Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

Ice cold.  Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


Ice cold.  Firefo11
15 oktober 2016


Ice cold.  Birdpl11

Deel
 

 Ice cold.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Aurora Sphere
Deceased
Deceased
Aurora Sphere

Aantal berichten : 70
IC-berichten : 69
Accounts : x Aurora Sphere
x Hunter Storm
x Cheryl Stone
x Hazel Woods
x Jace Dawson
x Grayson Miller

Ice cold.  Empty
BerichtOnderwerp: Ice cold.    Ice cold.  Emptyzo apr 26, 2020 4:21 pm

Aurora wierp een blik naar buiten en trok haar wenkbrauw geringschattend omhoog. Het zonnetje scheen, de vogels floten en het leek er niet op dat het dadelijk zou gaan regenen, maar toch was ze er niet helemaal gerust in. Ze draaide haar haren in een hoge knot en speldde deze vast, waarna ze snel een los jurkje over haar hoofd trok. Ze draaide haar hoofd en keek naar het lege bed achter haar. Ze deelde haar kamer met Gerome, een jongen die ze nog maar heel even kende, maar wie ze wel al aardig vond. Ze had het daarom dus niet zo’n probleem gevonden dat ze bij elkaar op de kamer in waren gedeeld, al was het in het begin wel een verrassing was geweest omdat Aurora niet had zien aankomen dat hun kamers gemixte geslachten hadden en ze dus had verwacht dat als er iemand bij haar zou slapen, dat een vrouw zou zijn. Maar de ontmoeting met Gerome was haar welgevallen en dus was ze niet helemaal paniekerig geweest toen ze ontdekte dat hij haar kamergenoot was, al was het wel nog steeds wat wennen. Ze zag hem echter niet vaak of hoorde hem niet dikwijls binnenkomen omdat ze al vrij vroeg ging slapen, dus zo veel last hadden ze nu ook weer niet van elkaar. Ook nu was zijn bed leeg terwijl zij zich omkleedde, dus ze had alle ruimte voor zich. Ze deed snel wat mascara op haar wimpers en liep vervolgens naar beneden, waar ze de jongste kinderen al door het huis zag rennen. Een voorzichtige glimlach kwam om haar lippen te staan en na ze nog één blik toe te hebben geworpen, liep ze naar buiten. Een zachte wind speelde met haar haren en Aurora liep in de richting van het centrum. Normaal gezien hield ze niet zo van die publieke plaatsen, maar ze had zin in een ijsje, dus ze moest wel. De wandeling naar het centrum duurde echter niet al te lang en na een tiental minuten zag ze de ijswinkel al in de verte opdoemen. Het was er druk en even kreeg Aurora het benauwd bij het idee om in die rij te gaan staan, maar toen haalde ze diep adem, zei tegen zichzelf dat ze zich niet zo moest aanstellen en liep vervolgens naar binnen, waar ze achter iemand in de rij ging staan. Hopelijk zou ze snel weer naar buiten kunnen, anders zou ze misschien beginnen te hyperventileren. Ze voelde nu al dat haar ademhaling sneller ging dan normaal en hoopte dat het niemand opviel.


+ Eerste post voor Victor Frankenstein
Terug naar boven Ga naar beneden
Victor Frankenstein
Medisch Team
Victor Frankenstein

Aantal berichten : 711
IC-berichten : 544
Leeftijd : 24
Accounts : Girolamo Riario
Hedwig Loring
Astri Jørgensen
Alf Larsen

Character sheet
Bijzonderheid: Life extraction
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: Life is temporary, why should death be any different.
Ice cold.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ice cold.    Ice cold.  Emptyma apr 27, 2020 6:28 pm


Hij was sinds hij in de lus was al een aantal keer het dorp ingegaan, maar toch voelde hij zich hier nog altijd niet echt op zijn gemak. Elke persoon die hij passeerde bestudeerde hij argwanend en om de paar minuten moest hij over zijn schouder kijken. Misschien was hij beter in het huis gebleven, maar hij kon daar moeilijk de rest van zijn leven spenderen zonder ooit naar het dorp te gaan. Daarbij moest hij wel naar het dorp gaan als hij een ijsje wou. Hij had een aantal kinderen er in de woonkamer over horen praten en dat had hem doen realiseren dat hij al in meer dan een jaar geen ijs meer had gegeten. In de keuken was er echter niets te vinden en dus moest hij wel naar het dorp komen. En nu hij hier was kon hij ook moeilijk terugkeren. Er was dan wel niemand die hem ervoor kon uitlachen, maar hij zou er zich zelf slecht genoeg over voelen. Daarbij was hij al een paar keer in het dorp geweest en telkens was er niets gebeurd, en dus zou er nu ook niets gebeuren.

Toen hij de rij aan het winkeltje zag overtuigde hij zichzelf bijna om toch om te keren. Er was niets ergers dan in een vreemd dorp bij een heleboel mensen te gaan staan en dat zeker wanneer je lichtjes paranoïde was. Toch besloot hij uiteindelijk om het te doen. Heel het dorp moest ijs willen, want het duurde niet lang vooraleer iemand anders zich ook aan de rij wachtenden aansloot. Het duurde ook niet lang voor Victor snelle korte ademhalingen opmerkte. Hij draaide zich om naar het meisje achter hem en bekeek haar even. Ze zag er nog erger uit dan hij zich voelde. “Alles in orde?” vroeg hij haar; wat bezorgdheid klonk door in zijn stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t650-victor-frankenstein
Aurora Sphere
Deceased
Deceased
Aurora Sphere

Aantal berichten : 70
IC-berichten : 69
Accounts : x Aurora Sphere
x Hunter Storm
x Cheryl Stone
x Hazel Woods
x Jace Dawson
x Grayson Miller

Ice cold.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ice cold.    Ice cold.  Emptydi apr 28, 2020 3:57 pm

Blijkbaar was ze toch niet zo zacht geweest als ze gedacht had. De jongen die voor haar stond, draaide zich opeens naar haar om en vroeg of ze in orde was. Ze had geen idee waarom ze zo’n problemen had met een plek als deze. Op het strand of aan de kliffen had ze hier nauwelijks last van. Maar ja, op het strand en aan de kliffen was de kans ook vrij klein dat ze iemand anders tegenkwam. Nu stond ze middenin het centrum en was de kans dat ze met mensen geconfronteerd werd veel groter. Aurora concentreerde zich op haar ademhaling en merkte dat deze weer wat af begon te nemen. Het gaf haar de gelegenheid om de bezorgde ogen van de jongen te ontmoeten. Ze probeerde te peilen of ze hem eerder in het huis had gezien, maar kon zich niet herinneren dat ze elkaar al eerder hadden gesproken. Natuurlijk waren er meerdere peculiars in het huis en was het niet zo vreemd dat ze hem niet eerder had gezien, maar om de één of andere reden voelde het vervelender aan als het wel een peculiar was die tegenover haar stond. Ze hield er niet van als anderen haar op haar zwakke momenten zagen, al was dat tot nu toe wel meegevallen. “Ja, het gaat wel, bedankt,” zei ze met een kleine glimlach tegen hem. “Ik ben gewoon niet zo’n enorme fan van rijen. Dat geeft me een claustrofobisch gevoel. Ik heb vaak en snel last van claustrofobie.” Natuurlijk was het maar een excuus, een uitvlucht, maar soms vroeg Aurora zich af of ze soms echt geen last had van claustrofobie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Victor Frankenstein
Medisch Team
Victor Frankenstein

Aantal berichten : 711
IC-berichten : 544
Leeftijd : 24
Accounts : Girolamo Riario
Hedwig Loring
Astri Jørgensen
Alf Larsen

Character sheet
Bijzonderheid: Life extraction
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: Life is temporary, why should death be any different.
Ice cold.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ice cold.    Ice cold.  Emptyvr mei 01, 2020 1:12 pm


Hij was dan misschien niet officieel benoemd tot dokter, maar hij had de rol al zo vaak aangenomen dat hij het niet kon negeren als hij iemand die hem misschien nodig had opmerkte. De korte ademhalingen van het meisje hadden hem dan ook direct gealarmeerd. Hij wist hoe paniek aanvoelde en merkte het dan ook makkelijk op in anderen. Het meisje zag er niet helemaal op haar gemak uit, maar leek haar ademhaling weer onder controle te krijgen. ‘Ja, het gaat wel, bedankt,’ zei ze met een kleine glimlach. Victor geloofde haar niet echt, maar wachtte tot ze uitgepraat was. ‘Ik ben gewoon niet zo’n enorme fan van rijen. Dat geeft me een claustrofobisch gevoel. Ik heb vaak en snel last van claustrofobie.’ Victor knikte, het klonk wel logisch, al was het nog altijd de vraag waarom ze daar last van had. Hij was zelf geen fan van rijen of grote groepen dus hij snapte het gevoel wel. Toch wou hij haar op de een of andere manier helpen. “Als je wilt kan ik het wel voor je halen,” doelde hij op het ijsje waar ze nog wel even op zouden mogen wachten aangezien de rij redelijk lang was. “Dan hoef je niet in de rij te staan.” Hij besefte echter al snel dat het misschien een nogal raar voorstel was, komende van een vreemde. “Ik woon ook in de lus,” hoopte hij zo een beetje geruststelling te brengen. Hij wist niet hoe ze heette, maar hij had haar wel in het huis rond zien lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t650-victor-frankenstein
Aurora Sphere
Deceased
Deceased
Aurora Sphere

Aantal berichten : 70
IC-berichten : 69
Accounts : x Aurora Sphere
x Hunter Storm
x Cheryl Stone
x Hazel Woods
x Jace Dawson
x Grayson Miller

Ice cold.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ice cold.    Ice cold.  Emptyvr mei 01, 2020 4:06 pm

Aurora wist niet wat het was, maar de jongen stelde haar wel direct op haar gemak. Alsof hij wist wat ze doormaakte. Hij was ook de enige in de rij die had doorgehad wat ze doormaakte, wat suggereerde dat hij misschien ooit in een soortgelijke situatie had gezeten. Niet zo’n situatie zoals haar – Aurora dacht niet dat er ook maar iemand was die door zo’n hel met zijn ouder was gegaan als zij dat had gedaan – maar wel iets wat paniekaanvallen op kon roepen. Ze wist het natuurlijk niet zeker, maar dat idee kreeg ze gewoon van hem en hoe hij reageerde. De jongen stelde voor om een ijsje voor haar te gaan halen zodat ze niet te lang in de rij hoefde te staan en voor het eerst sinds tijden ontstond er een oprechte glimlach om haar lippen, eentje die ze niet forceerde om anderen blij te maken of hun zorgen te doen afnemen, zoals ze daarnet had gedaan. “Nee, dat hoeft niet,” zei ze snel tegen hem. Dan zou ze zich echt doodschamen als ze dat van hem zou vragen. “Maar je mag wel tegen me blijven praten als je wilt.” Dat zorgde tenminste voor afleiding. Het kwam niet als een geweldige verrassing aan dat hij in het huis woonde en aan zijn woorden af te leiden, wist hij ook dat zij in het huis woonde. “Het begint steeds minder toeval te worden dat ik andere peculiars ontmoet buiten het huis,” zei ze met een glimlach tegen hem. “Op de één of andere manier vallen ze toch buiten de boot als je ze gaat vergelijken met de dorpelingen.” Hoewel je het natuurlijk nooit honderd procent zeker kon weten, maar goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Victor Frankenstein
Medisch Team
Victor Frankenstein

Aantal berichten : 711
IC-berichten : 544
Leeftijd : 24
Accounts : Girolamo Riario
Hedwig Loring
Astri Jørgensen
Alf Larsen

Character sheet
Bijzonderheid: Life extraction
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: Life is temporary, why should death be any different.
Ice cold.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ice cold.    Ice cold.  Emptydo mei 07, 2020 4:02 pm



Het meisje had zijn voorstel goed opgenomen, want een glimlach—een echte deze keer—kwam op haar gezicht. ‘Nee dat hoeft niet, maar je mag wel tegen me blijven praten als je wilt.’ Victor knikte, hij snapte het wel dat ze het aanbod afsloeg, maar dit was ook een goede oplossing. Op deze manier hadden ze beiden wat afleiding van wat er rondom hen gebeurde. “Dat is goed,” antwoordde hij dan ook. ‘Het begint steeds minder toeval te worden dat ik andere peculiars ontmoet buiten het huis,’ zei ze met een glimlach. ‘Op de één of andere manier vallen ze toch buiten de boot als je ze gaat vergelijken met de dorpelingen.’ Victor lachte. Daar had ze wel gelijk in. “Dat is waar. Bijzonderen weten altijd op te vallen.’ Ondertussen zette de rij een stap naar voren. Dat was toch al een paar minuten dat hij haar had kunnen afleiden van de rij. “Wat is het dat jou buiten de boot laat vallen?” gebruikte hij haar eigen woorden om naar haar bijzonderheid te vragen; het was het eerste dat hij kon bedenken om naar te vragen.

OOC: sorry, erg kort
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t650-victor-frankenstein
Aurora Sphere
Deceased
Deceased
Aurora Sphere

Aantal berichten : 70
IC-berichten : 69
Accounts : x Aurora Sphere
x Hunter Storm
x Cheryl Stone
x Hazel Woods
x Jace Dawson
x Grayson Miller

Ice cold.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ice cold.    Ice cold.  Emptyza mei 09, 2020 4:03 pm

De jongen moest lachen en Aurora’s mondhoeken gingen weer kort omhoog. Hij had een aangename lach, eentje die haar geruststelde en haar inderdaad goed af wist te leiden van haar omgeving. Aurora was altijd al iemand geweest die zich goed kon richten op fijne aspecten van iemand die haar af konden leiden van de storende factoren om haar heen. Het feit dat de bruinharige jongen met haar had ingestemd om haar af te leiden, deed haar wel goed. Ze gaf een knikje op zijn woorden en glimlachte om de woordkeuze die hij gebruikte toen hij naar haar bijzonderheid vroeg. “Ik kan elektriciteitsgolven beheersen,” zei ze op een zachte toon tegen hem. “Ik kan het opwekken vanuit een bestaande bron, maar met veel concentratie kan ik er ook zelf voor zorgen. Ik heb het alleen nog niet zo geweldig onder controle, dus echt veel kan ik er niet mee.” Haar mondhoeken trokken onbewust een klein beetje naar beneden nadat ze dat tegen hem had gezegd. Als ze haar bijzonderheid immers wel beter onder controle had gehad, had ze waarschijnlijk er wel voor kunnen zorgen dat ze haar vader vaker op zijn nummer had kunnen zetten en dat ze nu meer voor zichzelf op kon komen. Ze slikte. Daar moest ze zich nu niet mee bezighouden, niet in bijzijn van een andere Peculiar. “En wat is jouw bijzonderheid?” vroeg ze zachtjes. Kort nadat ze dat had gevraagd, schoot haar nog iets te binnen. "Oh ja, mijn naam is trouwens Aurora. Aangenaam om kennis met je te maken."

OOC: Schandalig! nee nee, jk, jk
Terug naar boven Ga naar beneden
Victor Frankenstein
Medisch Team
Victor Frankenstein

Aantal berichten : 711
IC-berichten : 544
Leeftijd : 24
Accounts : Girolamo Riario
Hedwig Loring
Astri Jørgensen
Alf Larsen

Character sheet
Bijzonderheid: Life extraction
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: Life is temporary, why should death be any different.
Ice cold.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ice cold.    Ice cold.  Emptyma mei 18, 2020 3:25 pm


De rij bewoog langzaam naar voren terwijl ze aan het praten waren. ‘Ik kan elektriciteitsgolven beheersen.” Geïnteresseerd richtte Victor zijn blik op haar. Dat klonk fascinerend. ‘Ik kan het opwekken vanuit een bestaande bron, maar met veel concentratie kan ik er ook zelf voor zorgen. Ik heb het alleen nog niet zo geweldig onder controle, dus echt veel kan ik er niet mee.’ Victor knikte. “Kun je dan iemand verlammen met zo’n schok?” vroeg hij nieuwsgierig. Hij merkte niet op dat het meisje weer wat van haar vrolijkheid verloren was. ‘En wat is jouw bijzonderheid?’ vroeg ze zacht. Nu was het Victors beurt om niet meer zo blij te kijken; ook zijn mondhoeken trokken iets naar beneden. “Ik kan leven bewegen.” Zijn blik week af naar de vloer. “Ik kan dat van mij aan andere mensen geven om hen te genezen. Of die van andere mensen gebruiken om zelf sterker te worden.” Zijn blik ging weer naar het meisje; zoekend naar hoe ze zou reageren. Plots leek haar nog iets te binnen te schieten. ‘Oh ja, mijn naam is trouwens Aurora. Aangenaam om kennis met je te maken.’ Een glimlach verscheen weer rond zijn lippen. Hij had zelf ook nogal de neiging om zich midden in een gesprek te realiseren dat hij de naam van zijn gesprekspartner niet kende. “Aangenaam om kennis te maken, Aurora. Ik ben Victor,” stelde hij zichzelf voor.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t650-victor-frankenstein
Aurora Sphere
Deceased
Deceased
Aurora Sphere

Aantal berichten : 70
IC-berichten : 69
Accounts : x Aurora Sphere
x Hunter Storm
x Cheryl Stone
x Hazel Woods
x Jace Dawson
x Grayson Miller

Ice cold.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ice cold.    Ice cold.  Emptyma mei 18, 2020 8:59 pm

Aurora knikte bevestigend op zijn woorden. “Al moet je je daar niet te veel bij voorstellen,” waarschuwde ze hem. “Het is enkel maar voor hooguit een paar minuten in het beste geval en als iemand een heel erg sterke wil heeft, dan duurt het minder lang.” Haar vader had zich binnen de halve minuut weten te bevrijden en de gevolgen waren niet te voorzien geweest. Denken aan haar vader zorgde ervoor dat ze ongeveer hetzelfde gezicht trok als dat de jongen tegenover haar deed toen het over zijn bijzonderheid ging. Hij legde beknopt uit wat zijn gave inhield en Aurora vroeg zich af waarom hij daar zo bedroefd bij keek. Ze had graag met hem willen ruilen om haar vader zwakker te maken en zichzelf wat sterker. Ze wist niet of ze de moed zou hebben om hem te vermoorden en alleen al de gedachten die dat aanspoorden, zorgde ervoor dat een wrang gevoel zich meester maakte in haar binnenste. De lus had een sterke, vreemde uitwerking op haar en Aurora wist niet of ze er blij mee moest zijn of niet. Ze was minder angstig, teruggetrokken en introvert geworden, maar op haar beurt was de woede wel op komen zetten en was ze sneller geneigd om met negatieve gedachten te kampen. En gedachten vol met woede. Ze glimlachte toen de jongen zich voorstelde als Victor. “Het lijkt erop dat je niet blij bent met je gave,” zei ze op een zachte toon. “Ik denk dat je het juist positief moet inzien. Je kunt een behoorlijk machtsgevoel hebben als de situatie in jouw nadeel is of je leven is in gevaar.” Ze keek hem vervolgens strak aan met haar groene ogen om te zien wat zijn reactie hierop was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Victor Frankenstein
Medisch Team
Victor Frankenstein

Aantal berichten : 711
IC-berichten : 544
Leeftijd : 24
Accounts : Girolamo Riario
Hedwig Loring
Astri Jørgensen
Alf Larsen

Character sheet
Bijzonderheid: Life extraction
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: Life is temporary, why should death be any different.
Ice cold.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ice cold.    Ice cold.  Emptywo jul 01, 2020 5:39 pm


Het meisje bevestigde dat ze inderdaad mensen kon verlammen, maar ging al snel verder met te zeggen dat het allemaal niet zo veel voorstelde. “Klinkt nog altijd indrukwekkend, hoor,” zei hij met een glimlach die al snel verdween toen ze naar zijn bijzonderheid vroeg, maar terugkwam toen ze zich aan elkaar voorstelden. ‘Het lijkt erop dat je niet blij bent met je gave,’ zei Aurora zachtjes waarop Victor knikte. “Ik denk dat je het juist positief moet inzien. Je kunt een behoorlijk machtsgevoel hebben als de situatie in jouw nadeel is of je leven is in gevaar.’ Hij schudde zijn hoofd. “Dat machtsgevoel is net wat ik niet wil,” antwoordde hij. Hij had al zo vaak moeten beslissen over wie er leefde en wie stierf. In het begin had hij zichzelf God gevoeld. Maar dat gevoel was niet lang gebleven. Er waren te veel mensen gestorven. Hij had te weinig mensen kunnen redden; zelfs niet met zijn gave kon hij iedereen genezen. En hij had te veel mensen gedood.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t650-victor-frankenstein
Aurora Sphere
Deceased
Deceased
Aurora Sphere

Aantal berichten : 70
IC-berichten : 69
Accounts : x Aurora Sphere
x Hunter Storm
x Cheryl Stone
x Hazel Woods
x Jace Dawson
x Grayson Miller

Ice cold.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ice cold.    Ice cold.  Emptyma jul 06, 2020 11:32 am

Aurora glimlachte voorzichtig op de woorden van Victor. “Bedankt,” zei ze op een zachte toon. Bedanken was nog altijd beter dan dat ze er van alles tegenin zou proberen te werpen. Haar gave voelde niet als iets aan waar ze echt handig gebruik van kon maken, maar ze was bang dat ze hem boos zou maken als ze er te veel over door zou drammen. Ze was altijd bang dat ze anderen zou ergeren of boos zou maken als ze te veel haar eigen mening door bleef drammen en dus knikte ze nu ook weer toen Victor aangaf dat hij dat machtsgevoel juist niet wilde hebben, al verscheen er wel een kleine frons tussen haar wenkbrauwen. “Zelfs niet als het je leven zou kunnen redden?” vroeg ze op een zachte toon aan hem, al richtte ze haar blik daarna snel weer naar de grond en werden haar wangen een klein beetje rood. Ze had het gevoel alsof ze weer voor haar beurt had gesproken en ze hoopte dat Victor daar niet al te boos om zou worden. “Je hoeft geen antwoord te geven als je dat niet wilt,” zei ze snel op een zachte toon tegen hem, dit hopelijk voldoende zijnde om de schade die ze eventueel berokkend had wat te kunnen beperken. Ze had geen nood aan nog een vijand aan haar zijde en wilde het liefste nog wat meer tijd spenderen in de lus voordat anderen te boos op haar zouden zijn en ze de drang voelde om de lus te verlaten. Ze kon niet terug naar haar vader en ze had geen idee in welke andere lus ze dan wél haar draai zou vinden. Aurora probeerde het opkomende, paniekerige gevoel te onderdrukken, slikte en keek van hem weg. Waarom was alles altijd zo verdomd moeilijk?
Terug naar boven Ga naar beneden
Victor Frankenstein
Medisch Team
Victor Frankenstein

Aantal berichten : 711
IC-berichten : 544
Leeftijd : 24
Accounts : Girolamo Riario
Hedwig Loring
Astri Jørgensen
Alf Larsen

Character sheet
Bijzonderheid: Life extraction
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: Life is temporary, why should death be any different.
Ice cold.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ice cold.    Ice cold.  Emptyma jul 27, 2020 2:23 pm


Een frons verscheen op Aurora’s gezicht. ‘Zelfs niet als het je leven zou kunnen redden?’ Hij begreep waar de vraag vandaan kwam. Het zou iedereen wel logisch lijken dat hij zichzelf zou redden als hij dat kon, wat er ook met de ander zou gebeuren. Maar het was niet zo simpel als dat. ‘Je hoeft geen antwoord te geven als je dat niet wilt,’ vervolgde ze snel met een blos op haar wangen. Victor keek haar aan. “Het is oké, hoor,” stelde hij haar gerust. Hij had er geen enkel probleem mee dat mensen hem vragen stelden, zolang ze maar niet verwachtten dat hij overal antwoord op zou geven. Op deze vraag besloot hij wel te antwoorden. “Mijn bijzonderheid heeft al verschillende keren mijn leven gered,” vertelde hij. “En zelfs al was het om mijn eigen leven te redden, soms voelt het nog altijd alsof ik hen vermoord heb.” Zelfs al was het zelfverdediging geweest en geen moord met voorbedachte rade.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t650-victor-frankenstein
Gesponsorde inhoud




Ice cold.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ice cold.    Ice cold.  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ice cold.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ice Cold
» Ice cold heart

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
I n n d y r
 :: c e n t r e :: i c e . c r e a m . p a r l o u r
-
Ga naar: