Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

[FINISHED] I won't let the sun go down on me.  - Pagina 2 Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


[FINISHED] I won't let the sun go down on me.  - Pagina 2 Firefo11
15 oktober 2016


[FINISHED] I won't let the sun go down on me.  - Pagina 2 Birdpl11

Deel
 

 [FINISHED] I won't let the sun go down on me.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Blake Crestor

Blake Crestor

Aantal berichten : 206
IC-berichten : 182
Accounts : » Blake Crestor


Character sheet
Bijzonderheid: Making things invisible
Uiterlijke leeftijd: 18 y/o
Quote: Nya~ uwu
[FINISHED] I won't let the sun go down on me.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] I won't let the sun go down on me.    [FINISHED] I won't let the sun go down on me.  - Pagina 2 Emptywo jul 01, 2020 4:57 pm

You asked me
What do I think of life?
Zo veel behoefte om drugs te verkopen aan de jongen naast hem had Blake niet, eerder om er gewoon achter te komen wat zijn mening erover was. Duidelijk kwam het erop neer dat hij er niet per se tegen was, maar ze zeker niet zomaar op het strand ging doen. Waarschijnlijk de beste houding om er tegenover te hebben. Dat betekende niet dat hij Blake advies hoefde te geven over verstandig omgaan met drugs. De dealer wist wat hij deed. Als de ander wist dat hij verkocht zou hij er waarschijnlijk ook wel anders over denken, misschien nog beoordelender. Zelf was hij tenminste voorzichtig genoeg met zijn drugs. Verkopen ging slecht wanneer je in een coma lag door een overdosis, die ervaring liet hij puur aan zijn klanten over. ”And yet you approach me about drugs when you don’t even know me for half an hour. I hope you’re more careful than you sound.” Kort snoof hij op de woorden. De mening van de jongen peilen was iets heel anders dan samen met hem drugs doen. Blake was geen idioot. Hij kon het zich ook niet veroorloven om domme beslissingen te maken in deze business. De ander ging door over hoe moeilijk het was om drugs te weerstaan wanneer ze voor je neus gebruikt werden. In Blake’s mening ging het allemaal over de zelfbeheersing, waarvan hij meer dan genoeg had. ”It’s your life so you should decide for yourself, but I’m just saying. Not everyone is as nice as they seem,” zei de jongen meer wat hij wist. ”Right, it’s my life so I don’t need your lecture,” reageerde hij kalm. Nog was hij niet op zoek naar ruzie, maar hij ging ook niet zomaar naar een preek luisteren alsof hij een dom jochie was. Inmiddels kwam hij overeind en klopte het zand van zijn kleren af. ”I wasn’t even offering it to you, just seeing what your opinion on it is. So cut down that savior complex and realise that most people are well aware of stuff,” ging hij nog kalm door. ”I’ll see you around,” sloot hij af. Tenzij de ander nog iets belangrijks te zeggen had was dit Blake’s que om te verdwijnen. Het weer begon hem toch te warm te worden.
I said "Baby, not much, I wanna die"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jace Dawson

Jace Dawson

Aantal berichten : 109
IC-berichten : 88

Character sheet
Bijzonderheid: Fear control
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote:
[FINISHED] I won't let the sun go down on me.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] I won't let the sun go down on me.    [FINISHED] I won't let the sun go down on me.  - Pagina 2 Emptyma jul 06, 2020 10:49 am

Jace Dawson
De jongen vatte zijn woorden verkeerd op, maar dat was Jace inmiddels wel gewend. Hij was vrij gedreven in het geven van zijn mening en hoewel hij het op een manier zei alsof hij niet oordeelde, vatten mensen het vaak toch verkeerd op. Hij herinnerde zich nog hoe boos Victor op hem was geworden toen hij zijn mening had gegeven over zijn drankgebruik, maar dat was ook allemaal op zijn pootjes terechtgekomen en Jace vermoedde dat dit juist hetzelfde ging gaan. Dat zou tenminste het geval zijn als de jongen nog openstond voor contact. Jace was ook weer het persoon dat daar niet al te veel moeite voor ging doen. Als hij merkte dat er geen initiatief van een ander was, dan deed hij er zelf ook geen moeite voor en kalm keek hij dan ook op toen de jongen opstond nadat hij zijn woorden had gesproken. “And if my opinion was to be willing about it, you would have probably offered me.” Jace haalde zijn schouders op. Hij kon er ook niks aan doen dat zijn mensenkennis vrij groot was en dat hij vaak en snel in de gaten had hoe anderen functioneerden. Dat ze daar boos over werden, was hun probleem. “I wasn’t trying to be your savior,” begon hij te lachen. “If I wanted to save you, I would’ve said that you needed to stop with the drugs. I just gave an opinion to you, I wasn’t judging you or lecturing you. I’m sorry if you took that the wrong way, but that’s not something I can help.” Hij haalde zijn schouders op. “But I guess I’ll see you around, then.” En met die woorden liet Jace zich weer op de grond zakken. Als de jongen nog contact wilde, dan zou hij het wel zien. Hij ging geen moeite doen voor iets waar geen moeite voor gedaan hoefde te worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blake Crestor

Blake Crestor

Aantal berichten : 206
IC-berichten : 182
Accounts : » Blake Crestor


Character sheet
Bijzonderheid: Making things invisible
Uiterlijke leeftijd: 18 y/o
Quote: Nya~ uwu
[FINISHED] I won't let the sun go down on me.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] I won't let the sun go down on me.    [FINISHED] I won't let the sun go down on me.  - Pagina 2 Emptyma jul 06, 2020 6:46 pm

You asked me
What do I think of life?
Een les over drugsgebruik hoefde Blake echt niet te hebben. De bedoelingen waren vast goed, zelfs de toon van de jongen was redelijk, maar hij zat er simpelweg niet op te wachten. De dealer wist wat hij deed met zijn drugs. Het punt was om ze te verkopen en er een flinke som geld voor te krijgen. Natuurlijk kon hij dat niet aan de ander gaan vertellen waardoor het makkelijker was om gewoon weg te lopen. Kalm sloot hij het gesprek af en kwam overeind zodat hij kon vertrekken. Behoefte om vijanden te maken had Blake niet, waardoor hij nog respectvol zijn gedag zei en de jongen nog een kans gaf om te spreken voor hij het strand zou verlaten. ”And if my opinion was to be willing about it, you would have probably offered me,” concludeerde hij nog. Mis had hij niet. Al had de dealer er natuurlijk geld voor gevraagd. ”And now I’m not offering you,” reageerde hij terug met het ophalen van zijn schouders. Nog even sprak hij door waar Blake half naar luisterde. De meningen van anderen was niet iets waar hij naar op zoek was, alleen hun geld. Zelfs als de ander hem een preek had gegeven zou dat zijn business nog niet tegenhouden. ”But I guess I’ll see you around, then.” Daarmee was het gesprek voorbij. ”Thanks for the sun screen,” bedankte Blake hem nog snel voor hij zich omdraaide en begon te lopen. Weg van het strand weer richting het huis. Op zoek naar iemand waar hij wel geld uit kon halen.
I said "Baby, not much, I wanna die"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jace Dawson

Jace Dawson

Aantal berichten : 109
IC-berichten : 88

Character sheet
Bijzonderheid: Fear control
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote:
[FINISHED] I won't let the sun go down on me.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] I won't let the sun go down on me.    [FINISHED] I won't let the sun go down on me.  - Pagina 2 Emptydo jul 09, 2020 12:34 pm

Jace Dawson
Jace zag dat zijn woorden niet veel invloed hadden op de jongen, maar dat had hij ook niet verwacht. Soms zei hij zijn mening en dan luisterden mensen wel naar hem, soms zei hij zijn mening en dan werd er geen aandacht aan besteed. En dat was voor Jace ook prima. Hij hoefde niet met iedereen vrienden te zijn. Hij was zelfs verbaasd over het feit dat hij een aantal mensen in de lus had gevonden met wie hij het goed kon vinden. Dat was al meer dan hij verwacht had toen hij naar de lus kwam. De jongen richtte zijn blik op de blonde jongen en haalde zijn schouders op toen de jongen zei dat hij de drugs niet aan zou bieden aan Jace. Alsof hij dat zo erg vond. Hij gaf een knikje toen de jongen hem bedankte voor de zonnebrandcrème. "See ya," mompelde hij nog, waarna hij zich op zijn rug in het zand liet zakken en naar de golven van de zee luisterde. De zon op zijn gezicht begon nu aangenaam te voelen en het duurde niet lang eer dat Jace ingedommeld was. En een paar uur later wakker werd, de zon al beginnend onder te gaan. Rustig pakte Jace zijn spullen bij elkaar en begon terug in de richting van het huis te wandelen, waar hij zich waarschijnlijk over een boek of over een film of zo zou buigen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




[FINISHED] I won't let the sun go down on me.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] I won't let the sun go down on me.    [FINISHED] I won't let the sun go down on me.  - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[FINISHED] I won't let the sun go down on me.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [FINISHED] It's a new day.
» Well, f*ck. [FINISHED]
» [FINISHED] Icy encounter.
» [FINISHED] The climb.
» [FINISHED] I've been having dreams.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
I n n d y r
 :: s h o r e
-
Ga naar: