Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

Feeling of falling Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


Feeling of falling Firefo11
15 oktober 2016


Feeling of falling Birdpl11

Deel
 

 Feeling of falling

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
Feeling of falling Empty
BerichtOnderwerp: Feeling of falling   Feeling of falling Emptyzo apr 05, 2020 8:44 pm

Feeling of falling Cab31160aeaff5142a318f790982bb844dd4a8e2
Don't know what to say, at a loss for words
If we walk away, maybe it won't hurt
I can't keep on holding on nothing but air
If we hit the bottom, I don't know what's there

Na het avondeten was Chloé naar de kliffen gegaan. Het was zaterdagavond, maar tijd voor een feestje was het niet. Het uitgaansleven viel haar zwaar tegen. Maar vanavond vond ze dat niet zo erg. Ze had tijdens het eten gehoord dat er na half 7 ’s avonds een prachtig schouwspel te zien was op de kliffen, namelijk het noorderlicht. Dat was de reden dat ze nu met een rugzak, een grote oversized hoodie, een strakke skinny jeans en haar haren in een knotje op weg was naar de kliffen. En hoe dichterbij ze kwam, hoe spectaculairder het schouwspel werd. Met een glimlach liep ze verder omhoog. Het zag er inderdaad prachtig uit. De mensen die ze tijdens het eten hadden gehoord hadden geen woord te weinig gezegd. De kleuren liepen prachtig door elkaar. Chloé had nooit helemaal begrepen hoe dat het nou kwam dat er zulke prachtige kleuren door de lucht liepen, maar dat hoefde ze nu ook niet te weten. Alles wat telde was het prachtige natuurverschijnsel dat zich boven haar hoofd afspeelde.

Toen ze een mooi plekje op een klif had gevonden, plofte ze neer en vouwde haar benen in kleermakerszit onder zich. Ze deed haar rugzak van haar rug en legde het voor haar neer. Uit de rugtas haalde ze een fles wijn en een zak paprikachips. De fles wijn had ze stiekem meegepikt uit de keuken. Hopelijk merkten ze het niet. En als ze het wel merkten…tsja, dan was dat heel jammer. Chloé was niet echt bang voor de consequenties. Ze draaide de fles wijn open en nam een flinke slok. De alcohol brandde in haar keel. Het was een troost voor haar tijdens deze dagen. Chloé vond het niet meer zo erg om hier te zijn - ze had wat mensen ontmoet met wie ze kon optrekken. Toch vond ze het soms toch wel jammer dat ze alleen was. In Los Angeles was er altijd iemand om haar heen. Misschien was dat ook niet altijd even goed, maar zo weinig mensen kennen was niet echt leuk. En dan kwam er ook nog eens bij dat ze hier niet was om vrienden te maken, maar om haar gave te trainen, waar ze ook nog niet echt veel tijd aan had besteed.

Chloé trok de zak chips open en haalde er een handje uit. Ze nam een paar chippies en deed deze in haar mond. Vervolgens nam ze nog een flinke slok van de wijn en ging toen helemaal achterover in het glas liggen, zodat haar gezicht naar het noorderlicht keek. Ja, zo kon ze wel eventjes blijven liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter Storm

Hunter Storm

Aantal berichten : 340
IC-berichten : 274
Leeftijd : 27
Accounts : x Hunter Storm
x Yara Clover
x Tara Snow
x Evan Castle
x Matthew Fields
x Nathan Scott


Character sheet
Bijzonderheid: Vuursturen
Uiterlijke leeftijd: 18 jaar
Quote: It's a good day to die
Feeling of falling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feeling of falling   Feeling of falling Emptyzo apr 05, 2020 9:34 pm

Een kalme blik was in zijn ogen te vinden terwijl hij, met zijn handen diep in zijn zakken gestoken een sigaret half uit zijn mond hangend, in de richting liep van de kliffen. Hij had gehoord dat daar één of ander schouwspel te zien was, het noorderlicht of zoiets. Eigenlijk gaf hij er helemaal geen ruk om, maar ja, hij had ook weinig zin om de hele tijd binnen te zitten, bij dat stel andere kinderen met hun gaven. Jakkes. Als hij die gave niet had gehad, woonde hij nu nog thuis. Als Finn wel gewoon was geboren, hadden zijn vader en hij een heel andere band met elkaar gehad. Zijn wang deed nog steeds pijn van de ongenadige klap die zijn vader hem had gegeven nadat hij gezegd had wat hij dacht. En aan de ene kant bracht het een brok in zijn keel, maar aan de andere kant wilde Hunter daar zo weinig mogelijk aan denken. En dus duwde hij, zoals hij wel vaker deed als hij zich belabberd voelde, zijn emoties zo goed mogelijk weg. Hij wilde er niet mee bezig zijn. Niet vandaag. Zijn blik werd getrokken door opgewonden gefluister en hij keek op toen hij zag dat hij de kliffen naderde. Hij vroeg zich af wat er zo spectaculair aan was, maar om eerlijk te zijn, was er nog weinig dat hem echt kon verbazen. Hij had het ook alleen maar gedaan om even uit dat verdomde huis te ontsnappen. Dat verdomde huis dat hem er haast pesterig op leek te wijzen wat hij verloren was. Hij slikte en liep naar de rand van de klif, waar hij een meisje languit met chips en wijn op het gras zag liggen. Even trok hij zijn wenkbrauw op, maar daarna besloot hij om toch maar op haar af te stappen. Hij kon immers wel wat drank gebruiken. “Staat er op die fles een naam of is het voor publiekelijk gebruik?” vroeg hij op een kille toon aan haar, zijn wenkbrauwen naar haar opgetrokken, zijn handen nog altijd nonchalant in zijn zakken gestoken en zijn sigaret half hangend van zijn lippen. Het had niet meer veel nodig of het zou op de grond vallen, maar dat zou Hunter een worst wezen. Die krengen waren toch giftig voor zijn longen. Eigenlijk zou hij moeten stoppen met roken, maar ja.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
Feeling of falling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feeling of falling   Feeling of falling Emptyzo apr 05, 2020 11:11 pm

Feeling of falling Cab31160aeaff5142a318f790982bb844dd4a8e2
Don't know what to say, at a loss for words
If we walk away, maybe it won't hurt
I can't keep on holding on nothing but air
If we hit the bottom, I don't know what's there

Het natuurverschijnsel boven haar was spectaculair. Chloé vond het geweldig. Misschien kwam dat omdat ze uit een omgeving kwam waar dit niet vaak voor kwam. Veel natuur had je sowieso niet echt in Los Angeles. Maar dat maakte niet uit. Ze was nu hier en hier kon ze er van genieten. Achter zich hoorde ze opeens een paar voetstappen. Dat was niet gek, want er liepen hier nog meer mensen rond. Maar de voetstappen leken richting haar te komen en daarom kwam Chloé toch maar iets overeind. Ze ging op haar billen zitten en draaide zich richting het geluid. “Staat er op die fles een naam of is het voor publiekelijk gebruik?” hoorde ze een stem zeggen en ze ontdekte een jongen. Hij was misschien iets langer dan haar, had tatoeages en zijn stem had redelijk kil geklonken. Chloé vond hem stoer eruit zien, hij leek niet iemand die zich aan de standaard “trends” hield en dat kon Chloé wel waarderen. Zij was namelijk zelf ook niet zo. Hij had zijn handen nonchalant in zijn zakken gestoken en er bungelde een sigaret uit zijn mondhoek.

Een glimlach speelde rond Chloé haar lippen. “Nou, het zou hypocriet zijn als ik deze fles opeens heel erg zou claimen, want ik heb hem namelijk net zelf uit het huis gejat” zei ze met een samenzweerderige grijns en ze keek de jongen aan. Daarom stak ze de fles uit naar de jongen. “Neem gerust, en ik heb hier ook nog chips.” Met haar voet gaf ze voorzichtig een zetje tegen de zak, die bij haar voet had gelegen. Nog even keek ze de jongen aan. Normaal gesproken kon ze wel redelijk inschatten hoe dat mensen in elkaar zaten, maar bij deze jongen vond ze dat moeilijk. En helaas had ze ook geen gave waar ze dit mee moest uitzoeken. Ze ging er maar even van uit dat miss Bluebonnet wist wie ze in haar huis uitnodigde en dat de jongen haar niet de bosjes in zou sleuren en zou vermoorden. “Ben je ook gekomen om dit” en ze wees met haar vrije hand naar boven “te aanschouwen, of wil je gewoon even ontsnappen aan de drukte van het huis?” Chloé kon dat wel begrijpen. Er zaten een heleboel mensen op elkaars lip daar. Het kon soms nogal overweldigend zijn, zeker als er veel onbekenden op een plek waren. Daar was Chloé maar al te bekend mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter Storm

Hunter Storm

Aantal berichten : 340
IC-berichten : 274
Leeftijd : 27
Accounts : x Hunter Storm
x Yara Clover
x Tara Snow
x Evan Castle
x Matthew Fields
x Nathan Scott


Character sheet
Bijzonderheid: Vuursturen
Uiterlijke leeftijd: 18 jaar
Quote: It's a good day to die
Feeling of falling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feeling of falling   Feeling of falling Emptydi apr 07, 2020 9:17 am

Hunter moest eerlijk toegeven dat hij lichtelijk verrast was door het feit dat het meisje begon te glimlachen. Hij had vaak genoeg meegemaakt dat mensen een defensieve muur om zich heen optrokken wanneer hij begon met spreken. Het feit dat dit meisje niet zo snel aangebrand was en dat ze zelfs toegeeflijk reageerde, zorgde ervoor dat hij ietwat ontspande. Hij meende haar eerder in het huis te hebben gezien, wat bevestigd werd toen ze aangaf dat ze de fles wijn uit het huis gejat had. Ze was dus ook iemand die zich niet erg aan de regeltjes hield, iets wat hij wel kon waarderen. “Klinkt als een aanlokkelijk idee,” sprak hij op een rustige manier. Een glimlach was bij hem dikwijls aanwezig en zelden trokken zijn mondhoeken zich omhoog, maar nu kwam er toch lichtelijk druk op te staan wat ervoor zorgde dat het eruitzag als een grimas. Hij zag het zetje tegen de zak chips aan als een teken dat hij zich bij haar kon voegen en ging naast haar zitten, de fles wijn van haar overnemend en er een slok van pakkend. “Goed spul, maar sterkedrank werkt beter,” zei hij tegen haar. Toen ze haar vraag stelde, verraste ze hem weer. Hij was dus niet de enige die het huis een vervelende bende vond en er soms even aan wilde ontsnappen. Als het aan hem lag, brak hij door die vervelende lus en ging hij weer naar huis, maar de kans dat zijn vader hem dan het ziekenhuis in zou slaan – of andersom – was aanwezig en dat was een risico dat hij niet wilde riskeren. “Beiden,” antwoordde hij dus op haar vraag. “Al is het meer om het huis te ontsnappen, om eerlijk te zijn. Het irriteert me hoe klein zo’n groot oppervlakte kan lijken als het bewoond wordt door een bende puberende, irritante kinderen.” Hij nam nog een slok van de fles en zette deze toen naast haar neer. Hij leunde naar achteren en steunde op zijn elleboog terwijl hij met één oog dichtgeknepen naar het schouwspel voor hem keek. “En jij?” vroeg hij na een korte stilte. “Was je het daar ook zat?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
Feeling of falling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feeling of falling   Feeling of falling Emptydi apr 07, 2020 1:57 pm

Feeling of falling Cab31160aeaff5142a318f790982bb844dd4a8e2
Don't know what to say, at a loss for words
If we walk away, maybe it won't hurt
I can't keep on holding on nothing but air
If we hit the bottom, I don't know what's there

Door haar tijd in Los Angeles en haar eigen verleden had Chloé zichzelf aangeleerd om nooit meteen op uiterlijk te veroordelen. De jongen leek misschien wat ruig aan de buitenkant, maar misschien had dat ook wel zijn redenen? Het maakte voor iemands anders leven precies niet uit hoe diegene was, je moest maar gewoon accepteren dat mensen waren zoals ze waren. Dat was dan ook de reden dat Chloé gewoon normaal deed tegen de jongen. Dat was niet altijd even handig, want mensen die niet het beste met haar voor hadden konden hier gebruik van maken. Dat was dan maar niet anders. Chloé had best behoefte aan een beetje één op één gezelschap, dus daarom nodigde ze de jongen uit om bij haar te komen zitten. De jongen had de hint door en had naast haar plaats genomen. Chloé vouwde haar benen weer in de kleermakerszit, terwijl de jongen de fles wijn van haar over nam en een slok nam. “Goed spul, maar sterke drank werkt beter.” Bevestigend knikte Chloé. “Dat is een ding dat zeker is, maar ik geloof niet dat ze dat zomaar voor het graaien ergens neer zetten…helaas.” Chloé haalde haar schouders op. Als je drie flessen wijn achterover sloeg was je ook niet meer helemaal op de wereld, dat was een ding dat zeker was.

De jongen vertelde haar dat hij meer naar deze plek was gekomen om even te ontsnappen uit het huis. Chloé knikte begrijpend. “Het irriteert me hoe klein zo’n groot oppervlakte kan lijken als het bewoond wordt door een bende puberende, irritante kinderen.” Een zachte grinnik gleed over de lippen van Chloé. Deze jongen mocht ze wel, hij was duidelijk niet bang om precies te zeggen wat hij dacht en dat beviel haar wel. Chloé pakte de fles en nam een flinke slok van de lekkere wijn. Hij vroeg haar wat zij hier deed. “Ik denk ook wel een beetje om dezelfde reden als jij. Het huis lijkt enorm als je het grootste gedeelte van de dag alleen bent. Ik ben opgegroeid in een drukke stad en ik heb altijd veel mensen die ik kende om mij heen gehad en nu ik hier alleen zit lijkt het af en toe net of de muren op mij af komen. Bovendien, iedereen is hier zo serieus met zijn bijzonderheid bezig en ik vind het ook wel interessant…maar ik wil ook wel plezier maken.” Chloé haalde haar schouders op. Chloé was nooit echt serieus geweest, zorgde op school er altijd voor dat ze net voldoende stond. Dan kon ze in ieder geval plezier blijven maken. “Ben jij al lang hier, of ben je ook net aangekomen?” vroeg ze nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter Storm

Hunter Storm

Aantal berichten : 340
IC-berichten : 274
Leeftijd : 27
Accounts : x Hunter Storm
x Yara Clover
x Tara Snow
x Evan Castle
x Matthew Fields
x Nathan Scott


Character sheet
Bijzonderheid: Vuursturen
Uiterlijke leeftijd: 18 jaar
Quote: It's a good day to die
Feeling of falling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feeling of falling   Feeling of falling Emptywo apr 08, 2020 4:36 pm

Aha, een stadsmeisje dus. Hunter had ook in de stad gewoond. In Londen, om precies te zijn. De toeristische plekken waren mooi geweest, maar voor de rest waren er ook buurten geweest waar je na een bepaald uur beter niet kon komen. Hunter had zich altijd prima weten te verweren tegen van die stoere types die dachten dat ze alles konden maken omdat ze drugs konden dealen op een bepaald uur, maar hij had ook verhalen gehoord van personen die minder geluk hadden. Hij was echter geen redder in nood en dus had hij zich meestal weggedraaid van groepjes jongens die zelf de problemen gingen opzoeken. De enige keer dat hij zich bemoeid had, was toen een meisje lastiggevallen werd en de situatie uit de hand dreigde te lopen. De situatie was toen nog meer geëscaleerd toen hij zijn bijzonderheid had gebruikt. Dat was ook één van de redenen geweest dat hij naar dit huis en de lus was moeten gaan. Het was anders niet veilig meer voor hem om op straat te komen. Hunter werd weer naar het hier en nu getrokken toen het meisje haar vraag stelde. Hij besefte dat hij niks over haar eerdere opmerking had gezegd en dat hij enkel geknikt had, maar liet het maar zo. Wat viel er immers nog te zeggen? “Ik ben al iets meer dan een jaar hier, geloof ik,” zei hij tegen haar. “Wat nog niks wil zeggen, want blijkbaar ken ik de helft van het volk dat in dat huis woont niet eens.” Niet dat hij een poging had gedaan om zich daarvoor te interesseren, maar goed. “Het feit dat mensen zo met hun bijzonderheid bezig zijn, interesseert me ook geen moer. Ik doe er zelf niks aan en ik voel ook niet de drang om het trainen.” Waarom zou hij? Het was toch op zijn sterkst wanneer hij woedend was en tot nu toe was iedereen in dat huis zo verstandig geweest om hem niet te provoceren. Hopelijk voor hun bleef het ook zo. Hunter nam nog een grote slok wijn en gaf de fles toen weer aan haar. “En op wat voor manier maakte je dan eerst plezier?” vroeg hij met een sarcastische ondertoon. “Door feestjes te organiseren en piñata’s kapot te meppen?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
Feeling of falling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feeling of falling   Feeling of falling Emptywo apr 08, 2020 7:28 pm

Feeling of falling Cab31160aeaff5142a318f790982bb844dd4a8e2
Don't know what to say, at a loss for words
If we walk away, maybe it won't hurt
I can't keep on holding on nothing but air
If we hit the bottom, I don't know what's there

Het leven in de stad was ook wel druk, maar anders druk. Hier in het huis heerste al echt een community, een soort van samenleving. Als je daar nog niet thuis hoorde, kon je jezelf dan best vaak eenzaam voelen. Chloé voelde dat soms wel, maar minder als in het begin. Ze begreep zelf ook wel dat het slechts een kwestie van tijd was voordat ze mensen zo leren kennen, alleen had Chloé niet altijd even veel geduld. Als ze iets wilde, dan had ze het liever gisteren, dan vandaag. De jongen vertelde dat hij al iets meer dan een jaar in de lus zat en Chloé knikte. Dat was al een hele poos. Ze was enigszins verbaasd dat hij de helft van het huis nog niet kende, zeker omdat hij hier al veel langer rondliep dan Chloé zelf, maar ze besloot er maar niets over te zeggen. Hij leek haar niet echt het type dat alles tot in het bot zou uitleggen. “Het feit dat mensen zo met hun bijzonderheid bezig zijn, interesseert me ook geen moer. Ik doe er zelf niks aan en ik voel ook niet de drang om het trainen” voegde de jongen er aan toe. Chloé kon een lach niet onderdrukken. “Jij zegt alles wat je denkt, geloof ik hè?” zei ze met een zachte grinnik en nam de fles aan van de jongen. Ze nam een flinke slok en sloot genietend even haar ogen. De wijn was nog heerlijk koud van de koelkast.

“En op wat voor manier maakte je dan eerst plezier? Door feestjes te organiseren en piñata’s kapot te meppen?” Weer moest Chloé lachen en nam nog een slok, voordat ze de fles weer doorgaf aan de jongen. “Ja, dan ging ik met al mijn vriendjes en vriendinnetjes net zo lang meppen totdat er kilo’s snoep uitvielen. Nou ja, eerlijk, voor het snoep zou ik het nog best doen…” voegde Chloé er bedenkelijk achteraan, maar schudde toen haar hoofd. “Nee, in Los Angeles was ik wel echt een feestbeest. Veel feestjes. Drank. Drugs. Geen harddrugs though, gewoon partydrugs. En ondertussen het proberen te maken als muzikante. Tot dat je hier eindigt, in een lus, waar ik nog geen mixer of microfoon heb gezien.” Afkeurend snoof ze met haar neus. Toen ging ze weer liggen op de grond, op haar zij en steunde met haar elleboog op de grond. Haar hoofd liet ze op haar hand leunen. “Ik ga je een directe vraag stellen en wat mij betreft hoef je niet te antwoorden” begon Chloé “Maar aan alles blijkt dat je het hier niet zo heel erg fijn vindt. Waarom ben je dan hier? Je bent niet verplicht om te blijven toch?” Het was een vrij directe vraag en ze zou het hem niet kwalijk nemen als hij die vraag niet beantwoordde. Ze kenden elkaar ondertussen nog maar een paar minuten. Alcohol zorgde er voor dat Chloé wat ruimer in haar denken werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter Storm

Hunter Storm

Aantal berichten : 340
IC-berichten : 274
Leeftijd : 27
Accounts : x Hunter Storm
x Yara Clover
x Tara Snow
x Evan Castle
x Matthew Fields
x Nathan Scott


Character sheet
Bijzonderheid: Vuursturen
Uiterlijke leeftijd: 18 jaar
Quote: It's a good day to die
Feeling of falling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feeling of falling   Feeling of falling Emptydo apr 09, 2020 7:37 pm

Hunter haalde kort zijn schouders op. “Ik zie niet in waarom ik dat niet zou doen,” sprak hij. “Je kunt wel steeds zoetjes doen voor je omgeving en je meningen voor je houden, maar bereik je daar iets mee?” Ja, dat mensen je mochten, maar daar gaf Hunter geen ene moer om. Als hij al wilde dat iemand hem mocht, dan was dat om hoe hij was als persoon en niet om iemand die hij pretendeerde te zijn. En hij verwachtte van de anderen ook dat ze dat zouden doen, al kon hij niet beloven dat hij hun “echte” karakters even goed kon appreciëren. Hij moest toegeven dat hij het meisje naast hem wel een kans wilde geven. Ze leek duidelijk niet onder de indruk te zijn van zijn sarcasme en gaf in plaats daarvan gewoon normaal antwoord, met een lach en wat geplaag. Dat kon Hunter op zich wel appreciëren en gaf hem niet het gevoel dat hij al gelijk weg wilde gaan van het gesprek, iets wat zeldzaam bij hem was. Hunter richtte zijn ogen weer op haar toen ze begon te praten over haar leven in Los Angeles en fronste zijn voorhoofd. Hij had al wat het één en ander met drugs meegemaakt, maar het uitgaansleven had hem nooit echt geboeid en daar had zijn thuissituatie hem dikwijls ook niet de kans voor gegeven. Natuurlijk was hij vaak weggeweest bij zijn vader, maar het was niet dat hij zijn zinnen was gaan zetten op dronken worden, zichzelf volspuiten met drugs en met één of andere chick die hij niet kende in bed belanden. Alsjeblieft, zeg. Hij moest er niet aan denken. Hij verstijfde kort toen ze haar vraag stelde en keek haar zijdelings aan. “Ik ga gebruik maken van het feit dat ik geen antwoord hoef te geven,” zei hij rustig tegen haar. “Misschien dat ik je dat ooit nog wel eens vertel, maar niet nu.” En daar moest ze het dan maar mee doen. “Maar doorbreken in de muziek, hè?” ging hij verder. “Dus je denkt wel dat je kunt zingen?” Zijn mondhoeken drukten zich weer even omhoog. “Laat dan eens iets horen,” daagde hij haar vervolgens uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
Feeling of falling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feeling of falling   Feeling of falling Emptyzo apr 12, 2020 1:55 pm

Feeling of falling Cab31160aeaff5142a318f790982bb844dd4a8e2
Don't know what to say, at a loss for words
If we walk away, maybe it won't hurt
I can't keep on holding on nothing but air
If we hit the bottom, I don't know what's there

Als je bij dit nummer even doorspoelt naar 16:56 kan je Chloé het nummer in de post horen zingen c:

De jongen leek te gebruik willen maken van haar aanbod om het niet te vertellen en dat was prima. Ze kenden elkaar ook nog maar een paar minuten en als hij zo’n soort vraag aan haar had gesteld, dan wist zij ook niet hoe zij zou reageren. “Helemaal prima, dude” zei Chloé met een klein glimlachje en een knikje. Het was voor haar ook prima. Chloé was een chille meid die het allemaal niet zoveel boeide. Als hij het verteld had, was het ook weer niet zo dat meteen haar hele leven veranderde. “Maar doorbreken in de muziek, hè?” hield hij het gesprek op gang “Dus je denkt dat je wel dat je kunt zingen? Laat dan eens iets horen.” Chloé lachte. “Nou ja, ik vind dat ik wel kan zingen. Maar muziek is een meningsgevalletje dus wat ik heel mooi kan vinden kan jij weer niet mooi vinden” beantwoordde ze zijn vraag en haalde haar schouders op. “En dat is prima natuurlijk!” voegde ze er snel nog aan toe en ging toen even gemakkelijk zitten. Ze nam nog even een flinke slok van de wijn en haalde diep adem. “Ken je The Killers? Ik heb ze gezien in Los Angeles en toen ze dit nummer speelde, wist ik zeker dat ik iets met muziek wilde doen.” Zachtjes kuchte ze even en sloot toen haar ogen. Chloé begon het eerste couplet van “Human” van The Killers te zingen. Ook besloot ze het refrein nog te zingen. Het hele nummer zou een beetje lang duren en misschien een beetje ongemakkelijk worden. Daarom sloot ze het stukje zingen af met het refrein: “Are we human or are we dancer? My sign is vital, my hands are cold. And I’m on my knees looking for the answer. Are we human or are we dancer?” Chloé opende haar ogen weer en glimlachte toen. Ze pakte de fles wijn en nam een flinke slok wijn. “En? What do you think?” vroeg ze nieuwsgierig. Het was altijd spannend om te horen wat iemand van haar zangkunsten vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter Storm

Hunter Storm

Aantal berichten : 340
IC-berichten : 274
Leeftijd : 27
Accounts : x Hunter Storm
x Yara Clover
x Tara Snow
x Evan Castle
x Matthew Fields
x Nathan Scott


Character sheet
Bijzonderheid: Vuursturen
Uiterlijke leeftijd: 18 jaar
Quote: It's a good day to die
Feeling of falling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feeling of falling   Feeling of falling Emptyzo apr 12, 2020 5:09 pm

Het meisje begon erover dat hij het misschien niet mooi kon vinden omdat hij een andere muzieksmaak had. Hunter haalde zijn schouders op. “Dat kan ik pas bepalen als ik het hoor,” was zijn nonchalante antwoord op haar woorden. Hij ging er eens goed voor zitten en toen ze haar ogen sloot, trok hij zijn wenkbrauw op. Hij had al eerder gezien dat mensen het blijkbaar comfortabel vonden om met hun ogen dicht te zingen omdat ze zich even konden afsluiten van de wereld en zich dan minder ongemakkelijk zouden voelen, maar het bleef altijd raar om te zien. Ze begon echter direct met zingen en Hunter leunde verrast een klein beetje naar voren en hield zijn hoofd wat naar beneden zodat hij het geluid nog beter op kon vangen. Ze had een zuivere stem en eentje die uniek was. Ja, ze kon wel goed zingen, besloot hij. Zijn mondhoeken drukten zich ongewild nog iets meer omhoog en hij leunde wat naar achteren zodra ze het refrein zong. Ze stopte met zingen en haar ogen gingen weer open, waarna ze hem na een slok wijn te hebben gedronken vroeg wat hij ervan vond. “Het klonk niet slecht,” antwoordde hij rustig. “Je stem klinkt erg uniek. Ik denk niet dat veel zangeressen je na zouden kunnen doen al zouden ze het nog zo hard proberen.” Hij had opgemerkt dat er meerdere mensen waren die in hun richting keken. Sommigen keken geïrriteerd, anderen weer geïnteresseerd en er was zelfs iemand bij die begon te klappen. “Het is jammer dat ze je kunsten na vandaag weer zullen vergeten,” sprak hij op een rustige manier. Hij richtte zijn blik weer op haar. “Is er geen mogelijkheid om uit de lus te geraken en weer terug naar Los Angeles te gaan? Hier zullen ze je na vandaag niet meer herinneren als je voor ze gaat zingen, maar in je eigen omgeving die niet aangetast is door de lus wel.” Ze kon nu zelf kiezen of ze haar verhaal wilde delen, maar aangezien Hunter haar afgekapt had toen hij daar een keuze voor had, nam hij aan dat ze daar niet al te veel over ging zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
Feeling of falling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feeling of falling   Feeling of falling Emptydi apr 14, 2020 11:01 am

Feeling of falling Cab31160aeaff5142a318f790982bb844dd4a8e2
Don't know what to say, at a loss for words
If we walk away, maybe it won't hurt
I can't keep on holding on nothing but air
If we hit the bottom, I don't know what's there

Chloé had al een aantal keer live voor mensen gezongen. De meeste mensen waar ze ooit voor gezongen had waren 200 mensen, op de bruiloft van een vriend van haar moeder. Toch vond ze dit enger. Als je voor 200 mensen aan het zingen was, ging je daarna weer het podium af en hoefde je niet alle 200 mensen weer onder ogen te komen. Dit vond ze spannender, omdat ze meteen ging horen wat iemand er van vond. Dat hij het niet mooi kon vinden, was iets waar ze rekening mee hield. Toch voelde ze een gek gevoel in haar buik, toen ze haar ogen had gesloten en ging zingen. Nadat ze haar ogen weer had geopend, had ze hem aangekeken en gevraagd wat hij er van vond. “Het klonk niet slecht. Je stem klinkt erg uniek.” Chloé glimlachte dankbaar. “Ik denk niet dat veel zangeressen je na zouden kunnen doen al zouden ze het nog zo hard proberen.” Dat compliment en het geklap van iemand anders vulde haar helemaal met warmte. “Ik denk oprecht dat dat het mooiste compliment is dat ik ooit van iemand heb gehad. Dankjewel, ook al ken ik je pas net, dat soort complimenten betekenen veel voor me.”

De jongen ging door en vertelde haar dat het jammer was dat ze het hier weer zullen vergeten. Hij vroeg haar of ze niet terug kon gaan naar Los Angeles. Ondanks dat hij zijn verhaal niet had verteld, was dat voor Chloé anders. Chloé was een open boek. Ze trok haar benen omhoog en sloeg haar armen om haar benen, liet haar kin op haar knieën rusten. “Dat heb ik mijzelf ook al honderd keer afgevraagd” begon ze “Maar weet je wat het is, ik ben hier naar toe gekomen om meer van de wereld te zien. Het was een makkelijk opstapje, omdat mijn ouders hier ook gezeten hebben. Alleen ik ben bang dat ik hier voor altijd ga blijven. Weet je, Los Angeles is geweldig. Ik hou van die stad. Maar ze zijn meer veroordelend dat ze zelf claimen te zijn. In L.A. is er geen plek voor mensen zoals ik, mensen zoals wij, met een bijzonderheid.” Nachten had ze wakker gelegen met de vraag: waarom was ze hier naar toe gegaan? Dat de jongen haar dit had gevraagd was een realisatiemomentje voor haar. Zou ze ooit uit deze lus raken?

Hier had Chloé een hekel aan. Zich druk maken over dingen. Ze was een relaxte meid. Daarom schudde ze haar hoofd en ging weer ontspannen zitten. Waarom zou je je druk maken? Ze keek opzij naar de jongen en glimlachte. “En hoe zit het met jou? Heb jij iets dat je graag doet? Iets met muziek, of sport bijvoorbeeld?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter Storm

Hunter Storm

Aantal berichten : 340
IC-berichten : 274
Leeftijd : 27
Accounts : x Hunter Storm
x Yara Clover
x Tara Snow
x Evan Castle
x Matthew Fields
x Nathan Scott


Character sheet
Bijzonderheid: Vuursturen
Uiterlijke leeftijd: 18 jaar
Quote: It's a good day to die
Feeling of falling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feeling of falling   Feeling of falling Emptydi apr 14, 2020 3:54 pm

Hunter merkte op dat het meisje, in tegenstelling tot zijn eigen karakter, juist vrij veel kon zeggen over zichzelf en over hoe haar verleden voor haar was geweest voordat ze naar de lus kwam. Hunter kon daar minder snel iets over zeggen omdat… tja, omdat de zaken gewoon zo veel gecompliceerder lagen. Als bemoeizuchtige mensen met een vooroordeel voor bepaalde karakteristieken van anderen zijn enige problemen waren geweest, dan had hij misschien ook open over zijn verleden kunnen praten, maar de waarheid was dat het veel gecompliceerder dan dat lag. Chloé had waarschijnlijk geen vader gehad voor wie ze moest uitkijken en bij wie ze op de tippen van haar tenen moest lopen om te voorkomen dat haar tanden niet half uit haar mond geslagen werden of ze met de dood bedreigd werd. Het was voor Hunter nog steeds een reden waarom hij dichtklapte als het over zijn leven voor de lus ging en hij absoluut niet van aanrakingen hield, zelfs niet als ze teder waren. Hij had de tedere hand van zijn moeder ook altijd weggeslagen als ze hem wilde verzorgen en hij vreesde dat het in de lus niet veel anders ging zijn. “Ik geloof dat dat niet alleen in Los Angeles zo is, anders zaten we hier niet met een boel man,” merkte hij cynisch op. Hij was zelf van Londen en daar hadden ze het blijkbaar ook niet zo op vuursturende jongens. Aan de andere kant maakte het hem wel benieuwd naar welke bijzonderheid zij dan had, maar voordat hij die vraag kon stellen, stelde zij al een vraag over zijn verleden. Hij trok zijn wenkbrauw op en dacht kort na. Tja, wat deed hij graag? Hij had niet veel hobby’s gehad omwille van zijn situatie met zijn vader. Hij zat dikwijls thuis en er was geen ruimte om weg te gaan, maar er moest toch wel iéts zijn wat hij leuk had gevonden? “Ik denk dat ik voetbal wel aangenaam vond. Of hardlopen,” zei hij na een poosje. “Iets waarin ik kon uitblinken en anderen achter me kon laten, in ieder geval.” Hij haalde zijn schouders op. “En skateboarden deed ik wel eens met vrienden, maar dat was nu ook weer niet zo frequent.”
@tag
YTN
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
Feeling of falling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feeling of falling   Feeling of falling Emptydo apr 16, 2020 11:23 am

Feeling of falling Cab31160aeaff5142a318f790982bb844dd4a8e2
Don't know what to say, at a loss for words
If we walk away, maybe it won't hurt
I can't keep on holding on nothing but air
If we hit the bottom, I don't know what's there

Nu ze elkaar wat beter aan het leren kennen waren, had Chloé de kans om hem een beetje beter te observeren. Hij leek heel hard over te komen, iemand waar veel mee gebeurd was. Dat vond Chloé interessant. Ze wilde meer over hem te weten komen. Niet zo zeer omdat ze een sensatiezoeker was ofzo, maar omdat het haar interessant leek om te weten. Als het andersom was geweest, wist ze niet zeker of ze het wel zo leuk had gevonden. Veel over zichzelf vertellen had Chloé nooit gedaan. Nieuwsgierig had ze gevraagd wat hij leuk vond om te doen in zijn vrije tijd. Hij leek een sportieve jongen, vertelde dat hij van voetbal, hardlopen en skateboarden hield. Het waren sporten waar hij in uit blonk. Chloé knikte. “Je lijkt me een strever. Iemand het beste wilt zijn in wat hij doet. En als je er niet het beste in bent, doe je het ook niet.” De toon van haar was niet gemeen, of veroordelend, maar meer nieuwsgierig. “Heb ik dat goed geobserveerd?” zei ze met een grijns. Chloé nam nog een slok van de wijn en keek teleurgesteld naar de inhoud. Hij was bijna leeg. “Misschien had ik nog meer flessen moeten meekapen, want dit gaat ons niet veel vreugde meer geven denk ik. Of heb jij nog wat bij?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter Storm

Hunter Storm

Aantal berichten : 340
IC-berichten : 274
Leeftijd : 27
Accounts : x Hunter Storm
x Yara Clover
x Tara Snow
x Evan Castle
x Matthew Fields
x Nathan Scott


Character sheet
Bijzonderheid: Vuursturen
Uiterlijke leeftijd: 18 jaar
Quote: It's a good day to die
Feeling of falling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feeling of falling   Feeling of falling Emptydo apr 16, 2020 1:39 pm

Hij had nog maar net over zijn hobby’s verteld of ze begon al gelijk zijn karakter te interpreteren. Hunter trok zijn wenkbrauw op, maar liet haar speculeren en leunde op zijn gemak naar achteren, luisterend naar wat ze te zeggen had. Eigenlijk zat ze er niet eens zo heel ver naast. Ja, hij was iemand die wilde streven naar een perfect einddoel, maar hij was niet iemand die het zomaar opgaf en er niet eens aan begon als hij dacht dat het hem niet zou lukken. “Het eerste gedeelte was juist, het laatste niet,” antwoordde hij op een simpele toon. “Ik wil gerust iets proberen en als het me echt niet ligt, zal ik wel kijken of ik ermee kap of niet. Meestal wil ik dan juist doorgaan om te bewijzen dat ik het wel kan.” Hij keek kalm naar het uitzicht dat te zien was over de kliffen. Het zou niet meer lang duren eer dat de avond zou vallen en bovendien leek de show al bijna op zijn einde te zijn. “Ik heb zelf niks meer bij, maar misschien kunnen we naar het centrum gaan en daar zien of er iets te beleven valt?” Het begon inmiddels vrij koud te worden. Aangezien ze op een hoog punt zaten, bereikte de wind hun ook een stuk steviger en zou het vast niet meer lang duren eer dat ze zaten te rillen van de kou. Natuurlijk had Hunter het hier af kunnen kappen en weg kunnen gaan, maar ze interesseerde hem wel en hij wilde wel eens zien wat er zou gebeuren als ze aan de sterkedrank zouden beginnen.
@tag
YTN
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
Feeling of falling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feeling of falling   Feeling of falling Emptydo apr 16, 2020 7:50 pm

Feeling of falling Cab31160aeaff5142a318f790982bb844dd4a8e2
Don't know what to say, at a loss for words
If we walk away, maybe it won't hurt
I can't keep on holding on nothing but air
If we hit the bottom, I don't know what's there

De jongen vertelde haar dat ze er niet eens zo ver naast zat, dat het eerste gedeelte klopte, maar het laatste niet. Chloé knikte bevestigend. “Daar hou ik wel van, die instelling” zei Chloé met een glimlach. Ze had ook opgemerkt dat de fles wijn bijna leeg was en de jongen leek ook aan te geven niet echt meer iets te hebben. Hij stelde voor om weer naar beneden te gaan en naar het centrum te gaan. Kijken of er daar nog wat te beleven viel. Dat leek Chloé wel leuk. Ze was niet echt gekleed om naar de club te gaan, in haar hoodie en haar broek, maar misschien konden ze wel even naar het café gaan. Ze vond de jongen interessant – hij leek heel kil en hard, maar Chloé had hem nog niet afgeschrikt. Tijd om dit mysterie beter te leren kennen. “Dat lijkt me een top plan!” zei ze enthousiast en pakte de fles. Ze nam de laatste slok uit de fles en goot hem leeg in haar keel. Plagend liet ze haar wenkrauwen op en neer bewegen. De fles deed ze terug in de tas die ze bij had, die ging ze niet heer achterlaten, dat was slecht voor de natuur. Ondanks dat ze al een halve fles wijn er in had zitten, stond ze toch best soepel op. “Oké, let’s go!” zei ze vrolijk.

Off: misschien een nieuw topic maken? Of gaan we hier door? c: Maakt mij niet echt uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Feeling of falling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feeling of falling   Feeling of falling Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Feeling of falling
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Feeling salty .
» Seeing red, feeling blue
» Still falling for you || JR
» Falling through the door
» Falling in love with this idealisation

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
I n n d y r
 :: c l i f f s
-
Ga naar: