Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

I stare at the girl in the mirror, she talks to me too Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


I stare at the girl in the mirror, she talks to me too Firefo11
15 oktober 2016


I stare at the girl in the mirror, she talks to me too Birdpl11

Deel
 

 I stare at the girl in the mirror, she talks to me too

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Shay Oakley

Shay Oakley

Aantal berichten : 144
IC-berichten : 95

Character sheet
Bijzonderheid: Atmokinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ღ if you wanna be my baby, know that I'm gonna drive you mad
I stare at the girl in the mirror, she talks to me too Empty
BerichtOnderwerp: I stare at the girl in the mirror, she talks to me too   I stare at the girl in the mirror, she talks to me too Emptyza aug 15, 2020 4:03 pm

Feelin' something that I can't explain, think it's a wound I still entertain
I'd do anything to numb the flame, I guess I'm just on fire these days
I can't see straight, I can't see me, there's too much hurt caught in between
Wish I could be what I know I am, this moment's hijacked my plans



Strompelend liep Shay door de gangen. Haar mascara was uitgelopen, ze hinkte een beetje, haar haren zaten door de war en haar hoge hakken had ze niet langer meer aan haar voeten, maar in haar handen. Haar lichaam deed pijn. Een besef van tijd had ze niet, maar het zou vast en zeker ergens vroeg in de ochtend zijn. Haar ogen gingen de nummers van de kamers af. 313, ze was er bijna. Nog twee kamers. De deur van haar kamer kwam in zicht en met een opgelucht zuchtje deed ze de deur met de sleutel open, waarna ze hem op slot draaide. Ondanks dat het donker was in de kamer, zorgde het maanlicht ervoor dat ze het een en ander in de kamer kon zien. Verbaasd staarde ze naar de bult in het bed wat normaal gesproken altijd leeg was. Maar dat was waar ook. Een paar dagen eerder was Matthew in haar kamer ingetrokken. Dat had ze best wel leuk gevonden, ze mocht de jongen wel en ondanks dat hun eerste ontmoeting een beetje vreemd was geweest, was het toch wel heel erg leuk. Maar desondanks dat ze Matthew graag mocht, had ze liever alleen geweest op dit moment. De bandjes van haar jurk deed ze langs haar armen naar beneden zakken en hij gleed van haar lichaam af. Ze stapte er uit. Haar jurkje liet ze zo liggen, die zou ze morgen wel in de was doen. Met het licht van haar telefoon hinkte ze zachtjes naar haar bureautje en ging op het tafeltje zitten. Haar make-up spulletjes van eerder die avond lagen er nog en Shay keek naar zichzelf in de spiegel. Ze zag er verschrikkelijk uit. Er zaten zwarte mascarastrepen over haar gezicht, ze had gehuild nadat ze Elijahs kamer uit was gegaan. Haar haren, die eerder mooi opgestoken waren geweest, waren rommelig. En dan nog wel niet te spreken over de blauwe plek in haar hals. Shay gleed met haar vingers over de plek en drukte zachtjes. Eventjes kromp ze in een van pijn en terwijl ze een make-up doekje pakte en de eerste helft van haar gezicht begon schoon te maken. Toen ze een nieuw doekje pakte om aan het tweede deel van haar gezicht te beginnen, keek ze nog een keer in het spiegeltje. Ze vond zichzelf er zo zielig uit zien. Haar lichaam deed zoveel pijn, haar schaamstreek, haar rug en gewoon heel haar lichaam. En dat was nog niet het ergste, maar het gevoel van gebruikt te zijn. Natuurlijk had ze geen hartstochtelijke relatie met hem verwacht. Maar ze konden toch morgen gewoon samen iets gaan doen? Om elkaar een beetje te leren kennen? Desnoods bleef het bij friends with benefits, dat was voor Shay prima. Maar niet de manier waarop Elijah haar nu behandeld had. Daar was ze totaal niet oké mee. En toen begon Shay zachtjes te huilen. Omdat ze niet zeker wist of Matthew sliep of niet, sloeg ze haar hand voor haar mond en begon zachtjes te schudden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Fields

Matthew Fields

Aantal berichten : 171
IC-berichten : 159

Character sheet
Bijzonderheid: Invisibility
Uiterlijke leeftijd: 21 jaar
Quote: Fuck the world
I stare at the girl in the mirror, she talks to me too Empty
BerichtOnderwerp: Re: I stare at the girl in the mirror, she talks to me too   I stare at the girl in the mirror, she talks to me too Emptyza aug 15, 2020 4:30 pm

Matthew Fields
Het was niet de eerste keer dat Shay niet op de kamer sliep en daar had Matthew dan ook geen problemen mee. Begreep hem niet verkeerd: hij mocht het meisje graag en ze hadden leuke gesprekken, maar soms was alleen in een kamer zijn ook wel eens fijn. Het was een bewuste keuze geweest om bij haar in te trekken. Ze was zowat de enige die hij kon tolereren en het begon een gevaar te worden om zijn eigen kamer te blijven omdat er een paar blijkbaar wisten van zijn drugs en zijn kamer regelmatig lieten doorspitten. Nu hij bij Shay op de kamer sliep, was de kans minder groot dat ze zijn drugs zouden vinden en had hij al wel wat innovatieve plaatsen gevonden waar hij de drugs kon verstoppen. Natuurlijk zonder Shay in gevaar te brengen, maar wel zodanig dat als er nog eens iemand van de leiding zou komen, ze het niet zomaar zouden vinden. Matthew lag met zijn arm over zijn hoofd weg te doezelen toen de kamer opeens openging. De jongen liet zijn blik naar de deur gaan en fronste toen hij Shay binnen zag strompelen. Hij bleef echter stilletjes liggen omdat hij niet goed wist wat er aan de hand was en dus observeerde hij haar maar in het donker. Het maanlicht scheen naar binnen, maar liet enkel zien wat ze aan het doen was en niet haar gezichtsexpressie. Waarschijnlijk was ze gewoon dronken geworden in de club. Matthew rolde met zijn ogen en wilde zich van haar wegdraaien toen hij opeens zacht gesnik hoorde. Huh? Dit was wél nieuw. De jongen duwde zich op zijn ellebogen overeind. Hij droeg enkel een boxershort, maar aangezien hij haar al naakt had gezien en zij hem zonder shirt en broek, stoorden ze zich daar beiden niet aan. Hij liep op haar af en legde voorzichtig een hand op haar schouder. “Shay?” vroeg hij met onvaste stem, omdat hij geen idee had wat hij met deze situatie moest. En omdat hij zich ergens ook wel licht zorgen maakte over het feit dat zijn altijd zo stevig in haar schoenen staande kamergenote nu aan het huilen was. “Wat is er aan de hand?” Hij kon in het donker haar blauwe plekken niet zien en had dus werkelijk waar geen idee wat er aan de hand was.

Terug naar boven Ga naar beneden
Shay Oakley

Shay Oakley

Aantal berichten : 144
IC-berichten : 95

Character sheet
Bijzonderheid: Atmokinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ღ if you wanna be my baby, know that I'm gonna drive you mad
I stare at the girl in the mirror, she talks to me too Empty
BerichtOnderwerp: Re: I stare at the girl in the mirror, she talks to me too   I stare at the girl in the mirror, she talks to me too Emptyza aug 15, 2020 4:53 pm

Waarom was het gelopen zoals het was gelopen? Was Shay dan echt blind voor de echte intenties van de jongen? Of was het verlangen naar iemand die van haar hield en samen met iemand te zijn groter dan ze eigenlijk wilde toegeven? Ze wist het niet en eigenlijk wilde ze ook geen antwoord op die vraag. Op dit moment wilde Shay gewoon in bed liggen en heel deze avond vergeten. Ze was benieuwd of dat ze de jongen, waarvan ze eigenlijk ook nog steeds de naam niet wist, ooit nog terug zou zien. Doordat Shay met haar ogen dicht had gezeten en nog steeds aan het snikken was, had ze niet gemerkt dat Matthew wakker was geworden. Opeens voelde ze een hand op haar schouder, waar ook een blauwe plek zat. “Au” piepte ze zachtjes en dook even in elkaar. Snel stond ze op, ging vol in het maanlicht staan, waardoor hij haar wel moest zien. Dat realiseerde ze zich ook, dus gauw deed ze een stap op zij, terug de duisternis in. Hij vroeg haar wat er aan de hand was. “Niks” zei ze, probeerde met haar normale stem haar verdrietige, huilerige stem te verbloemen “Niks, maak je niet druk, het komt wel weer goed.” Ondanks dat ze iets vaster klonk dan eerst, kon je nog steeds de lichte trilling in haar stem horen. “Sorry dat ik je wakker heb gemaakt, Matthew. Dat was niet de bedoeling.” Shay draaide zich om en terwijl ze liep, deed ze het slotje van haar bh los en liet ze ook haar onderbroek zakken. Wederom was ze even in het maanlicht zichtbaar, omdat ze haar ondergoed bij haar jurkje legde. Dat zou ze morgen allemaal wel weer opruimen. Ze liep naar haar kast en deed deze open, pakte er een schone bh en string uit en deed deze aan. Vervolgens pakte ze een groot, oversized t-shirt en deed deze aan, als bewijze van pyjama. Shay liep weer terug naar de stoel. “Ga maar weer slapen, ik ben oké” zei ze toen zachtjes en keek wederom in de spiegel, klaar om het tweede deel van haar gezicht schoon te maken. Ze keerde haar rug naar Matthew, zodat hij niet kon zien dat wederom de tranen over haar gezicht begonnen te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Fields

Matthew Fields

Aantal berichten : 171
IC-berichten : 159

Character sheet
Bijzonderheid: Invisibility
Uiterlijke leeftijd: 21 jaar
Quote: Fuck the world
I stare at the girl in the mirror, she talks to me too Empty
BerichtOnderwerp: Re: I stare at the girl in the mirror, she talks to me too   I stare at the girl in the mirror, she talks to me too Emptyza aug 15, 2020 8:55 pm

Matthew Fields
 
Matthew haalde geschrokken zijn hand weg toen Shay een pijnkreet slaakte. Zijn ontzetting werd nog groter toen ze in het volle maanlicht stond en hij een zicht had op haar lichaam. Omdat ze haar jurkje uit had gedaan, kon hij de blauwe plekken over haar lichaam zien. Hij zag iets boven haar navel dat hem aan een zuigzoen deed denken en toen hij naar haar hals keek, zag hij dat zich daar iets soortgelijks bevond. En toen viel het hem binnen. De blauwe plekken, het strompelen… “What the fuck!” snauwde hij. “Dit is niks? Dit is niks, zeg je?” Hij gebaarde naar haar lichaam, maar ze zei dat hij moest gaan slapen en verontschuldigde zich omdat ze hem wakker had gemaakt. Geïrriteerd wuifde Matthew het weg en liep achter haar aan, waarbij hij haar voorzichtig bij haar hand vastpakte nadat ze zich had aangekleed en haar terug in het maanlicht trok. Met zijn hand reikte hij naar de lichtschakelaar en pakte hij zonder pardon de zoom van haar oversized shirt vast, waarna hij deze naar boven deed. “Verdomme,” zei hij zachtjes toen hij zijn blik over de blauwe plekken liet glijden. Hij keek haar ontzet aan en schudde zijn hoofd. “Wie?” vroeg hij vervolgens in een grom, zijn kaken op elkaar geklemd en een haast kille blik in zijn ogen. “Was het iemand binnen de lus? Ik zweer dat ik die fucking loser helemaal kapot maak.” Hij liet haar shirt weer zakken en trok het naar beneden zodat het haar netjes bedekte, waarna hij zijn handen voorzichtig op haar schouders plaatste en haar strak aankeek. “Je moet me vertellen wie dit gedaan heeft, Shay. Dit mag niet ongestraft blijven.” 

Terug naar boven Ga naar beneden
Shay Oakley

Shay Oakley

Aantal berichten : 144
IC-berichten : 95

Character sheet
Bijzonderheid: Atmokinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ღ if you wanna be my baby, know that I'm gonna drive you mad
I stare at the girl in the mirror, she talks to me too Empty
BerichtOnderwerp: Re: I stare at the girl in the mirror, she talks to me too   I stare at the girl in the mirror, she talks to me too Emptyza aug 15, 2020 9:51 pm

Shay wilde Matthew niet lastig vallen met haar problemen. Natuurlijk gaf ze om de jongen, al zou ze dat niet snel toegeven, en zag ze hem als een goede vriend, maar ergens schaamde ze zich om wat er was gebeurd. Dat Matthew geen genoegen nam met haar antwoorden kwam niet echt als een verrassing, maar ze wist niet hoe hij zou reageren en ergens wilde Shay gewoon gaan slapen. Wilde ze er niet over praten, omdat ze zich schaamde tegenover de jongen, zeker ook omdat ze wist wat zijn mening was tegenover onenightstands. Daarom had ze hem gezegd dat hij moest gaan slapen en dat ze wel oké was. Maar Matthew liet het hier niet bij zitten en pakte haar hand beet. In het maanlicht kon ze het nog enigszins verbergen, maar zodra hij het licht aan had gedaan en onder haar t-shirt keek was er geen bedenken meer aan. Haar eerste reactie was om het shirt naar beneden te slaan, maar het was al te laat, hij had het gezien. Daarom stond Shay daar maar een beetje. Matthew wilde weten wie het had gedaan, dat hij die jongen helemaal kapot zou maken. Zonder context leek het ook wel of dit allemaal tegen haar wil in was gebeurd, maar dat was niet zo. Ze had hier zelf mee ingestemd. Hij plaatste zijn handen op haar schouders en keek haar strak aan. Shay probeerde niet in zijn ogen te kijken, ze kon het niet over haar hart verkrijgen om de waarheid te vertellen. “Matthew” zei ze toen met een trillende stem “Het is niet tegen mijn zin in gebeurd…” Shay begon weer zachtjes te snikken en draaide zich van hem weg, liep weer terug naar het stoeltje van haar bureau en ging er zitten. Haar elleboog liet ze op het tafelblad rusten, haar hoofd op haar hand. “Ik ontmoette hem in de club vanavond” begon ze toen schor, maar ze durfde hem nog steeds niet aan te kijken “Ik was met een aantal meiden die uit het huis kwamen, maar het was zo saai. Dus toen ontmoette ik hem bij de bar en hij was super knap. Hij gaf me heel veel aandacht en ik voelde me gewoon zo alleen. En ik had champagne op, een paar glaasjes.” Shay veegde haar ogen even schoon. “Dus we gingen dansen en van het een kwam het ander en toen zijn we terug naar het huis gegaan en toen…nou ja, toen hebben we seks gehad. En het was best wel ruig, ik vond het niet altijd even fijn, maar daarna wel…alleen toen we klaar waren dacht ik dat we misschien morgen iets leuks konden doen, elkaar een beetje konden leren kennen en misschien meer.” Haar stem sloeg een beetje over en weer voelde ze tranen in haar ogen komen. “Maar dat wilde hij niet, en nu voel ik me…voel ik me zo kut.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Fields

Matthew Fields

Aantal berichten : 171
IC-berichten : 159

Character sheet
Bijzonderheid: Invisibility
Uiterlijke leeftijd: 21 jaar
Quote: Fuck the world
I stare at the girl in the mirror, she talks to me too Empty
BerichtOnderwerp: Re: I stare at the girl in the mirror, she talks to me too   I stare at the girl in the mirror, she talks to me too Emptyzo aug 16, 2020 2:32 pm

Matthew Fields
 
Matthew’s eerste ingeving was dat Shay ergens in een steegje was gesleurd en dat ze haar daar… Shay sprak het echter tegen. Ongelovig keek Matthew naar haar toen ze aangaf dat het niet tegen haar zin was gebeurd, dat ze dit gewoon had laten gebeuren. Ze had een jongen haar gewoon zo vast laten grijpen en seks met haar laten hebben alsof dat het niks was. Matthew wilde haar onderbreken en vragen welk beest dit gedaan had, maar hij merkte dat ze begon te praten en het uit wilde leggen en onderbrak haar niet, maar schoof wel met zijn kaken over elkaar heen. Of het nu met haar toestemming was gebeurd of niet, dit kon echt niet. Matthew snoof toen ze zei dat het ruige seks was geweest en dat ze dat niet altijd fijn had gevonden. Hoe kon ze dat op een bepaald punt wel hebben gedaan? Hoe kon iemand het fijn vinden als hij als een beest behandeld werd? Matthew kon er met zijn hoofd niet bij en ergens leek het hem ook wel een goed punt dat hij dat niet begreep. Hij schudde geërgerd zijn hoofd nadat ze klaar was met praten. Hij liep naar haar toe, ging op zijn hurken zitten en legde een hand op haar bovenbeen. “En dit is nu precies waar ik je voor gewaarschuwd heb, Shay,” zei hij op een zachte toon. “Zulk soort gasten dat je meteen naar hun kamer meeneemt na een eerste ontmoeting zijn daar echt niet voor de romantische sfeer. Dat weet je toch?” Ondanks dat zijn woordkeuze niet bepaald aardig klonk, was de toon van zijn stem dat wel. “En sorry Shay, maar een beetje ruige seks? Hij heeft je verdomme als een beest behandeld en daarna aan de kant gegooid alsof dat het niks is.” Hij dacht weer terug aan hoe ze de kamer binnen kwam strompelen en hij liet zijn blik naar haar kruis glijden. “Shay.” Hij keek haar weer terug strak aan. “Waar doet het precies pijn?” Hij verschoof zijn hand ietsje hoger en trok zijn wenkbrauw naar haar op. “Daar?” kwam er als een zachte fluistering over zijn lippen. Fuck, hij wist niet wat hij moest doen. Hij wilde die gast helemaal in elkaar gaan slaan, maar als dit met Shay’s toestemming was gebeurd, dan was er niet veel om mee naar de leiding te gaan.  
Terug naar boven Ga naar beneden
Shay Oakley

Shay Oakley

Aantal berichten : 144
IC-berichten : 95

Character sheet
Bijzonderheid: Atmokinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ღ if you wanna be my baby, know that I'm gonna drive you mad
I stare at the girl in the mirror, she talks to me too Empty
BerichtOnderwerp: Re: I stare at the girl in the mirror, she talks to me too   I stare at the girl in the mirror, she talks to me too Emptyzo aug 16, 2020 3:28 pm

Het was natuurlijk haar eigen schuld. Ze had gewoon nooit mee moeten gaan en nooit zoveel hoge verwachtingen moeten stellen. Als je dat niet deed, kon er namelijk ook niemand pijn gedaan worden. Shay zuchtte. Het was allemaal in de soep gelopen. Ze had gewoon thuis moeten blijven en naar de film moeten kijken, desnoods had ze kunnen vragen of Matthew mee was gegaan. Matthew ging voor haar zitten en legde zijn hand op haar bovenbeen. Haar hazelnootbruine ogen keken in de donkergrijze ogen van Matthew en vulde zich met tranen terwijl hij begon te spreken. Ze wilde iets zeggen, maar er kwam niks uit haar mond. Want ze wist ook wel dat hij gelijk had. Natuurlijk had hij gelijk. Maar ergens was dat ook weer niet wat Shay wilde horen. Ze wilde niets meer horen en gewoon in haar bed gaan liggen. Maar ze kon Matthew hier ook niet zonder uitleg laten zitten. Zijn hand gleed wat omhoog en als hij het niet was geweest, had ze die hand weggeslagen. Maar ze vertrouwde Matthew. “Ook” zei Shay toen en zuchtte “Heel m’n lichaam doet gewoon pijn.” Ze keek weg van Matthews ogen en staarde weer naar zichzelf in het spiegeltje. “Begrijp me niet verkeerd, Matthew, want ik weet dat je gelijk hebt” fluisterde ze toen “Maar probeer mijn kant ook te snappen. Soms voel ik me gewoon alleen. In Londen al. Ik heb nooit echte vrienden gehad, nooit een relatie gehad en mijn ouders waren ook ijskoud.” Shay gnuifde even afkeurend toen ze aan haar ouders dacht. “Voor mijn verjaardag heb ik toen een keer chocolade gehad. Ik ben allergisch voor chocolade, al sinds ik vier ben. Dus dat bewijst denk ik maar hoe betrokken ze met mij waren.” Vervolgens keek ze Matthew weer aan en glimlachte voorzichtig naar hem. “Ik ben ook maar een meisje en soms heb ik het ook nodig dat een jongen tegen mij zegt dat hij mij mooi vindt en gewoon wat aandacht geeft. Ik weet dat dat voor jou niet echt uitmaakt…maar voor mij wel.” Ze sloeg haar handen in een en bekeek de blauwe plekken op haar lichaam. Meteen ging de gedachte door haar hoofd dat de jongen haar geen enkele keer mooi had genoemd, of ook maar iets van andere interesse in haar had getoond dan op seksueel gebied. Ze had het moeten zien aankomen, die jongen had een rode vlag zowat op zijn hoofd geplakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Fields

Matthew Fields

Aantal berichten : 171
IC-berichten : 159

Character sheet
Bijzonderheid: Invisibility
Uiterlijke leeftijd: 21 jaar
Quote: Fuck the world
I stare at the girl in the mirror, she talks to me too Empty
BerichtOnderwerp: Re: I stare at the girl in the mirror, she talks to me too   I stare at the girl in the mirror, she talks to me too Emptyzo aug 16, 2020 9:08 pm

Matthew Fields
 
Hoewel ze elkaar in totaal niet langer dan een week kenden, hadden ze op die korte week al wel een bepaalde band opgebouwd. Eentje waarbij zij gewoon haar kleren kon uittrekken zonder dat hij er raar van opkeek en ze alle onderwerpen bespreekbaar konden maken. En ook al had ze hem in eerste instantie duidelijk weg willen duwen, toch had ze hem uiteindelijk verteld wat er was gebeurd en hoe dat tegen haar verwachtingen in was gestrookt. Iets wat Matthew haar al wel had kunnen vertellen voor heel het gedoe gebeurd zou zijn, maar daar zou ze niet nu mee geholpen zijn. Hij klemde zijn kaken op elkaar toen ze bevestigde dat het pijn deed naar de plek waar hij geknikt had, maar ook heel haar lichaam zeer deed. Hij wilde bijna opstaan zodat hij wat ijs voor haar kon halen, maar toen begon ze weer verder te vertellen en besloot hij om het nog even te laten voor wat het was. Hij zou dadelijk naar haar fysieke wonden kijken, maar eerst moesten haar mentale wonden besproken worden. Hij had zo’n idee dat die immers dieper waren dan die op haar huid. Hij richtte zijn blik naar haar toen ze vertelde over haar ouders en grinnikte. “Misschien laat het je beter voelen, misschien ook niet, maar ik begrijp wel wat je doormaakt op dat vlak. Mijn ouders gaven ook nooit een fuck om me en waren meer betrokken met hun werk dan met mij.” Het was één van de redenen geweest waarom hij een gang leader was geworden, maar die informatie ging hij nu natuurlijk niet aan haar vertellen. Hij had zo het idee dat ze er niet goed op ging reageren en bovendien wilde hij haar niet in gevaar brengen. Het was dezelfde reden waarom hij ook geen intiem contact had gehad met andere meiden in Londen, al liep Shay hier natuurlijk door de lus, haar gave en het feit dat de dag zich constant herhaalde minder risico’s met de deals die hij sloot dan dat ze dat in Londen gedaan zou hebben. Maar dan nog. “Maar waarom zoek je dan ook zo’n eikel uit?” vroeg hij met een zucht. “Je weet toch ergens in je achterhoofd wel dat zo’n klootzak je aan de kant schuift en je slechter laat voelen dan dat eerst het geval al was? Is het dat echt waard?” Onbewust ging zijn hand naar haar gezicht toe en schoof hij een lok van haar haren naar achteren. “En voor wat het waard is, je bent echt niet lelijk om naar te kijken.” Hij liet zijn typische grijns aan haar zien, pakte haar hand vast en begeleidde haar toen naar haar bed, waar hij haar met een zacht duwtje op dwong. “Hold on, zo terug,” mompelde hij, waarna hij de kamer verliet en snel wat ijs beneden ging halen. Dat wikkelde hij in een handdoek en snel liep hij weer met twee treden tegelijkertijd de trap op. “Doe je shirt uit,” gebood hij haar op een zachte, maar strenge toon. “En ga op je buik liggen zodat ik er beter bij kan.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Shay Oakley

Shay Oakley

Aantal berichten : 144
IC-berichten : 95

Character sheet
Bijzonderheid: Atmokinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ღ if you wanna be my baby, know that I'm gonna drive you mad
I stare at the girl in the mirror, she talks to me too Empty
BerichtOnderwerp: Re: I stare at the girl in the mirror, she talks to me too   I stare at the girl in the mirror, she talks to me too Emptyma aug 17, 2020 11:06 am

Omdat Shay wist dat Matthew haar nooit pijn zou doen, of iets tegen haar zin zou doen, liet ze hem toe. Misschien was het daarom ook wel dat ze hem delen van haar verleden durfde toe te vertrouwen. Omdat ze hem kon vertrouwen, dat had hij al eerder bewezen. Matthew vertelde haar dat hij net als haar een vervelende ervaring met zijn ouders had gehad. Shay knikte, het was een bevestiging dat ze niet alleen was. Zachtjes legde ze haar hand even op de zijne en kneep er zachtjes even in. Ook vroeg hij haar waarom ze dan zo’n eikel had uitgezocht. Shay haalde haar schouders op. “Ik denk dat eenzaamheid rare dingen met iemand doen” mompelde ze. Matthew deed een plukje van haar haren achter haar oor en vertelde haar dat ze echt niet lelijk was om naar te kijken. Shay gaf hem een warme glimlach, dat was lief van hem. Hij had haar hand gepakt en bracht haar naar bed. Shay ging op haar rug liggen. Hij meldde dat hij zo terug zou zijn en Shay knikte. Terwijl ze lag, voelde ze de vermoeidheid overnemen. De afgelopen avond speelde als een bioscoopfilm voor haar ogen. De manier waarop hij haar had vastgepakt in de club, hoe hij onrespectvol aan haar had gevraagd of ze het toevallig ook in een steegje wilde doen. Shay sloot haar ogen en een traan liep vanuit haar ooghoek over haar gezicht. Hoe had ze zo stom kunnen zijn? Matthew kwam de kamer weer op en Shay schrok er eventjes van, veegde snel de traan weg en forceerde een glimlach naar hem. In zijn hand had hij een handdoek, waarin Shay vermoedde dat er ijs in zat. Hij zei op een kalme, maar dwingende toon dat ze op haar buik moest gaan liggen. In haar hoofd speelde de bioscoopfilm wederom af, waarin ze zag dat ze ruw het bed in werd gewerkt, en werd omgedraaid. Shay kromp eventjes in elkaar. Maar dit was geen film, en ze was niet langer op de kamer van de jongen, ze was bij Matthew en die zou haar dat niet aan doen. Daarom deed ze braaf wat haar werd gevraagd. Haar shirt trok ze over hoofd en legde het naast haar bed. Zelf ging ze op haar bed liggen en sloot ze haar ogen. “Bedankt, Matthew, voor alles wat je doet. Je bent lief.” Shay legde haar armen over elkaar, onder haar kussen en drukte de zijkant van haar hoofd in het kussen. “Weet je” zei ze toen zachtjes, terwijl ze daar met haar ogen gesloten lag “Als wij allebei problemen met ouders hebben, die niet op ons letten…misschien kunnen wij dan afspreken dat we een beetje op elkaar letten?” Ze kwam iets overeind en keek Matthew aan, haar ogen stonden zacht en warm, anders dan hoe ze normaal stonden. “Dan weten we in ieder geval dat we niet alleen zijn…”
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Fields

Matthew Fields

Aantal berichten : 171
IC-berichten : 159

Character sheet
Bijzonderheid: Invisibility
Uiterlijke leeftijd: 21 jaar
Quote: Fuck the world
I stare at the girl in the mirror, she talks to me too Empty
BerichtOnderwerp: Re: I stare at the girl in the mirror, she talks to me too   I stare at the girl in the mirror, she talks to me too Emptyma aug 17, 2020 3:51 pm

Matthew Fields
 
Matthew fronste lichtjes toen Shay kort in elkaar kromp nadat hij had gezegd dat ze op haar buik moest gaan liggen. En toen hij de blauwe plekken op haar rug zag, wist hij ook wel waarom. En wist hij ook wel wat er gebeurd moest zijn in die kamer met die andere jongen. Hij had zin om zijn ogen dicht te knijpen en kwaad te worden, maar net op dat moment draaide ze haar hoofd naar hem en keek hem met zo’n warme blik aan dat de woede voor heel even vergeten was. En hij wist niet waarom, maar haar blik zorgde ervoor dat er een kleine huivering door zijn lichaam ging. Een spanning in zijn buik dat hij enkel nog ervaren had wanneer hij een ingewikkelde deal ging sluiten, maar wat hij nog nooit bij iemand anders had ervaren. Het deed hem lichtjes fronsen, maar haar woorden zorgden ervoor dat dat verdween en dat er een glimlach om zijn lippen speelde. “Dan beginnen we bij het feit dat je mij nu belooft dat je niet meer naar die kerel toegaat,” zei hij op een kalme toon tegen haar, al was het wel duidelijk dat hij het meende. “Ik meen het, Shay. Ik kan niet op je letten als je de hele tijd je tijd spendeert met zo’n eikels.” Hij liet zijn blik over haar rug glijden en besloot om maar aan de klus te beginnen. Hij wist niet goed hoe hij moest reageren op het feit dat ze hem lief genoemd had, maar ergens dacht hij ook niet dat ze daar een reactie op verwachtte. Hij was immers nog altijd Matthew Fields en die was niet heel goed met dat soort zoetsappige complimenten, al moest hij toegeven dat het uit haar mond minder erg klonk dan dat het bij iemand anders gedaan zou hebben. Hij probeerde zich nu echter op haar rug te focussen en klemde zijn kaken opnieuw op elkaar toen hij zag de blauwe plekken zag. Hij legde zijn benen aan weerszijden van haar en hing daarna over haar heen, warana hij aan de slag ging. Voorzichtig pakte hij de handdoek, voelde of het niet té koud was en duwde vervolgens tegen de blauwe plekken aan om het wat te verkoelen. “Verdomme, Shay,” gromde hij. “Misschien is het maar beter als je me niet vertelt wie dit gedaan heeft. Ik denk dat ik verbannen word uit de lus nadat ik klaar ben met die klootzak.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Shay Oakley

Shay Oakley

Aantal berichten : 144
IC-berichten : 95

Character sheet
Bijzonderheid: Atmokinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ღ if you wanna be my baby, know that I'm gonna drive you mad
I stare at the girl in the mirror, she talks to me too Empty
BerichtOnderwerp: Re: I stare at the girl in the mirror, she talks to me too   I stare at the girl in the mirror, she talks to me too Emptyma aug 17, 2020 4:17 pm

Haar opmerking had ze ook deels in een moment van zwakte gemaakt. Nu Matthew wist dat ze zich zo alleen voelde, en hij zich misschien ook wel zo voelde, wilde ze iets van een oplossing voor hen allebei bieden. Shay wist niet of dat dit de juiste oplossing voor hen beiden, maar als ze wist dat er in ieder geval iemand was die op haar lette, voelde dat al een stuk veiliger. Matthew sprak zijn voorwaarden uit en Shay moest daarover nadenken. Ze niet zo goed wat ze erop moest zeggen, want ze wist ook niet hoe ze zou reageren als ze de jongen weer zou zien. Zou ze boos op hem zijn? Technisch gezien had hij niet echt wat verkeerd gedaan. Het was haar eigen schuld, in haar ogen. Shay had niet geweten hoe hij meiden in bed behandelde en ze was zelf met hem meegegaan. Daarom fluisterde ze maar zachtjes: “Ja, dat beloof ik.” Of dat ze zich er aan kon houden, dat wist ze gewoon simpel weg niet. Shay was nu mentaal zo instabiel, dat als hij zijn excuses zou aanbieden, ze het nog zou geloven ook. Zodra ze het ijs op haar rug voelde, slaakte ze een zucht van verluchting. Nogmaals sloot ze haar ogen en genoot van de verlichting die door haar lichaam trok. “Zorg er nou maar voor dat je niet in de problemen komt” zei Shay toen “Ik wil niet dat je door mij je dadelijk moet verantwoorden tegenover de ymbryne. Dat is het echt niet waard.” En dat was ook zo. Dadelijk zou Matthew de lus moeten verlaten, omdat zij zich niet in kon houden als het om seks ging. En dat wilde ze niet. Dan was Matthew zijn thuis kwijt en dat zou Shay zichzelf nooit vergeten. Ergens vond ze het wel lief dat hij zo beschermend over haar was, dat gevoel van veiligheid was fijn. “Ik wil niet eens weten hoe laat het is” mompelde Shay toen “Ik denk dat ik mijn ochtendrun maar oversla en gewoon heel de dag ga slapen. En eten.” Shay grinnikte, dit klonk zo niet als haar. Als er iemand heel streng zich aan haar regime hield, was zij het wel. “Ik hoop gewoon dat ik hem niet meer tegen komen, maar ik denk dat dat onmogelijk is. Hij woont immers ook hier in het huis.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Fields

Matthew Fields

Aantal berichten : 171
IC-berichten : 159

Character sheet
Bijzonderheid: Invisibility
Uiterlijke leeftijd: 21 jaar
Quote: Fuck the world
I stare at the girl in the mirror, she talks to me too Empty
BerichtOnderwerp: Re: I stare at the girl in the mirror, she talks to me too   I stare at the girl in the mirror, she talks to me too Emptydi aug 18, 2020 3:56 pm

Matthew Fields
 
Matthew had geen idee of Shay zich aan haar belofte ging houden. Hij wilde niet kwaad over haar spreken, maar meisjes zoals Shay waren best gevoelig voor van die charmante klootzakken. Als ze de jongen weer tegen zou komen en hij zou weer zo lief tegen haar doen, dan zou ze misschien weer met hem meegaan en opnieuw met blauwe plekken en met een pafferig gezicht van het huilen voor hem staan. En Matthew had geen idee hoe hij dan zou reageren. Iets in hem zei dat hij dan weer de zorg voor haar op zich zou nemen, maar een ander deel zei hem ook dat hij niet aan de gang zou blijven gaan en dat hij het dan op een gegeven moment haar eigen schuld zou vinden. Hell, dat zou hij nu al moeten vinden, maar toch was hij hier, zich over haar heen buigend zodat hij haar wonden kon verzorgen. Hij keek met een frons naar haar blote rug toen ze aangaf dat hij niet in de problemen moest raken door haar, maar schudde er enkel lichtjes zijn hoofd op en ging verder met wat hij bezig was. Vervolgens deed ze een hele uitleg over wat ze morgen van plan was en concentreerde hij zich vooral op haar blauwe plekken, maar de handdoek bleef even op haar huid rusten toen ze zei dat die klootzak hier ergens in het huis was. Ergens had hij dat ook wel verwacht, maar er was nog steeds het vermoeden geweest dat het ook iemand uit het dorp kon zijn. Hij lachte even geforceerd, sloot zijn ogen en schudde zijn hoofd. “Ik zweer dat als je me zijn kamer wijst ik hem echt verdomme zijn tanden uit zijn bek sla,” gromde hij. “Dus doe dat maar niet. Maar als je hem nog eens tegenkomt en hij probeert je weer te versieren, moet je wel naar me toekomen. Dan zal ik wel eens een hartig woordje met hem spreken.” Nee, als het aan hem lag, overkwam Shay dit geen tweede keer. En als zijzelf verstandig was, dan zou dat ook niet gebeuren. “En doe in de tussentijd maar wat andere dingen. Aan je rubriek werken of op verlegen, lieve jongens afstappen of zo. Dan hoef ik al minder op je te letten.” Hij grinnikte, ook al was de situatie naar zijn idee echt niet om mee te lachen.  
Terug naar boven Ga naar beneden
Shay Oakley

Shay Oakley

Aantal berichten : 144
IC-berichten : 95

Character sheet
Bijzonderheid: Atmokinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ღ if you wanna be my baby, know that I'm gonna drive you mad
I stare at the girl in the mirror, she talks to me too Empty
BerichtOnderwerp: Re: I stare at the girl in the mirror, she talks to me too   I stare at the girl in the mirror, she talks to me too Emptydo aug 20, 2020 12:17 am

Het was niet dat Shay zomaar mee ging met de eerste de beste die een beetje lief voor haar was. Absoluut niet. Maar dit was gewoon een andere situatie geweest. Meer drank, minder gevoel voor prioriteiten. Meer eenzaamheid, minder grenzen die vervaagd waren door de alcohol. Opgelucht slaakte ze een zucht toen het koude ijs haar blauwe plekken raakte. Het was verlichting. Shay bedankte Matthew zo erg nu, op het moment dat het ijs haar blauwe plekken aanraakte voelde ze het namelijk wegtrekken. Toen Shay Matthew weer hoorde schelden op de jongen, draaide Shay zich voorzichtig een beetje om, ver genoeg om hem aan te kijken, maar ook weer niet ver genoeg zodat hij niet bij haar rug zou kunnen. Shay legde even haar hand op zijn been, zodat hij niet om zou kukelen. “Ik zweer het, Matthew” waarschuwde Shay hem “Ik wil niet dat je in de problemen raakt. Ik beloof je om me proberen zoveel mogelijk te houden aan alles wat je zojuist hebt gezegd, maar…raak alsjeblieft niet in de problemen.” Shay zou het zichzelf niet kunnen vergen als Matthew iets zou overkomen. Als ze het goed had begrepen, had hij het thuis ook niet altijd makkelijk gehad en was dit misschien voor hem ook wel een veilig thuishaven. Als hij dan moest vertrekken door haar, was dat verschrikkelijk. Shay vouwde haar armen weer onder haar kussen en legde haar hoofd neer op het kussen. Vermoeidheid overviel haar. Het was een lange nacht geweest. “Wat is er nou leuk aan verlegen jongens?” grinnikte Shay zachtjes. Haar ogen volgden een vallende ster buiten en in haar hoofd maakte ze een wens. Shay zuchtte. “Wat kan er een hoop veranderen in een week, hè?” vroeg ze toen aan Matthew, terwijl ze nog steeds naar buiten staarde “Toen hadden we nog niet gedacht dat we hier ooit zouden zitten.” Shay zuchtte nog een keer en sloot haar ogen. “Als je moe bent, mag je ook wel gaan slapen hoor, Matthew…sorry nogmaals dat ik je wakker heb gemaakt” mompelde Shay toen “Vergeef me in ieder geval als ik in slaap val, ik heb geen seconde mijn ogen dicht gehad vannacht...”
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Fields

Matthew Fields

Aantal berichten : 171
IC-berichten : 159

Character sheet
Bijzonderheid: Invisibility
Uiterlijke leeftijd: 21 jaar
Quote: Fuck the world
I stare at the girl in the mirror, she talks to me too Empty
BerichtOnderwerp: Re: I stare at the girl in the mirror, she talks to me too   I stare at the girl in the mirror, she talks to me too Emptyvr aug 21, 2020 1:59 pm

Matthew Fields
 
“Ik raak niet in de problemen,” beloofde hij haar, want dat leek het enige te zijn waar ze iets om gaf. Dat hij in de problemen zou raken. Niet dat het haar nog eens zou overkomen en wat de consequenties dan voor haar zouden zijn, maar wat er zou gebeuren als hij erachter zou komen en hij zou diegene op gaan zoeken die het gedaan had. En wat voor straf hij dan zou krijgen als de leiding erachter zou komen. Het waren dingen waar hij zich niet mee bezighield; als hij als voormalig gangleader ergens geen schrik voor had, dan was het wel voor autoritaire figuren. Maar haar hield het wel bezig. Matthew kon niet zeggen dat hij zich echt aan zijn belofte zou houden, maar hij ging er wel een poging tot doen. Zijn trucje met het ijs en de handdoek leek te werken en een glimlach gleed om zijn lippen toen hij haar zichtbaar zag ontspannen onder zijn handelingen. Als het moest, bleef hij hier heel de nacht over haar heen hangen, ijs drukkend tegen haar blauwe plekken. Matthew was meestal een harde noot om te kraken, maar als je eenmaal tot hem door wist te dringen, was hij een vriend voor het leven en deed hij alles voor je. Aangezien hij Shay en zichzelf al wel zag als vrienden was het voor hem niet meer dan normaal dat hij dit soort dingen voor haar deed. “Die zullen je in elk geval niet zo behandelen als die eikel,” zei hij op een droge toon tegen haar. “Al denk ik dat je wel een punt hebt. Jij wals zo over een verlegen jongen heen.” En hij kon niet zeggen dat hij dat erg vond. Hij vond het zelfs wel een beetje sexy, hoe ze zich niet liet doen door anderen. Misschien was hij daarom juist wel zo verbaasd dat één of andere eikel haar zo verdrietig had weten te maken. Het was niet de Shay die hij gewoon was en ook niet de Shay die hij wilde zien, merkte hij op. “Uiteindelijk wist ik wel dat je mijn charmes niet kon weerstaan, hoor,” zei hij met een grijns tegen haar, waarbij hij de knipoog achterwege liet. Hij fronste bij haar opmerking. “Maak je over mij niet druk,” wuifde hij haar woorden weg. “Dit zou niet de eerste nacht zijn die ik doorhaal. Zorg jij er maar eerst voor dat je voldoende rust krijgt.” Hij liet het ijs langzaam over haar blauwe plekken glijden en fronste toen hij de vingerafdrukken op haar heupen zag. Hij klemde zijn kaken stevig op elkaar, maar schudde daarna zijn hoofd en drukte het ijs voorzichtig tegen haar heup aan. “Hoe kun je zo’n beestachtige seks toch lekker vinden, Shay?” kon hij het niet laten om haar te vragen.  
Terug naar boven Ga naar beneden
Shay Oakley

Shay Oakley

Aantal berichten : 144
IC-berichten : 95

Character sheet
Bijzonderheid: Atmokinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ღ if you wanna be my baby, know that I'm gonna drive you mad
I stare at the girl in the mirror, she talks to me too Empty
BerichtOnderwerp: Re: I stare at the girl in the mirror, she talks to me too   I stare at the girl in the mirror, she talks to me too Emptyvr aug 21, 2020 4:17 pm

Voor zichzelf was Shay niet zo bang. Ze was een grote meid en kon dit op zich wel handelen. Ze zou nog een tijd verdrietig zijn, maar uiteindelijk zou ze daar wel over heen groeien en weer doorgaan. Het ergste gevoel was de schaamte en het feit dat Matthew misschien in de problemen zou raken. Dat wilde ze gewoon echt niet. Ze gaf om Matthew, meer dan ze in eerste instantie wilde toegeven. En zeker ook omdat dit in een korte tijd was gebeurd. “Precies” beantwoordde Shay met een grijns “Daar loop ik zo over heen. De jongen die mijn vriend word, moet een betonnen muur zijn om niet door een bulldozer overreden te worden.” Dat was natuurlijk een grapje, Shay wist heus wel dat als ze een vriend zou krijgen, ze iets moest dimmen met haar gedrag. Maar sommige van haar eigenschappen hoorden nou eenmaal bij haar karakter en met een softie zou Shay het gewoon niet kunnen redden. In het begin zou ze het schattig vinden, maar daarna zou het haar gaan vervelen. Shay had iemand nodig die haar aandacht kon vasthouden en iemand die tegengas gaf, die niet zomaar alles goed vond wat ze doet. Iemand met een eigen mening. Matthew wuifde haar zorgen weg en Shay was te moe om er iets tegen in te brengen. Bij zijn volgende opmerking zuchtte ze eventjes. “Matthew, het was echt niet altijd even leuk, dat zei ik toch net?” zei ze iets harder dan ze bedoeld had “Alsjeblieft, kunnen we er over stoppen?” Eventjes slikte Shay, want wat ze ging bekennen zou haar van een nog kwetsbaardere kant dan ze nu al liet zien aan hem. Ze onderdrukt een snik toen ze zachtjes zei: “Ik schaam me gewoon heel erg.” Wederom liep er een traan over haar wang en met een verdrietig gezicht liet ze de zijkant van haar hoofd op het kussen rusten. Haar ogen sloot ze en Shay voelde hoe moe ze was. Voorzichtig liet ze haar hand even over die van Matthew glijden. “Blijf je alsjeblieft in de buurt?” fluisterde ze zachtjes, terwijl ze voelde hoe de vermoeidheid haar steeds verder omarmde en meetrok in een droomloze slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




I stare at the girl in the mirror, she talks to me too Empty
BerichtOnderwerp: Re: I stare at the girl in the mirror, she talks to me too   I stare at the girl in the mirror, she talks to me too Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I stare at the girl in the mirror, she talks to me too
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ღ And when she walks she walks with passion, when she talks, she talks like she can handle it
» ♡ i'm your girl, you're my girl, don't you know that i love you?
» ♡ i'm a girl with a whole lot of baggage

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
Miss Bluebonnet's abode
 :: t o p f l o o r :: b e d r o o m s
-
Ga naar: