Tag: @Matthew Fields
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Are there still beautiful things? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are there still beautiful things?   Are there still beautiful things? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Are there still beautiful things?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Some things never change
» [MC] It's a beautiful day for some fun.
» Beautiful
» Beautiful sky.
» [FINISHED] Thinking about a lot of things.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
Miss Bluebonnet's abode
 :: t o p f l o o r :: b e d r o o m s
-
Ga naar: