Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

Don't threaten me with a good time - Pagina 2 Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


Don't threaten me with a good time - Pagina 2 Firefo11
15 oktober 2016


Don't threaten me with a good time - Pagina 2 Birdpl11

Deel
 

 Don't threaten me with a good time

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
William Salvador

William Salvador

Aantal berichten : 131
IC-berichten : 127
Accounts : Alicia West
William Salvador
Lazar Dimitri
Ian Russell
Jimmy Robinson
Melody Mattilla

Character sheet
Bijzonderheid: Illusions
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: We fall in love with strangers in the night
Don't threaten me with a good time - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't threaten me with a good time   Don't threaten me with a good time - Pagina 2 Emptydo jun 04, 2020 9:53 pm

We fall, we fall in love
with strangers killing time. we fall, we fall in love
De film begon, en terwijl hij het plot van de bekende film al goed kende, keek hij toch maar. Al snel dwaalden zijn gedachtes af naar wat hij nog meer kon proberen bij Connor, maar hij wou niet al te snel zijn. Hij wachtte tot minstens vijftien minuten voorbij waren en keek daarna voorzichtig naar de jongen. Hij glimlachte en drukte voorzichtig een kus op zijn wang, en voelde hoe zijn baard prikkelde tegen zijn lippen. Aangezien hij vaker vrouwen kon verleiden dan mannen was dit een niet zo bekend gevoel voor hem, maar zeker welkom op de zeldzame keren dat hij het voelde.
with strangers in the night
notes
Elyon©
Terug naar boven Ga naar beneden
Connor Lacross
Moderator
Connor Lacross

Aantal berichten : 1293
IC-berichten : 927
Accounts : » Connor Lacross
» Blake Crestor


Character sheet
Bijzonderheid: Teleportation | Having a fiancé!!!!
Uiterlijke leeftijd: 20 y/o
Quote: Cool-- but approachable, also gay
Don't threaten me with a good time - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't threaten me with a good time   Don't threaten me with a good time - Pagina 2 Emptydo jun 04, 2020 10:17 pm

Stil keek hij naar de film die afspeelde terwijl hij vocht tegen slaperigheid en gedachten. Zelfs William’s gezelschap kon daar weinig aan doen. Het enige wat hielp was drugs maar hij kon niet voor de ogen van de jongen het witte poeder gaan opsnuiven. Hij voelde de blik van de jongen op zich, maar dacht er weinig van tot hij lippen tegen zijn wang voelde. Zijn blik ging opzij met een zucht. Flirten had hij ook leuk meegedaan, maar zelfs na alle drama met Laxus en Zeal voelde hij nog een schuldgevoel. ”I don’t know if this is the best idea,” sprak hij zacht. Het was ingewikkeld en lastig en hij vervloekte het schuldgevoel terwijl hij naar William keek die wel bereid was om hem aandacht te geven. Al was er geen zekerheid dat dit ook niet gewoon manipulatie was. Dat kon er wel bij.
x
Terug naar boven Ga naar beneden
William Salvador

William Salvador

Aantal berichten : 131
IC-berichten : 127
Accounts : Alicia West
William Salvador
Lazar Dimitri
Ian Russell
Jimmy Robinson
Melody Mattilla

Character sheet
Bijzonderheid: Illusions
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: We fall in love with strangers in the night
Don't threaten me with a good time - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't threaten me with a good time   Don't threaten me with a good time - Pagina 2 Emptydo jun 04, 2020 10:27 pm

We fall, we fall in love
with strangers killing time. we fall, we fall in love
Afwijzing, juist, waarom kon niks gewoon direct goed verlopen? Was hij soms verdacht van William's acties? Waarom konden mensen niet gewoon gelijk genieten van wat hij hun kon bieden? Hij had hem tenminste niet weggeduwd, dus er was nog genoeg kans. William draaide zich nog wat meer naar de jongen toe en legde een hand voorzichtig op zijn borst, en liet zijn vingers zachtjes de kraag van Connor's t-shirt omringen. "What makes you think so?" Zijn stem klonk niet vijandelijk maar warm en zacht. Hij zat dichtbij zijn gezicht en nek waardoor Connor zijn adem op zijn huid kon voelen.
with strangers in the night
notes
Elyon©
Terug naar boven Ga naar beneden
Connor Lacross
Moderator
Connor Lacross

Aantal berichten : 1293
IC-berichten : 927
Accounts : » Connor Lacross
» Blake Crestor


Character sheet
Bijzonderheid: Teleportation | Having a fiancé!!!!
Uiterlijke leeftijd: 20 y/o
Quote: Cool-- but approachable, also gay
Don't threaten me with a good time - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't threaten me with a good time   Don't threaten me with a good time - Pagina 2 Emptyma jun 08, 2020 12:59 am

Alles hiervan had Connor kunnen verwachten na het licht flirterig gesprek en ergens wilde hij gewoon toegeven en alles mogelijk verder verpesten, maar het schuldgevoel hield hem tegen. Het was moeilijk genoeg om de gegarandeerde aandacht af te wijzen. De jongen draaide zich meer om en legde een hand op zijn borst en Connor kon het niet opbrengen om hem weg te duwen. Hij ademde diep in nu William zo gevaarlijk dichtbij was. ”What makes you think so?” vroeg hij alsof het hem oprecht boeide. Het was moeilijk om er geen antwoord op te geven. ”It’s complicated,” sprak Connor wat hij vaak genoeg tegen zichzelf had herhaald. ”I kind of…” Het woord bezet klopte niet omdat ze het nooit zo hadden genoemd. Hij had technisch ook geen vriendje, wat het afwijzen nog lastiger maakte. ”I don’t know what to even name it. Just forget it.” Het was niet alsof dit een charmante indruk maakte. Daar ging zijn kans tot wat dan ook, al had hij William nog steeds niet van hem af geduwd.
x


Laatst aangepast door Connor Lacross op wo jun 10, 2020 1:25 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
William Salvador

William Salvador

Aantal berichten : 131
IC-berichten : 127
Accounts : Alicia West
William Salvador
Lazar Dimitri
Ian Russell
Jimmy Robinson
Melody Mattilla

Character sheet
Bijzonderheid: Illusions
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: We fall in love with strangers in the night
Don't threaten me with a good time - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't threaten me with a good time   Don't threaten me with a good time - Pagina 2 Emptywo jun 10, 2020 1:20 am

We fall, we fall in love
with strangers killing time. we fall, we fall in love

Oké, dus Connor kon niet met hem zijn om iets wat hij niet eens kon noemen. Mensen met de facebook status 'het is ingewikkeld' waren juist makkelijke slachtoffers voor William, en daarbij ook véél spannender dan een single te verleiden, dus gaf William het juist niet op. Connor wees misschien zijn bewegingen af, dus maakte hij even nog geen nieuwe (te opdringerig zijn was nooit aantrekkelijk), maar hij was nog niet volledig van hem afgeduwd, wat hem alleen maar meer kans gaf. "Are you sure? This is your chance to have some fun, and forget about everything for a moment," merkte hij op. "Not like anyone will ever have to know. It can be our secret." Dat had William het liefst zelf ook, als hij hier bekend ging staan als player, of eerder ontmaskerd was als, dan moest hij maar opzoek naar een andere lus. En dat was jammer, hij begon het hier juist zo leuk te vinden. Vooral met Connor.
with strangers in the night
notes
Elyon©
Terug naar boven Ga naar beneden
Connor Lacross
Moderator
Connor Lacross

Aantal berichten : 1293
IC-berichten : 927
Accounts : » Connor Lacross
» Blake Crestor


Character sheet
Bijzonderheid: Teleportation | Having a fiancé!!!!
Uiterlijke leeftijd: 20 y/o
Quote: Cool-- but approachable, also gay
Don't threaten me with a good time - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't threaten me with a good time   Don't threaten me with a good time - Pagina 2 Emptywo jun 10, 2020 5:51 pm

Oh yeah I'm a reaper man
Every good thing, I kill it dead

Het was een wonder hoe hij er altijd in slaagde om in dit soort situaties te eindigen en hoe het altijd vooral de schuld van zijn eigen ondoordachte beslissingen was. ”Are you sure? This your chance to have some fun, and forget about everything for a second,” reageerde William met nadruk op fun. Zijn blik gleed naar de lippen van de jongen terwijl hij sprak. Het was maar een keer… ”Not like anyone will ever have to know. It can be our secret.” Connor’s blik ging weer omhoog om hem in de ogen te kijken. ”Nobody can ever know.” Het schuldgevoel verscheurde hem nog van binnen, maar zijn eigen emoties moesten stil zijn. Dit was voor het goede doel, een test. Het ging erom wat hij hiervan vond in vergelijking met hoe hij zich bij Zeal voelde. Zolang het maar tussen hem en William bleef moest het geen ramp zijn.
zeals property back off
Terug naar boven Ga naar beneden
William Salvador

William Salvador

Aantal berichten : 131
IC-berichten : 127
Accounts : Alicia West
William Salvador
Lazar Dimitri
Ian Russell
Jimmy Robinson
Melody Mattilla

Character sheet
Bijzonderheid: Illusions
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: We fall in love with strangers in the night
Don't threaten me with a good time - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't threaten me with a good time   Don't threaten me with a good time - Pagina 2 Emptyma jun 15, 2020 10:56 am

We fall, we fall in love
with strangers killing time. we fall, we fall in love

Hij grijnsde bij de woorden. Het was hem toch weer gelukt, en de ego-boost die hij kreeg deed zijn zelfvertrouwen weer overvloeien. Ja, alsof hij daar niet al te veel van had. "And never will they," zei hij, voordat hij weer naar voren leunde om de jongen te kussen. Dit keer sloeg hij zijn handen om zijn nek. Als de jongen nog twijfels had was het nu de laatste kans om nee te zeggen, ook al was het William's doel om al die twijfels te laten verdwijnen als sneeuw voor de zon.
notes
Elyon©
Terug naar boven Ga naar beneden
Connor Lacross
Moderator
Connor Lacross

Aantal berichten : 1293
IC-berichten : 927
Accounts : » Connor Lacross
» Blake Crestor


Character sheet
Bijzonderheid: Teleportation | Having a fiancé!!!!
Uiterlijke leeftijd: 20 y/o
Quote: Cool-- but approachable, also gay
Don't threaten me with a good time - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't threaten me with a good time   Don't threaten me with a good time - Pagina 2 Emptyvr jun 19, 2020 1:57 pm

Oh yeah I'm a reaper man
Every good thing, I kill it dead

Slechte beslissingen maken was toch al zijn ding en wat kon er mis gaan als het de bioscoop nooit verliet? Het zou tussen hem en William zijn er zou nooit meer een woord over gesproken worden na vandaag. Dat zou hij wel verzekeren. ”And never will they,” bevestigde hij. Meer ging er niet aan vooraf voor William hem zoende. Het voelde nog verkeerd, maar niet rampzalig. Al helmaal niet na alles waar hij door heen was gegaan in deze lus. Het voelde slechts als een zoveelste slechte keuze. Een slechte keuze gemengd met het verlangen om afleiding te hebben. Met een zucht gaf Connor zich over aan de kus. Zijn handen gingen naar William’s kraag om hem dichterbij te trekken, zijn ogen gleden dicht. Het was te laat om nu nog nee te zeggen.
zeals property back off
Terug naar boven Ga naar beneden
William Salvador

William Salvador

Aantal berichten : 131
IC-berichten : 127
Accounts : Alicia West
William Salvador
Lazar Dimitri
Ian Russell
Jimmy Robinson
Melody Mattilla

Character sheet
Bijzonderheid: Illusions
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: We fall in love with strangers in the night
Don't threaten me with a good time - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't threaten me with a good time   Don't threaten me with a good time - Pagina 2 Emptydo jun 25, 2020 12:01 am

We fall, we fall in love
with strangers killing time. we fall, we fall in love
William was blij met de stilte, want zover hij wist betekende dat hij eindelijk ja had gezegd. Hij trok de jongen dichter naar hem toe, om hem zo dichtbij mogelijk te voelen, en gleed zijn handen onder het shirt van de jongen. Daarna trok hij het shirt helemaal uit, over zijn hoofd. "Take off mine please, baby," fluisterde hij in zijn oor toen hij dichtbij genoeg was. Ondertussen was hij al bezig met de riem los te maken. Hij was normaal een stuk geduldiger omdat hij er van wou genieten, maar dit keer kon hij het niet helpen. Het was te lang geleden dat hij dit met een jongen had gedaan.
with strangers in the night
notes
Elyon©
Terug naar boven Ga naar beneden
Connor Lacross
Moderator
Connor Lacross

Aantal berichten : 1293
IC-berichten : 927
Accounts : » Connor Lacross
» Blake Crestor


Character sheet
Bijzonderheid: Teleportation | Having a fiancé!!!!
Uiterlijke leeftijd: 20 y/o
Quote: Cool-- but approachable, also gay
Don't threaten me with a good time - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't threaten me with a good time   Don't threaten me with a good time - Pagina 2 Emptyvr jun 26, 2020 8:50 pm

Oh yeah I'm a reaper man
Every good thing, I kill it dead

Uiteindelijk gaf hij in en beantwoorde de kus. Langer dan dit wilde hij niet stilstaan bij alle gevoelens en gedachten die door hem heen gingen. Liever concentreerde hij zich op de handen die onder zijn shirt gleden. Het was een bekend gevoel terwijl de kus verbroken werd zodat zijn shirt uitgetrokken kon worden. Zijn eigen handen waren ook al onder William’s shirt gegleden, wat onhandig onder de weinige ruimte die ze hadden in de bioscoopstoelen. ”Take off mine please, baby,” fluisterde William. ”Mhm,” reageerde hij zacht. Haastig trok hij het shirt van de ander ook omhoog. Het kledingstuk gooide hij snel op de lege stoel aan de andere kant. Er op rekenend dat hij hierna wel weer logisch zou denken wilde hij ook zo snel mogelijk weg kunnen komen zodra het voorbij was - om de spijt waarschijnlijk weg te werken met coke. Daarna gingen zijn handen naar beneden om William te helpen bij het losmaken van zijn riem zodat die ook snel aan de kant gegooid kon worden. Even ongeduldig ademde Connor zacht uit terwijl hij zijn eigen broek ook losknoopte.
zeals property back off
Terug naar boven Ga naar beneden
William Salvador

William Salvador

Aantal berichten : 131
IC-berichten : 127
Accounts : Alicia West
William Salvador
Lazar Dimitri
Ian Russell
Jimmy Robinson
Melody Mattilla

Character sheet
Bijzonderheid: Illusions
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: We fall in love with strangers in the night
Don't threaten me with a good time - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't threaten me with a good time   Don't threaten me with a good time - Pagina 2 Emptyzo jun 28, 2020 5:48 pm

We fall, we fall in love
with strangers killing time. we fall, we fall in love
Het voelde zo goed wanneer de jongen het shirt van William uit trok. Zijn broek ging daarna uit met dezelfde hulp en hij voelde de lucht van de kamer op zijn huid. Het was natuurlijk donker, maar toch zou zijn plan wel een beetje verpest zijn mocht er nu iemand binnen lopen. Toen ze er beide klaar voor waren greep de jongen hem plotseling vast. Ineens waren ze niet meer in de bioscoop maar in een slaapkamer op een zacht bed. Even was hij uit zijn spel gehaald dankzij de nieuwe ervaring, maar toen klikte het in hem dat teleportatie waarschijnlijk de bijzonderheid van de jongen was. Hij richtte zijn aandacht weer op de jongen. Hij had hun probleem opgelost. Nu konden ze écht beginnen.
with strangers in the night
notes
Elyon©
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Don't threaten me with a good time - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't threaten me with a good time   Don't threaten me with a good time - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Don't threaten me with a good time
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Time to kill some time.
» I'm good
» When all is good
» Up to no good
» I don't want 'good enough'.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
Miss Bluebonnet's abode
 :: f i r s t . f l o o r :: c i n e m a
-
Ga naar: