Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

All night I'll riot with you  Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


All night I'll riot with you  Firefo11
15 oktober 2016


All night I'll riot with you  Birdpl11

Deel
 

 All night I'll riot with you

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
All night I'll riot with you  Empty
BerichtOnderwerp: All night I'll riot with you    All night I'll riot with you  Emptyma feb 24, 2020 2:46 pm

All night I'll riot with you  Tumblr_p7t8pdPsyV1vjq2mdo3_500
I been out West in LA, and shit
All my exes want attention, I ain't payin' it
I ain't spent a thing off my latest check
Funny thing we ain't even in a relationship
Hallucinogenic

Het leven in de lus was heel anders dan haar leven in Los Angeles. Het was een stuk rustiger. Chloé ervaarde die rust niet persee als iets negatiefs, maar ze was toch wel altijd van wat meer actie in haar leven. Misschien kwam het omdat ze nog niet zoveel mensen had ontmoet. Misschien kwam het omdat de mensen hier wat serieuzer met hun bijzonderheid bezig waren. Of misschien kwam het omdat Chloé onbewust wist dat ze hier niet heel erg lang ging blijven en daarom wat afstand nam van mensen. Ze had geen idee. Maar goed, als je het ergens saai vond, kon je er natuurlijk ook zelf voor kiezen om het leven wat aangenamer te maken. Dat was de reden dat Chloé met een grote zak chips over de gangen van het huis liep en vriendelijk glimlachte naar iedereen die ze tegenkwam. Ze was bezig met een soort verkenningstocht door het huis, alleen dan natuurlijk puur in haar eigen stijl, onder het genot van een heerlijke snack. Chloé keek haar ogen uit in het huis, dat er in eerste instantie oud had uitgezien, maar Chloé had haar mening bijgesteld. Klassiek was misschien een beter woord. Het was in ieder geval anders dan de huizen in Los Angeles, dat was een ding dat zeker was.

Chloé liep de woonkamer binnen en zuchtte. Het was rustig in het huis, ze was niet verschrikkelijk veel mensen tegengekomen. In kleermakerszit ging ze op de bank zitten en stak haar hand nog een keertje in de zak met chips. Ze bracht een handje chips naar haar mond, propte het naar binnen en lachtte zachtjes toen ze de kruimels rond haar ogen zag vliegen. Damn, ze zat helemaal onder de chips kruimels! Even maakte ze haar vinger nat en liet haar vinger over haar t-shirt lopen, zodat de kleine stukjes chips aan haar vinger bleven plakken. Ze stak haar vinger in haar mond en likte er aan. Terwijl ze nog een handje chips naar binnen propte, keek ze om zich heen, nieuwsgierig naar wat ze nu zou gaan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nuala Doherty

Nuala Doherty

Aantal berichten : 284
IC-berichten : 92
Accounts :
- Nuala Doherty
- Sayuri Davies
- Amaris Collins

Character sheet
Bijzonderheid: Gedaanteverwisseling in een reekalf
Uiterlijke leeftijd: Vaak tussen de 4 jaar en 10 jaar in
Quote: "For thus is spoken: Oft hope is born, when all is forlorn."
All night I'll riot with you  Empty
BerichtOnderwerp: Re: All night I'll riot with you    All night I'll riot with you  Emptyza feb 29, 2020 8:35 pm



Hoewel Nuala al wel een tijdje in deze lus woonde, en zich langzamerhand steeds meer thuis ging voelen door de goede zorgen van Alex en Louise. Bleef het meisje over het algemeen nog wat afstandig van de meeste mensen. Niet omdat ze hen niet mocht, maar meer omdat ze andere ervaringen had gehad dan de meeste zich konden voorstellen. Een groot deel van haar leven had ze noodgedwongen doorgebracht in de gedaante van een reekalf, waardoor ze nooit alle menselijke ervaringen had kunnen hebben, en geen opvoeding had gehad zoals de andere mensen. Niet dat de opvoeding van iedereen geweldig goed was geweest, immers zaten er altijd wel een paar rotte eieren bij, die nooit helemaal volwassen waren geworden. Niet dat het bruinharige meisje daar veel van mee kreeg of bijzonder veel bij stil stond. Het hebben van twee mensen om te vertrouwen was in haar ogen al voldoende om zich veilig te voelen, om zich te kunnen ontspannen. Zelfs als ze in de huiskamer was.

Ze was niet de laatste die lus was binnen gekomen, er waren veel meer kinderen, tieners en jong volwassenen gekomen die van de lus hadden gehoord. Sommige waren op zoek naar een avontuur, anderen waren er voor de veiligheid en weer anderen waren al eeuwen oud en noodgedwongen naar de lus gegaan. Wat de reden ook was, ze werden over het algemeen wel welkom geheten, en dat betekende dan ook dat ze met een schone lei konden beginnen. Blonde haren vielen haar vanuit haar ooghoeken op terwijl ze met potloden een tekening probeerde te maken. De schets was niet al te bijzonder, ze had dan ook geen idee wat ze wilde maken. Er waren immers niet al te veel dingen die ze niet elke dag kon zien. Daarnaast was ze ook geen meisje met een voorliefde voor bijvoorbeeld honden en katten, voornamelijk het eerste dier was een van haar grootste angsten. Het blondharige meisje deed zich tegoed aan chips, een soort snoepgoed dat heerlijk knapperig was. Nuala at het af en toe, al was ze er geen al te grote fan van. Het bleef beter dan dingen zoals drop. Dat was immers veel te plakkerig. 'Hoi,' Sprak ze voorzichtig terwijl ze het onbekende gezicht af zocht naar tekenen van boosheid of chagrijnige gevoelens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
All night I'll riot with you  Empty
BerichtOnderwerp: Re: All night I'll riot with you    All night I'll riot with you  Emptyma maa 02, 2020 10:29 pm

All night I'll riot with you  Tumblr_p7t8pdPsyV1vjq2mdo3_500
I been out West in LA, and shit
All my exes want attention, I ain't payin' it
I ain't spent a thing off my latest check
Funny thing we ain't even in a relationship
Hallucinogenic

Dat Chloé niet als enige in de kamer was, had ze totaal nog niet geregistreerd. Eigenlijk was ze rechtstreeks naar de bank gelopen en was ze gaan zitten. Misschien was dat asociaal, aan de andere kant, het was ook heel erg stil geweest in de woonkamer, dus iemand over het hoofd zien kon gewoon gebeuren. Dat was in dit geval ook het geval geweest. Een voorzichtige "Hoi" werd in de kamer gesproken. Verbaasd keek Chloé op, in de richting van het geluid. Daar zag ze een schattig, jong meisje zitten, dat eerder boven een tekening zat gebogen. Een vriendelijke glimlach gleed over het gezicht van Chloé. Het liefste had ze het meisje meteen willen knuffelen, maar ze kon zich heel goed voorstellen dat het nogal intimiderend over kon komen als een persoon die een paar koppen groter was dan jou en die je niet kende zich opeens op je ging storten. Daarom besloot ze voor nu nog maar eventjes vriendelijk naar het meisje te glimlachen, om te laten zien dat Chloé geen kwaad in de zin had.

"Hallo daar" zei Chloé vriendelijk, met nog steeds een grijns op haar gezicht "Sorry dat ik je niet eerder groette, maar ik had je helemaal niet gezien!" Ze ging wat netter op de bank zitten, kom op, Chloé, het goede voorbeeld geven voor de jeugd. Daarom veranderde ze van haar kleermakerszit naar een gewone zit op de bank. Nieuwsgierig keek Chloé naar wat het meisje aan het doen was. "Dat snap ik ook wel, want je was vast en zeker veel te druk bezig met een prachtige tekening. Wat was je aan het maken?" vroeg Chloé nieuwsgierig. Hopelijk kon ze een positief gevoel op het meisje overbrengen. Chloé was gek op met kinderen spelen en met ze te communiceren en daarom zou ze het naar vinden als het meisje zich niet prettig of zelfs geïntimideerd door haar voelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nuala Doherty

Nuala Doherty

Aantal berichten : 284
IC-berichten : 92
Accounts :
- Nuala Doherty
- Sayuri Davies
- Amaris Collins

Character sheet
Bijzonderheid: Gedaanteverwisseling in een reekalf
Uiterlijke leeftijd: Vaak tussen de 4 jaar en 10 jaar in
Quote: "For thus is spoken: Oft hope is born, when all is forlorn."
All night I'll riot with you  Empty
BerichtOnderwerp: Re: All night I'll riot with you    All night I'll riot with you  Emptydi maa 03, 2020 8:10 pm



Het leek erop dat de blondine haar nog niet had opgemerkt. Wellicht omdat ze stil was, om weinig aandacht vroeg en het prima vond om niet opgemerkt te worden. Af en toe was dit een ongezond trekje van het jonge meisje maar aan de andere kant was ze van nature gewoon niet iemand die van aandacht hield. Ze had er niet al te beste associaties mee. Een vriendelijke glimlach verscheen op het gezicht van de ander voordat ze haar begroette. 'Hallo daar,' zei ze vriendelijk, met nog steeds de grijns op haar gezicht.'Sorry dat ik je niet eerder groette, maar ik had je helemaal niet gezien!' De ander ging wat netter op de bank zitten. Het meisje haalde met een nerveus glimlachje haar schouders op. Voor haar maakte het weinig uit, ze vond het niet erg om in stilte te zitten alleen had nu hulp nodig met de tekening. 'Dat snap ik ook wel, want je was vast en zeker veel te druk bezig met een prachtige tekening. Wat was je aan het maken?' Vroeg ze terwijl ze naar de schets van het meisje keek. 'Een vogel, alleen... Ik .. hij klopt niet.' Verklaarde het kind lichtelijk gefrustreerd. Voordat ze het potlood tegen haar been tikte en fronsend naar het papier keek. 'Misschien moet ik wat anders tekenen.' Het was een waar dilemma.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
All night I'll riot with you  Empty
BerichtOnderwerp: Re: All night I'll riot with you    All night I'll riot with you  Emptyza maa 07, 2020 10:04 am

All night I'll riot with you  Tumblr_p7t8pdPsyV1vjq2mdo3_500
I been out West in LA, and shit
All my exes want attention, I ain't payin' it
I ain't spent a thing off my latest check
Funny thing we ain't even in a relationship
Hallucinogenic

Het was niet dat Chloé ooit de ambitie had gehad om met kinderen te werken. Eigenlijk had ze helemaal nergens ambities voor, alleen voor het feestleven en doorbreken in de muziek. Muziek maken, dat was haar passie. Los daarvan had ze nooit echt ambities gehad. School en andere dingen hadden haar nooit geïnteresseerd. Maar met kinderen opschieten vond ze wel leuk. Daarom had ze het schattige meisje niet genegeerd toen ze haar ontdekt had. Van binnen moest Chloé glimlachen toen het meisje zei dat ze een vogel aan het maken was, maar dat het niet helemaal lukte. Chloé schoof wat dichter naar haar toe, maar hield wel genoeg afstand zodat het meisje zich niet ongemakkelijk zou voelen. Eventjes reikte ze wat naar voren om de tekening beter te bekijken. "Ik vind hem wel mooi! Je kan duidelijk zien dat het een vogel is" complimenteerde Chloé het meisje met haar tekenkunsten. Chloé dacht even na. "Mmmm...maar als je toch wat anders wilt tekenen kan ik je wel helpen. Heb je geen favoriete dieren? Of ben je gek op een sport?" Daar dacht Chloé altijd aan als ze liedjes ging schrijven. De dingen waar ze gek op was en daar haalde ze inspiratie uit. Liefde. Feestjes. Dat soort dingen. Nogmaals glimlachte Chloé naar het meisje. "En hoe heet deze kunstenares?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Nuala Doherty

Nuala Doherty

Aantal berichten : 284
IC-berichten : 92
Accounts :
- Nuala Doherty
- Sayuri Davies
- Amaris Collins

Character sheet
Bijzonderheid: Gedaanteverwisseling in een reekalf
Uiterlijke leeftijd: Vaak tussen de 4 jaar en 10 jaar in
Quote: "For thus is spoken: Oft hope is born, when all is forlorn."
All night I'll riot with you  Empty
BerichtOnderwerp: Re: All night I'll riot with you    All night I'll riot with you  Emptydo apr 30, 2020 7:49 pm



De tiener kwam iets dichterbij zodra het meisje haar had begroet en haar hiermee onbewust toestemming gaf een gesprek te beginnen. Nuala was meestal niet de meest spraakzame van het stel kinderen dat er woonde, maar als ze eenmaal begon en op haar gemak was, dan hield ze ook wel van wat drukte, zolang ze zich veilig bleef voelen. Immers was ze net zoals het hert waarin ze kon veranderen makkelijk op te jagen. De nog onbekende blondine reikte naar voren toe om de tekening beter te bekijken. ’Ik vind hem wel mooi! Je kan duidelijk zien dat het een vogel is.’ Complimenteerde ze haar, waardoor Nuala een kleine, onhandige glimlach aan de ander gunde, het deed haar best wel wat, dat een onbekende haar een compliment gaf. Zelfs al vond ze de tekening zelf mislukt. ’Mmmm…maar als je toch wat anders wilt tekenen kan ik je wel helpen. Heb je geen favoriete dieren? Of ben je gek op een sport?’ Vroeg de tiener waardoor het meisje haar nadenkend aan keek. ’Er zijn weinig sporten hier en voor de lus heb ik niet echt aan een sport gedaan.’ Sprak het meisje terwijl ze haar schouders nadenkend op haalde. Er waren vast niet veel sporten die geen contactsporten waren en toch speels genoeg om interessant te zijn voor iemand van haar leeftijd. ’En hoe heet deze kunstenares?’ Bijtend op haar lip terwijl ze een potlood tussen haar vingers door bewoog. ’Nuala, en jij bent?’ Immers herkende ze de ander niet van veel maaltijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
All night I'll riot with you  Empty
BerichtOnderwerp: Re: All night I'll riot with you    All night I'll riot with you  Emptydi mei 05, 2020 8:02 pm

All night I'll riot with you  Tumblr_p7t8pdPsyV1vjq2mdo3_500
I been out West in LA, and shit
All my exes want attention, I ain't payin' it
I ain't spent a thing off my latest check
Funny thing we ain't even in a relationship
Hallucinogenic

Toen het meisje glimlachte om haar compliment, smolt haar hart toch wel een beetje hoor. Chloé was gek op jongere kinderen – kinderen oordeelden niet over hoe je er uit zag, of wie je was. Als je aardig tegen ze was, was dat prima en daar kon Chloé zich helemaal in vinden. Chloé hoorde het probleem aan over de sporten en ze knikte, aangevend dat ze het begreep. Het meisje bleek Nuala te heten. “Wat een mooie naam” complimenteerde Chloé haar nog een keer “Ik ben Chloé. Oké, Nuala, ik ga je helpen iets te verzinnen om te tekenen.” Nadenkend keek Chloé even om zich heen en liet haar oog vallen op de zak chips, die inmiddels onaangeroerd naast haar lag. Haar ogen twinkelde en enthousiast keek ze Nuala aan. “Wat we kunnen doen, is een zak ontwerpen voor een nieuw smaak chips. Er zijn zo veel verschillende smaken! Misschien vind je dat een goed idee? Maar of je het nou leuk vind of niet…” Chloé pakte de zak en hield hem voor haar “Ga ik je toch dit aanbieden. Ik weet dat je eigenlijk geen eten van een vreemdeling mag aanmaken…maar technisch gezien zijn we niet echt vreemden meer van elkaar, toch?” Met een lief glimlachje keek Chloé naar het meisje, hopend dat ze zich vertrouwd genoeg voelde bij haar om wat te pakken. Sharing is caring, mensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nuala Doherty

Nuala Doherty

Aantal berichten : 284
IC-berichten : 92
Accounts :
- Nuala Doherty
- Sayuri Davies
- Amaris Collins

Character sheet
Bijzonderheid: Gedaanteverwisseling in een reekalf
Uiterlijke leeftijd: Vaak tussen de 4 jaar en 10 jaar in
Quote: "For thus is spoken: Oft hope is born, when all is forlorn."
All night I'll riot with you  Empty
BerichtOnderwerp: Re: All night I'll riot with you    All night I'll riot with you  Emptydi mei 05, 2020 9:13 pm



Het was apart om van een nog onbekende persoon een compliment te krijgen, toch kon de jonge Nuala het wel waarderen, daarnaast warmde ze vaak sneller op naar vrouwen dan ze naar mannen deed. Mannen waren negentig procent van de tijd ook degene geweest die haar achterna zaten, al was het bij kinderen vaak ook meiden die haar hadden willen zien. Hoe dan ook, mensen waren niet echt iets waarbij het meisje op haar gemak was. Ze was voornamelijk ook opgegroeid in haar tweede vorm, die van een hert en dat had haar instincten door doen schemeren in haar normale lichaam. 'Wat een mooie naam,' complimenteerde de blondine haar nog een keer waardoor Nuala haar met een wat vrolijkere, guitige blik aan keek. 'Ik ben Chloé. Oké, Nuala, ik ga je helpen iets te verzinnen om te tekenen.' Vertelde de ander waardoor Nuala fronste, er was zoveel dat ze nog niet echt kende. De ander liet haar blik enthousiast naar de zak chips glijden. 'Wat we kunnen doen, is een zak ontwerpen voor een nieuw smaak chips. Er zijn zo veel verschillende smaken! Misschien vind je dat een goed idee? Maar of je het nou leuk vind of niet…' Chloé pakte de zak weer op. 'Ga ik je toch dit aanbieden. Ik weet dat je eigenlijk geen eten van een vreemdeling mag aanmaken…maar technisch gezien zijn we niet echt vreemden meer van elkaar, toch?' Met een lief glimlachje keek de ander haar aan waardoor het meisje onhandig op haar lip beet. 'Ik eet geen snoep of chips meestal. Ik houd er niet zo van. Al is chips wel oké,' Verklaarde het meisje terwijl ze haar schouders op haalde, ze wilde Chloé niet beledigen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
All night I'll riot with you  Empty
BerichtOnderwerp: Re: All night I'll riot with you    All night I'll riot with you  Emptyma mei 18, 2020 11:17 pm

All night I'll riot with you  Tumblr_p7t8pdPsyV1vjq2mdo3_500
I been out West in LA, and shit
All my exes want attention, I ain't payin' it
I ain't spent a thing off my latest check
Funny thing we ain't even in a relationship
Hallucinogenic

Het moest misschien wel een beetje overweldigend voor Nuala zijn. Een volwassen persoon, die probeert met haar mee te denken over een tekening en die haar ook nog eens chips aan bied. Als Chloé nog klein was geweest, had ze dat ook bijzonder gevonden. Chloé had het kleine meisje de chips aangeboden, die het meisje vriendelijk afwees. Aan haar opmerking kon Chloé aflezen dat ze chips wel oké vond en Chloé haalde haar schouders op. Ze legde de zak chips in het midden van hun twee en wees er naar: “Ik ga je nergens toe dwingen, maar als je wat wilt, voel je vooral vrij om wat te pakken.” Bemoedigend knikte ze, om haar woorden kracht bij te zetten en ging toen wat ontspannender zitten. “Oké, oké, ik kan nog wel wat ideeën verzinnen…” Het hoofd van Chloé was creatief genoeg om dingen te verzinnen. Ze deed het dagelijks in haar muziek. Chloé dacht even na en ging toen weer wat rechterop zitten. “Was er bij jou thuis niet iets in de buurt wat bijzonder was? Ik weet bijvoorbeeld dat er tegenover mijn huis in Los Angeles een enorme flat stond, met een heel groot billboard erop. Altijd als ik iets ging tekenen deed ik wel iets met die flat…want het was zo herkenbaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nuala Doherty

Nuala Doherty

Aantal berichten : 284
IC-berichten : 92
Accounts :
- Nuala Doherty
- Sayuri Davies
- Amaris Collins

Character sheet
Bijzonderheid: Gedaanteverwisseling in een reekalf
Uiterlijke leeftijd: Vaak tussen de 4 jaar en 10 jaar in
Quote: "For thus is spoken: Oft hope is born, when all is forlorn."
All night I'll riot with you  Empty
BerichtOnderwerp: Re: All night I'll riot with you    All night I'll riot with you  Emptywo mei 20, 2020 7:44 pm



Nuala was niet bang voor de ander, zeer zeker niet en vond de hulp dat Chloé gaf ook wel prettig, maar het was lastig om de ander uit te leggen dat ze niet van bepaalde dingen hield. Wat als er een oordeel over ontstond of de ander haar niet begreep en ze dieper erop in moest gaan? Het meisje wist niet of ze dat wel kon, want het was haar leven dat dan open en bloot kwam te liggen en ze kende de ander nog niet goed genoeg om erover te praten, zelfs Louise wist nog niet alles. Vriendelijk wees Nuala dan ook de chips af waardoor de ander de zak tussen hen in legde en er naar wees. ’Ik ga je nergens toe dwingen, maar als je wat wilt, voel je vooral vrij om wat te pakken.’ Bemoedigend knikte Chloé voordat ze want ontspannener ging zitten. Nuala bleef zelf voornamelijk gefocust op de tekening en het papier voor haar. ’Oké, oké, ik kan nog wel wat ideeën verzinnen…’ Nuala gaf haar een waterig en onhandig glimlachje terwijl ze het potlood tegen haar kin aan tikte, in een nadenkend gebaar. Zelf wist ze ook wel dat er dingen waren om over na te denken. ‘Was er bij jou thuis niet iets in de buurt wat bijzonder was? Ik weet bijvoorbeeld dat er tegenover mijn huis in Los Angeles een enorme flat stond, met een heel groot billboard erop. Altijd als ik iets ging tekenen deed ik wel iets met die flat…want het was zo herkenbaar.’ Vroeg de ander nadat ze weer wat rechterop was komen zitten. ’Ik woonde niet thuis. Ik trok door de bossen.’ Sprak het meisje zachtjes, al legde ze niet uit dat ze alleen was geweest. Wellicht dat de ander het eruit kon halen, maar het betekende gewoon dat ze niet bekend was met menselijke structuren en gebouwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
All night I'll riot with you  Empty
BerichtOnderwerp: Re: All night I'll riot with you    All night I'll riot with you  Emptydo jun 18, 2020 11:18 am

Kinderen oordeelden vaak niet. Hun gedachten waren nog niet bezoedeld met de verrotte wereld om hun heen. Dat was ook een van de redenen dat Chloe van kinderen hield. Hopelijk kon ze Nuala het gevoel geven dat ze bij haar zichzelf kon zijn. Dat was een van de dingen waar Chloe een hele erge voorstander van was: jezelf kunnen zijn. Het was zo belangrijk. Hoe vaak had ze in Los Angeles niet gezien dat mensen dachten dat ze iemand anders moesten zijn en daar aan onder door gingen? Een masker ophouden kon je een tijdje volhouden, maar niet voor altijd. Het meisje gaf aan dat ze niet in een huis woonde, maar door de bossen trok. De mond van Chloe vormde eventjes een “o”. Dat verklaarde waarom ze niet wist hoe een flat of een huis er uit zou zien. “Het is wel heel bijzonder dat je altijd door de bossen hebt gereisd, dat hoor je niet vaak” zei Chloe vriendelijk en knikte het meisje bemoedigend toe. Ze wist dat ze het meisje pas net ontmoet had, maar ze wilde er graag meer over weten. “Dat is het in ieder geval voor mij, want ik heb nog nooit zo iets gehoord. Hoe komt dat je altijd door de bossen hebt gereisd? Woonde je ouders in de bossen, of was je met een groep?” Chloe ging er eens makkelijk voor zitten, klaar voor het antwoord van het meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




All night I'll riot with you  Empty
BerichtOnderwerp: Re: All night I'll riot with you    All night I'll riot with you  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
All night I'll riot with you
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [TW]Let's start a riot!
» She does what the night does to the day
» All night long
» One night stand off
» Sleepless night

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
Miss Bluebonnet's abode
 :: g r o u n d f l o o r :: l i v i n g r o o m
-
Ga naar: