Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

All night long Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


All night long Firefo11
15 oktober 2016


All night long Birdpl11

Deel
 

 All night long

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sayuri Davies

Sayuri Davies

Aantal berichten : 117
IC-berichten : 52
Accounts :
- Nuala Doherty
- Sayuri Davies
- Amaris Collins

Character sheet
Bijzonderheid: Empathy
Uiterlijke leeftijd: 8
Quote: [Empathy] is seeing with the eyes of another. Listening with the ears of another, and feeling with the heart of another.
All night long Empty
BerichtOnderwerp: All night long   All night long Emptyvr mei 01, 2020 3:03 pm





Sayuri had soms haar momenten waarin ze de slaap niet kon vatten en dan stil naar beneden liep om in de buurt van de open haard te gaan zitten met een boek. Ergens had ze bijna haar gitaar willen pakken maar ze was bang om anderen ook op te houden, niet dat ze super hard tegen de snaren sloeg maar nog steeds waren er altijd mensen die alerter waren dan ze gewend was. Het vuur in de open haard dat altijd zo vrolijk flikkerde smeulde nog wat na, het jonge meisje wist dat ze zou moeten slapen, het was voor haar leeftijdscategorie al lang bedtijd geweest maar zoals elk kind had ze haar momenten waarin ze te eigenwijs was voor haar eigen gezondheid. Vandaag was een van die dagen, ze wist dat ze Louise niet teleur wilde stellen, maar had gewoon de rust en stilte nodig in een wakker moment, gewoon om even te genieten van het feit dat niks opspeelde, ontspannen.

Ontspannen was ze al in geen tijden meer geweest, eerst omdat ze nog had moeten wennen aan haar talent, zelfs al was ze er mee geboren en daarna omdat er Hollows waren geweest en de activiteit van die angstaanjagende wezens bijzonder groot was. Ze was zelfs ziek geworden van de stress die op haar lichaam nog sterker in sloeg waardoor het jonge meisje vermoeid tegen de rugleuning aan leunde en naar het smeulende as staarde, ze was zo diep in gedachten verzonken dat ze de jonge man achter haar niet eens opmerkte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Grayson Miller

Grayson Miller

Aantal berichten : 53
IC-berichten : 50
Accounts : - Grayson Miller
- Hunter Storm
- Jace Dawson
- Hazel Woods
- Cheryl Stone

Character sheet
Bijzonderheid: Emotion control
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote:
All night long Empty
BerichtOnderwerp: Re: All night long   All night long Emptydo mei 07, 2020 2:04 pm

Het was midden in de nacht, maar alsnog kon Grayson de slaap niet vatten. Kort draaide hij zich op zijn zij zodat hij naar de overkant kon kijken, waar Chloé lag. Een kleine grijns gleed om zijn lippen en kort overwoog hij om naast haar te gaan liggen, maar dan zou hij haar misschien wakker maken. Chloé was overduidelijk later pas binnengekomen dan hijzelf, maar hij was dan ook vrij vroeg voor zijn doen gaan slapen omdat hij last had gehad van hoofdpijn. Nu was dat over en dealde hij eerder met slapeloosheid. Hij wist dat hij nu niet in slaap zou vallen als hij de hele tijd rond ging draaien en dus besloot hij maar om naar beneden te gaan, waar hij misschien wat slaap op kon wekken. En dus sloop hij, nadat hij een joggingbroek had aangetrokken, in zijn ontbloot bovenlijf de trap af. Aangezien hij een vrij gespierd uiterlijk had, schaamde hij zich nergens voor en de gedachte dat hij misschien een kind tegen zou komen, kwam niet echt bij hem op. Hij schrok zich dan ook een ongeluk toen hij een kind in de woonkamer zag zitten en even twijfelde hij. Hij in zijn ontbloot bovenlijf samen met een kind kon een behoorlijk verkeerd beeld oproepen bij zieke geesten. Hij schudde zijn hoofd. Het moest maar zo. Trouwens, waarom zat dat kind zelfs hier beneden? Grayson liep naar voren en zorgde ervoor dat hij in haar blikveld kwam zodat ze zich niet helemaal kapot zou schrikken als ze hem zou zien. “Wat doe jij nog zo laat op?” Het klonk niet verwijtend, eerder nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sayuri Davies

Sayuri Davies

Aantal berichten : 117
IC-berichten : 52
Accounts :
- Nuala Doherty
- Sayuri Davies
- Amaris Collins

Character sheet
Bijzonderheid: Empathy
Uiterlijke leeftijd: 8
Quote: [Empathy] is seeing with the eyes of another. Listening with the ears of another, and feeling with the heart of another.
All night long Empty
BerichtOnderwerp: Re: All night long   All night long Emptydo mei 07, 2020 7:45 pm





Een oudere Peculiar kwam naar beneden toe, eerst had ze hem niet eens opgemerkt. Zo erg was Sayuri in haar gedachten verzonken terwijl ze haar knieën op had getrokken en naar de open haard staarde, af en toe had ze meer nood aan de rust en stilte dan aan slaap. Zeker omdat er nog zoveel was dat haar lichaam moest verwerken, en dat het niet kon in een kamer waar haar zusje ook was die zich dan ongetwijfeld zorgen ging maken. Daarnaast was Sayuri gewoon geen fan van de drukte elke ochtend en avond en had ze behoefde om ook in de woonkamer te kunnen zitten zonder dat er van alles om haar heen gebeurde, zonder dat ze emoties voelde, wist wat er in de belevingswereld van anderen om ging. Ze was nog jong, ze had nog zoveel te leren over wie ze was, dat ze het er niet altijd bij kon gebruiken. Haar spieren waren licht aangespannen, wellicht omdat ze zichzelf probeerde te dwingen niet te gaan huilen, af en toe had ze ook haar uitlaatklep nodig, misschien zou ze ooit aan Louise kunnen vragen of er een dier de lus in mocht, dan kon ze die knuffelen op dit soort momenten. Uit haar ooghoeken zag een jonge man haar kant op komen, hij liet zijn aanwezigheid meteen blijken waardoor ze hem met een slaperige en vermoeide blik aan keek. Breekbaarheid was in haar ogen te zien, die glinsterden met de verzameling aan tranen die ze in hield. ’Wat doe jij nog zo laat op? ‘ Vroeg hij nieuwsgierig terwijl hij op haar af kwam. Sayuri haalde haar schouders op terwijl ze op een zachte toon sprak. ’Wachtten, ik… ik houd van de rust op dit moment. Het is minder vermoeiend dan.. overdag.’ Legde het meisje onhandig uit terwijl ze haar handen stevig tegen zich aan drukte in de hoop dat hij haar niet aan zou raken of naar boven zou slepen. Immers hoorde ze lang en breed in bed te liggen, ze had er niet eens over nagedacht hoe anderen haar slapeloosheid zouden vinden, zeker op haar leeftijd was het geen goed teken dat ze slaap uit de weg ging. Haar poging tot ontspanning zou toch niet door hem verbroken worden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Grayson Miller

Grayson Miller

Aantal berichten : 53
IC-berichten : 50
Accounts : - Grayson Miller
- Hunter Storm
- Jace Dawson
- Hazel Woods
- Cheryl Stone

Character sheet
Bijzonderheid: Emotion control
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote:
All night long Empty
BerichtOnderwerp: Re: All night long   All night long Emptyza mei 09, 2020 3:23 pm

Grayson knipperde kort verbaasd met zijn ogen toen hij de verzameling van tranen in haar ogen zag. Meteen voelde hij de nood om een arm om haar heen te slaan. Hij kwam niet vaak in contact met kinderen, maar hij kon er niet tegen als hij verdriet om zich heen zag. Hij vroeg zich af of hij net een domme grap moest vertellen om haar op te vrolijken toen ze begon met spreken. Hij besefte zich dat hij zijn kracht nog altijd had om haar rustiger te krijgen en dus liet hij zich naast haar op de grond zakken, niet van plan zijnde om haar te berispen en terug naar bed te sturen. Het was duidelijk dat ze met iets zat en het zou alleen maar averechts werken als hij haar nu naar bed zou sturen. Misschien zou een andere Peculiar van zijn leeftijd dat in zijn plaats wel hebben gedaan, maar Grayson was nu de eerste die het meisje had gezien en dus vond hij dat hij de baas was vanavond. En van hem mocht het meisje blijven zitten. “Ik snap wat je bedoelt,” zei hij met een kalmerende glimlach op haar woorden. “Overdag is het natuurlijk heel druk in huis met al die andere kinderen. Dan heb je op een gegeven moment gewoon nood aan rust.” Hij trok zijn benen naar zich toe en sloeg zijn armen om zijn knieën heen terwijl hij zijn blik weer naar opzij richtte, naar haar. “Mag ik vragen waarom je er zo verdrietig uitziet?” vroeg hij daarna op een zachte toon aan haar. Er was slechts een kleine afstand tussen hun. Grayson had dit expres gedaan zodat hij haar direct met zijn bijzonderheid kon troosten als het te veel voor haar zou worden, al leek ze haar emoties tot nu toe nog goed onder controle te hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sayuri Davies

Sayuri Davies

Aantal berichten : 117
IC-berichten : 52
Accounts :
- Nuala Doherty
- Sayuri Davies
- Amaris Collins

Character sheet
Bijzonderheid: Empathy
Uiterlijke leeftijd: 8
Quote: [Empathy] is seeing with the eyes of another. Listening with the ears of another, and feeling with the heart of another.
All night long Empty
BerichtOnderwerp: Re: All night long   All night long Emptyza mei 09, 2020 5:27 pm





De ander leek nogal verbaasd, ten eerste om haar te zien en ten tweede om haar emotionele stand van zaken. Het duurde dan ook niet lang voordat de jonge man naast haar kwam zitten. Hij stuurde haar nog niet naar bed, iets dat menig ander waarschijnlijk wel had gedaan, ze was een kind en had haar slaap nodig. Echter zou het averechts werken als ze nu gevraagd werd haar kamer op te zoeken. 'Ik snap wat je bedoelt,' zei hij met een kalme glimlach op zijn gezicht. 'Overdag is het natuurlijk heel druk in een huis met al die andere kinderen. Dan heb je op een gegeven moment gewoon nood aan rust.' Ergens was het wel prettig dat hij nog geen aanstalten maakte om haar aan te raken. Ze kon het er niet bij hebben om nog een keer andermans emoties te voelen, soms kostte het haar zoveel moeite om deze gescheiden te houden van die van haar. Wie was ze dan? De ander trok zijn benen naar zich toe en sloeg zijn armen om zijn knieën heen, waarna zijn blik weer op het jongere meisje viel. 'Mag ik vragen waarom je er zo verdrietig uit ziet?' vroeg hij op een zachte toon waardoor het meisje knikte en haar armen strakker tegen zich aan drukte en iets verschoof, zodat de ruimte tussen hen niet te klein werd. 'Mijn bijzonderheid zorgt ervoor dat ik andermans gevoelens voel, karakters kan voelen eigenlijk hun hele mentale stand. Ik... Ben gewoon moe. Ik kan niet slapen en...gewoon.... Zat van alles. Wie ben ik.. en wij zijn hun?' Murmelde ze terwijl ze haar ogen afwenden en vermoeid sloot. 'Als anderen mij willen helpen kan dat niet eens want ik voel hun... En.. dat maakt het enkel erger.' Fluisterde ze, meestal ging ze fysiek contact uit de weg.  Niet omdat ze niet van aandacht hield, maar omdat aandacht fysiek contact kon betekenen en dat haar teveel kon vermoeien. Hoe drukker de lus werd, hoe minder het meisje zich op haar gemak voelde. De kans was groter dat ze in aanraking kwam met iemands emoties, en daarnaast voelde ze zich vaak bezwaarlijk omdat ze zoveel over anderen te weten kon komen zonder dat ze het vaak door hadden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Grayson Miller

Grayson Miller

Aantal berichten : 53
IC-berichten : 50
Accounts : - Grayson Miller
- Hunter Storm
- Jace Dawson
- Hazel Woods
- Cheryl Stone

Character sheet
Bijzonderheid: Emotion control
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote:
All night long Empty
BerichtOnderwerp: Re: All night long   All night long Emptyma mei 11, 2020 4:05 pm

Grayson had niet verwacht dat het zo prettig aan kon voelen om met iemand die veel jonger was dan hemzelf hier beneden naast elkaar te zitten, niks doende, gewoon rustig pratend. Hij was een heel actief iemand en heel zijn leven zat eigenlijk volgepland met activiteiten waarbij hij anderen het leven zuur probeerde te maken en hijzelf er de grootste lol om had. Er waren slechts een paar uitzonderingen die hij niet in de maling zou nemen en die bevonden zich op dit moment niet in de lus. Misschien dat hij dit meisje ook wel aan die lijst kon toevoegen na verloop van tijd. Iemand die echt heel erg verdrietig was, liet hij natuurlijk wel met rust. Tenzij zo iemand per ongeluk slachtoffer werd van zijn grapjes, maar hij hield er wel toezicht op dat dat niet zou gebeuren. Hij haalde meestal de grapjes ook uit bij zijn leeftijdsgenoten omdat die het grappigste reageerden. Ze konden zijn grapjes alleen niet zo waarderen, iets wat hij tot op de dag van vandaag nog altijd niet begreep, mede dankzij het feit dat hij altijd in een deuk lag met zijn eigen grapjes. Het meisje begon met spreken en Grayson richtte zijn volledige aandacht naar haar, een frons tussen zijn wenkbrauwen verschijnend terwijl hij luisterde naar wat ze te zeggen had. Het leek een behoorlijk iets te zijn voor zo’n jong meisje en Grayson voelde een steek door zijn hart gaan. “Ik kan je misschien wel helpen,” zei hij op een rustige toon tegen haar. “Jouw bijzonderheid zal waarschijnlijk vat op me hebben, maar ik heb ook een bijzonderheid en dat is dat emoties onder controle kan houden. Ik kan ervoor zorgen dat je je weer wat gelukkiger gaat voelen.” Al was het dan maar voor even, maar niemand zou zich zo ellendig voelen als dat dit meisje nu deed. “En dat je het soms een beetje beu bent in de lus kan ik me heel goed inbeelden, hoor. Ik denk dat iedereen dat wel heeft. De truc is dan om er niet te veel in te blijven hangen.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Sayuri Davies

Sayuri Davies

Aantal berichten : 117
IC-berichten : 52
Accounts :
- Nuala Doherty
- Sayuri Davies
- Amaris Collins

Character sheet
Bijzonderheid: Empathy
Uiterlijke leeftijd: 8
Quote: [Empathy] is seeing with the eyes of another. Listening with the ears of another, and feeling with the heart of another.
All night long Empty
BerichtOnderwerp: Re: All night long   All night long Emptydo mei 14, 2020 8:26 pm





Het was lastig om echt goed onder woorden te brengen waar ze last van had, wellicht omdat de meeste het niet zouden herkennen of anders in het leven zouden staan dan iemand van haar leeftijd. Voor haar was het zwaar, voornamelijk omdat ze bijna iemand had zien sterven, de negativiteit om haar tante had voelen hangen doordat er een Hollow was geweest. Het bleek later dat de Hollow gevoeld was geweest door Rubi en dat iemand was overleden die zijzelf niet had gekend. Kortom, het had voor een zeer spannende tijd gezorgd die nu langzamerhand wat rustiger begon te worden en Sayuri was moe. Naast de spanning waren er zoveel andere dingen die mensen onrustig konden maken en zijzelf genoot dan ook van de rust nu er niemand was die naar de open haard zou staren met haar, behalve dan de oudere Peculiar. Hij leek rustig, en begripvol en dat was iets dat het meisje duidelijk kon gebruiken. Het was niet alsof anderen haar vergaten, maar ze trok zich te vaak terug om echt opgemerkt te worden. Het was een stille kreet om hulp, maar die werd natuurlijk in een overvol huis niet altijd gehoord of opgemerkt. ’Ik kan je misschien wel helpen,’ legde de ander uit, op een rustige toon terwijl er een frons op zijn gezicht stond. Het meisje staarde hem met grote ogen aan, er waren er maar weinige die dat aanboden of aan konden bieden zonder dat het een negatief effect op iemand had. ’Jouw bijzonderheid zal waarschijnlijk wel vat op me hebben, maar ik heb ook een bijzonderheid en dat is dat emoties onder controle kan houden. Ik kan ervoor zorgen dat je je weer wat gelukkiger gaat voelen.’ Het meisje knikte even voordat ze nieuwsgierig naar hem keek en haar hand twijfelend naar hem uit stak. ’En dat je het soms een beetje beu bent in de lus kan ik me heel goed inbeelden, hoor. Ik denk dat iedereen dat wel heeft. De truc is dan om er niet te veel in te blijven hangen.’ Het meisje schonk hem een vermoeide, waterige glimlach terwijl ze langzaam knikte. ’Vast.’ Murmelde ze hardop, bevestigend. Het was niet alsof hij de bevestiging nodig zou hebben, maar het was iets dat gebeurde als ze vermoeid was en niet al haar gedachten stil kon houden, zeker niet zo laat in de avond. Langzaam en twijfelend raakte ze uiteindelijk zijn hand aan, het was warm en stevig waardoor ze zachtjes zuchtte en vermoeid haar ogen lichtelijk sloot. ’Plus ik had nachtmerries,’ murmelde het meisje terwijl ze haar schouders kort ophaalde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Grayson Miller

Grayson Miller

Aantal berichten : 53
IC-berichten : 50
Accounts : - Grayson Miller
- Hunter Storm
- Jace Dawson
- Hazel Woods
- Cheryl Stone

Character sheet
Bijzonderheid: Emotion control
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote:
All night long Empty
BerichtOnderwerp: Re: All night long   All night long Emptyvr mei 15, 2020 5:30 pm

Grayson kon een glimlach nauwelijks verhullen toen het meisje op een twijfelachtige manier haar hand naar hem uitstak. Ze leek een beetje huiverachtig te zijn om hem in vertrouwen te nemen, maar dat was niet gek. Hij vermoedde dat ze al wel het één en ander had meegemaakt, meer dan iemand van haar leeftijd op dat moment mee had moeten maken. Daar kon hij niet veel aan veranderen; zijn bijzonderheid bestond immers niet uit het wissen van het geheugen of van bepaalde herinneringen, maar hij kon haar wel beter laten voelen, al was het maar voor één avond. En misschien kon ze, over een paar dagen of zo, dat gevoel weer bij zich oproepen door aan deze avond te denken en zich weer wat beter voelen. Hun handen maakten contact en even kreeg Grayson een haast overweldigend inzicht van hoe het meisje zich voelde. Hij had hier gelukkig al op gerekend en probeerde zijn eigen emoties onder controle te houden terwijl hij hevig dacht aan dingen die hem gelukkig maakten. Zijn gedachten gleden automatisch naar zijn jongere zusje Rose en voordat Grayson echt goed en wel besefte wat er gebeurde, ging er een gelukzalig gevoel door hem heen. Hij probeerde dat gevoel zo goed mogelijk vast te houden en dat door te laten stromen naar het meisje, haar rustig aankijkend. Ze had het over nachtmerries en Grayson gaf een knikje. “Wil je me iets meer vertellen over die nachtmerries?” vroeg hij zachtjes aan haar terwijl hij zich nu niet concentreerde op het gelukzalige gevoel, maar eerder op het controleren van haar hartritme zodat ze rustig zou blijven terwijl ze hem misschien iets meer zou vertellen over haar nachtmerries.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sayuri Davies

Sayuri Davies

Aantal berichten : 117
IC-berichten : 52
Accounts :
- Nuala Doherty
- Sayuri Davies
- Amaris Collins

Character sheet
Bijzonderheid: Empathy
Uiterlijke leeftijd: 8
Quote: [Empathy] is seeing with the eyes of another. Listening with the ears of another, and feeling with the heart of another.
All night long Empty
BerichtOnderwerp: Re: All night long   All night long Emptydo mei 21, 2020 3:48 pm





Het was wellicht apart, voor haar was haar grootste angst ook meteen haar grootste kracht. Ze was niet zozeer bang voor het donker, ook al was ze nog steeds een kind en voelde het holst van de nacht niet altijd even veilig, toch bleef het minder groot dan de angst dat ze met haar bijzonderheid iets kon voelen of ontdekken dat ze niet had willen weten. Bovenop het feit kwam natuurlijk dat het af en toe lastig was om te begrijpen wat bij haar vandaan kwam en wat van iemand anders was. Ze had geleerd om niemand aan te raken tenzij het nodig was, en hierdoor leek Sayuri dan ook even te twijfelen voordat ze haar hand uitstak en voorzichtig de aanraking initieerde. Ze was huiverig iemand in vertrouwen te nemen maar tot nu toe las ze ook geen verkeerde intenties en als hij haar daadwerkelijk kon helpen, zou ze die hulp ook aannemen. Haar hand maakte contact met die van hem, en het was duidelijk dat het hem even kostte voordat hij de controle kreeg over haar emoties, die ook zijn veld binnen kwamen. Hij leek echter al snel de overhand te krijgen, en doordat Sayuri hem de opening gaf stimuleerde haar eigen gave dezelfde soort gevoelens terug, het versterkte elkaar omdat ze hem toe had gelaten. Sayuri murmelde iets over nachtmerries en had ergens niet verwacht dat de ander het zou horen voordat hij toch verder vroeg. ’Wil je me iets meer vertellen over die nachtmerries?’ Vroeg hij zachtjes waardoor het meisje vermoeid iets tegen hem aan leunde, sinds ze niet meer bang was hem verder aan te raken. ’Ik kan ze toch niet uitleggen,’ sprak ze uiteindelijk want het ging niet alleen om de beelden maar ook om de gevoelens met die beelden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Grayson Miller

Grayson Miller

Aantal berichten : 53
IC-berichten : 50
Accounts : - Grayson Miller
- Hunter Storm
- Jace Dawson
- Hazel Woods
- Cheryl Stone

Character sheet
Bijzonderheid: Emotion control
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote:
All night long Empty
BerichtOnderwerp: Re: All night long   All night long Emptyzo mei 24, 2020 12:30 pm

Grayson merkte op dat het meisje het niet zo erg vond om hem aan te raken. En hij moest ook toegeven dat hij het minder erg vond dan verwacht. Hij had natuurlijk niet verwacht dat hij zo snel de overhand zou krijgen, maar het voelde wel goed aan dat hij haar in zekere zin toch een beetje had kunnen kalmeren, blijkbaar zelfs op zodanige wijze dat ze het aandurfde om tegen hem aan te leunen. Grayson tilde zijn arm omhoog zodat het meisje tegen zijn zij aan kwam te liggen en sloeg vervolgens zijn arm om haar heen, waarna hij even naar voren keek en zijn blik pas weer naar opzij richtte toen ze tegen hem zei dat ze het toch niet uit kon leggen. "Kun je het ook niet voor me proberen?" drong hij zachtjes aan. Hij kon haar immers veel beter helpen als hij zou weten wat voor gevoelens ze had en welke nachtmerries ze had. Hij zou ze uiteraard niet weg kunnen nemen, maar soms was iemand om tegen te praten al voldoende om ergens een beetje meer inzicht over te krijgen en daar rust bij te ervaren. Grayson kon natuurlijk niet met zekerheid zeggen dat dat voor haar ook zou werken, maar ze konden het wel proberen, toch? Dan moest ze echter wel haar koppigheid opzij schuiven en hem in vertrouwen nemen, maar dat zag hij na verloop van tijd wel goed komen. Dat ze hem immers al aan durfde te raken, was al heel wat. De rest kwam wel vanzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




All night long Empty
BerichtOnderwerp: Re: All night long   All night long Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
All night long
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» All night I'll riot with you
» Friends from days long passed
» She does what the night does to the day
» Rythm of the night.
» One night stand off

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
Miss Bluebonnet's abode
 :: g r o u n d f l o o r :: l i v i n g r o o m
-
Ga naar: