Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

Don't threaten me with a good time Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


Don't threaten me with a good time Firefo11
15 oktober 2016


Don't threaten me with a good time Birdpl11

Deel
 

 Don't threaten me with a good time

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Connor Lacross
Moderator
Connor Lacross

Aantal berichten : 1293
IC-berichten : 927
Accounts : » Connor Lacross
» Blake Crestor


Character sheet
Bijzonderheid: Teleportation | Having a fiancé!!!!
Uiterlijke leeftijd: 20 y/o
Quote: Cool-- but approachable, also gay
Don't threaten me with a good time Empty
BerichtOnderwerp: Don't threaten me with a good time   Don't threaten me with a good time Emptyma mei 25, 2020 10:57 pm

Vermoeid liet Connor zich neervallen in de bioscoop, niet om een film te kijken, maar omdat de kans dat er nu iemand was minimaal was. Na al zijn ervaring met medemensen was hij het zat om steeds maar onder gezelschap te zijn en alle andere plekken leken constant bezet, waardoor hij zijn uitvlucht in deze verlaten zaal had gezocht. Nu lag hij achterin op een rij stoelen half aan het bijkomen van de coke die hij gedaan had en half aan het nadenken over wat hij nu ooit ging doen. Technisch gezien kon hij een film gaan kijken maar dat was het laatste waar hij aan dacht. In plaats daarvan liet hij zich van de stoelen afrollen waardoor hij op de grond eindigde. Zijn leven mocht dan een ramp zijn, nu vlak nadat hij gedacht had dat hij eindelijk van zijn problemen af was, maar de vloer was tenminste nog best comfortabel. Met een beetje geluk kon hij hier gewoon zijn dag doorbrengen terwijl hij opnieuw kon nadenken over hoe hij ooit op dit punt was geëindigd.
x
Terug naar boven Ga naar beneden
William Salvador

William Salvador

Aantal berichten : 131
IC-berichten : 127
Accounts : Alicia West
William Salvador
Lazar Dimitri
Ian Russell
Jimmy Robinson
Melody Mattilla

Character sheet
Bijzonderheid: Illusions
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: We fall in love with strangers in the night
Don't threaten me with a good time Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't threaten me with a good time   Don't threaten me with a good time Emptyma mei 25, 2020 11:54 pm

We fall, we fall in love
with strangers killing time. we fall, we fall in love
Rustig liep William nog een kamer binnen. Hij was de lus aan het verkennen en had nu blijkbaar de bioscoop gevonden. Er speelde geen film, dus even dacht hij dat hij allee was tot hij de ademhaling van een persoon hoorde in de stilte. William kneep zijn ogen tot spleetjes en liep verder totdat hij een jongen zag liggen, op zijn rug, op de vloer van de bioscoop."Hello?" vroeg hij, aan niemand.
with strangers in the night
notes
Elyon©
Terug naar boven Ga naar beneden
Connor Lacross
Moderator
Connor Lacross

Aantal berichten : 1293
IC-berichten : 927
Accounts : » Connor Lacross
» Blake Crestor


Character sheet
Bijzonderheid: Teleportation | Having a fiancé!!!!
Uiterlijke leeftijd: 20 y/o
Quote: Cool-- but approachable, also gay
Don't threaten me with a good time Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't threaten me with a good time   Don't threaten me with a good time Emptydi mei 26, 2020 12:09 am

Het laatste wat hij verwacht had was dat iemand nu binnen zou lopen terwijl hij half in wanhoop op de grond lag. Ah well, dat kon er ook nog wel bij in wat zijn leven nu was. Eerst hoorde hij de voetstappen en toen de stem. ”Hello?” vroeg de onbekend jongen. Connor trok zichzelf overeind met behulp van de stoelen op de rij voor hem. Met een afwezige blik bekeek hij de jongen die de bioscoop in gelopen was tegen alle verwachtingen in. Het registreerde tot hem dat hij de jongen nooit eerder had gezien en ook dat hij nu niet de beste indruk maakte met zijn wijde en de ietwat versufte ogen, maar zijn reputatie boeide allang niet meer. ”Hi,” reageerde hij droog. Dit was niet wat hij gepland had, maar dingen gingen letterlijk nooit volgens zijn plan.
x
Terug naar boven Ga naar beneden
William Salvador

William Salvador

Aantal berichten : 131
IC-berichten : 127
Accounts : Alicia West
William Salvador
Lazar Dimitri
Ian Russell
Jimmy Robinson
Melody Mattilla

Character sheet
Bijzonderheid: Illusions
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: We fall in love with strangers in the night
Don't threaten me with a good time Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't threaten me with a good time   Don't threaten me with a good time Emptydi mei 26, 2020 3:50 pm

We fall, we fall in love
with strangers killing time. we fall, we fall in love

Hij keek toe hoe de jongen zichzelf omhoog trok met behulp van de stoelen. William bekeek hem nog eens goed, het was iemand van zijn leeftijd maar met een baard dat hem een stuk ouder eruit liet zien. Hij keek William afwezig aan, waardoor hij even twijfelde of deze jongen niet gewoon dronken was.  "You know, the floor of a cinema probably isn't the best place to take a nap," zei William, het was een sarcastische comment maar zoals altijd hield hij zijn vriendelijke ondertoon. Hij glimlachte er nog extra bij om te laten zien dat hij het niet kwaad bedoelde.
with strangers in the night
notes
Elyon©
Terug naar boven Ga naar beneden
Connor Lacross
Moderator
Connor Lacross

Aantal berichten : 1293
IC-berichten : 927
Accounts : » Connor Lacross
» Blake Crestor


Character sheet
Bijzonderheid: Teleportation | Having a fiancé!!!!
Uiterlijke leeftijd: 20 y/o
Quote: Cool-- but approachable, also gay
Don't threaten me with a good time Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't threaten me with a good time   Don't threaten me with a good time Emptywo mei 27, 2020 12:21 am

Nu hij overeind stond en zijn gedachten een soort van bij elkaar had drong het ook tot hem door dat zijn idee nooit het beste was geweest. De bioscoop mocht dan niet heel veel gebruikt worden, maar er zat genoeg risico aan dat iemand binnen zou lopen. Zoals de jongen die nu tegenover hem stond. ”You know, the floor of a cinema probably isn’t the best place to take a nap,” sprak hij sarcastisch, al ging de vriendelijke ondertoon daar op tegen. Connor knikte dat hij zich daar meer dan bewust van was. ”In hindsight it wasn’t my best idea.” Dat was makkelijker dan uitleggen over de echte situatie en de kans dat het de jongen wat kon interesseren was ook klein. ”I’ll leave if you want to watch a movie,” vervolgde hij. Confrontatie was het laatste wat hij nu kon gebruiken.
x
Terug naar boven Ga naar beneden
William Salvador

William Salvador

Aantal berichten : 131
IC-berichten : 127
Accounts : Alicia West
William Salvador
Lazar Dimitri
Ian Russell
Jimmy Robinson
Melody Mattilla

Character sheet
Bijzonderheid: Illusions
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: We fall in love with strangers in the night
Don't threaten me with a good time Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't threaten me with a good time   Don't threaten me with a good time Emptyma jun 01, 2020 12:12 am

We fall, we fall in love
with strangers killing time. we fall, we fall in love

De jongen reageerde gelukkig goed, en zei dat het niet zijn beste idee was. William's glimlach verdween van zijn gezicht toen hij zei dat hij weg zou gaan als William hier kwam om een film te kijken. Teleurstelling, hoe nep het ook was, verscheen in zijn ogen. "What, you're not gonna watch one with me?" vroeg hij, waarna hij plaatsnam in één van de stoelen, maar nog wel zo zat dat hij Connor kon aankijken. "I could use the company. Just try not to fall asleep."
with strangers in the night
notes
Elyon©
Terug naar boven Ga naar beneden
Connor Lacross
Moderator
Connor Lacross

Aantal berichten : 1293
IC-berichten : 927
Accounts : » Connor Lacross
» Blake Crestor


Character sheet
Bijzonderheid: Teleportation | Having a fiancé!!!!
Uiterlijke leeftijd: 20 y/o
Quote: Cool-- but approachable, also gay
Don't threaten me with a good time Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't threaten me with a good time   Don't threaten me with a good time Emptyma jun 01, 2020 12:34 am

Zijn gezelschap was tot nu toe niet de meest rampzalige mogelijkheid. Hij traumatiseerde tenminste geen klein kind door half dood op de vloer van de bioscoop te liggen. Een hand gleed door zijn haar in een poging om het te fixen. ”What, you’re not gonna watch one with me?” vroeg de ander met een teleurgestelde blik. Connor grijnsde wat zwakjes naar hem. "What, you'd miss me?" kaatste hij terug. Snel schopte hij een klein plastic zakje onder de stoel. ”I could use the company. Just try not to fall asleep.” Zijn grijns werd net wat breder terwijl hij uit de achterste rij stoelen stapte. ”Can’t deny you my wonderful company I suppose.” Zijn geweldige half in drug binge slaap company. Hij liet zich op de stoel naast de jongen neervallen. ”Just kick me off if I fall asleep on you,” waarschuwde hij serieuzer.
x
Terug naar boven Ga naar beneden
William Salvador

William Salvador

Aantal berichten : 131
IC-berichten : 127
Accounts : Alicia West
William Salvador
Lazar Dimitri
Ian Russell
Jimmy Robinson
Melody Mattilla

Character sheet
Bijzonderheid: Illusions
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: We fall in love with strangers in the night
Don't threaten me with a good time Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't threaten me with a good time   Don't threaten me with a good time Emptyma jun 01, 2020 12:47 am

We fall, we fall in love
with strangers killing time. we fall, we fall in love

Eén spicy antwoord was niet bepaald wat hij verwachte van de jongen, maar het kon niet beter. Hij knikte. "Who wouldn't miss you?" zei hij. Tot zijn geluk vond de ander het ook een goed idee dat ze samen een film zouden kijken, en de dag zou al snel perfect worden. De ander zei toen dat William hem gewoon mocht wakker maken als hij in slaap viel, wat hij prima vond. "I'd be honored," grijnsde hij.
with strangers in the night
notes
Elyon©
Terug naar boven Ga naar beneden
Connor Lacross
Moderator
Connor Lacross

Aantal berichten : 1293
IC-berichten : 927
Accounts : » Connor Lacross
» Blake Crestor


Character sheet
Bijzonderheid: Teleportation | Having a fiancé!!!!
Uiterlijke leeftijd: 20 y/o
Quote: Cool-- but approachable, also gay
Don't threaten me with a good time Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't threaten me with a good time   Don't threaten me with a good time Emptyma jun 01, 2020 1:17 am

Zich voordoen als zijn oude zelf was beter dan tonen hoe mislukt zijn leven op dit moment was en de antwoorden kwamen bijna vanzelf. Nog even en hij kon compleet de oude versie van zichzelf worden die net in de lus was gekomen. Bitter bij die gedachte negeerde Connor het gevoel ook even snel weer. ”Who wouldn’t miss you?” reageerde de jongen. How flattering. Het was de aandacht die hij nodig had terwijl hij plaats nam naast de jongen. ”I’d be honored,” grijnsde hij terug. Instemmend maakte hij een geluid terwijl hij verder achterover leunde in de stoel. Al zag hij zichzelf nog best wel echt op de jongen in slaap vallen. Dan was er tenminste een ding dat hij moest weten. ”So what is my new pillow’s name?” vroeg hij met een knipoog.
x
Terug naar boven Ga naar beneden
William Salvador

William Salvador

Aantal berichten : 131
IC-berichten : 127
Accounts : Alicia West
William Salvador
Lazar Dimitri
Ian Russell
Jimmy Robinson
Melody Mattilla

Character sheet
Bijzonderheid: Illusions
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: We fall in love with strangers in the night
Don't threaten me with a good time Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't threaten me with a good time   Don't threaten me with a good time Emptydi jun 02, 2020 12:57 am

We fall, we fall in love
with strangers killing time. we fall, we fall in love

William liet zijn lichaam relaxen in de stoel, en ging dichterbij de jongen zitten. "So what is my new pillow's name?" vroeg hij aan hem met een knipoog. William grijnsde breed. "William Salvador, at your service, my good sir." Hij knikte even als een korte buiging. "And what is my favorite client's name?" Oh, hoe vaak hij wel niet 'jij-bent-mijn-favoriet' speelde met mensen... Dat is wat ze wilde horen, en dat is wat hij hen zou vertellen. Ook al was het elke keer weer een leugen.
with strangers in the night
notes
Elyon©
Terug naar boven Ga naar beneden
Connor Lacross
Moderator
Connor Lacross

Aantal berichten : 1293
IC-berichten : 927
Accounts : » Connor Lacross
» Blake Crestor


Character sheet
Bijzonderheid: Teleportation | Having a fiancé!!!!
Uiterlijke leeftijd: 20 y/o
Quote: Cool-- but approachable, also gay
Don't threaten me with a good time Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't threaten me with a good time   Don't threaten me with a good time Emptydi jun 02, 2020 3:09 pm


Geïnteresseerd keek hij toe hoe de jongen nog dichterbij kwam. De hangover van de cocaïne begon eindelijk af te werken, waardoor Con des te breder grijnsde terwijl hij om een naam vroeg. "William Salvador, at your service, my good sir," stelde hij zich voor. Connor knikte even, William dus. De naam paste bij zijn nette stijl en charmerende stem. "And what is my favorite client's name?" Favoriet huh? Hij kon zich niet voorstellen dat hij echt William's favoriet was, maar de woorden waren vleiend genoeg. Vooral in zijn staat was de aandacht meer dan welkom. "It's Connor Lacross," gaf hij ook zijn volle naam. De kans dat de jongen  van zijn achternaam meer informatie kon achterhalen leek hem klein genoeg.
x
Terug naar boven Ga naar beneden
William Salvador

William Salvador

Aantal berichten : 131
IC-berichten : 127
Accounts : Alicia West
William Salvador
Lazar Dimitri
Ian Russell
Jimmy Robinson
Melody Mattilla

Character sheet
Bijzonderheid: Illusions
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: We fall in love with strangers in the night
Don't threaten me with a good time Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't threaten me with a good time   Don't threaten me with a good time Emptywo jun 03, 2020 10:45 pm

We fall, we fall in love
with strangers killing time. we fall, we fall in love

Connor Lacross. De naam zei hem niets, maar dat was logisch. "Well my best Connor, what movie would you prefer we watch?" vroeg hij aan hem, terwijl hij tegen hem aan leunde. De ander leek geen probleem met zijn complimenten te hebben, dus hij was benieuwd hoe ver hij kon gaan, en sloeg zijn arm om hem heen om te beginnen met spelen met zijn zachte, bruine haar.
with strangers in the night
notes
Elyon©
Terug naar boven Ga naar beneden
Connor Lacross
Moderator
Connor Lacross

Aantal berichten : 1293
IC-berichten : 927
Accounts : » Connor Lacross
» Blake Crestor


Character sheet
Bijzonderheid: Teleportation | Having a fiancé!!!!
Uiterlijke leeftijd: 20 y/o
Quote: Cool-- but approachable, also gay
Don't threaten me with a good time Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't threaten me with a good time   Don't threaten me with a good time Emptydo jun 04, 2020 12:21 am

Connor gaf de jongen onder de aandacht die hij kreeg al te graag zijn naam. ”Well my best Connor, what movie would you prefer we watch?” Hij was het originele doel van een bioscoop al half vergeten, maar nu ging zijn blik weer naar het grote scherm. Hij maakte geen aanstalten om afstand tussen hun te maken. ”We should watch-“ Heel even viel hij stil toen een arm om hem heen geslagen werd en door zijn haar ging, maar de stilte hield niet langer dan een seconde aan. ”Groundhog Day for the irony,” maakte hij zijn zin af. Zijn leven was toch een ramp, wie boeide het nog als een random jongen hem aandacht gaf? Connor liet zich verder tegen William leunen. Het was een welkome afleiding, daar hield hij het op.  
x
Terug naar boven Ga naar beneden
William Salvador

William Salvador

Aantal berichten : 131
IC-berichten : 127
Accounts : Alicia West
William Salvador
Lazar Dimitri
Ian Russell
Jimmy Robinson
Melody Mattilla

Character sheet
Bijzonderheid: Illusions
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: We fall in love with strangers in the night
Don't threaten me with a good time Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't threaten me with a good time   Don't threaten me with a good time Emptydo jun 04, 2020 12:37 am

We fall, we fall in love
with strangers killing time. we fall, we fall in love

Hij grinnikte bij het voorstel van Connor. "Wonderful idea, that is truly ironic." William stond op van zijn stoel waardoor hij helaas de zachte haren van Connor tijdelijk moest missen. Hij liep naar de computer die de grote projectie liet zien en stopte de Groundhog Day CD erin die daar lag. Een paar seconden later begon de intro dus liep hij vlug toe naar zijn plaats naast Connor en ging weer precies hetzelfde zitten, met weer zijn hand door het haar, en langzaam naar zijn gezicht om zijn prikkelende baard te strelen. Stilletjes vroeg hij zich af of hij ook op zijn schoot kon zitten, of dat Connor het liever andersom had. Zolang hij maar dichterbij kon zijn dan dit over een paar minuten.
with strangers in the night
notes
Elyon©
Terug naar boven Ga naar beneden
Connor Lacross
Moderator
Connor Lacross

Aantal berichten : 1293
IC-berichten : 927
Accounts : » Connor Lacross
» Blake Crestor


Character sheet
Bijzonderheid: Teleportation | Having a fiancé!!!!
Uiterlijke leeftijd: 20 y/o
Quote: Cool-- but approachable, also gay
Don't threaten me with a good time Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't threaten me with a good time   Don't threaten me with a good time Emptydo jun 04, 2020 1:21 am

Zijn keuze in films viel op een die hij al lang genoeg niet had gezien. De uiteindelijk film was niet de meest spannende maar hij verwachtte toch niet om de hele tijd wakker te blijven. ”Wonderful idea, that is truly ironic,” sprak William. Connor grijnsde licht trots terwijl hij keek hoe de jongen de computer aanzette en zo de film liet afspelen. De intro begon en hij leunde weer tegen William aan terwijl hij half naar het scherm keek. Het begin van de film was altijd sloom. Het was een stuk makkelijker om in gedachten verloren te raken terwijl de jongen door zijn haar streelde. Zonder drugs kwamen de redenen waarom hij drugs deed ook meteen weer terug. De kans dat de ander ze wilde aanhoren leek hem zero dus bleef hij er stil over. Met een zachte zucht keek hij weer naar het scherm.
x
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Don't threaten me with a good time Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't threaten me with a good time   Don't threaten me with a good time Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Don't threaten me with a good time
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Time to kill some time.
» I'm good
» When all is good
» Up to no good
» I don't want 'good enough'.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
Miss Bluebonnet's abode
 :: f i r s t . f l o o r :: c i n e m a
-
Ga naar: