Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

I stare at the girl in the mirror, she talks to me too - Pagina 3 Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


I stare at the girl in the mirror, she talks to me too - Pagina 3 Firefo11
15 oktober 2016


I stare at the girl in the mirror, she talks to me too - Pagina 3 Birdpl11

Deel
 

 I stare at the girl in the mirror, she talks to me too

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Shay Oakley

Shay Oakley

Aantal berichten : 144
IC-berichten : 95

Character sheet
Bijzonderheid: Atmokinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ღ if you wanna be my baby, know that I'm gonna drive you mad
I stare at the girl in the mirror, she talks to me too - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I stare at the girl in the mirror, she talks to me too   I stare at the girl in the mirror, she talks to me too - Pagina 3 Emptyma okt 12, 2020 7:58 pm

Shay tuitte eventjes haar lippen toen Matthew vertelde hoe hij op school was en schudde toen haar hoofd. “Nou, dan ben ik blij dat je veranderd bent” zei Shay goedkeurend “Tenminste, zoals ik je ken ben je niet meer zoals je was op school. Anders hadden we elkaar echt niet gemogen, ik hielp namelijk nog wel eens mensen die echt heel anders waren dan de rest.” Dat was echt wel wat Shay had gedaan. Natuurlijk had zij ook wel mensen gepest, maar dat waren vooral mensen die er echt zelf om hadden gevraagd. Mensen pakken op hun uiterlijk deed ze niet – zelf had ze ook moeite met haar gewicht en vond ze het vreselijk als mensen haar daar op aanspraken. Ondertussen vertelde Matthew dat hij in de horeca heeft gewerkt en dat hij verder niet echt toekomstplannen had. Shay knikte. “Dat hoeft ook nog niet, denk ik…we zijn nog jong dus het is oké als we niet weten wat we later willen, toch? Daar komen we vanzelf wel achter als het zo ver is.” Eventjes dacht Shay na over wat ze hem ging vertellen en zuchtte toen. “De plannen die mijn ouders hadden voor mij was een studie rechten, of geneeskunde, of whatever. Wat ik zelf wil? Geen idee. Gelukkig worden, denk ik.” Dat laatste was een opmerking die ze meende. Ze wilde niets liever dan gelukkig zijn.

Tag: @Matthew Fields
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Fields

Matthew Fields

Aantal berichten : 171
IC-berichten : 159

Character sheet
Bijzonderheid: Invisibility
Uiterlijke leeftijd: 21 jaar
Quote: Fuck the world
I stare at the girl in the mirror, she talks to me too - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I stare at the girl in the mirror, she talks to me too   I stare at the girl in the mirror, she talks to me too - Pagina 3 Emptydi okt 13, 2020 6:00 pm

Matthew Fields
 
Bij ieder ander persoon had het Matthew vrij weinig kunnen schelen wat diegene van hem dacht toen hij vertelde over hoe zijn gedrag op school was, maar hij merkte dat hij bij Shay toch een licht zwaar gevoel in zijn maag kreeg toen hij zag dat ze afkeurend reageerde op de persoon die hij was geweest. En als hij eerlijk was en terugkeek, dan waren sommige dingen ook misschien een beetje te ver gegaan. Het was een combinatie geweest van de rebel die in hem was opgekomen omdat zijn ouders zich niks van hem aantrokken en van de foute vrienden met wie hij op dat moment omging. Dat Shay iemand was die de personen hielp die hij vroeger gepest zou hebben, verbaasde hem eerlijk gezegd niet veel. Het was hem al wel eerder opgevallen dat ze een sterk karakter had met een gezond gevoel voor rechtvaardigheid. Het was het type dat hij meestal zou mijden en waar hij een hekel aan zou hebben, maar het leek net wel alsof de invloed van Londen van hem af begon te glijden en hij een andere Matthew leerde kennen die hij nog niet goed kende. En hij wist niet of hij dat fijn vond of niet. Al wat hij wist, was dat hij het fijn vond dat hij nu wél haar goedkeuring had. Het onderwerp verschoof algauw naar toekomstplannen en Matthew grinnikte toen ze vertelde over wat haar ouders voor haar wilden. “Een verpleegsterpakje of een kort rokje, klinkt eigenlijk nog niet zo slecht,” zei hij plagend tegen haar, al werd hij daarna wel weer serieus. “Willen we dat niet allemaal?” zuchtte hij. “Alleen is het begrip “geluk” voor iedereen anders. Voor de één is het een villa met allemaal lekkere naakte wijven om zich heen en voor de ander is het een gezin met vijf jankende kinderen die heel de dag niks anders doen dan janken, eten, boeren, slapen en hun broek vol schijten. In die volgorde.” Hij grijnsde naar haar. “Maar wat is voor jou dan geluk?” Daar was hij wel oprecht nieuwsgierig naar, als hij eerlijk was.  
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I stare at the girl in the mirror, she talks to me too
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ღ And when she walks she walks with passion, when she talks, she talks like she can handle it
» ♡ i'm your girl, you're my girl, don't you know that i love you?
» ♡ i'm a girl with a whole lot of baggage

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
Miss Bluebonnet's abode
 :: t o p f l o o r :: b e d r o o m s
-
Ga naar: